web
web

اسم پسرونه تركي آذري /اسم پسرانه شيك /وولك

 

انتخاب اسم كودك، يكي از دغدغه هاي فكري و ذهني بسياري از پدران و مادران است. مهم نيست چندين فرزند داشته باشيد، هميشه انتخاب اسم يكي از اولين دشواري هاي است كه حتي از پيش از به دنيا اومدن كودك، فكر پدر و مادر و حتي كل فاميل را به خود مشغول مي كند. انتخاب يك اسم پسرانه شيك يا يك اسم ك مطابق با قوميت پدر و مادر باشد همانند يك اسم پسرونه تركي آذري، شايد كاري بسيار سخت تر و چالش بر انگيزتر به شمار رود. با توجه به محدود شدن و كوچك شدن دايره جستجو شايد به نظر برسد انتخاب كار راحت تري خواهد شد، ولي هرگز اين گونه نيست.

همفكري گرفتن از اقوام و دوستان يكي از روش هاي سنتي و هميشگي براي انتخاب اسم پسرانه شيك و يا اسم پسرونه تركي آذري مي باشد. در كنار مشورت كردن در ميان اعضاي خانواده و جمع دوستان بسياري از افراد براي پيدا كردن اسم پسرانه شيك و يا اسم پسرونه تركي آذري از منابع مختلفي استفاده مي كنند. يكي از اين منابع جستجو در كتابچه هاي اسامي و ديگري جستجو به صورت آنلاين مي باشد.

در جستجو در كتابچه هاي اسامي، يك ليست از تمامي اسامي پسرانه و دخترانه در اختيار پدران و مادران قرار داده مي شود كه مي توانند با توجه به آوا و معني آن اسم، در صورت پسند آن را انتخاب كنند. اما يك ايراد كه در مورد استفاده از كتابچه هاي اسامي وجود دارد، زمان گير بودن آن است. به دليل اينكه شايد اسامي دخترانه و پسرانه دسته بندي شده باشد اما اسامي از نظر قوميتي و يا ريشه دسته بندي نشده اند. به همين دليل ممكن است براي يافتن اسم پسرونه تركي آذري زمان زيادي صرف شود تا پدر و مادر كودك بتوانند اسم مورد نظر خود را پيدا كنند.

اما در جستجوي آنلاين اين مشكل به طور كامل رفع شده است. كافي است تنها با جستجوي كلمه اسم پسرونه تركي آذري و يا اسم پسرانه شيك، مجموعه اي كامل از اسامي پسرانه با معاني آنها در اختيار آنها قرار مي گيرد. يكي از سايت هايي كه مي توانند در انتخاب اسم پسرانه شيك و اسم پسرونه تركي آذري به والدين كمك كند، سايت وولك است. سايت وولك، سايتي است كه به طور تخصصي در زمينه كودكان فعاليت مي كند و مي تواند علاوه بر اسم،در آموزش بسياري از مسائل ديگر به والدين و كودكان آنها كمك كند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۵۹:۳۹ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

اسم پسر مذهبي/ اسم پسر خاص/ وولك

 

سايت وولك را مي توان به عنوان سايت كودكان و والدين، توصيف كرد. در سايت وولك مطالب و آموزش هاي متعددي براي كودكان وجود دارد. آموزش نقاشي، آموزش كاردستي، قصه شب، آهنگ هاي كودكانه و... از جمله مطالبي هستند كه براي سرگرم كردن كودكان در سايت وولك قرار داده شده است. تمامي اين مطالب در عين داشتن جنبه هاي تفريحي و سرگرمي، همگي به دقت و توجه ويژه انتخاب شده اند تا در عين جالب انگيز بودن براي كودكان جنبه آموزشي خود را نيز حفظ كرده باشند. به عنوان مثال كودكان مي توانند با خواندن يا گوش دادن يك قصه شب با عمل بسيار پسنديده كمك و اشتراك گذاري با ديگران آشنا شوند.

سايت وولك براي پدران و مادران نيز مطالب آموزنده مختلفي را در سايت خود قرار مي دهد. پدران و مادران مي توانند با مراجعه به سايت وولك براي بسياري از سوالات و نگراني هاي خود، پاسخ مناسب و صحيح را پيدا كنند. به خصوص در زمينه مسائل و مشكلات پزشكي رايج و خاص در ميان كودكان، سايت وولك اقدام به تهيه مطالب پزشكي معتبر و مستند كرده است كه والدين مي توانند با مطالعه آن در رابطه با بسياري از ناهنجاري ها، اختلالات و بيماري هاي دوره كودكي و نحوه درمان و مديريت آنها آشنا شوند.

در كنار تمامي مطالب آموزشي و پزشكي اي كه در در سايت وولك وجود دارد، برخي از مطالب آن جنبه خدماتي نيز دارند. مانند خصوصيات و ويژگي هايي كه يك كلينيك دندانپزشكي كودك بايد از آن بهره مند باشد و يا مزاياي فعاليت و بازي در خانه هاي بازي و اسباب بازي. تمامي اين موارد از جمله دغدغه هايي هستند كه بسياري از والدين با آنها مواجه مي شوند. تمامي اين مطالب همانند انتخاب اسم پسر خاص و يا انتخاب اسم پسر مذهبي، براي والدين حائز اهميت مي باشد. انتخاب اسم نيز از نگراني ها و چالش هاي بزرگي است كه بسياري از والدين در زمان پيش و حتي گاهي پس از تولد كودك با آن درگير هستند. اكثر مردم با اسم پسر مذهبي و تنوع مختلف آن آشنايي كافي دارند اما مشكل زماني رخ مي دهد كه والدين قصد انتخاب يك اسم خاص دخترانه و يا پسرانه دارند. سايت وولك مي تواند به پدران و مادران براي آشنايي با بسياري اسم دختر و اسم پسر خاص كمك كند.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۵۸:۰۸ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

اسم پسرانه فارسي / اسم پسر محلي/ voolak.com

 

انتخاب اسم براي كودك تازه به دنيا آمده و يا هنوز متولد نشده، يكي از لذت بخش ترين قسمت هاي تبديل به پدر و مادر شدن است. اين كار لذت بخش مي تواند در عين اينكه يك جستجوي دلنشين و مفرح باشد، كاري دشوار و چالش بر انگيز نيز باشد. به دليل تنوع قوميتي كه در كشور ايران وجود دارد، دنياي اسامي كودكان دختر و پسر نيز بسيار گسترده است. اسامي ايراني همگي داراي معاني زيبا و آوايي دلنشين هستند كه انتخاب را براي پدران و مادران دشوار تر مي كنند. انتخاب يك اسم پسرانه فارسي از بين اسامي قوم كرد، ترك و يا حتي شمالي براي پدران و مادراني كه معني آن را نمي دانند دشوار است.  براي انتخاب يك اسم پسر محلي دانستن معناي آن كار سختي خواهد بود. به همين دليل پدران و مادران از روش هاي مختلف سعي مي كنند تا با معاني آنها آشنا شوند.

براي يافتن اسم پسرانه فارسي و يا آشنايي با ديگر نام ها و اسم پسر محلي از قوميت هاي مختلف ايران، بسياري از پدران و مادران رو به استفاده از سايت هاي اينترنتي مي آورند. بسياري از سايت هاي ايراني وجود دارند كه اسامي قوميت هاي مختلف را براساس حروف الفبا و همراه با معني در اختيار كاربران خود قرار مي دهند. پدران و مادران كافي است اسم مورد نظر خود را جستجو كنند تا با معني او آشنا شوند. اگر هم اسم خاصي را مد نظر ندارند و تنها قصد انتخاب يك اسم پسر محلي را دارند، با جستجوي اسم پسرانه فارسي با قوميت مورد نظر خود، مي توانند ليست اسامي پسرانه آن قوميت را بدست آورند.

از جمله سايت هايي كه مي تواند در به شكل هاي مختلف و از بسياري جهات براي والدين كمك كننده باشد، سايت وولك است. سايت وولك با آدرس اينترنتي  http://voolak.com يكي از سايت هاي ايراني است كه در زمينه كودك و نوجوان در حال فعاليت است. سايت وولك را مي توان سايتي دانست كه مخاطبين خود را به طور همزمان والدين و كودكان قرار داده است. با قرار دادن مطالب پزشكي و مفيد در اختيار والدين و همچنين آموزش هاي متنوع نقاشي، انواع صنايع دستي و حتي قصه شب براي كودكان، زمينه هاي سرگرمي و آموزشي متناسب براي تمامي اعضا خانواده را فراهم كرده است.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۴۶:۴۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

نقاشي كريسمس / https://www.voolak.com/

 

كشيدن نقاشي كريسمس يا هر نقاشي كودكانه ي ديگري فوايد بسيار زيادي براي رشد شخصيتي كودكان نيز دارد. چرا كه باعث بوجود آمدن ويژگي هاي مثبت شخصيتي در كودكان مي شود و يا ويژگي هاي مثبت شخصيتي آنها را تقويت مي كند. به عنوان مثال زماني كه فرزند شما نقاشي كريسمس خود را به پايان مي رساند در واقع يك فعاليتي را به تنهايي با كمك فرد ديگري به پايان رسانده است و هنر نقاشي كريسمس خود را به اطرافيان خود نشان مي دهد. اين امر باعث افزايش و تقويت اعتماد به نفس در كودك شما مي شود. شما حتي مي توانيد با آويزان كردن نقاشي كريسمس يا هر نقاشي كودكانه ي ديگر فرزند خود به ديوار به تقويت هر چه بيشتر اعتماد به نفس او كمك كنيد.

به عنوان مثال شما مي توانيد با آموزش نقاشي كريسمس به كودكان خود آنها را با جشن كريسمس و رسم و رسومات آن آشنا كنيد. به احتمال زياد به دليل اين كه نقاشي كريسمس اطلاعات جديدي را به كودكان منتقل مي كندف براي فرزند شما بسيار جذاب و هيجان انگيز خواهد بود. از آن جايي كه كودكان امروزي به سپري كردن اوقات فراغت خود با كنسول هاي بازي علاقمند هستند پدر و مادر ها بايد با استفاده از ترفند هاي هوشمندانه مانند انتخاب يك طرح جذاب براي نقاشي، فرزندان خود را حتي براي ساعاتي از تجهيزات الكترونيكي دور كنند.

حتي اگر از نقاشي كريسمس كودك انتقاد كنيد نيز باعث افزايش روحيه ي انتقاد پذيري در كودك خود مي شويد. حتي كشيدن نقاشي كريسمس به رشد جسمي كودك شما نيز كمك مي كند. زماني كه كودك شما در حال ترسيم يا رنگ آميزي نقاشي كريسمس خود است در واقع در حال ورزش كردن و تقويت عضلات دست خود نيز هست.  نقاشي هاي پرچالش و جذاب و جديد را مي توانيد در وولك براي فرزندان خود انتخاب كنيد؛ كافي است به وبسايت وولك به نشاني اينترنتي https://www.voolak.com مراجعه نماييد!

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۱۲:۲۶ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

نقاشي طوطي / نقاشي سنجاقك / وولك

 

مي توانيد در حين انجام نقاشي طوطي براي او شعر هاي كودكانه ي درباره ي پرندگان را پخش كنيد و از اين طريق اطلاعات عمومي فرزند خود را تنها با كمك كشيدن نقاشي طوطي و شعر هاي كودكانه ي جذاب بالاتر ببريد. همچنين كشيدن نقاشي طوطي يا طرح هاي نقاشي كودكانه ي فوايد بسيار زيادي براي رشد عاطفي كودكان دارند. كودكان هنگام كشيدن نقاشي طوطي بايد رنگ و روش ترسيم را انتخاب كنند و اين امر باعث تقويت و افزايش قدرت تصميم گيري در آن ها مي شود.

همچنين كودكان در مسير اتمام نقاشي طوطي با رنگ ها، الگو ها و طرح هاي جديد بسيار زيادي آشنا مي شوند و زماني كه نقاشي طوطي خود را به اتمام مي رسانند و آن را به اطرافيان و بزرگ تر هاي خود نشان مي دهند، اين امر باعث افزايش و تقويت اعتماد به نفس در آن ها مي شود. همان طور كه مي دانيد اعتماد به نفس يكي از مهم ترين ويژگي هايي است كه بايد در كودكي به آن توجه شود. در غير اين صورت كودك در بزرگسالي دچار مشكلات و اختلالات بسيار زيادي خواهد شد. همچنين ممكن است هنگامي كه كودك نقاشي طوطي خود را به اطرافيانش نشان مي دهد، مورد انتقاد قرار بگيرد. اين امر نيز باعث تقويت و افزايش روحيه ي انتقاد پذيري در شخصيت آن كودك مي شود.

نابراين طرح نقاشي سنجاقك مي تواند براي كودك شما جذاب باشد. همچنين كشيدن نقاشي سنجاقك يا هر طرح نقاشي كودكانه ي ديگري فوايد بسيار زيادي در مسير رشد جسمي كودك شما دارد. از جمله اين فوايد مي توان به افزايش و تقويت يكي از مهم ترين ويژگي هاي شخصيتي يعني اعتماد به نفس اشاره كرد.

زماني كه كودك شما نقاشي سنجاقك خود را به اتمام مي رساند و آن را به اطرافيان و بزرگ تر ها يا دوستان خود نشان مي دهد. اعتماد به نفس در شخصيت كودك شما افزايش پيدا مي كند و همانطور كه مي دانيد اعتماد به نفس كافي نقش بسيار مهمي در سلامت رواني افراد دارد. از آن جايي كه شخصيت افراد در كودكي شكل مي گيرد. شما مي توانيد با آموزش نقاشي سنجاقك به كودكان خود در سايت كودكانه وولك شخصيت بهتري را در فرزندان خود پرورش دهيد و آن ها را از فوايد نقاشي كشيدن بهره مند كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۲۶:۴۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

نقاشي ماهي مركب / نقاشي تنگ ماهي / وولك

 

ترسيم نقاشي ماهي مركب مي تواند براي فرزند شما بسيار جذاب باشد. چرا كه به احتمال زياد كودك شما با حضور در فضا ها و جمع هاي عمومي درباره ي اين سريال و بازي هاي آن شنيده است. به همين علت شما مي توانيد با پيشنهاد ترسيم نقاشي ماهي مركب كودكان خود را به كشيدن نقاشي ترغيب كنيد. از آن جايي كه كشيدن نقاشي ماهي مركب يا هر نقاشي كودكانه ي ديگري تاثير بسيار زيادي در روند مسير رشد ذهني و جسمي كودك شما دارد. مي توانيد با ترفند هايي مانند انتخاب يك طرح جذاب و هيجان انگيز مانند نقاشي ماهي مركب، تمايل و اشتياق فرزند خود را به نقاشي كشيدن افزايش دهيد.

براي هيجان انگيز تر كردن كشيدن نقاشي ماهي مركب مي توانيد بعد از به اتمام رساندن نقاشي ماهي مركب توسط فرزند خود، به عنوان جايزه، به ساخت آبنبات هاي سريال اسكوييد گيم بپردازيد و با كودك خود مشغول بازي شويد. با اين كار انجام بازي هاي فيزيكي و مفيد را نيز در كودك خود افزايش مي دهيد. از آن جايي كه كودكان امروزي به انجام بازي هاي ديجيتال و كامپيوتري علاقمند هستند و بيش تر وقت خود را با تجهيزات الكترونيكي مانند كنسول هاي بازي و گوشي هاي همراه مي پردازند، مشغول شدن اين كودكان ملقب به نسل شبكه به نقاشي كشيدن و ساخت كاردستي مي تواند قدم بسيار بزرگ براي دور كردن آن ها از فضاي مجازي و تجهيزات الكترونيكي باشد.

از جمله مواردي كه نقاشي تنگ ماهي يا هر نقاشي ديگري در مسير رشد عاطفي كودكان دارد مي توان به افزايش و تقويت اعتماد به نفس در كودكان اشاره كرد. كودكاني كه نقاشي تنگ ماهي يا نقاشي هاي ديگر را به طور مداوم ترسيم مي كنند يا انجام اين سرگرمي يكي از بازي ها و سرگرمي هاي محبوب آن ها است، هربار كه طرح هنري خود را به پايان مي رسانند و به اطرافيان و بزرگتر هاي خود نشان مي دهند اين امر باعث افزايش اعتماد به نفس در شخصيت آن ها مي شود.

درباره ي رشد روحي مي توان گفت زماني كه كودك درحال كشيدن نقاشي تنگ ماهي هست بايد طرح ها، الگو ها و رنگ هاي متفاوت را انتخاب كند و سپس آن ها را باهم تركيب كند تا به طرح نهايي برسد. اين كار باعث افزايش و تقويت قدرت تصميم گيري در شخصيت كودك مي شود. شما عزيزان در سايت وولك مي توانيد به نقاشي هاي ديگري كه براي كوكانتان آموزنده هستند، دسترسي داشته باشيد. با انتخاب نقاشي مورد علاقه كودكتان، او را در رشد مهارت هاي ذهني و حركتي، ياري كنيد.

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۵۵:۳۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

نقاشي آب نبات / نقاشي موز / وولك

 

نقاشي آب نبات مي تواند طرحي دوست داشتني براي كودكاني كه عاشق دسر ها و شيريني جات هستند باشد. همچنين زماني كه كودك در حال ترسيم نقاشي آب نبات است بايد طرح ها، الگو ها، رنگ ها و… را انتخاب و با يكديگر تركيب كند. اين كار باعث مي شود تا قدرت تصميم گيري در كودك شما افزايش يابد. همچنين زماني كه كودك نقاشي آب نبات خود را به پايان مي رساند اين امر نيز به خودي خود باعث افزايش و تقويت مهم ترين ويژگي شخصيتي يعني اعتماد به نفس در او مي شود. اگر كودك در دوران كودكي اعتماد به نفس كافي نداشته باشد در بزرگسالي نيز اعتماد به نفس كافي نخواهد داشت و اين امر باعث بروز اختلالات متفاوتي در شخصيت او مي شود. معمولا كودكان عاشق شيريني جات، انواع دسر ها و غذا هاي شيرين هستند. مي توانيد از اين علاقه ي آن ها در جهت انتخاب يك طرح مناسب استفاده كنيد. زيرا هر چقدر كه طرحي انتخابي شما به علاقه ي كودكتان نزديك تر باشد او بيش تر به كشيدن آن طرح علاقه نشان مي دهد.

با اين ترفند اطلاعات بهتر در خاطر كودك شما مي ماند. همچنين از فوايدي كه كشيدن نقاشي موز يا هر نقاشي كودكانه ي ديگري براي رشد شخصيتي كودكان دارد مي توان به تقويت و افزايش يكي از مهم ترين ويژگي هاي شخصيتي يعني اعتماد به نفس اشاره كرد. به عنوان مثال زماني كه كودك شما نقاشي موز خود را به پايان مي رساند در واقع فعاليتي را به پايان رسانده است و هنر خود را به اطرافيان خود نشان مي دهد، بزرگتر ها با تعريف و تحسين از نقاشي موز او باعث افزايش اعتماد به نفس در كودك مي شوند.

همچنين حتي اگر اطرافيان از نقاشي موز كودك انتقاد كنند نيز روحيه ي انتقاد پذيري در شخصيت كودك تقويت مي شود. همچنين كشيدن نقاشي موز به رشد جسمي كودك شما نيز كمك مي كند چرا كه كودك زماني كه در حال كشيدن نقاشي موز است در واقع درحال ورزش و تقويت عضلات دستان خود است. بنابراين با آموزش نقاشي موز به رشد بهتر كودك خود كمك كنيد!

آموزش تمامي اين نقاشي ها را مي توانيد به همراه كلي كاردستي و شعر و آهنگ هاي كودكانه و سرگرمي هاي متعدد در وولك دنبال كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۳۴:۳۹ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

فيلم درست كردن كاردستي
نقاشي كودكانه
وولك

نقاشي كردن يكي از سرگرمي هاي لذت بخش و در حين حال آموزشي و بسيار مفيد براي كودكان شما است. كودكان معمولا از يك سالگي به بعد شروع به كشيدن نقاشي كودكانه مي كنند. كودكان شما با كمك گرفتن از تخيلات خود يا از روي عكس نقاشي، شروع به كشيدن نقاشي مي كنند. تعداد زيادي عكس نقاشي ساده و طرح ساده نقاشي و يا فيلم نقاشي در اينترنت و فضاي مجازي وجود دارد كه مي توانيد با استفاده از آن ها كودك خود را به كشيدن نقاشي تشويق كنيد؛ زيرا اكثر كودكان از اين كه از روي عكس نقاشي كودكانه و عكس نقاشي ساده، نقاشي كنند بسيار لذت مي برند. همچنين كودك شما مي تواند از سنين بسيار كم با استفاده از تعدادي طرح نقاشي رنگي و طرح  نقاشي كودكانه با رنگ ها آشنا شود و اين الگو ها به تكامل اين استعداد در كودكان شما كمك مي كند.

 

در اوايل يادگيري ساخت كاردستي با كاغذ يا وسايل ديگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نيز همراه او باشيد و ابتدا خودتان انواع كاردستي براي كودكان را به او ياد بدهيد . مثلا قيچي كه براي كودكان خطرناك است و چگونگي كار با آن را نمي دانند ، بهتر است شما در دست بگيريد تا كودك با ديدن ، كار با آن را بياموزد . اين نكته را هم بدانيد كه بهتر است دسترسي كودك را بيشتر كنيد و در هنگام بازي يا انجام كار هاي هنري كه مي دانيد ريخت و پاش زيادي دارد به او امرو نهي نكنيد و از ابتدا مكاني مشخص را براي بازي كودك در نظر بگيريد تا او بداند براي ساخت كاردستي خلاقانه خود از جاي مشخص شده فراتر نرود . از كودك خود انتظار انجام كار بزرگي نداشته باشيد با توجه به سن او با او رفتار كنيد و به او سخت نگيريد كه اين چه كاردستي ساده اي است؟ يا چرا از اين رنگ استفاده كردي ؟ يا چرا انقدر كاغذ مصرف كردي ؟ يك كاردستي ساده و آسون كه اين همه ريخت و پاش نداره؟ پس بگذاريد كودكتان با خيال راحت و اعتماد به نفس بالا كاردستي خلاقانه جديد بسازد و خود را با آن سرگرم كند . حتي مي توانيد فيلم درست كردن كاردستي جديد را براي او در فضاي مجازي بيابيد تا از روي آن بسازد و با ديدن فيلم كاردستي با كاغذ كه براي او جالب است را خودش از ابتدا تا انتها اين كار انجام دهد . نكته مهم ديگر اين است كه لازم نيست ابزار گران قيمت براي كودك خود تهيه كنيد بهتر است با وسايل يا دورريز هايي كه در خانه داريد به او ساخت يك كاردستي جالب را بياموزيد .سايت وولك براي ايده يك پيشنهاد عالي است.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۳۴:۳۸ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

كار دستي ساده
نقاشي آسون
وولك

 

 

شما مي توانيد ايده نقاشي آسون به كودكان خود بدهيد؛ در حالي كه با كشيدن نقاشي ايده هاي جديد و خلاقي به ذهن كودك شما مي شود چرا كه اين كار باعث افزايش قدرت تخيل كودك شما مي شود. از هر قسمت از نقاشي كودكان مي توانيد اطلاعاتي را به دست آوريد؛ به عنوان مثال اگر كودك شما از روي عكس، عكس نقاشي ساده، نقاشي نكشيده باشيد و نقاشي او برگرفته از تصويرسازي و تخيلات ذهني كودك شما باشد، مي توانيد اطلاعاتي از نقاشي كودكان خود به دست آوريد. كودكان در ابتدا كه شروع به كشيدن نقاشي كردن مي كنند در واقع برگه را فقط خط خطي مي كنند و اين خط خطي كردن براي كودكان بسيار لذت بخش است و باعث تخليه انرژي كودك مي شود. پس از دو سالگي كودكان سعي مي كنند تا خطوط و نقش هاي معني دار رسم كنند، بنابراين در دوسالگي شروع به كشيدن خطوط دايره اي يا زاويه دار مي كنند. وقتي فرزند شما به سن دو و نيم سالگي مي رسد به علت اين كه عضلات او ورزيده تر شده است و به ثبات بيشتري رسيده است در حين كشيدن نقاشي از روي عكس نقاشي كودكانه يا از تصويرسازي ذهني خود، تلاش مي كنند تا خطوط از محدوده ي مورد نظر بيرون نرود. در سن بين دو و سه سالگي كودك شما سعي مي كند تا اشكال متفاوتي بسازد و بيشتر به تصويرسازي ذهني روي مي آورد تا كشيدن نقاشي از روي طرح نقاشي كودكانه. همچنين با استفاده از طرح نقاشي رنگي كه در وولك وجود دارد مي تواند در سن كم با رنگ ها آشنايي بيشتري پيدا كنند.

در اوايل يادگيري ساخت كاردستي با كاغذ يا وسايل ديگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نيز همراه او باشيد و ابتدا خودتان انواع كاردستي براي كودكان را به او ياد بدهيد . مثلا قيچي كه براي كودكان خطرناك است و چگونگي كار با آن را نمي دانند ، بهتر است شما در دست بگيريد تا كودك با ديدن ، كار با آن را بياموزد . اين نكته را هم بدانيد كه بهتر است  دسترسي كودك را بيشتر كنيد و در هنگام بازي يا انجام كار هاي هنري كه مي دانيد ريخت و پاش زيادي دارد به او امرو نهي نكنيد و از ابتدا مكاني مشخص را براي بازي كودك در نظر بگيريد تا او بداند براي ساخت كاردستي خلاقانه خود از جاي مشخص شده فراتر نرود . از كودك خود انتظار انجام كار بزرگي نداشته باشيد با توجه به سن او با او رفتار كنيد و به او سخت نگيريد كه اين چه كار دستي ساده اي است؟ يا چرا از اين رنگ استفاده كردي ؟ يا چرا انقدر كاغذ مصرف كردي ؟ يك كاردستي ساده و آسون كه اين همه ريخت و پاش نداره؟ پس بگذاريد كودكتان با خيال راحت و اعتماد به نفس بالا كاردستي خلاقانه جديد بسازد و خود را با آن سرگرم كند . حتي مي توانيد آموزش كاردستي جديد را براي او در فضاي مجازي بيابيد تا از روي آن بسازد و با ديدن فيلم كاردستي با كاغذ كه براي او جالب است را خودش از ابتدا تا انتها اين كار انجام دهد . نكته مهم ديگر اين است كه لازم نيست ابزار گران قيمت براي كودك خود تهيه كنيد بهتر است با وسايل يا دورريز هايي كه در خانه داريد به او ساخت يك كاردستي جالب را بياموزيد .


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۲۳:۳۷ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

كاردستي كودكانه ساده
نقاشي آسان
وولك

 

 

در اوايل يادگيري ساخت كاردستي با كاغذ يا وسايل ديگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نيز همراه او باشيد و ابتدا خودتان انواع كاردستي براي كودكان را به او ياد بدهيد . مثلا قيچي كه براي كودكان خطرناك است و چگونگي كار با آن را نمي دانند ، بهتر است شما در دست بگيريد تا كودك با ديدن ، كار با آن را بياموزد . از كودك خود انتظار انجام كار بزرگي نداشته باشيد با توجه به سن او با او رفتار كنيد و به او سخت نگيريد كه اين چه كاردستي ساده اي است؟ يا چرا از اين رنگ استفاده كردي ؟ يا چرا انقدر كاغذ مصرف كردي ؟ يك كاردستي كودكانه ساده و آسون كه اين همه ريخت و پاش نداره؟ پس بگذاريد كودكتان با خيال راحت و اعتماد به نفس بالا كاردستي خلاقانه جديد بسازد و خود را با آن سرگرم كند . حتي مي توانيد آموزش كاردستي جديد را براي او در فضاي مجازي بيابيد تا از روي آن بسازد و با ديدن فيلم كاردستي با كاغذ كه براي او جالب است را خودش از ابتدا تا انتها اين كار انجام دهد . نكته مهم ديگر اين است كه لازم نيست ابزار گران قيمت براي كودك خود تهيه كنيد بهتر است با وسايل يا دورريز هايي كه در خانه داريد به او ساخت يك كاردستي جالب را بياموزيد .

 

دومورد از فوايد عالي نقاشي از نگاه سايت وولك به عوان يك فعال در زمينه رشد و پرورش كودكان:

افزايش اعتماد به نفس با توانايي كشيدن نقاشي كودكانه جديد

كودك با كشيدن نقاشي جديد آسان مي تواند به نوعي خود را به شما ثابت كند و تخيلاتي كه در نقاشي جديد قشنگ خود به نمايش گذاشته را به شما نشان دهد . كشيدن نقاشي هاي كودكانه زيبا براي كودكان به آن ها حس اعتماد به نفس مي دهد و ايجاد انگيزه مي كند و تاييد شما باعث مي شود اين انگيزه و اعتماد به نفس در او افزايش يابد .

آموزش نقاشي كودكانه و آمادگي كودك براي ورود به اجتماعي ديگر

نقاشي آسان كودكانه زيبا و ساده پايه اوليه تفكر منطقي است و به كودك در درك مفاهيم دشوار تر كمك مي كند . مثلا براي ورود به مدرسه كودك براي خواندن و نوشتن با نقاشي هايي كه در خانه و قبل از مدرسه كشيده است ، تمرين كرده و به همين خاطر مي تواند زود تر نوشتن را بياموزد؛ چراكه دستان او براي انجام انعطاف هاي مختلف، آماده تر است. در واقع كشيدن نقاشي كودكانه زيبا و ساده به او در ورود به محيطي بزرگ تر مثل مدرسه كمك خواهد كرد . بدين ترتيب نقاشي هاي كودكانه و تاثيرات آن ها تا بزرگسالي همراه فرزندان شما خواهند بود.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۰۲:۰۵ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ][ ۸۱ ][ ۸۲ ][ ۸۳ ][ ۸۴ ][ ۸۵ ][ ۸۶ ][ ۸۷ ][ ۸۸ ][ ۸۹ ][ ۹۰ ][ ۹۱ ][ ۹۲ ][ ۹۳ ][ ۹۴ ][ ۹۵ ][ ۹۶ ][ ۹۷ ][ ۹۸ ][ ۹۹ ][ ۱۰۰ ][ ۱۰۱ ][ ۱۰۲ ][ ۱۰۳ ][ ۱۰۴ ][ ۱۰۵ ][ ۱۰۶ ][ ۱۰۷ ][ ۱۰۸ ][ ۱۰۹ ][ ۱۱۰ ][ ۱۱۱ ][ ۱۱۲ ][ ۱۱۳ ][ ۱۱۴ ][ ۱۱۵ ][ ۱۱۶ ][ ۱۱۷ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی