web
web

 

براي كشيدن نقاشي آهو به دليل اينكه كشيدن نقاشي آهو آسان نيست بهتراست كنار فرزند خود باشيد و او را راهنمايي كنيد . با كشيدن نقاشي آهو كودكتان به حيوانات و زندگي حيوانات علاقمند مي شوند . آهو در داستان ها هميشه مظلوم و مهربان واقع شده و براي كودكان چهره جذابي دارد به همين دليل كشيدن نقاشي آهو نيز براي آنها خوشايند خواهد بود . به طور كلي كشيدن نقاشي كودكانه ساده آهو يا هر نقاشي ديگر براي كودكان منجر به يافتن استعداد آن ها و بالا بردن هوش مي شود . آموزش نقاشي اهو به صورت ساده براي كودكان توضيح داده شده و براي اينكه به راحتي بتوانند آن را بكشند مي توانيد ابزار راحتي در اختيارشان بگذاريد .  مثلا با قرار دادن مداد شمعي و آبرنگ به راحتي مي توانند نقاشي آهو را بكشند . شما مي توانيد خودتان آموزش نقاشي آهو را ببينيد و به فرزنتان بياموزيد زيرا كودكان از والدين خود بهتر ياد مي گيرند و در ذهنشان هك مي شود . راه ديگر آموزش نقاشي آهو اين است كه آن را بكشيد و بگذاريد كودكتان آن را رنگ آميزي كند . نقاشي آهو به صورت ها مختلف ساده تا پيچيده در دسترس شماست و از لول ساده تا پيچيده را مي توانيد گام به گام به كودكان خود بياموزيد .

كودكان هميشه به اشياء رنگارنگ اشتياق نشان مي دهند . رنگين كمان هم طبيعت خداست و با ديدن اين نعمت خدا ، كودكان ذوق بسياري مي كنند . با داشتن آموزش نقاشي رنگين كمان ، به راحتي مي توانند در خانه زيبا ترين رنگين كمان را داشته باشند . مي توانند در اتاقشان با چسباندن نقاشي خود در اندازه هاي مختلف ، اتاقي زيبا داشته باشند و با ديدن آن لذت ببرند .

نقاشي رنگين كمان احتمالا براي كودك شما بسيار جذاب خواهد بود چون طرحي بسيار شاد كودكانه است. نقاشي رنگين كمان از رنگ هاي بسيار زيادي ساخته و كشيده مي شود اين امر باعث مي شود تا كودك شما تقريبا با تمامي رنگ هاي اصلي آشنا شود. بنابراين شما با آموزش نقاشي رنگين كمان و كشيدن نقاشي رنگين كمان با فرزند خود با روش غير مستقيم و به وسيله بازي و سرگرمي، كودك خود را با انواع رنگ ها و بسياري از الگو ها آشنا كرده ايد. به طور كلي نقاشي كشيدن بسيار براي كودك مفيد است خوشبختانه ميتوانيد انواع نقاشي هارا در سايت وولك به آدرس https://www.voolak.com/  ببينيد.

 

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۵ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۸:۳۵:۱۶ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

كودكان امروزي به بازي هاي كامپيوتري و گذراندن وقت خود با گوشي هاي همراه، كنسول هاي بازي و ديگر تجهيزات الكترونيكي علاقمند هستند. بنابراين پدر و مادر ها بايد با ترفند هايي هوشمندانه كودكان خود را به انجام فعاليت هايي كه براي آن ها مفيد باشد مانند نقاشي كشيدن، جذب كنند. تقريبا تمام سرگرمي هاي كودك در سايت وولك وجود دارد. براي جذب كودكان به نقاشي كشيدن در ابتدا بايد طرحي جذاب و كودكانه كه به سلايق و علايق كودكتان نزديك باشد انتخاب كنيد. كودكان همواره عاشق شهر بازي هستند بنابراين طرح كودكانه ي نقاشي چرخ و فلك مي تواند براي آن ها طرحي جذاب و هيجان انگيز باشد.

همچنين زماني كه كودك شروع به كشيدن نقاشي چرخ و فلك مي كند بايد طرح نهايي نقاشي چرخ و فلك را در ذهن خود تصور كند و تصوير سازي باعث افزايش و تقويت قدرت خيال پردازي در كودك شما مي شود و در نتيجه هوش كودك شما به چالش كشيده مي شود. چرا كه يكي از مهم ترين ويژگي كودكان باهوش، قدرت خيال پردازي قوي آن ها است. همچنين در مسير رسيدن به طرح نهايي نقاشي چرخ و فلك كودك شما با الگو ها، طرح ها و رنگ هاي زيادي آشنا خواهد شد و بايد مناسب ترين آن ها را انتخاب و با هم تركيب كند تا به طرح نهايي نقاشي چرخ و فلك برسد. بنابراين قدرت تصميم گيري نيز در كودك شما تقويت مي شود.

همان طور كه به آن اشاره كرديم شما مي توانيد با آموزش نقاشي كانگورو يا هر طرح نقاشي حيوان ديگري كودك خود را با انواع حيوانات آشنا كنيد. بنابراين نقاشي كشيدن يكي از راه هاي آموزش غير مستقيم به كودكان نيز محسوب مي شود و هميشه آموزش هايي كه با بازي و سرگرمي همراه هستند بيش ترين تاثير را بر روي كودكان دارند. بنابراين شما با استفاده از نقاشي كانگورو يا هزاران طرح نقاشي كودكانه ي ديگر مي توانيد نكات بسيار زيادي را به كودكان خود آموزش دهيد. امروزه اكثر كودكان بيشتر وقت خود را با وسايل الكترونيكي، فضاي مجازي و درواقع اينترنت مي گذرانند. بنابراين فعاليت هاي سالم و سرگرم كننده اي مانند كشيدن نقاشي فرصت بسيار خوبي هستند تا حتي براي چند ساعت كودك خود را از تكنولوژي و فضاي مجازي دور كنيد.

يكي از نكاتي هنگام انتخاب طرح نقاشي كودكانه براي فرزند خود بايد به آن دقت داشته باشيد، انتخاب طرحي است كه علايق كودك شما به آن نزديك باشد. به عنوان مثال طرح نقاشي كانگورو كه ويديو آن در اين صفحه بارگزاري شده است، به دليل علاقه ي كودكان به حيوانات يكي از طرح هاي جذاب براي كودكان شما خواهد بود. در صورتي كه طرح انتخابي شما براي فرزندتان جذاب نباشد بنابراين كودك شما تمايلي براي سپري كردن وقت خود با نقاشي كشيدن نشان نمي دهد


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۵ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۸:۳۳:۰۶ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

داريوش مهرجويي براي تمامي علاقمندان به هنر، نامي آشنا به شمار مي رود. كارگرداني بزرگ كه آثار فراموش نشدني بزرگي همچون گاو، هامون، ليلا، مهمان مامان، سنتوري و بسياري آثار شناخته شده را مي توان در كارنامه هنري او مشاهده كرد. فيلم لامينور جديدترين ساخته داريوش مهرجويي مي باشد كه همانند فيلم سنتوري، به موضوع موسيقي پرداخته شده است. خلاف فيلم سنتوري، شخصيت اصلي فيلم لامينور را دختري علاقمند به ساز و موسيقي مي باشد كه به دنبال راهي براي تحقق آرزوها و خواسته هاي خود مي باشد. علي نصيريان يكي از اسطوره هاي سينماي ايران در كنار سيامك انصاري، پرديس احمديه، بهناز جعفري، مهرداد صديقيان، كاوه آفاق، بيتا فرهي، فريماه فرجامي و... از جمله هنرمندان نام آشنا و توانايي هستند كه در جديدترين ساخته داريوش مهرجويي به نقش آفريني پرداخته اند. فيلم لامينور پس از اتمام اكران براي دانلود علاقمندان وارد شبكه خانگي شد.

براي دانلود لامينور مي توان از پلتفرم ها و سايت هايي در زمينه دانلود فيلم و سريال ايراني و خارجي فعاليت مي كنند، كمك گرفت. يكي از محبوب ترين و بروزترين سايت ها در ميان سايت هاي ايراني، سايت دي دي فيلم مي باشد. سايت didifilm، در مدت زمان كوتاهي از شروع فعاليت خود موفق شد در ميان برترين سايت هاي دانلود فيلم و سريال قرار بگيرد. تمامي فيلم هاي سينمايي كه وارد شبكه خانگي مي شوند و همچنين همه سريال هاي مجموعه شبكه خانگي كه در حال پخش مي باشند را مي توان از طريق سايت دي دي فيلم دانلود و مشاهده كرد.

از مزاياي دانلود فيلم از سايت دي دي فيلم مي توان به قرار داشتن لينك هاي دانلود با كيفيت هاي متعدد و قانوني اشاره كرد. يكي از فيلم هايي كه مي توانيد كه از سايت didifilm و به صورت قانوني دانلود كنيد، دانلود ديناميت مي باشد. همانطور كه مي دانيد، فيلم ديناميت پرفروش ترين فيلم تاريخ ايران لقب گرفته است و همين امر باعث شده است كه تقاضا براي دانلود ديناميت به طرز چشمگيري در حال افزايش باشد. خوشبختانه سايت دي دي فيلم جهت راحتي علاقمندان، تمامي لينك هاي دانلود ديناميت را با كيفيت هاي مختلف و به شكل كاملا قانوني در اختيار مخاطبين و كاربران خود قرار داده است.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۵ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۸:۰۷:۱۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

هر كسب و كاري براي مقابله با خطراتي همانند سرقت و آتش سوزي به سيستم هاي امنيتي و نظارتي نياز دارد. امروزه علاوه بر صاحبان كسب و كار، بسياري از مالكان منازل نيز از دوربين هاي مدار بسته در منازل خود استفاده مي كنند. به طور حتم، خريداري سيستم هاي امنيتي و نظارتي براي افراد بي تجربه در اين زمينه، كار دشواري است. با وجود شركت هاي بزرگ و شناخته شده در عرصه توليد سيستم هاي امنيتي و نظارتي، انتخاب محصول مورد نياز نيز سخت تر از گذشته شده است.. نام هاي معتبري كه نشان از كيفيت بالاي محصولات آن ها است. تنوع محصولاتي كه اين شركت ها به كاربران و بازار عرضه مي كنند، انتخاب را بسيار دشوار كرده اند. اگر به دنبال جايي هستيد كه داراي تنوع فراوان محصولات با بالاترين كيفيت هستيد، ما دوربين ماركت را به شما پيشنهاد مي دهيم.

 سايت دوربين ماركت، با تجربه اي كه در طول ساليان از طريق فعاليت تخصصي در زمينه فروش، نصب و خدمات انواع سيستم هاي امنيتي و نظارتي كسب كرده است، مي تواند از جهات مختلف به شما كمك كند تا خريد و انتخابي صحيح و مناسب داشته باشيد. يكي از مزيت هاي مراجعه به سايت دوربين ماركت، مطالب و توضيحاتي است كه در مورد هر محصول قرار داده شده است. خواندن اين مطالب براي افرادي كه تجربه خريد اين قبيل محصولات و يا آشنايي خاصي با آنها ندارن، بسيار كمك كننده مي تواند باشد. همانند دوربين پلاك خوان كه بسياري از افراد از كاربرد آن مطلع نيستند. دوربين پلاك خوان در پاركينگ هاي عمومي و پاركينگ سازمان ها و ادارات دولتي براي كنترل تردد بسيار مفيد مي باشد.

از جمله برندهايي كه محصولات مختلف آن را مي توانيد در سايت دوربين ماركت مشاهده كنيد، برند هايك ويژن است. برند چيني و معتبر هايك ويژن كه داراي اعتباري جهاني مي باشد، توليد كننده برترين و پر فروش ترين دوربين هاي مدار بسته در دنيا نيز به شمار مي رود. كيفيت بالا و مرغوبيت توليد دوربين هاي مدار بسته هايك ويژن تنها بخشي از دلايل برتري آنها نسبت به ديگر رقبا مي باشد. هايك ويژن از جمله اولين توليد كنندگان در جهان مي باشد كه جديدترين تكنولوژي ها را در محصولات خود به كار مي برد. همين عوامل بر اعتبار و كيفيت محصولات هايك ويژن افزوده است.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۵ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۰۵:۳۵ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دوربين سيم كارتي 

 

برندها و شركت هاي معتبر جهاني فراواني به عرصه توليد سيستم هاي امنيتي و نظارتي پا گذاشته اند كه اهميت جهاني اين موضوع را نشان مي دهد. رشد و پيشرفت تكنولوژي در زمينه سيستم هاي امنيتي، بازار رقابت بين اين برندها و شركت ها را بيش از گذشته داغ تر كرده است. همين امر تنوع برند مي تواند كار انتخاب را نيز سخت و دشوار كند. انتخاب برندي كه علاوه بر امنيت بالا، داراي كيفيت ساخت و همچنين سازگاري با آب و هواي مختلف را داشته باشد كار ساده اي نخواهد بود. بنابراين افراد تازه كار هنگام خريد نياز به مشورت با افراد با تجربه در اين زمينه را دارند تا بهترين انتخاب را انجام دهند.

يكي از برندهاي معتبر و مطرح كه از محبوبيت بسيار زيادي نيز برخوردار است، برند داهوا است. بسياري از كارشناسان و متخصصين سيستم هاي امنيتي به مشتريان خود نصب دوربين داهوا را توصيه مي كنند. كيفيت بالا و همچنين تنوع محصولات و به روز بودن تكنولوژي اين برند، آن را به يكي از پرفروش ترين برندهاي حال حاضر بازار تبديل كرده است. به لطف تنوع بالا دوربين هاي مداربسته داهوا از نظر كيفيت ساخت و طراحي، قيمت دوربين مداربسته داهوا از نظر اقتصادي براي افراد بسيار به صرفه مي باشند.

با توجه به افزايش نياز و تقاضا براي سيستم هاي امنيتي و نظارتي، شركت ها و برندهاي معتبر اقدام به عرضه دوربين سيم كارتي بهره مندي از تكنولوژي هاي پيشرفته كرده اند. دوربين هاي سيم كارتي كه نسل جديد دوربين هاي بي سيم نيز قلمداد مي شوند، با برخورداري از قابليت نصب سيم كارت، برقراري تماس تلفني با كاربران و از همه مهم تر بدون نياز به مودم جهت اتصال به اينترنت به سرعت به يكي از پر فروش ترين دوربين هاي مدار بسته در بازارهاي داخلي و جهاني تبديل شد.

دوربين سيم كارتي همانند ديگر دوربين هاي بي سيم، داراي نرم افزار مخصوص به خود مي باشد كه مي توان بر روي گوشي تلفن همراه و كامپيوتر كاربران نصب شود. كنترل دوربين سيم كارتي به طور كامل از طريق نرم افزار آن و از راه دور به راحتي امكان پذير مي باشد. براي آشنايي و مطلع شدن از جديدترين قيمت دوربين مداربسته سيم كارتي و انواع ديگر آن مي توانيد از سايت دوربين ماركت كمك بگيريد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۴ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۸:۱۸:۴۹ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

انتخاب و خريد هميشه كار سختي محسوب مي شود. حال اگر قصد خريد محصولي كه هيچ آشنايي با آن و انواع مختلف آن نداشته باشيد، اين دشواري بيشتر خواهد شد. يكي از محصولاتي كه بسياري از افراد اطلاعات چنداني از مدل ها و انواع مختلف آنها ندارند، سيستم هاي امنيتي و نظارتي مي باشند. تغيير و تحولاتي كه در دنياي تكنولوژي رخ مي دهد، تنوع محصولات و كالاها را نيز تحت تاثير قرار داده است. سيستم هاي امنيتي و دوربين هاي مدار بسته از جمله اين مواردي هستند كه تحت تاثير پيشرفت تكنولوژي و فناوري، بر تنوع آنها افزوده شده است. در صورتي كه قصد خريد انواع سيستم امنيتي و نظارتي توليد برندها و شركت هاي پيشرو در اين حيطه را داريد، مي توانيد از سايت دوربين ماركت كمك بگيريد. سايت دوربين ماركت، مي تواند در خريد برندهاي مختلف و راهنمايي در مورد كارآيي هر محصول به شما كمك كند.

از جمله برندهايي كه مي توانيد در دوربين ماركت محصولات متنوع آن را مشاهده كنيد، دوربين هايك ويژن مي باشند. برند هايك ويژن نامي آشنا در صنعت سيستم هاي امنيتي و نظارتي مي باشد كه در زمره برترين توليد كنندگان انواع دوربين هاي مدار بسته و سيستم هاي امنيتي در جهان به شمار مي رود. كيفيت توليد بالا و تنوع زياد محصولات برند هايك ويژن، كار خريد دوربين هايك ويژن را براي افرادي كه تجربه اي در خريد اين قبيل از محصولات ندارند، بسيار دشوارتر خواهد كرد. دوربين هاي مدار بسته داراي انواع متفاوتي مي باشند كه با توجه به انتظارات كاربران و محيطي كه قصد نصب و راه اندازي آن را دارند، بايد انتخاب شوند.

دوربين وايرلس كه از جديدترين دوربين هاي مدار بسته موجود در بازارهاي داخلي و خارجي به شمار مي رود، يكي از پر تقاضاترين و پر فروش ترين محصولات دوربين هايك ويژن نيز محسوب مي شود. نصب و راه اندازي آسان، امكان ارسال تصاوير به صورت مستقيم بر روي گوشي و يا كامپيوتر كاربر و كنترل از راه دور از طريق نرم افزار از جمله ويژگي هايي است كه باعث استقبال گسترده اس دوربين وايرلس در ميان كاربران شده است. دوربين هاي وايرلس داراي انواع مختلف و كاربردهاي متنوعي مي باشند كه براي آشنايي بيشتر با آنها مي توانيد از سايت دوربين ماركت ديدن كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۴ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۸:۰۶:۵۰ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

نقاشي كردن چه با كمك تخيل كودك چه با كمك طرح زيبا براي نقاشي و عكس نقاشي زيبا، به كودك شما در برقراري ارتباط به دنياي بيرون و ارتباط برقرار كردن كمك مي كند. تعداد زيادي عكس نقاشي زيبا و عكس نقاشي ساده كودكانه وجود دارد كه كودكان شما مي توانند با استفاده از آن ها نقاشي كنند و از مزيت هاي نقاشي كشيدن برخوردار شوند. از جمله مزيت هاي نقاشي قشنگ عبارت اند از:

تاثير مثبت بر روي عملكرد جسمي و ذهني با آموزش نقاشي قشنگ به كودكان
كودك شما وقتي شروع به كشيدن نقاشي مي كند در واقع هماهنگي حركات دست و چشم خود را تقويت مي كند. كودك شما هنگامي كشيدن نقاشي از روي عكس نقاشي ساده و عكس نقاشي كودكانه در واقع سعي مي كند تا چيزي را كه مشاهده مي كند با حركات دست خود هماهنگ كند و اين كار به هماهنگي و تقويت عملكرد جسمي و ذهني كودك شما به طور همزمان كمك مي كند.

رشد عقلاني يكي از فوايد آموزش كاردستي به كودكان

تا كردن ، قيچي كردن ، وصل كردن و … همه و همه در راستاي ساخت كاردستي ساده و راحت است و اين هدفمند بودن را به كودك القا مي كند در نتيجه ساخت كاردستي ها موجب رشد عقلاني مي شود .

براي كودكان سرگرمي هاي متعددي وجود دارند كه مي توانند خلاقيت و نبوغ را در آن ها پرورش داده و منجر به كشف استعداد شوند. نقاشي هاي كودكانه، گوش دادن به شعر و آهنگ هاي متنوع و آموزنده براي كودكان، و قصه هاي متنوع، همگي مي توانند به والدين در اين مسير كمك كنند. وولك تمامي اين سرگرمي ها را براي شما عزيزان فراهم آورده است. به راحتي با رفتن به قسمت هاي مختلف وولك، مي توانيد كودكان خود را تا ساعت ها سرگرم و استعداد هاي آن ها را كشف كنيد!

 

ريكي از بهترين راه هاي آماده سازي كودكان براي مراحل بعدي زندگي استفاده از منابع آنلاين براي يادگيري آنها  است ، اما انتخاب سايت كودكانه مناسب مي تواند يك چالش واقعي باشد بنابراين اگر آنچه كه به دنبال آن براي كودك خود هستيد ، شامل سايت هاي درجه يكي است كه باعث مي شود بچه هاي شما به اندازه كافي باهوش شوند تا مراحل بعدي زندگي موفقيت را كسب كنند ، اين منابع عالي را براي سايت كودك خود در نظر بگيريد همچنين تعدادي از بهترين روش هاي منحصر به فرد براي سايت كودكان وجود دارد كه معمولاً در يك سايت معمولي بكار برده نمي شود. از اين حيث سايت وولك يك سايت مناسب براي كودكان است.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۴ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۵۳:۵۰ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

امروزه كاربرد و موارد استفاده از دوربين هاي مدار بسته ، حيطه هاي وسيعي را در بر مي گيرد. دوربين هاي مدار بسته كه براي محافظت از مكان هاي تجاري استفاده مي شد، در مناطق مسكوني نيز مورد استفاده قرار مي گيرند. اين نشان از نياز مردم براي احساس امنيت است كه از طريق خريد دوربين مدار بسته و نصب، سعي در تامين آن دارند. دوربين هاي مدار بسته داراي انواع مختلفي مي باشند كه شايد انتخاب آن براي افرادي كه تا كنون هيچ تعاملي با آنها نداشته اند يا اطلاع چنداني از انواع و مدل هاي آن ندارند، كار دشواري باشد. تنوع بالاي مدل و برند دوربين هاي مدار بسته خريد دوربين مدار بسته را براي افراد بسيار سخت كرده است.

افرادي كه آشنايي چنداني با برندها و توليد كنندگان دوربين هاي مدار بسته ندارند، به خريد دوربين هاي مدار بسته توليد شركت هاي بزرگ تمايل بيشتري نشان مي دهند. اين امر به دليل اين است كه دوربين هاي مدار بسته توليد كنندگان بزرگ از كيفيت بالايي نيز برخوردار مي باشند و خيال خريداران بابت كارايي آنها راحت خواهد بود.

يكي از معروف ترين و با كيفيت ترين توليد كنندگاني كه اكثر كارشناسان و فروشندگان خريد محصولات آن را توصيه مي كنند، خريد دوربين هايك ويژن مي باشد. شركت چيني هايك ويژن را مي توان بزرگترين توليد كننده و يكي از پيشروان در صنعت سيستم هاي امنيتي و نظارتي در جهان دانست. توليد كننده اي كه همواره سعي داشته است با توسعه تكنولوژي به كار رفته در محصولات خود، انواع دوربين هاي مدار بسته براي شرايط مختلف آب و هوايي و همچنين سيستم هاي امنيتي ديگر همانند دزدگير اماكن، دوربين خودرو، دوربين ديد در شب و... امنيت كاربراني كه به محصولات آن اعتماد كرده اند، تامين كنند. يكي از جديدترين محصولاتي كه در مدت زمان كوتاهي از سوي كاربران با استقبال زيادي مواجه شد دوربين خودرو مي باشد.

امروزه نصب دوربين خودرو در خودروها به يكي از اولين مواردي تبديل شده است كه سازندگان خودرو بايد در نظر داشته باشند. دوربين خودرو در پارك خودرو، داشتن ديد در نقاط كور، ضبط حوادث و... به رانندگان كمك هاي بسيار زيادي مي كند. به همين دليل است كه نصب دوربين خودرو به يكي از موارد كمكي و مهم براي رانندگان امروزي، تبديل شده است.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۱۰:۲۲:۲۰ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

بهره مندي از سيستم امنيتي يكي از موارد ضروري براي هر كسب و كار به شمار مي رود. اما امروزه تنها كسب و كارها و مكان هاي تجاري نيستند كه به سيستم امنيتي و نظارتي نياز دارند. با افزايش جرم و جنايت در جوامع، علاوه بر تامين امنيت توسط دولت بسياري از افرادي با نصب تجهيزات و سيستم هاي امنيتي سعي در افزايش امنيت محل زندگي و كار خود را دارند. نصب دوربين مدار بسته و يا دزدگير اماكن از اولين تجهيزاتي مي باشند كه افراد براي تامين امنيت اماكن تجاري و مسكوني از آنها استفاده مي كنند. برندها و توليد كنندگان با توسعه تكنولوژي محصولات خود و عرضه انواع و اشكال مختلف سيستم هاي امنيتي و نظارتي همواره سعي داشته اند تا پاسخگوي انتظارات مردم باشند.

از جمله پر فروش ترين محصولات اين روزهاي سيستم هاي امنيتي و نظارتي را مي توان محصولات پكيج داهوا دانست. برند چيني داهوا كه از معروف ترين و پر فروش ترين برندهاي توليد كننده سيستم هاي امنيتي و نظارتي دنيا مي باشد، از پيشروان در صنعت تكنولوژي و نوآوران نيز محسوب مي شود. محصولات داهوا شامل دوربين هاي مدار بسته بي سيم، دوربين ديد در شب، دوربين هاي سيم كارت خور، دوربين هاي بيبي كم و ... مي شود. با توجه به تنوع محصولات و كاربردهاي آنها، مي توان متوجه شد كه برند داهوا سعي داشته است تمامي خواسته ها و نيازهاي مشتريان خود را در نظر گرفته و مطابق با آنها تكنولوژي و محصولات خود را گسترش دهد.

عوامل متعددي بر قيمت دوربين مدار بسته تاثير مستقيم مي گذارد. تكنولوژي، جنس بدنه، طراحي و كاربري آن و ... بسياري ويژگي و قابليت ديگر وجود دارندكه تعيين كننده قيمت دوربين مدار بسته و ديگر سيستم هاي امنيتي و نظارتي مي باشند. به عنوان مثال، دوربين هاي ديد در شب قديمي كه تنها قابليت ثبت و ضبط تصاوير با كيفيت پايين را داشتند، امروزه به لطف تغييراتي كه در نوع لنز آنها اعمال شده است امكان ضبط و ثبت تصاوير به صورت تمام رنگي را در اختيار كاربران قرار مي دهد. مسلم است كه همچين پيشرفت هايي كه تنها در محصولات جديد شاهد آنها هستيم، قيمت دوربين مدار بسته جديد را نسبت به ديگر محصولات امنيتي و نظارتي متمايز مي كند.

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۱۰:۰۲:۰۴ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

مطمئنا تا حالا فكر نصب يكي از انواع دوربين مدار بسته به ذهنتان خطور كرده است. مزايا و احساس امنيتي كه نصب و راه اندازي دوربين مدار بسته به صاحبان مشاغل و منازل مي دهد، افراد بسياري را براي خريداري و استفاده از آنها ترغيب كرد است. سيستم امنيتي و نظارتي كه به طور عمده با دوربين هاي مدار بسته و دزدگير شناخته مي شوند از اولين تجهيزات امنيتي هستند كه امروزه در هر محل كسب و كار و مناطق تجاري قابل مشاهده هستند. انتخاب و خريد اين محصولات براي كساني كه تجربه ي خريد آنها را ندارند، كاري بسيار سخت و دشوار خواهد بود. چه مدلي بايد خريد؟ كيفيت كدوم برند بهتر است؟ از كجا بايد خريد؟ چنين سوالاتي ذهن هر شخص تازه كار و بي تجربه اي را درگير خواهد كرد. قطعا مشورت كردن با اطرافيان فكر خوبي خواهد بود، اما ممكن است گاهي باعث گيج شدن و سردرگمي نيز شود. بهترين راه حل براي انتخاب گزينه ي مناسب، مشورت كردن با متخصصين و افرادي است كه در اين زمينه فعال هستند. اين اشخاص با پرسيدن سوالاتي مانند مورد كاربرد سيستم امنيتي، مكاني كه قصد نصب آن را داريد، نوع امنيتي كه از آن انتظار داريد و... شما را راهنمايي خواهند كرد. پس از مشورت با متخصصين بخش امنيتي، شما مي توانيد بهترين گزينه را براي نصب سيستم امنيتي در محل مورد نظر خود، انتخاب كنيد.

از جمله نام هاي بزرگ و آشنا در زمينه توليد سيستم هاي امنيتي و نظارتي، شركت داهوا مي باشد. امروزه حداقل يكي از محصولات شركت چيني داهوا همانند دوربين هاي مدار بسته، دوربين مدار بسته لامپي، دوربين مدار بسته ديد در شب و يكي از جديدترين محصولات آن دوربين خورشيدي را مي توان در مكان هاي تجاري و يا مناطق مسكوني مشاهده كرد. اين امر نشان از كيفيت بالا و اعتماد كارشناسان سيستم هاي امنيتي و نظارتي به امنيت بالاي محصولات داهوا مي باشد كه آنها را به مشتريان خود پيشنهاد مي دهند.

همانطور كه گفته شد يكي از جديدترين محصولات دوربين هاي مداربسته، دوربين خورشيدي مي باشد. يكي از مشكلات نصب دوربين هاي مدار بسته در مكان هاي وسيع، تامين انرژي آنها مي باشد. از زمان عرصه دوربين خورشيدي به بازار اين مشكل نيز به طور كامل حل شده است. دوربين خورشيدي با قابليت ذخيره سازي انرژي كه از خورشيد مي گيرد، براي استفاده در مناطق باز و وسيع گزينه بسيار مناسبي مي باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۹:۵۵:۵۰ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ][ ۸۱ ][ ۸۲ ][ ۸۳ ][ ۸۴ ][ ۸۵ ][ ۸۶ ][ ۸۷ ][ ۸۸ ][ ۸۹ ][ ۹۰ ][ ۹۱ ][ ۹۲ ][ ۹۳ ][ ۹۴ ][ ۹۵ ][ ۹۶ ][ ۹۷ ][ ۹۸ ][ ۹۹ ][ ۱۰۰ ][ ۱۰۱ ][ ۱۰۲ ][ ۱۰۳ ][ ۱۰۴ ][ ۱۰۵ ][ ۱۰۶ ][ ۱۰۷ ][ ۱۰۸ ][ ۱۰۹ ][ ۱۱۰ ][ ۱۱۱ ][ ۱۱۲ ][ ۱۱۳ ][ ۱۱۴ ][ ۱۱۵ ][ ۱۱۶ ][ ۱۱۷ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی