web
web

نقاشي كودكانه يكي از سرگرمي هاي قديمي است كه همواره از گذشته تا به امروز محبوبيت خود را در بين كودكان حفظ كرده است. امروزه كودكان به گذراندن اوقات فراغت خود با كنسول هاي بازي و بازي هاي ديجيتال و كامپيوتري علاقمند هستند. بنابراين يكي از دغدغه هاي امروزي پدر و مادر ها اين است كه بتوانند فرزندان خود را براي ساعاتي از بازي هاي كامپيوتري يا بازي هايثي كه با گوشي هاي هوشمند انجام مي شود، دور كنند. نقاشي دونات يا هر نقاشي كودكانه ي ديگري مي تواند به والدين در اين مسير كمك كند. بنابراين بهتر است كه فرزندان خود را به كشيدن نقاشي تشويق كنيد و تمايل آن ها را براي اين كار بيشتر كنيد.

انتخاب يك طرح مناسب مي تواند به افزايش تمايل كودكان به نقاشي كشيدن بسيار كمك كند. كودكان معمولا عاشق شيريني جات، دسر ها و انواع شكلات هستند بنابراين نقاشي دونات مي تواند براي آن ها بسيار جذاب باشد. پدر و مادر ها مي توانند هنگامي كه فرزندشان در حال ترسيم نقاشي دونات است، شعر يا قصه هايي درباره ي دونات بخوانند. با اين كار كودكان لذت بيش تري از كشيدن نقاشي دونات خود مي برند و ساعات بيش تري سرگرم مي شوند و در نتيجه از كنسول هاي بازي دور مي مانند.

گر قصد آشنا كردن كودك خود با حيوانات را داريد، استفاده از طرح هايي مانند نقاشي كلاغ مي تواند كمك بسيار زيادي به شما كند. كودكان از سن بسيار كم معمولا به حيوانات علاقمند هستند بنابراين طرح هايي ماند طرح نقاشي كلاغ مي تواند براي آن ها جذاب باشد. به عنوان مثالي ديگر شما با آموزش نقاشي قايق به كودك خود مي توانيد او را با انواع اشكال، طرح ها، الگو ها و رنگ ها از راه غير مستقيم آشنا كنيد. هنگام آموزش طرح نقاشي قايق به فرزند خود مي توانيد او را با دريا و ديگر خلقت ها آشنا كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۶ آذر ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۴۸:۳۶ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

زرافه يكي از حيوانات عجيب دنياست و براي كودكان جذابيت دارد. قد بلند زرافه باعث مي شود كودكان به كشيدن آن يا درست كردن كاردستي زرافه علاقه نشان دهند. رنگ زرافه نيز براي كودكان جذابيت دارد. يكي از دلايلي كه كودكان به درست كردن كاردستي زرافه علاقه نشان مي دهند، رنگ زرد آن است. كاردستي زرافه باعث مي شود اتاق كودك شما شاداب بنظر برسد. علاوه بر اين ها درست كردن كاردستي زرافه موجب بروز ذوق و استعداد كودك مي شود.

كودكان با ساخت انواع كاردستي و نشان دادن علاقه خود به اين كار، مي نوانند آن را ادامه دهند و شايد در آينده نيز با پيشرفت در زمينه ساخت كاردستي شغلي را ايجاد كنند و در اين زمينه فعاليت كنند. ساخت كاردستي زرافه يسيار ساده است و شايد از نظر والدين هم بسيار ساده باشد اما براي كودك جذاب به نظر مي رسد.

حال اگر اين كار هاي گروهي با بازي و سرگرمي مانند ساخت كاردستي كيك همراه باشد مي تواند براي كودكان شما بسيار جذاب و هيجان انگيز است. بهتر است طرحي براي ساخت كاردستي انتخاب كنيد كه براي كودكان جذاب باشد تا اشتياق آن ها را به ساخت كاردستي بيشتر كند. به عنوان مثال كودكان به شيريني جات، دسر ها و كيك ها علاقمند هستند بنابراين ساخت كاردستي كيك براي آن ها طرحي مناسب و جذاب محسوب مي شود.

شما مي توانيد براي اين كه كودكان به ساخت كاردستي هاي متنوع كه به مسير رشد آن ها نيز كمك مي كند علاقه و اشتياق بيش تري نشان دهند. به عنوعان مثال در حالي كه كودك در حال ساخت كاردستي است قصه كودكانه صوتي و تصويري مربوط به طرح كاردستي او را پخش كنيد تا انجام فعاليت ساخت كاردستي براي او دلچسب تر باشد و از فوايد ساخت كاردستي بهره مند شود تا در نهايت شخصيت بهتري در كودك پرورش يابد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۶ آذر ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۳۳:۵۰ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

مهد كودك اولين مكاني عمومي است كه فرزندان شما به دور از خانواده خود تجربه مي كنند. اين موضوع به اين معني است كه كودكان حداقل تا دو سالگي هميشه همراه پدر و مادر خود هستند و از دو سالگي به بعد تمايل حضور كودكان در محيط هاي اجتماعي گسترده تر مي شود و همچنين تمايل ارتباط با ساير كودكان هم سن و سال خودشان نيز افزايش مي يابد. بنابراين با نكات گفته شده نتيجه مي گيريم كه تجربه اي كه فرزندان شما با حضور در مهد كودك زنجان يا هر شهر ديگه اي كه در آن ساكن هستيد، كسب مي كنند اهميت بسيار زيادي دارد پس بايد در انتخاب مناسب ترين و مناسب ترين مهد كودك زنجان براي فرزند خود نهايت دقت و زمان را خرج كنيد.

شما مي توانيد با ملاك هاي شخصي خود و بررسي ويژگي هاي مهد كودك ها مناسب ترين و بهترين مهد كودك را در بين مهد كودك هاي موجود در شهر سكونت خود براي فرزند خود انتخاب كنيد. به عنوان مثال، بهترين مهد كودك زاهدان بايد ويژگي هاي خاص خود را داشته باشند تا به عنوان بهترين مهد كودك هاي زاهدان از ساير مهد كودك هاي زاهدان متمايز شوند. بهترين مهد كودك هاي زاهدان بايد علاوه بر رفاه و آسايش كودكان براي والدين نيز فعاليت هايي را در نظر بگيرند. همچنين اولين چيزي كه در بهترين مهد كودك هاي زاهدان انتظار مي رود اين است كه كودك پس از حضور در مهد كودك زاهدان احساس امنيت و آرامش اوليه اي كه در خانواده خود داشته است را احساس كند.

موارد بسيار زيادي هستند كه بر روي قيمت مهد كودك خرم آباد و به طور كلي بر روي قيمت مهدكودك ها اثر گذار هستند. از جمله اين موارد مي تواند به امكاناتي كه مهد كودك در خرم آباد انتخابي شما در اختيار كودكان و والدين آن ها قرار مي دهد اشاره كرد.

 

 

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۹ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۴۹:۲۱ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دوربين داهوا 1200DP

دوربين داهوا 1200DP از فناوري AGC پشتياني مي‌كند . دوربين داهوا 1200DP براي تصوير برداري به نور مناسب نياز دارد اما برخي مواقع نور محيط به اندازه‌اي مطلوب نيست كه دوربين بتواند مناسب‌ترين وضوح را تصوير برداري كند، در اين مواقع دوربين از فيلتر AGC براي كنترل و اصلاح نور كم محيط و تصوير برداري با كيفيت بالاتر استفاده مي‌كند. فيلتر Automatic Gain Control  بطور خودكار ميزان روشنايي محيط و شدت نور را اندازه‌گيري مي‌كند و هنگامي كه شدت نور محيط پايين‌تر باشد، دوربين داهوآ بطور خودكار سيگنال ويديويي را تقويت مي‌كند تا از اين طريق منجر به جبران كاهش نور محيط شود.

دوربين داهوا 1200TP

داهوا يكي از معتبرترين برندهاي ساخت دوربين مداربسته است. دوربين داهوا 1200TP مناسب محيطهاي بيروني است و بدليل جنس فلزي آن در مقابل نور خورشيد و باران مقاوم است اين دوربين داراي ديد 25 متر در شب (مفيد) است.

دوربين داهوا 1200MP

دوربين HDW 1200 MP هم يكي از دوربين هاي يري Economic HDCVI داهوا بوده كه با رزولوشن تصوير 2 مگاپيكسلي روانه بازار شده است.نور مادون قرمز در دوربين داهوا 1200MP تا طول 30 متر را پشتيباني مي كند.

با درنظر گرفتن كيفيت تصوير 2 مگاپيكسلي Full HD 1080p و قدرت ديددرشب 30 متري مي توان گفت دوربين HDW 1200 MP DAHUA يك دوربين مداربسته حرفه اي از نظر كيفيت تصوير و قيمت مناسب و به صرفه مي باشد. پردازش تصوير در دوربين داهوا HDW 1200 MP با سرعت 25/30 فريم تصوير در ثانيه با كيفيت فول اچ دي و 25/30/50/60 فريم تصوير در ثانيه با كيفيت اچ دي صورت مي گيرد . داهوا در دوربين خود از سنسور 1/2.7 اينچي CMOS بهره گيري كرده است كه يك حسگر قدرتمند و استاندارد است. همچنين لنز فيكس 3.6 ميلي متري را در اين دوربين تعبيه شده است .

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۲۳:۴۰ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

دزدگير گپ G12 با كيفيت قطعات بالا و كارايي متفاوت توانسته تا مزيت هاي كلي زير را در خود جا بياندازد:

  • قابل كنترل كامل از طريق اپليكيشن گوشي هاي اندرويدي و ios
  • قيمتي مناسب و سطح امنيت بالا
  • گارانتي 12 ماهه و خدمات پس از فروش 5 ساله

ردياب خودروآهن ربايي

امكانات بهترين ردياب خودروآهن ربايي بازار را تنها مي توان با ردياب پيشرفته و دزدگير ماهواره اي خودرو مقايسه كرد. به عبارت بهتر IR180 تا دندان مجهز به انواع و اقسام تجهيزات است. جي پي اس آي آر 180 نيازي به سيم كشي و اتصال به برق خودرو ندارد و توسط 4 آهنرباي مگنتي قوي به نقطه مورد نظر متصل مي شود . حجم اين دستگاه بسيار كوچك است و مانند ردياب جاسوسي پس از نصب كسي از وجود آن مطلع نخواهد شد، چرا كه فاقد هرگونه چراغ و صدا است.

دوربين بولت بي سيم

دوربين مداربسته بولت بيسيم بدون نياز به سيم كشي و دستگاه ضبط تصوير اين امكان را به شما ميدهد كه به راحتي آن را نصب نماييد و با قرار دادن مموري كارت در دوربين تصاوير را ذخيره كنيد و با استفاده از اينترنت تصاوير را از هر كجاي دنيا كه هستيد مشاهده كنيد دوربين را در تمامي محور ها بچرخانيد و تنظيم كنيد.  دوربين بولت بيسيم داراي بدنه اي پلاستيكي سخت است ودر برابر ضربه مقاوم است لنز اين دوربين 2مگاپيكسل است و تصاور را به شما به صورت عريض ارسال مي شود واز كيفيت تصوير خوبي برخوردار است همانطور كه در فيلم محصول مشاهده ميكنيد .داراي نرم افزار اختصاصي براي تمامي سيستم عامل ها از جمله اندرويد و IOS و مك و ويندوز جهت نصب بر روي موبايل و تبلت اندرويد و ايفون وآي پد. ويژگي ديگر اين دوربين نصب راحت و اسان ان ميباشد كه نياز به متخصص ندارد و شما ميتوانيد از طريق دفترچه راهنماي ان استفاده نماييد.

 



ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۲۰:۵۶ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دستگاه برق اضطراري يو پي اس يا uninterruptible power supply در واقع تامين كننده انرژي دستگاه هاي متصل به خود است و بدون وقفه، حتي در نبود برق هم كار مي كند. دستگاه UPS با استفاده از باطري، انرژي خود را تامين ميكند تا در زمان نياز از برق آن استفاده شود. دستگاه ups علاوه تامين برق شبكه مانع از ورود نويز و اختلال به اتصالات و  تجهيزات مي شود. زماني كه برق شهري قطع مي شود، دوربين مدار بسته و دستگاه هاي امنيتي هم قطع مي شوند در اينجا UPS براي دوربين مدار بسته كاربرد دارد و با اتصال آن مي توان در هر زماني از برق اضطراري استفاده كرد. اما يو پي اس براي دوربين مدار بسته، داراي ويژگي هاي خاص خود است كه به آن مي پردازيم. در يو پي اس براي دوربين مدار بسته از باطري 12 ولت استفاده مي شود و بين 1 تا 4 ساعت برق دستگاه ها را تامين مي كند.

از برق اضطراري كه بگذريم. امروزه شركت سازنده شيائومي نيز محبوبيت خاص خود را در بين كاربران به دست آورده است و همين امر باعث شده است تا كاربران به دنبال بهترين دوربين مدار بسته شيائومي نيز باشند. دوربين هاي تحت شبكه شيائومي نيز كيفيت بسيار زيادي دارند. دوربين هاي تحت شبكه مشخصات خاص خود را دارند كه آن ها در بين كاربران محبوب كرده است.

دوربين هاي تحت شبكه تمام اطلاعات خود را با كمك اينتر و به وسيله ي شبكه منتقل مي كنند و اين امر باعث شده تا نياز به هيچگونه كابلي نداشته باشند. شما مي توانيد با مراجعه به مجموعه و سايت دوربين ماركت هر دوربين مداربسته يا تجهيزات امنيتي از هر شركت سازنده اي را به راحتي تهيه كنيد و از گارانتي شركتي محصولات نيز برخوردار شويد. گارانتي شركتي شامل يك سال و نيم پشتيباني، تعمير و تعويض دستگاه مي باشد. براي ثبت درخواست خود به آدرس doorbinmarket.com مراجعه كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۴۳:۵۸ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

پكيج دوربين مداربسته يكي از راهكارهايي است كه در صورت عدم آشنايي خريدار با تجهيزات دوربين مدار بسته مي تواند پيشنهاد مناسب كارشناسان فني را در قالب يك پك دوربين مدار بسته جهت نصب در مغازه ، آپارتمان، پاركينگ ، منازل و انبارها ارائه نمايد. پكيج دوربين مدار بسته به دو صورت آنالوگ AHD و تحت شبكه IP در مدل هاي 2، 4 ، 6 ، 8 و 16 كانال بسته به نياز مشتريان و مقدار هزينه انتخابي  تقسيم بندي مي گردد. پكيج  دوربين مدار بسته داهوا انالوگ AHD  داراي ديد در شب مناسب وكيفيت تصوير  2و4 مگاپيكسل 1080 ،  كابل تركيبي (برق و انتقال تصوير) و منبع تغذيه مركزي ، دستگاه ضبط DVR  وفيش هاي مورد نياز مي باشد. پكيج دوربين مدار بسته تحت شبكه داراي تصاوير ديجيتال ، ديد در شب ، كيفيت تصوير 2 و 4 مگاپيكسل ، كابل شبكه ، منبع تغذيه ، سوكت ، سوييچ ، دستگاه ضبط NVR مي باشد.

دوربين مدار بسته آنالوگ داهوا

نسل اول دوربين آنالوگ داهوا به دليل رزوليشن و كيفيت تصاوير پايين ، منسوخ شدند و توليد كنندگاني مانند داهوا به دنبال توليد انواع ديگري از دوربين آنالوگ بودند تا كيفيت بهتري را به بازار ارائه دهند . يكي از اين دوربين هاي با كيفيت ، دوربين HD داهوا است . دوربين HD داهوا با كيفيت و رزوليشن بهتر از دوربين قديمي آنالوگ ، وارد بازار شدند و از كيفيت 2 مگاپيكسل شروع به كار كردند تا امروز كه كيفيت هاي بهتري توليد شده است . نسل جديد دوربين مدار بسته آنالوگ داهوا همزمان به انتقال تصوير و صدا مي پردازد و قيمت مناسبي نيز دارد . قيمت دوربين HD داهوا مانند دوربين قديمي آن خيلي زياد نيست و به صرفه است . تنها ايرادي كه بر دوربين اچ دي داهوا وارد است ، نداشتن همخواني با ديگر دستگاه هاي ضبط است يعني نمي توان با هر دستگاهي تصاوير آن را ضبط نمود . يكي از دوربين هايي كه با كابل كواكسيال انتقال تصوير انجام مي دهد دوربين HDCVI است و تقريبا نسبت به دوربين آنالوگ كيفيت بهتري دارد و در رقابت با دوربين هاي تحت شبكه مي باشد .

دوربين تحت شبكه داهوا

با وجود يك فضاي مجازي به نام اينترنت و گسترش روز افزون اين بستر مجازي و با دسترسي آسان كاربران به اين فناوري باعث شد تا نسل جديدي از دوربين تحت شبكه داهوا بوجود آيند. دوربين مداربسته هاي تحت شبكه را مي توان به عنوان يك دوربين مداربسته با يك IP منحصر به فرد در يك مجموعه Local شبكه داخلي تعريف كرد و با استفاده از اين شناسه IP مي توان تصاوير را بر روي سيستم هاي شبكه اي انتقال داد تا كاربر بتواند بر روي شبكه تصاوير را مشاهده كند همچنين با استفاده از اين شناسه مي توان انتقال تصوير از راه دور را براحتي فعال، مديريت و به صورت آنلاين تصاوير دريافتي اين دوربين ها را ملاحظه كرد. پس از اتصال دوربين مداربسته به  سوئيچ شبكه داخلي، كاربر با استفاده از نرم افزار مانيتورينگ مربوطه از هر كامپيوتر متصل به همان شبكه و يا خارج از شبكه با استفاده از بستر اينترنت مي تواند به تصاوير دوربين مداربسته IP دسترسي داشته باشد.

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۱۲:۴۴ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

XVR  داهوا يك نسخه ارتقا يافته از DVR مي باشد. اين دستگاه ضبط كننده دوربين مدار بسته جديد مي تواند با انواع فرمت ويديويي دوربين مداربسته AHD ، دوربين مداربسته CVI ، دوربين مداربسته TVI و دوربين مداربسته CVBS كار كند. با اين تعاريف احتمالا تفاوت دستگاه Xvr با Dvr را تا حدودي متوجه شده ايد .

 داهوا XVR-5108HS-i2 يك سيستم ركوردر و ضبط كننده پنج وجهي بوده و داراي ورودي IP، CVI ، AHD ، TVI ، CVBS نيز هست و علاوه بر هشت دوربين CVI مي توان 12 عدد دوربين شبكه با كيفيت 6 مگاپيكسل به آن متصل نمود. در دستگاه اين امكان وجود دارد كه موقعيت و حركت دوربين مدار بسته PTZ دام Speed Dome را نيز تنظيم كند. دستگاه داهوا XVR 5108 HS-I2 دستگاه ضبط تصاويري است كه قابليت پشتيباني P2P را دارد و فرمت فشرده سازي تصاوير در آن H.265+/H.265 مي باشد كه باعث مي شود تصاوير با حجم كمتري ذخيره شوند از ديگر ويژگي هاي اين ركوردر دارا بودن كارت شبكه 10/100 Mbps است. بدون شك دستگاه داهوا XVR 5108 HS-I2 بدليل داشتن قابليت تشخيص چهره ، تشخيص و رديابي وسايل نقليه و همچنين قيمت مناسب نسبت به ديگر برند هاي بازار دوربين مداربسته در ايران و همچنين قابليت هاي هوشمند نرم افزاري فراوان بهترين خريد در ميان دستگاه هاي 8 كانال مي باشد.

دستگاه 16 كانال داهوا  XVR-1B16از سري اقتصادي كوپر در اواخر سال 2018 توليد و وارد كشور شده، از ويژگي هاي مهم اين دستگاه پنج وجهي بودن ، تكنولوژي فشرده سازي تصوير + H.265 و قابليت افزودن دوربين IP تا 6 مگاپيكسل با محدوديت پهناي باند 72 مگابايت بر ثانيه مي باشد. اين مدل درواقع نسخه جديدتر مدل XVR5116HS بوده و قابليت نمايش زنده دوربين ها تا 5 مگا پيكسل و ذخيره سازي تصاوير تا 2 مگا پيكسل را دارا مي باشد . امكان دريافت تصوير و صدا ( درصورت استفاده از دوربين هاي داهوا ) هم زمان توسط يك كابل از ديگر قابليت هاي اين دستگاه مي باشد .

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۰۸:۴۴ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

گاهي كودكان پس از رشد و رسيدن به سنين بالاتر ديگر نقاشي جديد آسان نمي كشند يا كمتر مي كشند ، بعضي هم كشيدن نقاشي كودكانه ساده را شروع مي كنند و ادامه مي دهند حتي در سنين بالا . يكي از دلايلي كه كودك از كشيدن نقاشي ساده و آسان خود دست كشيده ، ترس از قضاوت ديگران است زيرا ديگر كشيدن خط و نقطه و دايره شكل واقعي اجسام را نشان نمي دهد و كودك به همين دليل و عدم داشتن توانايي در كشيدن شكل واقعي اجسام از نقاشي كودكانه ساده خود دست مي كشد . اما گاهي كودكان با نشان دادن علاقه و ديدن آموزش هاي نقاشي هاي جديد متنوع مي توانند اين كار را ادامه دهند حتي شايد به شغل آينده آنان تبديل شود.

كشيدن نقاشي خرگوش يا طرح هاي ديگر نقاشي كودكانه باعث افزايش و تقويت مهارت حركتي كودك شما مي شود و فعاليت هاي فيزيكي كودك شما را بيشتر مي كند. كودكان با سن پايين مثلا 6 ماهگي تا 12 ماهگي از كشيدن نقاشي مانند كشيدن نقاشي خرگوش براي برقراري ارتباط با ديگران استفاده مي كنند. به عنوان مثال آن ها پس از به اتمام رساندن نقاشي خرگوش آن را به والدين خود نشان مي دهند و اين امر باعث افزايش و تقويت اعتماد به نفس در شخصيت كودك شما مي شود و تقويت اعتماد به نفس يكي از ويژگي هاي بسيار مهمي است كه بايد در شخصيت هر كودكي شكل گيرد. شما با آموزش طرح هاي نقاشي جذاب مانند نقاشي خرگوش به فرزند خود مي توانيد با هزينه بسيار كم فرزند خود را از فضاي مجازي دور كنيد و او را از فوايد نقاشي كشيدن بهره مند كنيد. البته امروزه سايت هاي بسيار زيادي با محتواي كودكانه وجود دارند كه با مراجعه به آن ها مي توانيد طرح هاي متفاوت كودكانه ي زيادي را به فرزندان خود آموزش دهيد. با مراجعه به آدرس voolak.com مي توانيد الگو هاي نقاشي كودكانه بسيار زيادي را به كودك خود آموزش دهيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۴ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۰۷:۳۶:۱۷ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

امروزه يكي از بزرگ ترين دغدغه هاي هر والديني، ايجاد و پيدا كردن سرگرمي مناسب براي كودكان خود است. يكي از محبوب ترين سرگرمي هاي كودكان، كارتون جذاب كودكانه است. كارتون ها و انيميشن هاي متفاوت مي توانند نكات متفاوت و آموزنده اي به كودكان ياد دهند. كارتون ها تاثير بسيار زيادي بر روي كودكان دارند و به همين دليل است كه يكي از راه و روش هاي بسيار مفيد آموزش زبان هاي متفاوت به كودكان استفاده از كارتون هاي مربوط به آن زبان است. كودكان در سن پايين توانايي زبان پذيري بالايي دارند بنابراين بسياري از والدين از سن بسيار كم فرزند خود شروع به آموزش زبان به او مي كنند. كودكان در سن پايين بسيار انعطاف پذير هستند بنابراين شما مي توانيد با استفاده از بازي و سرگرمي موارد بسيار زيادي را از سن بسيار كم به آن ها بياموزيد.

شما با استفاده از كارتون هاي زبان انگليسي مي توانيد به كودكان خود از راه غيرمستقيم زبان بين المللي انگليسي را آموزش دهيد و شاهد يادگيري بسيار سريع كودك خود خواهيد بود. از ديگر موارد مي توان به دانلود آهنگ كودكانه اشاره كرد. شما با دانلود مجموعه آهنگ هاي كودكانه نيز مي توانيد به كودك خود در امر يادگيري زبان انگليسي كمك كنيد. هر چه بيشتر زبان مورد نظر به گوش كودك شما آشنا باشد يادگيري آن زبان نيز براي او آسان تر خواهد بود. از ديگر سرگرمي هاي مجازي كودكانه مي توان به بازي جديد كودكانه اشاره كرد. كودكان امروزي علاقه ي زيادي به سپري كردن وقت روزانه ي خود با ابزارات الكترونيكي مانند گوشي هاي همراه يا كنسول هاي بازي دارند. بنابراين بازي هاي آنلاين در گوشي هاي همراه براي فرزندان شما بسيار جذاب خواهد بود. شما مي توانيد با انتخاب بازي هاي آنلاين كه فوايدي نيز براي هوش كودك شما داشته باشد، با يك تير چند نشان بزنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۴ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۵۳:۱۸ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ][ ۸۱ ][ ۸۲ ][ ۸۳ ][ ۸۴ ][ ۸۵ ][ ۸۶ ][ ۸۷ ][ ۸۸ ][ ۸۹ ][ ۹۰ ][ ۹۱ ][ ۹۲ ][ ۹۳ ][ ۹۴ ][ ۹۵ ][ ۹۶ ][ ۹۷ ][ ۹۸ ][ ۹۹ ][ ۱۰۰ ][ ۱۰۱ ][ ۱۰۲ ][ ۱۰۳ ][ ۱۰۴ ][ ۱۰۵ ][ ۱۰۶ ][ ۱۰۷ ][ ۱۰۸ ][ ۱۰۹ ][ ۱۱۰ ][ ۱۱۱ ][ ۱۱۲ ][ ۱۱۳ ][ ۱۱۴ ][ ۱۱۵ ][ ۱۱۶ ][ ۱۱۷ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی