web
web

لپ تاپ يا كامپيوتر ابزاراتي هستند كه معمولا به دلايل متفاوتي دچار خرابي مي شوند زيرا اكثر كاربران به طور مداوم از اين دستگاه ها استفاده مي كنند و همان طور كه مي دانيد استفاده مداوم از هر دستگاهي احتمال خرابي آن دستگاه را بالا مي برد. يكي از مشكلات رايجي كه براي اكثر كاربران لپ تاپ پيش مي آيد، خاموش شدن ناگهاني لپ تاپ است. خاموش شدن ناگهاني لپ تاپ مي تواند دلايل بسيار متفاوتي داشته باشد. برند هاي سازنده ي لپ تاپ در ساخت لپ تاپ نهايت ظرافت و دقت را به خرج داده اند بنابراين به همان ميزان در تعميرات لپ تاپ نيز بايد نهايت دقت و حساسيت به كار گرفته شود. اگر خاموش شدن ناگهاني لپ تاپ به علت مشكلات نرم افزاري باشد معمولا با تنظيمات دستي و تصحيح ايرادات ساده ي نرم افزاري مشكل ناگهاني خاموش شدن لپ تاپ شما حل خواهد شد اما اگر حتي با عوض كردن ويندوز نيز مشكل لپ تاپ حل نشد بايد براي تعميرات سخت افزاري دستگاه خود اقدام كنيد.

 پاور كامپيوتر يكي از مهم ترين قطعات سخت افزاري كامپيوتر به شمار مي رود و در صورت خرابي آن بايد به سرعت براي تعمير پاور كامپيوتر خود اقدام كنيد. در صورتي كه پاور يا منبع تغذيه كامپيوتر دچار مشكل شود، كامپيوتر شما به طور كلي روشن نخواهد شد و بنابراين شما نمي توانيد فعاليت هاي خود را به كمك كامپيوتر خود انجام دهيد يا به طور كلي فعاليت هايي كه به طور كامل وابسته به كامپيوتر هستند را نمي توانيد انجام دهيد. بنابراين زماني كه كامپيوتر خود را به فاصله ي چندماه سرويس مي كنيد حتما سلامت عملكرد پاور كامپيوتر خود را چك كنيد زيرا اين قطعه ي سخت افزاري قيمت بسيار زيادي دارد و در صورتي كه پاور كامپيوتر شما قابل تعمير نباشد مجبور به تعويض پاور كامپيوتر خود خواهيد شد بنابراين بايد هزينه بسيار زيادي را صرف تعمير كامپيوتر خود كنيد.

خرابي اينترنت نيز يكي از دغدغه هاي كاربران كامپيوتر يا لپ تاپ است زيرا معمولا اكثر كاربراني كه به لپ تاپ و كامپيوتر بخشي از فعاليت هاي خود را انجام مي دهند به اينترنت نيز نياز دارند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۳ تير ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۲۷:۵۴ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

اين روز ها كامپيوتر، مودم و لپ تاپ جز ابزارات اصلي روزمره ما است. لپ تاپ، كانمپيوتر يا مودم شما مي تواند به علت هاي متفاوتي دچار مشكل شوند و عملكرد آن ها دچار ايراد شود بنابراين تعميركاران ابزارات الكترونيكي هرروزه بايد در تلاش باشند تا مشكلات بيشتري را بتوانند حل كنند و توانايي و اطلاعات خود را بالاتر ببرند.

لپ تاپ هاي برند هاي متفاوت به دلايل متفاوتي مي توانند دچار مشكل شوند به عنوان مثال اگر لپ تاپ شما از برند لنوو است و دچار مشكل ناگهاني خاموش شدن لپ تاپ شديد بايد به دنبال علت روشن نشدن لپ تاپ لنوو خود بگرديد زيرا همانطور كه به احتمال زياد مي دانيد مراجعه به يك مركز تعميرات حرفه اي و مجرب از ابتدايي ترين اقدامات براي رفع مشكلات لپ تاپ است زيرا در صورتي كه شما به يك مركز تعميرات يا تعميركار حرفه اي مراجعه نكنيد ممكن است با بروز اشتباه در حين انجام اقدامات تمير لپ تاپ شما خسارت بيشتري به دستگاه شما وارد كند و شما در نهايت هزينه چندبرابري را براي تعمير لپ تاپ خود صرف كنيد.

پاور كامپيوتر يكي از مهم ترين و ضروري ترين قطعات سخت افزاري به كار رفته در كامپيوتر است كه در صورتي كه دچار خرابي شود، عملكرد كلي كامپيوتر شما دچار مشكل خواهد شد. يكي از قطعات سخت افزاري اصلي ديگر كامپيوتر شما بدون شك فن كانمپيوتر است زيرا در صورت خرابي فن كامپيوتر، سلامت عملكرد تمامي قطعات ديگر كامپيوتر شما به خطر مي افتد. بالا رفتن دماي هر قطعه ي سخت افزاري احتمال خرابي آن را بالا مي برد. از آن جايي كه پاور يكي از مهم ترين قسمت هاي كامپيوتر است بنابراين در آن فن اختصاصي به كار رفته است و فن پاور كامپيوتر به فن اصلي كامپيوتر در راه خنك نگه داشتن پاور كامپيوتر كمك مي كند. بنابراين از سلامت فن پاور كامپيوتر خود مطمئن شويد.

تعميرات مربوط به مودم نيز يكي از حرفه هاي بسيار بااهميت امروزي است زيرا در صورتي كه مودم شما دچار مشكل شود ارتباط  لپ تاپ يا كامپيوتر شما به طور كلي با دنياي مجازي و اينترنت قطع خواهد شد. بهتر است در صورتي كه مودم شما دچار خرابي شده است، به يك مركز تعميرات مخصوص برند مودم خود مراجعه كنيد به طور مثال اگر مودم شما از برند دي لينك است براي رفع مشكلات آن به مركز تخصصي تعمير مودم d-link مراجعه كنيد تا خسارت بيشتري به دستگاه شما وارد نشود.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۳ تير ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۳۱:۲۷ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دزدگير خانه، يك سيستم ضد سرقت منزل مي‌باشد كه به وسيله سنسورهاي مختلف و با امكانات متفاوتي صاحب خانه را از خطر سرقت مطلع مي‌سازد. دزدگير خانه نه تنها به عنوان دزدگير منزل استفاده مي‌شود بلكه براي مكان‌هاي عمومي و مهمي همچون ادارات و فروشگاه‌ها هم كاربرد دارد.

دزدگير ساختمان به شكل‌هاي مختلفي نظير دزدگير ساده مبتني بر آژير و هشدار محلي، دزدگير اماكن با سيستم آلارم و دزدگير اماكن با تلفن‌كننده سيمكارتي در بازار موجود است. دزدگير اماكن از طريق تلفن ثابت هم امكان فعال‌سازي شماره‌هاي ضروري را دارد اما نكته قابل توجه اين است كه در صورت قطع شدن سيم‌هاي تلفن، سرويس‌دهي آنها متوقف مي‌شود. بنابراين دزدگيرهاي اماكن كه از نوع سيم كارتي مي باشند قابل اعتمادتر هستند.

دوربين مداربسته ديد در شب ( IR ) و روز :

دوربين مدار بسته روز شامل دوربين هايي مي شود كه امكان ضبط تصوير در تاريكي راه به همراه ندارند، به همين دليل هم قيمت ارزان و فروش محدودتري نسبت به دوربين هاي ديد در شب دارند. دوربين هاي مداربسته ديد در شب يا همان دوربين IR به شما اين امكان را مي دهند تا بتوانيد در تاريكي و با كيفيت مطلوب به ضبط تصوير بپردازيد. با توجه به ويژگي هاي گسترده و تكنولوژي هايي كه در اين دوربين ها در حال استفاده است، هر روزه شاهد افزايش كيفيت تصاوير ضبط شده در محيط هاي تاريك هستيم. در تصوير زير نمايي از يك فروشگاه كه توسط يك دوربين مدار بسته ديد در شب ضبط شده است را مشاهده مي كنيد. اگر تا به حال براي محل كار يا منزل خود اقدام به خريد دوربين مداربسته كرده باشيد حتماً با كاتالوگ عجيب و پر از اطلاعات فني و نامفهوم دستگاه برخورد كرده ايد. با توجه به رشد سريع فناوري و اثرگذاري آن در محصولات شاهد اصطلاحات و موارد نامفهومي در كاتالوگ دوربين هاي مداربسته هستيم . براي داشتن اطلاعات بيشتر در مورد دوربين مدار بسته به سايت دوربين ماركت مراجعه فرماييد . براي نصب دوربين مداربسته نياز دستگاه DVR داريد .

قابليت هاي يك دي وي ار با كيفيت

يك دي وي ار خوب تقريباً بايد تمامي قابليت‌هاي ذكر شده در مورد ويژگي هايي مانند ضبط و نمايش چند تصوير به صورت همزمان، آلارم، تشخيص حركت (Motion Detector)، ضبط صدا و غيره را دارا باشد كه بتواند جوابگوي امنيت مورد انتظار كاربر باشد. اين قابليت ها به صورت كلي موارد زير را بايد پشتيباني كند:

  • رزولوشن تصاوير ضبط شده نسبتاً خوب و حداقل كيفيت D1 باشد.
  • دسترسي به تصاوير دوربين مداربسته با توجه به زمان و تاريخ ضبط به راحتي قابل دسترسي باشد.
  • پس از كپي گرفتن يا همان تهيه بكاپ از تصاوير ضبط شده، كيفيت تصاوير به هيچ وجه كاهش پيدا نكند.
  • قابليت پشتيباني حداقل از هارد ديسك با ظرفيت يك گيگ و بالاتر را براي ضبط تصاوير برآورده كند.
  • امكان ضبط تصاوير با حالت تشخيص حركت (Motion Detection) نيز وجود داشته باشد.
  • امكان اتصال آسان DVR به شبكه اينترنتي جهت امكان مشاهده تصاوير زنده و ضبط شده از راه دور را فراهم آورد.

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۳ تير ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۰۵:۵۰ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

عدم توانايي در داستان پردازي ممكن است بسيار ناراحت كننده باشد، به خصوص وقتي فرزندتان هر شب از شما داستان جديدي بخواهد. ذهن كودكان دائما به دنبال كشف چيزهاي جديد است و به راحتي از موضوعي به موضوع ديگر معطوف مي ‎شود، بنابراين چگونه مي ‎توان توجه كودك را تا پايان يافتن قصه به خود جلب كرد، بدون اين كه شنونده را بشناسيم . براي گفتن قصه كودكانه به فرزندتان به وولك مراجعه فرماييد .

  • پيام آموزنده بدهيم
  • كلمات زيبا بكار ببريم
  • سبك بيان كودكانه باشد
  • موقعيت مناسب را براي گفتن قصه در نظر بگيريم

معرفي قصه سفيد برفي و هفت كوتوله

داستان سفيد برفي و هفت كوتوله را در مهد كودك كرج براي كودكان تعريف مي كردم . داستان سفيد برفي و هفت كوتوله داستان جذاب و دوست داشتني است كه والدين و مربيان مهد كودك مي توانند اين داستان زيبا و شيرين را براي كودكان در منزل و يا مهد كودك بخوانند و تعريف كنند. اين داستان موضوعاتي چون دوستي، مهرباني ، گروه محوري ، دوري از قضاوت ، پيروزي خوبي بر بدي ، تكريم شادي ، خوب بودن بدون قيد و شرط و هزاران مفاهيم و موضوعات عالي را به كودكان آموزش مي دهد. داستان سفيد برفي و هفت كوتوله توجه ويژه اي به خانواده و دوستي دارد. به گونه اي كه در متن اين داستان مهرباني و خانواده شرط رسيدن به خوشبختي عنوان شده است. ما به اين دنيا نيامده ايم كه تنها زندگي كنيم؛ بلكه يكي از معيارهاي خوشبختي ، بودن در كنار افرادي است كه دوستشان داريم و آن ها نيز ما را دوست دارند.

براي شنيدن داستان هاي آموزنده و داشتن سرگرمي براي كودكانتان به سايت وولك مراجعه فرماييد . همچنين مي توانيد براي ديدن كارتون هاي جذاب و معروف و يادگيري كاردستي و نقاشي نيز به سايت وولك برويد .

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۲ تير ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۱۱:۴۱ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

كامپيوتر ها و لپ تاپ ها دو ابزار بسيار پركاربرد هستند كه روز به روز بر محبوبيت آن ها و كاربرد آن ها اضافه مي شود زيرا انسان ها هر روزه در تلاش تا فعاليت هاي بيشتري را به كمك كامپيوتر ها و لپ تاپ ها انجام دهند و هرروزه در اين راه قدم هاي بيشتري بر مي دارند. روشن نشدن ناگهاني لپ تاپ يكي از دلايل بسيار رايجي است كه كاربران به خاطر آن به مركز تعميرات مراجعه كنيد و به دنبال علت روشن نشدن لپ تاپ مي گردند. تعمير كامپيوتر و لپ تاپ يكي از حرفه هايي است كه كارشناسان متخصص در اين زمينه بايد هرروزه تلاش كنند تا توانايي ها و مهارت هاي خود را بالا ببرند تا بتوانند مشكلات مربوط به كامپيوتر و لپ تاپ را در كوتاه ترين زمان ممكن و با كم ترين هزينه هر چه بي نقص تر رفع كنند.

يكي از خدماتي كه شما مي توانيد براي صرفه جويي در وقت و هزينه خود در راستاي تعميرات لپ تاپ يا كامپيوتر خود استفاده كنيد خدمات تعمير لپ تاپ در محل است. در حين انجام اقدامات تعمير لپ تاپ در محل پس از ثبت فرم در توسط مشتري كارشناس يا تعمير متخصص در زمينه تعميرات لپ تاپ در محل مورد نظر مشتري حاضر شده و در حضور خود مشتري به تعمير لپ تاپ يا كامپيوتر آسيب ديده مي پردازد.

يكي ديگر از مزيت هاي استفاده از خدمات تعمير لپ تاپ در محل اين است كه شما شاهد انجام اقدامات تعمير دستگاه خود خواهيد بود. به طور كلي در صورتي كه احساس مي كنيد كامپيوتر يا لپ تاپ شما دچار مشكل سخت افزاري يا نرم افزاري شده است حتما سريعا براي رفع مشكل و ايرادات دستگاه خود اقدام كنيد زيرا با گذر زمان هر مشكل كوچكي باعث مشكلات بزرگتري مي شود و در نهايت شما مجبور خواهيد شد تا هزينه ي بيشتري را براي تعمير لپ تاپ يا كامپيوتر خود بپردازيد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ تير ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۱۷:۱۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دزدگير اماكن

دزدگير اماكن يكي از ملزومات امنيتي خانه‌ها و اداره‌جات و مغازه‌ها در قرن اخير محسوب مي‌شود. محصولي كه از ابتدا با يك زنگ ساده بر روي درب‌ها و پنجره‌هاي خروجي خانه‌ها شروع به كاركرد، امروزه به كمك تكنولوژي توانسته است به اوج تكامل و كارايي خود برسد و بدون شك در آينده از اين هم پيشرفته‌تر خواهد شد. دزدگير اماكن وسيله‌اي است كه به كمك سنسورهاي حركتي نصب‌شده در اماكن مختلف مي‌تواند هرگونه حركت غيرقانوني در زمان‌هاي تعطيلي فروشگاه و يا سفر را از طريق تماس و يا پيامك به شما اطلاع داده و با كشيدن آژير بلند در محل، افراد مزاحم را به‌سرعت دور كند.

دوربين خودرو

دوربين خودرو از يك الي دو لنز تشكيل شده‌است كه مي‌توانيد در هر مكاني از خودرو خود نصب كنيد. اين دوربين‌ها كاربرد‌هاي مختلفي دارند اما مهم‌ترين كار اين دوربين‌ها، فيلم‌برداري از جلو، عقب و داخل كابين خودرو شما مي‌باشد كه با اين دوربين‌ها ميتوانيد تمامي وقايع اطراف خودرو خود را ضبط كنيد. حتي در بعضي از مدل‌ها مي‌توانيد تصاوير را بصورت آنلاين بر روي گوشي خود مشاهده كنيد و از سلامت خودرو خود و اطراف آن مطلع شويد. از آن جايي كه در بعضي مدل‌ها چندين لنز وجود دارد، مي‌توانيد هر لنز را در مكان خاصي از خودرو نصب كنيد. با توجه به نياز شما دوربين‌هاي خودرو مي‌توانند كاربرد‌هاي بيشماري داشته باشند.

دورين مدار بسته

دوربين مدار بسته به منظور نظارت و يا ساير اهداف تصاوير و يا ويدئو ضبط مي كند. اين دوربين ها مي توانند دوربين فيلمبرداري باشند و يا ديجيتال! Walter Bruch مخترع دوربين مداربسته بود. هدف اصلي دوربين مداربسته گرفتن نور و تبديل آن به سيگنال ويدئويي است. زيربناي دوربين مداربسته يك سنسور CCD است. CCD نور را به سيگنال الكتريكي تبديل كرده و سپس پردازش سيگنال اين سيگنال الكتريكي را به سيگنال ويدئويي تبديل مي كند كه مي تواند روي صفحه ضبط يا نمايش داده شود. دوربين هاي ويدئويي يا آنالوگ هستند يا ديجيتال ، بدين معنا كه آنها بر اساس ارسال سيگنال هاي آنالوگ يا ديجيتال به يك دستگاه ذخيره سازي مانند ضبط صوت تصويري يا رايانه روميزي يا رايانه لپ تاپ كار مي كنند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ تير ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۴۶:۲۹ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

آنچه كه درباره دوربين ديد در شب مهم است نحوه نصب و راه اندازي اين گروه از دوربين هاي مداربسته است. چرا كه كوچكترين خطا در نصب مي تواند، كيفيت تصويري كه مشتري مد نظر دارد را تامين نكند.

لذا به منظور داشتن بهترين كيفيت و وضوح بالا تصاوير در شب بهتر است نكات زير را رعايت كنيد:

  1. از تابش مستقيم نور در لنز دوربين جلوگيري كنيد
  1. منبع مادون قرمز كمكي نصب كنيم

با انجام اين عمل خواهيد ديد كه تصاوير رنگي، روشن و با كيفيت بالا خواهيد داشت.

  1. شيشه لنز دوربين مداربسته را تميز نگه داريد
  1. دوربين مدار بسته را پشت پنجره نصب نكنيد

دوربين مداربسته ديد در شب رنگي

به صورت كلي دوربين هاي مداربسته ديد در شب رنگي، تصاوير را به دو صورت به شكل رنگي ايجاد مي كنند:

سخت افزاري: دوربين مداربسته به صورتي طراحي شده كه تصوير رنگي در شب توليد كند. سخت افزار به كاررفته در اين دوربين ها و نصب مناسب دوربين كيفيت خوبي را ارائه مي دهد. اما اين دوربين داراي قيمت بسيار بالايي هستند.

نرم افزاري: در اين بخش از طريق نرم افزار يكسري عمليات پردازش بر روي تصاوير صورت مي گيرد. خوشبختانه وجود سنسور AHD در دوربين مداربسته اين امكان را مي دهد از طريق تغير و دستكاري منو تنظيمات تصوير به صورت نرم افزاري كيفيت تصوير در شب را به خوبي ارتقا داد و به راحتي بتوان پلاك ماشين را نيز خواند. كه البته اين سري نسبت به مدل سخت افزاري بسيار مقرون به صرفه و ارزان تر است.

براي خريد دوربين مداربسته مي توانيد  دوربين داهوا را انتخاب كنيد زيرا بهترين برند در عرصه امنيت ، داهوا است .

نصب دوربين مدار بسته

گروه دوربين ماركت در زمينه نصب دوربين مدار بسته با استفاده از كادري مجرب از كارشناسان نصب دوربين مدار بسته در خدمت هم وطنان گرامي ميباشد . اگر نياز به نصب دوربين مداربسته داريد ميتوانيد با دوربين ماركت تماس بگيريد تا كارشناسان نصب دوربين مداربسته ما بعد از كارشناسي محل و ارائه طرح نصب براي نصب دوربين مدار بسته شما اقدام كنند . براي آشنايي با قيمت دوربين مداربسته به سايت ما مراجعه كنيد .


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ تير ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۵۴:۵۴ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

شنيدن داستان در رشد فرزندانتان تاثير فراواني دارد . به همين علت بهتر است ازكودكي براي آن ها داستان كوتاه كودكانه تعريف كنيد . شنيدن داستان ميتواند از لحاظ اخلاقي برنامه را براي كودك شما مشخص كند و به لحاظ رفتاري او را آماده براي ادامه زندگي و ورود به اجتماعي جديد كند . در واقع شنيدن داستان دستورالعملي براي زندگي او مشخص مي كند و در تربيت او تاثيرگذاار است. به نوعي با خواندن داستان براي كودكتان ، او را روان درماني نيز مي كنيد.

يكي از داستان هاي كودكانه كه به تربيت فرزندتان كمك مي كند داستان حسن كچل است كه من در سايت مهد كودك اردبيل آن را گوش داده ام و قسمتي از ان را براي شما در اين  وبلاگ قرار داده ايم تا با آن آشنا شده و براي خواندن ادامه آن به سايت وولك مراجعه كنيد .

حسن پسر قصه ي ما پسر تنبل و چاقي بود كه از قضا كچل هم بود.

حسن با مادرش زندگي مي كرد اصلا كاري انجام نمي داد، دراز ميكشيد كنار تنور، ميخورد و ميخوابيد

حتي براي خودش نميرفت آب بياره، مادرش رو صدا مي كرد

همه ي مردم شهر حسن رو هم به خاطر كچل بودنش هم به خاطر تنبلي مي شناختند

مادر حسن از تنبلي او ديگه خسته شده بود

خيلي فكرد كرد كه براي اين مشكلش چكار كنه و يك روزي فكر خوب به ذهنش رسيد

صبح زود به بازار رفت و دو كيلو سيب سرخ و خوشمزه خريد و به خونه برگشت

سيب ها رو دونه دونه از لب تنور تا پشت در حياط به فاصله، چند قدمي گذاشت

حسن كه كنار تنور خوابيده بود بيدار شد و ديد كمي اون طرف تر يه سيب قرمز خوشگل روي زمين افتاده

حسن كه سيب خيلي دوست داشت دلش خواست كه سيب رو بخوره

داد زد ننه حسن بيا اين سيب رو به من بده

....

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۹ تير ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۳۸:۳۷ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

من در كودكي به مهد كودك رشت مي رفتم و خاطراتي كه از قصه ها دارم بيشتر به قصه كدو قلقله زن برمي گردد. به مين منظور مي خواهم قسمتي از اين داستان را براي شما بنويسم اما براي شنيدن قصه هاي ديگر و ادامه اين داستان صوتي مي توانيد به سايت جذاب وولك كه مخصوص كودكان است مراجعه فرماييد .

يكي بود، يكي نبود.  پيرزني سه تا دختر داشت كه هر سه را شوهر داده بود و خودش مانده بود تك و تنها. روزي از روزها از تنهايي حوصله اش سر رفت. با خودش گف «از وقتي دختر كوچكترم را فرستاده ام خانه بخت, خانه ام خيلي سوت و كور شده, خوب است بروم سري بزنم به او و آب و هوايي عوض كنم. پيرزن پاشد چادرچاقچور كرد؛ عصا دست گرفت و راه افتاد طرف خانه دختر تازه عروسش كه بيرون شهر, بالاي تپه اي قرار داشت. چشمتان روز بد نبيند! پيرزن مهربان قصه كدو قلقله زن از دروازه شهر كه پا گذاشت بيرون گرگ گرسنه اي جلوش سبز شد. پيرزن تا چشمش افتاد به گرگ, دستپاچه شد و سلام بلند بالايي كرد.... گرگ گفت «اي پيرزن! كجا مي روي؟» پيرزن گفت «مي روم خانه دخترم. چلو بخورم؛ پلو بخورم؛ مرغ و فسنجان بخورم؛ خورش متنجان بخورم؛ چاق بشوم؛ چله بشوم.» گرگ گفت «بي خود به خودت زحمت نده. چون من همين حالا يك لقمه ات مي كنم.» پيرزن گفت «يك لقمه پوست و استخوان كه سيرت نمي كند؛ بگذار برم خانه دخترم؛ چند روزي خوب بخورم و بخوابم, تنم گوشت تر و تازه بيارد و حسابي چاق و چله بشوم, آن وقت من را بخور.» گرگ گفت «بسيار خوب! اما يادت باشد من از اينجا جم نمي خورم تا تو برگردي.» پيرزن گفت «خيالت تخت باشد. زود برمي گردم.» و راه افتاد.

براي شنيدن ادامه قصه شب صوتي و همچنين شنيدن قصه هاي ديگر به سايت وولك مراجه فرماييد .


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۹ تير ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۳۴:۳۸ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

ردياب خودرو آهن‌ربايي

اين نوع از ردياب‌ها داراي باتري در درون خود هستند و شما مي‌توانيد آن را به آساني و به صورت مخفي به قسمتي از بدنه ماشين چسبانده و در صورت نياز آن را جدا نماييد. باتري اين نوع جي پي اس خودرو قابليت شارژ شدن داشته و مي‌توان آن را در چندين محل مانند زير داشبورد، سپر جلو و عقب خودرو، زير صندلي و... نصب كرد.

ردياب خودرو سيمي

ردياب‌هاي سيمي همان طور كه از نامشان مشخص است براي نصب نياز به جايي دارند كه بتوان سيم كشي مورد نياز را به راحتي انجام داد. برق اين دستگاه بر خلاف ردياب آهنربايي از برق ماشين گرفته مي‌شود و مي‌توان آن را در قسمت جلو و عقب ماشين، زير داشبورد و يا محل چراغ ترمز و يا هر قسمتي كه بتوان برق آن را تامين كرد، نصب نمود. بهتر است اگر خودتان نسبت به برق خودرو سر رشته‌اي نداريد از متخصصين و نصابان حرفه‌اي شركتي كه ردياب خودرو را از آن‌ها خريداري كرده‌ايد، بخواهيد تا آن را برايتان نصب نمايند. اما پيش از آن براي سهولت در نصب ردياب حتما جايي كه مدنظرتان است را انتخاب كنيد.

ويژگيﻫﺎى كليدي دوربين هاي تشخيص پلاك داهوا

دﻗﺖ ﺑﺎﻻى ﭘﻼك ﺧﻮاﻧﻰ، دﻗﺖ  و ﺗﺸﺨﯿﺺ ﭘﻼك با دقت بيش از 98 درﺻﺪ و دﻗﺖ شناسايي كاراكترهاي ﭘﻼك ﺧﻮدرو با دقت ﺑﯿﺸﺘﺮ از 95 درﺻﺪ ، دوربين ﭘﻼك ﺧﻮان ﻣﻰ ﺗﻮاﻧﺪ ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از آناليزهاي ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ تصوير تعبيه ﺷﺪه در ﺧﻮد در ﺳﺮﻋﺖ ﻫﺎى كمتر از 40 كيلومتر ﺑﺮ ﺳﺎﻋﺖ وﺟﻮد ﭘﻼك را در ﺗﺼﻮﯾﺮ تشخيص دﻫﺪ و ﺳﭙﺲ كاراكترهاي ﭘﻼك را ﺑﺨﻮاﻧﺪ. اين مكانيزم ﺑﺮاى ﻫﺮ دو ﻧﻮع حركت ﺧﻮدرو ﺷﺎﻣﻞ دور ﺷﻮﻧﺪه و ﻧﺰدﯾﮏ ﺷﻮﻧﺪه ﺑﻪ دوربين ﺻﺪق مي كند. در ﻫﺮ دو ﻧﻮع ﺣﺮﮐﺖ ﻧﺰدﯾﮏ ﺷﻮﻧﺪه و دور ﺷﻮﻧﺪه ، عكس اﺻﻠﻰ، عكس بريده ﺷﺪه ﭘﻼك ﺧﻮدرو و ويديوي ﻣﺘﻨﺎﻇﺮ ﺑﺎ آن ذخيره ﻣﻰ ﺷﻮد.

ﺑﺪون نياز ﺑﻪ ﺣﻀﻮر ﻧﮕﻬﺒﺎن در درب ورودى ﺑﺮاى ﮐﻨﺘﺮل راﻫﺒﻨﺪ.  ﯾﮏ سيستم ﭘﻼك ﺧﻮان ﺑﻪ راﺣﺘﻰ ﻣﻰ ﺗﻮاﻧﺪ ﺑﻔﻬﻤﺪ كه خودرويي ﮐﻪ در ﺣﺎل ﻧﺰدﯾﮏ ﺷﺪن اﺳﺖ در ليست سفيد ﻗﺮار دارد و يا خير و در ﺻﻮرت ﺗﻄﺎﺑﻖ ﭘﻼك اتومبيل ﺑﺎ ليست سفيد راﻫﺒﻨﺪ را ﺑﺎز كند. در ﻣﻮارد ﺧﺎص ﻣﺎﻧﻨﺪ ورود بازديد كننده ﭘﻼك ﺧﻮدروى ﺑﺎزدﯾﺪ ﮐﻨﻨﺪه ﻗﺒﻼ در سيستم ﺛﺒﺖ ﻧﺸﺪه اﺳﺖ ويا اينكه دوربين ﻧﺘﻮاﻧﺪ ﭘﻼك را ﺑﺨﻮاﻧﺪ، اينتركام كنار درب امكان ﺑﺮﻗﺮاى ﺗﻤﺎس ﺑﺎ مركز كنترل را ﻓﺮاﻫﻢ مي كند. در اﺗﺎق كنترل، اﭘﺮاﺗﻮرﻫﺎ ﻣﻰ ﺗﻮاﻧﻨﺪ از راه دور در ﺻﻮرت نياز راﻫﺒﻨﺪ را ﺑﺎز ﮐﻨﻨﺪ. براي خريد هر يك از سيستم هاي امنيتي به دوربين ماركت مراجعه فرماييد .


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ تير ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۴۶:۳۵ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ][ ۸۱ ][ ۸۲ ][ ۸۳ ][ ۸۴ ][ ۸۵ ][ ۸۶ ][ ۸۷ ][ ۸۸ ][ ۸۹ ][ ۹۰ ][ ۹۱ ][ ۹۲ ][ ۹۳ ][ ۹۴ ][ ۹۵ ][ ۹۶ ][ ۹۷ ][ ۹۸ ][ ۹۹ ][ ۱۰۰ ][ ۱۰۱ ][ ۱۰۲ ][ ۱۰۳ ][ ۱۰۴ ][ ۱۰۵ ][ ۱۰۶ ][ ۱۰۷ ][ ۱۰۸ ][ ۱۰۹ ][ ۱۱۰ ][ ۱۱۱ ][ ۱۱۲ ][ ۱۱۳ ][ ۱۱۴ ][ ۱۱۵ ][ ۱۱۶ ][ ۱۱۷ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی