web
web

 

براي صاحبان صنايع و افرادي كه به نحوي با ماشين آلات بزرگ سر و كار دارند ، سايت ديجي برينگ نامي آشنا و شناخته شده محسوب مي شود. سايت ديجي برينگ با آدرس اينترنتي https://digibearings.com/ ، با اكثر برندهاي معتبر جهاني از جمله برندهاي ژاپني ، آلماني ، سوئدي و چيني در زمينه واردات محصولات آنها همكاري دارد. سايت ديجي برينگ كه متعلق به شركت دانا صنعت آپادانا مي باشد ، علاوه بر واردات انواع بلبرينگ و رولبرينگ هاي خارجي ، در زمينه توليدات نيز فعاليت هاي گسترده اي دارد. اين شركت داراي برندهاي R&Z, DSA, ZZK,GSK مي باشد كه در زمره برترين برندهاي صنعتي قرار مي گيرند.

به دليل فعاليت هاي وسيعي كه در عرصه واردات و صادرات انواع بلبرينگ و رولبرينگ دارد ، شركت دانا صنعت آپادانا را مي توان نمايندگي بلبرينگ چيني ، بلبرينگ ژاپني و حتي بلبرينگ هاي سوئدي و آلماني در كشور دانست. اكثر اين توليد كنندگان در ميان برترين و معروف ترين توليد كنندگان در سطح جهان شناخته مي شوند. در نتيجه ، خريداري محصولات هر كدام از اين برندها مي تواند كيفيت بالا و همچنين عملكرد برتر آنها را تضمين كند. برندهايي همچون بلبرينگ سوئدي اس كا اف ، بلبرينگ هاي ژاپني ان اس كا و بلبرينگ هاي ناچي همگي از معتبرترين توليد كنندگان بلبرينگ و رولبرينگ در جهان مي باشند. اكثر اين شركت ها در زمينه توليدات ابزارآلات و لوازم ديگر صنعتي همچون هيتر القايي ، انواع گريس و ... نيز فعاليت مي كنند.

شايد برخي افرادي اطلاع چندان زيادي از نحوه كار هيتر القايي و اهميت آن در هنگام نصب بلبرينگ نداشته باشند. نصب و تعويض بلبرينگ مي تواند كار دشوار و در عين حال استرس زايي باشد. با توجه به اهميتي كه نصب صحيح اين قطعه بر روي دستگاه و ماشين آلات دارد ، از لوازم مختلف و كمكي همانند هيتر القايي بلبرينگ براي نصب بهتر و مطمئن تر آن استفاده مي شود. هيتر القايي بلبرينگ نسبت به ديگر روش هاي گرمايش بلبرينگ ايمن تر و كاربردي تر به شمار مي رود. در اين روش در زمان و هزينه صرفه جويي مي شود و خلاف روش هاي ديگر تميزتر نيز مي باشد. براي آشنايي بيشتر با كاربردها و انواع مختلف هيتر القايي بلبرينگ مي توانيد از سايت ديجي برينگ ديدن كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۸ مهر ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۵۱:۴۰ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

سايت ديجي برينگ با آدرس اينترنتي https://digibearings.com/ ، از جمله سايت هايي است كه در زمينه عرضه و  فروش انواع بلبرينگ و رولبرينگ خارجي و داخلي در كشور فعاليت مي كند.  فعاليت هاي وسيع  و گسترده سايت ديجي برينگ را نبايد تنها به عرضه و فروش بلبرينگ و رولبرينگ محدود دانست. سايت ديجي برينگ كه متعلق به شركت دانا صنعت آپادانا مي باشد ، مالك چندين برند بلبرينگ و رولبرينگ از جمله R&Z, DSA, ZZK,GSK مي باشد كه در ميان برترين و با كيفيت ترين محصولات بلبرينگ در بازارهاي داخلي و خارجي به شمار مي روند.

در سايت ديجي برينگ مي توان اكثر محصولات و قطعاتي كه در يك صنعت بزرگ و حتي كوچك مورد نياز واقع مي شوند را به راحتي پيدا كرد. علاوه بر آن ، مطالب مفيد و آموزنده اي در سايت ديجي برينگ قرار دارد كه جهت افزايش اطلاعات مخاطبين در رابطه با جديدترين مدل هاي بلبرينگ و تاريخچه پيدايش آن ، تهيه شده اند. علاوه بر مطالب آموزشي و فروشگاه بلبرينگ ، سايت ديجي برينگ براي رصد كردن جديدترين قيمت ها و نوسانات بازار نيز مكان مناسبي به شمار مي رود. با مطالعه ليست قيمت بلبرينگ هاي مختلف مي توان بازار قيمت را پيش بيني كرد. پيش از اقدام براي خريد ، مي توانيد ليست قيمت بلبرينگ نساجي، ليست قيمت بلبرينگ فولاد و ... را در سايت ديجي برينگ مشاهده كنيد.

به لطف چندين سال تجربه در واردات بلبرينگ هاي برندهاي معتبر و معروف خارجي ، شركت دانا صنعت آپادانا قادر به وارد كردن محصولات برندهايي همچو بلبرينگ ان اس كا به كشور شده است. شركت ژاپني nsk  يكي از شناخته شده ترين توليد كنندگان بلبرينگ و رولبرينگ جهان محسوب مي شود. هرچند متاسفانه به دليل تحريماتي كه عليه كشور ايران ، امكان خريداري محصولات اين برند از نمايندگي رسمي  آن در داخل كشور امكان پذير نمي باشد. در چنين مرحله اي ، تلاش هاي شركت دانا صنعت آپادانا براي وارد كردن اكثر محسولات برند ان اس كا به داخل كشور منجر به موجود بودن آنها در بازارهاي داخلي شده است. براي مشاهده ليست قيمت بلبرينگ ان اس كا و ديگر محصولات اين برند مي توانيد از سايت ديجي برينگ ديدن كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۸ مهر ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۲۱:۱۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

در گذشته بسياري از افرادي كه اطلاعي از مكانيك و نحوه عملكرد لوازم نداشتند تصور مي كردند بلبرينگ تنها در ماشين آلات و خودرو كاربرد دارد. اين طرز فكر به طور كامل اشتباه است. بلبرينگ از آن دسته قطعاتي به شمار مي رود كه در عين اينكه به طور مستقيم با آن تعامل نداريم ولي تقريبا در تمام لوازم و وسايلي كه نياز داريم ، به كار رفته است. تمامي وسايل منزل اعم از يخچال ، فريزر ، ماشين لباسشويي و بسياري لوازم ديگر مي توان بلبرينگ پيدا كرد. اين بلبرينگ در برخي صنايع نقش بسيار مهم و حياتي ايفا مي كند. به عنوان مثال در صنايعي همانند ماشين سازي ، نساجي ، شن و ماسه ، فولاد و ... عملكرد تمامي دستگاه ها و ماشين آلات سنگين به كيفيت و نحوه ساخت بلبرينگ به كار رفته در آنها دارد.

بلبرينگ ماسه ساز كه در صنايع شن و ماسه به كار مي رود بايد در سخت ترين و ناهموارترين محيط هاي كاري ، بهترين عملكرد را از خود نشان دهد. به همين دليل است كه بلبرينگ ماسه ساز بايد از طراحي ، كيفيت و فلز مرغوب و مخصوص ساخته شده باشد. شركت ژاپني بلبرينگ ناچي كه يكي از شناخته شده ترين و معتبر ترين شركت هاي توليد كننده بلبرينگ و رولبرينگ در جهان مي باشد ، از جمله شركت هايي است كه در ساخت بلبرينگ ماسه ساز از تجربه بالايي برخوردار مي باشد. بلبرينگ ناچي كه در صنايع شن و ماسه مورد استفاده قرار مي گيرد يكي از مطمئن ترين و با كيفيت ترين بلبرينگ هاي موجود در بازار مي باشد.

جاي پاي بلبرينگ ناچي را مي توان در صنايع ديگر همانند صنايع نساجي نيز مشاهده كرد. بلبرينگ نساجي اصل را مي توان در تمامي برندهاي معتبر ساخت بلبرينگ پيدا كرد. اما همانند بلبرينگ ماسه ساز، بلبرينگ نساجي اصل كه از ميان بلبرينگ شركت ناچي انتخاب شده باشد ، از بهترين ها و قابل اعتمادترين بلبرينگ هاي حال حاضر بازار به شمار مي رود. راه هاي زيادي براي تهيه بلبرينگ نساجي اصل و بلبرينگ ماسه ساز وجود دارد. يكي از راحت ترين و ساده ترين راه ها ، مراجعه به سايت ديجي برينگ و سفارش محصول مورد نظر مي باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۷ مهر ۱۴۰۱ ] [ ۰۸:۰۵:۵۲ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

شركت دانا صنعت آپادانا كه يكي از بزرگترين وارد كنندگان ، توليد كنندگان و فروشندگان انواع بلبرينگ و رولبرينگ در كشور مي باشد ، بسياري از خدمات و محصولات خود را از طريق سايت خود يعني سايت ديجي برينگ به مشتريان خود ارائه مي دهد. سايت ديجي برينگ با آدرسي اينترنتي https://digibearings.com/ در اختيار مشتريان قرار مي گيرد ، حاوي مطالب و مقالاتي آموزشي و مفيد در رابطه با جديدترين تكنولوژي هاي به كار رفته در ساخت انواع بلبرينگ و همچنين تاريخچه شركت هاي توليد كننده اين قطعه مي باشد. علاوه بر اين ، سايت ديجي برينگ در اصل يك فروشگاه اينترنتي براي خريد و فروش انواع بلبرينگ توليد داخلي و خارجي مي باشد. سايت ديجي برينگ يك فروشگاه بزرگ و مركزي مي باشد كه اقدام به فروش بلبرينگ چيني ، ژاپني ، سوئدي و ... مي كند. محصولات بسياري از برندهاي مطرح و معروف دنيا را مي توان در سايت ديجي برينگ مشاهده كرد و يا در رابطه با آنها اطلاعات وسيعي كسب كرد.

يكي از برندهايي كه براي بسياري از افرادي كه در صنايع مختلف فعاليت مي كنند نامي آشنا به شمار مي رود ، برند اس كا اف مي باشد. برند سوئدي و بسيار شناخته شده ي اس كا اف ، در طي بيش از يك قرن سابقه توليد انواع رولبرينگ و بلبرينگ ، به يكي از معتبرترين و مرغوب ترين بلبرينگ و رولبرينگ ها در سطح جهان تبديل شده است. به شكلي كه تنها نام اين برند مي تواند ، اطمينان يك محصول را تضمين كند. اما متاسفانه به دليل وجود تحريمات عليه كشور ايران ، برند اس كا اف در ايران هيچگونه نمايندگي رسمي اي ندارد. شركت دانا صنعت آپادانا كه يكي از بزرگترين وارد كنندگان بلبرينگ و رولبرينگ در كشور مي باشد ، با وارد كردن تمامي محصولات اين برند معتبر و شناخته شده جاي خالي نمايندگي رسمي اين برند را در ايران به سادگي و راحتي پر كرده است. براي آشنايي با ديگر محصولات برند اس كا اف و يا مشاهده ليست قيمت بلبرينگ اس كا اف مي توانيد به سايت ديجي برينگ كه در ابتدا به شما معرفي كرديم ، مراجعه كنيد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۷ مهر ۱۴۰۱ ] [ ۰۸:۰۴:۳۴ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

از ساخت اولين بلبرينگ هاي تاريخ تا به امروز زمان زيادي گذشته است. بلبرينگ نيز همانند هر قطعه صنعتي ديگر ، در طول تاريخ دستخوش تغيير و تحولات متعددي شده است. بلبرينگ هاي سنگي و چوبي جاي خودشان را به بلبرينگ هاي فلزي داده اند كه به وسيله جديدترين دستگاه ها و پيشرفته ترين تكنولوژي هاي روز جهان توليد مي شوند. در بسياري از شركت هاي توليد كننده همانند شركت ژاپني ناچي براي ساخت بلبرينگ از روبات استفاده مي شود. اين امر خطاي انساني را به حداقل و كيفيت قطعه توليد شده را به بالاترين حد ممكن رسانده است. شركت ژاپني ناچي يكي از توليد كنندگان و پيشروان در صنعت توليد و صادرات بلبرينگ و رولبرينگ در جهان به شمار مي رود. اين توليد كننده ژاپني با بيش از يك قرن تجربه در زمينه توليد بلبرينگ انواع صنايع بزرگ و كوچك همواره يكي از پر تقاضاترين، پر فروش ترين و مطمئن ترين بلبرينگ ها و رولبرينگ هاي جهان را به بازارهاي جهاني ارائه داده است.

اكثر محصولات شركت ناچي در ايران قابل تهيه مي باشند. با اينكه به طور رسمي نمايندگي فروش بلبرينگ nachi در ايران وجود ندارد ، اما به لطف فعاليت هاي شركت هايي همانند دانا صعنت آپادانا اكثر قطعات و محصولات توليد شده توسط اين شركت در كشور موجود مي باشند. با توجه به اينكه اكثر محصولات شركت ناچي و بسياري ديگر از برندهاي توليد كننده بلبرينگ در جهان توسط شركت دانا صنعت آپادانا وارد كشور مي شود ، مي توان گفت اين شركت نمايندگي فروش بلبرينگnachi و ديگر برندهاي معتبر جهاني در ايران مي باشد. براي آشنايي بيشتر با فعاليت هاي شركت دانا صنعت آپادانا مي توانيد از سايت اين شركت به نام ديجي برينگ ديدن كنيد.

با مراجعه به سايت ديجي برينگ با آدرس اينترنتي https://digibearings.com/ ، مي توان تمامي برندهاي معتبر داخلي و جهاني كه شركت دانا صنعت آپادانا نمايندگي فروش آنها را بر عهده دارد ، مشاهده كنيد. علاوه بر آشنايي بيشتر با فعاليت هاي شركت دانا صنعت آپادانا و همچنين عملكرد انواع بلبرينگ و رولبرينگ ، و يا مشاهده ليست جديدترين قيمت بلبرينگ شن و ماسه ، بلبرينگ نساجي ، بلبرينگ فولاد و ديگر صنايع مي توانيد از سايت ديجي برينگ كمك بگيريد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۷ مهر ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۱۲:۲۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

اگر صاحب يك صنعت و داراي ماشين آلات بزرگ مي باشيد ، پس حتما با كاربرد بلبرينگ به خوبي آشنايي داريد. بلبرينگ ، اين قطعه مهم و حساس در هر ماشين و صنعتي مي تواند كيفيت و عملكرد آن دستگاه را به ميزان قابل توجهي افزايش دهد. در صورت خرابي و يا هر ايراد ديگري به همان اندازه مي تواند باعث كاهش بازدهي يك دستگاه نيز شود. به همين دليل است كه مراقبت و رسيدگي به ماشين آلات و بررسي به موقع قطعات آن از جمله بلبرينگ ، مي تواند بر روي راندمان و كيفيت نهايي هر صنعت تاثير مستقيم بگذار. سايت ديجي برينگ با آدرس اينترنتي https://digibearings.com/ مي تواند از بسياري جهات به صاحبان صنايع مختلف كمك هاي فراواني كند. سايت ديجي برينگ كه به شركت دانا صنعت آپادانا تعلق دارد ، اكثر توليدات و محصولات بلبرينگ هاي معتبر و معروف جهاني را در سايت خود موجود دارد. محصولات برندهاي جهاني و شناخته شده اي همانند شركت سوئدي اس كا اف Skf ، شركت ژاپني ان اس كا nsk و شركت معروف ناچي را مي توان از طريق مراجعه به سايت ديجي برينگ با آدرس اينترنتي https://digibearings.com/ سفارش داده و تهيه كرد. در اين ميان اكثر اين شركت ها به دليل تحريماتي كه عليه كشور ايران اعمال شده است ، هيچ نمايندگي فعال و رسمي در كشور ندارند. اما به لطف فعاليت هاي شركت دانا صنعت آپادانا ، تمامي محصولات اين برندهاي معتبر و معروف را مي توان به راحتي تهيه كرد.

همانطور كه گفته شد يكي از بزرگترين توليد كنندگان بلبرينگ در جهان شركت اس كا اف skf مي باشد. محصولات اين برند نيز همانند ديگر برندهاي معتبر جهاني از طريق شركت دانا صنعت آپادانا وارد كشور مي شوند. بنابراين ، خريد بلبرينگ skf از طريق سايت ديجي برينگ به راحتي امكان پذير مي باشد. در بلبرينگ ديگر محصولاتي كه در صنايع مورد استفاده قرار مي گيرند همانند انواع رولبرينگ ، روان كننده (گريس) و حتي گرمكن القايي بلبرينگ را نيز مي توان در سايت ديجي برينگ مشاهده كرد. خريد گريس Skf كه يكي از مرغوب ترين گريس هاي حال حاضر بازارهاي داخلي و جهاني مي باشد ، از طريق سايت ديجي برينگ امكان پذير شده است. با مراجعه به سايت ديجي برينگ با آدرس اينترنتي https://digibearings.com/ مي توانيد براي خريد گريس skf و يا خريد بلبرينگ skf اقدام كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۷ مهر ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۰۲:۳۲ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

گريس skf

 

سايت ديجي برينگ با آدرس اينترنتي https://digibearings.com/ ، از جمله معتبرترين فروشگاه هاي اينترنتي براي  تهيه انواع قطعات اصلي و يدكي ماشين آلات بزرگ و كوچك صنايع به شمار مي رود. سايت ديجي برينگ كه به شركت دانا صنعت آپادانا تعلق دارد ، به طور حرفه اي در زمينه عرضه قطعاتي همانند بلبرينگ ، رولبرينگ ، گرمكن القايي بلبرينگ و حتي فروش انواع گريس فعاليت مي كند. در بحبوبه تحريماتي كه عليه ايران اعمال شده است ، شركت دانا صنعت آپادانا موفق به وارد كردن محصولات بسياري از برندهاي معتبر و معروف جهاني شده است. محصولات توليد كنندگان بزرگي همچون ان اس كا ، اس كا اف ، ناچي و بسياري ديگر را مي توان در سايت ديجي برينگ مشاهده كرد. با يك نگاه كلي به سايت ديجي برينگ متوجه مي شويد اكثر بلبرينگ هايي كه در صنايع مختلف همچون صنايع شن و ماسه ، صنايع فولاد ، صنايع نساجي ، صنايع خودرو ، صنايع سيمان سازي و ... ضرروي مي باشند را مي توان از طريق سفارش آنلاين تهيه كرد. با توجه به برندهاي معتبري كه در سايت ديجي برينگ وجود دارند و همچنين سابقه و تجربه اي كه شركت دانا صنعت آپادانا در طي ساليان سال فعاليت خود در حيطه واردات و توليد انواع بلبرينگ و رولبرينگ ، مي توان از كيفيت و اصل بودن محصولات آن اطمينان خاطر پيدا كرد.

يكي از برترين و شناخته شده ترين توليد كنندگان بلبرينگ و رولبرينگ در جهان شركت معتبر سوئدي اس كا اف SKF مي باشد. تمامي محصولات اين برند به بهره مندي از مرغوبيت بالا و كيفيت برتر در جهان شناخته مي شوند. از تقاضاي زياد و فروش بالاي محصولات برند اس كا اف مي توان به خوبي متوجه شد كه تا چه ميزان اين برند در دنياي صنعت شناخته شده و معتبر مي باشد. علاوه بر بلبرينگ و رولبرينگ ، گريس skf و همچنين گرمكن القايي اين برند نيز در زمره برترين ها در رده خود به شمار مي روند. خوشبختانه تمامي خريد بلبرينگ اس ك اف ،  گريسskf ، گرمكن القايي بلبرينگ اس كا اف و ديگر توليدات اين برند معتبر از طريق سفارش در سايت ديجي برينگ امكان پذير مي باشد. براي خريد بلبرينگ اس كا اف و همچنين مشاهده ديگر محصولات موجود در سايت ديجي برينگ مي توانيد به آدرس اينترنتي https://digibearings.com/ مراجعه كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۷ مهر ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۰۲:۵۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

در دنياي توليد بلبرينگ ، برخي كشورها را مي توان پرچم داران اين عرصه دانست. كشور ژاپن كه به عنوان كشور مهد تكنولوژي شناخته مي شود ، در خط توليد بلبرينگ هاي خود نيز از جديدترين و برترين تكنولوژي هاي جهان استفاده مي كند. برخي از شركت هاي توليد كننده همانند ناچي با بهره گيري از روبات در خط توليد محصولات خود اعم از بلبرينگ ، نهايت دقت را در توليد آنها به كار مي برند. چنين تكنولوژي هاي پيشرفته اي باعث مي شود بلبرينگ هاي صنايع سنگين و حساسي همچون بلبرينگ سيمان و بلبرينگ فولاد كه نياز به استحكام و طراحي خاص دارند ، با بالاترين كيفيت ممكن توليد شوند. بلبرينگ هاي ژاپني از مرغوب ترين فلزات موجود در بازار و با كمك برترين تكنولوژي هاي اين عرصه توليد مي شوند. به همين دليل است كه بلبرينگ هاي ژاپني را برترين و بهترين بلبرينگ هاي موجود در بازار مي دانند.

تقاضا و فروش بالايي كه براي انواع بلبرينگ ژاپني در بازار وجود دارد ، باعث شده است بر روي قيمت هاي اين قطعه مهم تاثير فراواني گذاشته شود. بسياري از شركت هاي ايراني همچون شركت دانا صنعت آپادانا با چندين سال سابقه و تجربه در زمينه واردات انواع بلبرينگ خارجي به كشور ، همواره يكي از فعالان شناخته شده در اين عرصه به شمار رفته است. بسياري از بلبرينگ هاي توليد كنندگان ژاپني از طريق شركت دانا صنعت آپادانا وارد كشور مي شوند. در نتيجه مي توان از كيفيت و اصل بودن آنها اطمينان خاطر پيدا كرد.

سايت ديجي برينگ كه همانند ويترن شركت دانا صنعت آپادانا در دنياي مجازي عمل مي كند ، به خوبي مي تواند ميزان فعاليت و همچنين محصولاتي كه توسط شركت دانا صنعت آپادانا وارد كشور مي شوند را ، نشان دهد. در سايت ديجي برينگ به خوبي مي توان تمامي محصولات توليد كنندگان مطرح جهاني همچون بلبرينگ ناچي ، بلبرينگ ان اس كا و بلبرينگ اس كا اف را مشاهده كرد. در صورت داشتن هر گونه سوال درمورد هر محصول كافي است با شماره مشاوره تلفني ديجي برينگ تماس بگيريد تا مشاورين فروش شركت دانا صنعت آپادانا هرگونه سوال يا ابهامي كه داريد را براي شما برطرف كنند. در سايت ديجي برينگ به راحتي مي توانيد ليست قيمت بلبرينگ ژاپني ، بلبرينگ چيني و حتي بلبرينگ هاي ايراني را مشاهده كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۷ مهر ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۰۰:۵۹ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

بلبرينگ نوعي ياتاق يا چرخ دنده چرخشي يا توپي مي باشد كه جهت جلوگيري از اصطكاك و سايش سطح در حال چرخش به كار مي رود. بلبرينگ در تمامي دستگاه ها و مخصوصا در قطعاتي كه براي به نوعي حالت چرخشي دارند همانند چرخ دنده هاي اتومبيل ، يك قطعه اصلي و مهم محسوب مي شود. به خصوص در اتومبيل كه براي هر بخش آن نياز به نوع خاصي بلبرينگ مي باشد. يكي از وارد كنندگان بزرگ و معتبر بلبرينگ هاي مختلف اعم از بلبرينگ صنايع نساجي ، بلبرينگ صنايع ماشين سازي ، بلبرينگ صنايع قولاد و... شركت دانا صنعت آپادانا مي باشد كه شايد براي اكثر افراد با نام سايت آن يعني ديجي برينگ شناخته مي شود. ديجي برينگ با بيش از دو دهه تجربه فعاليت در زمينه واردات و فروش بلبرينگ ، يكي از شناخته ترين و شاخص ترين شركت ها در اين حيطه به شمار مي رود. براي آشنايي بيشتر با محصولات و فعاليت هاي شركت دانا صنعت آپادانا ، به سايت آن يعني ديجي برينگ با آدرس اينترنتي https://digibearings.com/ مراجعه كنيد.

از گذشته تا به حال بهترين بلبرينگ هاي جهان توليد كشور ژاپن بوده اند. يكي از شناخته شده ترين و برترين توليد كننده در ميان انبوه توليد كنندگان بلبرينگ جهان ، برند معتبر NSK مي باشد. تمامي محصولات اين شركت و توليد كننده معتبر ژاپني همانند بلبرينگ ، رولبرينگ ، گرمكن القايي بلبرينگ ، روان كننده بلبرينگ و ديگر توليدات اين برند همواره جزو پر تقاضاترين و پرفروش ترين ها در بازارهاي داخلي و جهاني بوده اند. بلبرينگ هايي كه برند ان اس كا براي صنايع سخت و دشواري همچون صنايع شن و ماسه ، صنايع فولاد و صنايع نساجي توليد مي كند ، جهت كار تحت شرايط دشوار محيط و فشار و دماي بالا طراحي شده اند. به همين دليل است كه بلبرينگ هاي توليد ان اس كا كه براي صنايع سخت توليد مي شوند يكي از برترين ها و مطمئن ترين بلبرينگ ها در جهان به شمار مي روند. براي مشاهده ليست قيمت بلبرينگ NSK و يا آشنايي بيشتري با ديگر محصولات اين برند معتبر جهاني مي توانيد به سايت ديجي برينگ با آدرس https://digibearings.com/ ديدن كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۶ مهر ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۰۹:۱۸ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

سال‌هاست كه پركردن دندان با كمك ماده اي به نام آمالكپ صورت مي گيرد. تا چند سال پيش كليه پركردگي هاي دندان آسيا با اين ماده نقره اي رنگ بود . امروزه كامپوزيت دندان جايگزين خوبي براي آمالگام است. اما بهتر است بدانيد كه اين ماده حتي با حضور اين كامپوزيت ها هنوز هم كاربرد هاي خاص خود را دارد.

آمالكپ سپهر، آمالكپ پرطرفداري در بين دندانپزشكان است. اين تركيب براي پر كردن حفره‌هاي دنداني كه به هر دليلي به وجود آمده اند استفاده مي‌شود. كيفيت بالا و قيمت بسيار مناسبي دارد. اين ماده توليد يك شركت ايراني است. به سبب كيفيت بالا و قيمت مناسب، بسياري از دندانپزشكان از اين محصول براي ترميم دندان هاي بيماران خود استفاده مي‌كنند.

از تركيب پودر آلياژ با جيوه خميري با قابليت شكل دهي حاصل مي‌شود. اين خمير در دراز مدت جايگزين ساختمان دندان از دست رفته و ترميم عمل جويدن مي‌شود.  آمالكپ سپهر يكي از محصولاتي است كه آماده مصرف و ايمن مي باشد؛ اين محصول علاوه بر اينكه باعث صرفه جويي در زمان مي شود به دليل ليستي از ويژگي هاي زير محبوب است: حاوي مقدار زيادي مس، فاقد فلز روي، ايمن داراي ثبات بالا، داراي سهولت استفاده، فاقد فاز مخرب گاما، پاليش پذيري عالي و ضمانت كيفيت.

ماده ترميمي آمالكپ سپهر كه در زمان پوسيدگي دندان ها استفاده مي شود، فوق العاده انعطاف پذير بوده و در زمان شكستگي دندان به راحتي شكل گرفته و حجم هاي نامنظم دندان را پر كند. قيمت آمالكپ سپهر با توجه به ويژگي هاي كاربردي اين محصول بسيار مقرون به صرفه است؛ اما يكي  از دلايل استفاده از آمالكپ سپهر در اكثر مطب هاي دندان پزشكي آن است كه استفاده از آن در مطب هاي دندان پزشكي ذخيره كردن زمان است. همچنين قيمت آمالكپ سپهر در ايتن صفحه به روز شده است تا به راحتي آن را خريداري كنيد. براي خريد آمالكپ سپهر از نمايندگي رايكا دنتال به نشاني https://raikadental.com  همين حالا اقدام كنيد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۲ مهر ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۳۵:۲۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ][ ۸۱ ][ ۸۲ ][ ۸۳ ][ ۸۴ ][ ۸۵ ][ ۸۶ ][ ۸۷ ][ ۸۸ ][ ۸۹ ][ ۹۰ ][ ۹۱ ][ ۹۲ ][ ۹۳ ][ ۹۴ ][ ۹۵ ][ ۹۶ ][ ۹۷ ][ ۹۸ ][ ۹۹ ][ ۱۰۰ ][ ۱۰۱ ][ ۱۰۲ ][ ۱۰۳ ][ ۱۰۴ ][ ۱۰۵ ][ ۱۰۶ ][ ۱۰۷ ][ ۱۰۸ ][ ۱۰۹ ][ ۱۱۰ ][ ۱۱۱ ][ ۱۱۲ ][ ۱۱۳ ][ ۱۱۴ ][ ۱۱۵ ][ ۱۱۶ ][ ۱۱۷ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی