web
web

ني ني سايت / قصه كودكانه / سايت روزانه

 

كودكان در دوران رشد خود با مشكلات و مسائل مختلفي مواجه مي شوند. دوره رشد و نمو كودكان ممكن است با بيماري ، اختلالات و تاخيرهاي متعددي همراه باشد. مديريت و كنترل هر كدام از اين مشكلات به راهكارهاي منحصر به فرد خود نياز دارد. پدران و مادران براي آشنايي با مشكلاتي كه كودكانشان با آن درگير هستند به اطلاعات لازم و همچنين كمك هاي پزشكي نياز دارند. يك پزشك كودك تا يك دوره و يه ميزان خاصي مي تواند به پدر و مادر كمك و راهنمايي كند. به همين دليل والدين نياز به افزايش اطلاعات خود در رابطه با مشكلات رايجي كه كودكان با آن مواجه مي شوند ، دارند. سايت ني ني سايت را مي توان يك سايت پر از اطلاعات مورد نياز براي پدران و مادراني دانست كه به دنبال كسب اطلاعات و آشنايي بيشتر با اختلالات و بيماري هاي رايج دوره رشد كودكان ، مي باشد. سايت ني ني سايت را مي توان يك مرجع اطلاعاتي كامل براي والدين و همچنين سرگرمي براي كودكان به شمار آورد.

با توجه به افت و خيزهايي كه كودكان در دوران رشد و رسيدن به نقاط عطف خود مواجه مي شوند ، سايت هاي متعددي براي آموزش نكات ضروري و اطلاع رساني در رابطه با اين مشكلات شروع به كار كرده اند. علاوه بر مسائل پزشكي ، كودكان به سرگرمي نيز نياز دارند. بسياري از سرگرمي هاي دوره كودكي در پرورش و توسعه مهارت هاي دوره كودكي بسيار تاثير گذار مي باشند. يكي از اين سرگرمي هاي به ظاهر ساده كه ممكن است از بسياري جهات ناديده گرفته شود ، خواندن قصه كودكانه وولك است. از قصه كودكانه مي توان براي سرگرمي و آموزش كودكان استفاده كرد. به همين دليل است كه والدين براي انتخاب يك قصه كودكانه دقت و حساسيت بالايي نشان مي دهند. زيرا كودكان از شخصيت هاي قصه كودكانه اي كه مي شنوند ، الگوبرداري مي كنند و در زندگي واقعي سعي مي كنند همانند آنها رفتار كنند. سايت روزانه را مي توان يك منبع عالي براي يافتن انواع قصه كودكانه مفيد با درس هاي آموزنده دانست. پدر يا مادري كه قصد دارند پيش از خواب كودك و يا در طول روز براي او يك داستان مفيد ولي در عين حال هيجان انگيز كه كودك از شنيدن آن خسته نشود و يك نكته آموزنده هم ياد بگيرد ، مي توانند از تنوع بالاي قصه كودكانه كه در سايت رپرتاژ 1 موجود مي باشد ، استفاده كنند.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۹ تير ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۴۶:۱۷ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

ويرگول / قصه كودكانه / سايت روزانه

 

قصه كودكانه وولك را مي توان يكي از روش هاي آرام بخش و در عين حال آموزنده قلمداد كرد كه والدين مي توانند از آن استفاده كنند. بسياري از كودكان سعي مي كنند تا همانند شخصيت هاي قصه كودكانه مورد علاقه خود رفتار كنند. اين امر مي تواند به پدر و مادر كودك از بسياري جهات كمك كند. والدين مي توانند از طريق قصه كودكانه مسائلي را كه نمي توانند به طور مستقيم به كودك خود ياد دهند را آموزش بدهند. طبق گزارشي كه در سايت روزانه منتشر شده است ، قصه كودكانه يك روش تربيتي براي كودكان محسوب مي شود. قصه هاي آموزنده اي كه مي تواند به كودكان رفتارها و بسياري از هنجارهاي جامعه را آموزش دهند. والدين مي توانند از طريق خواندن قصه كودكانه براي فرزندان خود بسياري از اخلاق هاي پسنديده همانند كمك به ديگران ، احترام گذاشتن به بزرگترها ، بخشندگي ، گذشت كردن و مهرباني بودن با ديگران را ، آموزش دهند.

پيدا كردن قصه هاي كودكانه متناسب كه در عين سرگرم كننده بودن ، تمامي جنبه هاي آموزشي و انگيزشي را نيز شامل شوند كار دشواري خواهد بود. بسياري از كتاب هاي قصه كودكانه قديمي براي كودكان امروزي جذابيت و زيبايي لازم را ندارد. به همين دليل است كه پدر و مادر به دنبال منابع قصه كودكانه هاي متنوعي هستند كه بتوانند كودك آن ها را سرگرم و نكات مهم را به آنها آموزش دهند. تعداد زيادي قصه كودكانه در سايت ويرگول قرار داده شده است كه پدران و مادران مي توانند از آنها استفاده كنند. قصه هاي متنوع و هيجان انگيزي كه پدر و مادر مي توانند شب هنگام براي كودك خود بخوانند و كودك را در دنياي تخيلي كه كودك تنها قهرمان آنجا خواهد بود ، غرق كنند. كودكان مي توانند از طريق قصه كودكانه سعي كنند همانند قهرمان داستان فردي شجاع و بخشنده باشند كه سعي مي كند به همه كمك كند. الهام گرفتن از رفتار يك قهرمان تخيلي در قصه كودكانه تاثير بسياري عميق تر و بهتري نسبت به گوشزد كردن و تكرار اينگونه موارد به صورت مستقيم خواهد داشت. زيرا در اين روش آموزشي ، كودك به انتخاب خود تصميم مي گيرد همانند آن قهرمان قصه كودكان رفتار كند. بنابراين مي توان گفت ، قصه كودكانه همانند يك ابزار آموزشي و كمكي به پدر و مادر براي سرگرم كردن و همچنين آموزش نكات مهم زندگي به كودكان خود، كمك هاي فراواني مي كند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۹ تير ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۱۷:۰۹ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

مداد / قصه هاي كودكانه / سايت تاپ ناز

 

امروزه سايت ها و شبكه هاي اجتماعي از محبوبيت بي شماري برخوردار شده اند. شما كسي را نمي بينيد كه حداقل در يكي از اين شبكه هاي اجتماعي فعاليت نداشته باشد و يا حداقل عضو نباشد. از جمله اين سايت هايي كه علاوه بر اهداف اصلي شبكه هاي اجتماعي كه توسعه روابط اجتماعي است با در اختيار گذاشتن يك پلتفرم به كاربران خود به آنها كمك مي كند تا نظرات خود را آزادانه و فارغ از هر گونه ترس از مورد قضاوت شدن با ديگران به اشتراك بگذارند. در اين ميان بسياري نيز از اين پلتفرم براي انتشار آثار و كارهاي خود استفاده مي كنند. همچين سايت هايي همانند سايت مداد ، بهترين مكان براي هنرمندان است تا با نظرات مخاطبين در رابطه با كارهاي خود آشنا شوند. يك عكاس مي تواند از سايت مداد براي منتشر كردن تصاويري كه ثبت كرده است استفاده كند و يا يك نويسنده كه در سبك قصه هاي كودكانه وولك يا قصه هاي جنايي و يا هر سبك ديگري فعاليت مي كند مي تواند قصه هاي خود را در سايت مداد منتشر كنند. از مزاياي فعاليت در سايت هايي همانند سايت مداد مي توان به تنوع رده سني كاربران آن اشاره كرد. در ميان كاربران سايت مداد پدر و مادر ، دانش آموز ، دانشجو و حتي افراد شاغل نيز پيدا مي شوند. به همين دليل است كه مي توان گفت سايت مداد يك پلتفرم ايده آل براي انتشار آثار هنري و مشاهده نظرات ديگران در رابطه با آن ، است.

در كنار فرصتي كه سايت مداد در اختيار كاربران خود قرار مي دهد ، سايت تاپ ناز نيز مي تواند مطالب آموزنده و آموزشي مختلفي را به كاربران و مخاطبين خود هديه دهد. اكثر اين مطالب آموزشي نيز توسط كاربراني كه آنها را تجربه كرده و آشنايي كامل دارند ، نوشته و در سايت رپرتاژ 1 قرار داده شده است. به همين دليل است كه استفاده از اين مطالب كه برگرفته از افرادي است كه آنها را تجربه كرده اند مي تواند بسيار مفيد و كارساز باشد. مخصوصا در زمينه مشكلات و مسائلي كه كودكان با آنها مواجه هستند. به دليل حساسيت بالايي كه والدين بر روي كودكان خود دارند ، استفاده از نكات و توصيه هايي كه ديگر والدين به آنها مي كنند را بسيار مفيدتر از استفاده از نكات ديگر موجود در اينترنت مي دانند. به همين دليل است كه مطالب پزشكي موجود در سايت رپرتاژ 1 از طرفداران بسيار زيادي برخوردار است.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۹ تير ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۳۵:۰۱ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

ويرگول / داستان كودكانه / سايت دلبرانه

 

شكل گيري شخصيت و شكوفايي استعدادهاي كودكان ، همگي از دوره كودكي آنها شروع مي شود. محيط و فضاي رشد و تكامل كودك و نحوه رسيدگي و نظارت بر توسعه مهارت هاي كودك همگي مي تواند بر كيفيت و نوع شخصيتي كه كودك در آينده خواهد داشت ، تاثير گذار باشند. شايد از سخت ترين وظايفي كه بر عهده هر پدر و مادري قرار داد ، تربيت و آموزش كودكان آنها مي باشد. بسياري از مشكلات مختلفي كه كودكان امروزي با آنها مواجه مي شوند ، به لطف پيشرفت پزشكي كودكان به عنوان اختلال شناسايي شده و راهكارهايي براي كنترل و مديريت آنها نيز ارائه داده شده است. از اين رو ، بسياري از رفتارها و ناهنجاري هاي دوره كودكي كه به عنوان بد رفتاري و يا پرخاشگري شناخته مي شدند ، براي والدين و اطرافيان كودكان شناخته شده اند. براي آشنايي بيشتر و دسترسي بهتر به مطالب آموزشي و پزشكي كودكان ، سايت هاي متعددي همانند سايت دلبرانه ، در اين زمينه شروع به فعاليت كرده اند. مطالب سايت رپرتاژ 4 ، حاوي تمام نكات مهم آموزشي و تربيتي كه والدين ممكن است در طول مراحل رشد و نمو كودك خود به آن نياز پيدا كنند ، مي باشند.

در كنار سايت هايي كه به طور تخصصي در زمينه كودك و نوجوان فعاليت مي كنند ، بسياري از سايت هاي اجتماعي نيز وجود دارند كه اين فرصت را به كاربران خود مي دهند كه تجربيات خود را با ديگران به اشتراك بگذارند. همانند سايت ويرگول كه بسياري از كاربران آن را والديني تشكيل مي دهند كه مراحل رشد و مشكلاتي كه كودكشان با آن مواجه شده است و نحوه پشت سر گذاشتن آن را با ديگران به اشتراك گذاشته اند. استفاده از تجربيات ديگر والدين كه با مشكلاتي مشابه دست و پنجه نرم كرده اند و موفق شده اند با موفقيت بر آن غلبه كنند ، يكي از شيوه هاي افزايش اطلاعات در رابطه با مشكلات پزشكي و روانشناسي كودكان است. يكي از روش هايي كه والدين مي توانند از آن براي سرگرمي و آموزش كودك به طور همزمان استفاده كنند ،خواندن داستان كودكانه وولك مي باشد. كودكان از شنيدن داستان كودكانه مي توانند همانند يك كلاس درس ، نكات فراواني ياد بگيرند. در كنار جنبه هاي آموزشي داستان كودكانه ، براي بهبود و توسعه مهارت هاي ذهني كودكان نيز بسيار تاثير گذار مي باشد. روانشناسان كودك از والدين مي خواهند پس از خواندن يك داستان كودكانه ، از كودك بخواهند كه بخش هاي مورد علاقه خود را مجددا بازگو كند و يا نظر و برداشت خود را بگويد. همچين كاري به بهبود مهارت حافظه و همچنين توسعه مهارت گفتاري كودك ، كمك بسيار زيادي مي كند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۹ تير ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۳۴:۱۲ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

ني ني سايت / قصه كودكانه / سايت روزانه

 

فعاليت هاي دوره كودكي ، تاثير فراواني بر رشد و تكامل مهارت هاي دوره كودكي دارند. بسياري از اين مهارت ها بايد از كودكي گسترش داده شوند تا در بزرگسالي كودك بتواند از آنها به نحو احسن استفاده كند. به همين دليل است كه بسياري روانشناسان كودك و همچنين دكتران كودك به انتخاب و انجام فعاليت هاي صحيح و متناسب با علايق كودكان تاكيد مي كنند. استفاده از فعاليت هايي كه مي توانند جنبه سرگرمي داشته باشند كودكان را ترغيب به انجام و ادامه آن مي كند. كودكان همانقدر كه عاشق دويدن و فعاليت هاي فيزيكي هستند به فعاليت هاي فكري نيز علاقه نشان مي دهند. اين وظيفه پدر و مادر است كه بتوانند تعادل كافي را در انجام هر دو فعاليت ها حفظ كنند. به عنوان مثال اگر كودك در طول روز مشغول دويدن و يا ساخت كار دستي مي باشد كه هر دو به مهارت هاي حركتي كودك كمك مي كنند ، شب هنگام مغز كودك را با خواندن يك قصه كودكانه وولك آموزنده تمرين و پرورش دهند. يك قصه كودكانه شايد به نظر ساده آيد ولي داراي تاثيراتي عميق و ماندگار بر ضمير ناخودآگاه كودكان دارد. قصه هاي كودكانه فراواني در سايت ني ني سايت وجود دارد كه مي تواند به رشد و نمو كودكان كمك هاي فراواني كنند. يك قصه كودكانه مي تواند كودكان را يك دنياي وسيع و تخيلي غرق كرده و اجازه دهد تا ذهن كودكان بسيار فراتر از دنياي عادي برود و ايده هاي جديد را كنكاش كند.

يك قصه كودكانه هيجاني كه داراي يك قهرمان شجاع است كه هدف او كمك به ديگران است ، مي تواند به كودك درس هاي اخلاقي مهمي را به طور غير مستقيم آموزش دهد. به عنوان مثال يك قصه كودكانه در روزانه وجود دارد كه در آن كودك در طول روند داستان بخشي از غذاهاي خود را به ديگران اهدا مي كند و در نهايت پاسخ اين خوبي ها و بخشندگي خود را نيز مي گيرد. كودك از همچين داستاني كه در سايت رپرتاژ 1 مي خواند يا والدين او براي او مي خوانند ، ياد مي گيرد كه كمك و اشتراك گذاري با ديگران مي تواند در آينده به خود او كمك كند و پاسخ خوبي هاي خود را نيز بزودي خواهد ديد. قصه كودكانه مي تواند بسياري از اخلاق هاي پسنديده و همچنين هنجارهاي جامعه را كه نمي توان به طور مستقيم به كودكان آموزش داد را، ياد دهد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۹ تير ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۲۶:۰۵ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

ويرگول / قصه هاي كودكانه / سايت تاپ ناز

 

كودكان ، موجودات دوست داشتني و حساسي هستند كه تمام وقت و توجه پدران و مادران خود را جلب مي كنند. هر پدر و مادري بهترين ها را براي كودك خود مي خواهد و براي فراهم كردن آن از هيچ تلاشي دريغ نمي كند. سرگرمي هاي دوره كودكي از نسلي به نسل ديگر منتقل مي شود. حتي با پيشرفت هاي تكنولوژي و افزايش بازي هاي كامپيوتري ، هنوز هم كودكاني هستند كه به نقاشي كشيدن و شنيدن قصه هاي كودكانه وولك علاقه دارند. پدران و مادران در انتخاب فعاليت هاي كودكان خود حساسيت بسيار زيادي نشان مي دهند. زيرا نوع و شكل فعاليت بر همه ابعاد زندگي كودكان تاثير گذار مي باشد. روانشناسان كودك نيز بر تاثيراتي كه هر فعاليت بر مهارت هاي كودكان مي گذارند به والدين توصيه هاي ضروري را مي كنند. به عنوان مثال هر شب خواندن يكي از قصه هاي كودكانه كه جنبه آموزشي نيز دارند علاوه بر تقويت قوه تخيل و خلاقيت كودكان به يادگيري بسياري اخلاق ها و عادات خوب نيز به كودكان كمك هاي فراواني مي كنند. هر داستان سرشار از درس هاي مهم زندگي هستند كه زباني ساده و قابل درك براي كودكان بيان شده اند. به همين دليل است كه كودكان با دقت و بدون خسته شدن به آن گوش مي دهند و حتي سعي مي كنند همانند شخصيت آن داستان رفتار كنند. همين مثال ساده مي تواند نشان دهد كه يك قصه كودكانه ساده كه والدين پيش از خواب براي فرزند خود مي خوانند تا چه اندازه مي تواند بر شخصيت و مهارت هاي كودك تاثير بگذارد.

سايت هاي فعال در زمينه كودكان روز به روز در حال افزايش مي باشند. در نتيجه والدين براي انتخاب بهترين قصه هاي كودكانه از طريق جستجوي اينترنتي ، گزينه هاي متعددي پيش رو دارند. سايت ويرگول نيز داراي قصه هاي كودكانه فراواني است كه اكثر آنها توسط كاربران آن نوشته شده اند. قصه هاي كودكانه سايت تاپ ناز نيز قصه هاي كودكانه جديدي هستند كه توسط علاقمندان به حيطه كودك و نوجوان ، نوشته مي شود. به همين دليل است كه اكثر اين قصه هاي كودكانه كه در سايت رپرتاژ 1 و سايت ويرگول قرار دارند حتي براي والدين نيز نا آشنا مي باشند. محتواهايي كه در سايت ويرگول و سايت رپرتاژ 1 قرار داده مي شوند ، متناسب با سنين مختلف كودكان و داراي نكات مهم و آموزنده اي كه والدين در جستجوي آن هستند، مي باشند. بنابراين والدين مي توانند با اطمينان از محتوا و هدف داستان ، آن را براي كودك خود بازگو كنند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ويرگول /،
موضوع:
[ ۱۹ تير ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۰۹:۱۸ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

مداد / قصه هاي كودكانه / سايت تاپ ناز

 

در زندگي هر پدر و مادري ، كودكان آنها اولويت اول هستند. بهترين مهد كودك ، بهترين مدرسه ، بهترين آموزش از جمله مسائل مهمي هستند كه والدين سعي مي كنند براي كودكان خود محيا كنند. اما پيش از اينكه كودكان به سن مدرسه و يا حتي مهد كودك برسند ، وظيفه پرورش و تربيت كودكان به طور كامل بر عهده والدين آن ها مي باشد. نقش پدر و مادر در شكل گيري شخصيت كودك بسيار عميق و تاثير گذار است. اين پدر و مادر هستند كه تصميم مي گيرند ذهن خالي و آماده يادگيري كودك خود را به چه نوع مطالب و محتوايي پر كنند. استفاده از مطالب و ابزارهاي آموزشي كه در دسترس والدين است ، نه تنها مي تواند تربيت كودك كمك كند بلكه بر مهارت ها و نقاط عطف كودك نيز تاثير مستقيم مي گذارند. از جمله اين ابزارهاي آموزشي كه مي توان گفت يكي از قديمي ترين سرگرمي هاي دوره كودكي است و اكثر كودكان نيز به آن علاقمند هستند ، قصه هاي كودكانه وولك است كه والدين در طول روز و يا پيش از خواب براي آنها مطالعه مي كنند. قصه هاي كودكانه پر از پند و اندرزهاي مهم زندگي هستند كه شايد آموزش آنها به طور مستقيم ، همانند آموزش آن به طور غير مستقيم از طريق قصه هاي كودكانه را نداشته باشد. زيرا كودكان توجه زيادي به روند قصه و شخصيت هاي آن دارند و سعي مي كنند در زندگي عادي و روزمره نيز همانند آنها افرادي شجاع، مهربان و بخشنده باشند. به همين دليل است كه اكثر روانشناسان كودك از والدين مي خواهند زماني كه قصد آموزش نكته اي مهم به كودك را دارند آن را در قالب قصه هاي كودكانه به آنها آموزش دهند. زيرا درك و فهم آن براي كودك نيز بسيار راحت تر خواهد بود. سايت مداد را مي توان يك سايت پر از قصه هاي كودكانه كه داراي ساختاري آموزشي نيز مي باشند ، به شمار آورد. با اينكه اكثر قصه هاي كودكانه سايت مداد توسط كاربران آن نوشته شده است اما با توجه به نظرات مثبتي كه مخاطبان نسبت به آن ها نشان داده اند مي توان متوجه شد كه از لحاظ بار آموزشي و فرهنگي عملكردي موفقيت آميز داشته اند. علاوه بر سايت مداد ، سايت تاپ ناز نيز از تنوع قصه هاي كودكانه زيادي برخوردار مي باشد. دسترسي به اين قصه هاي كودكانه در هر زمان و هر مكاني به راحتي انجام مي گيرد و همين امر كار والدين را از بسياري جهات آسان كرده است.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۹ تير ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۵۹:۳۴ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

مداد / قصه صوتي كودكانه / سايت تبيان

سرگرم كردن و راضي نگه داشتن كودكان كار بسيار دشواري است. مخصوصا امروزه كه بازي هاي پيشرفته كامپيوتري جاي بسياري از سرگرمي هاي سالم و مفيد قديمي را گرفته اند. سرگرمي هايي همانند نقاشي و كار دستي همچنان محبوبت و طرفداران خاص خود را در ميان كودكان امروزي حفظ كرده اند. سايت تبيان از اهميت قصه خواني براي كودكان نيز گفته است. قصه خواني يكي از قديمي ترين سرگرمي هاي دوره كودكي است كه همانند نقاشي و كار دستي هرگز خسته كننده نمي شوند. اما قصه خواني و شيوه بازگو كردن روند داستان كار آساني نيست. مخصوصا اگر مخاطب كودكاني باشند كه به سرعت خسته مي شوند و تا انتهاي داستان صبور نمي مانند. سايت رپرتاژ 3 علاوه بر توضيح درباره فوايد قصه خواني براي كودكان ، به والدين توصيه كرده است براي راحتي كار خود از قصه صوتي كودكانه وولك براي فرزندانشان استفاده كنند. قصه صوتي كودكانه كه توسط صداپيشه هاي حرفه اي ضبط مي شود ، مي تواند توجه كودكان را براي مدت زيادي به خود جلب كند. اين كار مي تواند به توسعه مهارت ها و استعدادهاي كودكان نيز كمك هاي فراواني كند.

در سايت مداد از اهميت استفاده بهينه از فعاليت هاي دوره كودكي براي پيشرفت و بهبود مهارت هاي زندگي مطالب متعددي وجود دارد. دوره كودكي بهترين زمان براي توسعه و ارتقاي تمامي مهارت هاي مهمي كه در بزرگسالي به آن نياز پيدا مي شود. مهارت هاي اجتماعي ، مهارت هاي فيزيكي ، مهارت هاي ذهني و مهارت هاي عاطفي همگي مهارت هاي مهمي هستند كه در تمامي مراحل زندگي به تك تك آنها نياز پيدا مي شود. روش هاي مختلف و متنوعي وجود دارد كه بر توسعه و پرورش اين مهارت ها تمركز مي كنند. يك فعاليت مي تواند به طور همزمان چندين مهارت را ارتقا دهد و گاه ممكن است هدف يك فعاليت تنها بهبود يك مهارت باشد. در تمامي حالات انجام فعاليت هاي مناسب و در زمان صحيح مي تواند بر كيفيت زندگي فعلي و آينده كودك تاثير بسزايي بگذارد. به همين دليل است كه والدين بايد در انتخاب فعاليت هايي كه كودكانشان انجام مي دهند ، دقت و نظارت كافي را نشان دهند. البته نبايد كودكان را مجبور به انجام كارهايي كه دوست ندارند ، كرد. زيرا اجبار انجام يك فعاليت حتي اگر مفيد نيز باشد ، ممكن است باعث شود كودك بدون انگيزه و با دلسردي آن را انجام دهد و هيچ نفعي از انجام آن نيز نبرد. بنابراين در هنگام انتخاب فعاليت هاي كودكان ، بايد روحيات و خلقيات كودكان را نيز در نظر گرفت.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۸ تير ۱۴۰۱ ] [ ۱۰:۲۴:۱۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

ني ني سايت / قصه صوتي كودكانه / سايت تبيان

 

والدين براي آشنايي با دنياي بزرگ كودكان كوچك خود، نياز به راهنمايي حرفه اي دارند. اين راهنمايي را مي توانند از روش هاي مختلفي بدست آورند. يكي از آنها مطالعه مطالب موجود در سايت ني ني سايت است. اكثر مطالب روانشناسي كودكان كه در سايت ني ني سايت قرار داده مي شود ، براساس جديدترين مقالات و تحقيقات روانشناسي كودكان در جهان تهيه شده اند. به همين دليل است كه از اعتبار و استناد بسيار بالايي برخوردار مي باشد. به طور كلي مي توان گفت سايت ني ني سايت ، همانطور كه از اسم آن پيدا است سايتي است كه والدين مي توانند از آن براي يافتن تمامي سوالات مرتبط به كودكان استفاده كنند. دوره رشد و تكامل كودكان ، دوره اي ساده و پر از خوشي نيست. در اين برهه زماني كودكان با مشكلات و اختلالات متعددي مواجه مي شوند كه مايه نگراني والدين آنها نيز مي شود. سايت ني ني سايت سعي داشته است با گردآوري مطالب مهم پزشكي در رابطه با اينگونه اختلالات رايج در ميان كودكان و يا مشكلات ناگهاني كه ممكن است براي كودك رخ دهد ، تا جايي كه امكان پذير مي باشد والدين را راهنمايي و كمك كند. به همين دليل است كه سايت ني ني سايت يكي از محبوب ترين سايت ها در ميان پدران و مادران مي باشد.

علاوه بر مشكلاتي كه بر سر راه رشد كودكان پيش مي آيند ، يك نگراني ديگر والدين درباره مهارت ها و نقاط عطف رشد كودكان مي باشد. ابتلا به برخي از اختلالات رايج در ميان كودكان ممكن است سرعت رسيدن به برخي از نقاط عطف را بسيار آرام تر از حد معمول خود كند. اما در اكثر موارد براي اينگونه مشكلات ، راهكاري نيز در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال ، يكي از رايج ترين اختلالاتي كه كودكان در طول فرآيند رشد خود با آن مواجه مي شوند اختلال كمبود توجه و تمركز است. اكثر روانشناسان كودك به والدين توصيه مي كنند از فعاليت هايي كه ذهن كودك را درگير و تشويق به تمركز مي كنند ، براي مديريت اين اختلال استفاده كنند. از جمله اين روش هاي استفاده از قصه صوتي كودكانه وولك و يا داستان هاي تصويري مي باشد. قصه صوتي كودكانه به دليل نحوه بازگويي هيجان انگيز داستان براي كودكان مي تواند بسيار جالب باشد. همين امر باعث مي شود كه براي مدت زيادي توجه آنها به روند داستان جلب بشود. والدين مي توانند براي يافتن قصه صوتي كودكانه مختلف به سايت تبيان مراجعه كنند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۸ تير ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۱۱:۰۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

ويرگول / قصه صوتي كودكانه / سايت تبيان

داستان و قصه هاي كودكانه كه بسياري از والدين تنها محض سرگرمي براي كودكان روخواني مي كنند ، تاثير فراواني بر روي شخصيت و همچنين مهارت هاي كودكان دارند. به عنوان مثال مي توان گفت تاثير يك قصه صوتي كودكانه وولك كه از تبيان و با مضمون يك قهرمان دلير و بخشنده براي كودك پخش شود ، بسيار بيشتر از صحبت مستقيم با كودك درباره مهرباني با ديگران و شجاع بودن دارد. كودكان دوست دارند از شخصيت هاي مورد علاقه خود الگوبرداري كنند. آنها سعي مي كنند در زندگي روزمره خود همانند شخصيت قصه صوتي كودكانه اي كه شنيده اند ، مقابل مشكلات و سختي هاي شجاع و صبور باشند و از هر فرصتي براي كمك به ديگران استفاده كنند. بدين ترتيب مي توان گفت كه استفاده از قصه صوتي كودكانه بعنوان يك نوع ابزار آموزشي براي ياد دادن نكات مهم و هنجارهاي زندگي به كودكان ، يك روش ايده آل و در عين حال بسيار تاثير گذار است كه پدران و مادران مي توانند از آن استفاده كنند. سايت رپرتاژ 3 از جمله سايت هايي است كه از حجم بسيار زيادي قصه صوتي كودكانه و همچنين ديگر مطالب مفيد در زمينه كودك و نوجوان بهره مند مي باشد. شايد به همين دليل است كه سايت رپرتاژ 3 به يكي از محبوب ترين سايت ها در ميان كودكان و والدين شده است.

رشد و تربيت صحيح كودكان كار دشواري و بسيار حساسي است كه به دقت و توجه زيادي نياز دارد. كودكان به سرعت از محيط اطراف خود تاثير مي گيرند و نسبت به مسائل مختلف واكنش نشان مي دهند. به همين دليل است كه پدران و مادران بايد مراقب باشند كه كودك خود را در چه نوع محيط هايي و در جوار چه عواملي قرار مي دهند. طبق مطالبي كه كاربران سايت ويرگول در آن قرار داده اند ، به دليل خالي بودن ذهن كودك تاثير پذيري آنها نيز بالاتر مي رود. اينگونه مطالب سايت ويرگول توسط والدين كودكان و يا كارشناسان فعال در حيطه كودك و نوجوان تهيه شده است. شايد تمامي مواردي كه در مطالب سايت ويرگول ذكر شده است براي همه كودكان صدق نكند ، اما مي توان گفت در مورد اكثريت كودكان اين قانون پا بر جا مي باشد. براي شكوفايي استعدادهاي كودكان در سمت و سوي مناسب ، كاربران سايت ويرگول به پدران و مادران پيشنهاد مي دهند كه از كمك هاي روانشناسان كودك ، استفاده كنند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۸ تير ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۴۸:۴۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ][ ۸۱ ][ ۸۲ ][ ۸۳ ][ ۸۴ ][ ۸۵ ][ ۸۶ ][ ۸۷ ][ ۸۸ ][ ۸۹ ][ ۹۰ ][ ۹۱ ][ ۹۲ ][ ۹۳ ][ ۹۴ ][ ۹۵ ][ ۹۶ ][ ۹۷ ][ ۹۸ ][ ۹۹ ][ ۱۰۰ ][ ۱۰۱ ][ ۱۰۲ ][ ۱۰۳ ][ ۱۰۴ ][ ۱۰۵ ][ ۱۰۶ ][ ۱۰۷ ][ ۱۰۸ ][ ۱۰۹ ][ ۱۱۰ ][ ۱۱۱ ][ ۱۱۲ ][ ۱۱۳ ][ ۱۱۴ ][ ۱۱۵ ][ ۱۱۶ ][ ۱۱۷ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی