web
web

امروزه كاربرد و موارد استفاده از دوربين هاي مدار بسته ، حيطه هاي وسيعي را در بر مي گيرد. دوربين هاي مدار بسته كه براي محافظت از مكان هاي تجاري استفاده مي شد، در مناطق مسكوني نيز مورد استفاده قرار مي گيرند. اين نشان از نياز مردم براي احساس امنيت است كه از طريق خريد دوربين مدار بسته و نصب، سعي در تامين آن دارند. دوربين هاي مدار بسته داراي انواع مختلفي مي باشند كه شايد انتخاب آن براي افرادي كه تا كنون هيچ تعاملي با آنها نداشته اند يا اطلاع چنداني از انواع و مدل هاي آن ندارند، كار دشواري باشد. تنوع بالاي مدل و برند دوربين هاي مدار بسته خريد دوربين مدار بسته را براي افراد بسيار سخت كرده است.

افرادي كه آشنايي چنداني با برندها و توليد كنندگان دوربين هاي مدار بسته ندارند، به خريد دوربين هاي مدار بسته توليد شركت هاي بزرگ تمايل بيشتري نشان مي دهند. اين امر به دليل اين است كه دوربين هاي مدار بسته توليد كنندگان بزرگ از كيفيت بالايي نيز برخوردار مي باشند و خيال خريداران بابت كارايي آنها راحت خواهد بود.

يكي از معروف ترين و با كيفيت ترين توليد كنندگاني كه اكثر كارشناسان و فروشندگان خريد محصولات آن را توصيه مي كنند، خريد دوربين هايك ويژن مي باشد. شركت چيني هايك ويژن را مي توان بزرگترين توليد كننده و يكي از پيشروان در صنعت سيستم هاي امنيتي و نظارتي در جهان دانست. توليد كننده اي كه همواره سعي داشته است با توسعه تكنولوژي به كار رفته در محصولات خود، انواع دوربين هاي مدار بسته براي شرايط مختلف آب و هوايي و همچنين سيستم هاي امنيتي ديگر همانند دزدگير اماكن، دوربين خودرو، دوربين ديد در شب و... امنيت كاربراني كه به محصولات آن اعتماد كرده اند، تامين كنند. يكي از جديدترين محصولاتي كه در مدت زمان كوتاهي از سوي كاربران با استقبال زيادي مواجه شد دوربين خودرو مي باشد.

امروزه نصب دوربين خودرو در خودروها به يكي از اولين مواردي تبديل شده است كه سازندگان خودرو بايد در نظر داشته باشند. دوربين خودرو در پارك خودرو، داشتن ديد در نقاط كور، ضبط حوادث و... به رانندگان كمك هاي بسيار زيادي مي كند. به همين دليل است كه نصب دوربين خودرو به يكي از موارد كمكي و مهم براي رانندگان امروزي، تبديل شده است.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۸ دى ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۵۴:۴۶ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

مطمئنا تا حالا فكر نصب يكي از انواع دوربين مدار بسته به ذهنتان خطور كرده است. مزايا و احساس امنيتي كه نصب و راه اندازي دوربين مدار بسته به صاحبان مشاغل و منازل مي دهد، افراد بسياري را براي خريداري و استفاده از آنها ترغيب كرد است. سيستم امنيتي و نظارتي كه به طور عمده با دوربين هاي مدار بسته و دزدگير شناخته مي شوند از اولين تجهيزات امنيتي هستند كه امروزه در هر محل كسب و كار و مناطق تجاري قابل مشاهده هستند. انتخاب و خريد اين محصولات براي كساني كه تجربه ي خريد آنها را ندارند، كاري بسيار سخت و دشوار خواهد بود. چه مدلي بايد خريد؟ كيفيت كدوم برند بهتر است؟ از كجا بايد خريد؟ چنين سوالاتي ذهن هر شخص تازه كار و بي تجربه اي را درگير خواهد كرد. قطعا مشورت كردن با اطرافيان فكر خوبي خواهد بود، اما ممكن است گاهي باعث گيج شدن و سردرگمي نيز شود. بهترين راه حل براي انتخاب گزينه ي مناسب، مشورت كردن با متخصصين و افرادي است كه در اين زمينه فعال هستند. اين اشخاص با پرسيدن سوالاتي مانند مورد كاربرد سيستم امنيتي، مكاني كه قصد نصب آن را داريد، نوع امنيتي كه از آن انتظار داريد و... شما را راهنمايي خواهند كرد. پس از مشورت با متخصصين بخش امنيتي، شما مي توانيد بهترين گزينه را براي نصب سيستم امنيتي در محل مورد نظر خود، انتخاب كنيد.

از جمله نام هاي بزرگ و آشنا در زمينه توليد سيستم هاي امنيتي و نظارتي، شركت داهوا مي باشد. امروزه حداقل يكي از محصولات شركت چيني داهوا همانند دوربين هاي مدار بسته، دوربين مدار بسته لامپي، دوربين مدار بسته ديد در شب و يكي از جديدترين محصولات آن دوربين خورشيدي را مي توان در مكان هاي تجاري و يا مناطق مسكوني مشاهده كرد. اين امر نشان از كيفيت بالا و اعتماد كارشناسان سيستم هاي امنيتي و نظارتي به امنيت بالاي محصولات داهوا مي باشد كه آنها را به مشتريان خود پيشنهاد مي دهند.

همانطور كه گفته شد يكي از جديدترين محصولات دوربين هاي مداربسته، دوربين خورشيدي مي باشد. يكي از مشكلات نصب دوربين هاي مدار بسته در مكان هاي وسيع، تامين انرژي آنها مي باشد. از زمان عرصه دوربين خورشيدي به بازار اين مشكل نيز به طور كامل حل شده است. دوربين خورشيدي با قابليت ذخيره سازي انرژي كه از خورشيد مي گيرد، براي استفاده در مناطق باز و وسيع گزينه بسيار مناسبي مي باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۸ دى ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۴۰:۵۰ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

با توجه به تقاضا و نياز بالايي كه انواع سيستم هاي امنيتي و نظارتي در دنيا وجود دارد، به طور متقابل تعداد شركت هاي فعال در اين زمينه نيز بسيار بالا رفته است. پيشرفت هاي روز افزون تكنولوژي گزينه هاي سيستم امنيتي بسيار بيشتري نيز در اختيار كاربران اين خدمات قرار گرفته است. گزينه هاي مختلف حق انتخاب هاي بيشتري در اختيار كاربران قرار مي دهد ولي در عين حال مي تواند براي افراد بي تجربه و نا آشنا كار را سخت نيز كند. گزينه هاي زياد نيز ممكن است باعث سردرگمي افرادي شود كه براي اولين بار قصد استفاده از اين خدمات را دارند. در صورتي كه براي اولين بار قصد استفاده از دوربين هاي امنيتي را داريد، مسلما انتخاب كار سختي است. تنوع برندها و همچنين انواع دوربين ها و سيستم هاي امنيتي انتخاب را براي هر تازه كاري سخت و دشوار مي كند. امروزه سايت ها و شركت هاي بسيار زيادي هستند كه اقدام به ارائه خدمات و مشاوره در زمينه سيستم هاي امنيتي مي كنند.

سايت دوربين ماركت فروشگاهي آنلاين مي باشد كه به طور تخصصي در حيطه فروش، نصب و راه اندازي سيستم هاي امنيتي و نظارتي فعاليت ميكند. شما مي توانيد با مراجعه به سايت دوربين ماركت با آدرس اينترنتي ذكر شده، محصولات آن را مشاهده و با يكديگر مقايسه كرده و سپس بهترين گزينه را انتخاب و خريد نماييد. دوربين ماركت مي تواند به شما در پيدا كردن انواع و اقسام دوربين هاي مدار بسته اعم از دوربين ديد در شب، دوربين بي سيم واي فاي، دوربين خودرو و... و همچنين انتخاب از بين آن ها، كمك كند.

تنوع محصولات سايت دوربين ماركت بر قيمت آن ها نيز تاثير گذار بوده است. دوربين ديد در شب رنگي از جمله جديدترين محصولاتي كه مي توان در سايت دوربين ماركت مشاهده كنيد خلاف دوربين ديد در شب قديمي كه تصاوير آن از كيفيت پاييني برخوردار بود، دوربين ديد در شب رنگي از وضوع و شفافيت بالايي بهره مند مي باشد. شما با مراجعه به سايت دوربين ماركت علاوه بر تنوع بالا و كيفيت عالي محصولات مي توانيد از مطالبي كه درمورد آخرين تكنولوژي به كار رفته در دوربين هاي مدار بسته و ديگر سيستم هاي امنيتي تهيه شده است، استفاده كنيد. مطمئنا مطالعه اين مطالب در انتخاب بهترين سيستم امنيتي و نظارتي به شما كمك هاي فراواني خواهد كرد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۸ دى ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۱۵:۱۲ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

بي احتياطي رانندگان و رعايت نكردن قوانين راهنمايي و رانندگي، يكي از دلايل اصلي افزايش آمار تصادفات همراه با تلفات مالي و جاني در جهان به شمار مي رود. در اكثر موارد نيز، تا هنگامي كه پليس به صحنه تصادف برسد و شرايط را بررسي و مقصر را مشخص كند، بين رانندگان بحث و جدل زيادي رخ مي دهد. براي پيشگيري از وقوع مشكلاتي بيشتر از تصادف، اكثر شركت هاي بيمه براي خودروهاي تحت بيمه خود دوربين ثبت وقايع خودرو نصب مي كند. هر چند اكثر شركت هاي سازنده خودرو، به طور پيشفرض دوربين ثبت وقايع خودرو را در محصولات خودت قرار مي دهند، اما براي خودروهايي فاقد دوربين ثبت وقايع خودرو، مالك آن مي تواند هر زمان كه مايل بود اين دوربين را خريداري و نصب كند.

از مزايا و فوايد اين دوربين علاوه در حل و فصل تصادفات، مي توان به ثبت وقايع در زماني كه راننده در ماشين حضور ندارد نيز اشاره كرد. ممكن است ماشين خود را در مكاني پارك كرده و پس از بازگشت به آن متوجه شكسته شدن شيشه و يا به سرقت رفتن لاستيك آن شويد. در همچين مواقعي مي توانيد از تصاويري كه دوربين ثبت وقايع خودرو ثبت كرده است براي يافتن مقصر و يا سارق كمك بگيريد. امروزه برخي از دوربين هاي ثبت وقايع خودرو داراي قابليت ها و ويژگي هاي منحصر به فردي همانند ارسال تصاوير به صورت پخش مستقيم و حتي ارسال و دريافت صوت از درون ماشين، مي باشد كه از بسيار جهات بسيار كاربردي و مفيد مي باشد.

تكنولوژي هاي به كار رفته در دوربين هاي مدار بسته هر روز در حال پيشرفت است. از جديدترين پيشرفت ها و تحولاتي كه در دوربين هاي مدار بسته رخ داده است، قابليت نصب و فعال سازي سيم كارت بر روي آنها مي باشد. دوربين سيم كارت خور، كه به دليل سيم كارتي كه بر روي آن نصب است، مي تواند بدون نياز به هيچگونه اتصال به مودم و يا كابل، تنها از طريق فعال سازي يك بسته اينترنت سيم كارت به اينترنت و شبكه متصل مي شود. از ديگر ويژگي هاي دوربين سيم كارت خور به قابليت برقراري تماس تلفني نيز مي توان اشاره كرد. در صورت تمايل براي خريد دوربين مداربسته سيم كارت خور مي توانيد به سايت دوربين ماركت مراجعه كنيد.

 

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۷ دى ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۲۷:۱۷ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

نياز به تامين حس امنيت تنها به محل زندگي و اماكن تجاري محدود نمي شود. خطرات مختلفي مال و جان مردم را تهديد مي كنند. يكي از وسايلي مهمي كه نگهداري از آن نيز بسيار دشوار مي باشد، خودرو مي باشد. مالكان نمي توانند به طور شبانه روزي مراقب خودروي خود باشند. نصب دزدگير تا حد بسيار زيادي مي تواند مانع به سرقت رفتن خودرو شود، اما نمي تواند اتفاقاتي كه در حوالي آن رخ مي دهد را ثبت كند. در چنين مواقعي مي توان از دوربين خودرو استفاده كرد. دوربين خودرو كه نسبت به ديگر سيستم هاي امنيتي قدمت كمتري دارد، اما در زمان كوتاهي موفق به اثبات نياز خود براي ايمني رانندگان و خودرو شد.

نصب و استفاده از دوربين خودرو را مي توان در شرايط مختلف متوجه شد. بسياري از شركت هاي بيمه با نصب دوربين خودرو بر روي خودروهايي كه بيمه مي كنند، از تصاوير آنها براي تعيين مقصر در زمان رخ دادن تصادف استفاده مي كنند. شركت هاي توليد كننده خودرو نيز در آخرين مدل هاي توليدي خود اقدام به نصب دوربين خودرو مي كنند. دوربين خودرو مي تواند بسياري از موانعي كه از ديدن راننده به دور مانده اند را رويت و به آنها هشدار دهند، براي پارك در مناطق تنگ و تاريك به رانندگان كمك هاي بسياري مي كند. كاربرد و فوايد استفاده از دوربين خودرو باعث شده است كه توليد كنندگان همواره درصدد توسعه تكنولوژي به كار رفته در آن باشند.

يكي از برترين توليد كنندگان انواع دوربين مدار بسته در جهان، شركت داهوا مي باشد. تمام افرادي كه در زمينه نصب و راه اندازي سيستم هاي امنيتي و نظارتي فعاليت مي كنند، كيفيت بالاي پكيج دوربين مداربسته داهوا را به مشتريان خود تضمين مي دهند. شركت چيني داهوا يكي از بزرگترين و پيشروان در صنعت توليد و توسعه سيستم هاي امنيتي و نظارتي مي باشد كه به داشتن تنوع بالاي محصولات و قيمت هاي مختلف شهرت دارد. از جمله محصولاتي كه شركت داهوا اقدام به توليد آنها مي كند مي توان دوربين هاي مدار بسته ديد در شب، دوربين مدار بسته لامپي، دوربين مدار بسته خورشيدي، دوربين مدار بسته پلاك خوان و حتي دوربين خودرو كه در ابتدا به آن اشاره شد، نام برد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۷ دى ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۱۰:۳۷ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

زماني كه كودك شما شروع به كشيدن نقاشي مدرسه مي كند با الگو ها، طرح ها و رنگ هاي جديدي آشنا مي شود و اين امر باعث مي شود كه هوش و خلاقيت كودك شما به چالش كشيده شود. همچنين كشيدن نقاشي مدرسه يا هر طرح نقاشي كودكانه ي ديگري به رشد شخصيتي كودك شما نيز كمك مي كند. زيرا كشيدن نقاشي مدرسه زمينه ساز بسياري از ويژگي هاي مثبت شخصيتي در كودك است يا بسياري از ويژگي هاي شخصيتي مثبت كودك را تقويت مي كند.

يبه عنوان مثال زماني كه كودك نقاشي مدرسه خود را به اتمام مي رساند در واقع فعاليتي را به اتمام رسانده است و اين امر باعث افزايش و تقويت اعتماد به نفس در كودك مي شود. كودكان همواره به شناخت محيط اطراف خود علاقمند هستند. بنابراين از كشيدن نقاشي مدرسه يا هر نقاشي ديگري لذت خواهند برد؛ چرا كه نقاشي كشيدن به آن ها در مسير كشف دنياي اطرافشان كمك مي كند. ويديوي نقاشي مدرسه كه در اين صفحه بارگزاري شده است نقاشي مدرسه را با روش بسيار ساده آموزش داده است تا بتوانيد از سن بسيار كم مشغول آموزش نقاشي مدرسه به كودكان خود شويد. مي توانيد هنگامي كه كودكتان درحال كشيدن نقاشي مدرسه است، براي شعر و قصه هاي مربوط به خورشيد را بخوانيد.

زماني كه كودك نقاشي بازيافت خود را به اتمام مي رساند در واقع فعاليتي را به اتمام رسانده است و اين امر باعث افزايش و تقويت اعتماد به نفس در كودك مي شود. كودكان همواره به شناخت محيط اطراف خود علاقمند هستند. بنابراين از كشيدن نقاشي بازيافت يا هر نقاشي ديگري لذت خواهند برد؛ چرا كه نقاشي كشيدن به آن ها در مسير كشف دنياي اطرافشان كمك مي كند. ويديوي نقاشي بازيافت كه در اين صفحه بارگزاري شده است نقاشي بازيافت را با روش بسيار ساده آموزش داده است تا بتوانيد از سن بسيار كم مشغول آموزش نقاشي بازيافت به كودكان خود شويد. مي توانيد هنگامي كه كودكتان درحال كشيدن نقاشي بازيافت است، براي شعر و قصه هاي مربوط به خورشيد را بخوانيد. به تمامي اين سرگرمي ها مي توانيد در وبسايت كودكانه وولك به نشاني اينترنتي https://www.voolak.com دسترسي داشته باشيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۴ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۵۶:۲۰ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

همچنين كودكان در مسير ترسيم نقاشي گيلاس يا هر نقاشي كودكانه ديگري با بسياري از الگو ها، طرح ها و رنگ ها آشنا مي شوند و اين امر براي آن ها بسيار هيجان انگيز خواهد بود. چرا كه كودكان از بدو تولد همواره به طور غريزي علاقه به يادگيري و افزايش اطلاعات خود در زمينه ي محيط اطراف خود دارند. بنابراين ترسيم نقاشي هاي متنوع كودكانه مانند نقاشي گيلاس مي تواند به كودكان در مسير شناخت بهتر كمك كند. ويديو و فيلم نقاشي گيلاس كه در اين صفحه بارگزاري شده است. مرد و كودكي را نشان مي دهد كه همراه يكديگر به ترسيم نقاشي گيلاس مي پردازند. بهتر است بدانيد كه همراهي شما در انجام فعاليت ها و كشيدن نقاشي گيلاس مي تواند براي كودكان بسيار جذاب باشد. چرا كه كودكان به انجام فعاليت ها و سرگرمي هاي گروهي بسيار بيشتر از انجام سرگرمي ها و بازي هاي انفرادي علاقمند هستند. بنابراين شما مي توانيد با آموزش نقاشي گيلاس به كودكان خود به آن ها در مسير رشد بهتر شخصيتي و جسمي كمك كنيد و با همراهي آن ها در انجام اين فعاليت، باعث شادي و لذت كودك خود شويد.

زماني كه كودك شما مشغول كشيدن نقاشي جشن تكليف يا هر نقاشي ديگري مي شود در حال در حال ورزش دادن و تقويت كردن عضلات دست خود است. بنابراين از اين طريق به رشد بهتر جسمي او كمك مي شود. همچنين كشيدن نقاشي جشن تكليف يا نقاشي هاي ديگر باعث تقويت بسياري از ويژگي هاي مثبت شخصيتي در كودكان مي شود يا بسياري از ويژگي هاي شخصيتي مثبت را در آن ها به وجود مي آورد. به عنوان مثال زماني كه فرزند شما نقاشي جشن تكليف خود را به پايان مي رساند در واقع فعاليتي را به تنهايي به پايان رسانده است و اين امر باعث افزايش و تقويت يكي از مهم ترين ويژگي هاي شخصيتي او يعني اعتماد به نفس مي شود و همانطور كه مي دانيد داشتن اعتماد به نفس كافي يكي از مهم ترين شرط ها براي داشتن رواني سالم است. براي ديدن نقاشي هاي بيشتر مي توانيد به وبسايت كودكانه وولك مراجعه كنيد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۴ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۳۸:۵۶ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

طرح نقاشي سيب زميني مي تواند طرحي دوست داشتني براي كودكان باشد چرا كه اكثر كودكان به سيب زميني سرخ شده علاقه دارند. بنابراين كشيدن نقاشي سيب زميني مي تواند آن ها را به وجد بياورد. شما مي توانيد با آموزش نقاشي سيب زميني به كودكان خود آن ها را از فوايد كشيدن نقاشي كودكانه بهره مند كنيد. به عنوان مثال زماني كه كودك شما نقاشي سيب زميني خود را به اتمام مي رساند در واقع فعاليتي را به پايان رسانده است و اين امر باعث افزايش و تقويت يكي از مهم ترين ويژگي هاي شخصيتي يعني اعتماد به نفس در كودك مي شود. اعتماد به نفس كافي يكي از شروط سلامت روان است و از آن جايي كه شخصيت افراد در كودكي شكل مي گيرد بنابراين از سن بسيار كم بايد به ميزان اعتماد به نفس توجه ويژه شود. در غير اين صورت كودكان در بزرگسالي دچار اختلالات متفاوتي خواهند شد.

نقاشي عنكبوت يكي از طرح هاي محبوب در بين طرح نقاشي هاي كودكانه براي فرزند شما است زيرا كودكان از سنين بسيار كم به حيوانات علاقه غريزي دارند. كودكان در سن بسيار كم شروع به در دست گرفتن قلم مي كنند و از راه نقاشي كردن براي به تصوير كشيدن تفكرات خود و ارتباط با ديگران استفاده مي كنند.

رفته رفته خط خطي هاي آن ها تبديل به شكل ها و طرح هاي منظم تر مي شود و آن زمان است كه تمايل آن ها براي كشيدن نقاشي از روي طرح هاي متنوع مانند طرح نقاشي عنكبوت نيز بيشتر مي شود. از آنجايي كه كودكان براي نشان دادن تفكرات خود از سن بسيار كم از نقاشي كشيدن كمك مي گيرند بنابراين با تحليل نقاشي هاي رسم شده توسط فرزند خود مي توانيد به بسياري از تفكرات و ويژگي هاي شخصيتي او دست يابيد. زيرا كودك شما از كشيدن نقاشي عنكبوت يا طرح هاي ديگر نقاشي كودكانه براي ابراز احساسات و عواطف خود استفاده مي كند. نقاشي هاي بيشتر را مي توانيد در وولك دنبال كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۴ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۳۱:۴۴ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

شما مي توانيد با آموزش نقاشي ميكروسكوپ كودكان خود را به نقاشي كشيدن تشويق كنيد و در نتيجه فرزند خود را از فوايد نقاشي كشيدن بهره مند كنيد. زماني كه فرزند شما شروع به كشيدن نقاشي ميكروسكوپ مي كند در ابتدا طرح نهايي نقاشي ميكروسكوپ را در ذهن خود تصور مي كند و اين تصويرسازي باعث افزايش و تقويت قدرت خيال پردازي و تخيل فرزند شما مي شود. كودك در حين كشيدن نقاشي ميكروسكوپ بايد الگو ها و رنگ هاي موردنياز خود را انتخاب كنيد و در اين مرحله قدرت تصميم گيري كودك افزايش پيدا مي كند و همچنين با الگو ها و طرح هاي بيشتري آشنا مي شود.

در انتها زماني كه نقاشي ميكروسكوپ اتمام مي يابد فرزند شما هنر نقاشي ميكروسكوپ خود را به بزرگ تر هاي خود نشان مي دهد و اين امر باعث افزايش اعتماد به نفس در كودك مي شود. همچنين اگر بزرگ تر ها از نقاشي ميكروسكوپ او انتقاد كنند سبب تقويت روحيه ي انتقاد پذيري در شخصيت كودك مي شوند. به طور كلي كشيدن نقاشي ميكروسكوپ يا طرح هاي نقاشي كودكانه ي ديگر باعث كمك بيشتر به شناخت محيط پيرامون مي شود زيرا كودكان همواره درحال شناخت و افزايش آگاهي خود درباره ي محيط اطراف خود هستند.

نقاشي جوجه تيغي يكي از طرح هاي بسيار هيجان انگيز براي كودكان شما است چرا كه به كودكان در مسير شناخت محيط اطرافشان كمك مي كند. كودكان از زمان تولد خود به طور غريزي روحيه اي كنجكاو دارند و همواره در تلاش اند تا محيط پيرامون خود را بهتر و بيشتر بشناسند. بنابراين هرگونه سرگرمي و فعاليتي كه به آن ها در اين مسير كمك كند، برايشان بسيار جذاب خواهد بود. همچنين بهتر است بدانيد كشيدن نقاشي جوجه تيغي يا هر نقاشي كودكانه ي ديگري فوايد بسيار زيادي در مسير رشد شخصيتي كودكان دارد. به عنوان مثال زماني كه فرزند شما در حال كشيدن نقاشي جوجه تيغي است بايد رنگ ها و الگو هاي مورد نظر خود را انتخاب كند تا به طرح نهايي برسد و اين حين قدرت تصميم گيري در فرزند شما تقويت مي شود.

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۴ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۳۰:۲۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

نقاشي تاكسي مي تواند نمونه اي براي يادگيري شغل راننده تاكسي و استفاده از تاكسي باشد. نقاشي تاكسي بسيار ساده است و به راحتي كشيده مي شود و مي توانند خودشان آن را بكشند. معمولا چون تاكسي ها زرد هستند كودكان از رنگ زرد براي كشيدن نقاشي تاكسي استفاده مي كنند و رنگ زرد هم براي كودكان نشاط آور است. نقاشي تاكسي زرد باعث مي شود كودكان ياد بگيرند چگونه از وسايل نقليه استفاده كنند و چگونه به حقوق شهروندان در سوار شدن به تاكسي احترام بگذراند. نقاشي تاكسي ميتواند مزاياي بسياري براي كودكان و همچنين ورود ان ها به اجتماع داشته باشد.

نقاشي تاكسي در وولك به صورت ويدئويي درحال پخش است و مي توانيد از اين راه آموزش هايي نيز در رابطه با مشاغل به فرزندتان بدهيد. نقاشي تاكسي زرد كه رنگ جذاب هم دارد مي تواند سوژه خوبي براي نقاشي كودكان باشد. نقاشي تاكسي مي تواند مزيت هاي تربيت براي شما و فرزندتان داشته باشد كه در اين قسمت به آن اشاره خواهيم كرد.

مادر بودن يكي از سخت ترين كارهاي دنياست و براي قدرداني از مادران معمولا روز مادر يكي از مناسب ترين زمان هاست و مي توان بهترين هديه را به مادر داد. نقاشي در مورد روز مادر مي تواند بهترين گزينه باشد تا كودكان مادرشان را شاد و خوشحال كنند. نقاشي روز مادر اگر از طرف فرزندان به مادر هديه داده شود بسيار جذاب و خوشحال كننده است و مي تواند او را تحت تاثير قرار دهد، شاد كند و دغدغه هاي ماردان را كاهش دهد. نقاثي براي روز مادر مي تواند دغدغه هاي مادر را كمي كاهش دهد و او را كمك كند.

نقاشي روز مادر كه در وولك پخش مي شود بسيار ساده است و لازم نيس كودك از كسي كمك بگيرد و به راحتي و تنهايي مي تواند نقاشي كند. نقاشي كودكانه روز مادر با ماژيك و مداد رنگي و گاهي اوقات با آبرنگ كشيده مي شود. نقاشي در مورد روز مادر مي تواند همراه با كارتپستال يا هديه اي ديگر باشد و به كمك پدر يا بزرگتر ها توسط كودك كشيده شود و در نهايت هديه داده شود. كودكان ذوق بسياري براي هديه دادن به مادرشان نشان مي دهند و اگر خوشحالي مادرشان را ببينند، در نهايت موجب شادي و خوشحالي خودشان مي شود.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۲۶:۵۱ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ][ ۸۱ ][ ۸۲ ][ ۸۳ ][ ۸۴ ][ ۸۵ ][ ۸۶ ][ ۸۷ ][ ۸۸ ][ ۸۹ ][ ۹۰ ][ ۹۱ ][ ۹۲ ][ ۹۳ ][ ۹۴ ][ ۹۵ ][ ۹۶ ][ ۹۷ ][ ۹۸ ][ ۹۹ ][ ۱۰۰ ][ ۱۰۱ ][ ۱۰۲ ][ ۱۰۳ ][ ۱۰۴ ][ ۱۰۵ ][ ۱۰۶ ][ ۱۰۷ ][ ۱۰۸ ][ ۱۰۹ ][ ۱۱۰ ][ ۱۱۱ ][ ۱۱۲ ][ ۱۱۳ ][ ۱۱۴ ][ ۱۱۵ ][ ۱۱۶ ][ ۱۱۷ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی