web
web

به طور كلي كودكان با كشيدن نقاشي كودكانه زيبا ي خود با شما ارتباط برقرار مي كنند و شما با آموزش نقاشي به كودكانه بايد به خواسته هايشان پي ببريد و اين امر كاملا روانشناسي است كه كشيدن يهك خط صاف در ذهن كودك با كشيدن يك منحني چه فرقي دارد . مثلا كودك وقتي فردي را در كنار خود مي كشد و از او مي خواهيد در مورد ان توضيح دهد ، مي گويد اين فرد در حال زدن من است و متوجه مي شويد فردي در دنياي واقعي او را زده و به همين صورت او با شما ارتباط برقرار مي كند.

كشيدن نقاشي فوايد بسيار متفاوتي بر روي جسم و روح و عواطف كودك شما دارد. به عنوان مثال كودك شما در حين كشيدن نقاشي شتر عضلات دستش تقويت مي شود و اين امر باعث تقويت مهارت هاي فيزيكي او نيز مي شود. همچنين از جمله فوايد كشيدن نقاشي شتر يا هر طرح نقاشي ديگري بر روي عواطف و روح كودكان مي توان به تقويت بسياري از ويژگي هاي مثبت در رشد شخصيتي آنان اشاره كرد. كودك شما هنگام كشيدن نقاشي شتر سعي بر تركيب كردن رنگ ها مي كند و اين امر باعث تقويت قدرت تصميم گيري كودك شما مي شود. در نهايت زماني كه كودك شما نقاشي شتر خود را به پايان مي رساند، ان را به والدين خود، مربي مهد كودك يا معلم مدرسه خو نشان مي دهد و اين امر باعث تقويت و افزايش اعتماد به نفس در او مي شود. همچنين همزمان باعث تقويت و رشد ويژگي انتقاد پذيري در شخصيت فرزند شما مي شود. بايد از سن بسيار كم به رشد اعتماد به نفس در كودكان توجه كنيد تا در بزرگسالي دچار مشكل نشوند. با مراجعه به وولك مي توانيد طرح هاي آموزش نقاشي كودكانه ي زيادي را بررسي كنيد و به كودكان خود آموزش دهيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۴ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۲۹:۱۷ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

ويژگي هاي عكس نقاشي كودكانه شما مي توانيد ايده نقاشي ساده به كودكان خود بدهيد در حالي كه با كشيدن نقاشي ايده هاي جديد و خلاقي به ذهن كودك شما مي شود چرا كه اين كار باعث افزايش قدرت تخيل كودك شما مي شود. از هر قسمت نقاشي كودكان مي توانيد اطلاعاتي را به دست آوريد به عنوان مثال اگر كودك شما از روي عكس عكس نقاشي ساده نقاشي نكشيده باشيد و نقاشي او برگرفته از تصويرسازي و تخيلات ذهني كودك شما باشد، مي توانيد اطلاعات از نقاشي كودك خود به دست آوريد.

كودكان در ابتدا كه شروع به كشيدن نقاشي كردن مي كنند در واقع برگه را فقط خط خطي مي كنند و اين خط خطي كردن براي كودكان بسيار لذت بخش است. پس از دو سالگي كودكان سعي مي كنند تا خطوط و نقش هاي معني دار رسم كنند بنابراين در دوسالگي شروع به كشيدن خطوط دايره اي يا زاويه دار مي كنند.

نقاشي خروس يكي از طرح هاي محبوب كودكان به شمار مي رود. به دليل آسان بودن طرح نقاشي خروس مي توانيد طرح نقاشي خروس را به فرزند خود از سن بسيار كمك آموزش دهيد. همانطور كه مي دانيد كشيدن نقاشي يكي از راه هاي پيشرفت و شكوفايي استعداد هاي كودك شما به شمار مي رود. شما با استفاده از طرح نقاشي خروس مي توانيد فرزند خود را از سن بسيار كمك با انواع حيوانات آشنا كنيد و اين نوع آموزش هاي غيرمستقيم بيشترين تاثير را بر روي كودكان دارد زيرا با توجه به تحقيقات انجام شده نتايج نشان مي دهد كه آموزش غيرمستقيم بر روي كودكان با سن كم بيشترين بازدهي را دارد. بنابراين شما با استفاده از نقاشي خروس يا هزاران طرح نقاشي كودكانه ي ديگر مي توانيد نكات بسيار زيادي را به كودكان خود آموزش دهيد.

وولك با ارئه نقاشي هاي كودكانه متعدد، والدين را براي فراهم كردن اوقات فراغتي مفيد براي كودكان ياري مي نمايد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۰ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۰۴:۵۹ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

Voolak يك سايت با محتواي كودكانه است كه صد ها ويديوي آموزش نقاشي كودكانه با موضوعات متفاوت در آن وجود دارد. يكي از اهداف والدين اين است كه فرزندانشان از سنين بسيار كم شناخت بيشتر و بهتري از محيط پيرامون خود داشته باشند. كودكان نيز از همان ابتداي تولد به دنبال شناخت و آگاهي بيشتر از محيط اطراف خود هستند. اما چگونه مي توان اطلاعات بيشتري را به كودكان منتقل كرد؟ آموزشي كه با بازي و سرگرمي همراه باشد بيشترين تاثير را بر روي كودكان دارند و آن ها از طريق بازي و سرگرمي موضوعات زيادي را ياد مي گيرند.

به عنوان مثال شما مي توانيد با آموزش نقاشي هشت پا كودك خود را با حيوانات آبزي و انواع ماهي ها آشنا كنيد. كودكان از سن بسيار كم به گذراندن اوقات فراغت خود با مداد رنگي و كاغذ و قلم علاقه دارند بنابراين اين سرگرمي براي آن ها بسيار هيجان انگيز خواهد بود. براي يادگيري بهتر مي توان هنگامي كه كودك در حال ترسيم نقاشي هشت پا است، شعر ها و قصه هاي مربوط به هشت پا ها يا حيوانات آبزي ديگر را براي او بخوانيد و از اين طريق به يادگيري بهتر كودك خود كمك كنيد و اطلاعات عمومي او را بالاتر ببريد.

معمولا اكثر كودكان از كودكي با حيوانات مهربان هستند و به آن ها علاقمند هستند. به خصوص اگر خانواده از حيوانات خانگي نگهداري كنند، كودكان آن خانواده نيز به گذراندن اوقات فراغت خود با حيوانات علاقمند مي شوند. همينطور كودكان از سن بسيار كم به در دست گرفتن مداد رنگي ها متفاوت و رنگ كردن و كشيدن الگو ها و طرح هاي بدون فكر قبلي و نامنظم علاقمند هستند زيرا نقاشي كشيدن يكي از راه هاي انتقال احساسات در كودكان است. حال تركيب علاقه به حيوانات و نقاشي كشيدن مي توانند براي آن ها بسيار هيجان انگيز باشد. شما مي توانيد با آموزش طرح نقاشي فيل يا هر حيوان ديگري كودكان خود را از اين لذت و هيجان بهره مند كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۹ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۰۶:۳۵ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

تاثير موسيقي بر زندگي ما قابل انكار نيست و كودكان نيز از اين قاعده مستثنا نيستند. شنيدن موسيقي براي كودكان به خصوص آهنگ كودكانه فارسي تاثير بسيار زيادي بر روي عواطف و رشد شخصيتي آن ها دارد. از جمله فوايدي كه موسيقي بر روي كودكان دارد مي توان به افزايش اعتماد به نفس اشاره كرد زيرا كودكان پس از شنيدن يك آهنگ تلاش مي كنند تا متن آن آهنگ را حفظ كنند و براي والدين يا مربي مهد كودك و معلم مدرسه خود بخوانند. اين امر به خودي خود باعث افزايش اعتماد به نفس در شخصيت كودك شما مي شود. حتي نواختن موسيقي نيز كودك شما را به هيجان مي آورد. بنابراين تاثير موسيقي بر روي كودكان را دست كم نگيريد.

از ديگر فعاليت ها و سرگرمي هايي كه تاثير بسيار زيادي بر روي كودكان دارد مي توان به كارتون كودكانه اشاره كرد. كودكانه از كارتون ها و انيميشن ها تاثير بسيار زيادي مي گيرند و به همين علت است كه يكي از بهترين راه ها براي آموزش زبان انگليسي به كودكان، تماشاي كارتون است. كودكان در سن بسيار كم قدرت زبان پذيري بسيار بالايي دارند يعني با سرعت بيشتري نسبت به بزرگسالان قادرند تا زبان جديدي را بياموزند. بنابراين براي آموزش زبان انگليسي به كودكان خود مي توانيد از كارتون هاي انگليسي زبان استفاده كنيد.

از ديگر محتوا هاي كودكانه ي جذاب در سايت هاي كودك مي توان به بازي كودكانه جديد اشاره كرد. بازي هاي آنلايني كه در سايت ها وجود دارد مي تواند براي فرزند شما بسيار جذاب و سرگرم كننده باشد. البته بعضي از اين سايت ها بازي هاي جديد كودكانه كه به صورت فيزيكي انجام مي شوند را نيز شرح مي دهند كه مي توانيد با فرزند خود آن ها را انجام دهيد. اما به طور كلي كودكان امروزي به بازي هاي آنلاين يا كنسول هاي بازي علاقه ي بيشتري نشان مي دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۸ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۲۴:۳۷ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

دوربين داهوا 1200EMP-A

اگه قصد خريد دوربين مداربسته با تكنولوژي HDCVI  براي خانه و محل كار خودتون ( شركت ، كارخونه ، كارگاه و … ) يا هر مكان عمومي ديگه اي مثل پاركينگ ، بيمارستان ، كتابخونه يا ارگان ها و نهاد هاي نظامي مثل پادگان ها و انبار ها داريد، دوربين داهوا 1200EMP-A  مناسب ترين انتخاب براي شماست .

دوربين داهوا ۱۲۰۰EMP-A داراي قابليت هاي زيادي است :

۱- دوربين داهوا ۱۲۰۰EMP-A ، داراي تكنولوژي HDCVI  هست.

۲- اين دوربين لنز ثابت با رزولوشن ۲ مگاپيكسلي داره.

۳- جنس بدنه اون فلزي هست.

۴- اين دوربين داراي قابليت HLC و BLC هست.

۵- داراي درجه حفاظت IP67 هست.

دوربين داهوا HFW1500TP

دوربين داهواHFW1500TP  يك دوربين 5 مگاپيكسلي با برد ديد در شب 30 متر مي باشد.دوربين بالت 1500TP يكي از پرفروش ترين دوربين هاي 5 مگ داهوا مي باشد كه به دليل وضوح بالاي تصوير و همچنين استحكام خوب بدنه فلزي آن، بيشتر براي محيط هاي Out Door بيروني استفاده مي شود. اگر به دنبال يك دوربين با كيفيت بالاي هستيد دوربين مداربسته 1500TP برند Dahua يكي از گزينه هاي انتخاب شماست. لازم به ذكر است در صورتي كه دوربين ۱۵۰۰TP را انتخاب كنيد بايد حتما دستگاه XVR شما قابليت نمايش و ضبط دوربين هاي 5 مگاپيكسل را داشته باشد.

دوربين داهوا HFW1500THP-I8

نظارت تصويري با كيفيت فراتر از Full HD را با همان زيرساخت كابلي كواكسيال تجربه كنيد. دوربين داهوا HFW1500THP – I8 از يك سنسور 1/2.7 اينچي از نوع CMOS بهره مي برد كه مي تواند تصاوير باكيفيتِ عالي را به راحتي فراهم كند. از دوربين مدار بسته HFW1500THP-I8 مي توان در پروژه هاي متوسط و بزرگ، كه قابليت اعتماد و انعطاف بسيار مورد نظر مي باشد، استفاده كرد. اگر شما هم مانند ما اهل گشت و گذار در محصولات امنيتي و نظارتي باشيد، به راحتي خواهيد فهميد كه دوربين HFW1500THP – I8 داراي مادون قرمز با برد 80 متر مي باشد كه در نوع خود كم نظير است و مي توانيم با خيال راحت براي مكان هاي تاريكي كه در دل شب بدون ذره اي نور، نياز به مراقبت دارند را محافظت كنيم.

 

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۸ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۳۲:۳۶ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

تصاوير ارسالي از دوربين , بسته به كيفيت دوربين داراي حجم متفاوتي از لحاظ بسته‌هاي اطلاعاتي است . دستگاه‌هاي DVR وظيفه دارند كه اطلاعات ارسالي از دوربين را فشرده كرده و با فرمت‌هاي استاندارد در حافظه جانبي دستگاه ضبط داهوا بايگاني نمايند. داهوا ذخيره ساز امكان پشتيباني از حافظه‌هاي سخت افزاري مختلف با ظرفيت‌هاي متفاوت را براي سيستم‌ها پيش‌بيني كرده‌ است. بعنوان مثال دستگاه 5216 داهوا طبق مشخصات سازنده از دو عدد هارد اينترنال 6 ترابايتي مجموعا 12 ترابايت پشتيباني مي‌كند. مهمترين توانايي دستگاه‌هاي ركوردر دوربين مداربسته جهت ذخيره‌سازي و بايگاني تصاوير, فشرده سازي تصاوير دوربين مداربسته است. فشرده سازي بيشتر و بهتر باعث صرفه جويي بسياري در فضاي ذخيره‌سازي ( تعداد هارد كمتر و مدت ضبط بيشتر ) دارد. هم‌اكنون دستگاه‌هاي ذخيره ساز با فرمت‌هاي استاندارد H.264 , H.264 Plus و H.265 تصاوير دريافتي از دوربين‌هاي مداربسته را فشرده سازي مي‌كنند.

داهوا XVR-1A04

داهوا XVR-1A04 از سري اقتصادي كوپر در اواخر سال 2018 توليد و وارد كشور شده، از ويژگي هاي مهم داهوا XVR-1A04 پنج وجهي بودن، تكنولوژي فشرده سازي تصوير H.264 و قابليت افزودن يك دوربين IP تا 2 مگاپيكسل با محدوديت پهناي باند 20 مگابايت بر ثانيه مي باشد.

داهوا XVR-1A08

دستگاه دي وي ار داهوا مدل XVR1A08 از پرفروش ترين محصولات سري توربو اچ دي كمپاني داهوا ميباشد كه از كيفيت و قيمت مناسبي برخوردار است. داهوا XVR-1A08 داراي ۸ پورت ورودي تصوير (BNC) و ۱ عدد ورودي و ۱ عدد خروجي صدا (AV) دو عدد پورت USB  – خروجي تصوير HDMI و VGA فول اچ دي نيز ميباشد . ولتاژ ورودي اين دستگاه بين ۱۰ تا ۱۴ ولت و جريان مصرفي برابر با ۲ امپر از نوع جريان ثابت DCو مصرف برقي برابر با ۶ وات رانيز دارد . نحوه اتصال دوربين مداربسته به اين دستگاه از طريق كابل كواكسيال يا تركيبي به متراژ حداكثر ۵۰۰ متر و از طريق سوكت BNC نيز ميباشد .

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۷ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۲۹:۰۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

كامپيوتر امروزه به يكي از لوازم ضروري هر خانواده اي تبديل شده است. از كودك تا بزرگسال به دلايل متفاوت نياز به كامپيوتر دارند. كودكان براي سرگرمي خود، نوجوانان براي تحصيل خود، بزرگسالان براي كسب و كار خود و... به كامپيوتر ها و بسياري از تجهيزات الكترونيكي ديگر نياز دارند و اين نياز به دليل تغيير و تحول سب زندگي ها كه به علت پيشرفت تكنولوژي رخ داده است وجود دارد. بنابراين عملكرد صحيح كامپيوتر نيز اهميت بسيار زيادي دارد. چرا كه در صورت به وجود آمدن هر مشكلي در عملكرد دستگاه شما ممكن است در انجام بسياري از فعاليت هاي روزمره ي خود دچار مشكل شويد. بنابراين تعمير كامپيوتر يكي از حرفه هاي بسيار مهم در جامعه ي امروزي است.

كامپيوتر از چندين قطعه تشكيل شده است كه هركدام از آن ها وظيفه ي بسيار مهمي دارند و در صورت خرابي هر قطعه از كامپيوتر، بخشي از كارايي كامپيوتر شما از كار مي افتد. سي پي يو، كارت گرافيك، فن كامپيوتر و.. جز بخش هاي متفاوت يك كامپيوتر هستند كه همگي اين قطعات در بدنه ي اصلي كامپيوتر يعني كيس كنار هم قرار گرفته اند. شما ممكن است به دلايل زيادي مجبور به تعمير كامپيوتر خود شويد. به عنوان مثال ممكن است كارت گرافيك دستگاه دچار مشكل شود و شما مجبور به تعمير كارت گرافيك دستگاه خود شويد.

يك مركز تعميركار حرفه اي بايد قادر باشد تا هر گونه مشكل سخت افزاري يا نرم افزاري دستگاه هاي شركت هاي سازنده ي متفاوت را در كم ترين زمان و با كم ترين هزينه رفع كند. ديجي بان يك مركز تعميرات حرفه اي و تخصصي است كه با دسترسي به ماهرترين و مجرب ترين تعميركاران قادر است تا دستگاه شما را در زمان كوتاه به شما سالم برگرداند. همچنين اين مجموعه مجهز به پيشرفته ترين تجهيزات مورد نياز براي تعمير است.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۶ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۱۷:۵۶ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

در انتخاب يك مهد كودك مناسب براي فرزند خود بايد به پارامتر هاي متفاوتي توجه كنيد و همه جوانب را بررسي كنيد. به عنوان مثال اگر در شهر قزوين ساكن هستيد، مهد كودك قزوين انتخابي شما بايد ويژگي هاي بهترين مهد كودك قزوين را داشته باشد تا كودك شما هنگام ورود به مهد كودك خوب قزوين احساس آرامش و امنيت اوليه و مورد نياز خود را دريافت كند. در ادامه به بررسي ويژگي هايي كه بهترين مهد كودك قزوين بايد داشته باشد مي پردازيم.

از ديگر مواردي كه بايد آن را مورد بررسي قرار دهيد مي توان به شهريه مهد كودك ها اشاره كرد. به عنوان مثال، قيمت مهد كودك در كرمان بستگي به موارد بسيار زيادي دارد. امكانات و ميزان رفاهي كه مهد كودك كرمان براي كودكان و والدين آن ها فراهم مي كند يكي از عوامل تعيين كننده در قيمت مهد كودك كرمان هستند. موقعي جغرافيايي نيز مي تواند در قيمت مهد كودك كرمان موثر باشد و موقعيت جغرافيايي يكي از ملاك هاي بسيار مهم در هنگام انتخاب مهد كودك كرمان براي كودك است زيرا اگر آن مهد كودك در كرمان كه براي فرزند خود انتخاب مي كنيد از محل زندگي شما فاصله بسيار زيادي داشته باشد كودك شما ممكن است از حتي بهترين مهد كودك كرمان نيز دلزده و دلسرد شود بنابراين هنگام انتخاب مهم كودك كرمان براي فرزند خود علاوه بر قيمت مهد كودك كرمان، به موقعي هاي جغرافيايي و بسياري از موارد ديگر نيز توجه كنيد.

حتي آدرس مهد كودك نيز مهم است. به عنوان مثال، موقعيت جغرافيايي مي تواند يكي از نكات بسيار مهم در انتخاب بهترين مهد كودك كرمانشاه براي فرزندتان باشد، زيرا در صورتي كه مهد كودك كرمانشاه از محل سكونت شما فاصله ي بسيار زيادي داشته باشد ممكن است كودك شما از مهدكودك خود دلزده شود.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۰۱:۱۱ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

مهد كودك زاهدان كه براي كودك خود انتخاب مي كنيد بايد با ملاك هاي شما همخواني داشته باشد زيرا هر والديني كودك خود را بهتر از هرفرد ديگري مي شناسد بنابراين با توجه به ويژگي هاي شخصيتي كودك خود بايد بهترين مهد كودك زاهدان را براي فرزند خود انتخاب كنيد. مهدكودك ها اولين مكاني است كه كودكان شما به دور از خانواده خود تجربه مي كنند بنابراين انتخاب مناسب ترين مهد كودك زاهدان اهميت بسيار زيادي دارد. براي انتخاب بهترين مهد كودك زاهدان براي فرزند خود مي توانيد با بررسي ليست مهد كودك هاي زاهدان اقدام كنيد.

بهترين مهد كودك خرم آباد طبيعتا بهترين مربيان مهد كودك خرم اباد را نيز دارد. مربيان مهدكودك در زمينه ي ارتباط با كودكان تحصيل كرده اند و به همين دليل ارتباط خوبي با فرزندان شما برقرار مي كنند تا كودك هنگام ورود به مهد كودك خرم آباد يا هر مهدكودك ديگري، احساس امنيت و آرامش اوليه ي لازم را بدست آورد. يك مهد كودك خوب در خرم آباد بايد قوانين و مقررات مخصوص به خود را داشته باشد. قاعدتا نظم باعث بهتر و بي نقص تر پيش رفتن برنامه هاي آموزشي و تفريحي مي شود.

امكانات مهد كودك هاي زنجان در شهريه مهد كودك زنجان نيز تاثير گذار است. بعضي از مهد كودك ها قابليت دو زبانه دارند يعني يكي از امكاناتشان اين است كه به آموزش غير مستقيم زبان بين المللي يعني زبان انگليسي به كودك شما نيز مي پردازند. قيمت مهد كودك زنجان به عوامل متفاوتي بستگي دارد اما مهم ترين عاملي كه بر روي شهريه مهد كودك زنجان تاثير گذار است بي شك امكاناتي است كه آن مهد كودك در زنجان در اختيار كودكان و والدين آن ها قرار مي دهد. حتي موقعيت جغرافيايي مهد كودك هاي زنجان نيز مي تواند بر روي شهريه مهد كودك زنجان تاثير گذار باشد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۴۷:۲۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

كامپيوتر يكي از تجهيزات الكترونيكي است كه به دليل كاربرد بسيار زياد آن محبوبيت بسيار زيادي در بين كاربران دارد. كامپيوتر در واقع از كنار هم قرار گرفتن چندين قطعه ي سخت افزاري كه هركدام وظيفه ي خاص خود را دارند، تشكيل شده است. اگر هر كدام از قطعات كامپيوتر دچار مشكل شوند، عملكرد كلي كامپيوتر دچار مشكل مي شود. بنابراين بايد سلامت عملكرد تمامي قطعات كامپيوتر تضمين شود. بعضي از مشكلاتي كه براي كامپيوتر پيش مي آيد و نياز به تعمير پيدا مي كند بسيار واضح و علني است.

به عنوان مثال بوق ممتد كامپيوتر نشان از خرابي قطعه اي از كامپيوتر است. ممكن است خرابي فن كامپيوتر باعث بوق زدن كامپيوتر شود يا مشكل از قطعه ي ديگري باشد. اولين وظيفه ي يك تعميركار ماهر و مجرب عيب يابي صحيح است. در صورتي كه كه عيب يابي به طور صحيح انجام نشود، خسارت بيش تري به دستگاه شما وارد مي شود. بنابراين براي تعمير دستگاه هاي خود حتما يك تعميركار يا مركز تعمير حرفه اي و تخصصي را انتخاب كنيد.

در صورتي كه وقت يا شرايط انتقال كامپيوتر خود به مركز تعميرات را نداريد مي توانيد از روش تعمير كامپيوتر در محل استفاده كنيد. در اين روش پس از ثبت درخواست توسط مشتري، تعميركار ماهر در محل مورد نظر مشتري حضور پيدا مي كند و در حضور خود مشتري به عيب يابي و سپس تعمير دستگاه او مي پردازد. ديجي بان يك مركز تعميرات حرفه اي است كه قادر است هر گونه مشكل سخت افزاري يا نرم افزاري دستگاه شما را در كوتاه ترين زمان ممكن حل كند. همچنين اين مركز مجهز به بروز ترين تجهيزات مورد نياز براي تعمير است و با دسترسي به برترين تعميركاران دستگاه شما را با كم ترين هزينه ي ممكن به شما سالم برمي گرداند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۱۸:۵۱ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ][ ۸۱ ][ ۸۲ ][ ۸۳ ][ ۸۴ ][ ۸۵ ][ ۸۶ ][ ۸۷ ][ ۸۸ ][ ۸۹ ][ ۹۰ ][ ۹۱ ][ ۹۲ ][ ۹۳ ][ ۹۴ ][ ۹۵ ][ ۹۶ ][ ۹۷ ][ ۹۸ ][ ۹۹ ][ ۱۰۰ ][ ۱۰۱ ][ ۱۰۲ ][ ۱۰۳ ][ ۱۰۴ ][ ۱۰۵ ][ ۱۰۶ ][ ۱۰۷ ][ ۱۰۸ ][ ۱۰۹ ][ ۱۱۰ ][ ۱۱۱ ][ ۱۱۲ ][ ۱۱۳ ][ ۱۱۴ ][ ۱۱۵ ][ ۱۱۶ ][ ۱۱۷ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی