web
web

كودك در ابتدا بايد طرح نهايي نقاشي دريم كچر را در ذهن خود تصور كند تا بتواند به هدف خود برسد و اين تصوير سازي باعث تقويت قدرت خيال پردازي در كودكان مي شود و همان طور كه به احتمال زياد مي دانيد، قدرت خيال پردازي بالا يكي از مهم ترين ويژگي هاي كودكان باهوش است.

زماني كه كودك در حال كشيدن نقاشي دريم كچر است بايد الگو ها، طرح ها و رنگ هاي متفاوت را انتخاب و سپس با يكديگر تركيب كند. اين امر باعث افزايش و تقويت قدرت تصميم گيري در شخصيت كودك شما مي شود. همچنين زماني كه فرزندتان نقاشي دريم كچر خود را به پايان مي رساند و آن را به اطرافيان خود نشان مي دهد، اعتماد به نفس در شخصيت او تقويت مي شود و همان طور كه مي دانيد اعتماد به نفس يكي از مهم ترين ويژگي هاي هر شخصيتي است كه بايد از سن كم به آن توجه شود چرا كه شخصيت افراد در كودكي شكل مي گيرد. با آموزش نقاشي دريم كچر، كودك خود را از فوايد نقاشي كشيدن بهره مند كنيد.

همانطور كه مي دانيد روانشناسان متخصص كودك معتقدند كه آموزش غير مستقيم به كودك بيشترين بازدهي را بر روي آن ها دارند و همچنين در زمان آموزش كودك شما هنگام يادگيري از بازي و سرگرمي لذت بسيار زيادي خواهد برد. كودكان امروزي علاقه ي بسيار زياد به سپري كردن وقت خود با كنسول هاي بازي يا حضور در فضاي مجازي دارند. اين كه شما بتوانيد با فعاليتي مثل نقاشي دريا كودك خود را براي ساعاتي از اين فضا ها دور كنيد مي تواند كمك بسيار زيادي به رشد شخصيتي كودك شما كند. زيرا كشيدن نقاشي دريا يا طرح هاي نقاشي كودكانه ي ديگر بسيار از ويژگي هاي مثبت را در شخصيت كودك شما افزايش مي دهد. از فوايدي كه كشيدن نقاشي دريا بر روي شخصيتي كودك شما دارد مي تواند به افزايش خلاقيت و اعتماد به نفس اشاره كرد. با آموزش نقاشي دريا به كودكان خود در وولك ، آن ها را از فوايد نقاشي كشيدن بهره مند كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۸:۵۸:۵۹ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

كودكان معمولا از سن بسيار كمك حتي از شش ماهگي شروع به در دست گرفتن قلم و كاغذ مي كنند و با كوبيدن و كشيدن قلم بر روي كاغذ سعي مي كنند تا عواطف و احساسات خود را به تصوير بكشند. از آن جايي كه علاقه به تنقاشي كشيدن به طور غريزي در هر كودكي وجود دارد شما مي توانيد با انتخاب طرح هاي جذاب او را به كشيدن نقاشي هاي بيشتر تشويق كنيد.

اگر كودك شما در مهد كودك يا مدرسه درباره ي ذره بين ها مطالعه مي كند، شما مي توانيد براي يادگيري بهتر او از نقاشي ذره بين استفاده كنيد. شما مي توانيد در حين آموزش نقاشي ذره بين به كودك خود درباره اين شيء كاربردي صحبت كنيد و نكات لازم را به طور غيرمستقيم به كودك خود آموزش دهيد. همان طور كه در ويديو بارگزاري شده در اين صفحه مي بينيد نقاشي ذره بين كشيده شده يك ذره بين بسيار بامزه و دوست داشتني است كه هر كودكي را به خود جذب مي كند.

بنابراين شما مي توانيد براي يادگيري بيشتر و بهتر مطالب درسي فرزند خود از نقاشي ذره بين يا طرح هاي ديگر استفاده كنيد زيرا همان طور كه مي دانيد آموزش همراه بازي و سرگرمي بسيار براي كودكان جذاب تر خواهد بود و آن ها آموزش هاي غيرمستقيم را سريع تر فرا مي گيرند. خوشبختانه در وبسايت وولك به سرگرمي و آموزش كودكان به صورت حرفه اي همت گماشته شده است و براي اكثر موضوعات جذاب براي كودكان براي كشيدن نقاشي آموزش ويديويي وجود دارد.

معمولا كودكان هنگامي كه مدادرنگي را در دست خود مي گيرد كنترل كامل بر روي آن ندارند اما هنگامي كه شروع به كشيدن نقاشي ميوه به يا هر نقاشي ديگري مي كنند، شروع به تجسم طرح مورد نظر خود مي كنند. به عنوان مثال پس از تماشاي ويديو آموزش نقاشي ميوه به بايد تصويري را در ذهن خود تجسم كنند و سپس با كمك هماهنگي ذهن، دست ها و چشم هاي خود شروع به كشيدن طرح نقاشي ميوه به مي كنند.

زماني كه فرزند شما از سن بسيار كم حتي شش ماهگي كه تنها قلم را بر روي كاغذ مي كوبد تلاش مي كند تا ذهن و دست ها و چشم هاي خود را يكديگر هماهنگ كند و اين امر باعث افزايش مهارت هاي حركتي كودك شما خواهد شد. همچنين تجسم كردن طرح مانند تجسم كردن نقاشي ميوه به باعث تقويت قدرت تخيل و افزايش خلاقيت فرزند شما مي شود. زماني كه كودك شما رسم نقاشي ميوه به را به پايان مي رساند و آن را به والدين خود نشان مي دهد، اين امر باعث افزايش اعتماد به نفس در شخصيت كودك شما مي شود همچنين فرزند شما ياد مي گيرد تا عقاد و انتقاد ديگران را پذيرا باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۳۶:۴۸ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

در گذشته يكي از دغدغه فيلم بازان و عاشقان سريال، دانلود فيلم و سريال مورد علاقه خود با كيفيت و حجم عالي و با لينك مستقيم بود. با گسترش فعاليت هاي سايت هاي دانلود فيلم و سريال ايراني و خارجي تا حد بسيار زيادي اين مشكلات برطرف شده و امروزه علاقمندان مي توانند براي دانلود فيلم خارجي جديد و قديمي كه مد نظرشان مي باشد از سايت هاي ايراني كمك بگيرند. دانلود فيلم خارجي جديد و قديمي از طريق پلتفرم و همچنين سايت هايي كه در زمينه توزيع فيلم و سريال فعاليت مي كنند به راحتي قابل انجام مي باشد. سايت هاي متعددي همانند didifilm كه در حيطه عرضه فيلم و سريال هاي مختلف فعاليت مي كنند، وجود دارند كه مي توان براي دانلود فيلم خارجي جديد و سريال هاي ايراني و خارجي به آنها مراجعه كرد. سايت دي دي فيلم يكي از پلتفرم هاي معتبري است كه در مدت كوتاهي موفق شد در ميان برترين سايت هاي دانلود فيلم و سريال ايراني قرار گيرد. يكي از دلايل محبوبيت سايت دي دي فيلم در اين مدت كوتاه را مي توان سرعت عمل و همچنين محيط كاربري راحت و آسان آن دانست. اكثر لينك هاي دانلودي كه در سايت دي دي فيلم قرار داده مي شوند ، به طور مستقيم و كاملا قانوني مي باشند. مخاطبين و كاربراني كه قصد دانلود دارند مي توانند با انتخاب كيفيت دلخواه خود ، لينك دانلود را خريداري و سپس اقدام به دانلود سريال يا فيلم مورد علاقه خود كنند.

بسياري از علاقمندان به فيلم و سينما اكثر فيلم هاي خود را به صورت كالكشن نگهداري مي كنند. از جمله معروف ترين كالكشن فيلم ها كه مطمئنا نزد هر علاقمند به سينما مشاهده خواهيد كرد، كالكشن هري پاتر مي باشد. جادوگر دوست داشتني دنياي برادران وارنر كه در كنار دوستان خود، به جنگ شرورترين جادوگر تاريخ مي رود. بسياري از علاقمندان به دانلود كالكشن هري پاتر افرادي هستند كه از قسمت اول اين سري از فيلم ها آن را مشاهده كرده و در طي سال هاي توليد آن در انتظار ساخت قسمت جديد بوده اند و به نحوي همراه با كاراكترهاي فيلم مورد علاقه خود بزرگ شده اند. قطعا دانلود كالكشن هري پاتر براي چنين افرادي همانند خاطره اي گرانبها از دوران كودكي و نوجواني آنها به شمار مي رود. در صورتي كه هنوز براي دانلود كالكشن هري پاتر اقدام نكرده ايد، مي توانيد از سايت didifilm كمك بگيريد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۲۲:۲۴ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دانلود فيلم خارجي و ايراني هميشه يكي از سرگرمي هاي جذابي بوده است كه در از قديم تا به حال، از آن لذت برده ايم. ديدن فيلم هاي جديد خارجي و ايراني و صحبت درباره آنها با دوستان و آشنايان يكي از جالب ترين جنبه هاي دانلود فيلم و سريال مي باشد. هرچند در گذشته يافتن لينك دانلود فيلم خارجي با كيفيت خوب و عالي يكي از مشكلات كاربران بوده است، اما امروزه اين مشكل به طور كامل برطرف شده است. به لطف استقبال از فيلم و سريال هايي كه در شبكه مجموعه خانگي توليد مي شوند، تعداد سايت ها و پلتفرم هاي عرضه كننده فيلم و سريال نيز افزايش پيدا كرده است. اين امر به دانلود فيلم و سريال خارجي نيز بسيار كمك كرده است. اكثر سايت هاي ايراني جهت تكميل آرشيو خود بسياري از فيلم و سريال هاي خارجي قديمي و جديد را نيز در سايت خود قرار مي دهند.

يكي از پلتفرم ها و سايت هايي كه در حيطه دانلود سريال ايراني جديد و قديمي فعاليت مي كند ، سايت دي دي فيلم با آدرس اينترنتي didifilm.com مي باشد. با توجه گذشت زمان كوتاهي از شروع فعاليت سايت دي دي فيلم مي گذرد ، موفق به جلب رضايت كاربران خود شده است. سرعت عمل در قرار دادن لينك دانلود سريال ايراني جديد كه در شبكه خانگي عرضه شده اند و يا فيلم هاي ايراني جديد با كيفيت هاي مختلف ، در جلب نظرات مثبت كاربران و مخاطبين داراي عملكردي بسيار عالي داشته است. سايت دي دي فيلم با در نظر گرفتن سليقه كاربران خود، بسياري از فيلم هاي محبوب و قديمي را نيز در ليست آرشيو خود قرار داده است. دانلود مجموعه هري پاتر از جمله جديدترين كالكشني است كه مي توانيد از سايت دي دي فيلم دانلود كنيد.

دانلود مجموعه هري پاتر براي بسياري از افرادي كه با اين سري از فيلم ها خاطره دارد، كاري مهم و حساس به شمار مي رود. اكثر عشاق فيلم و سريال بر روي كيفيت فيلم مورد علاقه خود حساسيت نشان مي دهند، كه خوشبختانه سايت دي دي فيلم اين مساله را نيز حل كرده است. تمامي لينك هاي دانلود مجموعه هري پاتر با لينك هاي مختلف و مستقيم در اختيار كاربران و علاقه مندان به اين سري فيلم ها قرار گرفته است.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۱۲:۱۸ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

در چند سال اخير ، شاهد افزايش توليدات مجموعه شبكه خانگي بوده ايم. اين امر نشان از استقبال بي شمار و چشمگير مخاطبين و علاقمندان به فيلم و سريال هاي ايراني از توليدات مجموعه شبكه خانگي، مي باشد. همين امر باعث شده است كه بسياري از سازندگان و توليد كنندگان فيلم و سريال كه به دليل محدوديت هاي صدا و سيما امكان عرضه توليدات خود در شبكه هاي سراسري را ندارند، روي به انتشار توليدات خود از طريق پلتفرم هاي مجموعه شبكه خانگي آورند. تنوع بالاي ژانر و سوژه هايي كه در ساخت سريال هاي شبكه خانگي مورد استفاده قرار مي گيرند، باعث شده است كه متقاضيان دانلود سريال ايراني جديد در مدت كوتاهي چندين برابر شود.

 در گذشته كه دسترسي به اينترنت دشوارتر بود، دانلود فيلم و سريال براي بسياري از علاقمندان و مخاطبين به يك معضل تبديل شده بود. اما به لطف افزايش سايت هايي كه امكان دانلود سريال ايراني جديد و قديمي را در اختيار آنها قرار مي دهد ، اين نگراني و مشكل برطرف شده است. يكي از برترين و بهترين سايت هاي ايراني كه در زمينه عرضه و انتشار سريال هاي ايراني قديمي و جديد به صورت قانوني فعاليت مي كند ، سايت دي دي فيلم مي باشد.

از جمله جديدترين و محبوب ترين سريال هاي مجموعه شبكه خانگي كه مي توان از طريق سايت دي دي فيلم دانلود كرد، سريال آنتن مي باشد. دانلود سريال آنتن به دليل حضور هنرمندان و تيم سازنده حرفه اي آن، حتي از پيش از پخش قسمت اول يكي از پر جستجوترين موضوعاتي بود كه كاربران اينترنتي در رابطه با آن كنجكاو بوده اند. پس از عرضه قسمت اول سريال آنتن در شبكه خانگي، به سرعت به يكي از پر بيننده ترين سريال هاي در حال پخش تبديل و موفق به برآورده كردن انتظارات مخاطبين خود شد.

 هنرمندان معروف و تواناي كشور همچون پژمان جمشيدي كه در چند سريال آخر خود در شبكه خانگي نقش هاي متفاوتي را با موفقيت ايفا كرده است در كنار مرجانه گلچين ، اليكا عبدالرزاقي، هادي كاظمي، رويا افشار و... از جمله هنرپيشگان سريال طنز و اجتماعي آنتن مي باشند. از طريق مراجعه به سايت دي دي فيلم مي توان به طور كاملا قانوني اقدام به دانلود سريال آنتن كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۰۸:۴۸ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

 

رشد جسمي

ساخت انواع كاردستي به رشد عضلاني كودك و كنترل آن كمك مي كند . همچنين با درست كردن كاردستي زيبا مي تواند بين حواس پنجگانه خود ارتباط برقرار كند .

رشد رفتاري

با خلق و ساخت كاردستي كودكانه، فرزند شما ديگر بيكار نيست و براي خود سرگرمي دارد پس در نتيجه شاداب مي ماند و همين باعث رفتار خوب در كودك مي گردد .

رشد اجتماعي

كودك طي آموزش كاردستي و ساخت كاردستي كودكانه و راحت خود بايد با ديگران ارتباط داشته باشد تا بتواند مشكلاتش را در درست كردن كاردستي حل كند. پس از اينكه كاردستي زيبا ي او كاكل شد بايد آن را به ديگران نشان دهد و واكنش آن ها را ببيند و همه اين كار ها و ساخت كاردستي ساده و آسان موجب برقراري ارتباط اجتماعي در كودك مي شود .

رشد خلاقيت

كاردستي خلاقانه جديد كه فرزند شما با استفاده از آموزش ها و يا فيلم كاردستي مي سازد نشان از رشد او دارد و شما بايد او را در اين راه همراهي و تشويق كنيد تا كاردستي ساده كودكانه او به يك كاردستي خلاقانه تبديل شود .

رشد عقلاني

تا كردن ، قيچي كردن ، وصل كردن و … همه و همه در راستاي ساخت كاردستي ساده و راحت است و اين هدفمند بودن را به كودك القا مي كند در نتيجه ساخت كاردستي ها موجب رشد عقلاني مي شود .

تمركز بيشتر با فيلم نقاشي كودكانه

كودكان با تمركز بر خطوط و كشيدن نقاشي كودكانه ساده و آسان علاوه بر كشيدن نقاشي جديد و قشنگ ، براي آينده و ورود به مدرسه و تمركز بر خواندن و نوشتن نيز تمرين مي كنند . تمركز بيشتر روي نقاشي كودكانه زيبا به بلوغ بهتر فرزند شما نيز كمك مي كند زيرا كشيدن يك نقاشي كودكانه ساده و رسيدن به نتيجه در آن باعث رشد فكري او مي گردد .
دقت به اتفاقاتي كه در فيلم نقاشي كودكانه مي افتد و تلاش براي اجراي آن ها روي كاغذ، تمركز ذهني كودكان را به طور قابل توجهي تقويت مي كند.

نقاشي آسان و هماهنگي اعضاي بدن كودكان

 آموزش نقاشي كودكانه ساده و آسان باعث مي شود فرزند شما علاوه بر مهارت هاي تمركزي و حل مسائل ، بتواند به راحتي چشم و دست خود را باهم همراه كنند و با ديدن يك تصوير به ذهن خود دستور دهند تا آن نقاشي ساده و آسان را با دست بكشد .در اين مورد آموزش نقاشي كودكانه به بچه ها از طريق فيلم ها و ويديوهاي آموزشي نيز تاثير زيادي دارد؛ چراكه از اين طريق كودك مي تواند ترتيب مراحل نقاشي كودكانه را نيز از طريق ويديو دنبال كند و تمريني براي هماهنگي اعضاي بدن خود داشته باشد.

 

يكي از بهترين راه هاي آماده سازي كودكان براي مراحل بعدي زندگي استفاده از منابع آنلاين براي يادگيري آنها  است ، اما انتخاب سايت كودكانه مناسب مي تواند يك چالش واقعي باشد اما سايت وولك به آدرس https://www.voolak.com/ يك سايت مناسب و مطمئن است.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۱۸:۴۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

 

فوايد كاردستي براي كودكان:

رشد جسمي

ساخت انواع كاردستي به رشد عضلاني كودك و كنترل آن كمك مي كند . همچنين با درست كردن كاردستي زيبا مي تواند بين حواس پنجگانه خود ارتباط برقرار كند .

رشد رفتاري

با خلق و ساخت كاردستي كودكانه، فرزند شما ديگر بيكار نيست و براي خود سرگرمي دارد پس در نتيجه شاداب مي ماند و همين باعث رفتار خوب در كودك مي گردد .

رشد اجتماعي

كودك طي آموزش كاردستي و ساخت كاردستي كودكانه و راحت خود بايد با ديگران ارتباط داشته باشد تا بتواند مشكلاتش را در درست كردن كاردستي حل كند. پس از اينكه كاردستي زيبا ي او كاكل شد بايد آن را به ديگران نشان دهد و واكنش آن ها را ببيند و همه اين كار ها و ساخت كاردستي ساده و آسان موجب برقراري ارتباط اجتماعي در كودك مي شود .

پدر و مادر كودك مي توانند با استفاده از تعدادي طرح نقاشي مدادرنگي و طرح براي نقاشي كودكانه ساده كه در اينترنت موجود است و ايده هاي ساده اما جذاب براي نقاشي، كودك خود را به كشيدن نقاشي زيبا بيشتر تشويق كنند تا فرزندشان از مزيت هاي نقاشي كشيدن زودتر و بيشتر برخوردار شود. بنابراين يكي از راه كار هايي كه والدين مي توانند با استفاده از آن كودك خود را براي رفتن به مدرسه آماده كنند، سرگرمي كشيدن نقاشي است..

ويژگي هاي ظاهري سايت كودك:

رنگ هاي روشن به راحتي توجه كودك را براي مدت طولاني به خود جلب مي كنند اگرچه انتخاب رنگ يك عامل اصلي در هر نوع سايتي  است ، اما  اين امر به ويژه در هنگام انتخاب  يك سايت براي كودكان صادق است ، زيرا رنگ ها تأثير زيادي بر ذهن كودكان مي گذارند  گزينه هاي رنگي و تركيبي كه احتمالاً هنگام انتخاب يك سايت معمولي رد مي شوند ، ممكن است در انتخاب يك سايت براي كودكان مورد استقبال قرار گيرد هنگام انتخاب سايت كودك ، بيشتر از رنگ هاي واضح و پر جنب و جوش براي جلب توجه كودكان استفاده كنيد رنگ هاي اوليه و ثانويه  قرمز ، آبي ، زرد ، سبز ، بنفش و نارنجي همه رنگ هاي شاد هستند و گزينه هاي محبوب و طرح هاي رنگي مي توانند شامل همه آنها به علاوه بيشتر نيز باشد از رنگ هاي پاستيل يا تركيب با رنگ هاي اشباع نيز مي توانيد. در اين خصوص ميتوانيد به سايت وولك به نشاني سري  بزنيد https://www.voolak.com/

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۰۴:۴۶ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

 

رشد جسمي

ساخت انواع كاردستي به رشد عضلاني كودك و كنترل آن كمك مي كند . همچنين با درست كردن كاردستي زيبا مي تواند بين حواس پنجگانه خود ارتباط برقرار كند .

رشد رفتاري

با خلق و ساخت كاردستي كودكانه، فرزند شما ديگر بيكار نيست و براي خود سرگرمي دارد پس در نتيجه شاداب مي ماند و همين باعث رفتار خوب در كودك مي گردد .

رشد اجتماعي

كودك طي آموزش كاردستي و ساخت كاردستي كودكانه و راحت خود بايد با ديگران ارتباط داشته باشد تا بتواند مشكلاتش را در درست كردن كاردستي حل كند. پس از اينكه كاردستي زيبا ي او كاكل شد بايد آن را به ديگران نشان دهد و واكنش آن ها را ببيند و همه اين كار ها و ساخت كاردستي ساده و آسان موجب برقراري ارتباط اجتماعي در كودك مي شود .

رشد خلاقيت

كاردستي خلاقانه جديد كه فرزند شما با استفاده از آموزش ها و يا فيلم كاردستي مي سازد نشان از رشد او دارد و شما بايد او را در اين راه همراهي و تشويق كنيد تا كاردستي ساده كودكانه او به يك كاردستي خلاقانه تبديل شود .

رشد عقلاني

تا كردن ، قيچي كردن ، وصل كردن و … همه و همه در راستاي ساخت كاردستي ساده و راحت است و اين هدفمند بودن را به كودك القا مي كند در نتيجه ساخت كاردستي ها موجب رشد عقلاني مي شود .

تمركز بيشتر با فيلم نقاشي كودكانه

كودكان با تمركز بر خطوط و كشيدن نقاشي كودكانه ساده و آسان علاوه بر كشيدن نقاشي جديد و قشنگ ، براي آينده و ورود به مدرسه و تمركز بر خواندن و نوشتن نيز تمرين مي كنند . تمركز بيشتر روي نقاشي كودكانه زيبا به بلوغ بهتر فرزند شما نيز كمك مي كند زيرا كشيدن يك نقاشي كودكانه ساده و رسيدن به نتيجه در آن باعث رشد فكري او مي گردد .
دقت به اتفاقاتي كه در فيلم نقاشي كودكانه مي افتد و تلاش براي اجراي آن ها روي كاغذ، تمركز ذهني كودكان را به طور قابل توجهي تقويت مي كند.

نقاشي آسان و هماهنگي اعضاي بدن كودكان

 آموزش نقاشي كودكانه ساده و آسان باعث مي شود فرزند شما علاوه بر مهارت هاي تمركزي و حل مسائل ، بتواند به راحتي چشم و دست خود را باهم همراه كنند و با ديدن يك تصوير به ذهن خود دستور دهند تا آن نقاشي ساده و آسان را با دست بكشد .در اين مورد آموزش نقاشي كودكانه به بچه ها از طريق فيلم ها و ويديوهاي آموزشي نيز تاثير زيادي دارد؛ چراكه از اين طريق كودك مي تواند ترتيب مراحل نقاشي كودكانه را نيز از طريق ويديو دنبال كند و تمريني براي هماهنگي اعضاي بدن خود داشته باشد.

 

يكي از بهترين راه هاي آماده سازي كودكان براي مراحل بعدي زندگي استفاده از منابع آنلاين براي يادگيري آنها  است ، اما انتخاب سايت كودكانه مناسب مي تواند يك چالش واقعي باشد اما سايت وولك به آدرس https://www.voolak.com/ يك سايت مناسب و مطمئن است.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۱۰:۲۸:۳۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

طرح نقاشي سونيك كاركتري جذاب براي دختر بچه ها و پسر بچه ها است. بنابراين نقاشي سونيك نيز مي تواند براي كودكان شما بسيار هيجان انگيز و جذاب باشد و يكي از راهكار هايي كه مي توانيد كودكان خود را به نقاشي كشيدن علاقمند كنيد انتخاب يك طرح مناسب و مطابق با سلايق كودكتان است. بنابراين بايد با سلايق و علايق كودكان خود آشنا باشيد تا بتوانيد طرحي مناسب براي آن ها انتخاب كنيد.

كودكان به طور غريزي به كشيدن نقاشي و در دست گرفتن قلم و كوبيدن آن به كاغذ و ترسيم اشكال بدون الگو علاقه ي زيادي دارند. شما براي افزايش تمايل و تشويق كودكان مي توانيد طرحي جذاب مانند طرح نقاشي سونيك را به كودك خود نشان دهيد و از آن ها بخواهيد تا آن را ترسيم كنند. كشيدن نقاشي سونيك يا طرح هاي نقاشي كودكانه ي ديگر فوايد بسيار زيادي از نظر عاطفي و جسمي براي كودكان دارد. از جمله فوايد عاطفي كه با كشيدن نقاشي سونيك براي كودك شما اتفاق مي افتد، افزايش قدرت تصميم گيري و اعتماد به نفس است به همين دليل است كه كارشناسان سايت وولك نقاشي هاي ساده و كاربردي را در اين سايت قرار داده اند.

به همين دليل است كه درمانگران و روانشناسان متخصص در زمينه ي كودك معتقدند با بررسي دقيق نقاشي هاي كودكان مي توانيد به اطلاعات زيادي درباره ي ويژگي هاي شخصيتي پنهان و استعداد هاي پنهان آن ها دست پيدا كنيد. روانشناسان امروزه از روش نقاشي درماني به عنوان يكي از بهترين و موثرترين راه و روش هاي نوين در علم روان درماني نام مي برند. شما مي توانيد با انتخاب يك طرح هيجان انگيز مانند طرح نقاشي ضبط صوت كودكان خود را به كشيدن نقاشي تشويق كنيد و تمايل آن ها را به نقاشي كشيدن افزايش دهيد.

طرح نقاشي ضبط صوت مي تواند طرحي جذاب براي كودكان شما باشد چرا كه كودكان به طور غريزي كنجكاو هستند و فعاليت هايي كه به آن ها در مسير شناخت محيط اطرافشان كمك مي كند برايشان جذاب خواهد بود. كودك شما با كشيدن نقاشي ضبط صوت با شي يا اشيا جديدي آشنا مي شود و اين امر براي او بسيار هيجان انگيز خواهد بود. همچنين زماني كه كودك شما نقاشي ضبط صوت خود را به پايان مي رساند در واقع فعاليتي را به پايان رساند است و اين امر باعث افزايش و تقويت اعتماد به نفس در كودك شما مي شود. شما با آموزش طرح هاي نقاشي جذاب كودكانه مانند نقاشي ضبط صوت مي توانيد فرزندان خود را از فوايد نقاشي كشيدن بهره مند كنيد و بسياري از ويژگي هاي شخصيتي مثبت را در آن ها تقويت كنيد و افزايش دهيد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۸:۳۶:۲۷ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

هنرمندان محبوب و پرطرفدار متعددي را مي توان تنها در سريال هاي شبكه خانگي مشاهده كرد.يكي از هنرمنداني كه اخيرا تنها در سريال هاي مجموعه شبكه خانگي مي توان بازي هاي جذاب او را مشاهده كرد، امير آقايي مي باشد. امير آقايي در سريال خون سرد با نقشي كاملا متفاوت و جذاب بازگشته است كه براي مخاطبين و علاقمندان او بسيار غافلگير كننده بوده است. امير آقايي در سريال خون سرد در نقش دكتري ظاهر شده است كه اقدام به تنبيه خلافكاران و جنايتكاراني كه از چنگ قانون فرار مي كنند، مي پردازد. داستاني كه شايد مشابه آن را در سريال هاي خارجي ديده باشيد، اما مشاهده هنرنمايي امير آقايي در چنين نقشي خالي از لطف نخواهد بود. از ديگر هنرمندان سريال خون سرد مي توان به شهرام حقيقت دوست، سارا بهرامي، ليندا كياني، نيما شعبان نژاد و... اشاره كرد.

در صورتي كه قصد دانلود خون سرد را داريد، مي توانيد از سايت دي دي فيلم كمك بگيريد. سايت دي دي فيلم با آدرس اينترنتي didifilm.com، يكي از بروزترين و محبوب ترين سايت هاي دانلود فيلم و سريال ايراني و خارجي در ميان كاربراني اينترنتي مي باشد. محيط كاربري راحت، جذابيت ظاهري، لينك هاي مستقيم با كيفيت هاي مختلف و البته قانوني از جمله مزاياي دانلود فيلم و سريال مورد علاقه اتان از سايت دي دي فيلم مي باشد. تمامي سريال هاي مجموعه شبكه خانگي و سينمايي هايي كه پس از اكران عمومي از طريق شبكه خانگي عرضه مي شوند را مي توان در سايت دي دي فيلم مشاهده كرد.

علاوه بر سريال ها و فيلم هاي سينمايي ايراني، بسياري از مخاطبين به دنبال دانلود فيلم و سريال هاي خارجي نيز مي باشند. يكي از سريال هايي كه حتي پس از گذشت ساليان از اتمام پخش آن همچنان مخاطبين بسياري را به خود جذب مي كند، دانلود سريال فرار از زندان مي باشد. سريال فرار از زندان يكي از سريال هاي پر طرفدار در ميان كاربران ايراني است از محبوبيت بسيار زيادي برخوردار مي باشد. به همين دليل است كه بسياري از سايت هاي دانلود فيلم و سريال از جمله سايت دي دي فيلم، لينك هاي دانلود اين سريال زيبا و مهيج را در اختيار كاربران خود قرار مي دهند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲ آبان ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۵۵:۲۶ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ][ ۸۱ ][ ۸۲ ][ ۸۳ ][ ۸۴ ][ ۸۵ ][ ۸۶ ][ ۸۷ ][ ۸۸ ][ ۸۹ ][ ۹۰ ][ ۹۱ ][ ۹۲ ][ ۹۳ ][ ۹۴ ][ ۹۵ ][ ۹۶ ][ ۹۷ ][ ۹۸ ][ ۹۹ ][ ۱۰۰ ][ ۱۰۱ ][ ۱۰۲ ][ ۱۰۳ ][ ۱۰۴ ][ ۱۰۵ ][ ۱۰۶ ][ ۱۰۷ ][ ۱۰۸ ][ ۱۰۹ ][ ۱۱۰ ][ ۱۱۱ ][ ۱۱۲ ][ ۱۱۳ ][ ۱۱۴ ][ ۱۱۵ ][ ۱۱۶ ][ ۱۱۷ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی