web
web

اسم لاكچري / اسم دختر فارسي / وولك

 

هزاران هزار اسم دختر فارسي وجود دارد كه مي توان از ميان آنها يكي را براي كودك خود انتخاب كنيد. اما هر چقدر تعداد انتخاب هاي مقابل شما بيشتر شود، باعث سردرگمي و گيجي بيشتر نيز مي شود. در برخي موارد براي كساني كه نمي توانند از ميان اسامي يكي را انتخاب كنند، گزينه استفاده از اسامي تركيبي نيز وجود دارد. در اين حالت پدر و مادر مي توانند هر كدام يك اسم دختر فارسي را برداشته و با يك اسم لاكچري دخترانه جديد تركيب كنند. در اين حالت مي توان يك حالت امروزي و سنتي به اسم كودك داد. مخصوصا با روند افزايش محبوبيت اسامي جديد و لاكچري در ميان پدران و مادران، اين كار مي تواند در كنار نگه داشتن سنت ها، يك حالت امروزي نيز به اسم و هويت كودك بدهد.

اما هر اسم لاكچري و يا اسم دختر فارسي را نمي توان براي كودك خود انتخاب كرد. براي آشنايي با اسامي و معاني آنها، راه هاي متعددي پيش روي پدران و مادران، وجود دارد. يكي از قديمي ترين و سنتي ترين روش ها براي انتخاب اسم، استفاده از كتاب هاي اسم و معني آنها مي باشد. اين روش در عين كامل و جامع بودن، روشي بسيار وقت گير است كه پدران و مادران بايد با صبر و حوصله زيادي به مطالعه آن بپردازند.

اما از سوي ديگر، سريع ترين و راحت ترين راه ممكن براي انتخاب اسم لاكچري از ميان هزاران اسم دختر فارسي، استفاده از مطالب سايت هاي آنلاين و جستجو در اينترنت مي باشد. سايت هاي متعددي وجود دارند كه در زمينه كودك و نوجوان مشغول به فعاليت هستند كه مي توان از مطالب آن در زمينه هاي مختلف استفاده كرد. يكي از اين سايت هايي كه مي توانند در اين زمينه به پدران و مادران كمك كنند، سايت وولك مي باشد. سايت وولك، يك سايت آموزشي،خدماتي و گاهي پزشكي است كه اطلاعات و مطالب مفيدي در اختيار پدران و مادران قرار مي دهد. مطالب آموزنده پزشكي و راهنمايي هايي در رابطه با مديريت و مشكلاتي كه كودك در طول مراحل رشد با آنها مواجه مي شود، براي والدين و آموزش هاي رايگان ساخت صنايع دستي و يا طراحي و نقاشي براي كودكان از جمله مطالبي هستند كه در سايت وولك پيدا مي شوند.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۵۲:۵۰ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

نقاشي تلويزيون / نقاشي سيبhttps://www.voolak.com/

 

 

 كشيدن نقاشي سيب مي تواند نقش بسيار مهمي بر روي رشد روحي و عواطف كودك شما باشد. حتي در بعضي موارد روانشناسان كودك از نقاشي براي درمان احساسات كودكاني كه دچار احساسات متناقضي يا مختلفي هستند استفاده مي كنند. با كشيدن نقاشي سيب يا هرنقاشي ساده ديگري كودك شما از سن بسيار كم با اندازه ها، رنگ ها، اشكال، الگو ها و طرح هاي متفاوت كودكانه يا غيره آشنا مي شوند و اين آشنايي باعث آماده شدن كودك شما براي حضور در مهد كودك يا مدرسه مي شود.

نقاشي سيب يكي از طرح هاي بسيار آسان است كه كودك شما از هر سني مي تواند براي رسم آن اقدام كند و يكي از نكات مثبت طرح نقاشي سيب نيز همين است كه از سن بسيار كم قابل انجام است. همچنين اگر كودك شما براي كشيدن نقاشي سيب از شما يا فرد ديگري كمك بگيرد اين امر به خودي خود باعث افزايش اعتماد به نفس و تقويت و رشد رفتار اجتماعي كودك شما مي شود. در كل كشيدن نقاشي سيب يا طرح هاي نقاشي كودكانه ي ديگر تاثير بسيار مثبتي بر روي روح و جسم كودك شما دارد. كودك شما هنگام كشيدن نقاشي سيب بايد براي رنگ آن تصميم گيري كند و اين امر باعث تقويت قدرت تصميم گيري در كودك شما مي شود و همچنين در عين حال فرا مي گيرد كه سيب به رنگ قرمز است و اينگونه با ميوه سيب آشنا مي شود.

نقاشي، يكي از فعاليت هاي سالم و فيزيكي است كه كودكان از سن بسيار پايين و به طور غريزي به آن علاقمند هستند. شما با كمك آموزش نقاشي به فرزندان خود مي تواند نكات آموزنده ي بسيار زيادي را از روش غير مستقيم به آن ها بياموزيد. در وولك به آدرس https://www.voolak.com/  ميتوانيد نقاشي هاي زيادي كه بسيار يساده هستند ببينيد.

همچنين كودك شما هنگامي كه شروع به كشيدن نقاشي تلويزيون مي كند بايد رنگ هاي مختلف را باهم تركيب كند و قبل از پياده كردن طرح نقاشي تلويزيون بر روي كاغذ آن را در ذهن خود تجسم كند. عمل تركيب كردن رنگ ها كودك شما را با رنگ ها آشنا مي كند و تجسم كردن طرح نقاشي تلويزيون در ذهن باعث تقويت قوه ي تخيل كودك شما مي شود. كشيدن نقاشي باعث افزايش خلاقيت در كودك شما مي شود و بسياري از ويژگي هاي مثبت شخصيتي كودك شما را افزايش مي دهد


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۴۵:۴۱ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

نقاشي آسان
كاردستي با كاغذ
وولك

 

در اوايل يادگيري ساخت كاردستي با كاغذ يا وسايل ديگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نيز همراه او باشيد و ابتدا خودتان انواع كاردستي براي كودكان را به او ياد بدهيد . مثلا قيچي كه براي كودكان خطرناك است و چگونگي كار با آن را نمي دانند ، بهتر است شما در دست بگيريد تا كودك با ديدن ، كار با آن را بياموزد . اين نكته را هم بدانيد كه بهتر است دسترسي كودك را بيشتر كنيد و در هنگام بازي يا انجام كار هاي هنري كه مي دانيد ريخت و پاش زيادي دارد به او امرو نهي نكنيد و از ابتدا مكاني مشخص را براي بازي كودك در نظر بگيريد تا او بداند براي ساخت كاردستي خلاقانه خود از جاي مشخص شده فراتر نرود . از كودك خود انتظار انجام كار بزرگي نداشته باشيد با توجه به سن او با او رفتار كنيد و به او سخت نگيريد كه اين چه كاردستي ساده اي است؟ يا چرا از اين رنگ استفاده كردي ؟ يا چرا انقدر كاغذ مصرف كردي ؟ يك كاردستي ساده و آسون كه اين همه ريخت و پاش نداره؟ پس بگذاريد كودكتان با خيال راحت و اعتماد به نفس بالا كاردستي خلاقانه جديد بسازد و خود را با آن سرگرم كند . حتي مي توانيد آموزش كاردستي جديد را براي او در فضاي مجازي بيابيد تا از روي آن بسازد و با ديدن فيلم كاردستي با كاغذ كه براي او جالب است را خودش از ابتدا تا انتها اين كار انجام دهد . نكته مهم ديگر اين است كه لازم نيست ابزار گران قيمت براي كودك خود تهيه كنيد بهتر است با وسايل يا دورريز هايي كه در خانه داريد به او ساخت يك كاردستي جالب را بياموزيد .براي گرفتن ايده ميتوانيد به سايت وولك سري بزنيد.

نقاشي كردن يكي از سرگرمي هاي لذت بخش و در حين حال آموزشي و بسيار مفيد براي كودكان شما است. كودكان معمولا از يك سالگي به بعد شروع به كشيدن نقاشي كودكانه مي كنند. كودكان شما با كمك گرفتن از تخيلات خود يا از روي عكس نقاشي، شروع به كشيدن نقاشي مي كنند. تعداد زيادي عكس نقاشي آسان و طرح ساده نقاشي و يا فيلم نقاشي در اينترنت و فضاي مجازي وجود دارد كه مي توانيد با استفاده از آن ها كودك خود را به كشيدن نقاشي تشويق كنيد؛ زيرا اكثر كودكان از اين كه از روي عكس نقاشي كودكانه و عكس نقاشي ساده، نقاشي كنند بسيار لذت مي برند. همچنين كودك شما مي تواند از سنين بسيار كم با استفاده از تعدادي طرح نقاشي رنگي و طرح نقاشي كودكانه با رنگ ها آشنا شود و اين الگو ها به تكامل اين استعداد در كودكان شما كمك مي كند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۱۸:۱۲ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

نقاشي فلامينگو / نقاشي اسب دريايي / وولك

 

نقاشي فلامينگو كاملا مناسب كودكان است و به راحتي كشيده مي شود. مي توانيد ويدئوي نقاشي فلامينگو كه به صورت ساده در آن آموزش داده مي شود را به كودك نشان دهيد يا خودتان ابتدا آن را تمرين كنيد و سپس به كودك آموزش دهيد تا براي كشيدن آن شما را الگو قرار دهد. براي اينكه كودك بتواند آن ذرا به راحتي بكشد شما مي توانيد وسايل مورد نياز كه مداد رنگي و ماژيك است در اختيار كودك قرار دهيد. ويدئوي نقاشي فلامينگو در وولك به صورت رايگان قابل دريافت است. براي مشاهده ويدئوي نقاشي وولك در همين صفحه بمانيد و در قسمت بالا ويدئوي نقاشي فلامينگو را تماشا كنيد درصورتي كه فرصت داريد نقاشي هاي ديگر را هم ببينيد مي توانيد به قسمت نقاشي‌كودكانه در سايت وولك مراجعه فرماييد.

فيلم نقاشي اسب دريايي كه در اين صفحه بارگزاري شده است بسيار ساده است و به همين دليل شما مي توانيد نقاشي اسب دريايي را به كودكان با سن بسيار پايين نيز آموزش دهيد. همچنين طرح نقاشي اسب دريايي به صورت يونيكورن يا همان اسب تك شاخ دوست داشتني و محبوب بچه ها ترسيم شده است و اين ويژگي نيز تمايل كودكان را به كشيدن نقاشي اسب دريايي بيشتر مي كند.

همچنين پدر و مادر مي توانند خودشان همراه كودكان به كشيدن نقاشي اسب دريايي يا هر نقاشي كودكانه ي ديگري مشغول شوند. چرا كه كودكان به انجام فعاليت هاي گروهي بيشتر از انجام سرگرمي ها و بازي هاي انفرادي علاقمند هستند. يكي از ترفند هاي هوشمندانه كه مي توانيد كودكان خود را به كشيدن نقاشي جذب كنيد و آن ها را حتي براي ساعاتي از دنياي تكنولوژي دور كنيد، انتخاب يك طرح جذاب و مناسب براي كودكتان است. به عنوان مثال شما با آموزش نقاشي اسب دريايي در وولك مي توانيد كودك خود را به كشيدن نقاشي تشويق كنيد. چرا كه كودكان همواره به دنبال آشنايي و شناخت بيشتر محيط اطراف خود هستند.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۳۷:۵۰ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

شعر هاي كودكانه فارسي / وولك

 

آهنگ كودكانه به راحتي در ذهن كودك حك مي شود و با همين شعر هاي كودكانه فارسي و ساده مي توانيد براي كودكان تدريس كنيد تا به راحتي كلمات را به ذهن بسپارند . نگه داشتن كلمات همراه با آهنگ كودكانه صوتي در ذهن براي كودكان به مراتب راحت تر از يادگيري ساده آن است . شنيدن شعر كودكانه كوتاه و همچنين تماشاي فيلم آهنگ كودكانه تصويري كه به صورت ويديو است، به كودك شما كمك مي كند تا صدا و آوا هاي كلمات جديد و همچنين شكل كلمات جديد بيشتر آشنا شوند. بنابراين شنيدن شعر كودكانه زيبا توسط كودك دايره لغات فرزند شما را بزرگ تر مي كند.

شما با خواندن ترانه كودكانه شاد براي فرزندانتان به او آرامش مي دهيد و خواندن ترانه هاي كودكانه باعث صميميت بيشتر بين فرزندان و والدين مي شود .يادگيري با آهنگ كودكانه شاد اعتماد به نفس او را بالا مي برد؛ زيرا سرعت يادگيري بالا مي رود و بازدهي بيشتر مي شود به همين دليل است كه اعتماد به نفس كودك از طريق گوش دادن به آهنگ كودكانه زيبا بيشتر مي شود .

هرچه كودك شما بيشتر به شعر شاد كودكانه به خصوص شعر كودكانه شاد قديمي گوش دهد، بيشتر با مفاهيم ادبي نيز آشنا مي شود و اين امر دانش زباني كودك شما را افزايش مي دهد؛ زيرا ممكن است زماني كه شما شروع به خواندن شعر كوتاه كودكانه براي فرزند خود مي كنيد يا با دانلود شعر كودكانه براي كودك خود شعر هاي كودكانه پخش مي كنيد، سوالاتي براي كودك شما به وجود بيايد كه با پاسخ شما به دانش زباني كودك افزوده مي شود.

كودكان عاشق شخصيت هاي متحرك ، به خصوص شخصيت هاي شاد و دوست داشتني هستند  اين روش ممكن است برگرفته از شخصيت هاي تازه ايجاد شده و يا ممكن است از برنامه هاي تلويزيوني ، فيلم ها يا بازي هايي كه با آنها آشنا هستند نيز باشد.

وقتي براي فرزند خود يك قصه تعريف مي كنيد كودك مي تواند تخيل كند مي تواند روياپردازي كند و خود را جاي قهرمان قصه ها قرار دهد و ذهن و فكر خود را براي ارتباط برقرار كردن با قصه فعال نمايد. وولك جاييه براي وول زدن بچه ها، جاييه كه پدر و مادرها ميتونن به راحتي و با خيال راحت بچه هاشون رو رها كنن تا اونها اونجا قصه كودكانه گوش كنن، بازي كنن، سرگرم بشن و آموزش ببينن!


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۴۹:۳۲ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

شعر كودكانه كوتاه صوتي / voolak

 

نوزاد ها بعد از تولد خود صداي مادر خود را تشخيص مي دهند و اين در حالتي هست كه بسياري از حس ها مانند بينايي و غيره از لحظه تولد فعال نيستند و شنوايي حسي است كه نوزاد شما از بدو تولد از آن بهره مند است. كودك تازه متولد شده زماني كه شما براي او شعر كودكانه مي خوانيد به صداي شما پاسخ مي دهد و مي تواند به طور واضح صداي شما را تشخيص دهد. ممكن است زماني كه شما شروع به پلي كردن شعر كودكانه كوتاه صوتي براي فرزند خود مي كنيد شاهد هيجان زده شدن او نيز باشيد چرا كه فرزند شما در تلاش است تا صدا هاي اطراف خود را بيشتر و بهتر درك كند. كودك مي تواند با خواندن ترانه هاي كودكانه روي صداي خود بيشتر كار كند و به نوعي تمرين صدا داشته باشد . خواندن شعر هاي كودكانه اعتماد به نفس فرزند شما را بالا برده و باعث مي شود به راحتي با ديگران صحبت كنند .واژگان در ذهن كودك بوسيله خواندن و يادگيري آهنگ كودكانه شاد فارسي افزايش مي يابد و اين باعث مي شود در دوران مدرسه تكلم بهتري داشته باشند .

اين كه از زماني كه نوزاد شما متولد مي شود شروع به خواندن شعر كودكانه براي او كنيد تاثير بسيار مثبتي در روند رشد توانايي شنوايي كودك شما دارد. شما حتي مي توانيد اين كار را به صورت يك برنامه ثابت انجام دهيد و به طور روزانه قبل از خواب كودك خود، براي او شروع به خواندن شعر كودكانه جديد كنيد يا حتي براي كودك خود اقدام به دانلود شعر كودكانه يا آهنگ كودكانه كنيد و براي او شعر هاي كودكانه پخش كنيد. حتي مي توانيد در سن مناسب كودك خود براي او عروسك هايي كه مجهز به شعر كودكانه شاد هستند، تهيه كنيد.

استفاده از اشكال قابل تشخيص براي كودكان خصوصاً خردسالان جذابيت بيشتري دارد زيرا اين روند يادگيري را در كودكان ترغيب و تقويت مي كند حيوانات ، اشكال طبيعت و اشياء اطراف خانه همه براي كودكان آشنا و قابل شناسايي هستند ، زيرا بخش اعظمي از جهان بينايي و لمسي كودكان را تشكيل مي دهد و جالب است بدانيد كه سايت وولك به نشاني https://www.voolak.com از اين ويژگي ها به نحو احسن بهره برده است.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۳۱:۱۲ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

آهنگ كودكانه شاد فارسي
https://www.voolak.com

 

جستجوي سايتي مناسب در گروه سني خاص كودكان بسيار مهم است ، به ويژه هنگامي كه كودكان به طور روز افزون از طريق سايت كودك آموزش مي بينند و  مهارت پيدا مي كنند همچنين تحقيقات نشان مي دهد كه كودكان كاملاً از تفاوت هاي سني آگاه هستند و با چيزي كه از نظر آنها بسيار كودكانه است ، درگير نخواهند شد.

يكم سايت كودك خوب كه ميتوانيد به آن سر بزنيد به آدرس https://www.voolak.com  ميباشد. با گشت و گذار در اين سايت خواهيد ديد  كهصفحات متعددي در خصوص قصه و آهنگ و نقاشي و كاردستي دارد. همه اين صفحات از نظر محتوا كارشناسي شده هستند و بسيار براي كودك مفيد اند. شما نبايد از ترس بد آموزي به طور كلي فضاي مجازي را براي كودكان ممنوع كنيد چذا كه او را از يادگيري در دنيايي بزرگ محروم ميكنيد بلكه بايد هوشمندانه تر عمل كنيد و به كودك اجازه گشتن در محيط هاي مجازي متناسب با سنش بدهيد و محيط هاي آموزنده را پيدا و به او معرفي كنيد. به عنوانه مثال نبايد به طور كلي او را از آهنگ گوش دادن محروم كنيد. بلكه بايد آهنگ هاي كودكانه متناسب با سن او را پيدا كنيد. درگيري كودك با هر تجربه اي محتواي آن براي سنش باشد براي او مفيد است و عملكرد ذهن او را تقويت ميكند. مثلا آهنگ كودكانه شاد فارسي زيادي وجود دارند كه كودك ميتواند انها را ببنيد و لذت ببرد.

خواندن شعر هاي كودكانه صوتي نوستالژي براي كودكان باعث آشنايي آن ها با فرهنگ جامعه مي شود . ممكن است كليپ آهنگ كودكانه نوستالژي بيان گر تاريخ يك ملت نيز باشد و اين براي تربيت كودك شما نيز مناسب است .
خواندن آهنگ هاي شاد كودكانه مي تواند باعث وضوح بيشتر صداي كودك شود و در نهايت با كلام خود مي تواند ارتباط برقرار كند .
همچنين خواندن شعر كودكانه صوتي در جمع ارتباط او را قوي خواهد كرد و از اين طريق ( خواندن ترانه كودكانه شاد ) مي تواند با ديگران ارتباط برقرار كند .
آهنگ و ترانه كودكانه سرشار از احساسات است و تمامي احساسات در آن گنجانده شده مثل غم ، شادي ، خنده ، … و آشنايي با اين احساسات براي كودك بسيار مفيد است.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۳۲:۱۵ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

شعر كودكانه زيبا / وولك

 

يكي از راه هاي ارتباط با فرزند در دوران جنيني گوش دادن به شعر كودكانه زيبا است. اما بايد بدانيد صداي زياد موجب ترسيدن كودك شما مي گردد و شايد خطراتي را به همراه داشته باشد شما مي توانيد با دانلود آهنگ كودكانه بي كلام و آرام با ا ارتباط بر قرار كنيد و يا اگر مي خواهيد كليپ آهنگ كودكانه ببينيد يا گوش دهيد صداي آن را كم كنيد تا آزاري به كودكتان نرسد . گوش دادن به ترانه كودكانه فارسي باعث مي شود در دوران كودكي كلمات را به راحتي متوجه شوند . در دوران نوزادي نيز به دانلود ترانه كودكانه بپردازيد تا هم او را با كلمات آشنا كنيد هم موجب آرامش او شويد و هم بتوانيد با شعر كودكانه صوتي با او ارتباط برقرار كنيد.

تاثير شعر و آهنگ كودكانه بر روي فرزند شما در سنين مختلف متفاوت است. كودك شما حتي زماني كه در رحم مادر بود نيز قادر به شنيدن صداي شما بود. خواندن آهنگ كودكانه قشنگ با صداي بلند براي نوزاد تازه متولد شده نيز تاثيراتي دارد. شما از زمان تولد فرزند خود مي توانيد شروع به خواندن ترانه كودكانه زيبا براي او كنيد؛ چرا كه شنيدن صداي مادر به فرزند شما آرامش را منتقل مي كند و بي شك شنيدن صداي مادر در حالي كه متن شعر كودكانه را مي خواند براي كودك شما بسيار لذت بخش است.

از حدود سه ماهگي: قدرت شنوايي كودك شما قوي تر و هوشيار تر شده است، در اين سن كودك شما با شنيدن صداي شما هنگام خواندن شعر كودكانه صوتي ممكن است به طور مستقيم به شخص شما واكنش نشان دهد و مستقيم به شما نگاه كند. در صورتي كه شما شروع به خواندن شعر هاي كودكانه كرديد و كودك شما مستقيم به شما نگاه نكرد و به اطراف نگاه كرد نگران نشويد، به احتمال زياد كودك تمركز خود را از دست داده است و يا خسته شده است. از همين امر مي توان نتيجه گرفت كه خواندن شعر كودكانه جديد براي نوزاد باعث تقويت قدرت تمركز او مي شود زيرا كودك شما هنگامي كه صداي خواندن شعر يا آهنگ كودكانه زيبا توسط مادر خود را مي شنود تلاش مي كند تا صاحب آن صدا را پيدا كند.

يكي از بهترين سايت هاي ارائه دهنده آهنگ هاي كودكانه خوب و با كيفيت سايت وولك است. وولك يك پلتفرم تخصصي براي كودكاند است كه والدين عزيز مي توانند با مراجعه به اين سايت به راحتي به سرگرمي هاي انوبه و مفيد و آموزنده براي كودكان خود دسترسي داشته باشند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۴۰:۵۰ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دانلود آهنگ كودكانه
وولك

 

 

آهنگ ها و شعر هاي كودكانه ميتوانند جايگزين آهنگ هاي بدي شوند كه كودكان ميگذارند و حفظ ميكنند آهنگ هايي كه تاثير منفي به روي آنها دارند و باعث بد آموزي ميشود و آنها را زود تر از موعد با مفاهيمي همچون روابط آزاد خارج از ازدواج، مشروبات الكلي و بي بند و باري آشنا ميكند. همه بچه ها نياز به شادي دارند و ميتوانيد براي آنها آهنگ هاي كودكانه مناسب سنشان بگذاريد.

صدا يكي از عوامل تاثير گذار در رشد ذهني كودك است و ايجاد صدا ، آواز ، ترانه يا حتي صداهاي گوش خراش، ذهن كودك را به خود مشغول مي كند . حال ما مي خواهيم به جنبه مثبت صدا يعني موسيقي و ترانه كودكانه شاد بپردازيم و تاثيرات آن را بر ذهن كودك بررسي كنيم . بسياري از آموزه هايي كه از كودكي به يادگار داريم بدون توجه به معني آن ها تنها به دليل ريتم و آهنگ كودكانه اي كه داشته اند در ذهن ما باقي مانده اند و به همين دليل همچنان ان ها را به ياد داريم . مثلا يادگيري الفبا با كليپ آهنگ كودكانه كه از كودكي والدينمان به ما آموزش داده اند هيچگاه از ذهنمان پاك نمي شود. براي دانلود آهنگ كودكانه ميتوانيد به سايت وولك سر بزنيد. سايتي مخصوص كودكان دلبند شما و بر اي شمايي كه به رشد كودك خود اهميت ميدهيد و به عنوان والدين نگران كودك خود هستيد.م سايت وولك كمك ميكند استعداد هاي كودك شما در چارچوب درست رشد كند. با قصه هاي كودكانه و آهنگ هاي كودكانه و شعر و كاردستي. فصه هاي كودكانه وولك همه زير نظر رواشناس كودك و بدون بدآموزي نوشته ميشوند. آهنگ هاي كودكانه و شعر هاي كودكانه وولك نيز متناسب با سن او هستند.

كودكان با خواندن ترانه كودكانه جديد مي توانند عواطف خود را بيان كنند و براي بيان احساس با آهنگ كودكانه فارسي تنوع بالايي وجود دارد .خواندن شعر هاي كودكانه صوتي نوستالژي براي كودكان باعث آشنايي آن ها با فرهنگ جامعه مي شود . ممكن است كليپ آهنگ كودكانه نوستالژي بيان گر تاريخ يك ملت نيز باشد و اين براي تربيت كودك شما نيز مناسب است .

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۴۳:۱۷ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

آهنگ كودكانه شاد
https://www.voolak.com

 

 

شعر هاي كودكانه زيادي مناسب كودكان وجود دارد. شنيدن شعر و آهنگ كودكانه، چه شعر كودكانه قديمي چه جديد توسط كودك براي فرزند شما بسيار مفيد است و مزيت هاي زيادي دارد. كودكان دوست دارند آهنگ كودكانه تصويري يا صوتي مورد علاقه خود را بار ها و بار ها بشنوند. معمولا كودكان آهنگ كودكانه شاد مورد علاقه خود را به سرعت حفظ مي كنند و همان طور كه اشاره شد اين امر باعث تقويت حافظه كودك شما مي شود. اهميت شنيدن شعر كودكانه زياد است چرا كه همانطور كه مي دانيد اولين راه ارتباطي كودك با مادر خود قدرت شنوايي و صدا است بنابراين در صورتي كه مادر با كودك خود صحبت نكند و يا براي او شروع به خواندن آهنگ كودكانه شاد فارسي نكند ممكن است كودك شما به اندازه كافي محبتي كه نياز دارد را دريافت نكند. بنابراين از زمان تولد فرزند خود، از صحبت و خواندن شعر شاد كودكانه براي او غافل نشويد. همچنين والدين مي تواند نكات آموزشي كوچكي را در قالب اشعار و آهنگ كودكانه به فرزند خود انتقال دهند براي اين منظور مي توانيد براي دانلود آهنگ كودكانه فارسي آموزنده اقدام كنيد. در مهدكودك ها يكي از راه هاي آموزش به كودكان، شعر هاي كودكانه است. استفاده از فيلم شعر كودكانه تصويري مي تواند به كودك شما كمك كند تا محتواي شعر كودكانه كوتاه و مورد نظر شما را بهتر درك كند. كودكان نياز زيادي به شادي دارند و اگر اين نياز آنها برطرف نشود در آينده دچار مشكلات زيادي خواهند شد. بنابرين ميتوانيد با آهنگ هاي شاد اين نياز آنها را تامين كنيد اما مهم است اين آهنگ ها كودكانه و مناسب سن او باشند. اگر چنين باشد اين آهنگ ها ميتواند كاربرد تربيتي هم داشته باشد و كودك را با مفاهيم اخلاقي آشنا كند. حتي آهنگ گذاشتن براي نوزادان هم مفيد است زيرا حواس شنيداري آنها را تقويت ميكند و مغز او را فعال تر ميكند. او ريتم را مياموزد و زماني كه به حرف افتاد دايره لغات وسيع تري دارد. همچنين زماني كه مفهوم آهنگ را فهميد احساسات او گسترش پيدا ميكند. شما ميتوانيد بيش از 100 آهمگ و شعر كودكانه را در سايت وولك به آدرس https://www.voolak.com ببنيد و گوش كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۲۷:۴۵ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ][ ۸۱ ][ ۸۲ ][ ۸۳ ][ ۸۴ ][ ۸۵ ][ ۸۶ ][ ۸۷ ][ ۸۸ ][ ۸۹ ][ ۹۰ ][ ۹۱ ][ ۹۲ ][ ۹۳ ][ ۹۴ ][ ۹۵ ][ ۹۶ ][ ۹۷ ][ ۹۸ ][ ۹۹ ][ ۱۰۰ ][ ۱۰۱ ][ ۱۰۲ ][ ۱۰۳ ][ ۱۰۴ ][ ۱۰۵ ][ ۱۰۶ ][ ۱۰۷ ][ ۱۰۸ ][ ۱۰۹ ][ ۱۱۰ ][ ۱۱۱ ][ ۱۱۲ ][ ۱۱۳ ][ ۱۱۴ ][ ۱۱۵ ][ ۱۱۶ ][ ۱۱۷ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی