web
web

نقاشي عطر / نقاشي شناگر / https://www.voolak.com/

 

پدر و مادر ها مي توانند با ترفند هايي ساده، تمايل و اشتياق كودكان به نقاشي كشيدن را در آن ها تقويت كنند. يكي از ترفند هاي افزايش اشتياق كودكان به نقاشي كشيدن اين است كه طرحي جذاب و هيجان انگيز كه به سلايق و علايق آن ها نزديك باشد و با روحيات آن ها سازگار باشد براي فرزندان خود انتخاب كنيد. به عنوان مثال كودكي عاشق بازي و عطر هاي خوشبو است، طرح نقاشي عطر مي تواند براي او ايده و طرحي جذاب و هيجان انگيز باشد.

همچنين فرزند شما هنگام شروع به كشيدن نقاشي عطر بايد طرح نهايي نقاشي عطر را در ذهن خود تصور كند و تصوير سازي باعث تقويت قدرت تخيل در فرزند شما مي شود و همان طور كه مي دانيد يكي از مهم ترين ويژگي هاي كودكان باهوش قدرت قوي خيال پردازي در آن ها است. همچنين كودك در حين كشيدن نقاشي عطر با الگو ها، طرح ها و رنگ هاي بسيار متفاوتي آشنا مي شود و زماني كه نقاشي عطر خود را به پايان مي رساند و آن را به اطرافيان خود نشان مي دهد در واقع در حال تقويت و افزايش ويژگي اعتماد به نفس در شخصيت خود است. حتي اگر نقاشي عطر او مورد انتقاد قرار بگيرد نيز روحيه ي انتقاد پذيري در شخصيت فرزند شما تقويت مي شود. با آموزش نقاشي عطر به فرزندان خود، آن ها را از فوايد نقاشي كشيدن بهره مند كنيد.

يكي از كاربرد هاي آموزش غيرمستقيم با نقاشي را مي توان استفاده از طرح نقاشي شناگر عنوان كرد. اگر كودكتان به شنا كردن يا ورزش كردن تمايلي نشان نمي دهد. پدر و مادر ها مي توانند با ترفند هاي هوشمندانه و استفاده از يك طرح مناسب مانند طرح نقاشي شناگر، كودكان خود را به سمت ورزش كردن و شنا كردن تشويق كنند. زماني كه كودكتان در حال ترسيم نقاشي شناگر است با او درباره ي فوايد ورزش كردن و شنا كردن صحبت كنيد و اين گونه تمايل و اشتياق به ورزش كردن را با يك نقاشي شناگر ساده در شخصيت كودك خود ايجاد كنيد.

از فوايد كشيدن نقاشي شناگر يا هر طرح نقاشي ديگري در مسير رشد شخصيتي، مي توان به تقويت و افزايش يكي از مهم ترين ويژگي هاي شخصيتي يعني اعتماد به نفس اشاره كرد. زماني كه كودك شما نقاشي شناگر خود را به پايان مي رساند در واقع يك فعاليتي را به پايان رسانده است و آن را به اطرافيان و بزرگ تر هاي خود نشان مي دهد. اين امر باعث افزايش و تقويت اعتماد به نفس در او مي شود و هما نطور كه مي دانيد شخصيتي افراد در كودكي شكل مي گيرد. بنابراين با آموزش نقاشي شناگر به كودكان خود، آن ها را از فوايد نقاشي كشيدن بهره مند كنيد.

در سايت كودكانه وولك به نشاني اينترنتي https://www.voolak.com مي توانيد به نقاشي هاي متنوع و زيادي دسترسي داشته باشيد كه هر يك از آن ها مي توانند نكات و مهارت هاي متعددي را به كودكان شما ياد دهند.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۳۲:۱۲ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

نقاشي تيركمان / نقاشي كامپيوتر https://www.voolak.com/

 

از آن جايي كه كودكان امروزي به انجام بازي هاي ديجيتال و كامپيوتري علاقه ي بيش تري دارند شما مي توانيد با انتخاب يك طرح هيجان انگيز مانند طرح نقاشي تيركمان آن ها را حتي براي ساعاتي از فضاي مجازي و تجهيزات الكترونيكي دور كنيد. حتي اگر كشيدن نقاشي تيركمان يا هر نقاشي كودكانه ي ديگري براي فرزندتان سخت بود مي توانيد در مراحل ترسيم نقاشي تيركمان به كودك خود كمك كنيد. چرا كه كودكان به انجام فعاليت ها و بازي هاي گروهي بيشتر از انجام بازي هاي فردي علاقمند هستند.

همچنين شما مي توانيد با آموزش نقاشي هاي كودكانه مانند نقاشي تيركمان به افزايش اعتماد به نفس كودك خود نيز كمك كنيد. زماني كه فرزند شما نقاشي تيركمان خود را به پايان مي رساند در واقع يك فعاليت را به پايان رسانده است و اين امر باعث افزايش و تقويت يكي از مهم ترين ويژگي هاي شخصيتي يعني اعتماد به نفس در فرزند شما مي شود.

به عنوان مثال طرح نقاشي كامپيوتر مي تواند براي كودكان طرحي هيجان انگيز باشد و آن ها را به وجد بياورد. همچنين بهتر است بدانيد كه كشيدن نقاشي كامپيوتر يا هر نقاشي كودكانه ي ديگري فوايد بسيار زيادي براي فرزندان شما دارد و به آن ها در مسير رشد بهتر شخصيتي اشان كمك مي كند. به عنوان مثال زماني كه كودكتان نقاشي كامپيوتر خود را به پايان مي رساند در واقع فعاليتي را به پايان رسانده است و اين امر باعث افزايش و تقويت يكي از مهم ترين ويژگي هاي شخصيتي در كودك يعني اعتماد به نفس مي شود.

همانطور كه به احتمال زياد مي دانيد اعتماد به نفس كافي تاثير زيادي بر روي سلامت رواني افراد دارد و از آنجايي كه شخصيت افراد در كودكي شكل مي گيرد، بنابراين بايد از سن بسيار كم به ميزان اعتماد به نفس در كودكان توجه ويژه شود. حتي اگر شما از نقاشي كامپيوتر فرزند خود نيز انتقاد كنيد، اين كار باعث تقويت روحيه ي انتقاد پذيري در كودك شما مي شود. بنابراين با آموزش نقاشي كامپيوتر به كودكان خود در سايت وولك به نشاني https://www.voolak.com آن ها را از فوايد نقاشي كشيدن بهره مند كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۱۲:۱۰ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

نقاشي گورخر / نقاشي سفيد برفي / وولك

 

نقاشي يكي از سرگرمي هاي جذاب كودكانه است كه از گذشته تا به امروز محبوبيت خود را در بين كودكان حفظ كرده است. كودكان به طور غريزي روحيه اي كنجكاو دارند و تلاش مي كنند تا محيط پيرامون خود را بهتر و بيش تر بشناسند. بنابراين انجام فعاليت ها و بازي هايي كه به آن ها در مسير شناخت بيشتر محيط اطرافشان كمك مي كند، برايشان بسيار هيجان انگيز خواهد بود.

كشيدن نقاشي هاي متنوع كودكانه نوعي از اين فعاليت ها است كه به كودكان به شناخت بيشتر و افزايش آگاهي و اطلاعاتشان كمك مي كند. شما مي توانيد با آموزش طرح هاي نقاشي هاي متنوع به كودكان، اطلاعات عمومي آن ها را افزايش دهيد. به عنوان مثال مي توانيد با آموزش طرح هاي نقاشي هاي حيوانات مانند نقاشي گورخر كودكان را با حيوانات بيش تري آشنا كنيد.

همچنين بهتر است بدانيد كه كشيدن نقاشي گورخر يا هر نقاشي كودكانه ي ديگري فوايد بسيار زيادي براي كودكان در مسير رشد شخصيتي بهتر و حتي رشد جسمي بهتر، دارد. به عنوان مثال زماني كه فرزند شما كشيدن نقاشي گورخر خود را به اتمام مي رساند، در واقع در حال افزايش و تقويت يكي از مهم ترين ويژگي هاي شخصيتي خود يعني اعتماد به نفس است.

نقاشي كشيدن علاوه بر اينكه براي كودك بسيار نشاط آور و جذاب است، باعث افزايش دانش او نيز مي شود. برخي از نقاشي ها جنبه تفريحي دارند و يا كودك به يك شخصيت علاقه نشان مي دهد تا آن را بكشد و به ديوار اتاق خود بزند. نقاشي سفيد برفي يكي از نقاشي هاي مورد علاقه بچه هاست. براي كشيدن نقاشي سفيد برفي كافي است با ما در وولك همراه باشيد.

بسياري از كودكان شخصيت هاي كارتوني را براي خود الگو قرار مي دهند و براي كشيدن نقاشي سفيد برفي ذوق بسياري نشان مي دهند. كشيدن نقاشي سفيد برفي در وولك ، كودك را شاد مي كند و او را براي انجام كارهاي هنري بزرگتر آماده مي كند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۰۷:۴۵ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

اسم پسر جديد / اسم پسرونه محلي / voolak.com

 

تمامي اسم هاي ايراني داراي اصالت خاصي هستند كه به يك قوم منسوب مي شوند. هر اسم پسرونه محلي را مي تواند در گويش هاي مختلف و به مرور زمان، دچار تغييرات فراواني شود. حتي برخي مواقع ممكن است يك اسم پسرونه محلي را با يك اسم پسر جديد اشتباه بگيرند. اين امر به دليل نا آشنايي با فرهنگ ها و قوميت هاي مختلف كشور ايران، به دفعات زياد رخ مي دهد.  به همين دليل است كه راه هاي مختلفي براي آشنايي با اسامي پسر جديد و ديگر اسامي دخترانه و پسرانه ايراني و محلي وجود دارد. از جمله اين راه ها مي توان به استفاده از كتاب هاي اسم و همچنين سايت هايي كه در زمينه كودك و نوجوان فعاليت مي كنند، اشاره كرد. هر دو روش داراي مزايا و معايب خاص خود هستند.

در روش استفاده از كتاب اسامي و معاني، تمامي اسامي براساس حروف الفبا ليست شده اند. معني و ريشه هر اسم نيز مقابل آن ذكر شده اند. اما در اين روش، حوصله و زمان زيادي لازم است. به همين دليل است كه اكثر افراد از روش دوم، يعني جستجوي اينترنتي و مراجعه به سايت هاي كودك و نوجوان استفاده مي كنند.

در اين روش، كافي است پدر يا مادر اسم مورد نظر خود را جستجو كنند تا با ريشه و معني آن آشنا شوند. يا اگر قصد انتخاب اسم پسرونه محلي از يك قوم خاص را دارند مي توانند با جستجوي همين كلمات به آن دسترسي يابند. سايت وولك با آدرس اينترنتي http://www.voolak.com   با فعاليت و تجربه چند ساله در زمينه كودكان، از جمله گزينه هايي است كه مي توان براي انتخاب اسم پسر جديد و يا اسم پسرونه محلي به آن مراجعه كرد. در سايت وولك، در كنار مطالب آموزنده و مقالات پزشكي در رابطه با مشكلات رايج كودكان در سايت قرار دارند، آموزش هاي رايگان و همچنين قصه هاي شب به صورت متن و تصوير، نيز براي سرگرمي و يادگيري كودكان نيز در دسترس قرار دارند. در واقع مي توان گفت، سايت وولك به طور همزمان مخاطبين خود را تمامي اعضاي خانواده يعني پدر، مادر و كودكان قرار داده است. به همين دليل است كه انواع مختلف مطالب را مي توان در اين سايت پيدا كرد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۲۰:۳۲ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

اسم پسرانه مازني / اسم پسر / وولك

 

كشور ايران يك كشور چند قوميتي مي باشد. در اين كشور پهناور هر قوميت داراي آداب و رسوم ، فرهنگ و لهجه شيرين و دلنشين مخصوص به خود مي باشند. گويش ها و لحجه هاي قوميت هاي ايراني هر كدام از جذابيت و زيبايي منحصر به فرد خود بهره مند مي باشند. يكي از دلنشين ترين و جذاب ترين گويش ها در ميان اقوام ايراني، گويش مازني است كه هموطنان عزيز ساكن استان مازندران به آن صحبت مي كنند. لهجه شيرين و گويش محلي مردم مازندران مي تواند به گوش هر فرد غريبه اي گوش نواز باشد. با توجه به تنوع بالاي قوميتي و سفرهايي كه ميان اين اقوام صورت مي گيرد ، بسياري از خانواده ها نيز به لطف اين ارتباطات و مسافرت ها با يكدگير وصلت مي كنند و خانواده هايي چند قوميتي را تشكيل مي دهند. به همين دليل است كه در برخي خانواده ها كه پدر از قوم كرد و يا مادر اهل مازندران باشد ، ممكن است اسم پسرانه مازني براي فرزند خود انتخاب كنند. هر پدر و مادري تلاش مي كند اصل و نسب خود را از طريق فرزندانشان حفظ و به نسل بعدي انتقال دهند. اسم كودك  نيز بخشي از اصل و نسب و نشانه اي از فرهنگي است كه كودك در آن تربيت شده است. اسم و فرهنگ كودك بر روي شخصيت و حتي هويت اصلي كودك تاثير فراواني مي گذارد. اكثر نام ها و اسامي ايراني داراي معاني زيبا و جذابي هستند. بنابراين مهم نيست كه والدين از كدام قوم و فرهنگ براي كودك خود اسم انتخاب كنند ، زيرا هر نامي انتخاب شود در نهايت يك اسم پسر با ريشه ايراني انتخاب كرده اند.  

استفاده از جستجوي اينترنتي و مطالب موجود در سايت هاي ايراني مخصوص به كودك و نوجوان يكي از راه هاي آشنايي با ريشه و معاني اسامي ايراني مي باشد. سايت هايي كه در زمينه كودك و نوجوان فعاليت مي كنند همانند سايت وولك، در كنار انتخاب اسم و آشنايي با معاني آنها از بسياري جهات ديگر نيز مي تواند مطالب مفيدي در اختيار پدران و مادران قرار دهد. مطالبي كه اكثر آنها جنبه هاي آموزشي و يا راهنمايي براي نحوه مديريت يك مشكل پزشكي مي باشند. اكثر آموزش هايي كه در سايت وولك قرار مي گيرد براي كودكان است تا از طريق انجام آن مهارت هاي فردي خود را ارتقا دهند. مطالب پزشكي نيز براي كمك به پدران و مادران است تا با مسائل و اختلالات پزشكي اي كه ممكن است كودكان در طول روند رشد با آن مواجه  شوند، آشنايي پيدا كنند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۳۱:۵۸ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

انتخاب اسم دختر / انتخاب اسم پسر/ voolak.com

 

در اغلب موارد بارداري، حتي پيش از مشخص شدن جنسيت كودك پدران و مادران شروع به انتخاب اسامي مختلفي براي كودك مي كنند. به دليل مشخص نبودن جنسيت كودك، پدر و مادر مجبور هستند كه براي انتخاب اسم دختر و انتخاب اسم پسر به طور همزمان فكر كنند. انتخاب اسم دختر و انتخاب اسم پسر براي كودك هنوز به دنيا نيامده، يكي از لذت بخش ترين بخش هاي والدين شدن و در عين حال سخت ترين كارهايي است كه پدر و مادر بايد انجام دهند. زيرا اسم چيزي است كه تا آخر عمر همراه كودك مي باشد و نشان دهنده هويت او است. در برخي موارد روانشناسان معتقد هستند كه اسم ممكن است بر روي شخصيت و اعتماد به نفس كودك نيز تاثير مستقيم بگذارد. همين امر، كار انتخاب اسم دختر و انتخاب اسم پسر را بيش از گذشته دشوار و چالش بر انگيز مي كند.

مشورت گرفتن از دوستان و نظرسنجي از اعضاي خانواده يكي از اصلي ترين راه هاي انتخاب اسم دختر و انتخاب اسم پسر مي باشد. در اكثر جمع هاي خانوادگي و دوستانه زماني كه متوجه مي شوند كودكي در راه است، همگي شروع به اظهار نظر درباره اسامي مورد نظر خود مي شوند. شايد در ميان آنها برخي اسامي زيبا به نظر آيند ولي ندانستن معني دقيق آن ممكن است كه ذهن همگان را درگير كند. به همين دليل است كه در كنار مشورت و نظرسنجي از دوستان و اعضاي خانواده، بسياري از والدين از جستجوي آنلاين و يا به طور سنتي تر از كتاب هاي اسامي و معاني آنها استفاده مي كنند.

در هنگام استفاده از كتاب هاي اسامي و معاني، ساعات متوالي صرف خواندن و يا يافتن يك اسم به خصوص مي شود. اما در جستجوي آنلاين اين مشكلات به طور كامل حذف مي شود. زيرا كافي است با جستجوي اسم مدنظرشان به معاني مختلف آن دسترسي پيدا كنند. سايت وولك با آدرس اينترنتي  https://voolak.com با فعاليت و تجربه چند ساله در زمينه كودكان، يكي از گزينه هايي است كه مي توان براي انتخاب اسم دختر و انتخاب اسم پسر از آن كمك گرفت. سايت وولك، علاوه بر مطالب آموزنده و مقالات پزشكي در رابطه با مشكلات رايج كودكان، سايتي است كه اقدام به قرار دادن بسياري آموزش هاي رايگان و همچنين قصه هاي شب به صورت متن و تصوير مي كند. سايت وولك سايتي است كه شما مي توانيد


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۵ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۴۴:۰۸ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

نمايندگي بلبرينگ كويو/خريد بلبرينگ اس كا اف/فروش بلبرينگ nachi

 

دو نوع از انواع بلبرينگ ناچي : بلبرينگ هاي شيار عميق، در ميان تمام انواع بلبرينگ، محبوب ترين نوع به شمار مي آيند. چرا كه كاربردهاي بسيار گسترده اي دارند. شيارهاي حلقه اي بلبرينگ به شكل كمان هاي دايره اي هستند كه اندكي بزرگ تر از شعاع ساچمه ساخته مي شوند. بلبرينگ هاي شيار عميق مي توانند بارهاي شعاعي، محوري يا تركيبي از اين دو را تحمل كنند و طراحي آن ها به گونه اي است كه سرعت و دقت بسيار بالايي دارند و فروش بلبرينگ nachi در اين مدل استقبال زيادي دارد.

بلبرينگ هاي تماسي زاويه اي تك رديفه: بلبرينگ هاي تماسي زاويه اي تك رديفه مي تواند بارهاي شعاعي، محوري و يا تركيبي را متحمل شوند، البته بار محوري مي بايست در يك سو به آن ها وارد شود تا قادر به تحمل آن باشند. هر چه زاويه تماس بزرگ تر باشد، قابليت تحمل بار بيشتر مي شود. هر چه زاويه تماس كوچك تر باشد، سرعت بالاتر مي رود.

 شركت skf يكي از معتبرترين كمپاني هاي توليد كننده انواع بلبرينگ و رولبرينگ است. از برجسته ترين ويژگي هاي بلبرينگ مارك skf مي توان به كيفيت عالي اين محصولات اشاره كرد. بلبرينگ هاي اس كي اف در سال هاي اخير واردات قابل توجهي به كشورهاي مختلف جهان ازجمله  ايران داشته و با استقبال فراواني رو به رو شده اند.

محصولات اين كمپاني در انواع و مدل هاي مختلفي در بازار موجود هستند كه برخي از مهم ترين آن ها عبارتند از: بلبرينگ هاي شيار عميق، بلبرينگ هاي تماسي زاويه اي، بلبرينگ هاي خود تراز، بلبرينگ هاي كف گرد، رولبرينگ استوانه اي، رولبرينگ بشكه اي، رولبرينگ مخروطي، رولبرينگ كف گرد. اگر قصد خريد بلبرينگ اس كا اف را داريد ميتواند متناسب با نياز خود يكي از انواع اين رولبرينگ را انتخاب كنيد.

شركت Koyo Seiko كه در ابتدا به عنوان يك شركت خصوصي توسط تاسيس شد، كار خود را با فروش برينگ ها و ياتاقان هاي وارداتي آغاز نمود. اما پس از آن و از سال ۱۹۳۵ ميلادي اقدام به توليد انواع بلبرينگ و رولر برينگ نمود.در سال ۲۰۰۶ شركت كويو با شركت Toyoda ادغام شده و پس از آن تحت نام JTEKT به عنوان يك قطب در توليد انواع رولر برينگ و بلبرينگ، محصولات جعبه دنده و ديفرانسيل خودرو و سيستم فرمان خودرو معرفي شد. شركت كويو هم اكنون داراي نمايندگي هاي توليد در سرتاسر جهان است.

 

 در چنين شرايطي لازم است محصول اصل را شناسايي و خريداري كنيد. اما چطور؟همانطور كه مي دانيد امروزه تشخيص بلبرينگ اصل از تقلبي امري دشوار است. چرا كه ظاهر و بسته بندي بلبرينگ هاي تقلبي دقيقا مانند نمونه اصل آن هاست. حتي محصولات تقلبي براي لو نرفتن، قيمت برابري با بلبرينگ هاي كويو اصل دارند. مطمئن ترين راه براي حصول اطمينان از اصل بودن بلبرينگ از نمايندگي بلبرينگ كويو خريد كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۵ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۳۱:۳۸ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

بلبرينگ ژاپني اصل / قيمت بلبرينگ چيني / ديجي برينگ

 

امروزه آنقدر تنوع محصولات افزايش يافته است، كه به سختي مي توان تشخيص داد كدام يك از آن ها خوب و كدام يك بد است. بلبرينگ يكي از چيزهايي است كه به با كيفيت ترين آن ها، احتياج داريم. اگر مدل بي كيفيت آن را خريداري كنيد، ممكن است پس از گذشت مدتي خيلي كوتاه، فرسوده شوند و كارايي لازم خود را از دست بدهند. بلبرينگ ها مارك هاي متنوعي دارند كه از جمله آن ها مي شود به بلبرينگ هاي اروپايي، چيني، ژاپني و… اشاره كرد. بهترين مارك بلبرينگ ژاپني از پر كاربرد ترين و مفيد ترين بلبرينگ هاي پيشنهادي براي شماست. از بهترين مارك بلبرينگ ژاپني اصل مي توان مارك SKF، مارك NACHI و مارك FAG را نام برد. بلبرينگ هاي ساخت كشور ژاپن، به دليل رعايت استانداردها و ساخت آن ها، به وسيله پيشرفته ترين و برترين دستگاه هاي دنيا، همواره در دنيا پيشرو بوده اند و توجه افراد بسياري را به خود جلب كرده اند.

بلبرينگ هاي چيني برند هاي مختلفي دارند كه بلبرينگ هاي با كيفيت را با قيمت مناسب را توليد مي كنند. همانطور كه گفتيم بلبرينگ هاي چيني را درجه بندي مي كنند. درجه بندي قيمت بلبرينگ چيني به مشتريان اين امكان را مي دهد كه بر اساس كيفيت بلبرينگ، هزينه آن را پرداخت كنند. درجه بندي بلبرينگ هاي چيني باعث شده است تا مشتري هاي زيادي را جذب كند. محبوب ترين برند هاي توليد بلبرينگ در چين، برند هاي HPK،DPI ،FKD،DTEC ،FYT ،DYZV ،SMS ،KG ،PFI است. تمام برند هاي توليد كننده بلبرينگ چيني با استاندار هاي لازم توليد و براي استفاده صنايع مختلف به كشور هاي ديگر صادر مي شود. شركت توليد كننده بلبرينگ چيني KG، محبوبيت زيادي بين ما ايراني ها دارد به همين دليل بيشتر بلبرينگ هاي چيني موجود در ايران، برند KG هستند. بلبرينگ هاي شركت KG با استاندارد ISO۹۰۰۱ توليد مي شوند.

به طور كلي بلبرينگ هاي چيني به دليل قيمت ارزان و كيفيت بالا طرفدار زيادي دارد. شما مي توانيد بلبرينگ چيني ارزان را از وبسايت ما بخريد. ديجي برينگ نماينده اصلي بلبرينگ هاي چيني در كشور است


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۵ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۳۰:۱۲ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

بلبرينگ skf / بلبرينگ چيني اصل / https://digibearings.com/

 

گروه صنعتي ديجي برينگ نماينده رسمي محصولات skf در ايران است كه مسئوليت واردات، توزيع و پخش بلبرينگ و رولبرينگ هاي اين شركت در كشورمان را بر عهده دارد. كارشناسان و مشاوران ما در ديجي برينگ آماده اند تا در هر ساعتي از روز به سوالات شما در زمينه بلبرينگ skf پاسخ دهند. فروشگاه اينترنتي ديجي برينگ، عرضه كننده بلبرينگ اس كا اف، انواع بلبرينگ و رولبرينگ هاي اصل را از اين برند به فروش مي رساند تا بتوانيد بدون نگراني از تقلبي بودن كالاي خريداري شده، خريدي آسان و بي درد سر را بدون نياز به مراجعه حضوري تجربه كنيد. شما عزيزان مي توانيد در فروشگاه اينترنتي ديجي برينگ به عنوان نمايندگي بلبرينگ skf، تمامي بلبرينگ هاي صنعتي، شيار عميق، خودتنظيم، بشكه اي، مخروطي، كف گرد، تماس زاويه اي، سوزني، ياتاقاني و ... اين برند را با خيالي آسوده از اورجينال بودن محصول، تهيه كنيد و در صورت نياز به مشاوره با كارشناسان مجرب ما مشورت نماييد. ديجي برينگ به عنوان نماينده رسمي بلبرينگ skf در ايران، كيفيت محصولات اس كا اف عرضه شده توسط اين فروشگاه اينترنتي را تضمين مي كند.

هنگام خريد بلبرينگ چيني به درجه بندي، مقاومت،طول عمر، مقاومت در برابر حرارت، اصحكاك و … توجه كنيد. طول عمر محاسبه شده بلبرينگ هاي چيني بيشتر از آن چيزي است كه روي محصول درج شده است. تا زماني كه بلبرينگ هاي چيني ترك نخورده باشند، نياز به تعويض ندارند. به همين دليل با خريد اين بلبرينگ ها  تا سال هاي زيادي احتياج به خريد بلبرينگ نداريد. برند هاي بلبرينگ چيني تقلبي زيادي در كشور ما وجود دارند، به همين دليل بايد بلبرينگ چيني را از فروشگاه معتبر خريد كنيد تا ضرر مالي نبينيد. فروشگاه ما عرضه كننده بلبرينگ چيني اصل و با كيفيت است. هم چنين ما بلبرينگ چيني با برند هاي مختلف را با قيمت پايين تر از بازار به فروش مي رسانيم. همانطور كه در وبسايت ما مشاهده مي كنيد، ما  انواع بلبرينگ چيني را با توضيحات كامل محصول در اختيار مشتري قرار داديم تا شما با مطالعه مشخصات، بلبرينگ موردنظر را بخريد. هم چنين شما مي توانيد با كارشناسان با تجربه ما در سايت https://www.digibrearings.com در ارتباط باشيد تا با كمك آن ها بلبرينگ چيني مورد نظر خود را خريد كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۵ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۲۰:۱۹ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

فروش بلبرينگ skf / نمايندگي فروش بلبرينگ چيني / ديجي برينگ

 

گروه صنعتي ديجي برينگ نماينده رسمي محصولات skf در ايران است كه مسئوليت واردات، توزيع و پخش بلبرينگ و رولبرينگ هاي اين شركت در كشورمان را بر عهده دارد. كارشناسان و مشاوران ما در ديجي برينگ آماده اند تا در هر ساعتي از روز به سوالات شما در زمينه بلبرينگ skf پاسخ دهند. فروشگاه اينترنتي ديجي برينگ، عرضه كننده بلبرينگ اس كا اف، انواع بلبرينگ و رولبرينگ هاي اصل را از اين برند به فروش مي رساند تا بتوانيد بدون نگراني از تقلبي بودن كالاي خريداري شده، خريدي آسان و بي درد سر را بدون نياز به مراجعه حضوري تجربه كنيد. شما عزيزان مي توانيد در فروشگاه اينترنتي ديجي برينگ به عنوان نمايندگي بلبرينگ skf، تمامي بلبرينگ هاي صنعتي، شيار عميق، خودتنظيم، بشكه اي، مخروطي، كف گرد، تماس زاويه اي، سوزني، ياتاقاني و ... اين برند را با خيالي آسوده از اورجينال بودن محصول، تهيه كنيد و در صورت نياز به مشاوره با كارشناسان مجرب ما مشورت نماييد. ديجي برينگ به عنوان نماينده رسمي فروش بلبرينگ skf در ايران، كيفيت محصولات اس كا اف عرضه شده توسط اين فروشگاه اينترنتي را تضمين مي كند.

هنگام خريد بلبرينگ چيني به درجه بندي، مقاومت،طول عمر، مقاومت در برابر حرارت، اصحكاك و … توجه كنيد. طول عمر محاسبه شده بلبرينگ هاي چيني بيشتر از آن چيزي است كه روي محصول درج شده است. تا زماني كه بلبرينگ هاي چيني ترك نخورده باشند، نياز به تعويض ندارند. به همين دليل با خريد اين بلبرينگ ها  تا سال هاي زيادي احتياج به خريد بلبرينگ نداريد. برند هاي بلبرينگ چيني تقلبي زيادي در كشور ما وجود دارند، به همين دليل بايد بلبرينگ چيني را از فروشگاه معتبر و نمايندگي فروش بلبرينگ چيني خريد كنيد تا ضرر مالي نبينيد. فروشگاه ما عرضه كننده بلبرينگ چيني اصل و با كيفيت است. هم چنين ما بلبرينگ چيني با برند هاي مختلف را با قيمت پايين تر از بازار به فروش مي رسانيم. همانطور كه در وبسايت ما مشاهده مي كنيد، ما  انواع بلبرينگ چيني را با توضيحات كامل محصول در ديجي برينگ اختيار مشتري قرار داديم تا شما با مطالعه مشخصات، بلبرينگ موردنظر را بخريد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۴ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۴۹:۱۹ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ][ ۸۱ ][ ۸۲ ][ ۸۳ ][ ۸۴ ][ ۸۵ ][ ۸۶ ][ ۸۷ ][ ۸۸ ][ ۸۹ ][ ۹۰ ][ ۹۱ ][ ۹۲ ][ ۹۳ ][ ۹۴ ][ ۹۵ ][ ۹۶ ][ ۹۷ ][ ۹۸ ][ ۹۹ ][ ۱۰۰ ][ ۱۰۱ ][ ۱۰۲ ][ ۱۰۳ ][ ۱۰۴ ][ ۱۰۵ ][ ۱۰۶ ][ ۱۰۷ ][ ۱۰۸ ][ ۱۰۹ ][ ۱۱۰ ][ ۱۱۱ ][ ۱۱۲ ][ ۱۱۳ ][ ۱۱۴ ][ ۱۱۵ ][ ۱۱۶ ][ ۱۱۷ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی