web
web

در عصر حاضر با توجه به پيشرفت تكنولوژي و گسترش استفاده از گوشي هاي موبايل، تعميرات گوشي و سرويس آن اهميت ويژه اي پيدا كرده است . موبايل ها بسته به برندي كه آن ها را توزيع كرده است، قطعات و سيستم عامل هاي متفاوتي دارند، كه تسلط بر هر يك از آن ها تخصص ويژه اي مي طلبد. متخصص تعمير موبايل، با تسلط به قطعات و تجهيزات موبايل در برند ها و سيستم عامل هاي مختلف، در مواقع بروز مشكل يا اختلال براي گوشي، به تعميرات گوشي مي پردازند. امروزه با گسترش فناوري، امكان تعميرات موبايل آنلاين و نيز تعمير موبايل در محل افزايش يافته و تعميرجويان مي توانند از اين طرق به تعمير گوشي خود بپردازند.

بهتر است مركز تعميرات يا تعميركار انتخابي شما به تفاوت هاي سخت افزاري و نرم افزاري موجود در بين محصولات شركت هاي سازنده ي مختلف مسلط باشد تا بتواند احتمال بروز اشتباه در حين انجام اقدامات مربوط به تعمير را به حداقل برساند. به عنوان مثال علت خاموش شدن ناگهاني آيفون و روشن نشدن آن مي تواند با علت روشن نشدن گوشي از برند ديگر متفاوت باشد. بنابراين تعميركار انتخابي شما بايد به تمامي ويژگي هاي سخت افزاري و نرم افزاري گوشي هاي برند اپل مسلط باشد.

همچنين علت پر پر زدن صفحه گوشي شيائومي نياز ممكن است با گوشي هاي همراه برند ديگري متفاوت باشد. بنابراين در انتخاب يك مركز تعميرات حرفه اي و مطمئن يا يك تعميركار مطمئن نهايت دقت و حساسيت را به خرج دهيد تا خسارت بيش تري به دستگاه شما وارد نشود. همچنين يك مركز تعميرات حرفه اي بايد مجهز به تمامي ابزارات مورد نياز براي تعمير باشد و به قطعات نرم افزاري اورجينال برند هاي متفاوت دسترسي داشته باشد تا در صورت نياز به تعويض قطعه ي سخت افزاري بتواند قطعه اي سالم و اورجينال را جايگزين كند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۲۱:۲۶ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

امروزه يكي از بزرگ ترين دغدغه هاي هر والديني، ايجاد و پيدا كردن سرگرمي مناسب براي كودكان خود است. يكي از محبوب ترين سرگرمي هاي كودكان، كارتون جذاب كودكانه است. كارتون ها و انيميشن هاي متفاوت مي توانند نكات متفاوت و آموزنده اي به كودكان ياد دهند. كارتون ها تاثير بسيار زيادي بر روي كودكان دارند و به همين دليل است كه يكي از راه و روش هاي بسيار مفيد آموزش زبان هاي متفاوت به كودكان استفاده از كارتون هاي مربوط به آن زبان است. كودكان در سن پايين توانايي زبان پذيري بالايي دارند بنابراين بسياري از والدين از سن بسيار كم فرزند خود شروع به آموزش زبان به او مي كنند. كودكان در سن پايين بسيار انعطاف پذير هستند بنابراين شما مي توانيد با استفاده از بازي و سرگرمي موارد بسيار زيادي را از سن بسيار كم به آن ها بياموزيد.

شما با استفاده از كارتون هاي زبان انگليسي مي توانيد به كودكان خود از راه غيرمستقيم زبان بين المللي انگليسي را آموزش دهيد و شاهد يادگيري بسيار سريع كودك خود خواهيد بود. از ديگر موارد مي توان به دانلود آهنگ كودكانه اشاره كرد. شما با دانلود مجموعه آهنگ هاي كودكانه نيز مي توانيد به كودك خود در امر يادگيري زبان انگليسي كمك كنيد. هر چه بيشتر زبان مورد نظر به گوش كودك شما آشنا باشد يادگيري آن زبان نيز براي او آسان تر خواهد بود. از ديگر سرگرمي هاي مجازي كودكانه مي توان به بازي جديد كودكانه اشاره كرد. كودكان امروزي علاقه ي زيادي به سپري كردن وقت روزانه ي خود با ابزارات الكترونيكي مانند گوشي هاي همراه يا كنسول هاي بازي دارند. بنابراين بازي هاي آنلاين در گوشي هاي همراه براي فرزندان شما بسيار جذاب خواهد بود. شما مي توانيد با انتخاب بازي هاي آنلاين كه فوايدي نيز براي هوش كودك شما داشته باشد، با يك تير چند نشان بزنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۲ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۰۲:۳۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

نقاشي كردن يكي از سرگرمي هاي لذت بخش و در حين حال آموزشي و بسيار مفيد براي كودكان شما است. كودكان معمولا از يك سالگي به بعد شروع به كشيدن نقاشي ميكنند. كودكان شما با كمك گرفتن از تخيلات خود يا از روي عكس نقاشي، شروع به كشيدن نقاشي مي كنند. تعداد زيادي عكس نقاشي ساده و طرح ساده نقاشي در اينترنت و فضاي مجازي وجود دارد كه مي توانيد با استفاده از آن ها كودك خود را به كشيدن نقاشي تشويق كنيد زيرا اكثر كودكان از اين كه از روي عكس نقاشي كودكانه و عكس نقاشي ساده، نقاشي كنند بسيار لذت مي برند.

تعداد زيادي عكس نقاشي زيبا و عكس نقاشي كودكانه وجود دارد كه كودكان شما مي توانند با استفاده از آن ها نقاشي كنند و از مزيت هاي نقاشي كشيدن برخوردار شوند. از جمله مزيت هاي نقاشي عبارت اند از:

 تاثير مثبت بر روي عملكرد جسمي و ذهني: كودك شما وقتي شروع به كشيدن نقاشي مي كند در واقع هماهنگي حركات دست و چشم خود را تقويت مي كند. كودك شما هنگامي كشيدن نقاشي از روي عكس نقاشي ساده و عكس نقاشي كودكانه در واقع سعي مي كند تا چيزي را كه مشاهده مي كند با حركات دست خود هماهنگ كند و اين كار به هماهنگي و تقويت عملكرد جسمي و ذهني كودك شما به طور همزمان كمك مي كند.

شكوفايي استعداد ها: نقاشي كشيدن كودكان شما از عكس نقاشي ساده و زيبا يا از تخيلات و تصويرسازي هاي ذهن خود كودكان شما باعث شكوفايي هاي استعداد فرزند شما مي شود. تقويت قدرت تمركز: كشيدن نقاشي قدرت تمركز كودك شما را افزايش مي دهد به خصوص اگر كودك شما تلاش كند تا از روي يك طرح براي نقاشي، نقاشي بكشد.

از ديگر فوايد كشيدن نقاشي توپ يا هر نقاشي ديگر مي تواند به دور كردن كودك شما ار فضاي مجازي و وسايل الكترونيكي اشاره كرد زيرا همانطور كه مي دانيد كودكان امروزي علاقه ي بسيار زيادي به كنسول هاي بازي، موبايل ها و حضور در فضاي مجازي دارند كه اين امر باعث شده است تا يكي از دغدغه والدين دور كردن كودكان از اين فضا حتي براي ساعات كوتاهي باشد. كشيدن نقاشي و آموزش نقاشي توپ يكي از بهترين راه ها براي دور كردن كودك شما از اين فضا است. زيرا همان طور كه مي دانيد حضور بيش از حد در فضاي مجازي و استفاده ي بيش از حد از موبايل يا كنسول هاي بازي، ضررات بسيار زيادي براي كودك شما خواهد داشت.

براي مشاهده عكس ها و آموزش هاي نقاشي كودكانه بيشتر مي توانيد به وبسايت وولك مراجعه نماييد!


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۲ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۴۸:۳۷ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

كودكان هميشه به داستان ها و قصه هاي متنوع كودكانه مانند قصه گرگ و بره علاقه نشان مي دهند. شما با روايت داستان هاي متنوع كودكانه مي تواند فرزند خود را فوايد گوش دادن به داستان هاي كودكان بهره مند كنيد زيرا اكثر داستان ها و قصه هايي كه براي كودكان روايت شده اند پند هاي اخلاقي را در خود گنجانده اند تا كودكان از راه غيرمستقيم اين پند ها را ياد بگيرند و همانطور كه مي دانيد آموزش غيرمستقيم بيشترين تاثير را روي كودكان دارد.

كودكان علاقه بسياري به كار با كاغذ و قيچي دارند و با نظارت والدين مي توانند اين كار را به راحتي انجام دهند . اشيائي هم وجو دارند كه براي كودكان جالب هستند مثل صدف قطعا زماني كه به شما كشور سفر مي كنيد يكي از هيجان انگيز ترين كارهايي كه بچه ها انجام مي دهند جمع آوري صدف از ساحل است. اما مي توانيد از همين علاقه استفاده كرده و به آن ها ساخت كاردستي صدف تنها با كاغذ را آموزش دهيد.

كاردستي يكي از فعاليت سالم و سرگرم كننده است كه هر كودكي از انجام آن لذت خواهد برد. ويديو كاردستي گربه اي كه در اين صفحه قرار دارد يكي از طرح هاي محبوب در بين كودكان است كه مي توانيد با آموزش كاردستي گربه به فرزند خود او را از فوايد ساخت كاردستي گربه يا هر كاردستي ديگري بره مند سازيد. حتي ساخت كاردستي گربه يا طرح هاي ديگر كاردستي به كودك شما كمك مي كند تا مهارت هاي ديگر خود را نيز تقويت كند و باعث شكوفايي استعداد هاي كودك شما مي شود. كاردستي گربه يكي از كاردستي هاي بسيار آسان است كه كودك شما به تنهايي نيز از پس ساخت آن برمي آيد اما حتي اگر در حين ساخت كاردستي گربه از پدر يا مادر خود يا حتي فرد ديگري مانند مربي مهد كودك خود يا دوست خود كمك بگيرد اين امر باعث تقويت و رشد رفتار اجتماعي كودك شما مي شود.

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۲ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۴۱:۴۸ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 كننده هاي ويدئويي شبكه اي در حال حاضر به يك جريان اصلي در عصر ارتباطات مبدل شده اند. با افزايش بيشتر توليد كنندگان دوربين هاي مداربسته و همچنين بالا رفتن تقاضا در اين زمينه مي توان گفت بسياري از توليدكنندگان و مصرف كنندگان، توليد و استفاده از سيستم NVR  را به  DVR ترجيح مي دهند.

اين امر با توجه به دلايلي مختلفي روي مي دهد. بنابراين بهتر است مزاياي سيستم NVR را در ذيل مورد بررسي قرار دهيد:

ضبط كننده هاي ويدئو هاي شبكه اي  NVRداهوا با دوربين هاي IP همپوشاني دارند و تصاويري با 2 مگاپيكسل تا  12 مگاپيكسل (يا بالاتر) را توليد مي كنند، در حالي كه از دوربين هاي آنالوگ در سيستم امنيتي DVR چنين انتظاري نمي رود.
به همين دليل است كه بسياري از كاربران و تكنسين ها معتقدند با توجه به اينكه شما به هنگام استفاده از دوربين مداربسته نياز مبرمي به مشاهده دقيق جزئيات براي شناسايي چهره و ديگر اطلاعات فرد خاطي و مزاحم داريد؛ لذا سيستم هاي NVR بايد برنده شفاف سازي در اين امر باشند. با توجه به اينكه يكي از دردسرسازترين بخش هاي راه اندازي سيستم NVR يا DVR، كارهاي كابل كشي آن هاست. مي توان به عنوان يك خبر خوب گفت كه كابل كشي سيستم امنيتي NVR به آساني صورت مي گيرد و اين امر براي افراد مبتدي بسيار حائز اهميت خواهد بود. براي اين امر NVR WiFi از طريق شبكه بي سيم دوربين را راه اندازي مي كند. بنابراين نيازي به داشتن نگراني در مورد نحوه اجراي سيم ها در ضبط ويديو شبكه نخواهد بود. دوربين را داخل شبكه قرار دهيد و آن را وصل كنيد. طي اين امر PoE (Power over Ethernet) NVR هم قدرت و هم شبكه را توسط سيگنال هاي ارسالي از طريق يك كابل اترنت به دوربين ها فرستاده و آن ها را به آساني راه اندازي مي كند. يكي از بهترين سيستم هاي ضبط دستگاه NVR4232-4KS2 است كه داهوا آن را به دنيا عرضه كرده است . دوربين ماركت عرضه كننده بهترين سيستم هاي امنيتي در ايران ، براي ارائه خدمات به شما عزيزان آماده است . براي داشتن اطلاعات بيشتر به سايت دوربين ماركت مراجعه فرماييد .

 

 

ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۲۲:۳۶ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دزدگير گپ G12 با كيفيت قطعات بالا و كارايي متفاوت توانسته تا مزيت هاي كلي زير را در خود جا بياندازد:

  • قابل كنترل كامل از طريق اپليكيشن گوشي هاي اندرويدي و ios
  • قيمتي مناسب و سطح امنيت بالا
  • گارانتي 12 ماهه و خدمات پس از فروش 5 ساله

ردياب خودروآهن ربايي

امكانات بهترين ردياب خودروآهن ربايي بازار را تنها مي توان با ردياب پيشرفته و دزدگير ماهواره اي خودرو مقايسه كرد. به عبارت بهتر IR180 تا دندان مجهز به انواع و اقسام تجهيزات است. جي پي اس آي آر 180 نيازي به سيم كشي و اتصال به برق خودرو ندارد و توسط 4 آهنرباي مگنتي قوي به نقطه مورد نظر متصل مي شود . حجم اين دستگاه بسيار كوچك است و مانند ردياب جاسوسي پس از نصب كسي از وجود آن مطلع نخواهد شد، چرا كه فاقد هرگونه چراغ و صدا است.

دوربين بولت بي سيم

دوربين مداربسته بولت بيسيم بدون نياز به سيم كشي و دستگاه ضبط تصوير اين امكان را به شما ميدهد كه به راحتي آن را نصب نماييد و با قرار دادن مموري كارت در دوربين تصاوير را ذخيره كنيد و با استفاده از اينترنت تصاوير را از هر كجاي دنيا كه هستيد مشاهده كنيد دوربين را در تمامي محور ها بچرخانيد و تنظيم كنيد.  دوربين بولت بيسيم داراي بدنه اي پلاستيكي سخت است ودر برابر ضربه مقاوم است لنز اين دوربين 2مگاپيكسل است و تصاور را به شما به صورت عريض ارسال مي شود واز كيفيت تصوير خوبي برخوردار است همانطور كه در فيلم محصول مشاهده ميكنيد .داراي نرم افزار اختصاصي براي تمامي سيستم عامل ها از جمله اندرويد و IOS و مك و ويندوز جهت نصب بر روي موبايل و تبلت اندرويد و ايفون وآي پد. ويژگي ديگر اين دوربين نصب راحت و اسان ان ميباشد كه نياز به متخصص ندارد و شما ميتوانيد از طريق دفترچه راهنماي ان استفاده نماييد.

 


 

ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۶ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۴۳:۴۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

شهريه مهد كودك ها جز موارد مهمي است كه هنگام انتخاب مهد كودك براي فرزند خود بايد آن را مورد بررسي قرار دهيد. به عنوان مثال، قيمت مهد كودك قزوين به عوامل متفاوتي بستگي دارد از جمله امكانات و ميزان رفاهي كه آن بهترين مهد كودك قزوين مورد نظر شما براي كودك والدين كودك فراهم مي كند. براي سنجيدن مناسب بودن شهريه مهد كودك هاي قزوين بهتر است تمامي نكات ذكر شده در ارتباط با بهترين مهد كودك هاي قزوين در نظر بگيريد. به عنوان مثال اگر مهد كودك خوب قزوين مورد نظر شما دو زبانه باشد يا براي كودكان شما اردو هاي تفريحي و آموزشي در برنامه هفتگي يا ماهانه ي خود در نظر گرفته باشد طبيعتا بر روي قيمت و شهريه آن مهد كودك قزوين تاثيرگذار است.

در هنگام انتخاب مناسب ترين مهد كودك در شهر سكونت خود براي فرزندتان، موقعي جغرافيايي نيز مي تواند در قيمت مهد كودك كرمان موثر باشد و موقعيت جغرافيايي يكي از ملاك هاي بسيار مهم در هنگام انتخاب مهد كودك كرمان براي كودك است زيرا اگر آن مهد كودك در كرمان كه براي فرزند خود انتخاب مي كنيد از محل زندگي شما فاصله بسيار زيادي داشته باشد كودك شما ممكن است از حتي بهترين مهد كودك كرمان نيز دلزده و دلسرد شود بنابراين هنگام انتخاب مهم كودك كرمان براي فرزند خود علاوه بر قيمت مهد كودك كرمان، به موقعي هاي جغرافيايي و بسياري از موارد ديگر نيز توجه كنيد.

البته اين نكته را در نظر داشته باشيد كه به طور كلي بهتر است كودكان حداقل تا دوسالگي تنها كنار خانواده خود باشند. بعد از دو سالگي كودكان نياز دارند تا به دور از خانواده تجربه هاي اجتماعي تر را تجربه كنند. كودك شما اولين تجربه هاي اجتماعي خود را در مهد كودك كرمانشاه يا هر شهر ديگري كه در آن ساكن هستيد تجربه مي كند.

 

 

ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۶ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۴۲:۴۷ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

راه هاي آموزش نقاشي كودكان

 

 راه هاي زيادي است كه والدين مي توانند به وسيله آن ها به آموزش نقاشي و آموزش نقاشي ساده و زيبا به كودكان خود بپردازند. كودكان معمولا بعد از يك سالگي شروع به كشيدن نقاشي مي كنند يعني از يك سالگي به بعد والدين مي توانند براي آموزش نقاشي براي كودكان خود اقدام كنند. يكي از راه هاي آموزش نقاشي به كودكان استفاده از فيلم آموزش نقاشي كودكان است. فرزندان شما مي توانند با استفاده از فيلم آموزش نقاشي ساده و آسان به راحتي نقاشي هاي زيبا بكشند البته اين كه كودك شما از تصورات خود نيز نقاشي بكشد به تشكيل هر چه بهتر شخصيت كودك شما كمك خواهد كرد بنابراين سعي نكنيد هميشه يك الگوي خاص را به فرزند خود ياد دهيد و به آموزش نقاشي بپردازيد.

كودكان هميشه به اشياء رنگارنگ اشتياق نشان مي دهند . رنگين كمان هم طبيعت خداست و با ديدن اين نعمت خدا ، كودكان ذوق بسياري مي كنند . با داشتن آموزش نقاشي رنگين كمان ، به راحتي مي توانند در خانه زيبا ترين رنگين كمان را داشته باشند . مي توانند در اتاقشان با چسباندن نقاشي خود در اندازه هاي مختلف ، اتاقي زيبا داشته باشند و با ديدن آن لذت ببرند . نقاشي رنگين كمان احتمالا براي كودك شما بسيار جذاب خواهد بود چون طرحي بسيار شاد كودكانه است. نقاشي رنگين كمان از رنگ هاي بسيار زيادي ساخته و كشيده مي شود اين امر باعث مي شود تا كودك شما تقريبا با تمامي رنگ هاي اصلي آشنا شود. بنابراين شما با آموزش نقاشي رنگين كمان و كشيدن نقاشي رنگين كمان با فرزند خود با روش غير مستقيم و به وسيله بازي و سرگرمي، كودك خود را با انواع رنگ ها و بسياري از الگو ها آشنا كرده ايد.

براي مشاهده آموزش نقاشي رنگين كمان و آموزش هاي كودكانه بيشتر مي توانيد به وبسايت voolak مراجعه نماييد!


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۵ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۰۶:۲۴ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

كودكان در سن بسيار كم بسيار آسيب پذير هستند زيرا شخصيت آن ها در حال شكل گيري است و بسياري از موارد بر روي رشد شخصيتي آن ها به راحتي تاثير مي گذرانند. ويژگي هايي كه در كودكي در شخصيت كودك شما شكل مي گيرد در بزرگسالي از بارز ترين و مهم ترين ويژگي هاي شخصيتي فرزند شما خواهد بود. يكي از سرگرمي هايي كه تاثير بسيار مثبتي بر روي رشد شخصيتي كودك شما دارد، آهنگ كودكانه شاد يا هر نوع موسيقي كودكانه اي است. موسيقي تاثير بسيار مستقيمي بر روي رشد و تقويت اعتماد به نفس كودك شما دارند. كودكان هنگام شنيدن موسيقي سعي بر حفظ كردن متن ترانه مي شوند تا بتوانند آن را براي والدين، مربي مهد كودك يا معلم مدرسه ي خود بخوانند و اين امر باعث تقويت اعتماد به نفس در آن ها مي شود.

همان طور كه مي دانيد يكي از مهم ترين ويژگي هاي شخصيتي در كودكان توجه به رشد اعتماد به نفس در آن ها است تا در آينده به مشكل برنخورند. پس انجام بازي ها، مسابقه ها و سرگرمي هايي كه باعث تقويت اعتماد به نفس در كودكان شما مي شوند بسيار اهميت دارند. از بازي كودكانه نيز مي توانيد براي رشد اعتماد به نفس در شخصيت كودك خود كمك بگيريد. بسياري از بازي هاي كودكانه توسط متخصصان كودك براي رشد اعتماد به نفس در كودكان طراحي مي شوند كه شما با استفاده از آن ها مي توانيد كمك بسيار زيادي در رشد شخصيتي كودك خود كنيد.

بسياري از سايت هاي كودكانه در فضاي مجازي وجود دارند كه شما مي توانيد با بررسي آن ها به محتوا هاي كودكانه و مورد نياز براي فرزند خود دست پيدا كنيد. وولك يكي از سايت هاي محبوب كودك است مي توانيد در آن بازي ها ترانه يا حتي داستان هاي كودكانه ي متنوع را با رنج سني متفاوت پيدا كنيد.

 

ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۴ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۰۰:۵۰ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

همه ي والدين براي كودكان خود از سن بسيار كم به خصوص قبل خواب قصه هاي متفاوت مي خوانند و قصه خواني تاثير بسيار زيادي بر روي عواطف و روح كودكان دارد. از جمله فوايد قصه خواني براي كودكان مي توان به تقويت حافظه ي آن ها اشاره كرد. زيرا زماني كه شما قصه اي را براي فرزند خود مي خوانيد، فرزند شما با شخصيت هاي قصه همزاد پنداري مي كند. اين همزاد پنداري باعث تقويت قوه ي تخيل و تصوير سازي در كودك شما نيز مي شود. قصه هاي كودكانه اغلب پند هاي آموزنده اي نيز در آن ها گنجانده شده است.

شما با خواندن قصه هاي آموزنده براي كودك خود مي توانيد نكات آموزنده و رفتار هاي اجتماعي بسيار زيادي را به كودك خود بياموزيد. آهنگ كودكانه نيز تاثير بسيار مثبتي بر روي كودكان دارد كه از جمله تاثيرات موسيقي بر روي كودكان مي توان به افزايش حافظه اشاره كرد. كودك شما هنگام شنيدن يك موسيقي كودكانه سعي مي كنند تا متن ترانه را حفظ كند و اين امر باعث تقويت حافظه او مي شود. همچنين شنيدن ترانه هاي كودكانه ي متنوع باعث مي شود تا دايره لغات كودك شما نيز بيشتر شود و با واژه هاي جديد و تازه اي آشنا شود. پس اين امر در صحبت كردن كودك شما نيز تاثيرگذار است. هنگامي كه كودك براي والدين خود ترانه را مي خواند اين امر باعث افزايش اعتماد به نفس در او مي شود.

كارتون كودكانه نيز تاثير بسيار زيادي بر روي كودك شما دارد. تماشاي كارتون و انيميشن هاي جذاب كودكانه ي امروزي نيز باعث افزايش دايره لغت در كودك شما و صحبت كردن هر چه بهتر او مي شود. همچنين كارتون هايي كه با زبان اصلي در دسترس شما قرار دارند باعث يادگيري زبان بين المللي انگليسي كودك شما نيز مي شود. شما مي توانيد با سرگرمي هاي ساده كودك خود را از اين فوايد بهره مند كنيد.

 

ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۰۲:۳۶ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ][ ۸۱ ][ ۸۲ ][ ۸۳ ][ ۸۴ ][ ۸۵ ][ ۸۶ ][ ۸۷ ][ ۸۸ ][ ۸۹ ][ ۹۰ ][ ۹۱ ][ ۹۲ ][ ۹۳ ][ ۹۴ ][ ۹۵ ][ ۹۶ ][ ۹۷ ][ ۹۸ ][ ۹۹ ][ ۱۰۰ ][ ۱۰۱ ][ ۱۰۲ ][ ۱۰۳ ][ ۱۰۴ ][ ۱۰۵ ][ ۱۰۶ ][ ۱۰۷ ][ ۱۰۸ ][ ۱۰۹ ][ ۱۱۰ ][ ۱۱۱ ][ ۱۱۲ ][ ۱۱۳ ][ ۱۱۴ ][ ۱۱۵ ][ ۱۱۶ ][ ۱۱۷ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی