web
web

 

كودكان به طور غريزي به نقاشي كشيدن علاقه دارند. حالا اگر طرح انتخابي شما براي كودكتان هيجان انگيز و جذاب باشد، اين علاق و تمايل در او افزايش پيدا مي كند و در نتيجه شما مي توانيد كودكان امروزي را كه به شدت علاقه به بازي هاي ديجيتال و گذراندن اوقات فراغت خود با كنسول هاي بازي دارند براي ساعاتي از بازي هاي كامپيوتري دور كنيد.

به عنوان مثال كودكاني كه روحيه ي هيجاني دارند طرح نقاشي يوز پلنگ مي تواند براي آن ها بسيار جذاب باشد. بنابراين بهتر است طرح انتخابي شما با سلايق و علايق و روحيات كودك شما همخواني داشته باشد تا او به كشيدن نقاشي طرح انتخابي شما مانند طرح يوز پلنگ تمايل بيشتري نشان دهد و اشتياق بيشتري به گذراندن وقت خود با ترسيم نقاشي يوز پلنگ داشته باشد.

بهتر است براي اين كه كودكتان با نقاشي ارتباط بهتري داشته باشد طرح هاي نقاشي كودكانه كه به سلايق، روحيات و علايق او نزديك تر هستند را انتخاب كنيد و به كودكان خود آموزش دهيد. به عنوان مثال نقاشي لاك پشت هاي نينجا كه در اين صفحه بارگذاري شده است، مي تواند براي كودكان بسيار جذاب و هيجان انگيز باشد. چرا كه كودكان به كشيدن نقاشي يا ساخت كاردستي شخصيت هاي كارتوني علاقمند هستند. همچنين شما با آموزش طرح نقاشي لاك پشت هاي نينجا مي توانيد كودك خود را از فوايد ديگر نقاشي كشيدن بهره مند كنيد.

زماني كه كودكتان شروع به ترسيم نقاشي لاك پشت هاي نينجا مي كند درواقع بايد طرح نهايي نقاشي لاك پشت هاي نينجا را در ذهن خود تصور كند. اين تصوير سازي باعث تقويت قدرت خيال پردازي كودكان مي شود و يكي از نشانه هاي كودكان باهوش قوي بودن قدرت تخيل آن ها است. همچنين كودكان به هنگام كشيدن نقاشي لاك پشت هاي نينجا يا هر طرح ديگري درواقع درحال تقويت عضلات دستان خود از سن بسيار كم هستند.

سايت كودك چه مشخصاتي بايد داشته باشد؟

يكي از بهترين راه هاي آماده سازي كودكان براي مراحل بعدي زندگي استفاده از منابع آنلاين براي يادگيري آنها  است ، اما انتخاب سايت كودكانه مناسب مي تواند يك چالش واقعي باشد بنابراين اگر آنچه كه به دنبال آن براي كودك خود هستيد ، شامل سايت هاي درجه يكي است كه باعث مي شود بچه هاي شما به اندازه كافي باهوش شوند تا مراحل بعدي زندگي موفقيت را كسب كنند ، اين منابع عالي را براي سايت كودك خود در نظر بگيريد مانند سايتت وولك،  همچنين تعدادي از بهترين روش هاي منحصر به فرد براي سايت كودكان وجود دارد كه معمولاً در يك سايت معمولي بكار برده نمي شود. 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۴۰:۰۹ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

 

كودكان با نقاشي كردن ، احساسات و تخيلات خود را تخليه مي كنند. كودكان تقريبا از سن يك سالگي نقاشي كودكانه ساده مي كشند و همان نقاشي هاي ساده براي كودكان موجب برقراري ارتباط مي شود . درواقع آن ها در اين سن، دركي كه از اطراف و اجسام آن دارند را مي كشند و همان نقاشي كودكانه ساده و آسان كه از نظر ما خط خطي است ، بخش مهمي از فرايند رشد ذهني و ادراكي اوست . به طور كلي كودكان از كشيدن نقاشي جديد كودكانه در هر جايي ، روي كاغذ ، روي بدن خود ، روي ديوار و … لذت بسياري مي برند و به نوعي با اين كار ارتباطات برقرار مي كنند .نشان دادن يا كشيدن نقاشي زيبا براي كودكان، آن ها را ترغيب به امتحان و تجربه اين فعاليت پرخلاقيت مي كند. اگرچه ممكن است طرح نقاشي كودكانه براي شما آسان يا بي معني به نظر بيايد، اما همين نقاشي ساده، نشانه هاي بزرگي است از آن چه در ذهن كودك مي گذرد و دركي كه او از اطراف دارد. در ادامه اين مقاله به صورت مفصل با شما در رابطه با تاثيرات متعدد نقاشي كودكانه صحبت خواهيم كرد. همراه ما باشيد!

يكي از سرگرمي هاي كودكان ساخت كاردستي است . آنان تقريبا از دوسالگي با ابزار مختلف مثل كاغذ ، مقوا ، چسب و قيچي شروع به ساخت كاردستي زيبا مي كنند . گاهي اين كاردستي جديد را از فيلم آموزش كاردستي ياد مي گيرند و گاهي از خلاقيت خود براي ساخت كاردستي آسان در خانه بهره مي گيرند و درست كردن كاردستي براي آنان لذت بسياري دارد و به نوعي با ساخت كاردستي ، خود را به ديگران ثابت مي كنند و در ذهن خود مي گويند من هم مي توانم . كودكان براي داشتن سرگرمي نيز به سراغ كاغذ و قيچي مي روند و بريدن كاغذ يا دادن شكل به آن براي كودكان جذابيت بسياري به همراه دارد. بعضي وقت ها در مهدكودك يا مدرسه از آن ها كاردستي هاي مختلفي خواسته مي شود و شما براي كمك به ساخت كاردستي با كاغذ براي كودكان نياز به آموزش كاردستي داريد. اين آموزش ها را به صورت ويديويي و ساده ميتوانيد در سايت وولك ببنيد. ساخت كاردستي جديد ، استفاده از ابزار را به كودكان مي آموزد و كودك با خلاقيت خود و با سرهم كردن وسايل مختلف كاردستي بسازد. يك كاردستي ساده براي كودكان و آسان ، مانند اريگامي كه تنها با تا كردن كاغذ انجام مي شود براي كودكاني كه به تازگي مي خواهند درست كردن كاردستي با كاغذ ها را آغاز كنند مناسب است .


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۱۵:۴۰ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

همه افراد نياز به يك ساعت مارك و برند در ميان لوازم شخصي خود دارند. ما خريد ساعت كاسيو زنانه و ساعت كاسيو مردانه كه يكي از برندهاي معتبر و لاكچري در ميان ساعت هاي جهان به شمار مي رود، را به شما پيشنهاد مي دهيم. كاسيو يكي از نام هاي بزرگ در دنياي ساعت به شمار مي رود. ساعت هاي كاسيو دارهاي مدل هاي بسيار متفاوت و متنوعي مي باشد. تقريبا همه افراد در برهه اي از زمان يكي از انواع مدل هاي ساعت كاسيو را داشته اند. ساعت هاي مچي مردانه ، ساعت هاي مچي زنانه ، ساعت هاي اسپرت ، ساعت هاي ديجيتالي و حتي ساعت هاي ديواري و اداري از جمله محصولاتي است كه مي توان در ميان تنوع بالاي  محصولات كاسيو مشاهده كرد.

به لطف افزايش فروشگاه هاي اينترنتي ، امروزه خريد آنلاين ساعت بسيار راحت تر از گذشته شده است. اين امر نشان از افزايش آگاهي و اعتماد مردم نسبت به فروشگاه هاي آنلاين مي باشد. فروشگاه هاي آنلاين مزيت هاي متعددي نسبت به فروشگاه هاي فيزيكي دارند. صرفه جويي در زمان، عدم خستگي، عدم محدوديت زماني، عدم وجود محدوديت مكاني، امكان مقايسه قيمت و مدل در سريع ترين زمان و ... از جمله مزاياي خريد آنلاين ساعت نسبت به خريد حضوري آن مي باشد. فروشگاه هاي آنلاين براي افراد شاغل و يا اشخاصي كه به دنبال مدل خاصي هستند، گزينه اي ايده آل مي باشد.

با توجه به اعتبار بالاي فروشگاه هاي آنلاين، امكان خريد ساعت كاسيو اصل مانند ساعت كاسيو زنانه و ساعت كاسيو مردانه نيز بسيار راحت تر از گذشته شده است. به دليل قيمت هاي نسبتا بالاي ساعت هاي اورجينال و برند، خيلي از اشخاص ريسك خريد آنلاين ساعت را انجام نمي دادند. اما با پيگيري هايي كه براي اعتبار بخشي به فروشگاه هاي آنلاين و بررسي فعاليت هاي آنها صورت گرفت، امروزه خريد ساعت كاسيو اصل و برندهاي ديگر از طريق خريد آنلاين بسيار راحت تر شده است. يكي از فروشگاه هاي آنلاين بسيار معتبر و شناخته شده كه سابقه زيادي در حيطه فروش ساعت هاي برند دارد، فروشگاه مي نت واچ گالري مي باشد. خريد از مي نت واچ گالري به صورت حضوري و آنلاين امكان پذير مي باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۸ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۸:۱۳:۰۵ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

يكي از پرفروش ترين و پر طرفدارترين مدل هاي ساعت در فروشگاه ها، خريد ساعت جي شاك مي باشد. مدل ساعت جي شاك كه يكي از مدل هاي برند معتبر و شناخته شده كاسيو مي باشد، از زمان معرفي آن در دهه 80 ميلادي تا كنون همواره يكي از پر تقاضاترين مدل هاي ساعت كاسيو به شمار رفته است. بهره مندي از ويژگي هايي همانند چند موتوره بودن ، ضد آب ، نور پس زمينه و ... كه در ساعت هاي مچي جي شاك شركت كاسيو به كار رفته است ، براي افراد ورزشكار، ماجراجو و گردشگر كه به دنبال ساعتي هستند كه بدون نگراني بابت خرابي و ضربه خوردن آن به گشت و گزار بپردازند ، گزينه بسياري مناسبي به شمار مي رود. طراحي اكثر مدل هاي ساعت مچي جي شاك به گونه اي است كه براي مردان و زنان به طور همزمان قابل استفاده مي باشد. به همين دليل است كه استفاده از اين مدل ساعت هاي جي شاك در ميان مردان و زنان كه به تيپ و استايل هاي اسپرت تمايل دارند، از محبوبيت بسيار زيادي برخوردار است.

مي نت واچ گالري مي تواند در خريد انواع ساعت هاي اسپرت و مجلسي به شما كمك هاي بسيار زيادي كند. مي نت واچ گالري كه به عنوان نمايندگي برندهاي معتبري همچون كاسيو، لاكسمي، امگا، سواچ و ... در كشور شناخته مي شود، با نزديك به دو دهه تجربه در زمينه فروش ساعت ها متنوع مكاني مناسب براي خريد ساعت هاي اصل و ضمانت دار مي باشد. خريد ساعت جي شاك و همچنين خريد ساعت لاكسمي اصل كه هر دو جزو ساعت هاي پر فروش و محبوب در ميان رده سني هاي مختلف مي باشد، از طريق فروشگاه آنلاين مي نت واچ گالري بسيار آسان و راحت مي باشد.

همانطور كه در بالا گفته شد، خريد ساعت لاكسمي اصل از طريق مي نت واچ گالري امكان پذير مي باشد. لاكسمي كه در ميان برندهاي لاكچري و گران قيمت ساعت قرار دارد همانند برند كاسيو، توليد كشور ژاپن مي باشد. ساعت هاي ژاپني نيز همچون ساعت هاي سويسي به دقت وكيفيت بالا شهرت دارند. به همين دليل است كه خريد ساعت لاكسمي اصل و خريد ساعت جي شاك از مي نت واچ گالري مي تواند به شما ساعتي براي يك عمر استفاده، هديه دهد.

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۸ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۸:۱۱:۲۷ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

كشيدن نقاشي گربه باعث شكوفايي استعداد هاي كودك شما مي شود. همچنين كودك شما در راه كشيدن نقاشي گربه بسيار از ويژگي هاي مثبت را در شخصيت خود افزايش مي دهد. معمولا كودكان از سن بسيار كم رابطه ي خوبي با حيوانات دارند به خصوص اگر در محل زندگي خود حيوان خانگي داشته باشند. بنابراين نقاشي گربه مي تواند يكي از طرح هاي نقاشي كودكانه ي جذاب براي فرزند شما باشد. انتخاب طرح نقاشي اي كه تمايل كودك شما را براي كشيدن نقاشي افزايش دهد يكي از مهم ترين مواردي است كه بايد به آن توجه ويژه داشته باشيد و طرحي را براي كودك خود انتخاب كنيد كه بر اساس سلايق و علايق كودك شما باشد. شما با آموزش نقاشي كودكانه گربه به فرزند خود مي توانيد كودك خود را از فوايد روحي و جسمي كه نقاشي كشيدن براي بچه ها دارد، بهره مند سازيد.در سايت وولك صدها نقاشي ساده و جذاب كه به صورت ويديويي اموزش داده شده اند وجود دارد همچنين اين وبسايت تخصصي حوزه كودك صدها قصه صوتي نيز دارد كه ميتوانيد از ديدن شنيدن آنها لذت ببريد.

 

نقاشي خروس نقاشي است كه كه خيلي بين بچه ها طرفدار دارد. چرا كه خروس يكي از حيواناتي است كه كودك بسيار به آن بر ميخورد و به علت اهلي بودن ان ميتواند از نزديك او را ببنيد. به همين علت نقاشي خروس يكي از نقاشي هاي محبوب كودكان است. در سفر هاي روستايي كودكان به مرغ و خروس ها بر ميخوردند و به همين علت كشيدن نقاشي خروس ممكن است دقت انها را نسبت به اطراف بيشتر كند. قبل از رفتن به سفر هاي روستايي به آنها بگوييد قرار  است نقاشي خروس بكشيد و از او بخواهيد به مرغ و خروش ها با دقت بيشتري نگاه بعد از آن ميتوانيد به عنوان كمك از ويديوهاي نقاشي خروس ساده كمك بگيريد. در شخصيت هاي كارتوني و قصه ها نيز  از كاراكتر خروس بسيار استفاده ميشود و بچه ها داستان هاي زيادي در مورد خروس ها و سحر خيزي انها و مغرور بودن آنها ميشنود و نقاشي خروس را در بسياري از كتاب داستان ها ميبينند. هنگام كشيدن نقاشي خروس ميتوانيد ويژگي هاي خروس ها را هم براي بچه ها برشمريد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۸ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۴۹:۰۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

هنگامي كه قصد خريد محصولي جديد كه هيچ آشنايي با آن نداريد، را داريد رفتن به سمت نام هاي آشنا در آن حيطه از امن ترين و مناسب ترين انتخاب ها در نظر گرفته مي شود. از اين شيوه براي خريداري تمام لوازم من جمله سيستم هاي امنيتي و نظارتي مي توان استفاده كرد. توليد كنندگان زياد و محصولات متنوع سيستم هاي امنيتي و نظارتي باعث سردرگمي افراد بي تجربه و ناآشنا با آنها مي شود.

دوربين هاي مدار بسته و سيستم هاي امنيتي نيز همانند همه محصولات ديگر از تنوع و مدل هاي متنوعي بهره مند مي باشند. اين كار تصميم گيري و انتخاب را بسيار دشوارتر از قبل مي كند. انتخاب از ميان محصولات شركت هاي نام آشناي و معتبري همانند هايك ويژن و داهوا كه جزو برترين و بزرگترين توليد كننده هاي سيستم هاي امنيتي و نظارتي در دنيا مي باشند، مي تواند كار خريداران و متقاضيان اين قبيل از محصولات را بسيار راحت تر مي كند.

دوربين هايك ويژن يكي از بهترين و قابل اعتمادترين دوربين هاي مدار بسته حال حاضر در بازار مي باشد. مطمئنا خريد برند معتبر و مطمئني همانند دوربين هايك ويژن براي همگي مي تواند حس امنيت به همراه داشته باشد. برند چيني هايك ويژن با ابتكار عمل در طراحي محصولات خود و توسعه تكنولوژي سيستم هاي امنيتي و نظارتي، عنوان برترين و پرفروش ترين دوربين هاي مدار بسته و سيستم هاي امنيتي در جهان را به خود اختصاص داده است. انواع دوربين مدار بسته اعم از دوربين مدار بسته ديد در شب، دوربين لامپي، دوربين خورشيدي و ... از جمله محصولات برند هايك ويژن مي باشند.

در نقطه مقابل، يك برند چيني ديگر در مقام دوم قرار دارد. دوربين مداربسته داهوا همراه با دوربين هايك ويژن در ميان مطمئن ترين دوربين مدار بسته موجود در بازارهاي داخلي و جهاني قرار گرفته است. همانند دوربين هايك ويژن، دوربين مداربسته داهوا نيز از انواع مختلفي برخوردار مي باشد. از مزاياي محصولات توليد شده توسط برند داهوا مي توان به تنوع قيمتي آنها اشاره كرد. استفاده از مواد مرغوب براي توليد بدنه در كنار كيفيت بالاي لنزهاي به كار رفته در محصولات داهوا باعث شده است كه در عين داشتن تنوع بالاي محصولات، افراد با قدرت اقتصادي مختلف توانايي تهيه محصولات آن را داشته باشند.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۸ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۲۴:۵۶ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

با توسعه تكنولوژي و پيشرفته تر شدن جوامع و سبك هاي زندگي، به همان اندازه خطرات احتمالي كه جان و مال مردم را به خطر مي اندازند نيز افزايش پيدا كرده است. شركت هاي توليد كننده سيستم هاي امنيتي و نظارتي با توليد محصولات جديد و توسعه فناوري توليدات خود سعي دارند تا در حد توان خود، خطرات را از مردم دور نگه دارند. نصب دوربين هاي مدار بسته، نصب دزدگير و هشدارهاي هوشمند همگي از جمله اقداماتي هستند كه مي توانند امنيت جامعه را تا حد بسيار زيادي تامين كنند.

بسياري از افراد كه بابت امنيت مكان زندگي و محل كسب و كار خود نگراني دارند، با نصب دوربين مدار بسته و دزدگير كه معمول ترين سيستم امنيتي به شمار مي روند، تا ميزان بسيار زيادي خيال خود را راحت مي كنند. دوربين هاي مدار بسته داراي انواع مختلفي مي باشد كه قيمت آنها نيز با توجه كيفيت و برند توليد كننده آن متفاوت مي باشد.

دوربين مداربسته داهوا كه يكي از پر فروش ترين و با كيفيت ترين دوربين هاي مدار بسته حال حاضر بازارهاي داخلي و خارجي به شمار مي رود، داراي انواع و مدل هاي مختلفي مي باشد كه كاربران با توجه به شرايط جغرافيايي محل نصب و نوع كاربري كه از آن انتظار دارند بايد نوع مناسب را انتخاب كنند. قيمت دوربين مدار بسته اي كه براي استفاده داخلي استفاده مي شود با قيمت دوربين مدار بسته اي كه براي مناطق باز و وسيع استفاده مي شود، فرق بسيار زيادي دارد. علت آن نيز تفاوت در كيفيت بدنه و نوع لنز به كار رفته در آنها مي باشد.

امروزه دوربين هاي مدار بسته مختلفي همانند دوربين هاي مدار بسته ديد در شب، دوربين مدار بسته لامپي، دوربين مدار بسته خورشيدي و ... در بازار وجود دارند به خوبي مي توانند پاسخگوي خواسته ها و انتظارات كاربران باشند. نوع كاربري دوربين نيز بر قيمت آن بسيار تاثير گذار مي باشد. به عنوان مثال، قيمت دوربين خودرو كه براي استفاده در خودروها مورد استفاده قرار مي گيرند به دليل امكانات و لوازم جانبي مختلفي كه نياز دارند، با قيمت دوربين مدار بسته اي كه از طريق كابل و سيم كشي در منزل نصب مي شود، فرق بسيار زيادي دارند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۸ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۱۹:۲۴ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

پدر و مادر كودك مي توانند با استفاده از تعدادي طرح نقاشي مدادرنگي و طرح براي نقاشي كه در اينترنت موجود است و ايده هاي ساده اما جذاب براي نقاشي، كودك خود را به كشيدن نقاشي زيبا بيشتر تشويق كنند تا فرزندشان از مزيت هاي نقاشي كشيدن زودتر و بيشتر برخوردار شود. بنابراين يكي از راه كار هايي كه والدين مي توانند با استفاده از آن كودك خود را براي رفتن به مدرسه آماده كنند، سرگرمي كشيدن نقاشي است. يكي از فعاليت هايي كه در مهدكودك ها بسيار انجام مي شوند و به آن توجه بسياري مي شود تقويت كردن علاقه ي كودكان به كشيدن نقاشي قشنگ و جديد است. براي گرفتن ايده براي نقاشي به سايت وولك به آدرس https://www.voolak.com/ سري بزنيد.

شما مي توانيد ايده نقاشي كودكانه جديد را خود بدهيد؛ در حالي كه با كشيدن نقاشي ايده هاي جديد و خلاقي به ذهن كودك شما مي شود چرا كه اين كار باعث افزايش قدرت تخيل كودك شما مي شود. از هر قسمت از نقاشي كودكان مي توانيد اطلاعاتي را به دست آوريد؛ به عنوان مثال اگر كودك شما از روي عكس، عكس نقاشي ساده، نقاشي نكشيده باشيد و نقاشي او برگرفته از تصويرسازي و تخيلات ذهني كودك شما باشد، مي توانيد اطلاعاتي از نقاشي كودكان خود به دست آوريد. كودكان در ابتدا كه شروع به كشيدن نقاشي كردن مي كنند در واقع برگه را فقط خط خطي مي كنند و اين خط خطي كردن براي كودكان بسيار لذت بخش است و باعث تخليه انرژي كودك مي شود. پس از دو سالگي كودكان سعي مي كنند تا خطوط و نقش هاي معني دار رسم كنند، بنابراين در دوسالگي شروع به كشيدن خطوط دايره اي يا زاويه دار مي كنند.

تاثير ساخت كاردستي زيبا در توانمندي هاي كودك

رشد جسمي

ساخت انواع كاردستي كودكانه به رشد عضلاني كودك و كنترل آن كمك مي كند . همچنين با درست كردن كاردستي زيبا مي تواند بين حواس پنجگانه خود ارتباط برقرار كند .

رشد رفتاري

با خلق و ساخت كاردستي كودكانه، فرزند شما ديگر بيكار نيست و براي خود سرگرمي دارد پس در نتيجه شاداب مي ماند و همين باعث رفتار خوب در كودك مي گردد .

رشد اجتماعي

كودك طي آموزش كاردستي و ساخت كاردستي كودكانه و راحت خود بايد با ديگران ارتباط داشته باشد تا بتواند مشكلاتش را در درست كردن كاردستي حل كند. پس از اينكه كاردستي زيبا ي او كاكل شد بايد آن را به ديگران نشان دهد و واكنش آن ها را ببيند و همه اين كار ها و ساخت كاردستي ساده و آسان موجب برقراري ارتباط اجتماعي در كودك مي شود .

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۸ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۵۱:۴۶ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

 

همانطور كه گفتيم كودكان ذاتي به نقاشي كشيدن علاقه دارند چون در اين سن و سال نياز دارند كه از قوه تخيل خود استفاده كنند و از طريق كشيدن اشكال و طرح هاي مختلف، قدرت تخيل و تصويرسازي خود را تقويت مي كنند. نقاشي كشيدن و آموزش نقاشي به كودكان باعث تقويت قدرت ارتباط آن ها با محيط و افراد اطراف مي شود. كودكان با نقاشي كشيدن قدرت ابراز وجود را در خود تقويت مي كنند. كودكان شما به وسيله كشيدن نقاشي هاي كودكانه احساسات و عواطف خود را به شما نشان مي دهند. به طور مثال اگر كودك شما امروز به پارك رفته باشد با كشيدن يك نقاشي كودكانه زيبا و ساده جديد، احساسات خود را از رفتن به پارك به شما نشان مي دهد. كودكان با استفاده از نقاشي كشيدن، دنيايي را كه در ذهن خود ساخته اند به تصوير مي كشند. نقاشي كشيدن كودكان شما را براي مدرسه رفتن آماده مي كند زيرا به طور مثال كودكان مي توانند با كشيدن نقاشي اندازه ها، طرح ها و رنگ ها را درك كنند. به طور كلي آموزشي نقاشي به كودكان مزيت ها و فوايد بسيار زيادي دارد؛ بنابراين اين كه علاقه كودك خود به نقاشي را مي توانيد با راه هاي مختلفي مثل گذاشتن فيلم نقاشي كودكانه يا طرح نقاشي هاي مختلف تقويت كنيد، يكي از راه هاي كمك به تربيت هر چه بهتر كودك شما است. سايت وولك در زمينه ويديو هاي آموزشي ساده به شما كمك خواهد كرد.

در اوايل يادگيري ساخت كاردستي با كاغذ يا وسايل ديگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نيز همراه او باشيد و ابتدا خودتان انواع كاردستي براي كودكان را به او ياد بدهيد . مثلا قيچي كه براي كودكان خطرناك است و چگونگي كار با آن را نمي دانند ، بهتر است شما در دست بگيريد تا كودك با ديدن ، كار با آن را بياموزد . اين نكته را هم بدانيد كه بهتر است دسترسي كودك را بيشتر كنيد و در هنگام بازي يا انجام كار هاي هنري كه مي دانيد ريخت و پاش زيادي دارد به او امرو نهي نكنيد و از ابتدا مكاني مشخص را براي بازي كودك در نظر بگيريد تا او بداند براي ساخت كاردستي خلاقانه خود از جاي مشخص شده فراتر نرود . از كودك خود انتظار انجام كار بزرگي نداشته باشيد با توجه به سن او با او رفتار كنيد و به او سخت نگيريد كه اين چه كاردستي ساده اي است؟ يا چرا از اين رنگ استفاده كردي ؟ يا چرا انقدر كاغذ مصرف كردي ؟ يك كاردستي ساده و آسون كه اين همه ريخت و پاش نداره؟ پس بگذاريد كودكتان با خيال راحت و اعتماد به نفس بالا كاردستي خلاقانه جديد بسازد و خود را با آن سرگرم كند . حتي مي توانيد آموزش كاردستي ساده كودكانه جديد را براي او در فضاي مجازي بيابيد تا از روي آن بسازد و با ديدن فيلم كاردستي با كاغذ كه براي او جالب است را خودش از ابتدا تا انتها اين كار انجام دهد .


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۸ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۵۰:۳۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

 

نقش والدين در درست كردن كاردستي

در اوايل يادگيري ساخت كاردستي با كاغذ يا وسايل ديگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نيز همراه او باشيد و ابتدا خودتان انواع كاردستي براي كودكان را به او ياد بدهيد . مثلا قيچي كه براي كودكان خطرناك است و چگونگي كار با آن را نمي دانند ، بهتر است شما در دست بگيريد تا كودك با ديدن ، كار با آن را بياموزد . اين نكته را هم بدانيد كه بهتر است دسترسي كودك را بيشتر كنيد و در هنگام بازي يا انجام كار هاي هنري كه مي دانيد ريخت و پاش زيادي دارد به او امرو نهي نكنيد و از ابتدا مكاني مشخص را براي بازي كودك در نظر بگيريد تا او بداند براي ساخت كاردستي خلاقانه خود از جاي مشخص شده فراتر نرود . از كودك خود انتظار انجام كار بزرگي نداشته باشيد با توجه به سن او با او رفتار كنيد و به او سخت نگيريد كه اين چه كاردستي ساده اي است؟ يا چرا از اين رنگ استفاده كردي ؟ يا چرا انقدر كاغذ مصرف كردي ؟ يك كاردستي ساده و آسون كه اين همه ريخت و پاش نداره؟ پس بگذاريد كودكتان با خيال راحت و اعتماد به نفس بالا كاردستي خلاقانه جديد بسازد و خود را با آن سرگرم كند . حتي مي توانيد آموزش كاردستي جديد را براي او در فضاي مجازي بيابيد تا از روي آن بسازد و با ديدن فيلم كاردستي با كاغذ كه براي او جالب است را خودش از ابتدا تا انتها اين كار انجام دهد . نكته مهم ديگر اين است كه لازم نيست ابزار گران قيمت براي كودك خود تهيه كنيد بهتر است با وسايل يا دورريز هايي كه در خانه داريد به او ساخت يك كاردستي جالب را بياموزيد .

پرورش تخيل بچه ها با نقاشي قشنگ يكي از فوايد مهم ديدن ويديو هاي آموزش نقاشي ساده و زيبا

هيچگاه كودك خود را وادار نكنيد تا در چارچوب شما نقاشي هاي جديد بكشد زيرا كودك با كشيدن نقاشي جديد كودكانه خود ، در واقع تخيلاتش را پرورش داده و با نقاشي كودكانه ساده و آسان خود فضايي باي رشد ذهني خود مهيا كرده است .
نشان دادن فيلم نقاشي كودكانه در اين زمينه به كودكان، به گونه اي متنوع كه به آن ها ايده هاي خلاقانه نيز براي كشيدن نقاشي آسان القاء كند، مي تواند موثر و مفيد واقع شود.

توانايي در خلاقيت با ديدن عكس نقاشي كودكانه

كودك با كشيدن نقاشي هاي جديد خلاقيت خود را شكوفا مي كند . كودك با كشيدن نقاشي جديد قشنگ ، احساسات خود را به شما بيان مي كند . در واقع والدين با ديدن نقاشي كودكانه زيبا و ساده مي توانند از احساسات و افكار كودك خود با خبر شوند و حتي يا آموزش نقاشي به پرورش آن كمك كنند. براي خواندن ادامه اين ديدگاه و ساير فوايد نقاشي به سيات وولك به آدرس https://www.voolak.com/ مراجعه فرماييد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۸ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۲۴:۴۸ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه

لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 5
همه : 0
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی