web
web

نقاشي جديد
آموزش كاردستي ساده
https://www.voolak.com/

 

تمركز بيشتر با فيلم نقاشي كودكانه

كودكان با تمركز بر خطوط و كشيدن نقاشي كودكانه ساده و آسان علاوه بر كشيدن نقاشي جديد و قشنگ ، براي آينده و ورود به مدرسه و تمركز بر خواندن و نوشتن نيز تمرين مي كنند . تمركز بيشتر روي نقاشي كودكانه زيبا به بلوغ بهتر فرزند شما نيز كمك مي كند زيرا كشيدن يك نقاشي كودكانه ساده و رسيدن به نتيجه در آن باعث رشد فكري او مي گردد .
دقت به اتفاقاتي كه در فيلم نقاشي كودكانه مي افتد و تلاش براي اجراي آن ها روي كاغذ، تمركز ذهني كودكان را به طور قابل توجهي تقويت مي كند.

نقاشي آسان و هماهنگي اعضاي بدن كودكان

نقاشي كودكانه ساده و آسان باعث مي شود فرزند شما علاوه بر مهارت هاي تمركزي و حل مسائل ، بتواند به راحتي چشم و دست خود را باهم همراه كنند و با ديدن يك تصوير به ذهن خود دستور دهند تا آن نقاشي ساده و آسان را با دست بكشد .در اين مورد آموزش نقاشي كودكانه به بچه ها از طريق فيلم ها و ويديوهاي آموزشي نيز تاثير زيادي دارد؛ چراكه از اين طريق كودك مي تواند ترتيب مراحل نقاشي كودكانه را نيز از طريق ويديو دنبال كند و تمريني براي هماهنگي اعضاي بدن خود داشته باشد.

 

يكي از سرگرمي هاي كودكان ساخت كاردستي است . آنان تقريبا از دوسالگي با ابزار مختلف مثل كاغذ ، مقوا ، چسب و قيچي شروع به ساخت كاردستي زيبا مي كنند . گاهي اين كاردستي جديد را از فيلم آموزش كاردستي ياد مي گيرند و گاهي از خلاقيت خود براي ساخت كاردستي آسان در خانه بهره مي گيرند و درست كردن كاردستي براي آنان لذت بسياري دارد و به نوعي با ساخت كاردستي ، خود را به ديگران ثابت مي كنند و در ذهن خود مي گويند من هم مي توانم . كودكان براي داشتن سرگرمي نيز به سراغ كاغذ و قيچي مي روند و بريدن كاغذ يا دادن شكل به آن براي كودكان جذابيت بسياري به همراه دارد. بعضي وقت ها در مهدكودك يا مدرسه از آن ها كاردستي هاي مختلفي خواسته مي شود و شما براي كمك به ساخت كاردستي با كاغذ براي كودكان نياز به آموزش كاردستي داريد. ساخت كاردستي جديد ، استفاده از ابزار را به كودكان مي آموزد و كودك با خلاقيت خود و با سرهم كردن وسايل مختلف كاردستي بسازد. يك آموزش كاردستي ساده و آسان ، مانند اريگامي كه تنها با تا كردن كاغذ انجام مي شود براي كودكاني كه به تازگي مي خواهند درست كردن كاردستي با كاغذ ها را آغاز كنند مناسب است. ايده هاي عالي براي ساخت كاردستي را ميتوانيد در وبسايت وولك به آدرس https://www.voolak.com/  ببينيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۳۸:۱۱ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

نقاشي ميمون
نقاشي خوك
وولك

 

ميمون ها حيواناتي هستند كه شباهت بسيار زيادي به انسان ها دارند و معمولا در مهد كودك ها و پايه هاي اول ابتدايي در مدرسه قبل از اين كه كودكان را با بدن انسان آشنا كنند به آشنايي كودكان با حيوانات مي پردازند تا كودكان رفته رفته با اين چرخه ي زيستي آشنا شوند. اما بهتر است بدانيد كه تحقيقات روانشناسان و درمانگران متخصص در زمينه ي كودك و روان درماني نشان داده است كه آموزش هاي غير مستقيمي كه با بازي و تفريح و سرگرمي همراه هستند بيش ترين تاثير را بر روي كودكان دارند و درمانگران معتقد هستند كه كودكان در دوره ي كودكي خود بايد بيشتر به بازي و تفريح بپردازند تا آموزش هاي سخت و طاقت فرسا. براي دستيابي به نمونه هاي تصويري از نقاشي هاي ساده براي كودكان خصوصا مثل نقاشي حيات وحش ميتونيد به سايت وولك سري بزنيد.

بنابراين آموزش هايي كه با سرگرمي و تفريح تركيب شده اند بهترين روش براي انتقال اطلاعات عمومي به كودكان هستند. به عنوان مثال پدر و مادر ها مي توانند از نقاشي ميمون براي آشنا كردن فرزندان خود با اين حيوان بامزه و دوست داشتني بپردازن

براي اين كه كودك خود را از فوايد نقاشي كشيدن بهره مند كنيد بايد علاقه و اشتياق آن ها را به نقاشي كشيدن تقويت كنيد. براي اين كه تمايل كودكتان به نقاشي كشيدن افزايش پيدا كنيد در ابتدا بايد طرح و ايده ي جذابي كه با علايق و سلايق كودك شما همخواني داشته باشيد و با روحيه ي او سازگار باشد به كودك نشان دهيد.

به عنوان مثال دختربچه ها اكثرا به رنگ صورتي علاقمند هستند ازين رو طرح نقاشي خوك صورتي رنگ مي تواند براي آن ها چشم نواز و هيجان انگيز باشد. از اين طريق شما با آموزش غير مستقيم مي توانيد كودك خود را با نقاشي خوك با حيوان خوك آشنا كنيد و رفته رفته فرزندتان را با انواع حيوانات آشنا كنيد. ثابت شده است كه آموزش هاي غير مستقيمي كه با بازي و سرگرمي همراه اند بيش ترين تاثير را بر روي كودكان دارند. همچنين نقاشي خوك مي تواند به رشد شخصيتي كودك شما نيز كمك كند زيرا زماني كه كودك نقاشي خوك خود را به پايان مي رساند و آن را به اطرافيان خود نشان مي دهد، يكي از مهم ترين ويژگي هاي شخصيتي يعني اعتماد به نفس در او تقويت مي شود. اگر كودكان به اندازه كافي اعتماد به نفس نداشته باشند، در بزرگسالي اختلالات متفاوتي در شخصيت آن ها بروز خواهد كرد. بنابراين با آموزش نقاشي خوك به فرزندتان شخصيت بهتري را در او پرورش دهيد!


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۲۵:۱۲ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]


نقاشي گل / نقاشي بستني / وولك

 

 

نقاشي گل يكي از طرح هاي بسيار جذاب و محبوب در بين كودكان است. معمولا طرح نقاشي گل جز اولين طرح هاي نقاشي است كه كودك شما براي رسم آن تمايل دارد. بنابراين نقاشي گل را به كودك خود آموزش دهيد و از رسم آن توسط فرزرند خود لذت ببريد. همانطور كه مي دانيد كشيدن نقاشي فوايد بسيار زيادي بر روي جسم و روح كودك شما مي گذارد. بسياري از كودكان با كشيدن طرح هاي متفاوت نقاشي، مانند نقاشي گل احساسات كنوني يا گذشته خود را به تصوير مي كشند و اين امر باعث آرامش روحي فرزند شما مي شود. يكي از دلايل كه روانشناسان كودك بر اين باورند كه با بررسي نقاشي كودكان مي توان به ويژگي هاي پنهان شخصيتي آن ها دست يافت نيز همين است. به خاطر داشته باشيد كه از طرح هاي جذاب براي تشويق فرزند خود براي كشيدن نقاشي كودكانه استفاده كنيد زيرا در صورتي كه طرح نقاشي انتخابي شما مانند نقاشي گل براي كودكان جذاب نباشد ممكن است براي كشيدن نقاشي تمايلي نشان ندهد و به سراغ تكنولوژي بروند

 

نقاشي بستني احتمالا يكي از طرح هاي جذاب و دوست داشتني براي فرزند شما خواهد بود زيرا تقريبا تمامي كودكان از همان سنين بسيار كم به بستني علاقمند هستند. يكي از راه جذب كودكتان براي تمايل بيشتر به كشيدن نقاشي اين است كه طرح هاي جذابي را براي اون انتخاب كنيد و نقاشي بستني يكي از آن طرح هاي جذاب براي فرزند شما است. نقاشي كشيدن فوايد بسيار زيادي را براي كودك شما دارد. فرزند شما هنگام شروع ترسيم نقاشي بستني بايد رنگ هاي مختلف را باهم تركيب كند و در اين راه نكات بسيار زيادي را خواهد آموخت. يكي از مهم ترين فوايدي كه كشيدن نقاشي بستني يا هر طرح نقاشي كودكانه ي ديگري بر روي فرزند شما دارد اي است كه اعتماد به نفس و قدرت تصميم گيري را در كودك شما افزايش مي دهد. به اين صورت كه به عنوان مثال هنگامي كه فرزند شما نقاشي بستني را به اتمام مي رساند، با تمام كردن فعاليتي توسط خودش اعتماد به نفس در فرزند شما افزايش مي يابد.

اگر قصد كشيدن نقاشي در خانه را داريد وولك شما را ياري ميسازد، وولك يك وبسايت تخصصي  در حوزه كودك است كه بهترين آموزش هاي ويديويي نقاشي را نيز در خود دارد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۰۵:۵۵ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

نقاشي حيوانات / نقاشي سگ / وولك

 

 

روانشناسان با بررسي نقاشي هاي كودكان مي توانند به برخي از ويژگي هاي شخصيتي كودكان دست يابند. نقاشي كشيدن بر روي جسم و روح كودك شما تاثير مثبتي مي گذارند. زماني كه كودك شما شروع به كشيدن نقاشي حيوانات يا طرح نقاشي كودكانه ي ديگري مي كند. در ابتدا بايد محيط پيرامون يا طرحي كه در فكر خود دارد را تصور كند سپس شروع به كشيدن نقاشي مورد نظر خود كند و اين امر باعث افزايش قوه تخيل و افزايش خلاقيت فرزند شما مي شود. كشيدن نقاشي حيوانات متفاوت به كودك شما از سن بسيار كم كمك مي كند تا با انواع حيوانات آشنا شود به همين خاطر است كه در مهدكودك ها از نقاشي براي آموزش بسياري از نكات به كودكان استفاده مي كنند. به عنوان مثال تماشاي كارتون هاي با زبان اصلي به يادگيري زبان كودكان كمك بسيار زيادي مي كند. كشيدن نقاشي كودكان از خط خطي كردن شروع مي شود و با گذر زمان با تصور كردن طرح هاي مورد علاقه خود نقاشي هاي ديگري را مانند نقاشي حيوانات به تصوير مي كشند.

همان طور كه به آن اشاره كرديم روانشناسان معتقدند كه مي توان از نقاشي كودكان به ويژگي هاي شخصيتي آن ها پي برد بنابراين اينكه بتوانيد تمايل كشيد نقاشي حيوانات يا طرح هاي ديگر را در كودك خود تقويت كنيد، براي او بسيار مفيد خواهد بود. كودكان تقريبا از شش ماهگي مداد را دست خود مي گيرند و به كاغذ مي كوبند و تا يكسالگي طرح هاي بيشتري را بر روي كاغذ پياده مي كنند

اما اينكه چگونه مي توان كودك را به كشيدن يك نقاشي سگ به ذوق آورد در حوزه روانشناسي مي گنجد . كودكان با ديدن آموزش نقاشي سگ آن هم به شكل هاي مختلف و ساده ولي زيبا مي توانند نظرات خوبي از اطرافيان دريافت كنند و اين بر روحيه ان ها تاثير بسيار خوبي مي گذارد. نقاشي سگ به شكل هاي مختلف براي كودك تنوع ايجاد مي كند و با توجه به سن آن ها داشتن هنر و ذوق و استعداد امري واب وو ضروري است . پس براي اينكه به كودك خود كمك كنيد تا استعدادش را جستوجو كند از نقاشي هاي ساده شروع كنيد و كاغذ و مداد رنگي را در اختيار او بگذاريد . ما در اموزش نقاشي سگ در سايت وولك  به كودك شما تنها براي يافتن استعداد او كمك مي كنيم . از آنجايي كه كودكان والدين خود را الگو قرار مي دهند و از آن ها حرف شنوي بسياري دارند ، بهتر است خودتان آموزش نقاشي سگ را به آن ها بدهيد .  سگ ها حيوانات وفا داري هستند و براي كشيدن آن ها قطعا كودكتان ذوق فراواني دارد و براي آن وقت نمي گذارد . شما نيز با تشويق فرزند خود به كشيدن نقاشي زيبا و ساده ، او را به اهداف بزرگ آينده اش مي رساند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۴۹:۱۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

نقاشي پاندا
نقاشي كفش سيندرلا
وولك

بنابراين بهتر است والدين با راهكار هاي ساده علاقه و تمايل كودكان را به نقاشي كشيدن افزايش دهند. يكي از راه هاي افزايش علاقه ي كودكان به نقاشي كشيدن، انتخاب طرح مناسب سن و روحيات آن ها است. به عنوان مثال نقاشي كفش سيندرلا كه در اين صفحه آپلود شده است مي تواند براي دختر بچه ي شما بسيار جذاب و هيجان انگيز باشد و او با ديدن طرح نقاشي كفش سيندرلا به نقاشي كشيدن تشويق شود. كشيدن نقاشي كفش سيندرلا يا هر نقاشي با طرح هاي كودكانه و مناسب سن كودك باعث تقويت ويژگي هاي مثبت در شخصيت او مي شود. از آن جايي كه شخصيت افراد در كودكي شكل مي گيرد بنابراين پدر و مادر ها مي توانند از سن بسيار كم ويژگي هاي خوب و مثبت شخصيت فرزندان خود را با بازي و سرگرمي هاي سالم و ساده، تقويت كنند.

هنگامي كه كودك شما در حال ترسيم نقاشي كفش سيندرلا از ويديو سايت وولك است درواقع بايد رنگ ها و الگو هاي متفاوت را با هم تركيب كند و با اين كار قدرت تصميم گيري در شخصيت كودك شكل مي گيرد و تقويت مي شود. همچنين هنگامي كه كودك نقاشي كفش سيندرلا خود را به پايان مي رساند و آن را به اطرافيان خود نشان مي دهد، اين كار باعث تقويت اعتماد به نفس در شخصيت كودك مي شود و همانطور كه مي دانيد اعتماد به نفس يكي از مهم ترين ويژگي هاي شخصيتي است كه بايد از كودكي به آن توجه شود. كمبود اعتماد به نفس در بزرگسالي باعث بروز مشكلات بسيار زيادي مي شود. همچنين اگر اطرافيان از نقاشي كفش سيندرلا او انتقاد كنند، اين امر باعث تقويت روحيه ي انتقاد پذيري در كودكان مي شود.

همچنين نقاشي پاندا يا هر طرح نقاشي ديگر فوايد بسيار زيادي در مسير رشد عاطفي، ذهني و جسمي كودكان دارد. از فوايد جسمي كشيدن نقاشي پاندا مي توان به تقويت عضلات دست اشاره كرد. درواقع كودكان كه از سن بسيار كم مشغول كشيدن نقاشي پاندا يا هر طرح نقاشي كودكانه ي ديگري مي شوند، در حال تقويت عضلات دستان خود هستند. از فوايد نقاشي پاندا براي رشد عاطفي مي توان به تقويت ويژگي هاي مثبت شخصيتي اشاره كرد. كودكان هنگامي كه نقاشي پاندا خود را به پايان مي رسانند و به اطرافيان خود نشان مي دهند، اين امر باعث تقويت اعتماد به نفس در آن ها مي شود و اعتماد به نفس يكي از ويژگي هاي مهم شخصيتي است كه حتما بايد از زمان كودكي به توجه شود.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۴۵:۱۰ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

نام دختر ايراني / اسم دختر شمالي / وولك

 

سايت وولك با آدرس اينترنتي voolak.com، يك سايت در زمينه كودكان مي باشد. پدران و مادران مي توانند تمامي احتياجات خود اعم از آشنايي با مشكلات و مسائل مختلف دوره كودكي، آشنايي با بهترين مهد كودك هاي كشور و ويژگي هاي آن ها و حتي خصوصيات مهم يك دكتر كودكان آشنايي كامل پيدا كنند. علاوه بر اين، سايت وولك مطالب پزشكي مختلفي در رابطه با اختلالات و بيماري هاي رايج و همچنين ناشناخته دوره كودكي و نوجواني در اختيار پدران و مادراني قرار مي دهد كه با چنين مشكلاتي دست و پنجه نرم مي كنند. علاوه بر موضوعات متعددي كه اغلب مخاطب آن ها پدران و مادران هستند، سايت وولك بخش هايي مختص به كودكان نيز دارد. در بخش هاي كودكان، بخش هاي سرگرمي و آموزشي بسيار زيادي به چشم مي خورد. آموزش نقاشي ها حيوانات و اشكال مختلف، ساخت صنايع دستي و كار دستي هاي متعدد و حتي قصه هاي شب به صورت متني و تصويري براي سرگرمي و تفريح كودكان در سايت وولك قرار دارد كه پدران و مادران مي توانند از آن ها براي آموزش به كودكان خود استفاده كنند.

در كنار تمامي مطالب آموزشي و آموزنده اي كه در سايت وولك قرار دارد، بخش هايي به صورت خدماتي و كمك رساني به پدران و مادران نيز وجود دارد. يكي از دشواري هايي كه پدران و مادران با آن مواجه هستند انتخاب اسم براي كودك نو رسيده خود مي باشد. دغدغه فكري انتخاب يك اسم پسرانه و يا نام دختر ايراني براي كودك هنوز متولد نشده، ذهن بسياري از پدران و مادران را در تمام طول بارداري به خود مشغول نگه مي دارد. در برخي موارد والدين حتي پس از اتمام دوره بارداري و به دنيا آمدن كودك نيز همچنان براي انتخاب يك اسم براي كودك خود به نتيجه نرسيده اند. اسامي ايراني ريشه هاي مختلفي دارند. گاهي اسامي ريشه تركي، گاهي كرد و گاهي ممكن است يك اسم دختر شمالي از ميان هزاران اسم، توجه پدر و مادر را به خود جلب كند. سايت وولك مي تواند با در اختيار قرار دادن يك ليست از اسامي مختلف كودكان با ريشه هاي كردي، تركي و حتي شمالي، به پدران و مادران كمك كند تا هر چه سريع تر براي انتخاب اسم كودك خود، تصميم نهايي را بگيرند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۳۳:۴۷ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

اسم پسر ايراني / اسم دخترانه محبوب / وولك

 

به طور حتم بسياري از پدران و مادران در دوره كودكي خود تصور دوراني كه خود پدر يا مادر مي شوند را داشته اند. در اين تصورات نيز اسامي مختلفي براي كودكان خود انتخاب كرده اند. كودكان در بازي هاي دنياي بچگي خود ممكن است يك اسم پسر ايراني و يا يك اسم دخترانه محبوب كه در اون دوران طرفداران خاص خود را داشته است براي كودكان تخيلي خود در بازي انتخاب كنند. اما مسلما در دوره بزرگسالي اين اسامي تغيير مي كنند. زيرا آنگاه بايد نظر همسر خود را نيز بدانند. اما به طول كلي ، پيش از تصميم گيري براي اسم كودك بايد منتظر تعيين جنسيت كودك ماند. زيرا اگر جنسيت كودك مشخص نشود، پدر و مادر مجبور هستند كه از ميان اسم پسر ايراني و اسم دخترانه محبوب به طور همزمان فكر كرده و انتخاب كنند. انتخاب اسم پسر ايراني و يا انتخاب يك اسم دخترانه محبوب براي كودكي كه هنوز به دنيا نيامده، يكي از شيرين ترين بخش هاي والدين شدن است. اما حتي اين بخش شيرين نيز داراي سختي ها و چالش هاي خود مي باشد. زيرا اسم كودك چيزي است كه كودك بايد تا آخر عمر با آن زندگي كند و نحوي نشان دهنده هويت كودك است. به همين دليل است كه انتخاب يك اسم پسر ايراني يا يك اسم دخترانه محبوب از اهميت بيشتري برخوردار است.

سايت وولك ، با چندين سال تجربه فعاليت در عرصه كودك و نوجوان از جمله سايت هايي است كه از بسياري جهات مي تواند به خانواده ها و والدين كمك هاي بسياري كند. سايت وولك، علاوه بر مطالب آموزنده و مقالات پزشكي در رابطه با مشكلات و اختلالات رايج و مزمن كودكان و نوجوانان كه براي كمك به والدين در سايت قرار گرفته شده اند، داراي مطالبي مخصوص براي كودكان و نوجوانان در تمامي رده هاي سني نيز مي باشد. از جمله مطالبي كه كودكان مي توانند با مطالعه و عمل كردن طبق آنها مهارت هاي خود را افزايش دهند، آموزش هايي همانند آموزش نقاشي و يا ساخت انواع كار دستي مي باشد. علاوه بر تمامي اين آموزش هاي مفيد و موثر كه همگي به صورت رايگان نيز در اختيار كودكان قرار مي گيرد، سايت وولك براي سرگرمي كودكان نيز از بخش هايي همانند قصه شبانه نيز استفاده كرده است. قصه شب كودكان در سايت وولك به صورت تصويري و متني قرار داده مي شود و پدر و مادر مي توانند در طول روز براي سرگرم كردن كودك از قسمت تصويري و در شب هنگام براي خواباندن كودك با خواندن متن آن ، از اين بخش استفاده كنند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۰۱:۰۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

اسم پسر / اسم پسر امروزي / وولك

 

اسم، چيزي است كه پدر و مادر براي كودك انتخاب مي كنند و كودك نيز تا آخر عمر آن را حمل مي كند. اسم تنها يك نشان هويت و ابزاري براي خطاب كردن كودك به شمار نمي رود. بسياري از كودكان از اسامي خود براي شكل گيري شخصيت و حتي اعتماد به نفس خود استفاده مي كنند. به همين دليل است كه انتخاب اسم پسر و دختر براي كودك هنوز به دنيا نيامده و خطاب كردن او به اين اسم در دوره باداري، تاثير بسزايي بر ضمير ناخودآگاه كودك مي گذارد.

انتخاب اسم دختر و اسم پسر امروزي يكي از دغدغه ها و نگراني هايي است كه اكثر پدران و مادران و حتي دوستان و خانواده هاي آنها با آن مواجه هستند. از آنجايي كه انتخاب اسم پسر و اسم دختر يكي از دشوارترين كارهايي است كه پدر و مادر بايد انجام دهند، بسياري از اعضاي خانواده و دوستان نيز با اظهار نظر و گفتن اسامي جديد و امروز سعي مي كنند به آنها كمك كنند تا گزينه هاي بيشتري پيش روي آنها قرار دهند.

بسياري از اسامي امروزي كه اكثر آنها ريشه هاي تركي و كردي دارند از اسامي زيبا و با معنايي هستند كه پدران و مادران مي توانند براي كودكان خود انتخاب كنند. اما حتي يافتن همين اسامي جديد براي انتخاب يك اسم پسر امروزي و يا اسم دختر، نيز يك چالش است كه پيش روي پدران و مادران قرار دارد. استفاده از كتاب هاي اسامي كه يك شيوه سنتي و قديمي به شمار مي رود، مي تواند يك راه حل مناسب براي كمك به حل و رفع اين مشكل باشد. هر چند بايد توجه داشت كه در كتاب هاي اسامي و معاني، تمامي نام ها بر اساس حروف الفبا قرار گرفته اند و ممكن است پيدا كردن يك نام دختر و يا اسم پسر امروزي كه مطابق با ريشه و معيارهاي مدنظر والدين است، دشوار شود. به همين دليل است كه امروزه بسياري از پدران و مادران براي كمك به پيدا كردن اسم پسر و اسم دختر خود از خدمات سايت هاي آنلاين كمك مي گيرند. سايت وولك نيز سايتي است كه مي تواند به والدين از بسياري جهات كمك هاي بسزايي كند. در سايت وولك علاوه بر آشنايي با اسامي مختلف، بسياري مطالب آموزشي و آموزنده براي كودكان و والدين آنها قرار گرفته است كه مي توانند از آنها استفاده كنند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۵۸:۴۱ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

نام دختر / نام پسر / وولك

 

خبر اضافه شدن عضوي جديد به خانواده، براي همه افراد خانواده و نزديكان آنها، خبري خوش به شمار مي رود. همه به تكاپوي آماده سازي نيازهاي كودك ميافتند. در اين ميان همگي سعي مي كنند با نظر دادن و همفكري كردن درباره اسم كودك نيز به يك نتيجه دلخواه برسند. اگر جنسيت كودك مشخص شود، پدر و مادر با انتخاب يك اسم مي توانند خود را آماده به دنيا آمدن كودك بدانند. اما در برخي موارد امكان تشخيص جنسيت كودك مقدور نمي باشد، و يا خوده پدر يا مادر نمي خواهند جنسيت كودك خود را بدانند. به همين دليل بايد براي انتخاب يك نام دختر و يك نام پسر تصميم گيري كنند.   انتخاب يك نام دختر يا نام پسر ممكن است در عين دلنشين بود اين كار، دشوار نيز باشد. به همين دليل است كه پدر و مادر از تمامي منابع موجود در دسترس براي انتخاب اسم كودك خود كمك مي گيرند. يكي از اين منابع جستجو در كتابچه هاي اسامي و ديگري جستجو به صورت آنلاين مي باشد.

در جستجو در كتابچه هاي اسامي، يك ليست از تمامي اسامي پسرانه و دخترانه مذهبي، محلي و جديد در اختيار پدران و مادران قرار داده مي شود كه مي توانند با توجه به معني و ريشه آن،  در صورت پسند آن را انتخاب كنند. اما عيب استفاده از كتابچه هاي اسامي را مي توان زمان بر بودن آن دانست. به دليل اينكه شايد اسامي دخترانه و پسرانه دسته بندي شده باشد اما اسامي از نظر قوميتي و يا ريشه دسته بندي نشده اند. ولي براي رسيدن به حروف الفبا يا قوميت مورد نظر بايد تمامي اسامي را مرور كرد.

اما در جستجوي آنلاين همچين مشكلاتي وجود ندارد. زيرا كافي است تنها با جستجوي كلمه نام دختر و يا نام پسر، يك ليست كامل از اسامي هر دو جنسيت براساس دسته بندي اي كه انتخاب كرده ايد، در اختيار شما قرار گيرد. از جمله سايت هايي كه مي توانند در انتخاب اسم كودك دختر و يا پس به پدران و مادران كمك كند، سايت وولك است. سايت وولك، سايتي است كه به طور تخصصي در زمينه كودكان فعاليت مي كند و مي تواند علاوه بر اسم،در آموزش بسياري از مسائل ديگر به والدين و كودكان آنها كمك كند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۴۷:۰۲ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

اسم پسرانه خاص / اسم پسر محبوب / voolak.com

سايت وولك  را همگان به اسم سايت كودك مي شناسند. اما در واقع مخاطبين سايت وولك كودكان و والدين آنها مي باشند. زيرا در سايت وولك مطالب متعددي كه مخاطب آنها پدران و مادران مي باشند ، قرار دارد. اكثر اين مطالب شامل مطالب پزشكي هستند كه در راستاي كمك و راهنمايي والدين در هنگام مواجه شدن با مشكلات و بيماري هاي پزشكي كودكان خود تهيه شده اند. پدران و مادران مي توانند هنگام مراجعه به سايت وولك پاسخي صحيح و علمي براي تمامي نگراني ها و مشكلاتي كه كودكانشان با آن درگير مي باشند ، پيدا كنند. علي الخصوص مشكلات و مسائل مربوط به پزشكي  و بيماري هاي رايج و يا خاص در ميان كودكان، سايت وولك اقدام به تهيه مطالب پزشكي كرده است كه والدين مي توانند با مطالعه آن در رابطه با بسياري از اختلالات و ناهنجاري ها كه در دوره كودكي با آن مواجه مي شوند آشنا شوند. مطالب سايت وولك به والدين در رابطه با راهكارهاي مديريت و همچنين درمان هاي مختلف اين مشكلات و بيماري ها نيز راهنمايي مورد نياز را ارائه داده است.

علاوه بر مطالب آموزشي و پزشكي كه در سايت وولك موجود مي باشند ، مطالب خدماتي نيز كه به والدين در اموري غير از پزشكي نيز كمك كنند وجود دارند. كودكان نياز هاي مختلفي دارند. والدين از همان زمان كه متوجه مي شوند قرار از پدر يا مادر شوند بايد مسائل و وسايل متعددي را محيا كنند. طراحي و دكوراسيون اتاق كودك ، تخت خواب كودك ، رنگ اتاق و در بزرگسالي مسائلي همانند مهد كودك و يا دكتر كودكان از جمله مسائلي هستند كه والدين بايد براي آنها تصميم گيري كنند. اما پيش از تمامي اين مسائل ، پدران و مادران بايد بر روي انتخاب اسم براي كودك خود به توافق برسند. انتخاب اسم پسرانه خاص از قديم در ميان پدران و مادران بسيار محبوب بوده است. انتخاب يك اسم پسر محبوب شايد كار راحت تري باشد. زيرا كافي است كه به اسامي كه به گوش مي رسد و يا هنگام جستجوي اينترنتي بيشتر از ديگران به چشم مي آيند را انتخاب كرد. اما انتخاب اسم پسرانه خاص از ميان تنوع بالاي اسامي پسرانه ايراني كاري بسيار دشوار خواهد بود. به همين دليل است كه سايت وولك اقدام به كمك به والدين در اين زمينه كرده است. تهيه و گردآوري يك ليست از اسامي خاص دخترانه و پسرانه ايراني همراه با معاني آنها از جمله مطالبي هستند كه در سايت وولك وجود دارند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۱۹:۰۹ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ][ ۸۱ ][ ۸۲ ][ ۸۳ ][ ۸۴ ][ ۸۵ ][ ۸۶ ][ ۸۷ ][ ۸۸ ][ ۸۹ ][ ۹۰ ][ ۹۱ ][ ۹۲ ][ ۹۳ ][ ۹۴ ][ ۹۵ ][ ۹۶ ][ ۹۷ ][ ۹۸ ][ ۹۹ ][ ۱۰۰ ][ ۱۰۱ ][ ۱۰۲ ][ ۱۰۳ ][ ۱۰۴ ][ ۱۰۵ ][ ۱۰۶ ][ ۱۰۷ ][ ۱۰۸ ][ ۱۰۹ ][ ۱۱۰ ][ ۱۱۱ ][ ۱۱۲ ][ ۱۱۳ ][ ۱۱۴ ][ ۱۱۵ ][ ۱۱۶ ][ ۱۱۷ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی