web
web

بهترين راه براي گرفتن مشاوره راه اندازي خط توليد كاغذ سنگي ، گفتوگو با متخصصين اين زمينه است . ابتدا بايد اطلاعات دقيقي در رابطه با كاغذ سنگي داشته باشيد و بدانيد با چه مزايا و معايبي رو به رو هستيد . كاغذ سنگي نيز همچون ديگر محصولات، مزايا و معايبي دارد كه به هنگام مصرف مشخص مي شوند. بيشتر بودن مزاياي كاغذ سنگي نسبت به معايب آن، سبب ميشود تا آن را كاغذي بهتر و برتر از كاغذ هاي سلولزي بدانيم.

ويژگي هاي كاغذ سنگي

از ويژگي هاي كاغذ سنگي كه آن ها را از كاغذ هاي سلولزي متمايز كرده است، مي توان به ضدآب بودن و مقاومت بالاي آن ها در برابر پارگي، حشرات و روغن اشاره كرد . چگالي كاغذ هاي سنگي در بازه ي (۰٫۸ – ۱٫۶) قرار دارد . سطح كاغذ هاي سنگي دانه دار نيست و برخلاف كاغذ هاي معمولي نرم و مسطح است . واكنش كاغذ سنگي با اكسيژن دود سمي گاز هاي گلخانه اي آزاد نمي كند . همه اين ويژگي ها كاغذ سنگي را از ديگر كاغذ ها مجزا مي كند .

مزاياي كاغذ سنگي

  • عدم آسيب پذيري در مقابل آب و روغن
  • كاغذ سنگي فرسوده نمي شود
  • كاغذ ستگي انسجام بيشتري دارد و فرسنوده و كهنه نمي شود

معايب كاغذ سنگي

  • كاغذ سنگي جذب آب ندارد
  • كاغذ سنگي دماي بالا را تحمل نمي كند

كاربرد خريد كاغذ سنگي

كاغذ هاي سنگي كاربرد هاي متفاوتي دارند ؛ بعضي از آن ها براي توليد ظروف يكبار مصرف مورد استفاده قرار مي گيرند و بعضي براي بسته بندي به جاي نايلون و پلاستيك مورد استفاده قرار مي گيرند و همه اين موارد به محيط زيست كمك مي كند . در توليدات كاغذ هاي پروشور و ساك دستي و به طور كلي كاغذ هايي با ضخامت بالا از كاغذ سنگي استفاده مي شود . در تهيه و توليد كارت ها اعتباري و بانكي و جعبه هاي محكم نيز كاغذ سنگي مورد استفاده قرار مي گيرد . مقاومت بالاي اين كاغذ موجب شده تا از آن در ساخت و توليد كالاهايي با ضخامت بيشتر استفاده شود . 

براي آشنايي بيشتر در رابطه با كاغذ سنگي مي توانيد به شركت آذرخش آدلي ايرانيان مراجعه فرماييد و از آن ها مشاوره بگيريد .


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۲۵:۱۱ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

مهد كودك قم بايد يكي از اولويت هاي والدين در ارتباط با تربيت و پرورش كودكان خود باشد زيرا امروزه كودكان بيشتر اوقات خود را با بزرگسالان مي گذرانند و يا از سنين بسيار كمك بخشي از روز خود را با گوشي هاي همراه  والدين خود سپري مي كنند. به احتمال زياد مي توانيد حدس بزنيد و بدانيد كه اين مسئله براي كودكان شما آسيب زننده است و كودكان شما بهتر است تا بخشي از زندگي روزمره خود را نيز با افراد هم سن و سال خود و كودكان ديگر سپري كنند. براي اين كه كودك شما با كودكان ديگر در ارتباط باشد بايد مكان مناسبي را براي فرزند خود انتخاب كنيد زيرا اگر كودك شما در اولين تجربه هاي ارتباط اجتماعي با كودكان ديگر تجربه ي خوبي كسب نكند، ممكن است از حضور در اجتماع دلسرد و دلزده شود.

مهد كودك تبريز بايد برنامه هاي آموزشي، تفريحي و سرگرمي را به يك نسبت براي كودكان داشته باشد؛ البته اين امر به سن كودك نيز وابسته است. برنامه هاي آموزشي بايد از 3يا 4 سالگي وارد جدول برنامه ريزي كودكان در مهد كودك ها شوند و برنامه هاي سرگرم كننده و تفريحي براي كودكان نوباوه و نوپا در مهد كودك بيشتر باشد. برنامه هاي هر مهدكودك بر روي قيمت مهد كودك تبريز نيز تاثير دارد.

مهد كودك ها همواره در تلاشند تا بتوانند بيشترين برنامه هاي تفريحي و آموزشي را با بالاترين بازده براي كودكان و خانواده هاي آن ها تدوين نمايند. برنامه هاي آموزشي نظير آموزش زبان هاي خارجي، قرآن، هنر و نقاشي، ورزش و سرگرمي و برنامه هاي تفريحي مانند تعيين زماني خاص براي بازي با بچه ها، برگزاري جلسات داستان خواني و شعر خواني براي بچه ها، بازي هاي فكري و آموزشي با كودكان از جمله برنامه هاي متداول بهترين مهد كودك اصفهان به شمار مي آيند.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۶:۳۱:۰۷ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

مهد كودك شيراز نيز مانند شهر شيراز زيبايي خاص خود را دارد و اين فرهنگ و زيبايي به مهد كودك در شيراز منتقل شد. همچنين اموزش هايي كه در مهد كودك شيراز به كودكان داده مي شود ، برگرفته از فرهنگ زيباي اين شهر تاريخي است . بسياري از والدين ، به دنبال مهد كودك براي نگه داشتن كودكان به صورت ساعتي هستند مهد كودك ساعتي در شيراز اين مشكل را براي والدين حل كرده و ديگر با وجود مهد كودك شيراز جاي نگراني براي نگهداري فرزندان خود ندارند . قيمت مهد كودك شيراز بسيار مناسب است و به همين دليل خانواده ها بدون نگراني براي هزينه مي توانند فرزندانشان را براي يادگيري روانه مهد كودك در شيراز كنند .

مهد كودك هاي تهران بر اساس معيار ها و شرايط خاصي درجه بندي مي شوند، ممكن است مهد كودك هاي پنج ستاره تهران نسبت به ساير مهدكودك هاي تهران از بعضي نظر ها بهتر باشند اما شما حتما معيار ها و ملاك ها شخصي خود را در هنگام انتخاب يك مهدكودك تهران در نظر بگيريد و تنها به درجه بندي مهد كودك هاي تهران و ليست مهد كودك تهران اكتفا نكنيد. يكي از اهداف اصلي حتي گرانترين مهد كودك تهران بايد اين باشد كه كودكان در محيط آن مهد كودك تهران تعامل كردن با افرادي جز خانواده خود را به خوبي ياد بگيرند.

يكي از بزرگ ترين كمك هايي كه مهد كودك به فرزند شما مي كند اين است توانايي معاشرت و رفتار اجتماعي كودك شما را تقويت مي كند. انسان ها به طور غريزي تمايل به ارتباط با هم نوعان خود دارند بنابراين طبيعي است كه كودك شما از دو سالگي به بعد تمايل دارند تا با كودكان هم سن و سال خود بازي و معاشرت كنند و در اين راه كنار آمدن با بقيه را نيز ياد بگيرند. البته به ياد داشته باشيد كه مهد كودك ها جايگزين مادر كودك نيستند بنابراين سعي كنيد تا حد الامكان كودك خود را به مهد كودك هاي شبانه روزي كه در سراسر كشور وجود دارند نفرستيد زيرا مضرات مهد كودك هاي شبانه روزي بسيار بيشتر از فوايد آن است. براي ثبت نام كودك خود در مهد كودك درجه يك اروميه مي توانيد با تحقيق و بررسي ليست مهد كودك در اروميه، بهترين مهد كودك در اروميه را براي فرزند خود انتخاب كنيد.

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۳۷:۲۸ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

مهد كودك، اولين محيط و مكان اجتماعي و عمومي كه كودكان شما در آن حضور پيدا مي كنند. مهد كودك ساري مي تواند تاثيرات بسيار مثبتي بر روي كودك شما بگذارد و بلعكس در صورت انتخاب اشتباه در مهد كودك ساري شما تاثيرات بسيار منفي را در هنگام رشد شخصيتي كودك خود مشاهده خواهيد كرد. بنابراين در انتخاب مهد كودك ساري يا هر شهري كه در آن ساكن هستيد براي كودك خود نهايت دقت را به خرج دهيد تا به جاي تاثيرات مثبت شاهد تاثيرات منفي بر روي فرزند خود نباشيد.

ثر والدين مي دانند كه مهد كودك تاثيرات بسيار مثبتي بر رشد شخصيتي و تربيت كودكان دارند. از آن جايي كه مهد كودك ها تاثير مستقيم بر روي كودكان دارند بنابراين هنگام انتخاب يك مهد كودك در اهواز براي ثبت نام كودك خود، حتما بايد ملاك هايي را براي خود قرار دهيد و مهد كودك درجه يك اهواز را براي فرزند خود انتخاب كنيد.

تقريبا همه كودكان دوست دارند تنها نباشند و در زمان هاي بيداري با همسالان خود در ارتباط باشند، اين ارتباط مي تواند به صورت بازي كردن با آن ها يا صحبت كردن و همفكري با همسالانشان باشد؛ به همين دليل است كه مهد كودك ها براي كودكان از جذابيت خاصي برخوردارند؛ مكاني پر از كودكان هم سن و سال كه امكان بازي و سرگرمي و شيطنت با يكديگر را دارند. اما اين كه بهترين زمان براي به مهد كودك رفتن كودكان چه سني است و تا چه سني بايد كنار والدين باشند و چه زماني جداشدن براي آن ها سهل مي شود، موضوعي بسيار مهم است.

طبق نظر كارشناسان و روانشناسان كودك، بهترين سن براي مهد كودك رفتن 2ونيم تا 3 سالگي كودك مي باشد؛ چراكه كودك در اين سن، آمادگي جدا ماندن از مادر را بيشتر از قبل دارد. تا قبل از اين سن، كودكان بيشتر دوست دارند كنار والدين خود باشند و اغلب به بازي هاي فردي با اسباب بازي هاي خود مي پردازند، در حالي كه از 3 سالگي به بعد، اغلب كودكان به بازي هاي جمعي با همسالان خود علاقمند مي شوند و دوست دارند با همسالان خود تعامل داشته باشند. بنابراين با بررسي ليست مهد كودك اصفهان كودك خود را در يك مهد كودك خوب ثبت نام كنيد.

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۴۹:۲۴ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

مهد كودك اولين مكاني است كه كودك شما به دور از خانواده در آن جا حضور مي يابد. يكي از دلايلي كه والدين در انتخاب مناسب ترين و بهترين مهد كودك گرگان يا هر شهر ديگري كه در آن ساكن هستند حساسيت زيادي به خرج مي دهند اين است كه تجربه اي كه كودكان در مهد كودك خوب در گرگان كسب مي كند اهميت بسيار زيادي دارد زيرا مهد كودك اولين مكاني است كه فرزند شما به دور از خانواده خود در آن جا حضور مي يابد. شما با بررسي موارد مي توانيد مناسب ترين مهد كودك شهر سكونت خود را براي فرزند خود انتخاب كنيد. به عنوان مثال شهريه يكي از مواردي است كه بايد مورد بررسي قرار گيرد.

به عنوان مثال، قيمت مهد كودك در همدان مي تواند به عوامل بسيار متفاوتي بستگي داشته باشد و اين نكات نه تنها براي مهدكودك همدان بلكه براي همه ي شهر ها صدق مي كند. به عنوان مثال يكي از ويژگي هايي كه مي تواند در شهريه مهد كودك همدان تاثيرگذار باشد، مجهز بودن آن مهد كودك همدان به خانه بازي كودك است.  بنابراين يكي از نكات قابل توجهي كه در قيمت مهد كودك همدان و شهريه مهد كودك در همدان تاثير گذار است، سطح امكانات و ميزان رفاهي است كه آن مهد كودك در همدان براي كودكان و همچنين والدين آن ها فراهم مي كند، است.

ليست شما مي توانيد با تهيه كردن ليست مهد كودك هاي يزد و با بررسي ليست مهد كودك هاي يزد مطمئن شويد كه بهترين مهد كودك يزد را براي كودك خود انتخاب كرده ايد. بهتر است براي انتخاب بهترين مهد كودك يزد براي كودك خود، ويژگي بهترين مهد كودك هاي يزد را بررسي كنيد. به خاطر داشته باشيد تا قبل از انتخاب مهد كودك يزد براي كودك خود حتما اطلاعات مهد كودك هاي يزد را بررسي نماييد زيرا انتخاب مهدكودك نا مناسب براي فرزند خود مي تواند تاثيرات بسيار منفي بر روي شخصيت كودك شما داشته باشد. بررسي اطلاعات مهد كودك هاي يزد به كمك ليست مهد كودك هاي يزد بيشترين كمك را به شما براي انتخاب مناسب ترين مهد كودك يزد براي كودكتان مي كند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۵:۱۰:۱۶ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

شناخت بهترين مهد كودك شيراز كار سختي است زيرا مهد كودك هاي زيادي در اين شهر وجود دارد و هر يك به نحوي از لحاظ كيفي اهميت دارند . بهترين مهد كودك شيراز ، بايد نزديك ترين مهد كودك به محل زندگي شما باشد . بايد قيمت مهد كودك شيراز را در هر منطقه بررسي كرد تا بتوان بهترين مهد كودك شيراز و مناسب ترين از لحاظ قيمت را انتخاب كرد . داشتن فضايي مناسب و تميز مخصوصا براي كودكان زير سه سال يكي از ويژگي هاي مهم براي يافتن بهترين مهد كودك شيراز است . داشت مربي هاي زياد كه هر يك وقت خود را اختصاص به دو يا سه كودك دهند نيز از خصوصيات بهترين مهد كودك شيراز است . با بررسي ليست مهد كودك شيراز مي توانيد بهترين مهدكودك در شيراز را انتخاب كنيد.

يكي از ويژگي هاي مهمي كه بايد مهد كودك داشته باشد ، جو مناسب ، پرنشاط و شاد براي كودكان است . براي اينكه بدانيد آن مهد كودك در اردبيل محيطي خوب براي فرزند شماست مي توانيد به صورت حضوري به آن جا مراجعه كرده و يا با ديگر والدين در ان جا مشورت كنيد . شما مي توانيد با ديدن ليست مهد كودك اردبيل ، آدرس آن ها را بيابيد و نزديك ترين مهد كودك در اردبيل را پيدا كنيد.

براي بهتر انتخاب كردن مناسب ترين مهد كودك اروميه براي كودك خود حتما ليست مهد كودك در اروميه با دقت كافي بررسي كنيد و تمامي ويژگي هاي ذكر شده براي يك مهد كودك خوب در اروميه را با موارد ليست مهد كودك در اروميه مقايسه كنيد تا در نهايت مناسب ترين و بهترين مهد كودك در اروميه را براي فرزند خود انتخاب كنيد. بنابراين حتما ليست مهد كودك اروميه را بررسي بفرماييد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۱۲:۰۹ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

همانطور كه مشخص است كاغذ سنگي محصولي نوشتاري است و براي يادداشت يا توليد وسايلي با ضخامت زياد مانند مقوا كاربرد دارد . شما براي خريد كاغذ سنگي بايد اطلاعات دقيق داشته باشيد البته برخي از افراد هم براي خريد خط توليد كاغذ سنگي اقدام مي كدر صنعت چاپ موجب مي شود مركب كمي مصرف شود و به خدمات ديگري نياز نباشد.

در توليد كتاب هاي با ارزش موجب ماندگاري و طول عمر بالاي اين كاغذ مي شود. در توليد ظروف يكبار مصرف نيازي به روكش براي ضد آب كردن ظروف نيست. توليد كاغذ ديواري هاي با كيفيت و طول عمر بالا با اين كاغذ امكان پذير است. از انرژي هاي تجديد ناپذير، آب و انواع اسيد ها استفاده نمي شود. حفاظت از طبيعت با توليد كاغذ سنگي به جاي ديگر كاغذ ها امكان پذير است. انرژي به ميزان ناچيزي براي توليد كاغذ به كار گرفته مي شود. توليد فاضلاب هاي صنعتي، زباله خشك و قطع درختان به طور چشم گيري كاهش مي يابد. زمان و همچنين هزينه كمتري براي توليد كاغذ مصرف مي شود. كاغذ توليد شده كاملا بهداشتي و خنثي بوده همچنين با هيچ ماده اي واكنش نمي دهد.

علاوه بر همه اين ويژگي ها شما با خريد خط توليد كاغذ سنگي مي توانيد براي جوانان اشتغال ايجاد كنيد .

ويژگي هاي خط توليد كاغذ سنگي پيشنهادي ما:

امكان توليد انواع ورقهاي رنگي

امكان توليد ورق يك لايه تا سه لايه

 امكان لمينيشن كاغذ سنگي با انواع مواد (پارچه ، متالايز ، …) در حين توليد

استفاده از بهترين برندهاي بين المللي در قطعات مصرفي

امكان افزايش ظرفيت توليد در هر خط متناسب با نياز مشتري و از افزايش بازده داخلي سرمايه گذاري

كنترل اتوماتيك ضخامت ورق توليدي و لذا حفظ راندمان بسيار بالا در توليد و جلوگيري از توليد ورقهاي غير استاندارد و كاهش ضايعات

امكان توليد يك و يا هر دو طيف كاغذ سنگي به درخواست مشتري (ورق نرم با جرم حجمي زير ۱ و ورق شق و رق با جرم حجمي حدود ۳/۱

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۹ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۰۸:۲۸ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

خط توليد كاغذ سنگي با هدف توسعه توليد كاغذ سنكي در ايران در شركت هاي توليد كاغذ سنگي راه اندازي مي شود. خط توليد كاغذ سنگي در واقع شامل دستگاه ها و تجهيزاتي است كه با استفاده از آن ها مي توان از براده هاي سنگ آهك، به توليد كاغذ پرداخت و از آن استفاده كرد.

آذرخش آدلي ايرانيان به عنوان بزرگترين كارخانه توليد كاغذ سنگي، با راه اندازي خط توليد كاغذ سنگي، اين امكان را براي صنعت دوستان و نيز طرفداران محيط زيست فراهم آورده است تا با استفاده از آن بتوانند به توليد كاغذ سنگي بپردازند.

كاغذ سنگي همانطور كه از نام آن پيداست، كاغذي است كه از سنگ توليد مي شود. معمولا سنگ تامين كننده كاغذ سنگي، سنگ آهك است و اين محصولات از براده هاي سنگ آهك توليد مي شود. اين ايده براي نخستين بار از كشور تايوان نشات گرفت.

خط توليد كاغذ سنگي، صنعت تازه واردي است كه در صورت شناخته شدن، كمك بسيار زيادي به حفاظت و احياي محيط زيست مي كند. هر ساله درختان زيادي براي تامين كاغذ مصرفي كشور از بين مي روند؛ و اين روند مادامي كه ما از كاغذ ها استفاده مي كنيم ادامه مي يابد. استفاده از كاغذ توليد شده از سنگ به جاي كاغذ هاي سلولزي، تا حدي اين روند را كاهش داده و درختان را در امنيت بيشتري نگه مي دارد.

علاوه بر اين كاربردهاي بسيار زياد كاغذ سنگي باعث شده است تا بسياري پس از آشنايي با اين محصول، براي مصارف شخصي و غير شخصي متعدد خود، كاغذ سنگي را به محصولات هم عملكرد آن ترجيه دهند؛ به عنوان مثال قابليت كشساني كه در محصولات كاغذ سنگي وجود دارد، باعث شده است تا ساك هاي توليدي كاغذ سنگي پاره نشوند و به دفعات قابل استفاده باشند و به همين دليل اين محصولات جايگزين مناسبي براي نايلون هاي تجزيه ناپذير و پلاستيكي مي باشند.

با مراجعه به وبسايت آذرخش آدلي ايرانيان مي توانيد انواع محصولات و كاربردهاي مختلف استفاده از كاغذ سنگي را ببينيد و با اين محصول بيشتر آشنا شويد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۹ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۰۲:۳۷ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

فرآيند توليد كاغذ سنگي

  • تهيه پليتمواد اوليه در كارخانه خط توليد كاغذ سنگي در مخزن مخصوص با هم مخلوط شده توسط نوار نقاله وارد منبع تغذيه پيچه مي شود. بعد وارد اكسترودر شده و به صفحه متحرك هيدورليكي انتقال مي يابند. در اين مرحله Did head برش مي خورد و به غربال وايبرتور ارسال شده و به قسمت بسته بندي منتقل مي شود.
  • تهيه كاغذپليت ها به منبع تغذيه تزريق شده وارد اكسترودر مي شوند. پليت ها بوسيله حرارت ذوب مي گردند. مواد مذاب شده توسط دستگاه كلندر به صورت ورق خارج شده و از ميان غلتك و رول براي يكنواخت شدن عبور مي كنند. سپس توسط رول هاي كششي كشيده مي شوند تا به ضخامت مورد نظر برسند. ضخامت توسط سنسور كنترل مي شود. بعد سط ورقه توسط خنك كننده سرد شده در قسمت بعدي لبه هاي اضافه و كناره هاي ورق ها تميزكاري شده و به صورت رول ورق براي انبارش بسته بندي مي شوند.

كاغذ هاي معدني موجود در كشور بسيار به صرفه تر از كاغذهاي گلاسه موجود در بازار مي باشد و قيمت بسيار خوب و منصفانه اي دارد. نكته اي كه جالب است بدانيد كاغذ سنگي زماني كه تحت اشعه ماوراء نور خورشيد قرار ميگيرد اين قابليت را دارد كه به طبيعت باز گردد و علاوه بر اين خاصيت بازيافت مجدد و مبدل شدن به كاغذ سنگي را دارا مي باشد. كاغذ سنگي در گرمهاي متفاوتي موجود است و ضخامت هاي آن از ۱۵۰ تا ۴۰۰ ميكرون مي باشد كه از اين كاغذ در تهيه ليبلهاي چسب دار در سايزهاي متفاوت استفاده ميشود و بسيار بهينه مي باشد به دليل قيمت كاغذ سنگي و چسبندگي بالاي آن و نيز ضد آب بودن آن. گرمهاي پايين اين كاغذها براي استفاده روزمره مانند بسته بندي هاي غذايي مي باشد .گرمهاي متوسط اين كاغذهاي سنگي مورد استفاده امور چاپي مانند جلد كتابها نقشه ها و… مي باشد.  امروزه فروش كاغذ سنگي  بسيار در حال رشد و توصعه مي باشد و اين موضوع باعث افتخاري بي حد و اندازه است چون كشورمان پيش به سوي استفاده از توليد داخلي رو به جلو و آينده اي بسيار روشن در زميه توليد كاغذ هاي سنگي و فروش كاغذهاي سنگي در حركت است. شركت آذرخش آدلي ايرانيان در زمينه توليد كاغذ سنگي به شما مشاوره مي دهد .


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۶ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۵۱:۵۹ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

تعمير گوشي ، سرويسي كه همه ما به آن نياز داريم، چقدر به موبايل خود وابسته هستيد، كار، زندگي و سرگرمي شما چقدر به موبايل شما وابسته است، هر چه وابستگي شما به موبايل بيشتر باشد به سرويس تعميرات موبايل هم بيشتر وابسته هستيد و شناختن تعميركاراني با مهارت بالا اين سرويس را به شما ارائه مي دهد كه بتوانيد در سريعترين زمان ممكن و با بهتريت كيفيت تعمير گوشي خود را انجام دهيد. وقتي گوشي موبايل شما خراب شده و از كار مي افتد اولين چيزي كه به آن فكر ميكنيد تعمير گوشي موبايل است، تعمير موبايل در حل حاضر و با توجه به قيمت هاي گزافي كه گوشي هاي موبايل دارند بهترين و مقرون بصرفه ترين راه حل است . يكي از برندهاي معتبر گوشي ، هواوي است . تعمير گوشي هواوي نياز به كارشناس و متخصص در اين زمينه دارد كه به طور كامل با تمام جزئيات سخت افزاري و نرم افزاري گوشي هوآوي آشنا باشد. گوشي هاي هواوي از نظرs نرم افزاري از سيستم عامل اندرويد حمايت ميكنند و از نظر سخت افزاري نيز جزئيات خاص خود را دارند. امروزه بسياري از فعاليت ها و ارتباطات ما وابسته به گوشي هاي همراه و تكنولوژي است، همين امر باعث استفاده بيشتر ما از ابزار هايي نظير گوشي همراه شده است. استفاده زياد احتمال به وجود آمدن اختلال و خرابي را نيز در دستگاه افزايش ميدهد. يكي از مشكلات پيش آمده در گوشي هاي هواوي ، خاموش شدن ناگهاني است . اما دليل خاموش شدن ناگهاني گوشي هواوي چيست؟ اين اختلال در اكثر گوشي هاي همراه مشترك است. در صورت خالي شدن ناگهاني باتري اغلب مشكل سخت افزاري و از هارد يا باتري است. در صورت منفي بودن تست سلامت از هارد و باتري توسط كارشناس بايد آن ها را تعويض كنيد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۶ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۲۲:۵۷ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ][ ۸۱ ][ ۸۲ ][ ۸۳ ][ ۸۴ ][ ۸۵ ][ ۸۶ ][ ۸۷ ][ ۸۸ ][ ۸۹ ][ ۹۰ ][ ۹۱ ][ ۹۲ ][ ۹۳ ][ ۹۴ ][ ۹۵ ][ ۹۶ ][ ۹۷ ][ ۹۸ ][ ۹۹ ][ ۱۰۰ ][ ۱۰۱ ][ ۱۰۲ ][ ۱۰۳ ][ ۱۰۴ ][ ۱۰۵ ][ ۱۰۶ ][ ۱۰۷ ][ ۱۰۸ ][ ۱۰۹ ][ ۱۱۰ ][ ۱۱۱ ][ ۱۱۲ ][ ۱۱۳ ][ ۱۱۴ ][ ۱۱۵ ][ ۱۱۶ ][ ۱۱۷ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی