web
web

 

استفاده از انواع سيستم هاي امنيتي و نظارتي روز به روز در حال افزايش است. بسياري از كسب و كارها و همينطور منازل ويلايي و آپارتماني اقدام به نصب يكي از انواع دوربين مداربسته كرده اند. موارد كاربرد و حس امنيتي كه از وجود اين گونه سيستم هاي امنيتي به فرد القا مي كند، همانند اين است كه خود شخص در آن مكان حضور دارد. استفاده از دوربين مدار بسته براي مكان كسب و كار خود، مي تواند خيال شما را براي زماني كه در مغازه به طور فيزيكي حضور نداريد راحت كند. با وجود دوربين مدار بسته در محل كسب و كار، بسياري از سارقين فكر سرقت از آن محل را از سر بيرون خواهند كرد. شما با خريد يكي از انواع دوربين مدار بسته براي محل كسب و كار خود، امنيت متعلقات و اموال خود را برابر خطراتي احتمالي تامين خواهيد كرد.

همانند مكان هاي تجاري، بسياري از منازل نيز به سيستم امنيتي نياز دارند. مالكان منازل مايل هستند تا در زمان هايي كه به طور فيزيكي در منزل حضور ندارند، از اتفاقاتي كه رخ مي دهند مطلع شوند. مهماني رفتن، مسافرت رفتن و يا حتي سركار رفتن با خيال راحت حق مسلم هر فردي مي باشد. سيستم هاي امنيتي و نظارتي متعددي وجود دارند كه مي توانند در تحقق اين امر به مالكان كمك كنند. اما انتخاب يك برند و نوع دوربين مدار بسته يك مساله بزرگ و مهم مي باشد كه براي آن بايد از افراد متخصص و با تجربه در زمينه نصب و راه اندازي سيستم هاي امنيتي و نظارتي، كمك گرفت.

يكي از دوربين هاي مدار بسته مورد اعتماد كارشناسان و افراد با تجربه، دوربين مداربسته داهوا مي باشد. دوربين هاي مداربسته داهوا با بهره مندي از آخرين تكنولوژي به كار رفته در دوربين هاي مدار بسته، مي توانند تا حد بسيار زيادي خيال مالكان منازل و مكان هاي تجاري را بابت اموال آنها، راحت كنند. تنوع بالاي دوربين هاي مدار بسته داهوا استفاده از آنها را براي مكان ها مختلف بسيار راحت كرده است. دوربين ديد در شب رنگي كه ديد خوبي در مكان هاي تاريك و يا شب هنگام دارند، دوربين لامپي كه براي مكان هاي با نقاط كور زياد به كار برده مي شود و يا حتي دوربين بيبي كم كه قابليت برقراري مكالمه را دارند، ا زجمله محصولات برند معتبر و جهاني داهوا مي باشند.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۳۶:۲۴ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

كودكان با نقاشي كردن ، احساسات و تخيلات خود را تخليه مي كنند. كودكان تقريبا از سن يك سالگي نقاشي كودكانه ساده مي كشند و همان آموزش نقاشي كودكانه هاي ساده براي كودكان موجب برقراري ارتباط مي شود . درواقع آن ها در اين سن، دركي كه از اطراف و اجسام آن دارند را مي كشند و همان نقاشي كودكانه ساده و آسان كه از نظر ما خط خطي است ، بخش مهمي از فرايند رشد ذهني و ادراكي اوست . به طور كلي كودكان از كشيدن نقاشي جديد كودكانه در هر جايي ، روي كاغذ ، روي بدن خود ، روي ديوار و … لذت بسياري مي برند و به نوعي با اين كار ارتباطات برقرار مي كنند .نشان دادن يا كشيدن نقاشي زيبا براي كودكان، آن ها را ترغيب به امتحان و تجربه اين فعاليت پرخلاقيت مي كند. اگرچه ممكن است طرح نقاشي كودكانه براي شما آسان يا بي معني به نظر بيايد، اما همين نقاشي ساده، نشانه هاي بزرگي است از آن چه در ذهن كودك مي گذرد و دركي كه او از اطراف دارد. در ادامه اين مقاله به صورت مفصل با شما در رابطه با تاثيرات متعدد نقاشي كودكانه صحبت خواهيم كرد. همراه ما باشيد!

اين نكته را هم بدانيد كه بهتر است دسترسي كودك را بيشتر كنيد و در هنگام بازي يا انجام كار هاي هنري كه مي دانيد ريخت و پاش زيادي دارد به او امرو نهي نكنيد و از ابتدا مكاني مشخص را براي بازي كودك در نظر بگيريد تا او بداند براي ساخت كاردستي خلاقانه خود از جاي مشخص شده فراتر نرود . از كودك خود انتظار انجام كار بزرگي نداشته باشيد با توجه به سن او با او رفتار كنيد و به او سخت نگيريد كه اين چه كاردستي ساده اي است؟ يا چرا از اين رنگ استفاده كردي ؟ يا چرا انقدر كاغذ مصرف كردي ؟ يك كاردستي ساده و آسون كه اين همه ريخت و پاش نداره؟ پس بگذاريد كودكتان با خيال راحت و اعتماد به نفس بالا كاردستي خلاقانه جديد بسازد و خود را با آن سرگرم كند . حتي مي توانيد آموزش كاردستي جديد را براي او در فضاي مجازي بيابيد تا از روي آن بسازد و با ديدن فيلم كاردستي با كاغذ كه براي او جالب است را خودش از ابتدا تا انتها اين كار انجام دهد . نكته مهم ديگر اين است كه لازم نيست ابزار گران قيمت براي كودك خود تهيه كنيد بهتر است با وسايل يا دورريز هايي كه در خانه داريد به او ساخت يك كاردستي جالب را بياموزيد .در سايت وولك ايده هاي زيادي براي ساخت يك كاردستي ارزان و ساده وجود دارد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۰۶:۵۵ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

آموزش كاردستي راحت را مي توانيد با ديدن و دانلود فيلم آموزش كاردستي ساده و راحت ياد بگيريد و به فرزندان كوچكتان در خانه آموزش دهيد و يا با قرار دادن فيلم كاردستي ساده و آسان در اختيار كودك بگذاريد خودش آن را بياموزد. همچنين براي راحتي شما علاوه بر اينكه كانال هاي آموزش كاردستي خلاقانه بسياري در تلوزيون وجود دارد در فضاي مجازي نيز مي توانيد با دانلود فيلم كاردستي كودكانه كار را براي خود راحت تر كنيد و هميشه فيلم كاردستي را در اختيار داشته باشيد .

نقش والدين در درست كردن كاردستي

در اوايل يادگيري ساخت كاردستي با كاغذ يا وسايل ديگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نيز همراه او باشيد و ابتدا خودتان انواع كاردستي براي كودكان را به او ياد بدهيد . مثلا قيچي كه براي كودكان خطرناك است و چگونگي كار با آن را نمي دانند ، بهتر است شما در دست بگيريد تا كودك با ديدن ، كار با آن را بياموزد . اين نكته را هم بدانيد كه بهتر است دسترسي كودك را بيشتر كنيد و در هنگام بازي يا انجام كار هاي هنري كه مي دانيد ريخت و پاش زيادي دارد به او امرو نهي نكنيد و از ابتدا مكاني مشخص را براي بازي كودك در نظر بگيريد تا او بداند براي ساخت كاردستي خلاقانه خود از جاي مشخص شده فراتر نرود .

تمركز بيشتر با فيلم نقاشي كودكانه

كودكان با تمركز بر خطوط و كشيدن نقاشي كودكانه ساده و آسان علاوه بر كشيدن نقاشي هاي زيبا،  جديد و قشنگ ، براي آينده و ورود به مدرسه و تمركز بر خواندن و نوشتن نيز تمرين مي كنند . تمركز بيشتر روي نقاشي كودكانه زيبا به بلوغ بهتر فرزند شما نيز كمك مي كند زيرا كشيدن يك نقاشي كودكانه ساده و رسيدن به نتيجه در آن باعث رشد فكري او مي گردد .
دقت به اتفاقاتي كه در فيلم نقاشي كودكانه مي افتد و تلاش براي اجراي آن ها روي كاغذ، تمركز ذهني كودكان را به طور قابل توجهي تقويت مي كند.

نقاشي آسان و هماهنگي اعضاي بدن كودكان

نقاشي كودكانه ساده و آسان باعث مي شود فرزند شما علاوه بر مهارت هاي تمركزي و حل مسائل ، بتواند به راحتي چشم و دست خود را باهم همراه كنند و با ديدن يك تصوير به ذهن خود دستور دهند تا آن نقاشي ساده و آسان را با دست بكشد .در اين مورد آموزش نقاشي كودكانه به بچه ها از طريق فيلم ها و ويديوهاي آموزشي نيز تاثير زيادي دارد؛ چراكه از اين طريق كودك مي تواند ترتيب مراحل نقاشي كودكانه را نيز از طريق ويديو دنبال كند و تمريني براي هماهنگي اعضاي بدن خود داشته باشد.

براي خواندن بيشتر در خصوص فوايد نقاشي به آدرس https://www.voolak.com/  سري بزنيد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۵۶:۴۱ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

اسب ها از دسته حيواناتي هستند كه كودكان به آن ها علاقه بسياري نشان مي دهند . شما مي توانيد با آموزش نقاشي اسب به كودكتان در مورد اين حيوان نجيب توضيح دهيد . در رنگ آميزي نقاشي اسب هم آب رنگ هم مداد رنگي و هم مداد شمعي كاربردي است . با در اختيار قراردادن اين اسباب رنگ آميزي كودكتان با تنوع بهترين نقاشي اسب را رنگ مي كند . اسب حيوان بي آزاري است و شايد با كشيدن نقاشي اسب ، كودكتان علاقمند به اسب سواري شد و با اين كار در آينده ورزش اسب سواري را ادامه داد . كودكان به كشيدن نقاشي اسب علاقه بسياري نشان خواهند داد ، زيرا نقاشي اسب چهره مهرباني دارد و اين چهره ها مورد پسند كودكان است . علاه براين مي توانيد كشيدن نقاشي اسب و كره اش كنار هم را داشته باشيد . يكي ديگر از نمونه نقاشي اسب ، اسب تك شاخ است و كودكان به كشيدن نقاشي اسب تك شاخ علاقه بسياري دارند زيرا كارتون ها و سريال هاي كودكانه جذابي در مورد آنها ساخته شده و جذابيت زيادي براي كودكان دارد . همانطور كه گفتيم اسب ها حيوانات مهربان و نجيبي هستند و در بسياري از كارتون ها به بچه ها آموزش هاي خوبي مي دهد.

نقاشي جوجه يكي از طرح هاي محبوب كودكان به شمار مي رود. به دليل آسان بودن طرح نقاشي جوجه مي توانيد طرح نقاشي جوجه را به فرزند خود از سن بسيار كمك آموزش دهيد. همانطور كه مي دانيد كشيدن نقاشي يكي از راه هاي پيشرفت و شكوفايي استعداد هاي كودك شما به شمار مي رود. شما با استفاده از طرح نقاشي جوجه مي توانيد فرزند خود را از سن بسيار كمك با انواع حيوانات آشنا كنيد و اين نوع آموزش هاي غيرمستقيم بيشترين تاثير را بر روي كودكان دارد زيرا با توجه به تحقيقات انجام شده نتايج نشان مي دهد كه آموزش غيرمستقيم بر روي كودكان با سن كم بيشترين بازدهي را دارد. بنابراين شما با استفاده از نقاشي جوجه يا هزاران طرح نقاشي كودكانه ي ديگر مي توانيد نكات بسيار زيادي را به كودكان خود آموزش دهيد. امروز اكثر كودكان بيشتر وقت خود را با وسايل الكترونيكي، فضاي مجازي و درواقع اينترنت مي گذرانند بنابراين فعاليت هاي سالم و سرگرم كننده اي مانند كشيدن نقاشي فرصت بسيار خوبي هستند تا حتي براي چندساعت كودك خود را از تكنولوژي و فضاي مجازي دور كنيد.

وولك جاييه براي وول زدن بچه ها، جاييه كه پدر و مادرها ميتونن به راحتي و با خيال راحت بچه هاشون رو رها كنن تا اونها اونجا قصه كودكانه گوش كنن، بازي كنن، سرگرم بشن و آموزش ببينن!


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۸:۲۲:۱۹ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

راه و روش هاي آموزشي كه با تفريح، سرگرمي و بازي همراه هستند تاثير بسيار زيادي در يادگيري كودكان دارند؛ زيرا خود كودكان نيز به يادگيري علاقه و تمايل نشان مي دهند. با با تنايل كودكان به تكنولوژي ميتوان از اين راه براي آموزش كودكان بهره برد. از سايت هايي مثل سايت وولك ميتوانيد استفاده كنيد كه پر از قصه هاي به روز، كاردستي و نقاشي هاي ويديويي هستند.

البته بهتر است بدانيد كه كشيدن نقاشي گوسفند يا هر طرح نقاشي كودكانه ي ديگري، به رشد شخصيتي، ذهني، رواني و جسمي كودك شما نيز كمك مي كند. به عنوان مثال زماني كه كودك در سن بسيار كم تلاش مي كند تا طرح نهايي نقاشي گوسفند را بكشد در واقع در حال تقويت عضلات دستان خود است و اين امر به رشد جسمي او كمك مي كند. همچنين زماني كه كودك طرح نقاشي گوسفند خود را به پايان مي رساند و آن را به اطرافيان خود نشان مي دهد در واقع در حال تقويت و افزايش ويژگي مثبت شخصيتي اعتماد به نفس در خود است و همان طور كه مي دانيد داشتن اعتماد به نفس كافي تاثير بسيار زيادي در سلامت رواني انسان ها دارد.

پدر و مادر ها مي توانند با افزايش اشتياق و تمايل كودكان به نقاشي كشيدن آن ها را به گذراندن وقتشان با نقاشي و هنر تشويق كنند. يكي از راه هاي افزايش تمايل كودكان به نقاشي كشيدن اين است كه طرحي مناسب سلايق و علايق كودك خود انتخاب كنيد. به عنوان مثال نقاشي همبرگر مي تواند براي كودكان بسيار جذاب و هيجان انگيز باشد. چرا كه كودكان به غذا هاي بيرون و انواع فست فود ها علاقمند هستند بنابراين ترسيم نقاشي همبرگر بامزه مي تواند براي آن ها بسيار هيجان انگيز باشد.

كشيدن نقاشي همبرگر يا كشيدن هر طرح نقاشي كودكانه ي ديگري به مسير رشد ذهني، رواني، جسمي و شخصيتي كودك شما نيز كمك مي كند. به طور كلي تحقيقات روانشناسان و درمانگران متخصص در زمينه ي كودك نشان داده است كه كودكاني كه از سن بسيار كم به انجام فعاليت ها و تفريحاتي كه با هنر تركيب شده اند مانند كشيدن نقاشي همبرگر يا هر نقاشي كودكانه ي ديگري، در آينده شخصيتي خلاق تر و پويا تر خواهند داشت. چرا كه به عنوان مثال كشيدن نقاشي همبرگر باعث به چالش كشيدن افكار و خلاقيت فرزند شما مي شود. بنابراين با آموزش نقاشي همبرگر به كودكان خود، آن ها از فوايد نقاشي كشيدن بهره مند كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۸:۰۳:۳۷ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

امروزه مشاهده دوربين مداربسته در مكان هاي تجاري و مسكوني تبديل به يك امر عادي شده است. اين امر نشان از نگراني مردم بابت خطراتي است كه جان و مال آنها را مورد تهديد قرار مي دهند. استفاده از انواع سيستم هاي امنيتي و نظارتي از اولين اقداماتي است كه افرادي براي تامين و افزايش امنيت محل زندگي و محل كسب و كار خود انجام مي دهند. در همين راستا انتخاب برند توليد كننده نيز مساله اي است كه بايد در آن دقت و توجه بسياري صورت گيرد. با افزايش تقاضا براي انواع سيستم هاي امنيتي و نظارتي، متقابلا توليد كنندگان اين قبيل از محصولات نيز به همان اندازه بيشتر شده اند. برند داهوا يكي از بهترين برندهاي حال حاضر در عرصه ي توليد دوربين هاي امنيتي مي باشد. اين برند معتبر داراي تمامي محصولات موردنياز براي تامين امنيت محل زندگي و يا محل كار شما است.

از جمله محصولاتي كه برند داهوا اقدام به توليد آنها مي كند مي توان به دوربين هاي بي سيم، دوربين هاي ديد در شب، دوربين خودرو، دوربين لامپي و... اشاره كرد. كيفيت محصولات اين برند از به دليل كيفيت بي نظير و مرغوبيت بالايي كه دارند، از جمله برندهاي پرفروش و پرطرفدار بين افرادي است كه به دنبال برندي با كيفيت و مطمئن مي گردند. شما با خريد و استفاده از محصولات و دوربين هاي امنيتي داهوا براي منزل و يا محل كار خود، امنيت هر دو مكان را تامين خواهيد كرد. استفاده از دوربين ها و سيستم امنيتي داهوا خيال شما را بابت امنيت و محافظت از محل كار و يا منزل شما، در زمان غياب شما و خانواده راحت خواهد كرد.

از جمله محصولات امنيتي و نظارتي كه موارد استفاده و همچنين تقاضاي آن نيز بسيار افزايش پيدا كرد است، دوربين خودرو مي باشد. بسياري از خودروهاي مدل جديد به صورت پيشفرض داراي دوربين خودرو مي باشند كه اين امر كار مالكان آنها را نيز بسيار راحت تر خواهد كرد. اما در مورد مدل هاي قديمي تر، رانندگان مي توانند به صورت جداگانه براي خريد دوربين خودرو اقدام كنند. افراد با تجربه و حرفه اي در اين زمينه مي توانند حسگرها و دوربين هاي مرتبط به دوربين خودرو را در مكان مناسبي كه بتوانند نقاط كور خودرو را پوشش دهند، نصب كنند.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۵۹:۱۸ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

انتخاب و تصميم گيري براي خريد سيستم امنيتي و نظارتي كار دشواري است كه افراد بايد آن را انجام دهند. با توجه به اهميتي كه كيفيت و ساختار سيستم امنيتي و نظارتي بر روي امنيت و حفظ جان و اموال افراد دارد، خريداري يك سيستم امينتي مطمئن از ضروريات جوامع امروزي به شمار مي رود. روش هاي مختلفي براي آشنايي بيشتر با جديدترين تكنولوژي ها و مدل هاي سيستم هاي امنيتي و نظارتي وجود دارد. بهترين و سريع ترين راه ممكن، كمك گرفتن از مطالب موجود در سايت هاي تخصصي مي باشد.

سايت دوربين ماركت يكي از معتبرترين سايت هاي فعال در زمينه دوربين هاي مدار بسته و انواع سيستم هاي امنيتي و نظارتي در كشور مي باشد. سايت دوربين ماركت با در اختيارداشتن كادري متشكل از كارشناسان فروش و نصب كه توانايي راهنمايي خريداران را نيز دارند، مي تواند مقصدي مناسب براي افرادي كه به تازگي قصد خريداري دوربين هاي مدار بسته و يا هر نوع سيستم امنيتي و نظارتي ديگر را دارند، باشد. از سوي ديگر، به دليل بهره مندي از تنوع بالاي محصولات و همكاري با شركت هاي معتبر و معروف فعال در سيستم هاي امنيتي و نظارتي همانند داهوا و شيائومي و ... براي افراد حرفه اي و كساني كه قصد به روز رساني سيستم هاي امنيتي و نظارتي خود را نيز دارند، سايت دوربين ماركت بهترين و در دسترس ترين بازار آنلاين به شمار مي رود.

از جمله دوربين هاي مداربسته اي بسياري از كارشناسان به مشتريان خود پيشنهاد مي دهند، دوربين مداربسته هايك ويژن مي باشد. برند معتبر وجهاني هايك ويژن كه برترين و معتبرترين توليد كننده سيستم هاي امنيتي و نظارتي در جهان به شمار مي رود، از پيشروان در توسعه تكنولوژي به كار رفته در اين قبيل از محصولات نيز محسوب مي شود. دوربين مدار بسته خورشيد، دوربين مدار بسته لامپي، دوربين مدار بسته بيبي كم، دوربين مدار بسته ديد در شب و... از جمله محصولات پر فروش و پر تقاضاي برند هايك ويژه مي باشند.

دوربين ديد در شب رنگي ، از جمله جديدترين دوربين هاي مدار بسته مي باشد كه به محض عرضه به بازار با استقبال چشمگيري مواجه شد. به لطف كيفيت تصاوير بالا و همچنين وسعت پوشش دهي بالايي كه دوربين ديد در شب رنگي از آن بهره مند مي باشد، به سرعت جايگزين دوربين هاي ديد در شب قديمي شد. براي آشنايي بيشتر با دوربين ديد در شب رنگي مي توانيد از سايت دوربين ماركت ديدن كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۴۳:۴۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

دوربين مدار بسته از جمله اولين تجهيزاتي به شمار مي رود كه براي تامين امنيت جان و مال مردم مورد استفاده قرار مي گيرد. با توجه به كاربرد و موارد استفاده وسيعي كه از دوربين هاي مدار بسته صورت مي گيرد، انواع مدل و اشكال آن به بازار عرضه شده اند. دوربين بيسيم ، دوربين ديد در شب، دوربين خورشيدي، دوربين بيبي كم، دوربين لامپي و ... تنها بخشي از تنوع بالاي دوربين هاي مدار بسته موجود در بازار مي باشند. ضبط و ثبت وقايع به صورت تصويري و صوتي توسط دوربين هاي مدار بسته باعث شده است استقبال از اين نوع سيستم هاي امنيتي و نظارتي هر روز در حال افزايش باشد.

مدل هاي قديمي دوربين هاي مدار بسته نياز به سيم كشي بود كه براي انجام آن بايد سوراخ كردن ديوار و آسيب رساندن به محل نصب دوربين نياز بود. به لطف پيشرفت تكنولوژي و عرضه دوربين هاي مدار بسته بيسيم، اين مشكل به طور كامل برطرف شد. نصب دوربين بيسيم كه از طريق اتصال به شبكه وايفاي تصاوير را به صورت زنده ارسال مي كند، يكي از سريع ترين و امن ترين نوع سيستم هاي امنيتي و نظارتي مي باشد. به دليل تكنولوژي بالايي كه در دوربين هاي بيسيم به كار رفته است قيمت دوربين مداربسته بيسيم نيز نسبت به دوربين هاي مدار بسته كه نياز به كابل دارند، تفاوت چشمگيري خواهد داشت. دوربين هاي بيسيم نيز دارا انواع مختلف و كاربردهاي متفاوتي هستند كه بر قيمت آن نيز تاثير گذار مي باشد.

دوربين خودرو نيز يكي از مدل هاي پر تقاضاي دوربين بيسيم به شمار مي رود. امروزه كاربرد و كارآيي بالاي دوربين خودرو باعث شده است كه بسياري از رانندگان به استفاده از آن متكي باشند. از دوربين خودرو براي مشاهده نقاط كور خودرو، پارك در مناطق كوچك و تنگ، جلوگيري از برخورد با موانع خارج از ديد راننده و حتي براي يافتن مقصر در هنگام رخ دادن تصادف استفاده مي شود.

 بسياري از شركت هاي بيمه نيز از تصاوير ثبت شده توسط دوربين خودرو براي بررسي شرايط بيمه خودرو در زمان تصادف استفاده مي كنند. امروزه بسياري از خودروها به طور پيشفرض داراي دوربين خودرو مي باشند ولي در صورت نداشتن نيز رانندگان مي توانند دوربين خودرو را به صورت جداگانه خريداري و بر روي خودروي خود نصب كنند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۳۶:۴۱ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

 

 

يكي از سرگرمي هاي كودكان ساخت كاردستي است . آنان تقريبا از دوسالگي با ابزار مختلف مثل كاغذ ، مقوا ، چسب و قيچي شروع به ساخت كاردستي زيبا مي كنند . گاهي اين كاردستي جديد را از فيلم آموزش كاردستي ياد مي گيرند و گاهي از خلاقيت خود براي ساخت كاردستي آسان در خانه بهره مي گيرند و درست كردن كاردستي براي آنان لذت بسياري دارد و به نوعي با ساخت كاردستي ، خود را به ديگران ثابت مي كنند و در ذهن خود مي گويند من هم مي توانم . كودكان براي داشتن سرگرمي نيز به سراغ كاغذ و قيچي مي روند و بريدن كاغذ يا دادن شكل به آن براي كودكان جذابيت بسياري به همراه دارد. بعضي وقت ها در مهدكودك يا مدرسه از آن ها كاردستي هاي مختلفي خواسته مي شود و شما براي كمك به ساخت كاردستي با كاغذ براي كودكان نياز به آموزش كاردستي داريد. ساخت كاردستي جديد ، استفاده از ابزار را به كودكان مي آموزد و كودك با خلاقيت خود و با سرهم كردن وسايل مختلف كاردستي بسازد. يك كاردستي ساده و آسان ، مانند اريگامي كه تنها با تا كردن كاغذ انجام مي شود براي كودكاني كه به تازگي مي خواهند درست كردن كاردستي با كاغذ ها را آغاز كنند مناسب است .در سايت وولك نمونه هاي ساده و زيادي از نقاشي و كاردستي وجود دارد.

كودكان با نقاشي كردن ، احساسات و تخيلات خود را تخليه مي كنند. كودكان تقريبا از سن يك سالگي نقاشي كودكانه ساده مي كشند و همان نقاشي هاي ساده براي كودكان موجب برقراري ارتباط مي شود . درواقع آن ها در اين سن، دركي كه از اطراف و اجسام آن دارند را مي كشند و همان نقاشي كودكانه ساده و آسان كه از نظر ما خط خطي است ، بخش مهمي از فرايند رشد ذهني و ادراكي اوست . به طور كلي كودكان از كشيدن نقاشي جديد كودكانه در هر جايي ، روي كاغذ ، روي بدن خود ، روي ديوار و … لذت بسياري مي برند و به نوعي با اين كار ارتباطات برقرار مي كنند .نشان دادن يا كشيدن نقاشي زيبا براي كودكان، آن ها را ترغيب به امتحان و تجربه اين فعاليت پرخلاقيت مي كند. اگرچه ممكن است طرح نقاشي كودكانه براي شما آسان يا بي معني به نظر بيايد، اما همين فيلم نقاشي كودكانه ساده، نشانه هاي بزرگي است از آن چه در ذهن كودك مي گذرد و دركي كه او از اطراف دارد. در ادامه اين مقاله به صورت مفصل با شما در رابطه با تاثيرات متعدد نقاشي كودكانه صحبت خواهيم كرد. همراه ما باشيد!


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۵۳:۱۶ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

 

براي اين كه علاقه و تمايل كودكان را به نقاشي كشيدن افزايش دهيد در مرحله ي اول بايد طرح و ايده ي جذابي كه با علايق و سلايق كودكتان همخواني داشته باشد و به روحيات او نزديك باشد انتخاب كنيد. به عهنوان مثال كشيدن نقاشي كفشدوزك براي كودكاني كه به حيوانات علاقمند هستند و رابطه ي خوبي با آن ها دارند مي تواند طرحي جذاب و هيجان انگيز باشد. همچنين كشيدن نقاشي كفشدوزك يا هر طرح نقاشي كودكانه ي ديگري كه كودكان به آن مشغول شوند در مسير رشد شخصيتي، ذهني، رواني و جسمي آن ها بسيار تاثير گذار است.

زماني كه كودك قلم خود را در دست مي گيرد تا طرح نقاشي كفشدوزك خود را ترسيم كند، در واقع درحال ورزش كردن و تقويت كردن عضلات دست خود است. اين امر به رشد جسمي او كمك مي كند. همچنين زماني كه كودك نقاشي كفشدوزك خود را به پايان مي رساند در واقع فعاليتي را به پايان رسانده است و اين امر باعث افزايش اعتماد به نفس در شخصيت او مي شود. اعتماد به نفس يكي از مهم ترين ويژگي هاي شخصيتي است كه بايد از سن بسيار كم به آن توجه شود در غير اين صورت در بزرگسالي اختلالات متفاوتي در شخصيت فرد بروز مي كند. با آموزش نقاشي كفشدوزك به كودكان خود، ان ها را از فوايد نقاشي كشيدن بهره مند كنيد.

همچنين كودك هنگامي كه شروع به كشيدن نقاشي بل يا هر طرح نقاشي كودكانه ي ديگري مي كند درواقع در حال ورزش كردن و تقويت عضلات دست خود است و اين امر به رشد جسمي او كمك مي كند. همچنين كشيدن نقاشي بل فوايد بسيار زيادي براي رشد شخصيتي و ذهني او دارد؛ زيرا بسياري از ويژگي هاي مثبت شخصيتي را در او تقويت مي كند. به عنوان مثال زماني كه كودك شروع به كشيدن نقاشي مي كند بايد طرح نهايي نقاشي بل را در ذهن خود تصور كند و اين كار باعث تقويت و افزايش قدرت خيال پردازي در او مي شود و همان طور كه مي دانيد قدرت خيال پردازي قوي يكي از مهم ترين ويژگي هاي كودكان باهوش است. با آموزش نقاشي هاي سايت وولك به كودك خود او را از فوايد نقاشي كشيدن بهره مند كنيد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۵ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۸:۴۳:۱۹ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ][ ۸۱ ][ ۸۲ ][ ۸۳ ][ ۸۴ ][ ۸۵ ][ ۸۶ ][ ۸۷ ][ ۸۸ ][ ۸۹ ][ ۹۰ ][ ۹۱ ][ ۹۲ ][ ۹۳ ][ ۹۴ ][ ۹۵ ][ ۹۶ ][ ۹۷ ][ ۹۸ ][ ۹۹ ][ ۱۰۰ ][ ۱۰۱ ][ ۱۰۲ ][ ۱۰۳ ][ ۱۰۴ ][ ۱۰۵ ][ ۱۰۶ ][ ۱۰۷ ][ ۱۰۸ ][ ۱۰۹ ][ ۱۱۰ ][ ۱۱۱ ][ ۱۱۲ ][ ۱۱۳ ][ ۱۱۴ ][ ۱۱۵ ][ ۱۱۶ ][ ۱۱۷ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی