web
web

ويرگول / قصه كودكانه / سايت روزانه

 

شبكه ها و سايت هاي اجتماعي هميشه مكان يافتن دوستان جديد و يا وقت گذراني نيستند. در بسياري از اين سايت ها و شبكه هاي اجتماعي مطالب آموزنده و آموزشي متعددي وجود دارند كه مي توان از آنها استفاده هاي مفيدي كرد. بسياري از اشخاصي كه داراي ذوق نويسندگي و يا علاقه به عكاسي و يا هر هنر ديگه اي دارند ، در همچين شبكه ها و سايت هاي اجتماعي مطالب و كارهاي خود را با ديگر كاربران به اشتراك مي گذراند. به عنوان مثال يك نويسنده قصه كودكانه وولك مي تواند با قرار دادن داستان خود در سايت ويرگول ، نظرات و بازخورد مخاطبين نسبت به قصه كودكانه اي كه نوشته است را بررسي كند. بسياري از افراد براي الهام گرفتن و آموزش نكات جديد از اين گونه سايت ها و شبكه هاي اجتماعي استفاده مي كنند. در اكثر مواقع مطالبي كه در سايت روزانه قرار داده مي شود ، نوشته هاي يكي از كاربران است اما در عين حال بسيار آموزنده و جذاب مي باشد. محتواهاي مفيد فراواني در سايت ويرگول و سايت رپرتاژ 1 وجود دارد كه كاربران مي توانند از آنها استفاده هاي متعددي ببرند.

عكس هاي جذاب ، قصه كودكانه هاي متنوع و حتي گاهي طراحي هاي زيبايي كه در سايت ويرگول و سايت رپرتاژ 1 قرار داده مي شوند ، مي توانند به ديگر كاربران انگيزه رفتن سمت اين گونه هنرها و انجام آنها را بدهد. در برخي موارد براي افرادي كه از ادامه راه دلسرد شده اند ، همانند يك هُل دادن رو به جلو و روحيه دهي مي تواند عمل كند. به طور كلي مي توان گفت مطالب متنوعي و جذاب سايت رپرتاژ 1 در عين اينكه سرگرم كننده هستند مي توانند جنبه آموزشي و انگيزشي نيز داشته باشند. اين به شخص خواننده و آن كاربر بستگي دارد كه چه نوع برداشتي از مطالب سايت رپرتاژ 1 داشته باشد. زيرا تمامي افرادي كه در سايت ويرگول و سايت رپرتاژ 1 مشغول به فعاليت هستند همگي افراد عادي اي هستند كه جرئت به اشتراك گذاري مطالب و كارهاي خود را بدست آورده اند. به همين دليل است كه ديدن كارها و خواندن مطالبي كه توسط اين كاربران در سايت ويرگول قرار داده مي شود ، مي توانند همانند موتور محركي براي ديگر كاربران عمل كند. انگيزه و الهام گرفتن از محتواهايي كه ديگر كاربران عادي اقدام به توليد آن كرده اند ، هدف سايت هايي همانند ويرگول و سايت رپرتاژ 1 است تا كاربران خود را به انجام كارهايي كه دوست دارند ولي از انگيزه لازم برخوردار نيستند ، ترغيب و تشويق كنند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۸ تير ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۴۶:۵۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

ني ني سايت / قصه صوتي كودكانه / سايت تبيان

كودكان و نوجوانان از حساس ترين و شكننده ترين موجوداتي هستند كه در طول زندگي با آنها مواجه مي شويم. رسيدگي به نيازها و نظارت بر روند رشد آنها يكي از چالش بر انگيزترين و درعين حال شيرين ترين دوراني است كه والدين آنها خواهند داشت. اما براي داشتن عملكردي موفقيت آميز در اين زمينه ، والدين به كمك هاي حرفه اي از جانب بسيار افراد متخصص در زمينه كودك و نوجوان نياز دارند. همانند روانشناس كودك ، مربي مهد و از همه مهم تري دكتر كودكان كه از بدو تولد و تا زماني كه كودك به سن بلوغ برسد مسئوليت بررسي و نظارت بر روند رشد كودك را بر عهده دارد. در اين ميان خوده والدين نيز بايد سعي كنند تا همراه با كودك خود ، رشد كنند. بدين صورت كه همزمان با رشد كودك ، والدين نيز به مطالعه و جمع آوري اطلاعات در رابطه با مشكلات احتمالي و اختلالاتي كه ممكن است كودكشان در آن مرحله از رشد با آن مواجه شود ، بپردازند. مطالب پزشكي معتبري كه در سايت ني ني سايت وجود دارد يكي از راه هايي است كه پدران و مادران مي توانند براي كسب اطلاعات از آن استفاده كنند. در سايت ني ني سايت روش ها و راهنمايي هايي كه هر پدر و مادري ممكن است در برهه اي از زمان به آن نياز پيدا كنند ، قرار داده شده است. حتي از مهارت ها و سرعت رسيدن به نقاط عطف دوره رشد نيز در سايت ني ني سايت مطالب مختلفي پيدا مي شود.

سايت ني ني سايت بر انجام فعاليت هاي سالم و مفيد براي ارتقاي مهارت هاي كودكان ، تاكيد فراواني دارد. به عنوان مثال يكي از مهارت هايي كه كودكان در تمامي مراحل زندگي خود چه درسي و چه كاري به آن نياز دارند ، مهارت هاي ذهني و حافظه اي مي باشد. سايت ني ني سايت به والدين توصيه مي كند كه از قصه هاي صوتي براي توسعه اين مهارت استفاده كنند. قصه صوتي كودكانه وولك كه با هدف جلب توجه و ارتقاي قواي ذهني كودك ساخته شده است ، از عوامل حرفه اي و به شيوه هاي جذابي بازگو شده است كه مي تواند براي ساعات متوالي كودك را مجذوب خود كند. سايت تبيان با تهيه انواع قصه هاي صوتي كودكانه كار انتخاب قصه را براي والدين بسيار راحت كرده است. آرشيو سايت رپرتاژ 3 مملو از قصه صوتي كودكانه در سبك هاي مختلف و متناسب براي تمامي رده هاي سني كودك و نوجوان مي باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۷ تير ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۳۲:۱۹ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

ني ني سايت / قصه هاي كودكانه / سايت تاپ ناز

 

هر كودك در دوره رشد و تكامل خود با مشكلات و مسائل مختلفي مواجه مي شود. رسيدن و دير رسيدن به نقاط عطف در هر كودك با ديگري متفاوت است. به همين دليل است كه نمي توان به طور قطعي از يك موضوع و راهكار مطمئن بود. حتي دكتر كودكان نيز با اين قضيه موافق هستند كه مشكلات و رسيدن به نقاط عطف كودكان قابل پيش بيني نيستند ، زيرا بدن آدم ها با يكديگر متفاوت است. پدران و مادران مجبورند كه در طول دوران رشد كودك خود تا زماني كه به بلوغ برسد به طور دائم با دكتر كودكان و در صورت امكان پذير بودن شرايط با يك روانشناس كودك در تماس باشند. دكتر كودك كه مسئوليت رسيدگي و نظارت بر سلامت و نحوه رشد كودك را بر عهده دارد. اما يك روانشناس كودك مي تواند به سلامت رواني و همچنين تربيت كودك كمك كند. ديدگاه كودكان با بزرگسالان بسيار متفاوت است. آنها داراي دنياي كوچك خود هستند كه در آن مسائل بسيار بزرگتر و فراتر از توان كنترل و مديريت آنها است. به همين دليل است كه به سرعت تحت فشار مي روند و مستاصل مي شوند. يك روانشناس كودك مي تواند به والدين كمك كند تا كودك خود را بهتر درك كنندو اطلاعات بسيار مفيدي نيز از طرز تفكر كودك نيز در اختيار آنها قرار مي دهد. اما براي والديني كه امكان استفاده از خدمات روانشناس كودك وجود ندارد ، مي توانند از مطالب مفيدي كه در سايت ني ني سايت وجود دارد استفاده كنند. مطالب و محتوايي كه در سايت ني ني سايت وجود دارد همگي به كودكان و رسيدگي به نيازهاي آنها مرتبط مي شود. اينكه چگونه مي توان در دوراني كه كودك دچار ترس از تاريكي مي شود به كمك قصه هاي كودكانه وولك به آن ها كمك كرد تا خواب راحت تري داشته باشند و يا اينكه زمان بيماري كودكان چه اقداماتي لازم است انجام شود از جمله مطالب آموزشي و مفيدي هستند كه در سايت ني ني سايت وجود دارند. علاوه بر اينگونه مسائل پزشكي، بسياري از مطالب تربيتي نيز كه به پرورش و بهبود استعدادها و مهارت هاي كودكان نيز كمك مي كند در سايت ني ني سايت وجود دارد. همانند فوايد خواندن قصه هاي كودكانه كه مي تواند بر خلاقيت و قوه تخيل كودك تاثير مستقيم بگذارد. براي استفاده از اين روش تربيتي والدين مي توانند از قصه هاي كودكانه اي كه در سايت تاپ ناز قرار گرفته است استفاده كند. سايت رپرتاژ 1 داراي قصه هاي كودكانه متنوع براي تمامي رده هاي سني كودكان مي باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۷ تير ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۲۴:۱۶ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

ويرگول / قصه هاي كودكانه / سايت تاپ ناز

 

دوره كودكي ، زماني است كه شخصيت و مهارت هاي اصلي كودكان شكل مي گيرند. به همين دليل است كه انتخاب فعاليت ها ، بازي ها و سرگرمي هاي سالمي كه بتواند به اين رشد و تكامل كودكان كمك كند بر عهده پدران و مادران است. مسئوليت بزرگ و سنگيني است كه والدين نيز با دقت و حساسيت زيادي سعي مي كنند در انجام آن عملكردي موفقيت آميز داشته باشند. راه هاي مختلفي مقابل پدران و مادران قرار دارد تا از آنها براي فعاليت هاي مناسب استفاده كنند. مشورت گرفتن از دكتر كودك ، همكاري با يك روانشناس كودك و يا استفاده از مطالب كودك كه در مجلات و سايت هاي مختلف قرار داده مي شوند از جمله اين راه ها براي كمك به پيشرفت كودكان مي باشند. از ميان راه هاي ذكر شده ، سريع ترين و در دسترس ترين روش استفاده از سايت هاي كودكانه مي باشد. زيرا دكتر كودك و روانشناس كودك هميشه در دسترس نيستند اما براي يافتن پاسخ يك سوال يا خواندن يك مطلب مي توان به راحتي و در هر ساعت از شبانه روز به يكي از سايت هاي كودك يا سايت هايي كه مطالبي مرتبط با كودكان قرار مي دهند ، مراجعه كرد.

يكي از مهارت هايي كه كودكان در طول زندگي به آن نياز پيدا مي كنند مهارت خلاقيت و قوه تخيل است. راه هاي متعددي براي پرورش و توسعه اين مهارت از دوره كودكي وجود دارد. يكي از اين روش ها كه ساده ترين و قديمي ترين سرگرمي دوره كودكي نيز به شمار مي رود ، خواندن قصه هاي كودكانه وولك مي باشد. كودكان در عين سادگي ، داراي ذهن پيچيده اي هستند. آنها از محيط اطراف به راحتي تاثير مي گيرند. به همين دليل است كه خواندن قصه هاي كودكانه يكي از تاثير گذارترين روش ها براي آموزش نكات مهم زندگي به كودكان مي باشد. همانند زماني كه پدر يا مادر از سايت ويرگول يك قصه درباره موفقيت هاي ورزشي يك شخصيت داستاني براي فرزند خود مي خوانند و يا داستان جديدي كه در سايت تاپ ناز درباره يك شخصيت كوشا را براي كودك خود بازگو مي كنند ، درواقع دارند اين عادات را در ضمير ناخودآگاه كودك خود نيز قرار مي دهند. كودكي كه با دقت و توجه به اين گونه قصه هاي كودكانه توجه نشان مي دهد ، سعي مي كند در زندگي واقعي و روزمره نيز رفتاري همانند آن شخصيت از خود نشان دهد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۶ تير ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۳۳:۴۱ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

ويرگول / داستان كودكانه / سايت دلبرانه

 

براي داشتن فرزنداني صحيح و سالم ، بايد از همان دوره كودكي بر تمامي مراحل رشد و تكامل آنها نظارت لازم صورت گيرد. اين وظيفه پدر و مادر است كه خواسته هاي معقول كودكان خود را برآورده كنند و مقابل درخواست هاي غير معقول آنها از منطق و روشي كه براي كودك قابل درك باشد ، جواب منفي دهند. تمامي اين رفتارهاي پدر و مادر بر شخصيت سازي كودك تاثير مستقيم مي گذارد. مقالات و مطالب پزشكي و روانشناسي متعددي در سايت هايي همانند سايت ويرگول در رابطه با روش هاي تربيتي كودكان منتشر شده است كه پدران و مادران مي توانند از آنها در تربيت و پرورش كودكان خود كمك بگيرند.

تربيت كودكاني كه از نظر جسمي و رواني سالم هستند كار دشواري است ، حال اگر كودك با مشكلات و اختلالات پزشكي نيز درگير باشند ، كار را بسيار دشوارتر مي كند. به همين دليل است كه توصيه مي شود براي شناخت و آشنايي بهتر با دنياي كودكان و درك بهتر افكار و احساسات آنها از دكتر روانشناس كودك و مهارت هاي او كمك گرفته شود. اكثر روانشناسان كودك در رابطه با سرگرمي ها و فعاليت هايي كه والدين كودك ، آنها را به انجام آن تشويق مي كنند ، توصيه هاي بسيار مهم و سازنده اي انجام داده اند. همانند استفاده از نقاشي براي دانستن افكار و شناخت احساسات بهتر كودك و يا خواندن مرتب داستان كودكانه وولك براي توسعه مهارت هاي گفتاري و حافظه اي كودك از جمله راهنمايي هايي هستند كه اكثر روانشناسان كودك در رابطه با تربيت و توسعه مهارت هاي كودكان به والدين آنها ، مي دهند.

داستان كودكانه يكي از مهم ترين و بهترين شيوه هاي آموزشي است كه پدران و مادران مي توانند براي آموزش نكات مهم و عادات پسنديده به كودكان ، از آن استفاده كنند. داستان هاي متنوعي كه در دلبرانه قرار دارند ، از جمله داستان هاي مخصوص كودكان و همچنين داستان هاي مخصوص نوجوانان همگي متناسب با سن و سال و حاوي مسائلي است كه كودكان و نوجوانان در آن برهه زماني بايد ياد بگيرند. كودكان هنگام شنيدن داستان كودكانه بهتر مي توانند با مسائل و نكات مهم زندگي آشنا و آنها را درك كنند. به همين دليل است كه روانشناسان كودك به پدران و مادران توصيه مي كنند تا تمامي مسائلي كه قصد آموزش آن را به كودكان خود دارند ، در قالب داستان و قصه به آنها آموزش دهند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۶ تير ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۴۴:۰۰ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

مداد / داستان كودكانه / سايت دلبرانه

 

يكي از مهم ترين شيوه هاي آموزشي كه از قديم الايام و تاكنون جزو تاثير گذار ترين روش هاي بوده است ، قصه گويي است. كودكان از با داستان هاي كودكانه و شخصيت هايي كه متناسب با درك و فهم آنها شخصيت پردازي شده اند ، بسيار راحت ارتباط برقرار مي كنند. اين ارتباط بين كودك و قهرمان داستان مي تواند به نفع والدين عمل كند. زيرا كودك سعي مي كند همانند قهرمان داستان كودكانه وولك كه شنيده است ، رفتار و منش خود را هماهنگ كند. اينگونه الهام گيري از شخصيت و تقليد از آن ، براي آموزش نكات مهم زندگي و هنجارهاي جامعه بسيار كاربردي است. زيرا كودك سعي مي كند همانند قهرمان مورد علاقه خود فردي مطيع قوانين باشد كه به ديگران كمك مي كند. شايد آموزش همچين رفتارهايي از طريق گفتگو يا گوشزد كردن كاري بسيار زمان بر باشد. زيرا كودكان از گوش دادن نصيحت و حرف بزرگترها خسته مي شوند. ولي زماني كه همين نكات به صورت داستاني مهيج براي آنها بازگو شود ، قادر به جذب و اجرا آنها خواهند بود. بسياري از داستان هاي كودكانه اي كه در سايت دلبرانه وجود دارد ، حاوي نكات و مسائلي است كه اكثر والدين مايل به آموزش آنها به كودكان خود مي باشند.

در كنار سايت رپرتاژ 4 كه داستان كودكانه متنوعي در سبك هاي مختلف را در اختيار پدران و مادران قرار مي دهد تا به شيوه دلخواه از آن استفاده كنند ، برخي ديگر از سايت ها وجود دارند كه در كنار داستان هاي قديمي و معروفي كه در سايت رپرتاژ 4 يافت مي شود از داستان هاي جديد و ناشناخته اي كه كاربران خود نوشته اند ، استفاده مي كنند. همانند سايت مداد كه يك سايت اجتماعي به شمار مي رود ، اما كاربران آن بسياري از كارها و آثار خود در تمامي زمينه هاي هنري را با ديگر كاربران به اشتراك گذاشته و از آنها نظرسنجي مي كنند. در اين ميان بسياري از نويسندگان عرصه كودك و نوجوان نيز وجود دارند كه با نوشتن داستان كودكانه بلند و كوتاه سعي دارند وارد دنياي كودكان شوند. از مزاياي استفاده از داستان هاي كودكانه موجود در سايت مداد كه توسط كاربران آن نوشته شده است ، مي توان به ناشناخته بودن آن براي والدين اشاره كرد. زماني كه حتي والدين نيز از پايان يك داستان بي اطلاع باشند با هيجان بيشتري مي توانند آن را براي كودك بازگو كنند و تا انتها با كودك خود همراهي كنند.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۶ تير ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۳۴:۳۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

ويرگول / قصه صوتي كودكانه / سايت تبيان

 

فعاليت هايي كه كودكان در دوره كودكي انجام مي دهند، تاثير بسزايي بر پيشرفت و توسعه مهارت هاي مهم دوره كودكي دارند. استعدادها و مهارت هاي كودكان بايد تمرين مناسب ، توسعه يابند تا در دوره بزرگسالي و در حيطه هاي مختلف ديگر همانند كار و تحصيل در زمان مناسب به كمك فرد بيايند. به همين علت ، قريب به همه روانشناسان كودك در جهان و همچنين پزشكان كودك به والدين توصيه مي كنند تا در انتخاب نوع فعاليت و همچنين تشويق كودكان خود به انجام آن ، دقت و حساسيت زيادي نشان دهند. انجام فعاليت هايي كه هم داراي جنبه سرگرمي هستند و هم جنبه آموزشي دارند يكي از مواردي است كه هم براي پدران و مادران و هم براي كودكان مي تواند گزينه مناسبي به شمار رود. به عنوان مثال اگر كودك از انرژي زيادي برخوردار است و به انجام فعاليت هاي فيزيكي علاقه نشان مي دهد ، والدين مي توانند براي مديريت اين انرژي در سمت و سوي مناسب كودك را به انجام فعاليت هاي ورزشي تشويق كنند. در واقع بايد گفت اين وظيفه پدر و مادر است كه كودك را با فعاليت هاي متناسب با روحيات او آشنا كنند.  از جمله فعاليت هاي ذهني كه به پرورش حافظه كودكان نيز كمك مي كند ، گوش دادن به قصه صوتي كودكانه وولك است. شايد به نظر گوش دادن به يك قصه صوتي كودكانه كار راحتي است ، اما اگر پس از آن از كودك خواسته شود آن را بازگو كند يا برداشت خود را بگويد ، آنگاه مي توان متوجه تاثيرات آن بر روي ذهن و حافظه كودك شد. يافتن قصه صوتي كودكانه كار راحتي است. مخصوصا اگر به سايت ويرگول مراجعه كنيد مي توانيد تعداد زيادي قصه صوتي كودكانه را براي كودكان خود پيدا كنيد.

قصه هاي صوتي كودكانه داراي سبك هاي متنوعي هستند. نحوه گفتار و فن بيان گويندگان نيز بر روي جذابيت آن بسيار تاثير گذار مي باشد. قصه هاي صوتي كودكانه اي كه در سايت تبيان 3 قرار داده دارند جزو بهترين و گيراترين قصه هاي صوتي كودكانه موجود در سايت هاي ايراني مي باشند. تنوع سبك قصه صوتي كودكانه كه در سايت رپرتاژ 3 و همچنين سايت ويرگول وجود دارد ، باعث شده است استقبال كودكان از اين شيوه قصه گويي بسيار بيشتر از گذشته شود. قصه صوتي كودكانه براي پدران و مادران شاغلي كه وقت چنداني براي قصه خواني براي كودك خود را ندارند و يا استعداد خاصي در تقليد صداهاي مختلف را ندارند ، يك گزينه ايده آل مي باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۶ تير ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۴۹:۵۵ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

مداد / داستان كودكانه / سايت دلبرانه

 

امروزه پيدا كردن هر چيزي به كمك اينترنت بسيار راحت و ساده شده است. به حدي كه ديگر نيازي به رفتن حضوري براي خريد و يا پيدا كردن وسيله مورد نظر خود ، نيست. اين امر ، كار بسياري از والدين شاغل كه زمان آزاد زيادي ندارند را بسيار آسان كرده است. بسياري از پدران و مادران براي سرگرمي و تفريح كودكان خود از مطالب موجود در سايت هاي كودك و نوجوان استفاده مي كنند. پخش كردن آموزش هاي آنلاين براي يادگيري نقاشي يا كار دستي ، استفاده از فايل هاي صوتي و تصويري انواع داستان كودكانه وولك براي آرام كردن كودك و ... از جمله مواردي است كه والدين از آنها استفاده مي كنند. در كنار تمامي مطالب آموزشي و مفيدي كه براي كمك به رشد و ترقي كودكان در سايت هاي مخصوص كودك و نوجوان قرار داده مي شود ، بسياري از سايت ها نيز وجود دارند كه مخاطبين خود را پدران و مادران قرار مي دهند.

با تغييراتي كه در جوامع امروزي صورت گرفته است ، براي داشتن كودكان سالم و موفق بايد در تربيت و آموزش آنها كوشا بود. به همين دليل است كه پدران و مادران نيز بايد همزمان با رشد كودك خود ، اطلاعات و تجربيات خود را افزايش دهند. به همين دليل است كه بسياري از سايت ها همانند سايت دلبرانه كه ميتوانيد اينجا ببينيد به تهيه مطالبي مختص والدين اقدام كرده است. براي اينكه در نقش و وظيفه خود به عنوان يك پدر و مادر موفق باشند ، والدين بايد با تمامي نكات مهم تربيتي و آموزشي كه در جامعه امروزي به آن نياز است ، آشنا شوند. استفاده از مطالبي كه در سايت رپرتاژ 4 قرار داده مي شود يكي از سريع ترين راه ها براي كسب اطلاعات پزشكي معتبر مي باشد.

اما يك راه ديگر كه والدين مي توانند از آن استفاده كنند ، استفاده از تجربيات ديگر والدين مي باشد. امروزه كاربران فراواني در شبكه هاي اجتماعي اقدام به اشتراك گذاري تجربيات و راهكارهاي خود براي مقابل با مشكلات مي كنند. بسياري از والدين نيز براي كمك به ديگر والدين كه ممكن است سختي هاي مشابه با آنها را تجربه مي كنند ، از تجربيات شخصي و روش هايي كه براي غلبه بر اين مشكلات از آنها استفاد كرده اند مطالب مختلفي منتشر مي كنند. از جمله اين سايت هاي اجتماعي كه مكان مناسبي براي تبادل اطلاعات و نظرسنجي در رابطه با موضوعات و مشكلات مي باشد ، سايت مداد است.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۶ تير ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۳۷:۳۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

ني ني سايت / قصه هاي كودكانه / سايت تاپ ناز

 

امروزه قصه هاي كودكانه وولك تنها يك سرگرمي پيش از خواب به شمار نمي روند. روانشناسان كودك متوجه شده اند كه خواندن روزانه حداقل يك قصه كودكانه به ميزان زيادي بر مهارت خلاقيت ، قوه تخيل و حتي شخصيت كودكان تاثيرات عميق و ماندگاري مي گذارد. تاپ ناز قصه هاي كودكانه متعددي دارد كه والدين مي توانند از آنها بهره ببرند. قصه هاي كودكانه سايت رپرتاژ 1 متناسب با تمامي سنين كودكان و نوجوانان گردآوري شده اند. بنابراين صرفه نظر از رده سني و يا دختر و پسر بودن كودك قصه هاي كودكانه اي مناسب كه بتواند در عين مهيج بودن براي آنها داراي تمامي جنبه هاي آموزنده نيز باشد ، در سايت رپرتاژ 1 امكان پذير مي باشد.

به طور كلي مي توان گفت قصه هاي كودكانه يك ابزار آموزشي آسان در دستان پدران و مادران مي باشند. كودكان از قصه هاي كودكانه اي كه براي آنها خوانده مي شود تاثير مي گيرند. بسياري از رفتارها و عادات خوبي كه يك قهرمان قصه كودكانه دارد را كودكان نيز جذب مي كنند. كودكان سعي مي كنند همانند قهرمان اصلي قصه هاي كودكانه اي كه براي آنها خوانده شده است فردي مهربان ، بخشنده و آماده كمك به ديگران باشند. درس هايي همانند دوستي و احترام را مي توان در قالب قصه هاي كودكانه به كودكان آموزش داد. سايت ني ني سايت داراي داستان هايي است كه در آن از احترام به بزرگترها ، گفته شده است. از جمله ديگر مطالب كودكانه اي كه مي توان در سايت ني ني سايت پيدا كرد ، مطالب پزشكي و آموزنده اي است كه در اكثر مواقع مخاطبين آنها پدران و مادران مي باشند.

پدران و مادران نيز براي اينكه بتوانند از ابزارهاي آموزشي به شيوه صحيح استفاده كنند ، نياز به مطالعه و راهنمايي دارند. مطالبي كه سايت رپرتاژ 1 و ني ني سايت در اختيار والدين قرار مي دهند ، همانند كتاب راهنمايي است كه در تمامي مراحل رشد و تكامل كودكان و رسيدن به نقاط عطف والدين را راهنمايي كرده اند. مشكلات و مسائلي كه كودكان در دوره كودكي با آنها دست و پنجه نرم مي كنند با يكديگر بسيار متفاوت است و نمي توان از يك راهكار كه بر روي يك كودك پاسخگو بوده است براي ديگري نيز استفاده كرد. زيرا بدن كودكان حساس و با يكديگر فرق دارند. به همين دليل است كه والدين هنگام مواجه شدن با اين شرايط براي كنترل و مديريت آن نياز به راهنمايي و كمك دارند كه مي توانند از طريق مطاب سايت رپرتاژ 1 و ني ني سايت آنها را بدست آورند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۶ تير ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۴۸:۵۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

مداد / قصه هاي كودكانه / سايت تاپ ناز

 

فعاليت در حيطه كودك و نوجوان كار آساني نيست. افرادي كه در هر بخش مرتبط به كودك و نوجوان فعاليت مي كنند به هيچ وجه كار راحتي پيش روي خود ندارند. جلب توجه و راضي نگه داشتن كودكان كاري چالش بر انگيز است كه امروزه با پيشرفت هاي تكنولوژي نيز بسيار دشوارتر از سابق شده است. كودكان روحيات و سلايق مختلفي دارند. يك پسر ممكن است عاشق فعاليت هاي فيزيكي باشد و با بازي هاي هيجان انگيز ارتباط برقرار كند در حالي كه يكي ديگر از انجام بازي هاي معمايي لذت مي برد. فعالان در زمينه كودك و نوجوان بايد آنقدر خلاقيت و مهارت داشته باشند تا بتوانند رضايت همه را جلب كرده و آنها را راضي نگه دارند. تشويق و ترغيب كودكان به انجام فعاليت هاي جديد كار دشواري است. براي والدين تشويق كودكان به خواندن قصه هاي كودكانه وولك از سايت مداد كاري بسيار راحت تر از اين است كه از آنها بخواهند چندين ساعت را صرف ديدن يك فيلم آموزشي كنند.  گنجاندن نكات آموزشي در ميان فعاليت هاي سرگرمي و تفريحي كودكان ، يك روش ساده ولي بسيار مفيد است كه والدين مي توانند از آن استفاده كنند. انتخاب قصه هاي كودكانه با داستان هايي كه كودك از طريق آن بتواند درس هاي مهم زندگي و اخلاق هاي پسنديده را ياد بگيرند ، از مقاله تاپ ناز بسيار راحت است. زيرا قصه هاي كودكان موجود در سايت رپرتاژ 1 از تنوع بالايي برخوردار هستند. بسياري از قصه هاي كودكانه اي كه در سايت مداد و سايت رپرتاژ 1 قراردارند ، قصه هاي كودكانه اي هستند كه توسط كاربران سايت نوشته شده اند. به همين دليل است كه حتي بسياري از پدران و مادران نيز با روند داستان آشنايي ندارند. اما توجه به نظرات و بازخوردي كه از ديگر كاربران دريافت كرده است ، مي تواند نشان دهد كه يك قصه كودكانه تا چه اندازه مي تواند به رشد و پيشرفت كودك و آموزش او كمك كند.

در كنار قصه هاي كودكانه ، در سايت رپرتاژ 1 مطالب آموزشي مختلفي نيز براي والدين و براي كودكان مطالب سرگرم كننده متنوعي وجود دارد. كاربراني كه تجربه پدر يا مادر بودن را داشته اند ، با به اشتراك گذاشتن اين تجربيات در سايت رپرتاژ 1 با ديگر كاربران ، به آنها در مديريت و كنترل مشكلاتي كه كودكان در دوره رشد و نمو با آن مواجه مي شوند ، راهنمايي هاي لازم را انجام مي دهند.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۶ تير ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۳۴:۲۱ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ][ ۸۱ ][ ۸۲ ][ ۸۳ ][ ۸۴ ][ ۸۵ ][ ۸۶ ][ ۸۷ ][ ۸۸ ][ ۸۹ ][ ۹۰ ][ ۹۱ ][ ۹۲ ][ ۹۳ ][ ۹۴ ][ ۹۵ ][ ۹۶ ][ ۹۷ ][ ۹۸ ][ ۹۹ ][ ۱۰۰ ][ ۱۰۱ ][ ۱۰۲ ][ ۱۰۳ ][ ۱۰۴ ][ ۱۰۵ ][ ۱۰۶ ][ ۱۰۷ ][ ۱۰۸ ][ ۱۰۹ ][ ۱۱۰ ][ ۱۱۱ ][ ۱۱۲ ][ ۱۱۳ ][ ۱۱۴ ][ ۱۱۵ ][ ۱۱۶ ][ ۱۱۷ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی