web
web

 

در سال هاي اخير شاهد افزايش توليدات فيلم ، سريال و برنامه هاي رئاليتي متعددي در مجموعه شبكه خانگي بوده ايم. اين استقبال دلايل بسيار زيادي دارد كه شايد بزرگترين آن ، حضور هنرمندان سينما در اين توليدات مي باشد. هنرمنداني كه به ندرت در توليدات صدا و سيما مشاركت مي كنند اما با حضور در سريال ها و برنامه هاي رئاليتي شو توليد شده در مجموعه خانگي مي توانند به طور هفتگي با مخاطبين خود ارتباط برقرار كنند. يكي از هنرمنداني كه كار خود را از سريال هاي تلويزيون شروع كرد و سپس به موفقيت هاي بي شماري در سينما دست يافت، امير آقايي مي باشد. هنرمندي توانا كه با حضور در پروژه هاي مختلف سريال هاي مجموعه شبكه خانگي همواره مخاطبين و طرفداران خود را غافلگير مي كند. سريال خون سرد، سريال جديد مجموعه شبكه خانگي است كه امير آقايي در آن به نقش آفريني پرداخته است. در اين سريال امير آقايي در نقش دكتري ظاهر مي شود در خفا با خلافكاران مبارزه مي كند. داستاني مهيج و جذاب كه با حضور هنرمنداني همچون امير آقايي، شهرام حقيقت دوست، سارا بهرامي، ليندا كياني و .. روند سريال را بسيار هيجان انگيزتر كرده است. همين عوامل باعث شده اند كه درخواست براي دانلود سريال خون سرد از همان قسمت هاي ابتدايي، بسيار زياد باشد.

يكي ديگر از سريال هايي كه بسيار پر مخاطب و پر بيننده مي باشد، سريال انتن است. پژمان جمشيدي، مرجانه گلچين، هادي كاظمي، رويا افشار، اليكا عبدالرزاقي و بسياري ديگر از هنرمندان توانا و با استعداد در زمينه طنز اجتماعي، از جمله هنرپيشگان سريال انتن مي باشند. همانند سريال خون سرد، دانلود قسمت جديد سريال انتن نيز بسيار پرتقاضا و پر جستجو مي باشد. راه ها و روش هاي مختلفي براي دانلود سريال خون سرد و دانلود قسمت جديد سريال انتن وجود دارد كه سريع ترين و راحت ترين آنها، مراجعه به سايت هاي دانلود فيلم و سريال مي باشد.

يكي از فعال ترين و بروزترين سايت هاي دانلود فيلم و سريال ايراني، سايت دي دي فيلم مي باشد. سايت دي دي فيلم به دليل داشتن محيط كاربري راحت و آرشيو كامل از سريال هاي جديد و قديمي ايراني مي توان پاسخگوي تقاضاهاي مخاطبين و بينندگان فيلم و سريال هاي ايراني و خارجي باشد.

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۵۲:۴۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

در دوران بيماري فراگير كرونا، صنعت سينما آسيب ها و ضررهاي بسيار زيادي را متحمل شد. مخاطبين از ديدن فيلم هاي مورد علاقه خود بر روي پرده سينما محروم شدند و فعاليت هاي بسياري از سازندگان فيلم هاي سينمايي نيز به حالت تعليق در آمدند. پس از گذراندن دوران سخت كرونا و بازگشايي مجدد سالن هاي سينما، استقبال بي نظيري از فيلم هاي در حال اكران صورت گرفت. يكي از موفق ترين و پر فروش ترين فيلم تاريخ سينماي ايران، فيلم سينمايي ديناميت مي باشد. فيلم سينمايي ديناميت به كارگرداني مسعود اطيابي و با هنرمندي پژمان جمشيدي، احمد مهرانفر، نازنين بياتي، محسن كيايي و زيبا كرمعلي مي باشد. داستاني جالب و خنده دار كه مي تواند براي يك ساعت و نيم اوقاتي خوش و لذت بخش براي بينندگان به ارمغان بياورد. پس از اتمام اكران فيلم ديناميت، لينك هاي دانلود ديناميت بدون سانسور در پلتفرم ها و سايت هاي دانلود فيلم و سريال ايراني قرار گرفت.

يكي از سايت هايي كه مي توان لينك هاي دانلود ديناميت بدون سانسور را به طور كاملا قانوني مشاهده كرد، سايت دي دي فيلم مي باشد. سايت دي دي فيلم، با پيروي از قوانين جمهوري اسلامي ايران همواره سعي در ارائه بهترين خدمات به مخاطبين و كاربران خود بوده است. در راستاي جلب رضايت كاربران و علاقمندان به دانلود فيلم و سريال هاي ايراني و خارجي، تمامي سريال ها و فيلم ها را در كيفيت و حجم هاي مختلف و با لينك مستقيم و كاملا قانوني در سايت دي دي فيلم قرار داده شده اند.

فيلم سينمايي انفرادي نيز كه همانند فيلم ديناميت به كارگرداني مسعود اطيابي مي باشد، در ژانر طنز / اجتماعي توليد شده است. رضا عطاران هنرمند تواناي كشورمان در كنار مهدي هاشمي پيشكوست سينما و تلويزيون و همچنين احمد مهرانفر بازيگر محبوب، در فيلم انفرادي به نقش آفريني پرداخته اند. فيلم انفرادي با بياني طنز به بررسي اتفاقات چند سال اخير كه باعث از دست رفتن سرمايه بسياري از مردم شد، مي پردازد. افرادي عادي با پيشينه هاي متفاوتي كه به اميد سود زياد، تمامي سرمايه خود را در يك موسسه مالي و اعتباري قرار مي دهند ولي متاسفانه با اختلاس مديران موسسه تمامي دارايي خود را از دست مي دهند. فيلم انفرادي يكي از سرگرم كننده ترين فيلم هايي مي باشد كه در سال هاي اخير در سينماي ايران اكران شده است. در صورتي كه قصد دانلود فيلم انفرادي را داريد، مي توانيد به سايت دي دي فيلم مراجعه كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۴۱:۲۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

همه افراد هميشه به دنبال اين هستند كه با كمترين هزينه، بهترين كيفيت را در محصول مورد نظر خود پيدا كنند. خريد سيستم هاي امنيتي و نظارتي نيز از اين قاعده مستثني نيست. خريد دوربين مدار بسته ارزان و مقرون به صرفه براي كساني كه تجربه خريد ندارند و براي اولين بار مي خواهند از اين سيستم ها استفاده كنند، نوعي قانون محسوب مي شوند. آن ها سعي مي كنند با خريد دوربين مداربسته ارزان قيمت، تجربه استفاده از آن را كسب كنند و گاهي نيز فرض مي كنند قيمت مهم نيست و كارآيي آن كه ضبط وقايع محيط است، كافي مي باشد. دوربين هاي مداربسته با توجه به قابليت و ويژگي و همچنين شركت سازنده ي آن ها، از رنج قيمتي متفاوتي برخوردار هستند. بسياري دوربين مداربسته ارزان قيمت است كه از كيفيت بالايي نيز برخوردار هستند، ولي فقط براي مناطق خاصي مورد استفاده قرار مي گيرند. براي يافتن جايي كه بتوان دوربين مداربسته ارزان قيمت ولي با كيفيت مناسب پيدا كنيد، مي توانيد از سايت هايي همانند سايت دوربين ماركت استفاده كنيد.

سايت دوربين ماركت مي تواند در انتخاب و خريداري دوربين مدار بسته همانند دوربين بي سيم، دوربين ديد در شب، دوربين خودرو، دزدگير اماكن و بسياري ديگر از انواع سيستم هاي امنيتي و نظارتي به كاربران و متقاضيان خريداري اين محصولات، كمك كند. تنوع بالاي محصولات و شركت هاي توليد كننده معتبر و معروفي كه در سايت دوربين ماركت قرار داده است، كار تصميم گيري براي خريد را بسيار دشوار مي كند. به همين دليل است كه متقاضيان و خريداران احتمالي بايد با توجه به خواسته ها و انتظارات خود از نوع سيستم امنيتي مورد نظرشان و همچنين موقعيت جغرافيايي كه قصد نصب و راه اندازي آن را دارند، بهترين انتخاب را انجام دهند.

زماني كه كاربران نمي دانند انتخاب دوربين بي سيم بهتر است يا دوربين با سيم، كمك و مشورت گرفتن از افراد متخصص بهترين گزينه مقابل آنها مي باشد. كارشناسان و افراد فعال در دوربين ماركت، همگي افرادي با تجربه و آشنا با انواع سيستم هاي امنيتي و نظارتي مي باشند كه مي توانند مشتريان و كاربران سايت را در تصميم گيري و راهنمايي براي خريد بهترين و مناسب ترين نوع سيستم امنيتي و نظارتي كمك كنند.

 

 

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۰۲:۲۵ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

 

رشد جسمي

ساخت انواع كاردستي به رشد عضلاني كودك و كنترل آن كمك مي كند . همچنين با درست كردن كاردستي زيبا مي تواند بين حواس پنجگانه خود ارتباط برقرار كند .

رشد رفتاري

با خلق و ساخت كاردستي كودكانه، فرزند شما ديگر بيكار نيست و براي خود سرگرمي دارد پس در نتيجه شاداب مي ماند و همين باعث رفتار خوب در كودك مي گردد .

رشد اجتماعي

كودك طي آموزش كاردستي فيلم ساخت كاردستي كودكانه و راحت خود بايد با ديگران ارتباط داشته باشد تا بتواند مشكلاتش را در درست كردن كاردستي حل كند. پس از اينكه كاردستي زيبا ي او كاكل شد بايد آن را به ديگران نشان دهد و واكنش آن ها را ببيند و همه اين كار ها و ساخت كاردستي ساده و آسان موجب برقراري ارتباط اجتماعي در كودك مي شود .

رشد خلاقيت

كاردستي خلاقانه جديد كه فرزند شما با استفاده از آموزش ها و يا فيلم كاردستي مي سازد نشان از رشد او دارد و شما بايد او را در اين راه همراهي و تشويق كنيد تا كاردستي ساده كودكانه او به يك كاردستي خلاقانه تبديل شود .

 

دو نمونه از اثرات نقاشي بر كودك:

پرورش تخيل بچه ها با نقاشي قشنگ

هيچگاه كودك خود را وادار نكنيد تا در چارچوب شما نقاشي هاي جديد بكشد زيرا كودك با كشيدن نقاشي جديد كودكانه خود ، در واقع تخيلاتش را پرورش داده و با نقاشي كودكانه ساده و آسان خود فضايي باي رشد ذهني خود مهيا كرده است .
نشان دادن فيلم نقاشي كودكانه در اين زمينه به كودكان، به گونه اي متنوع كه به آن ها ايده هاي خلاقانه نيز براي كشيدن نقاشي آسان القاء كند، مي تواند موثر و مفيد واقع شود.

توانايي در خلاقيت با ديدن عكس نقاشي كودكانه

كودك با كشيدن طرح نقاشي هاي جديد خلاقيت خود را شكوفا مي كند . كودك با كشيدن نقاشي جديد قشنگ ، احساسات خود را به شما بيان مي كند . در واقع والدين با ديدن نقاشي كودكانه زيبا و ساده مي توانند از احساسات و افكار كودك خود با خبر شوند و حتي يا آموزش نقاشي به پرورش آن كمك كنند.

براي خواندن موارد بيشتر به آدرس https://www.voolak.com/ مراجعه فرماييد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۴۹:۱۴ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

 

پرورش تخيل بچه ها با نقاشي قشنگ

هيچگاه كودك خود را وادار نكنيد تا در چارچوب شما نقاشي هاي جديد بكشد زيرا كودك با كشيدن نقاشي جديد كودكانه خود ، در واقع تخيلاتش را پرورش داده و با نقاشي كودكانه ساده و آسان خود فضايي باي رشد ذهني خود مهيا كرده است .
نشان دادن فيلم نقاشي كودكانه در اين زمينه به كودكان، به گونه اي متنوع كه به آن ها ايده هاي خلاقانه نيز براي كشيدن نقاشي آسان و زيبا القاء كند، مي تواند موثر و مفيد واقع شود.

توانايي در خلاقيت با ديدن عكس نقاشي كودكانه

كودك با كشيدن نقاشي هاي جديد خلاقيت خود را شكوفا مي كند . كودك با كشيدن نقاشي جديد قشنگ ، احساسات خود را به شما بيان مي كند . در واقع والدين با ديدن نقاشي كودكانه زيبا و ساده مي توانند از احساسات و افكار كودك خود با خبر شوند و حتي يا آموزش نقاشي به پرورش آن كمك كنند .

در ادامه چند مورد از فوايد درست كردن كاردستي براي كودكان را از نگاه سايت وولك كه متخصص در حوزه كودكان است ميخوانيد.

رشد اجتماعي

كودك طي آموزش كاردستي و درست كردن كاردستي كودكانه و راحت خود بايد با ديگران ارتباط داشته باشد تا بتواند مشكلاتش را در درست كردن كاردستي حل كند. پس از اينكه كاردستي زيبا ي او كاكل شد بايد آن را به ديگران نشان دهد و واكنش آن ها را ببيند و همه اين كار ها و ساخت كاردستي ساده و آسان موجب برقراري ارتباط اجتماعي در كودك مي شود .

رشد خلاقيت

كاردستي خلاقانه جديد كه فرزند شما با استفاده از آموزش ها و يا فيلم كاردستي مي سازد نشان از رشد او دارد و شما بايد او را در اين راه همراهي و تشويق كنيد تا كاردستي ساده كودكانه او به يك كاردستي خلاقانه تبديل شود .

رشد عقلاني

تا كردن ، قيچي كردن ، وصل كردن و … همه و همه در راستاي ساخت كاردستي ساده و راحت است و اين هدفمند بودن را به كودك القا مي كند در نتيجه ساخت كاردستي ها موجب رشد عقلاني مي شود .

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۱۹:۲۱ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

اكثر افراد كم شنوا از سمعك براي تقويت شنوايي خود و ارتباط با محيط استفاده مي كنند. سمعك داراي يك ميكروفون است كه صدا را دريافت كرده و آن ها را به امواج صوتي تبديل مي كند. پس از اين امواج صوتي به سيگنال هاي الكتريكي در گوش شخص كم شنوا تبديل مي شوند. كودكان زيادي وجود دارند كه در نوزادي نقص شنوايي نداشته اند اما به تدريج و در دوران كودكي خود به كم شنوايي دچار شده اند.

خريد سمعك، شنوايي طبيعي را به كودك شما بر نمي گردانند. براي همين است كه تا مدتي عادت كردن به صداهاي مختلف منتقل شده از سمعك به گوش كودك براي او زمان بر است. نوع و شدت كم شنوايي هم در انتخاب نوع سمعك براي كم شنوايان تاثير گذار است. در انتخاب سمعك براي فرزندتان، توانايي كودك در گذاشتن و بيرون اوردن سمعك را نيز حتما در نظر بگيريد.

نوع و ميزان كم شنوايي در افراد مختلف متفاوت است؛ بنابراين سمعك هر فرد كم شنوا نيز بايد براي او خاص و منحصر به فرد باشد. عملكرد سمعك ها در هنگام استفاده نيز به مهارت باليني و دانش فردي كه سمعك را براي كم شنوايان تجويز مي كند، بستگي دارد. سمعك ها دستگاه هايي كاملا تكنولوژيك بوده و از اين رو قيمت هاي متفاوتي را پوشش مي دهند.

اگر مدام از خانواده و اطرافيان خود ميشنويد كه به شما ميگويند، چرا صداي تلويزيون بلند است، و يا فكر مي كنيد كه مردم با شما نجواگونه صحبت مي كنند و از آن ها درخواست مي كنيد كه كلامشان را تكرار كنند، بايد بگويك كه درصد نياز به استفاده از سمعك در شما بالاست و بايد به پزشك يا كلينيك شنوايي سنجي مراجعه كنيد.

يكي از نكاتي كه در هنگام خريد سمعك در تهران بايد به آن دقت كنيد اين است كه استفاده از سمعك و كاربردهاي آن را براي كودك خود توضيح دهيد و زمان بدهيد تا با آن كنار بيايد. استفاده از سمعك براي كودكان را از مناطق ارام شروع كنيد و كم كم به مكان هاي سر و صدا منقل كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۹ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۲۹:۱۹ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

نقاشي يكي از سرگرمي هاي جذاب كودكانه است كه از گذشته تا به امروز محببيت زيادي در بين كودكان داشته است. چرا كه كودكان همواره به شناخت بيشتر اطراف خود علاقمند هستند و كشيدن نقاشي كودكانه به آن ها در مسير افزايش اطلاعات اشان درباره ي محيط اطرافشان كمك مي كند. اما از آن جايي كه كودكان امروزي به گذراندن اوقات فراغت خود با انواع كنسول هاي بازي و بازي هاي ديجيتالي و كامپيوتري علاقمند هستند، پدر و مادر ها بايد با كمك گرفتن ازترفند هاي جذاب هوشمندانه بتوانند كودكان خود را به سمت كشيدن نقاشي كودكانه يا ديگر سرگرمي هاي مفيد كودكانه جذب كنند. انتخاب يك طرح جذاب كه به روحيات كودك شما نزديك باشد و مطابق سلايق او باشد مي تواند ترفندي هوشمندانه محسوب شود. به عنوان مثال ايده و طرح نقاشي تينكربل براي كودكان بسيار جذاب و دوست داشتني خواهد بود. چرا كه تينكربل يكي از كاركتر هاي محبوب انيميشني در بين كودكان است.

كشيدن نقاشي پينوكيو يا هر نقاشي كودكانه ي ديگري كمك بسيار زيادي به رشد بهتر شخصيتي و حتي جسمي كودكان مي كند. به عنوان مثال زماني كه فرزند شما نقاشي پينوكيو خود را به پايان مي رساند در واقع فعاليتي را به پايان رسانده است و اين امر باعث تقويت و افزايش يكي از مهم ترين ويژگي هاي شخصيتي او يعني اعتماد به نفس مي شود.

همچنين كودك شما در طي كشيدن نقاشي پينوكيو ياد مي گيرد كه بايد براي رسيدن به هدف نهايي خود كه در اينجا اتمام نقاشي پينويو است، تلاش كند. همچنين كودك شما هنگام تركيب كردن انواع رنگ ها و الگو ها قدرت تصميم گيري خود را نيز افزايش مي دهد. بنابراين كشيدن نقاشي كودكانه مانند نقاشي پينوكيو به كودكان در مسير تقويت و افزايش بسياري از ويژگي هاي مثبت شخصيتي آن ها كمك مي كند. فيلم نقاشي پينوكيو كه در وولك بارگزاري شده است، مراحل كشيدن نقاشي پينوكيو را با روشي بسيار ساده مخصوص كودكان آموزش مي دهد. بنابراين شما مي تواند از سن بسيار كم كودك، او را مشغول كشيدن نقاشي پينوكيو كنيد و از اين راه فرزند خود را از فوايد كشيدن نقاشي هاي متنوع بچگانه بهره مند كنيد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۸:۵۲:۴۸ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

طرح نقاشي يخچال يكي از طرح هايي است كه مي تواند كودكان را از سن بسيار پايين با انواع اشكال ها، الگو ها، طرح ها و رنگ هاي متفاوت آشنا كند همچنين كودكان با طراحي نقاشي يخچال با اشيا متفاوت نيز آشنا مي شوند و اين امر باعث مي شود تا كودك شما از سن بسيار كم دنياي اطراف خود را بهتر بشناسد. زيرا روانشناسان كودك معتقدند كه كودكان از سن بسيار كم از كشيدن نقاشي براي بيان احساسات و نشان دادن تفكرات خود استفاده مي كنند و به دليل اين كه مي خواهند دنياي اطراف خود را بشناسند شروع به كشيدن نقاشي و نشان دادن افكار ذهني خود مي كنند. به همين دليل است كه شما مي توانيد با تحليل و بررسي طرح هاي رسم شده توسط فرزندتان به بسيار از ويژگي هاي پنهان شخصيتي او دست يابيد. نقاشي يخچال يكي از طرح هاي بسيار آسان است كه كودك شما از سن بسيار كم مي تواند آن را رسم كند و شما مي توانيد با آموزش نقاشي يخچال به كودك خود نكات بسيار زيادي را با روش غيرمستقيم به او آموزش دهيد.

همچنين بهتر است بدانيد كه كشيدن نقاشي نان يا هر نقاشي ديگري روش هاي زيادي براي ترسيم دارد و كودك شما بايد مناسب ترين روش را انتخاب كند تا به هدف و طرح نهايي نقاشي نان خود برسد و در اين مسير ياد مي گيرد تا براي رسيدن به اهداف خود تلاش كند. ممكن است ترسيم نقاشي نان سرگرمي به ظاهر ساده اي به نظر برسد اما در واقع زمينه ساز بسيار از ويژگي هاي مثبت شخصيتي و عامل تقويت و افزايش بسياري از ويژگي هاي شخصيتي در كودك شما است. به همين دليل است كه روانشناسان متخصص در زمينه ي كودك معتقدند با بررسي نقاشي هاي كودكان مي توانند استعداد ها و ويژگي هاي شخصيتي پنهان آن ها را كشف كنند. براي ديدن نقاشي هاي بيشتر در وولك مي توانيد با سايت كودكانه ما، به نشاني اينترنتي https://www.voolak.com در ارتباط باشيد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۸:۴۱:۳۹ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

زماني كه كودك شما شروع به كشيدن نقاشي هفت سين مي كند با الگو ها، طرح ها و رنگ هاي جديدي آشنا مي شود و اين امر باعث مي شود كه هوش و خلاقيت كودك شما به چالش كشيده شود. همچنين كشيدن نقاشي هفت سين يا هر طرح نقاشي كودكانه ي ديگري به رشد شخصيتي كودك شما نيز كمك مي كند. زيرا كشيدن نقاشي بازيافت زمينه ساز بسياري از ويژگي هاي مثبت شخصيتي در كودك است يا بسياري از ويژگي هاي شخصيتي مثبت كودك را تقويت مي كند.

يبه عنوان مثال زماني كه كودك نقاشي هفت سين خود را به اتمام مي رساند در واقع فعاليتي را به اتمام رسانده است و اين امر باعث افزايش و تقويت اعتماد به نفس در كودك مي شود. كودكان همواره به شناخت محيط اطراف خود علاقمند هستند. بنابراين از كشيدن نقاشي هفت سين يا هر نقاشي ديگري لذت خواهند برد؛ چرا كه نقاشي كشيدن به آن ها در مسير كشف دنياي اطرافشان كمك مي كند. ويديوي نقاشي هفت سين كه در اين صفحه بارگزاري شده است نقاشي هفت سين را با روش بسيار ساده آموزش داده است تا بتوانيد از سن بسيار كم مشغول آموزش نقاشي هفت سين به كودكان خود شويد. مي توانيد هنگامي كه كودكتان درحال كشيدن نقاشي هفت سين است، براي شعر و قصه هاي مربوط به هفت سين را بخوانيد.

طرح و ايده نقاشي شب يلدا مي تواند براي كودكان بسيار هيجان انگيز باشد چرا كه آن ها را با مفهوم تازه اي آشنا مي كند و از آن جايي كه كودكان به طور غريزي روحيه اي كنجكاو دارند، از اين كه با مطالب و موضوعات جديدي آشنا شوند بسيار لذت مي برند. شما مي توانيد با فرزند خود مشغول كشيدن نقاشي شب يلدا شويد. چرا كه بهتر است بدانيد كودكان به انجام فعاليت ها و بازي هاي همگاني بيشتر از انجام بازي ها و سرگرمي هاي انفرادي علاقه نشان مي دهند.

نقاشي يكي از سرگرمي هاي جذاب كودكانه است كه از گذشته تا به امروز محبوبيت خود را در بين كودكان حفظ كرده است. شما مي توانيد به مناسب تهاي مختلف طرح هاي متفاوت نقاشي را به كودكان خود آموزش دهيد. شما مي توانيد با آموزش نقاشي هاي متنوع كودكانه به كودكان خود در وولك ، فرزندان خود را براي مدتي از فضاي مجازي و گوشي هاي همراه جدا كنيد.

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۸:۳۰:۲۹ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

در سايت وولك نقاشي هاي زياد ساده اي براي كودكان وجود دارد كه ميتواند سرگرمي خوبي براي بچه ها در فصل تابستان باشد، اين نقاشي ها به صورت مرحله به مرحله آموزش داده ميشوند و براي كودك اجرايي هستند و باعث ايجاد حس ناتواني و دلسردي از نقاشي در او نميشوند.

 

كودكان از سن بسيار كم به حيوانات نيز علاقه دارند و از آن جايي كه طرح مورد نظر شما تاثير بسيار زيادي بر روي اشتياق كودك به نقاشي كشيدن دارد. طرح نقاشي حلزون مي تواند طرحي جذاب براي كودك شما باشد زيرا با علاقه ي ديگر كودكان يعني علاقه به حيوانات ادغام شده است. كشيدن نقاشي با طرح هاي متنوع و متفاوت فوايد بسيار زيادي براي جسم و روح كودك شما دارد. به عنوان مثال وقتي فرزند شما شروع به كشيدن نقاشي حلزون مي كند، درواقع طرح و الگوي نهايي نقاشي حلزون را در ذهن خود تجسم مي كند و اين تجسم باعث تقويت قدرت قوه ي تخيل و قدرت تصويرسازي در كودك شما مي شود. از ديگر ويژگي هاي شخصيتي مثبت كه نقاشي حلزون يا هر طرح نقاشي كودكانه ي ديگر بر روي فرزند شما مي گذارد مي توان به افزايش اعتماد به نفس و افزايش ويژگي انتقادپذيري در شخصيت فرزند شما اشاره كرد.

وقتي كودك شما شروع به كشيدن نقاشي شير مي كند، در ابتدا طرح نهايي را در ذهن خود تصوير مي كند و از اين طريق قدرت تصويرسازي و قوه تخيل در شخصيت كودك شما تقويت مي شود. در حين كشيدن نقاشي شير كودك شما بايد راه و روش رسم اين طرح را انتخاب كند و رنگ هاي متفاوت را با يكديگر تركيب كند. در اين مسير قدرت تصميم گيري در كودك شما افزايش مي يابد و همچنين زماني كه كودك شما كشيدن نقاشي شير را به پايان مي رساند و آن را به والدين خود نشان مي دهد، مورد تشويق و تحسين قرار مي گيرد و اين امر باعث افزايش اعتماد به نفس در او مي شود.

همچنين شما مي توانيد گاهي از نقاشي هاي كودك خود انتقاد كنيد تا ويژگي انتقاد پذيري را نيز در فرزند خود تقويت كنيد. با آموزش نقاشي شير به صورت تصويري مي توانيد كودك خود را از فوايد متفاوت نقاشي كشيدن بهره مند سازيد. به خصوص اگر كودك شما به حيوانات علاقه دارد، طرح نقاشي شير كودكانه بسيار براي او جذاب خواهد بود.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۸:۲۰:۲۲ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ][ ۸۱ ][ ۸۲ ][ ۸۳ ][ ۸۴ ][ ۸۵ ][ ۸۶ ][ ۸۷ ][ ۸۸ ][ ۸۹ ][ ۹۰ ][ ۹۱ ][ ۹۲ ][ ۹۳ ][ ۹۴ ][ ۹۵ ][ ۹۶ ][ ۹۷ ][ ۹۸ ][ ۹۹ ][ ۱۰۰ ][ ۱۰۱ ][ ۱۰۲ ][ ۱۰۳ ][ ۱۰۴ ][ ۱۰۵ ][ ۱۰۶ ][ ۱۰۷ ][ ۱۰۸ ][ ۱۰۹ ][ ۱۱۰ ][ ۱۱۱ ][ ۱۱۲ ][ ۱۱۳ ][ ۱۱۴ ][ ۱۱۵ ][ ۱۱۶ ][ ۱۱۷ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی