web
web

دانلود سريال سياوش

فيلم اجتماعي متري شيش و نيم

اكثر فيلم هاي سينمايي پس از اتمام اكران وارد مجموعه شبكه خانگي مي شوند. مخاطبين و علاقمنداني كه در زمان اكران به هر دليلي موفق به مشاهده فيلم ها بر روي پرده سينما نشده اند ، قادر خواهند بود از طريق خريداري فيلم مورد نظر خود ، آن را در منزل مشاهده كنند. يكي از سينمايي هاي بسيار موفق سينماي ايران فيلم متري شيش و نيم به كارگرداني سعيد روستا مي باشد.

پيمان معادي ، نويد محمد زاده ، پريناز ايزديار ، فرهاد اصلاني و ... در فيلم متري شيش و نيم به نقش آفريني پرداخته اند. اين فيلم موفق به كسب جوايز بي شماري در جشنواره هاي فيلم هاي خارجي شده بود و همين امر منجر به استقبال بي نظير مخاطبين داخلي از اكران آن شد.

فيلم متري شيش و نيم تا مدت ها پر فروش ترين فيلم سينمايي در همان سال اكران خود بود و تا امروز نيز يكي از پر فروش ترين فيلم هاي تاريخ سينمايي ايران لقب گرفته است. دانلود فيلم متري شيش و نيم همچنان پس از گذشت سال ها از اكران عمومي آن ، يكي از پر مخاطب ترين جستجوها در ميان كاربران ايراني به شمار مي رود.

سريال هاي پر مفهوم ايراني

مجموعه شبكه خانگي به توليد سريال هاي متنوع معروف مي باشد. سريال هايي كه اكثرا از بازيگران مطرح سينما بهره مي برند. همين امر باعث مي شود طرفداران و مخاطبين بي شماري به ديدن اين دسته از سريال ها جذب شوند. بي شك يكي از موفق ترين سريال هاي شبكه خانگي در چند ماه اخير ، سريال ياغي بوده است.

سريالي كه به محض انتشار آن در شبكه خانگي به لطف بازيگراني همچون پارسا پيروزفر ، امير جعفري ، طناز طباطبايي و علي شادمان و همچنين فيلمنامه ي قوي خود به سرعت تبديل به يكي از محبوب ترين و پر مخاطب ترين سريال هاي در حال پخش شبكه خانگي تبديل شد.

يكي ديگر از سريال هاي پر مخاطب كه به دليل بازيگراني همچون ميلاد كي مرام ، مجيد صالحي ، رضا كيانيان و ترلان پروانه انتظارات زيادي از آن مي رفت ، سريال سياوش مي باشد. سريال سياوش در دو فصل توليد و در شبكه خانگي توزيع شد. سريالي كه در زمان پخش خود مخاطبين بسياري را جذب خود كرد.

در صورتي كه قصد دانلود سريال سياوش و يا دانلود قسمت جديد ياغي را داريد مي توانيد از سايت ديدي فيلم به صورت كاملا قانوني براي خريداري آن اقدام كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۱۵:۳۵ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دانلود قسمت جديد بي گناه  

اين روز ها دانلود قسمت جديد بي گناه و همچنين سريال جنايي جديد يعني دانلود قسمت جديد خون سرد در بين علاقمندان و تماشاگران آثار نمايش خانگي محبوبيت و طرفداران زيادي دارند.

براي دانلود قسمت جديد بي گناه، عاشقانه ي جديد فيليمو اقدام كنيد!

عاشقانه ي جديد فيليمو به كارگرداني مهران احمدي يعني بي گناه از ابتداي پخش خود با استقبال و محبوبيت قابل توجهي روبرو شد و عوامل سازنده ي اين اثر همچنان توانسته اند محبوبيت اين سريال را در بين مردم حفظ كنند و بيننده هربار براي دانلود قسمت جديد بي گناه مشتاق است.

اما بايد صبر كرد و ديد كه آيا مهران احمدي توانسته است تا پايان سريالش اشتياق كاربران و مخاطبين خود را براي دانلود قسمت جديد بي گناه حفظ كند يا خير؟ سريال بي گناه با حضور بازيگران چون: شبنم مقدمي، مهران احمدي، ويشكا آسايش و... ساخته شده است كه حضور اين بازيگران مطرح به خودي خود موفقيت و محبوبيت اوليه ي دانلود قسمت جديد بي گناه را تضمين مي كند.

دانلود قسمت جديد بي گناه يا دانلود قسمت جديد خون سرد؟

اثر جديد ديگر پلتفرم ديگري از شبكه نمايش خانگي يعني فيلم نت توانسته است مخاطبين مخصوص خود را جذب كند. سريال خون سرد در ژانر جنايي ساخته شده است و هرجمعه شاهد اشتياق زياد كاربران براي دانلود قسمت جديد خون سرد خواهيد بود. با توجه به سليقه خود مي توانيد بين دانلود قسمت جديد بي گناه يا دانلود قسمت جديد خون سرد تصميم بگيريد؛

اما بهتر است بدانيد كه اين دو سريال هر دو در ژانر خود خوش ساخت هستند و تا به الان نيز توانسته اند محبوبيت خوبي كسب كنند. براي دانلود هركدام از آثار شبكه نمايش خانگي مي توانيد به رسانه دي دي فيلم به آدرس http://didifilm.com مراجعه كنيد و همه ي فيلم و سريال ها را در كيفيت هاي مختلف با لينك مستقيم دانلود كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۱۲:۰۷ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

بهترين مركز تست سرگيجه در تهران در وهله اول با تشخيص سرگيجه و عدم تعادل مي تواند طي يك معاينه سرپايي احتمالات را مورد بررسي قرار مي دهد و با يك شرح حال گيري ساده علت هاي احتماي را مورد بررسي قرار مي دهد. در وهله دوم دكتر درمان سرگيجه در تهران براي اطمينان  با استفاده از تست هاي اختصاصي سرگيجه و تفسير آن براي آن بيمار خاص به صورت قطعي تر تشخيص خود را در مركز تست سرگيجه انجام مي دهد. بنابراين بررسي ها و انجام تست هاي متنوع تشخيص صحيح تري را امكان پذير مي سازد. بهترين كلينيك سرگيجه در تهران  با به كار گيري انواع  تست سرگيجه علت آن را جويا مي شود.

تست شنوايي نوزادان در تهران مي تواند به صورت غربالگري انجام شوند، يعني حساسيت تست به گونه اي تنظيم شود كه در مرز آستانه شنوايي طبيعي و غير طبيعي قرار گيرد. در اين صورت آستانه دقيق شنوايي نوزاد به دست نمي آيد، بلكه نتيجه اين در تست صرفا به صورت رد يا قبول است. به همين دليل در زمان بسيار كوتاهي ( كمتر از يك دقيقه) به انجام مي رسد. اين تست به صورت اتوماتيك انجام شده و شنوايي شناس يا آزمايشگر كلينيك شنوايي سنجي نوزادان تهران دخالت زيادي در روند تفسير دستگاه ندارد. هر دو آزمون هاي OAE و ABR مي توانند به صورت غربالگري و اتوماتيك يا بصورت كامل و تشخيصي انجام شوند. غربالگري شنوايي معمولا در بيمارستان ها و زايشگاه ها براي نتيجه گيري سريع انجام شده و سپس شنوايي سنجي دقيق نوزاد پس از يك تا سه ماه حتما بايد در كلينيك شنوايي سنجي نوزادان در تهران بصورت كامل و تشخيصي انجام شود.

براي انجام هر چه بهتر اين تست ها و اطمينان خود از سلامت نوزاد مي توانيد با كارشناسان و متخصصان ما در كلينيك آواج به نشاني اينترنتي https://www.avajclinic.com در ارتباط باشيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ ] [ ۱۲:۲۹:۳۹ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

سريال هايي با ژانر اجتماعي

يكي از اولين سريال هايي كه در مجموعه شبكه ي خانگي منتشر شد ، سريال شهرزاد بود. سريالي با داستان تاريخي و مهيج كه به لطف كارگرداني قوي و بازيگراني توانايي كه داشت به سرعت مورد توجه مخاطبين و منتقدين قرار گرفت. يكي از نقاط قوت اين سريال تيم بازيگري بسيار قوي آن مي باشد.

سريال شهرزاد اولين حضور ترانه عليدوستي در يك سريال به شمار مي رود. علي نصيريان يكي از جذاب ترين و قوي ترين نقش هاي خود را در اين سريال ايفا كرد. شهاب حسيني و مصطفي زماني نيز به عنوان دو نقش اصلي مرد نيز ، نقش آفريني بسيار گيرايي از خود به نمايش گذاشتند.

با گذشت سال هاي از انتشار اين سريال محبوب ، دانلود سريال شهرزاد همچنان يكي از پر مخاطب ترين و پر جستجو ترين عبارات در ميان كاربران ايراني مي باشد. اين امر نشان دهنده محبوبيت تكرار نشدني اين سريال در ميان مخاطبين مي باشد.

پرطرفدار ترين سريال هاي سينماي ايران

يكي از سريال هايي كه بسياري از طرفداران سريال هاي مجموعه شبكه خانگي در انتظار انتشار آن مي باشند ، سريال پدر گوارديولا مي باشد. سريال پدر گوارديولا با بازي ستارگان محبوب و معروفي همانند مهران مديري ، حميد فرخ نژاد ، مهران غفوريان ، ستاره اسكندري ، مهدي سلطاني ، هنگامه قاضياني و بسياري ديگر از هنرمندان كشور ، نويد سريالي قوي و جذاب را مي دهد. سعيد نعمت الله كار نويسندگي و كارگرداني اين مجموعه سريال پر ستاره را بر عهده دارد.

با اينكه زمان پخش دقيق اين سريال همچنان مشخص نمي باشد ولي بسياري از مخاطبين در انتظار انتشار آن مي باشند. امكان خريداري و دانلود سريال پدر گوارديولا از طريق پلتفرم ها و سايت هايي عرضه كننده سريال هاي ايراني همانند ديدي فيلم به راحتي امكان پذير مي باشد.

يكي ديگر از سريال هاي پر ستاره و بسيار مورد انتظاري كه مي توان به آن اشاره كرد ، سريال پوست شير مي باشد. اين سريال به دليل حضور ستارگاني همچون شهاب حسيني ، هادي حجازي فر ، پانته آ بهرام ، علي اوسيوند و ... از جمله سريال هايي است كه انتظار مي رود مخاطبين بسيار زيادي را به خود جلب كند. شما مي توانيد براي دانلود سريال پوست شير به سايت ديدي فيلم مراجعه كرده و با خريداري قانوني آن از عوامل اين سريال حمايت كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ ] [ ۱۲:۱۹:۳۷ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

مشاهده و دانلود فيلم دوزيست

دانلود فيلم دوزيست كه هم اكنون يكي از پر بيننده ترين و پر فروش ترين فيلم هاي ايراني جديد و در حال اكران مي باشد ، يكي از پر جستجوترين كلمات در ميان كاربران ايراني است. حضور بازيگراني قدرتمند و توانا همانند جواد عزتي ، پژمان جمشيدي ، هادي حجازي فر ، ستاره پسياني ، سعيد پور صميمي و... در كنار داستاني جذاب و اجتماعي باعث شده است كه استقبال از اكران و همچنين دانلود فيلم دوزيست به ميزان قابل توجهي افزايش يابد.

افرادي كه در انتظار دانلود فيلم ايراني دوزيست هستند ، بايد منتظر اتمام اكران عمومي اين فيلم و عرضه آن در مجموعه شبكه خانگي شوند. استقبال مردمي از فيلم هاي ايراني در سال هاي اخير بسيار افزايش يافته است.

همين امر به بالا رفتن ميزان دانلود فيلم ايراني نيز منجر شده است. بسياري از افرادي كه به دلايل مختلفي همانند مشغله زياد امكان رفتن به سينما را ندارند ، ترجيح مي دهند فيلم هاي مورد علاقه خود را دانلود و در منزل مشاهده كنند.

مشاهده فيلم و سريال يكي از سرگرمي هاي ساده ولي لذت بخشي است كه مي توان در كنار خانواده و دوستان از آن فيض برد. به همين علت است كه سايت هاي متعددي در زمينه دانلود فيلم و سريال هاي ايراني و خارجي شروع به فعاليت كرده اند.

دي دي فيلم ، بهترين سايت دانلود

همانطور كه گفته شد ، سايت هاي دانلود متعددي وجود دارند كه در حيطه عرضه و دانلود قانوني فيلم و سريال ايراني فعاليت مي كنند. در اين ميان سايت دي دي فيلم را مي توان يكي از بهترين سايت هاي فعال در اين حيطه دانست. سايت دي دي فيلم ، عنوان جديد سايت سبزپندار مي باشد كه به دليل راحتي كاربران ، آدرس اينترنتي خود را به دي دي فيلم تغيير داده است.

اكثر سريال هاي ايراني كه هم اكنون در مجموعه شبكه خانگي منتشر مي شوند و همچنين جديدترين فيلم هاي ايراني كه پس از اتمام اكران وارد شبكه خانگي مي شوند را مي توان به راحتي در سايت دي دي فيلم پيدا كرد. لينك هاي مستقيم و قانوني سايت دي دي فيلم امكان دانلود در كيفيت هاي مختلف را در اختيار كاربران خود قرار مي دهد. بدين ترتيب شما مي توانيد فيلم و سريال مورد علاقه خود را با كيفيت دلخواه خريداري ، دانلود و مشاهده كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ ] [ ۱۲:۱۳:۵۰ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

قيمت دوربين خودرو

ردياب خودرو ، يك تكنولوژي كاربردي

امروزه ردياب خودرو يكي از تكنولوژي هاي بسيار مورد استقبال قرار گرفته از سوي صاحبان خودرو به شمار مي رود. هر فردي دوست دارد كه جان و مال او از هر گونه خطري در امان باشد. خودرو نيز علاوه بر دزدگير نياز به سيستم امنيتي قوي دارد.

به همين منظور است كه خريد و استفاده از ردياب خودرو به شكل چشمگيري در حال افزايش است. ردياب خودرو موارد استفاده متعددي دارد كه بابت بسياري مسائل مي تواند خيال صاحبان خودرو را راحت كند. ردياب خودرو براي مواقعي كه خودرو به سرقت مي رود ، به پليس و صاحب خودرو كمك مي كند تا به سرعت مكان آن را پيدا كنند.

از ردياب خودرو براي مواقعي كه مكان پارك خودرو را فراموش مي شود نيز مي توان استفاده كرد. در كنار ردياب خودرو استفاده از دوربين خودرو نيز بسيار كاربردي مي باشد. اين دو تكنولوژي از جمله تكنولوژي هاي جديدي هستند كه از طرف صاحبان خودرو به شدت مورد استقبال قرار گرفته اند.

به خصوص دوربين خودرو كه علاوه بر صاحب خودرو ، كار پليس و شركت هاي بيمه را نيز بسيار آسان كرده است. از دوربين خودرو براي پيدا كردن مقصر در زمان تصادف استفاده مي شود. رانندگان نيز از دوربين خودرو در حين رانندگي و يا پارك ماشين استفاده مي كنند. قيمت دوربين خودرو و ردياب خودرو با توجه به شركت توليد كننده و تكنولوژي به كار رفته در آن ، متغير مي باشد.

دوربين پلاك خوان ، تحولي در سيستم هاي نظارتي

دوربين پلاك خوان ، يكي از سيستم هاي امنيتي و نظارتي كه در شركت هاي خصوصي و دولتي و همچنين پليس راهنمايي و رانندگي كمك فراواني مي كند ، مي باشد. دوربين پلاك خوان با كيفيت بالاي لنز خود قادر به ثبت شماره ها و حروف پلاك ها در سرعت هاي مختلف مي باشد.

به همين دليل است كه در اكثر مواقع توسط صاحبان پاركينگ هاي عمومي ، پاركينگ هاي ادارات دولتي  خصوصي براي بررسي رفت و آمد كاركنان و افراد غريبه  و يا حتي توسط پليس براي كنترل سرعت و ترافيك مورد استفاده قرار مي گيرد. قيمت دوربين پلاك خوان نيز با توجه به نوع لنز و كيفيت بدنه آن متفاوت مي باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۰۵:۳۸ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

تفاوت قيمت دوربين مدار بسته داهوا با برندهاي ديگر

قيمت دوربين مدار بسته داهوا كه از جديد ترين تكنولوژي موجود در بازار بهره مي برد به نسبت ديگر محصولات بسيار بصرفه تر است. استفاده از سيستم هاي امنيتي و نظارتي به يكي از لزومات و واجبات در زندگي جوامع امروزي تبديل شده است.

به همين دليل است كه توليد كنندگان اين نوع سيستم هاي امنيتي و نظارتي براي برنده شدن در رقابت با ديگر توليد كنندگان سعي دارند كه محصولات خود را با بهترين تكنولوژي موجود در بازار مجهز كرده و با قيمت هاي مختلف كه براي تمامي افراد قابل تقبل باشد ، به بازار عرضه كنند.

شركت تايواني داهوا كه يكي از بزرگ ترين توليد كنندگان سيستم هاي امنيتي و نظارتي در جهان مي باشد نيز سعي داشته است تا قيمت و تكنولوژي به كار رفته در محصولات خود را به دسته هاي مختلفي تقسيم كند تا متقاضيان با توجه به بودجه و همچنين نياز خود قادر به تامين بهترين سيستم امنيتي و نظارتي اين شركت با قيمت مناسب باشند.

دي وي ار ، از دستگاه هاي مهم در سيستم امينتي

هر سيستم امنيتي و نظارتي بايد برخي لوازم جانبي همانند دي وي آر ، يو پي اس و ... برخوردار باشد. در اين ميان علاوه بر خود سيستم امنيتي و نظارتي ، لوازم جانبي مورد نياز آن نيز بايد داراي كيفيت مطلوب باشند. مخصوصا دي وي آر ، يكي از مهم ترين قسمت هاي سيستم امنيتي مي باشد. دستگاه ضبط دي وي آر ، كار ضبط تصاوير دوربين هاي مدار بسته تحت شبكه و آنالوگ را انجام مي دهد. دستگاه دي وي آر مي تواند از طريق كابل HDMI به تلويزيون و از طريق كابل هاي ديگر به كامپيوتر متصل مي شود.

با توجه به اينكه خريد سيستم هاي امنيتي و نظارتي از اهميت بالايي برخوردار است بايد پيش از خريد آن به اندازه كافي اطلاعات كسب كرد تا بهترين انتخاب را در هنگام خريد انجام داد. سايت دوربين ماركت با آدرس اينترنتي doorbinmarket.com از جمله سايت هايي است كه مي توانيد از آن براي خريد ، مشاوره و يا كسب اطلاعات مورد نياز خود كمك بگيريد. متخصصان و كارشناسان فعال در دوربين ماركت مي توانند به شما در انتخاب بهترين سيستم امنيتي و نظارتي مشاوره هاي مفيدي دهند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۰۴:۴۸ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

خريد دوربين هايك ويژن

خريد دوربين هايك ويژن ، بهترين گزينه براي تامين امنيت

يكي از معتبرترين شركت هاي توليد كننده سيستم هاي امنيتي و نظارتي در دنيا ، شركت هايك ويژن مي باشد. خريد دوربين هايك ويژن از جمله مطمئن ترين گزينه هاي امنيتي براي هر فرد و شركتي مي باشد.

شركت هايك ويژن با بهره مندي از جديد ترين تكنولوژي روز و به كار بردن بهترين كيفيت در بدنه محصولات خود ، از جمله برندهايي است كه محصولات آن هميشه جزو پر طرفدارترين و پر فروش ترين محصولات سيستم هاي امنيتي و نظارتي بازارهاي داخلي و جهاني بوده اند.

براي خريد دوربين هايك ويژن و ديگر لوازم جانبي توليد شده توسط اين شركت مي توانيد به سايت دوربين ماركت مراجعه كنيد. سايت دوربين ماركت از جمله سايت هاي معتبر داخلي مي باشد كه مي توانيد از طريق آن به اطلاعات مورد نظر خود در رابطه با انواع سيستم هاي امنيتي و نظارتي بدست آوريد.

علاوه بر اين ، به كمك راهنمايي و مشورتي كه متخصصان و كارشناسان فعال در سايت دوربين ماركت به مشتريان خود مي دهند ، مي توانيد بهترين سيستم امنيتي و نظارتي را براي محل زندگي يا كسب و كار خود انتخاب كنيد.

جديدترين فناوري دوربين هاي مدار بسته ، دوربين سيم كارتي

دوربين سيم كارتي ، يكي از جديدترين تكنولوژي هايي كه در سيستم هاي امنيتي و نظارتي است كه قابليت استفاده از سيم كارت بر روي دوربين هاي مدار بسته را فراهم مي كند.

دوربين سيم كارتي به دليل عدم نياز به كابل كشي و يا مودم براي ارتباط با اينترنت ، از بسياري جهات براي مكان هايي كه پوشش دهي اينترنت از طريق مودم ضعيف مي باشد ، بسيار كاربردي مي باشد. در كنار اين نوع دوربين سيم كارتي ، دزدگيرها نيز به نحوي طراحي شده اند كه قابليت نصب سيم كارت را پيدا كرده اند.

از جمله اين دزدگيرها مي توان به دزگير سايلكس sg8 اشاره كرد. دزدگير سايلكس sg8 يكي از برندهاي مشهور دزدگير اماكن در جهان مي باشد كه علاوه بر قابليت نصب سيم كارت ، توانايي برقراري تماس تلفني را نيز دارد. دزدگير سايلكس sg8  به دليل بهره مندي از 5 زون ، اتصاب به سنسورهاي بي سيم ، ضبط پيام و ... به سرعت به يكي از پر فروش ترين دزدگيرهاي اماكن در بازار تبديل شده است.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۵۴:۲۶ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

 

بسياري از والدين به دنبال يافتن انواع شعر كودكانه صوتي با متن مي باشند. اين كار از دلايل زيادي برخوردار است. يكي از مهم ترين دلايل آن را مي توان تاثير عميق و مستقيم گوش دادن به شعر كودكانه صوتي با متن بر روي حافظه و مهارت هاي گفتاري و شنيداري كودك دانست. زماني كه پدر و مادر براي كودك خود يك شعر كودكانه صوتي را اجرا مي كنند ، باعث فعاليت بيشتر ذهن كودك و تلاش او براي هم خواني با آهنگ مي شوند. تكرار و تداوم اين كار به مرور به يادگيري متن آهنگ توسط كودك منجر مي شود. در سنين بالاتر اين قضيه كمي متفاوت تر خواهد بود. براي كودكاني كه قادر به خواندن و نوشتن مي باشند ، پخش شعر كودكانه صوتي با متن مقابل آن ، مي تواند به يادگيري نوشتن صحيح كلمات و يا گسترش دايره لغات كودك كمك كند.

اكثر ترانه هاي و شعر هاي ادبيات كودك همانند شعر دست كوچولو پا كوچولو از متن ساده و قابل فهم براي رده هاي مختلف سني كودكان برخوردار مي باشند. اما در عين حال اين شعرهاي ساده همانند شعر دست كوچولو پا كوچولو مي توانند همانند يك ابزار در آموزش و پرورش كودكان نقش مهمي ايفا كنند. كودك و نوجوان از گوش دادن به آهنگ و ترانه خسته نمي شوند و همه تلاش خود را براي ياد گرفتن ترانه مورد علاقه خود انجام مي دهند. به همين دليل است كه محتواهاي اكثر شعرهاي كودكانه به گونه اي مي باشند كه از طريق آنها بتوان پيام ها مهم زندگي و يا آموزش هايي كه شايد گفتن آنها به كودك باعث خستگي او شود ، در خود گنجانده اند.

شعر حسني ما يه بره داشت ، نيز همانند شعر دست كوچولو پا كوچولو يكي از شعرهايي است كه از داراي محتواي آموزشي و تربيتي فراواني مي باشد. اكثر پدران و مادران از شعر كودكانه صوتي براي سرگرم كردن كودكان خود استفاده مي كنند. اما با كمي دقت و توجه مي توان متوجه بسياري از امور آموزشي كه در متن هر شعر كودكانه نهفته شده است ، شد. به همين دليل است كه تقاضا براي شعر كودكانه صوتي با متن نسبت به گذشته بسيار افزايش پيدا كرده است.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۰۱:۰۱ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

 

گوش دادن به شعر صوتي كودكانه يا خواندن يك شعر كودكانه براي فرزندان ، يكي از لذت بخش ترين و خاطره انگيز ترين كارهايي است كه پدران و مادران در دوره كودكي فرزندانشان انجام مي دهند. پخش و اجرا كردن شعر صوتي كودكانه براي مادران و پدراني كه زمان كافي براي خواندن آهنگ و وقت گذراني با كودك خود را ندارند ، گزينه اي بسيار مناسب محسوب مي شود. گوش دادن به شعر صوتي كودكانه براي حافظه كودكان نيز بسيار موثر و مفيد مي باشد. كودكان با تكرار و گوش دادن مداوم به شعر صوتي كودكانه اي كه والدين براي آنها اجرا مي كنند ، با تلفظ و لحن صحيح و همچنين كاربرد كلمات به خوبي آشنا مي شوند. اين امر بر روي مهارت هاي گفتاري آنها بسيار تاثير گذار مي باشد.

يكي از آهنگ هايي كه شايد به دفعات بسيار زيادي به گوش همگان رسيده باشد ، آهنگ يه توپ دارم قلقليه مي باشد. در زمان هاي قديم ، آهنگ يه تو دارم قلقليه تنها از طريق خواندن و يا گوش دادن از طريق برنامه هاي تلويزيوني در دسترس بود. اما امروزه ، به لطف افزايش توجهات نسبت به حيطه كودك و نوجوان اكثر شعرهاي قديمي كودكانه همانند آهنگ يه توپ دارم قلقليه را مي توان در قالب شعر صوتي كودكانه پيدا كرد.

شعر پيرمرد مهربون مزرعه داره يكي از محبوب ترين ترانه هاي كودكانه است كه خوشبختانه نسخه صوتي آن موجود مي باشد. شعر پيرمرد مهربون مزرعه داره ، داستان پيرمردي مزرعه دار و ماجراهاي او در طول روز و همراه با حيوانات او مي باشد. شعر پيرمرد مهربون مزرعه داره به ساده ترين و مفهوم ترين شكل ممكن سعي دارد همزمان با تعريف روز يك فرد مزرعه دار و وظايف او ، درباره انواع حيوانات و همچنين نوع صداي آنها به كودكان آموزش هاي لازم را دهد. بنابراين مي توان گفت پخش يا اجراي شعر پيرمرد مهربون مزرعه داره ، نه تنها باعث آرامش و سرگرمي كودكان مي شود بلكه بر اطلاعات آنها از بسياري موارد همانند حيوانات را افزايش مي دهد. تمامي آهنگ ها و شعر صوتي كودكانه از جمله شعر پيرمرد مهربون مزرعه داره و آهنگ يه توپ دارم قلقليه را مي توانيد از سايت هاي كودك و نوجوان همانند سايت وولك با آدرس اينترنتي voolak.com ، براي كودك خود پخش كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۰۰:۳۴ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ][ ۸۱ ][ ۸۲ ][ ۸۳ ][ ۸۴ ][ ۸۵ ][ ۸۶ ][ ۸۷ ][ ۸۸ ][ ۸۹ ][ ۹۰ ][ ۹۱ ][ ۹۲ ][ ۹۳ ][ ۹۴ ][ ۹۵ ][ ۹۶ ][ ۹۷ ][ ۹۸ ][ ۹۹ ][ ۱۰۰ ][ ۱۰۱ ][ ۱۰۲ ][ ۱۰۳ ][ ۱۰۴ ][ ۱۰۵ ][ ۱۰۶ ][ ۱۰۷ ][ ۱۰۸ ][ ۱۰۹ ][ ۱۱۰ ][ ۱۱۱ ][ ۱۱۲ ][ ۱۱۳ ][ ۱۱۴ ][ ۱۱۵ ][ ۱۱۶ ][ ۱۱۷ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی