web
web

كاردستي يكي از ابزارهاي مناسب براي آموزش و سرگرمي كودكان است كاردستي مي تواند مهارت هاي مختلفي را در كودك افزايش دهد و يكي از روش هاي مناسب براي علاقمند كردن كودكان به درست كردن كاردستي استفاده از فيلم كاردستي است فيلمي كه در آن درست كردن كاردستي به كودك آموزش داده مي شود فيلم كاردستي فيلمي است كه در ان مراحل ساخت كاردستي نشان داده مي شود.

كاردستي مي تواند مهارت هاي اجتماعي و ارتباطي كودك را بهبود دهد كودك در مراحل ساخت كاردستي با هم سن وسالان خود ارتباط برقرار مي كند و مي تواند مهارت هاي كار گروهي را تمرين كند. علاوه براين كودك مي تواند در مراحل ساخت كاردستي تصميم گيري را تمرين كند چون بايد تصميم بگيرد كه چگونه از بين اقلام مختلف بهترين و مناسب ترين را براي ساخت كاردستي انتخاب كند و اين تصميم گيري را در كودك تقويت مي كند پس بهتر است با استفاده از فيلم كاردستي كه جذابيت آموزشي بيشتري نيز براي كودكان ايجاد مي كند ساختن كاردستي را به كودك خود آموزش دهيد و از او بخواهيد كه با مشاركت هم سن وسالان خود به ساختن كاردستي بپردازد.

ساختن كاردستي مي تواند به كودك اعتماد به نفس بده كودك مي تواند با ساختن كاردستي يادبگيرد كه با استفاده از وسايل ساده و پيش پا افتاده مي تواند ايده ها و تخيلات خود را بوجود آورد مي تواند به تخيلات خود جامه واقعيت بپوشاند و آنها را عملي كند كودك با ساختن كاردستي توانمندي هاي خود را به ديگران عرضه كند و از آنها بارخور دريافت كند اين مساله مي تواند كودك را براي مواجه شدن با واقعيت ها آماده كند چون مي تواند باخور فعاليت هاي خود را از ديگران دريافت نموده و بر اساس آنها عملكرد خود را بهبود دهد.

كاردستي مي تواند هماهنگي بين دست، چشم و ذهن كودك را افزايش دهد چون كودك براس ساختن كاردستي به هر سه نياز دارد و بايد با هماهنگي بين آنها يك خروجي توليد كند پس بايد از آنها بصورت همزمان استفاده نمايد با توجه به فوايدي كه كاردستي براي كودك دارد والدين مي توانند روش هاي مختلف ساخت كاردستي را به كودكان آموزش داده و از آنها بخواهند كه براي ساختن كاردستي ايده هاي جديدي ارائه دهند. استفاده از فيلم كاردستي كه در آن ساختن كاردستي هاي مختلف به كودكان آموزش داده مي شود روش مناسبي براي افزايش انگيزه كودكان براي ساخت كاردستي است.

براي ورود به سايت وولك كليك كنيد: http://www.voolak.com/

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۳۵:۱۴ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دوربين مداربسته لامپي يك سيستم نظارتي است كه امكان ديد 360 درجه اي دارد. به همين دليل مانند دوربين چشم ماهي (Fisheye) داراي تصوير پانوراما مي باشد. بنابراين دوربين لامپي داراي زاويه ديد گسترده اي مي باشند. به طوري كه مي توانيد تنها با يك عدد از اين دوربين ها  يك سالن تقريبا بزرگ مثلا تا حدود 80 متر مربع را به طور كامل و با كيفيت بالا پوشش داد. شما براي تهيه اين دوربين ها  ميتوانيد به سايت دوربين ماركت سر بزنيد.

شيائومي  يك شركت الكترونيك متعلق به بخش خصوصي است و مقر آن در پكن قرار دارد. اين شركت يكي از بزرگترين شركت‌هاي الكترونيك در زمينه طراحي، توسعه، و فروش دوربين هاي مداربسته هوشمند ، محصولات خانه هوشمند ، تلفن همراه و لوازم مصرفي الكترونيك است. از ابتداي انتشار اولين محصول در ماه اوت ۲۰۱۱، Xiaomi سهم بزرگي از بازار را در چين به دست آورد و آن را به طيف وسيع تري از لوازم الكترونيكي مصرفي گسترش داد. بنيانگذار و مدير عامل شركت لي جون ، بيست و سومين مرد ثروتمند چين بر طبق اعلام مجله فوربس است. اين شركت تاكنون بيش از ۳۰۰۰ كارمند ، به‌طور عمده در چين، مالزي، سنگاپور، استخدام كرده و در حال گسترش به كشورهاي ديگر مانند هند و اندونزي است.

يكي از قابليت هاي بسيار خوب و عالي دوربين شيائومي، قابليت دزدگير مي باشد.اين قابليت به شما كمك مي كند كه شما وقتي در محلي كه دوربين قرار دارد حضور نداشته باشيد و با فعال كردن حالت دزدگير از روي نرم افزار،شما مي توانيد هر حركتي كه داخل محيط صورت مي گيرد را به صورت فيلم يا عكس دريافت كنيد و با ارسال آلارم برروي تلفن همراه شما را از حركت صورت گرفته آگاه مي كند.حتي اگر هم دوربين را بدزدند فيلم شخصي كه دوربين را برده است برروي نرم افزار قابل مشاهده مي باشد.اين قابليت دوربين شيائومي واقعا كاربردي و پر استفاده مي باشد هم براي دزدها،كودكان،سالمندان و حيوانات خانگي مي توانيد از دوربين چرخشي شيائومي مدل MJSXJ05CM Global استفاده كنيد.

دوربين مدار بسته به كليه دوربين هايي اطلاق مي گردد كه در محل خود ثابت بوده و تصاوير را به يك يا چند محل ارسال مي كنند.  از دوربين هاي مدار بسته براي حفظ امنيت اماكن مختلف و ثبت و ضبط رويدادهاي محيط استفاده مي شود. شما عزيزان براي خريد دوربين مدار بسته مي توانيد به وبسايت دوبين ماركت مراجعه نموده و با كارشناسان حرفه اي در ارتباط باشيد!

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۳۲:۴۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

كاردستي وولك

كاردستي را مي توان يكي از روش هاي مناسب براي آموزش و سرگرمي كودكان به حساب آورد در فرآيند ساخت كاردستي كودك مهارت هاي مختلفي را تمرين مي كند و مي تواند مهارت هاي خود را افزايش دهد

كاردستي براي كودك يك روش كليدي در رشد و افزايش خلاقيت و خودباوري محسوب مي شود كاردستي مي تواند تمركز فكري و رشد و شكوفايي و خلاقيت كودك را افزايش دهد

برا دسترسي به ايده هاي جديد و متنوع كاردستي مي توانيد به صفحه كاردستي وولك سربزنيد و از كاردستي هاي جديد اين صفحه استفاده كنيد

كاردستي فوايد زيادي براي كودك دارد مانند:

  • افزايش اعتماد به نفس كودك
  • ارتقا سطح توانمندي كودك در زندگي اجتماعي و تيم ورك (كار گروهي)
  • افزايش سطح خلاقيت كودكان
  • سرحال و سرزنده شدن كودكان به دليل انجام يه فعاليت مفرح

هميشه يكي از آرزوهاي والدين اين است كه كودكشان خوش فكر و خلاق باشد تا در آينده بتاودن مشكلات زندگي خود را حل كند و خود را از چالش هايي كه ممكن است در آن گرفتار شود رهايي بخشد در فرآيند ساخت كاردستي كودك بايد بتواند بر محدوديت ها غلبه كند و آنها را از سر راه بردارد تا بتواند مسير رسيدن به هدف را براي خود هموار كند پس مي آموزد از امكانات خود بيشترين استفاده را نموده و مشكلات را حل كند و اين فشار حل مشكل مي تواند باعث افزايش خلاقيت كودك شود. البته لازم است توجه كنيد كه كودك شايد نتواند كاردستي را با همان كيفيتي كه شما ميخواهيد بسازد در اين حالت به هيچ وجه نبايد او را سرزنش كنيد يا از كيفيت كاردستي او ايراد بگيرد چون باعث سرخوردگي و از بين رفتن خلاقيت مي شود هر چند كيفيت كار كودك آنچه شما مي خواهيد نباشد او را براي بهتر شدن كيفيت تشويق كنيد تا با انگيزه بيشتر به كار خود ادامه دهد. در اين حالت بهتر است كودك را تشويق كنيد ضمنا ايرادهاي او را هم به او بگوييد تا ضمن انگيزه رفتن مسير بهتر شدن را پيدا كند.

به صفحه كاردستي وولك سربزنيد و از ايده هاي متنوع و جديد آنها استفاده كنيد.

بهتر است براي اينكه كودك راحت تر وارد مسير ساخت كاردستي شود ابتدا وسايل، ابزارها و اقلامي كه براي ساخت كاردستي استفاده مي شوند را به كودك معرفي كنيد و توضيح دهيد كه هر كدام براي چه كاري مناسب هستند با اين روش كودك با ترس كمتري به ساختن كاردستي مي پردازد براي ساخت هر قسمت از كاردستي هم ابتدا نظر كودك را بپرسيد و از او بخواهيد كه ايده بدهد اگر هم سريع گفت نمي دانم او را تشويق كنيد كه بيشتر فكر كند و ايده جديدي براي ساخت كاردستي ارائه كند اگر ايده درستي داد او را تشويق كنيد تا فرآيند خلاقيت و ايده دادن كودك تشويق شود اگر هم درست نگفت واكنش منفي نشان ندهيد ولي نادرست بودن ايده را به او بگوييد و از او بخواهيد و كمكش كنيد كه دوباره و بهتر فكر كند

براي دسترسي به ايده هاي جديد و متنوع كاردستي مي توانيد به صفحه كاردستي وولك سربزنيد و از كاردستي هاي جديد اين صفحه استفاده كنيد

 

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۰۶:۴۰ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

برند دوربين مدار بسته داهوا يكي ديگر از برند هاي در جه يك چيني مي باشد كه تمام شرايط مشتري و نياز هاي آن ها را در زمينه دوربين مدار بسته از لحاظ كيفيت و هزينه را برظرف نموده و در بيشتر كشور هاي جهان مورد استفاده است. داهوا فعاليت خود را در سال 2002، آغاز كرده و با به كارگيري نفرات زبده توانسته تا سهم بزرگي از بازار جهاني را در اين حوزه به خود اختصاص دهد.

داهوا اولين شركتي است كه در چين دستگاه ذخيره‌ساز تصويري ديجيتال ۸ كاناله با پخش در زمان واقعي را در سال ۲۰۰۱ راه‌اندازي كرد. از آن زمان، اين شركت همچنان به سرمايه‌گذاري در واحد تحقيق و توسعه كارآمد خود به منظور ارائه فناوري و نوآوري‌هاي جديد ادامه داده‌است. اين شركت از سال ۲۰۱۴ حدود ۱۰ درصد از درآمد فروش ساليانه خود را به سرمايه‌گذاري در بخش تحقيق و توسعه اختصاص داده‌است.

دزدگير هاي موجود در بازار هرچند از لحاظ ظاهر در انواع و اشكال مختلفي ارائه شده‌اند، ولي بطور كلي همگي آنها داراي يك ساختار مشتركي مي‌باشند، يعني اكثر دزدگيرها داراي خط تحريك باز و خط تحريك بسته هستند كه محل وصل حسگر باز و حسگر بسته مي‌باشند و داراي كليد معمولي يا سوئيچ آلفا يا قفل رمزي يا كليد كنترل از راه دور جهت روشن و خاموش كردن دستگاه مي‌باشند. همچنين مدارات دزدگير شامل مدار شارژ باتري جهت قطع شدن برق دستگاه بوده و داراي مدار آژير مي‌باشند و در نهايت دزدگيرها گاهشمار ورود و گاهشمار خروج و گاهشمار آژير دارند و ممكن است مجهز به تلفن كننده خودكار در هنگام تحريك نيز باشند. سازنده‌ي اين دستگاه شخصي امريكايي به‌نام ريورند اگوستيس راسل بوده است.

كاربرد اصلي و عمده دوربين‌ مدار بسته در سيستم‌هاي حفاظتي و امنيتي است. اما كاربردهاي آن به سيستم‌هاي حفاظتي و امنيتي محدود نمي‌شود كاربردهايي نظير كاربردهاي پليسي، نظامي، فضايي، صنعتي، كنترل ترافيك، ارتباطات ويدئويي و تصويربرداري نامحسوس. در ادامه بر بررسي برخي از اين كاربردها مي‌پردازيم.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۲۵:۴۰ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دوربين خودرو  خيلي كار بردي است شما مي توانيد ان را  براي  مواقعي كه تصادف مي كنيد استفاده كنيد كه حق شما را پايمال نكنند

دوربين خودرو 2 مدل است. مدل اول جلوي ماشين هستند و مدل دوم پشت ماشين ها هستند.

دوربين عقب و جلو از هر دو سمت خودرو فيلمبرداري مي‌كنند و اين كار را با استفاده از سنسورهاي پيشرفته انجام مي‌دهد

مزيت دوربين‌هاي خودروي جلو اين است كه ارزان قيمت هستند ولي نمي‌توانند از پشت دوربين فيلمبرداري كنند. در عوض دوربين‌هاي خودرويي كه هم از پشت و هم از جلوي ماشين فيلمبرداري مي‌كنند، عليرغم مزيت خود، ممكن است براي نصب كمي شما را به دردسر بياندازند چرا كه بايد آن‌ها را سيم كشي كرد و اين كار نيازمند يك تعميركار حرفه‌اي است.

ردياب خودرو نخستين بار توسط ارتش ايالات متحده آمريكا براي جستجوي خودرو در جنگ توليد شده است. بسياري از افراد در دنيا هنوز كاربرد ها و فوايد اصلي ردياب خودرو ها براي زندگي و امنيتي كه اين سيستم به خودروي آن ها مي بخشد را به خوبي نمي شناسند و يا به دليل بالا بودن قيمت ردياب خودرو و شناختي كه از آن ندارند، اهميتي به داشتن يا نداشتن آن نمي دهند. براي خريد ردياب خودرو يا كسب اطلاعات بيشتر درباره آن ها مي توانيد به وبسايت دوربين ماركت مراجعه نماييد.

واژه "دوربين مداربسته" برگردان فارسي كلمه انگليسي  closet circuit television  يا به اختصار cctv مي باشد. معني لغوي آن جعبه جادويي مدار بسته است و به دوربين هايي گفته مي شود كه در جاي خود ثابت اند.

دوربين مدار بسته به كليه دوربين هايي اطلاق مي گردد كه در محل خود ثابت بوده و تصاوير را به يك يا چند محل ارسال مي كنند. از آنجا كه اغلب اين دوربين ها در حفاظت، نظارت و سيستم هاي مانيتورينگ امنيت بكار مي رود اين واژه بيشتر به همين حيطه بر مي گردد اما معني فني آن حتي دوربين هاي ويديو تلفن و كنفرانس را نيز دربر مي گيرد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۲۲:۱۱ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

با توجه به بالا رفتن روز به روز قيمت لپ تاپ ها، تعميرات لپ تاپ نيز اهميت بسيار زيادي دارند. مراكز تعمير هرروز سعي مي كنند تا با بالا بردن توانايي هاي خود بتوانند مشكلات سخت افزاري يا نرم افزاري بيشتري را پوشش دهند و آن ها را رفع كنند تا كاربران بتواند دستگاه هاي خود را تعمير كنند و مجبور به خريد مجدد لپ تاپ نشوند. البته كه با توجه ظرافت و حساسيت به كار رفته در ساخت لپ تاپ ها، تعميرات آن ها نيز نيازمند دقت و حساسيت بسيار بالا است تا خسارت بيشتري به دستگاه وارد نشود.

بنابراين در صورت به وجود آمدن هرگونه مشكل سخت افزاري يا نرم افزاري براي لپ تاپ بهتر است در ابتدا يك مركز تعمير لپ تاپ حرفه اي و مطمئن را بشناسيد تا در صورت نياز در اسرع وقت به آن مراجعه كنيد و مشكلات مربوط به سخت افزار يا نرم افزار لپ تاپ خود را رفع كنيد. مادربرد يكي از قطعات سخت افزاري بسيار حساس و مهم هر دستگاهي است. در صورتي كه احساس كرديد هرگونه مشكلي براي مادربرد دستگاهتان به وجود آمده و نياز به تعمير مادربرد خود داريد حتما سريعا به يك مركز تعميرات مراجعه كنيد زيرا با گذر زمان و غفلت از تعمير، مشكلات بيشتري براي لپ تاپ يا هر دستگاه ديگري به وجود خواهد آمد.

همانطور كه مي دانيد محصولات شركت سازنده ي اپل تفاوت هاي سخت افزاري و نرم افزاري قابل توجهي با ساير محصولات شركت هاي سازنده ي ديگر دارند بنابراين يك مركز تعميرات حرفه اي و مطمئن بايد خدمات مربوط به تعمير محصولات اپل را مانند تعمير تخصصي مك بوك ها را با طور كاملا جداگانه و تخصصي به مشتريان خود ارائه دهد. بهتر است تعميرات لپ تاپ خود را جدي بگيريد زيرا همان طور كه به آن اشاره كرديم با غفلت از تعمير و رفع هر مشكلي، با گذر زمان مشكلات بيشتري براي لپ تاپ شما به وجود خواهد آمد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۱۱:۴۴ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

ساختن كاردستي به عنوان يك فعاليت سرگرم كننده و آموزشي در مهد كودك ها و مدارس يا خانه بسيار براي كودكان مفيد است كاردستي كمك مي كند كه بچه ها با مفاهيم اعداد، رنگ ها و شكل ها بهتر آشنا شوند همچنين كاردستي براي افزايش قدرت خلاقيت و يادگيري كودكان مفيد بوده و كمك مي كند كه كودكان حواس 5 گانه خود را بهتر با هم هماهنگ كنند. البته مهم است كه نوع كاردستي را بر حسب سن كودك انتخا كنيد براي كودكان سنين پايين تر كاردستي راحت و براي سنين بالاتر كاردستي هاي پيچيده تر مناسب است زماني كه بري كودكان سنين پايين تر كاردستي راحت انتخاب مي كنيد كودك بهتر مي تواند از پس ساختن كاردستي برآمده و احساس موفقيت مي كند و تشويق مي شود كه اين كار را ادامه دهد اما اگر كاردستي پيچيده باشد براي كودك سخت به نظر مي آيد شايد انگييهز كودك براي ادامه ساختن كاردستي را كاهش دهد

انواع كاردستي:

كاردستي را مي توان به چند دسته كلي تقسيم بند كرد

  • كاردستي مهارتي: كاردستي هايي كه باعث مي شود مهارت كودك در استفاده از وسايل مختلف بالا برود مثلا كودك بايد در سخت كاردستي از كاغذ، مقوا، چسب، بند، دكمه و وسايلي از اين دست استفاده نمايد
  • كاردستي راحت و ساده: كاردستي هايي كه براي كودكان سنين پايين تر مناسب است و كودك مي تواند به راحتي آنها را بسازد مثلا نقاشي يك حيوان روي كاغذ كه بعد از رنگ آميزي دوربري شده و شكل حيوان واقعي درآمده است.
  • كاردستي خلاقانه يا پيچيده: به كاردستي هايي گفته مي شود كه از ابتدا ايده و شكل آن مشخص نيست و بايد در مراحل ساخت به آن شكل داد در اين كاردستي ها كه معمولا باعث افزايش خلاقيت كودكان مي شوند اي ابتدا مشخص نيست كه نتيجه كاردستي چيست و بايد در مراحل ساخت ايده آن را كامل كرد درا ين كاردستي ها معمولا از وسايل دورريختني و بالاستفاده براي ساختن كاردستي استفاده مي شود.

ساختن كاردستي براي كودكان فوايد زيادي دارد از جمله:

  • كمك به رشد جسماني كودك

كاردستي كمك مي كند كودك راحت بتواند مهارت هاي حركتي و جسمي خود را افزايش دهد و بتواند از حس هاي 5 گانه خود با هماهنگي بيشتري استفاده نمايد

  • تقويت تفكر و حافظه

براي ساختن يك كاردستي خوب كودك بايد بتواند خوب ببيند، خوب تصور كند و خوب پياده سازي كند همه اين موارد احتياج دارد كه كودك بتواند خوب فكر كند و از حافظه خود استفاده نمايد

  • تقويت خلاقيت

در خيلي موارد كودك بدون اينكه مابه ازا بيروني باري كاردستي خود داشته باشد شروع به ساخت كاردستي مي كند و تماما بر اساس تصورات و تخيلات خود جسم يا موجودي را خلق مي نمايد در اين حالت كودك كاملا به قواي خلاق خود متكي است و بر اساس آن اقدام به ساخت كاردستي مي كند

  • تقويت مهارت هاي اجتماعي كودك

يكي ديگر از فوايد كاردستي افزايش مهارت هاي اجتماعي كودك است كودكان مي توانند در مراحل ساخت كاردستي با يكديگر مشاركت كنند و بصورت گروهي به ساخت كاردستي بپردازند و هر قسمت از كاردستي را يكي از اعضا تيم به عهده بگيرد و در انتها با كنار هم قرار دادن اجزا كل كاردستي را كامل كنند در اين حالت كودك مي اموزد كه براي رسيدن به يك هدف مي تواند از كمك ديگران استفاده نموده و با هم افزايي نتايج بهتري كسب كند. براي ورود به سايت وولك روي لينك زير كليك كنيد:

http://www.voolak.com/

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۴۴:۱۲ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

كاردستي به چيزهايي گفته مي شود كه معمولا كودك با/بدون كمك يك بزرگتر و از طريق بريدن، رنگ كردن، چسباندن، نقاشي كردن و مواردي از اين دست درست مي كند. معمولا موادي كه در دست كردن كاردستي به كار مي رود كاغذ، مقوا، پلاستيك، نخ، خمير، قيچي، چسب و مواردي از اين دست هستند بچه ها معمولا كاردستي درست كردن را دوست دارند چون باعث سرگرمي آن ها مي شود از طرف ديگر كاردستي درست كردن مي تواند قسمتي از آموزش هايي كه باشد كه به بچه ها داده مي شود در فرآيند درست كردن كاردستي بچه ها فكر مي كنند تخيل مي كنند داستان پردازي مي كنند و مي توانند بين اجزا مختلفي كه در يك كاردستي وجود دارد ارتباط برقرار كنند. كاردستي درست كردن باعث مي شود هماهنگي بين دست، چشم و مغز كودك افزايش پيدا كند كودك در هنگام درست كردن كاردستي سعي مي كند مثلا در هنگام بريدن بين دست خود كه قيچي را كنترل مي كند، چشم خود كه در حال دنبال كردن خط برش است و مغز خود كه به اين دو فرمان مي دهد هماهنگي برقرار كند پس باعث مي شود كه كودك بهتر بتواند كنترل كردن و مديريت كردن قسمت هاي بدن خود را تمرين كند ضمنا اگر درست كردن كاردستي با گفتن يك داستان همراه شود كودك وقتي در حال درست كردن اجزا مختلف كاردستي است در ذهن خود در مورد داستان تخيل هم بكند و در اين حالت علاوه بر اينكه دست و چشم و مغز او درگير درست كردن كاردستي هستند قدرت خلاقيت او نيز فعال مي شود.

از طرف ديگر وقتي كودك اجسام يا حيوانات را تصور مي كند و بعد آنها را در قالب كاردستي بوجود مي آورد اين احساس در او تقويت مي شود كه قدرت به واقعيت رساندن افكار خود را نيز دارد يعني مي تواند فكر كند، برنامه ريزي كند و بعد چيزي كه در ذهنش هست را بسازد اين موضوع باعث افزايش اعتماد به نفس كودك شده و به او اين اعتماد به نفس و جسارت را مي دهد كه براي جامه عمل پوشاندن به افكار خود تلاش كند

از طرفي در فرآيند ساختن كاردستي كودك ياد مي گيرد كه از وسايلي مانند قيچس، چسب، نخ، مداد، كاغذ و مقوا استفاده كند و مهارت دست ورزي كودك براي اتصال و بريدن اين وسايل افزايش پيدا مي كند البته بايد به اين نكته هم توجه داشت كه كودك در سنين پايين نبايد بدون نظارت و كمك والدين از وسايلي كه مي تواند براي او خطرناك باشد مانند قيچي، سوزن استفاده كند و هميشه براي درست كردن كاردستي بايد يكي از والدين يا يك بزرگتر در كنار كودك حضور داشته باشد تا از آسيب رسيدن به او جلوگيري كند.

شما در سايت وولك به تعداد زيادي از فيلم هاي آموزشي و ايده هاي جديد ساخت كاردستي بصورت رايگان دسترسي داريد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۳۹:۰۲ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

ردياب خودرو يك دستگاه كوچك مانند دزدگير مي باشد كه سيم كارت مي خورد و بوسيله آن ميتوانيم از محل خودرو خود با خبر شويم و آن را رديابي نماييم.

از اين دستگاه مي شود استفاده هاي زيادي كرد كه در زير به چند تايي از آنها اشاره ميكنيم.

پيدا كردن ماشين دزديده شده هست (مهمترين كاربرد)

آسوده شدن از اينكه ماشينمون هنوز سر جاشه.

رديابي كردن جاهايي كه فرزند يا همسرمون داره با ماشين ميره (جذابترين كاربرد)

خبردار شدن از نحوه استفاده كارمندان از وسيله نقليه شركت و ميزان ساعت كار آنها.

اين دستگاه روي هر وسيله نقليه سبك و سنگيني حتي موتورسيكلت و دوچرخه هم قابل نصب است و هيچ محدوديتي در استفاده از آن وجود ندارد.

يو پي اس دستگاهي الكترونيكي به منظور تامين پيوسته انرژي براي دستگاه هاي مصرف كننده كه به اختلالات موجود در شبكه و قطع برق حساس بوده و به دليل ضرورت و حساسيت هاي فوق العاده زياد، جزو تجهيزات حياتي مجموعه هاي كامپيوتري، مخابراتي، كنترل و ابزار دقيق، آزمايشگاهي و بيمارستاني مي باشند.

در كشورهاي پيشرفته علارغم قطع برق شهر، دستگاه يو پي اس از وسايل ضروري كامپيوترها محسوب مي شود. به عنوان مثال در صورت وجود كوچكترين اغتشاش در برق شهر بخش كنترل كامپيوتر، با توليد يك پالس موجب خاموش و روشن شدن مجدد (Restart) كامپيوتر مي گردد. لذا با اين عمل اطلاعاتي كه در حافظه RAM سيستم وجود دارد، از بين رفته و زيان هاي جبران ناپذيري به كاربر وارد شده و حاصل كار كاربر در چند لحظه از بين مي رود.

دوربين مداربسته به كليه دوربين هايي اطلاق مي گردد كه در محل خود ثابت بوده و تصاوير را به يك يا چند محل ارسال مي كنند. از آنجا كه اغلب اين دوربين ها در حفاظت، نظارت و سيستم هاي مانيتورينگ امنيت بكار مي رود اين واژه بيشتر به همين حيطه بر مي گردد اما معني فني آن حتي دوربين هاي ويديو تلفن و كنفرانس را نيز دربر مي گيرد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۰۶:۱۶ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

هرروزه استفاده ي ما از ابزارات و وسايل الكترونيكي به همراه دنياي مجازي بيشتر و بيشتر مي شود و تكنولوژي نقش پررنگ تري را در زندگي روزمره ي ما ايفا مي كند. لپ تاپ ها يكي از ابزارات نسبتا جديد و پركاربرد هستند كه به كامپيوتر هاي قابل حمل معروفند و به دليل همين ويژگي كاربرد بسيار بيشتري نسبت به كامپيوتر ها دارند. تمامي شركت هاي سازنده در تلاش اند تا هرروزه لپ تاپ هاي سبك تر، نازك تر و در عين حال باكيفيت تري را معرفي و به بازار عرضه كنند.

تعميرات لپ تاپ حرفه اي بسيار حساس است. بنابراين بهتر است براي تعمير و رفع هرگونه مشكل سخت افزاري يا نرم افزاري لپ تاپ خود حتما به يك مركز تعميرات حرفه اي و مطمئن مراجعه كنيد. در غير اين صورت به احتمال بسيار زياد تعميركار مورد نظر دستگاه شما را به طور صحيح عيب يابي نمي كند و عيب يابي نادرست باعث اشتباه پيش رفتن تمامي اقدامات مربوط به تعمير مي شود. يكي از نشانه هاي حرفه اي و مطمئن بودن يك مركز تعميرات مجهز بودن آن به قطعات سخت افزاري سالم و اورجينال است. به عنوان مثال كارت گرافيك يكي از قطعات سخت افزاري بسيار حساس است كه در صورت خرابي بيش از حد آن ممكن است قادر به تعمير كارت گرافيك خود نباشيد و مجبور به تعويض آن شويد، در اين مرحله مركز تعميرات مورد نظر بايد مجهز به يك قطعه كارت گرافيك سالم و اورجينال باشد تا آن را با قطعه ي آسيب ديده تعويض كند.

يكي ديگر از نشانه هاي يك مركز تعميرات حرفه اي، تخصصي بودن آن است به عنوان مثال يك مركز تعميرات حرفه اي بايد تعمير مك بوك را به طور كاملا تخصصي به مشتريان خود ارائه دهد زيرا محصولات اپل تفاوت سخت افزاري و نرم افزاري بسيار زيادي با ساير محصولات شركت هاي سازنده ي ديگر دارد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۱۸:۳۵ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ][ ۸۱ ][ ۸۲ ][ ۸۳ ][ ۸۴ ][ ۸۵ ][ ۸۶ ][ ۸۷ ][ ۸۸ ][ ۸۹ ][ ۹۰ ][ ۹۱ ][ ۹۲ ][ ۹۳ ][ ۹۴ ][ ۹۵ ][ ۹۶ ][ ۹۷ ][ ۹۸ ][ ۹۹ ][ ۱۰۰ ][ ۱۰۱ ][ ۱۰۲ ][ ۱۰۳ ][ ۱۰۴ ][ ۱۰۵ ][ ۱۰۶ ][ ۱۰۷ ][ ۱۰۸ ][ ۱۰۹ ][ ۱۱۰ ][ ۱۱۱ ][ ۱۱۲ ][ ۱۱۳ ][ ۱۱۴ ][ ۱۱۵ ][ ۱۱۶ ][ ۱۱۷ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی