web
web

لپ تاپ يكي از وسايل الكترونيكي است كه در دنياي امروزي اهميت و كاربرد بسيار زيادي دارد. بسياري از كاربران لپ تاپ علاوه بر كار هاي روزانه ي خود براي يش بردن كار هاي مربوط به شغل خود نيز به لپ تاپ احتياج دارند. بسياري از كسب و كار هاي به وسيله ي لپ تاپ ها و كامپيوتر ها انجام مي شوند. بنابراين با توجه به اهميت زياد سلامت عملكرد لپ تاپ، تعمير لپ تاپ نيز يكي از حرفه هاي بسيار مهم است كه بايد به طور تخصصي براي انجام آن اقدام شود. در غير اين صورت در حين انجام اقدامات مربوط به تعميرات لپ تاپ امكان دارد كه آسيب و خسارت بيشتري به دستگاه شما وارد شود.

در بين تعميرات انواع قطعات لپ تاپ يا تعميرات نرم افزاري دستگاه، تعمير باتري لپ تاپ بيشترين اهميت را دارد زيرا همانطور كه مي دانيد باتري هر دستگاهي، قلب آن دستگاه محسوب مي شود. بنابراين انجام اقدامات تعميرات مربوط به باتري هر دستگاه به بيشترين دقت و حساسيت احتياج دارد. در صورتي كه باتري لپ تاپ شما دچار مشكل شد و تصميم داشتيد تا براي تعمير آن اقدام كنيد، حتما به يك مركز تعميرات مطمئن و حرفه اي مراجعه كنيد تا به خاطر كمي هزينه ي كمتر خسارت بسيار بيشتري به دستگاه خود وارد نكنيد.

يكي از نشانه هاي حرفه اي بودن يك مركز تعميرات لپ تاپ اين است كه تعمير محصولات هر برند يا شركت سازنده اي به صورت تخصصي انجام مي شود. به عنوان مثال تعمير مصولات شركت اپل يعني تعمير مك بوك ها نيازمند تخصص خاص خود است و هر تعميركاري قادر به تعمير اين محصولات نيستند و مركز تعميراتي كه به آن مراجعه مي كنيد بايد با دسترسي به برترين و ماهرترين كارشناسان متخصص در تعمير محصولات هر برندي، رخ دادن هرگونه اشتباهي در حين انجام اقدامات مربوط به تعمير را به حداقل برساند.

 

ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۴ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۴۳:۵۷ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

تعميرات گوشي ال جي

تعمير گوشي ال جي از مبحث هاي مهم است كه در اين مقاله به آن ميپردازيم زيرا با اين كه شركت هاي سامسونگ و اپل پرچمدار گوشي هاي هوشمند هستند اما به دلايل مختلف گوشي هاي هوشمند شركت ال جي نيز طرفداران خاص خود را دارند و آن ها نيز در زماني به دنيال تعمير موبايل هاي خود مي باشند. ال جي يكي از شركت هاي بزرگ الكترونيكي و قديمي كره جنوبي است كه سازنده گوشي هاي همراه هوشمند، انواع تجهيزات الكترونيكي و لوازم خانگي است . با وجود گوشي هاي ساخت شركت سامسونگ و اپل شايد گوشي هاي هوشمند ساخت شركت ال جي جذابيت كمتري داشته باشند اما بعضي از مدل هاي آن از ويژگي هاي خاص و منحصر به فردي برخودار هستند كه گوشي هاي هوشمند ال جي را از ديگر گوشي ها متمايز ميكند. قيمت گوشي ال جي نسبت به گوشي هاي شركت اپل و سامسونگ كمتر و مناسب تر است و براي كساني كه به دنبال جديدترين مدل هاي گوشي نياز ندارند انتخاب مناسبي است. از مدل هاي محبوب و جديد گوشي هاي ال جي ميتوان به: ال جي G8، ال جي V40، ال جي G7، ال جي V35،  … اشاره كرد، اما براي تعمير گوشي ال جي بيشتر براي مدل هاي g2، g3، g4، g5، k10، v10 و v20 مراجعه ميشود. مي خواهيم به يك مبحث در تعمير موبايل ال جي بپردازيم .

چرا گوشي دير شارژ ميشود

باتري يكي از قطعات مهم گوشي همراه محسوب ميشود. باتري بسياري از گوشي هاي هوشمند امروزي در روند تعميرات گوشي ال جي قابل تعويض نيستند. باتري كه در مدت زمان كوتاه تري شارژ شود و ظرفيت ميلي آمپر بيشتري داشته باشد، باتري خوبي محسوب ميشود.در انتخاب گوشي با يك باتري خوب دقت كنيد تا بعد ها به دلايل مشكلات مربوط به باتري مجبور به مراجعه به مراكز خدمات تعميرات موبايل ال جي نشويد. اما اينكه چرا گوشي دير شارژ ميشود مي تواند دلايل مختلفي داشته باشد ، مانند فيك بودن باطري ، ضربه ديدن USB گوشي ، اشكال در درگاه شارژ گوشي ، فعال بودن برنامه ها در هنگام شارژ و مشكلات مربوط به باطري .

 

 

ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۴ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۳۷:۵۴ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

يكي از دستگاه هايي كه امروزه زندگي بسياري از ما به آن وابستگي زيادي دارد مودم است پس تعمير مودم نيز يكي از نيازهايي است كه در زندگي بسياري از ما وجود دارد اگر مودم خراب شود نياز به تعميرات مودم خواهيم داشت براي حفظ سلامت مودم بسيار مهم است كه تعمير مودم را به تعميركار ماهر و با تجربه بسپاريم تا بتوانيم اطمينان داشته باشيم پس از تعميرات مودم مي توانيم مجددا از آن استفاده كنيم. تعمير مودم بر حسب نوع و برند مي تواند متفاوت باشد پس بايد بتوانيم بر حسب نوع و برند تعمير مودم را به تعمير كار مناسب واگذار كنيم.

خرابي مودم در زندگي روزمره ما مي تواند باعث قطع شدن دسترسي ما به اينترنت شده و سختي هاي زيادي را براي ما ايجاد كند بنابراين مهم است كه انواع خرابي ها مودم را بشناسيم و بتوانيم با طرح سوالات درست و اطلاع رساني دقيق به تعميركار او را راهنمايي كنيم كه بتواند در سريعترين زمان ممكن تعمير مودم را انجام داده و به ما تحويل دهد. در بسياري موارد خرابي مودم شامل سوختن مودم، روشن نشدن مودم يا قطع و وصل شدن اينترنت مي شود.

يكي از وسايل پر كاربرد ديگر در زندگي هاي امروزي كامپيوتر است كه مانند مودم ها زماني كه كامپيوترهايمان نيز به مشكل بخورند، بايد به تعمير آن ها بپردازيم. به دليل حساسيت و اهميت بالاي اين وسايل، بهتر است تعميرات كامپيوتر خود را به دست متخصصان و تعميركاران حرفه اي اين حوزه بپردازيد.

هر بخش از كامپيوتر كه آسيب ببيند، نيازمند تعمير خواهد بود. مي دانيم كه كامپيوتر داراي اجزاء مختلفي است كه تعمير هر بخش آن، اعم از نرم افزاري و سخت افزاري تخصص هاي ويژه خود را مي طلبد. پاور كامپيوتر، به عنوان يكي از قطعات سخت افزاري كامپيوتر، يكي از آن قطعاتي است كه در صورتي كه با مشكلي مواجه شود، سريعا بايد به فكر تعمير آن افتاد. تعمير پاور كامپيوتر ابتدا با عيب يابي آن آغاز مي شود و سپس بعذ از آن تعميركار تصميم مي گيرد كه تعمير پاور كامپيوتر موثر خواهد بود يا اين كه براي عملكرد بهتر كامپيوتر بايد پاور آن بايد تعويض شود.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۴ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۱۵:۴۶ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دزدگير اماكن يكي از ملزومات امنيتي خانه‌ها و اداره‌جات و مغازه‌ها در قرن اخير محسوب مي‌شود. محصولي كه از ابتدا با يك زنگ ساده بر روي درب‌ها و پنجره‌هاي خروجي خانه‌ها شروع به كاركرد، امروزه به كمك تكنولوژي توانسته است به اوج تكامل و كارايي خود برسد و بدون شك در آينده از اين هم پيشرفته‌تر خواهد شد.

دزدگيرهاي اماكن ازلحاظ قابليت‌ها و امكاناتي كه در اختيار كاربران مي‌گذارند با يكديگر تفاوت دارند. خوشبختانه ايران در طراحي و توليد دزدگير اماكن در جايگاه خوبي قرار دارد و محصولات امنيتي كه در ايران توليد مي‌شوند، از بهترين‌ها به شمار مي‌روند. ميتوانيد براي تهيه دوربين به سايت دوربين ماركت سر بزنيد

جهت ايمني دستگاه دزدگير، بهتر است كه مدار اصلي دزدگير در يك جعبه كه به شكل يك كمد كوچك ساخته شده و با يك در كه بر روي لولا قرار داشته و باز و بسته مي‌شود، قرار گيرد (مانند جعبه نامه‌هاي پستي) و در جعبه سوراخي جهت خروج سيم‌ها در نظر گرفته شود و بهتر است كه سيم‌ها از داخل يك لوله پلاستيكي (مانند شلنگ) عبور داده شوند و چنانچه سيم كشي دزدگير توكار باشد، ايمني بيشتري را ايجاد مي‌نمايد.

شيائومي  يك شركت الكترونيك متعلق به بخش خصوصي است و مقر آن در پكن قرار دارد. اين شركت يكي از بزرگترين شركت‌هاي الكترونيك در زمينه طراحي، توسعه، و فروش دوربين هاي مداربسته هوشمند ، محصولات خانه هوشمند ، تلفن همراه و لوازم مصرفي الكترونيك است. از ابتداي انتشار اولين محصول در ماه اوت ۲۰۱۱، Xiaomi سهم بزرگي از بازار را در چين به دست آورد و آن را به طيف وسيع تري از لوازم الكترونيكي مصرفي گسترش داد.  شايد بتوان گفت كه معروفيت محصولات اين شركت تا حد بسيار زيادي در گرو كيفييت دوربين شيائومي است.  بنيانگذار و مدير عامل شركت لي جون ، بيست و سومين مرد ثروتمند چين بر طبق اعلام مجله فوربس است. اين شركت تاكنون بيش از ۳۰۰۰ كارمند ، به‌ طور عمده در چين، مالزي، سنگاپور، استخدام كرده و در حال گسترش به كشورهاي ديگر مانند هند و اندونزي است.

براي اطلاع  قيمت دوربين مدار بسته مي توانيد به سايت دوربين ماركت بروين وانواع دوربين هاي مدار بسته  را در اين سايت قيمت بگيريد و با بهترين كيفيت دريافت كنيد

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۴ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۲۷:۵۴ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

داشتن تنوع در تدريس ، ساخت كاردستي ، نقاشي و حتي اسباب بازي ك از مهم ترين ويژگي هايي است كه در بهترين مهد كودك اردبيل بايد وجود داشته باشد . همچنين اگر كودك شما از دوره شيرخواري تا نوپايي يا بزرگتر در مهد كودك اردبيل باشد بايد اين طيف را تغيير دهند تا تنوع براي فرزندتان رعايت شود . نكته مهم ديگر ، كاركنان مهد كودك اردبيل هستند . معمولا مربيان كه در مهدكودك كار مي كنند ، تخصص لازم را ندارند و بايد دقت كنيد كاركنان مهد كودك تخصص خود را از دانشگاه معتبري گرفته باشند . مهد كودك اردبيل بايد برنامه غذايي مناسبي به فرزند شما بدهد تا فرزندتان در نبود شما سالم و سلامت باشد .تمامي اين نكات بر قيمت مهد كودك اردبيل تاثيرگذار هستند.

با بررسي آدرس، برنامه هاي مدون و قيمت هر مهد كودك در كرج به راحتي مي توانيد بهترين مهد كودك كرج را براي فرزند خود انتخاب كنيد. كودكستان و مهد كودك كرج، با به كارگيري نوين ترين روش هاي آموزشي و مفرح ترين برنامه هاي فراغتي براي كودكان، در تلاش است تا لحظات شاد و دلنشيني براي كودكان در سنين مختلف به ارمغان اورد. با بررسي ليست مهد كودك كرج مناسب ترين مهدكودك را براي كودك خود انتخاب كنيد.

قيمت مهد كودك اهواز بستگي به امكانات و تفريحاتي است كه مهد كودك اهواز در اختيار كودك و والدين كودك قرار مي دهد. در بعضي موارد نيز قيمت مهد كودك در اهواز بستگي به موقعيت جغرافيايي نيز دارد. بنابراين نمي توان به طور دقيق شهريه مهد كودك اهواز را تعيين نمود زيرا شهريه به موارد بسيار زيادي بستگي دارد. به عنوان مثال تعدادي از مهد كودك ها و بهترين مهد كودك اهواز در زمان هاي متفاوت براي كودكان ثبت نامي خود اردو در نظر مي گيرند، طبيعتا هزينه مربوط به اين امكانات و برنامه ها به قيمت مهد كودك در اهواز مي افزايد.

 

ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۵۲:۲۹ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 رفتن به مهد كودك باعث اجتماعي شدن كودك و ارتقاء مهارت هاي ارتباطي آن ها مي شود. ديدن محيط خارج از خانه و ارتباط با انساه هاي بيشتر و به خصوص ارتباط كودك با همسالان خود در اين روند تاثير بسيار زيادي دارند. انجام فعاليت هاي گروهي، ارتباط با دوستان و همسالان، بالا رفتن توانايي در حفظ شعر يا داستان، كاردستي ها و فراگيري مهارت هاي مختلف در مهد كودك مشهد، خودباوري را در كودكان بالا برده و منجر به افزايش اعتماد به نفس در آن ها مي شود.

قيمت مهد كودك شيرخوار در رشت يا به طور كلي قيمت مهد كودك رشت بستگي به امكاناتي كه آن مهد كودك در اختيار شما و فرزند شما قرار مي دهد دارد. البته پيشنهاد ما اين است كه به دليل صرف هزينه كمتر كودك خود را به مهد كودكي كه از كيفيت قابل قبولي برخوردار نيست ثبت نام نكنيد چرا كه همان طور كه به اين موضوع اشاره شد، مربي مهد كودك نقش بسيار مهمي در رشد و تربيت اخلاقي و شخصيتي كودك شما ايفا مي كند.

جمله فعاليت هايي كه در مهد كودك درجه يك ساري انجام مي شوند عبارت اند از: سفالگري، نقاشي، شعرخواني، دستان گويي و… . كودك شما در مهد كودك استعداد خود را كشف مي كند و با دوستان جديد و افراد جديدي به جز خانواده خود ارتباط مي گيرد. مهد مهد كودك در ساري مي تواند تاثير بسيار مثبتي بر روي كودك شما دارد. ثبت نام در مهد كودك در ساري مي تواند به جاي داشتن تاثير مثبت بر روي شخصيت و تربيت فرزند شما، تاثيرات منفي داشته باشد بنابراين قبل از ثبت نام كودك خود در هر مهد كودك ساري، ليست مهد كودك هاي ساري را تهيه كنيد و بهترين مهد كودك ساري را براي كودك خود انتخاب كنيد.

 

 

 

ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۳۰:۰۷ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

كاردستي ميوه، راهي هيجان انگيز براي آشتي دادن بچه ها با ميوه و تشويق بچه ها به خوردن ميوه است.

ميوه ها از چيزهايي هستند كه بچه ها از سنين كودكي با آنها آشنا مي شوند البته بعضي از بچه ها در خوردن ميوه بد قلقي مي كنند و از ميوه ها به اندازه لازم استفاده نمي كنند و اين موضوع براي بسياري از مادر و پدرها به يك چالش تبديل مي شود بچه ها مانند هر انسان ديگري و چه بسا بيشتر چون در سن رشد قرار دارند به انواع ميوه ها نياز دارند و معمولا اصرار والدين به بچه ها براي خوردن ميوه هم راهگشا نيست و بعضا بچه ها در اين حالت لج كرده و موضوع پيچيده تر مي شود.

در اينجا به شما يك راهكار براي اين موضوع ارائه مي كنيم.

كاردستي ميوه، بچه ها معمولا به كارهايي كه برايشان حكم بازي و سرگرمي دارد رويكرد مثبت دارند پس از قدرت سرگرمي براي متقاعد كردن بچه ها براي موضوعاتي كه در آنها لجبازي مي كنند استفاده كنيد يكي از روش هاي خوب براي بازي، سرگرمي و همچنان آموزش بچه ها استفاده از كاردستي است كاردستي مي تواند حس خلاقيت و هماهنگي بچه ها را افزايش دهد زيرا براي ساخت كاردستي نياز به ايده پردازي و ساخت آن دارند در ساخت كاردستي بايد دست، چشم و ذهن كودك همزمان و هماهنگ باشند و اين موقعيت خوبي را براي رشد كودك ايجاد مي كند اگر كودك شما براي ميوه خوردن بد قلقي مي كند مي توانيد كاردستي همان ميوه را انتخاب كنيد و از او بخواهيد با كمك شما كاردستي همان ميوه را بسازد مثلا وقتي كودك براي خوردن سيب لج بازي مي كند مي توانيد به او پيشنهاد كنيد كه مانند يك باغدار يك كاردستي يك درخت و سپس چند سيب درست كند سيب هاي كاردستي را روي درخت بچسبانيد و بعد سيب ها را نشانه رسيدن قرمز كنيد و از او بخواهيد سيب هاي خود را از درخت بچيند و سپس به او پيشنهاد دهيد براي اينكه بتواند طعم سيب هاي خود را بچشد يك سيب واقعي را گاز بزند با اينكار علاوه براينكه كاركردن با وسايلي مانند قيچي، كاغذ، چسب و مدادرنگي را به كودك خود اموزش داده ايد احتمالا او را قانع كرده ايد كه سيب هم بخورد پس دو موفقيت بدست آورده ايد براي ميوه هاي ديگر نيز مي توانيد از همين روش استفاده كنيد. البته اگر كاردستي درست كردن را با قصه هم همراه كنيد حتما جذاب تر خواهد بود.

سايت وولك منبع قابل اعتمادي براي بازي، آموزش و سرگرمي كودكان است.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۲۷:۰۵ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دوربين عقب و جلو از هر دو سمت خودرو فيلمبرداري مي‌كنند و اين كار را با استفاده از سنسورهاي پيشرفته انجام مي‌دهد.

مزيت دوربين خودرو ي جلو اين است كه ارزان قيمت هستند ولي نمي‌توانند از پشت دوربين فيلمبرداري كنند. در عوض دوربين‌هاي خودرويي كه هم از پشت و هم از جلوي ماشين فيلمبرداري مي‌كنند، عليرغم مزيت خود، ممكن است براي نصب كمي شما را به دردسر بياندازند چرا كه بايد آن‌ها را سيم كشي كرد و اين كار نيازمند يك تعميركار حرفه‌اي است.

دوربين خودرو، دوربيني مانند ساير دوربين‌ها است كه داراي يك يا چند لنز براي ضبط تصاوير است. اين دوربين‌ها با توجه به نوع، ساختار و كاربرد خود در قسمت‌هاي مختلفي از خودرو قابل نصب هستند. مالكان خودرو با توجه به ويژگي‌ها و قابليتي كه از دوربين خودرو انتظار دارند، اقدام به خريد مدل‌هاي مختلف آن مي‌كنند. تفاوت دوربين‌هاي خودرو، تنها در اندازه آن‌ها نيست؛ بلكه امكانات و كاربردهاي آن‌ها نيز با هم تفاوت‌هاي چشم‌گيري دارد. در ادامه مطلب، انواع دوربين خودرو را با هم مرور مي‌كنيم و با كاركرد‌هاي اختصاصي آن‌ها آشنا مي‌شويم.

جي پي اس خودرو در سال‌ هاي اخير متقاضيان بسياري را به دست آورده است. اين تكنولوژي جديد داراي كيفيت بسيار عالي و مزاياي فراوان مي‌باشد. عملكرد اصلي اين سيستم مشخص كردن موقعيت و مكان خودرو شما مي ‌باشد. دستگاه‌ هاي GPS خودرو در قيمت و كيفيت ‌هاي مختلفي وجود دارند كه صرفا قيمت آن ‌ها نشان ‌دهنده‌ ي كيفيت و كاركرد بالا و يا پايين ‌شان نمي ‌باشد. دستگاه‌ هاي ردياب در نحوه‌ ي عملكرد نيز تفاوتي ‌هايي دارند و هر مدل ويژگي ‌هاي خاص خود را دارد.

 در هنگام تهيه‌ ي بهترين GPS خودرو دقت كنيد تا فارغ از قيمت GPS خودرو بر كيفيت و عملكرد آن نيز توجه داشته باشيد. در واقع دستگاه‌ هاي ردياب GPS خودرو، هوشمند و با دقت عملكرد متفاوت مي ‌باشند، عموما داراي قطعات داخلي قابل قبولي هستند و قابليت ‌هايي نظير ارائه‌ ي هشدار كنترل سرعت مجاز و غيرمجاز و غيره را علاوه بر رديابي خودرو ارائه مي ‌دهند. قطعا تجربه‌ ي بازار نشان دهنده‌ي كيفيت ردياب مورد نظري كه قصد تهيه ‌ي آن را داشته باشيد، خواهد بود.

دوربين پلاك خوان يا دوربين ANPR مخفف عبارت Automatic Number Plate Recognition است. دوربين هاي ANPR در واقع دوربين هاي مداربسته اي هستند كه به طور خودكار بر روي وقايع ترافيكي نظارت داشته و مي توانند پلاك هر نوع وسيله نقليه اي را تشخيص دهند. تكنولوژي موجود در اين دوربين ها همراه با نرم افزار مديريت تصاوير يعني iVMS-5200 مي تواند در حل بسياري از معضلات ترافيكي راهگشا باشد.

دوربين هاي پلاك خوان مي توانند پلاك خودرو ها را حتي بين لاين هاي مختلف و در شرايط آب و هوايي يا نور نامساعد نيز تشخيص دهند. اين دوربين ها اطلاعات به دست آمده را به مركز مديريت هوشمند دستگاه ضبط NVR يا نرم افزار iVMS-5200  ارسال مي نمايند.

يك نكته جالب در مورد دوربين هاي مداربسته پلاك خوان اين است كه تمامي تصاوير ثبت شده توسط دوربين از وسايل نقليه عبوري ضبط و ذخيره مي گردند. اين حتي شامل اطلاعات خودروهايي مي شود كه مظنون به تخلف نبوده اما براي بررسي هاي بيشتر اطلاعات آن ها مورد نياز خواهد بود.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۱۰:۱۷ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دزدگير اماكن يكي از ملزومات امنيتي خانه‌ها و اداره‌جات و مغازه‌ها در قرن اخير محسوب مي‌شود. محصولي كه از ابتدا با يك زنگ ساده بر روي درب‌ها و پنجره‌هاي خروجي خانه‌ها شروع به كاركرد، امروزه به كمك تكنولوژي توانسته است به اوج تكامل و كارايي خود برسد و بدون شك در آينده از اين هم پيشرفته‌تر خواهد شد.

دزدگيرهاي اماكن ازلحاظ قابليت‌ها و امكاناتي كه در اختيار كاربران مي‌گذارند با يكديگر تفاوت دارند. خوشبختانه ايران در طراحي و توليد دزدگير اماكن در جايگاه خوبي قرار دارد و محصولات امنيتي كه در ايران توليد مي‌شوند، از بهترين‌ها به شمار مي‌روند. ميتوانيد براي تهيه دوربين به سايت دوربين ماركت سر بزنيد

جهت ايمني دستگاه دزدگير، بهتر است كه مدار اصلي دزدگير در يك جعبه كه به شكل يك كمد كوچك ساخته شده و با يك در كه بر روي لولا قرار داشته و باز و بسته مي‌شود، قرار گيرد (مانند جعبه نامه‌هاي پستي) و در جعبه سوراخي جهت خروج سيم‌ها در نظر گرفته شود و بهتر است كه سيم‌ها از داخل يك لوله پلاستيكي (مانند شلنگ) عبور داده شوند و چنانچه سيم كشي دزدگير توكار باشد، ايمني بيشتري را ايجاد مي‌نمايد. براي خريد ميتوانيد به سايت دوربين ماركت سر بزنيد و براي خريد مشاوره بگيريد.

برق اضطراري ups، به معني منبع تغذيه بدون وقفه UPS مي باشد. با در نظر داشتن به اينكه روش ھاي نسبتاً كم ھزينه خيلي را براي تامين سطوحي از حفاظت در برابر مشائل برق شھري براي تجھيزات مي توانيد به كار گيريد، ھيچ يك از آن ھا نخواهد توانست به درستي يك دستگاه تامين برق بدون وقفه UPS سيستم شما را در برابر مشكلات برق شھر حفاظت نمايند. هنگامي كه UPS ھا به عنوان يك سيستم گران ارزيابي مي شوند ولي در حال حاضر با توجه به گران بودن وسايل از نظر اطلاعات و داده ھا يا سخت افزاري ھزينه ايجاد و تامين يك دستگاه UPS به طور كامل ارزان و مقرون به صرفه است.

پيش از داخل شدن به جزئيات اين سيستم، بد نيست كه سريع به ساختار آن نگاهي كنيم. سيستم UPS از وسيله هاي الكتريكي حساس در مقابل نوسانات برق محافظت نموده و از تعميرات و عقب افتادگي ھزينه زياد ممانعت مي كند. باتري UPS براي محافظت از دستگاه ھاي الكتريكي حساس، ثبات جريان و برق تقويتي فراھم كرده و باتري يو پي اس APC به آنلاين ماندن نرم افزار هاي حساس كمك مي كند..

براي نصب دوربين مدار بسته بايد بهترين مكان را انتخاب كرد كه به تمام نقاط مهم خانه ديد داشته باشد و تمام زوايا را براي اين كار در نظر بگيريد. مهم است كه محل نصب دوربين مدار بسته زاويه ديد كاملي بر بيشتر نقاط مكان مورد نظر شما را داشته باشد. براي نصب دوربين مدار بسته شما ميتوانيد به سايت دوربين ماركت سر بزنيد و با كارشناسان تماس بگيريد .

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۰۶:۴۴ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

مهد كودك هاي تهران بر اساس معيار ها و شرايط خاصي درجه بندي مي شوند، ممكن است مهد كودك هاي پنج ستاره تهران نسبت به ساير مهدكودك هاي تهران از بعضي نظر ها بهتر باشند اما شما حتما معيار ها و ملاك ها شخصي خود را در هنگام انتخاب يك مهدكودك تهران در نظر بگيريد و تنها به درجه بندي مهد كودك هاي تهران و ليست مهد كودك هاي درجه يك تهران اكتفا نكنيد. يكي از اهداف اصلي حتي گرانترين مهد كودك تهران بايد اين باشد كه كودكان در محيط آن مهد كودك تهران تعامل كردن با افرادي جز خانواده خود را به خوبي ياد بگيرند. بهترين مهد كودك تهران را براي فرزند خود انتخاب كنيد تا تجربه ي خوبي را در حضور ذر يك مهدكودك كسب كند.

هر مهد كودك خوب بايد يك برنامه غذايي مغذي و متناسب با سن هر كودك براي او داشته باشد. كودكان سنين حساس رشد خود را در مهد كودك ها مي گذارند و به همين دليل غذايي كه در آن زمان در مهد كودك ها مصرف مي كنند اهميت و تاثير بسيار زيادي در رشد آن ها دارد. لذا هر مهد كودك بايد يك برنامه غذايي مناسب و خوب زيرنظر يك كارشناس تغذيه كودك، براي هر رده سني تدوين كند و مطابق با آن كودكان خود را تغذيه نمايد. يك مهد كودك درجه يك تبريز حتما به برنامه تغذيه كودك شما نيز توجه مي كند.

در صورتي مربي مهد كودك ساري اخلاق خوبي نداشته باشد و با كودكان به اندازه كافي رابطه خوبي و صميمي نداشته باشد حتي ممكن است مهد كودك ساري يا شهري كه در آن ساكن هستيد تاثيرات منفي روي كودك شما داشته باشد چرا كه مربي مهد كودك، فردي كه كودك شما ساعات زيادي را با كودك شما سپري مي كند، ارتباط خوبي با كودك شما ندارد. ليست مهد كودك ساري را بررسي كنيد تا مربي مهد كودك خوبي را نيز براي فرزند خود انتخاب كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۵۲:۵۰ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ][ ۸۱ ][ ۸۲ ][ ۸۳ ][ ۸۴ ][ ۸۵ ][ ۸۶ ][ ۸۷ ][ ۸۸ ][ ۸۹ ][ ۹۰ ][ ۹۱ ][ ۹۲ ][ ۹۳ ][ ۹۴ ][ ۹۵ ][ ۹۶ ][ ۹۷ ][ ۹۸ ][ ۹۹ ][ ۱۰۰ ][ ۱۰۱ ][ ۱۰۲ ][ ۱۰۳ ][ ۱۰۴ ][ ۱۰۵ ][ ۱۰۶ ][ ۱۰۷ ][ ۱۰۸ ][ ۱۰۹ ][ ۱۱۰ ][ ۱۱۱ ][ ۱۱۲ ][ ۱۱۳ ][ ۱۱۴ ][ ۱۱۵ ][ ۱۱۶ ][ ۱۱۷ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی