web
web

ساختن كاردستي طاووس، هم جذاب و هم سرگرم كننده

حيوانات يكي از چيزهايي هستند كه كودكان خيلي سريع با آنها آشنا مي شوند در محيط اطراف خود حيوانات را مي بينند و اگر خانواده حيوان خانگي داشته باشند كه كودكان با آنها ارتباط عاطفي برقرار مي كنند و نسبت به آنها حس دوست داشتن و محبت پيدا مي كنند. البته حيواناتي هم هستند كه دسترسي و ديدن آنها براي بچه ها چندان ساده نيست مانند حيواناتي كه در طبيعت هستند و احتمالا ديدن آنها فقط در باغ وحش براي كودكان ميسر است. يكي از راه هاي آشنا نمودن كودكان با اينگونه حيوانات تعريف قصه و داستان در مورد آنها يا درست كردن كاردستي آنهاست. مثلا اگر ميخواهيد كودك خود را با طاووس آشنا كنيد مي توانيد كاردستي طاووس را به كمك كودك خود بسازيد و قصه اي كه يك طاووس در آن نقش مهمي ايفا مي كند براي او تعريف كنيد.

اين كار ضمن اينكه كودك را با حيواني مانند طاووس آشنا مي كند مزيت هاي ساختن كاردستي را نيز براي كودك به همراه دارد ساختن كاردستي مانند مهارت در تصميم گيري، اعتماد به نفس، افزايش خلاقيت كودكان و .... در ادامه چند مورد از فوايد كاردستي براي كودك را شرح داده شده:

  • مهارت تصميم گيري: در مراحل ساخت كاردستي كودك مجبور است براي انتخاب بين رنگ ها، جنس كاردستي، نحوه ساخت تصميم گيري نمايد و اين موضوع باعث افزايش مهارت تصميم گيري كودك مي شود در اين حالت كودك مي آموزد كه يكي را انتخاب كند و بقيه را رد كند
  • افزايش خلاقيت: كودك در مراحل ساخت كاردستي بايد با استفاده از خلاقيت خود روش هاي مختلفي را براي ساخت كاردستي انتخاب كند و موانع موجود را مرتفع كند در ذهن خود طراحي كند و در نهايت با استفاده از مهارت هاي خود مانند مهارت هاي حركتي و هماهنگي بين دست، چشم، ذهن كاردستي را بسازد.
  • اعتماد به نفس كودك را افزايش مي دهيد كودك درك مي كند كه مي تواند تخيل و تفكرات خود را كه ذهني هستند با مهارت هاي خود عملي نمايد و آنها را بسازد و اين موضوع باعث مي شود كودك اعتماد به نفس اينكه مي تواند بسازد و بيافريند را بدست مي آورد

شما مي توانيد مراحل ساخت كاردستي را با تعريف كردن قصه و داستان براي كودك جذاب تر كنيد براي اينكار مي توانيد از قصه هاي سايت وولك كه در مورد طاووس هستند استفاده كنيد. مثلا مي توانيد براي كاردستي طاووس كودك خود اسم انتخاب كنيد و در طول مراحل ساخت كاردستي كاردستي كودك را با اسم صدا كنيد تا كودك با آن ارتباط برقرار كند.

موضوع قصه زير در سايت وولك طاووس است مي توانيد از اين قصه براي كودك خود استفاده كنيد.

قصه كودكانه طاووس و لاك پشت

سايت وولك منبع قابل اعتمادي براي بازي، آموزش و سرگرمي كودكان است.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۵:۳۴:۰۴ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

تعمير گوشي

همه گوشي ها به نوعي نياز به تعمير دارند و ما دو برند را براي اين مقاله در نظر گرفته ايم كه به شما در مبحث تعميرات موبايل معرفي كنيم . تعميرات گوشي سوني از مباحث بسيار با اهميت است چرا كه اكثر ما ها از لوازم الكترونيكي سوني استفاده ميكنيم كه يكي از محصولات اين برند معتبر، موبايل هاي همراه آن است. سوني يكي از ابرشركت هاي سازنده لوازم الكترونيكي ژاپني و چند مليتي است كه در سال 1946 تاسيس شد. سوني در كشور هاي مختلف داراي نمايندگي و خدمات پس از فروش است بنابراين شركتي چندمليتي نيز محسوب ميشود. گوشي هاي همراه اين برند با نام سوني اريكسون نيز شناخته ميشوند، دستگاه هاي سوني اريكسون حاصل اقدامات مشترك شركت ژاپني سوني و شركت ارتباطاتي سوئدي اريكسون بودند كه در سال 2012 شركت سوني سهام اريكسون را خريداري كرد و از آن پس موبايل هاي همراه سوني ساخته شدند. با توجه به اينكه قيمت گوشي هاي هوشمند بسيار افزايش يافته است بنابراين به محض احساس وجود مشكل در روند كاري دستگاه خود براي تعميرات موبايل اقدام كنيد. سوني يكي از برند هاي محبوب و پركاربرد و نسبتا گران قيمت است، اگر در روند عملكرد گوشي شما اختلال بوجود آمده است براي تعميرات گوشي سوني اقدام كنيد چرا كه با خراب شدن گوشي همراه، ما در انجام بسياري از فعاليت هاي خود دچار مشكل ميشويم. در اين مقاله به صورت تخصصي به موضوع و خدمات ديجي بان مربوط به تعميرات گوشي سوني ميپردازيم.

مشكلات رايجي كه ممكن است شما را ملزم كند براي تعمير گوشي Samsung خود اقدام كنيد :

همانطور كه گفته شد گوشي هاي همراه برند سامسونگ در ايران بسيار محبوب هستند، اما همچنين ممكن است اختلالاتي در گوشي هاي سامسونگ همانند ساير برند ها بوجود بيايد كه به بررسي رايج ترين آن ها در تعمير گوشي سامسونگ ميپردازيم.

  • روشن نشدن و يا شارژ نشدن گوشي
  • ارسال پيام تصادفي
  • اختلال در عملكرد دوربين
  • نفوذ رطوبت به داخل دستگاه
  • اختلال در تاچ (حساسيت لمسي)

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۵:۱۴:۳۴ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

تعمير گوشي موبايل توسط خودمان يا متخصص؟

در پاسخي كوتاه بايد گفت متخصص ! اما چرا؟!

با وجود كوچكي و ظاهر ساده اي كه دارند، براي سرويس و تعميرات موبايل، مانند ساير دستگاه ها و وسيله ها، وجود يك متخصص لازم است. همانطور كه در صورت خرابي ماشين به تعميرگاه مراجعه مي كنيد تا تعميركار(مكانيك) آن را سرويس كند؛ براي تعمير گوشي موبايل يا سرويس آن نيز بايد به تعميرگاه و متخصص مراجعه كنيد! متخصصان تعمير گوشي، با گذراندن واحدها و دوره هاي مختلف، و آشنايي با بخش هاي نرم افزاري و سخت افزاري موبايل، قادر به عيب يابي و تعمير گوشي موبايل مي شوند. يكي از مهم ترين مهارت هايي كه متخصص تعمير موبايل، بايد داشته باشد؛ قطعه شناسي تخصصي تجهيزات تلفن همراه مي باشد. متخصصي كه با ساختار سيستم عامل گوشي آشنا باشد؛ مسلما در عيب يابي راحت تر وسريعتر عمل كرده و متعاقبا تعميرات گوشي موبايل براي او آسان تر خواهد بود. براي تعمير گوشي آيفون مشكلات بسياري وجود دارد يكي از اين مشكلات بازيابي رمز اپل ايدي است .

مراحل بازيابي رمز اپل اي دي

همانطور كه مي دانيد به هنگام ورود به دستگاه جديد اپل، براي اولين بار، ملزم به وارد كردن يك گذرواژه و يك كد تاييد 6 رقمي هستيد. اگر اين سرويس را فعال كنيد، مي توانيد از طريق اپل آي دي به آي كلود نيز متصل شويد. اما اگر گذرواژه اپل آي دي خود را فراموش كرده ايد، روند زير را براي بازيابي رمز اپل ايدي فرا بگيريد:

1.رمزعبور iCloud خود را در iPhone يا iPad مجددا تنظيم كنيد

2.رمزعبور Apple ID خود را مجدداً در Mac تنظيم كنيد

  1. رمزعبور Apple ID خود را در وب سايت Apple ID تنظيم مجدد كنيد.

4.تنظيم مجدد گذرواژه iCloud خود را از طريق برنامه Find My iPhone

  1. تنظيم گذرواژه iCloud خود را با تأييد صحت دو مرحله فعال كنيد
  2. نحوه تنظيم مجدد يك حساب iCloud با گذرواژه

 

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۴۸:۰۷ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

لپ تاپ ها يكي از وسايل الكترونيكي پركاربرد امروزي است كه به دليل كاربرد بسيار زياد آن تعميرات تخصصي لپ تاپ نيز اهميت بسيار زيادي دارد. لپ تاپ شما ممكن است به دلايل متفاوتي دچار مشكل شود. معمولا مشكلات نرم افزاري هزينه بسيار كمتري نسبت به مشكلات سخت افزاري دارند. در صورتي كه لپ تاپ شما دچار مشكل سخت افزاري داشته باشد و قطعه ي آسيب ديده قابل تعمير نباشد، شما مجبور خواهيد شد تا قطعه ي جديدي را جايكزين قطعه ي آسيب ديده ي دستگاه خود كنيد.

براي جايگزيني قطعه سخت افزاري در دستگاه حتما به يك مركز تعميرات مطمئن و حرفه اي مراجعه كنيد زيرا در صورتي كه مركز تعميرات انتخابي شما حرفه اي و تخصصي نباشد ممكن است مجهز به قطعات اورجينال و اصل نباشد و در نتيجه قطعه ي غيراصل و فيك را در دستگاه شما به كار ببرد. استفاده از قطعات سخت افزاري فيك مشكل شما را به صورت موقت حل مي كند و در دراز مدت باعث آسيب و خسارت بيشتري به دستگاه شما مي شود بنابراين براي جلوگيري از خسارت بيشتر، حتما نهايت دقت را در انتخاب مركز تعميرات لپ تاپ به خرج دهيد.

يكي از نشانه هاي حرفه اي و تخصصي بودن يك مركز تعميرات، تخصصي كار كردن آن هاست. به طور مثال يك مركز تعميرات حرفه اي بايد محصولات تمامي شركت ها را به صورت كاملا اختصاصي بشناسد و با دسترسي به تعميركار و كارشناس متخصص در آن برند به تعمير دستگاه ها بپردازد. در صورتي كه دستگاه هاي شما از شركت اپل است حتما مركز تعميراتي را انتخاب كنيد كه به تعمير آي مك يا تعمير تخصصي مك بوك مجهز باشد. در غير اين صورت ممكن است در حين انجام اقدامات مربوط به تعمير مشكلات بيشتري براي دستگاه شما به وجود آيد و شما مجبور به پرداخت هزينه ي بيشتري براي تعمير دستگاه خود شويد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۱۱:۳۹ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

كاغذ سنگي محصولي صنعتي است كه طبق فرايند توليد آن، از براده هاي سنگ آهك، كاغذ توليد مي شود. در مسير توليد كاغذ سنگي، محيط زيست و طبيعت محافظت شده و براي توليد و استفاده از كاغذ، درختان كمتري به حيات خود پايان مي دهند.

كاغذ سنگي از لحاظ ظاهري تفاوت هايي با كاغذ هاي معمولي كه از الياف سلولزي توليد مي شوند دارند؛ و اين تفاوت نيز به سبب ويژگي هاي ساختاري و اليافي اين دو نوع اغذ با يكديگر است.

كاغذ هاي توليد شده از سنگ مقاوت بيشتري نسبت به كاغذ هاي سلولزي دارند و در نتيجه در صورت تماس با آب خيس نمي شوند و هم چنين به دليل قدرت كشساني بالاي كاغذ هاي سنگي، اين محصولات صنعتي، هرگز در برابر ضربه پاره نمي شوند.

به دليل ويژگي هاي گفته شده است كه مي توان گفت كاغذ سنگي، جايگزين بسيار مناسبي براي ساك هاي دستي خريد مي باشد. نايلون پلاستيكي به دليل تجزيه ناپذير بودن و باقي ماندن در طبيعت، ضربات جبران ناپذيري به محيط زيست وارد مي كنند، به همين دليل است كه پيدا كردن جايگزيني كه كار آن ها را به خوبي انجام دهد و به دفعات قابل استفاده باشد از اهميت بالايي برخوردار است.

تاكنون كارخانه هاي بسياري به توليد كاغذ سنگي و معرفي اين محصول به عنوان جايگزيني مناسب براي ساير محصولات تجزيه ناپذير پرداخته اند. كارخانه آذرخش آدلي ايرانيان با احداث خط توليد كاغذ سنگي اين امكان را براي مهندسين صنايع فراهم آوره است تا با استفاده از اين خط توليد بتوانند ميزان توليد اين محصول در كشور را افزايش دهد و نيز در اين مسير كمكي شايان به حفاظت از محيط زيست داشته باشد.

با مراجعه به سايت آذرخش آدلي ايرانيان، و مطالعه كاربردهاي متعدد كاغذ سنكي مي توانيد با اين محصول صنعتي بيشتر آشنا شده و شما هم سهمي در حفاظت از محيط زيست و طبيعت ايران زيبا داشته باشيد!


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۲۰:۵۷ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

يكي از دستگاه هايي كه امروزه زندگي بسياري از ما به آن وابستگي زيادي دارد مودم است پس تعمير مودم نيز يكي از نيازهايي است كه در زندگي بسياري از ما وجود دارد اگر مودم خراب شود نياز به تعميرات مودم خواهيم داشت براي حفظ سلامت مودم بسيار مهم است كه تعمير مودم را به تعميركار ماهر و با تجربه بسپاريم تا بتوانيم اطمينان داشته باشيم پس از تعميرات مودم مي توانيم مجددا از آن استفاده كنيم. تعمير مودم بر حسب نوع و برند مي تواند متفاوت باشد پس بايد بتوانيم بر حسب نوع و برند تعمير مودم را به تعمير كار مناسب واگذار كنيم.

خرابي مودم در زندگي روزمره ما مي تواند باعث قطع شدن دسترسي ما به اينترنت شده و سختي هاي زيادي را براي ما ايجاد كند بنابراين مهم است كه انواع خرابي ها مودم را بشناسيم و بتوانيم با طرح سوالات درست و اطلاع رساني دقيق به تعميركار او را راهنمايي كنيم كه بتواند در سريعترين زمان ممكن تعمير مودم را انجام داده و به ما تحويل دهد. در بسياري موارد خرابي مودم شامل سوختن مودم، روشن نشدن مودم يا قطع و وصل شدن اينترنت مي شود.

چراغ اينترنت مودم روشن نميشه  با توجه به نوع برند مودمي كه از آن استفاده مي كنيد مي تواند به رنگ هاي مختلفي مانند آبي يا سبز در هنگام فعال بودن درآيد. هنگامي كه رنگ چراغ اينترنت سبز و روشن باشد، نشان دهنده وجود ديتا روي خط و اتصال به اينترنت است.

ممكن است عوامل مختلفي مانند قطعي كابل و سيم تلفن، نويز هاي روي خط ، خوردگي سرپيچ هاي پريز و غيره باعث قطع و وصل شدن اينترنت ، خاموش و روشن نشدن چراغ اينترنت مودم ADSL شوند. در غير اين صورت شما ميتوانيد با كارشناسان ديجي بان تماس بگيريد.

تعمير كامپيوتر و تجهيزات وابسته به آن يكي از مفاهيم مهم در حوزه ي سخت افزار است. كامپيوتر ها بسياري از نياز هاي روزمره ي ما را پاسخ مي دهند و به همين دليل است كه بروز اختلال و توقف در عملكرد آن ها براي ما بسيار مهم است؛ به طوري كه در مواجهه با كوچكترين اختلال، به دنبال راهي براي تعمير كامپيوتر و رفع مشكل آن مي گرديم. ارتباط با مراكز خدمات كامپيوتر براي مشاوره با كارشناسان تعمير كامپيوتر، براي رفع مشكل در زمان كوتاه و به كارگيري مجدد سيستم، راه حلي مناسب براي اين موضوع است.

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۲۸:۴۷ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

درست كردن كاردستي هميشه مستلزم داشتن وسايل زياد يا گران قيمت نيست در خيلي مواقع مي توانيد با ابزارهاي در دسترس كاردستي ساده اي بسازيد تا هم براي كودك خود سرگرمي ايجاد كنيد و هم به او استفاده از وسايل مختلف و خلاقيت را آموزش دهيد. بطور معمول براي ساخت كاردستي اقلامي مانند كاغذ، مقوا، نخ، چسب، خمير و و سايلي مانند قيچي، خط كش، مدادرنگي مورد استفاده قرار مي گيرد البته براي ساخت كاردستي ساده مي توان از بعضي از اين اقلام استفاده كرد مثلا فقط شكل حيوانات محتلف رو روي كاغذ كشيد بعد دوربري كرد تا كودك كاردستي به شكل شير يا اسب داشته باشد. درست كردن كاردستي براي كودكان فوايد زيادي دارد البته بايد سطح پيچيدگي كاردستي متناسب با سن كودك انتخاب شود يعني كاردستي هاي پيچيده براي سنين بالاتر و كاردستي ساده براي سنين پايين مناسب هستند اگر كاردستي ساده را براي كودك با سن و توانمندي بيشتر انتخاب كنيم جذابيتي براي كودك ندارد و اگر كاردستي پيچيده را براي كودك با سن كم انتخاب كنيم نمي تواند آن را بسازد و مي تواند در علاقه او به كاردستي تاثير منفي داشته باشد.

كاردستي مي تواند كودك را با مفاهيم اجتماعي مانند كر گروهي آشنا كند وقتي كودك ياد مي گيرد كه با همكاري هم سن و سالان خود هدفي مشترك را دنبال كند و براي ساختن كاردستي بصورت مشترك تلاش كنند متوجه مي شود كه همكاري و كار تيمي مي تواند نتايجي فراتر از آنچه خود به تنهايي مي تواند انجام دهد به همراه دارد.

علاوه بر اين هر زمان كه كودك به ساختن كاردستي مي پردازد مي تواند تخيلات و تصورات خود نسبت به محيط اطراف را به واقعيت تبديل كند و اين به كودك ياد مي دهد كه بدون ترس براي محقق كردن آنچه در تصور و تخيل خود دارد تلاش كند علاوه بر موارد فوق كودك مي تواند متوجه شود كه با ساختن كاردستي مي تواند اثري از خود توليد كند و بوسيله آن توامندي هاي خود را به ديگران ارائه دهد اين موضوع مي تواند براي كودك اعتماد به نفس به ارمغان آورد.

ساختن كاردستي مي تواند خلاقيت و قدرت تخيل كودك را تقويت كند وقتي كودك تلاش مي كند با اقلام و وسايلي كه دورريختني به نظر مي رسند و قابليت استفاده ندارند كاردستي ساده اي بسازد متوجه مي شود كه با استفاده از خلاقيت مي تواند در حالي كه بقيه قابليت استفاده از منابع اطراف خود را ندارند چيزهايي كه درست كند كه در توان بقيه نيست.

با استفاده از ايده هاي خلاقانه مي توانيد بدون هزينه زياد كودك خود را با ساخت كاردستي ساده سرگرم كنيد در اينجا چند ايده در اين زمينه را مطرح مي كنيم

  • اگر كودك شما لباس هايي دارد كه به دليل لكه هايي كه پاك نمي شوند قابل استفاده نيست مي توانيد با رنگ كردن آنها كاردستي ساده اي درست كنيد تا كودك شما هم رنگ كردن با بياموزد هم استفاده از لباس هاي كهنه و غير قابل استفاده
  • اگر جوراب هاي قديمي كه براي فرزند شما كوچك شده داريد مي توانيد با كشيدن صورتك و چشم آنها را شخصيت هايي تبديل كنيد كه در قصه ها و داستان هاي كودكانه از آنها استفاده كنيد
  • يك شيشه مرباي قديمي مي تواند وسيله مناسبي براي ساخت يك گلدان يا جاي مداد رنگي باشد.

با كمي خلاقيت مي توانيد كودك خود را با كمترين هزينه سرگرم كرده و آموزش دهيد و توانمندي هاي او را تقويت نماييد

سايت وولك منبع قابل اعتمادي براي بازي، آموزش و سرگرمي كودكان است.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۴۹:۱۰ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

تعمير انواع موبايل در محل

اگر انتظار براي تعمير گوشي آيفون شما را اذيت مي كند و دوست داريد موبايل خود را در كوتاه ترين زمان تعمير كنيد؛ مي توانيد از خدمات تعمير موبايل در محل استفاده كنيد. در تعمير آيفون در محل، تمام اقدامات لازم براي سرويس آيفون و تعميرات آن در حضور خود مشتري و در محل درخواستي او انجام مي گيرد. يكي از مزيت هاي تعمير آيفون در محل ، اطمينان خاطر مشتري در مسير تعمير آيفون است.

مشكلات احتمالي شيائومي كه كاربران را نيازمند به تعمير موبايل شيائومي ميكند

  • به سرعت خالي شدن باتري گوشي

يكي از مشكلات احتمالي مشترك تمامي گوشي هاي همراه، خالي شدن سريع باتري دستگاه است. در گوشي هاي هوشمند شيائومي اين مشكل بسيار رايج است چرا كه موبايل هاي شيائومي در بخش نرم افزاري مربوطه به بهينه سازي باتري ضعيف عمل كرده اند. در صورت وجود اين مشكل ممكن است در  نياز به تعويض باتري نيز باشد.

  • اختلال در قسمت تاچ (حساسيت لمسي) گوشي

يكي ديگر از مشكلات رايج كه كاربران را ملزم به اقدام براي تعمير گوشي شيائومي مي كند وجود اختلال در تاچ (حساسيت لمسي) دستگاه است كه ممكن است منشا آن از وجود مشكل در بخش نرم افزاري و يا سخت افزاري و صفحه نمايشگر باشد.

  • اختلال در آنتن دهي گوشي هاي همراه شيائومي

لازم به ذكر است كه گوشي هاي همراه شيائومي از قدرت آنتن دهي بسيار قوي و خوبي در ايران برخوردار هستند و اختلال در آنتن دهي بيشتر در مناطق اروپايي است اما اگر با اين اختلال مواجه شديد بايد براي تعميرات گوشي شيائومي خود اقدام كنيد. وجود اختلال در بخش وايرلس (بلوتوث)، اختلال در عملكرد دوربين، اختلال در اتصال گوشي به هدست، كامپيوتر و مشكلات مربوط به واي فاي، عدم نمايش نوتيفيكشن ها(اعلان ها) و… از ديگر مشكلات رايج گوشي هاي همراه شيائومي هستند.رفع مشكلات مربوطه به هارد و باتري يا بخش هاي ديگر سخت افزاري و برطرف كردن مشكلات نرم افزاري از وظايف تعميركار است.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۷:۱۲:۳۴ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

كامپيوترها جزيي جدا نشدني از زندگي تك تك ما هستند، از دريچه كامپيوتر است كه بسياري از فعاليت هاي زندگي و كاري خود را انجام مي دهيم پس در صورت خرابي تعمير كامپيوتر هم از خدماتي است كه همه ما به آن نياز خواهيم داشت. كامپيوتر در حالت كلي به دو قسمت اجزا سخت افزاري و نرم افزاري تقسيم مي شوند اجزا سخت افزاري مواردي مانند رم، هارد، مادربرد كارت گرافيك و …. را شامل مي شود اجزا نرم افزاري هم سيستم عامل و نرم افزارهايي كه روي كامپيوتر نصب هستند را شامل مي شود و در صورت خرابي هر كدام از اين اجزا به تعمير كامپيوتر نياز خواهيم داشت.

بسياري از كارت هاي گرافيكي داراي يك فن سينك گرمايي هستند كه به آنها وصل مي شود و گرما را از پردازنده كارت گرافيك دور مي كند . قبل از اينكه به دنبال تعمير كارت گرافيك ياجايگزيني آن باشيد ، بايد نوع پنكه سينك را كه از كارت گرافيك محافظت مي كند را بررسي نماييد. كامپيوتر را باز كنيد و با دقت مشخص كنيد كه فن كامپيوترتان جدا ميشود. اكثر كارت گرافيك ها ممكن است در اثر گرما منفعل و به كليپ ها وصل شوند يا به داخل پست ها پيچ بخورند يا به يك محفظه با پيچهاي كوچك كه فن را در جاي خود نگه مي دارد  پيچيده شده باشند. هنگام بررسي فن بايد نحوه اتصال فن را به كارت گرافيك نيز مشخص كنيد. بسياري از كارت گرافيك ها از يك كانكتور دو يا سه پين ​​برق شبيه به كابل فن كيس استفاده مي كنند كه به خود كارت گرافيك متصل مي شود كه بايد از فن جداسازي شود  اگر فكر مي كنيد فن قابل جدا سازي است ، ترفند واقعي تعويض مناسب فن را پيدا كنيد.. مي توانيد براي تعمير كارت گرافيك از متخصصان ديجي بان كمك بگيريد.

 ديجي بان از سال 89 يعني حدود ده سال است كار و زندگي ما رفع كردن مشكلات شماست. اميدواريم هيچ وقت براي شما مشكلي پيش نياد ولي اگراومد ما هستيم. با ما تماس بگيريد. منتظر شما هستيم.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۴۹:۵۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

صفر تا صد تعميرات كامپيوتر در نمايندگي هاي تعمير كامپيوتر مانند ديجي بان انجام مي شود. آيا كامپيوتر شما بالا نمي‌آيد؟ يا اينكه هنگ كرده است، كند شده است و اصلا روشن نمي‌شود؟ نگران نباشيد كامپيوتر شما از هر برندي كه باشد و هر مشكلي هم براي آن به وجود آمده باشد تنها كافيست كه با مركزديجي بان تماس بگيريد تا تعميركاران كامپيوتر به آدرس مورد نظر شما اعزام شده و به عيب‌يابي و تعميرات كامپيوتر در محل بپردازند. بالا نيامدن كامپيوتر، هنگ كردن، كند شدن يا روشن نشدن اين دستگاه و هر مشكل ديگري كه براي كامپيوتر به وجود مي‌آيد هم مي‌تواند به دلايل نرم‌افزاري باشد و هم سخت‌افزاري. براي مثال ويروسي شدن كامپيوتر، نصب بدافزارها بر روي اين دستگاه از دلايل نرم‌افزاري بوت نشدن و هنگ كردن اين سيستم هستند.

در اين مطلب نكاتي را در خصوص تعميرات پرينتر و جزئيات آن نيز به شما ارائه خواهيم داد. تعمير پرينتر يك فرايند چند مرحله اي است كه بررسي و ترميم و تعويض تمامي اجزاي اين دستگاه را در بر مي گيرد. اين دستگاه قطعات بسياري دارد كه خرابي هريك از آنها مشكلاتي را در فرايند چاپ ايجاد خواهد كرد. تنها كارشناسان مجرب تعميرات با ساختار اين قطعات و نحوه تعمير و تعويض آنها آشنايي دارند. كاربران عادي مهارت كافي براي باز و بسته كردن دستگاه را ندارند و ممكن است در حين انجام اين كار، آسيب هاي بيشتري به پرينتر وارد كنند.

تعميرات applewatch يكي ديگر از خدمات ارائه شده به هموطنان گرامي از سوي كارشناسان حاضر در ديجي بان  مي‌باشد. تعميرات applewatch در اين مركز توسط كارشناسانِ باتجربه و زبده‌اي انجام مي‌پذيرد كه ضمن بهره‌مندي از دانش روز دنيا و تسلط به تمامي قطعات سخت‌افزاري و نرم‌افزاري اپل واچ، تجهيزات پيشرفته‌اي در اختيار دارند كه تعميرات اپل واچ را براي آن‌ها بسيا حرفه‌اي‌تر و آسان‌تر ساخته است.

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۴۹:۲۹ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ][ ۸۱ ][ ۸۲ ][ ۸۳ ][ ۸۴ ][ ۸۵ ][ ۸۶ ][ ۸۷ ][ ۸۸ ][ ۸۹ ][ ۹۰ ][ ۹۱ ][ ۹۲ ][ ۹۳ ][ ۹۴ ][ ۹۵ ][ ۹۶ ][ ۹۷ ][ ۹۸ ][ ۹۹ ][ ۱۰۰ ][ ۱۰۱ ][ ۱۰۲ ][ ۱۰۳ ][ ۱۰۴ ][ ۱۰۵ ][ ۱۰۶ ][ ۱۰۷ ][ ۱۰۸ ][ ۱۰۹ ][ ۱۱۰ ][ ۱۱۱ ][ ۱۱۲ ][ ۱۱۳ ][ ۱۱۴ ][ ۱۱۵ ][ ۱۱۶ ][ ۱۱۷ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی