web
web

مداد / قصه صوتي كودكانه / سايت تبيان

قصه خواني و بازگويي داستان براي كودكان يكي از سالم ترين و در عين حال مفيد ترين فعاليت هايي است كه پدران و مادران مي توانند براي كودك خود انجام دهند. اكثر قصه هاي كودكانه از هر حرف و نصيحتي كه والدين به كودكان خود مي كنند ، تاثير بيشتري دارند. زيرا كودك خود تصميم مي گيرد كه به آن داستان گوش دهد و يا از آن تاثير بگيرد و طبق آن عمل كند. در اكثر مواقع كودكان با قهرمانان داستان هاي احساس همزاد پنداري پيدا مي كنند. بدين صورت كه خود را در قالب آن شخصيت تصور كرده و سعي مي كنند رفتار و منشي همانند او داشته باشند. اين كار در عين كودكانه بودن ، تاثير فراواني بر قوه تخيل و خلاقيت كودك دارد. زيرا كودك در حال شخصيت سازي آن كاراكتر توسط توان ذهني و تخيل خود مي باشد. مخصوصا زماني كه كودك قصه صوتي كودكانه وولك گوش مي دهد ، همزمان كه داستان در حال اجرا مي باشد خود را در دنياي داستان و در ميان آن شخصيت هاي تصور مي كند. اين حركت نشان از قدرت بالاي تخيل و خلاقيت كودك است. به همين دليل است كه گوش دادن به قصه صوتي كودكانه يكي از روش هاي تقويت مهارت هاي ذهني كودكان مي باشد. تبيان يكي از سايت هايي است كه از تنوع بالاي قصه صوتي كودكانه برخوردار مي باشد. قصه هاي كودكانه در سبك هاي هيجاني ، معمايي و حتي ورزشي را مي توان در سايت رپرتاژ 3 به راحتي پيدا كرد.

علاوه بر قصه صوتي كودكانه و يا قصه هاي متني كه به صورت سنتي توسط والدين براي كودك خوانده مي شود ، روش هاي ديگري نيز براي توسعه مهارت ها و استعدادهاي كودكان وجود دارد. به عنوان مثال استفاده از تفريحات و سرگرمي هاي مورد علاقه كودك در راستاي گسترش و بهبود مهارت هاي او مي تواند يك گزينه ايده آل هم براي كودك و هم براي والدين باشد. زيرا كودك مي تواند همزمان كه از انجام بازي مورد علاقه خود لذت مي برد ، مهارت هاي مهم خود را نيز ارتقا دهد. بدين ترتيب والدين نيز از اينكه كودك آنها به انجام اين فعاليت علاقه دارد ، راضي خواهند بود. مطلبي در سايت مداد وجود داشت كه در آن از اهميت ساخت كار دستي و تشويق كودكان به انجام آن گفته شده بود. در اين مطلب ذكر شده بود ، ساخت كار دستي مي تواند به طور همزمان بر چندين مهارت كودك همانند مهارت هاي تصميم گيري ، حل مساله  و كنترل حركات ريز و بزرگ تاثير مستقيم و مفيد بگذارد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ تير ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۲۱:۳۲ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

ني ني سايت / قصه هاي كودكانه / سايت تاپ ناز

 

شناخت كودكان و برقراري ارتباط با آنها شايد براي پدر و مادر كار ساده اي باشد ، اما برخي مسائل هستند كه حتي براي والدين نيز كاري دشوار است. همانند درك نيازهاي كودك و فهميدن دنياي او. دايره لغات و همچنين تجربه كودكان در بيان عواطف و افكار آنها بسيار كوچك تر از آن است بتوانند در قالب كلمات تمامي آنها را ابراز كنند. به همين دليل است كه روانشناسان كودك از والدين مي خواهند از روش هاي مختلفي سعي كنند تا با عواطف و ديدگاه كودكان خود آشنا شوند. انتخاب سبك هاي مختلف قصه هاي كودكانه وولك و يا اسباب بازي هاي كه كودك ترجيح مي دهد با آنها بازي كند از جمله مواردي هستند كه مي توانند در درك كودكان به والدين كمك هاي بسياري كنند.

كودكي كه دوست دارد در سايت تاپ ناز داستان هاي مهيج مطالعه كند ، داراي روحيه اي پر جنب و جوش است. چنين كودكي بهتر مي تواند احساسات دروني و افكار خود را از طريق فعاليت هاي فيزيكي به والدين خود نشان دهد. در نقطه مقابل ، كودكي كه از خواندن قصه هاي كودكانه معمايي در سايت رپرتاژ 1 لذت مي برد ، نشان مي دهد داراي ذاتي آرام و متفكر مي باشد. شناختن و نزديك شدن به چنين كودكاني شايد در وهله اول دشوار باشد ، اما زماني كه والدين بتوانند راه صحيح و مناسب نزديك شدن به كودك را بيابند ، متوجه مي شوند دنياي كودك بسيار ساده تر از آن است كه تصورش را مي كردند.

براي آشنايي بيشتر با كودكان و نحوه برقراري ارتباط با آنها ، سايت ني ني سايت مطالب روانشناسي كودك متعدد را در اختيار والدين قرار داده است. مطالبي كه توسط متخصصين در عرصه روانشناسي كودك و نوجوان جمع آوري شده است و از نظر پزشكي و روانشناسي مورد تاييد مي باشند. سايت ني ني سايت با در نظر گرفتن نيازهايي كه كودكان دارند و همچنين مشكلات ، اختلالات و مسائلي كه ممكن است در طول روند رشد و نمو براي كودك رخ دهند ، سعي كرده است مطالبي مفيد و آموزشي تهيه كند. مسلما مخاطبين اكثر اين مطالب پدران و مادراني هستند كه كودكشان با چنين مشكلاتي درگير است. اما در برخي موارد ، پدران و مادراني نيز هستند كه خود را براي اولين تجربه والدين شدن آماده مي كنند. براي چنين افرادي نيز ، سايت ني ني سايت مطالبي در رابطه با نيازهاي اوليه نوزادان و مراحل رشد آنها تهيه كرده است كه والدين مي توانند از آنها بهره ببرند.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ تير ۱۴۰۱ ] [ ۱۲:۲۲:۰۲ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

فيلم شعر كودكانه / voolak

 

صدا يكي از عوامل تاثير گذار در رشد ذهني كودك است و ايجاد صدا ، آواز ، ترانه يا حتي صداهاي گوش خراش، ذهن كودك را به خود مشغول مي كند . حال ما مي خواهيم به جنبه مثبت صدا يعني فيلم شعر كودكانه و ترانه كودكانه شاد بپردازيم و تاثيرات آن را بر ذهن كودك بررسي كنيم . بسياري از آموزه هايي كه از كودكي به يادگار داريم بدون توجه به معني آن ها تنها به دليل ريتم و آهنگ كودكانه اي كه داشته اند در ذهن ما باقي مانده اند و به همين دليل همچنان ان ها را به ياد داريم . مثلا يادگيري الفبا با كليپ آهنگ كودكانه كه از كودكي والدينمان به ما آموزش داده اند هيچگاه از ذهنمان پاك نمي شود.

هم چنين شنيدن شعر كودكانه فارسي به كودكان در روان خواندن كمك مي كند. اولين چيزي كه كودكان شما هنگام شنيدن شعر كوتاه كودكانه فرا مي گيرند و به آن دقت مي كنند قافيه هاي متن شعر كودكانه صوتي است. در بعضي موارد كودكان هنگام شنيدن شعر كودكانه زيبا تلاش مي كنند تا متن شعر كودكانه را به خاطر بسپارند و اين امر باعث مي شود تا قدرت حافظه فرزند شما نيز از اين راه تقويت شود و خود آن ها شروع به خواندن شعر هاي كودكانه كنند.

اين كه از زماني كه نوزاد شما متولد مي شود شروع به خواندن شعر كودكانه براي او كنيد تاثير بسيار مثبتي در روند رشد توانايي شنوايي كودك شما دارد. شما حتي مي توانيد اين كار را به صورت يك برنامه ثابت انجام دهيد و به طور روزانه قبل از خواب كودك خود، براي او شروع به خواندن شعر كودكانه جديد كنيد يا حتي براي كودك خود اقدام به دانلود شعر كودكانه يا آهنگ كودكانه كنيد و براي او شعر هاي كودكانه پخش كنيد. حتي مي توانيد در سن مناسب كودك خود براي او عروسك هايي كه مجهز به شعر كودكانه شاد هستند، تهيه كنيد.

فرزندان شما مي توانند امروز در يك محيط آنلاين ايمن چيز جديدي بياموزند بنابراين سايت هاي تخصصي مانند وولك به نشاني https://www.voolak.com براي كودكان بسيار سرگرم كننده هستند اگر سايت كودكانه مناسب طراحي شده باشد و محتواي مناسبي داشته باشد كودكان شما مي توانند صدها ويدئو كليپ نمايش را تماشا كرده و بازي هايي را انجام دهند كه به آنها كمك مي كند حروف ، صداهاي حيوانات ، قافيه ها ، رنگ ها و موارد ديگر را ياد بگيرند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ تير ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۰۵:۰۶ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

كليپ آهنگ كودكانه
https://www.voolak.com

 

 

شعر ها و آهنگ هاي كودكانه زيادي مناسب كودكان وجود دارد. شنيدن شعر و آهنگ كودكانه، چه شعر كودكانه قديمي چه جديد توسط كودك براي فرزند شما بسيار مفيد است و مزيت هاي زيادي دارد. كودكان دوست دارند آهنگ كودكانه تصويري يا صوتي مورد علاقه خود را بار ها و بار ها بشنوند. معمولا كودكان شعر كودكانه شاد مورد علاقه خود را به سرعت حفظ مي كنند و همان طور كه اشاره شد اين امر باعث تقويت حافظه كودك شما مي شود. اهميت شنيدن شعر كودكانه زياد است چرا كه همانطور كه مي دانيد اولين راه ارتباطي كودك با مادر خود قدرت شنوايي و صدا است بنابراين در صورتي كه مادر با كودك خود صحبت نكند و يا براي او شروع به خواندن آهنگ كودكانه شاد فارسي نكند ممكن است كودك شما به اندازه كافي محبتي كه نياز دارد را دريافت نكند. بنابراين از زمان تولد فرزند خود، از صحبت و خواندن شعر و اهنگ شاد كودكانه براي او غافل نشويد. همچنين والدين مي تواند نكات آموزشي كوچكي را در قالب اشعار و آهنگ كودكانه به فرزند خود انتقال دهند براي اين منظور مي توانيد براي دانلود آهنگ كودكانه فارسي آموزنده اقدام كنيد. در مهدكودك ها يكي از راه هاي آموزش به كودكان، شعر هاي كودكانه است. استفاده از فيلم شعر كودكانه تصويري مي تواند به كودك شما كمك كند تا محتواي شعر كودكانه كوتاه و مورد نظر شما را بهتر درك كند. همچنين ميتوانيد اگر فرصت كافي براي خواندن آهنگ نداريد يا آهنگ هاي كودكانه زيادي حفظ نيستيد از كليپ آهنگ كودكانه مخصوص كودكان در سايت ها استفاده كنيد. اين سايت ها كه مخصوص كودكان هستند محتواهاي زيادي در خصوص رشد كودك دارند و در زمينه هاي مختلف فعاليت ميكنند. زمينه هايي از جمله قصه و آهنگ و  نقاشي و كاردستي. يكي از سايت هايي كه در همه ي حوزه هاي كودك فعاليت ميكند سايت وولك است. اگر ميخواهيد شعر و آهنگ هاي كودكانه اين سايت را ببنيد سري به آدرس https://www.voolak.com  بزنيد. اين سايت طرفداران كودك زيادي دارد و والدين نيز از اين سايت راضي هستند و با خيال راحت به كودكانشان اجازه فعاليتن در اين سايت را ميدهند..

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ تير ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۵۶:۵۲ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

ويرگول / قصه كودكانه / سايت روزانه

 

تربيت و آموزش كودكان ، اصلي ترين و مهم ترين دغدغه فكري هر پدر و مادري به شمار مي رود. در كنار تمامي ابزارها و مكان هايي كه مي توان از آنها براي آموزش كودكان كمك گرفت ، گاهي يك قصه كودكانه وولك ساده تاثير بسيار بيشتري نسبت به همه آنها خواهد داشت. روانشناسان كودك همگي بر تاثير و اهميت خواندن قصه كودكانه پيش از خواب و يا در طول روز براي كودكان تاكيد داشته اند. به همين دليل است كه قصه هاي كودكانه متنوع و جذابي در سايت روزانه قرار داده شده است. در دسترس قرار دادن اين حجم از قصه كودكان در سايت رپرتاژ 1 ، نشان از استقبال كودكان و والدين آنها از اين روش آموزشي و تربيتي است. مسلما خواندن قصه كودكانه از سايت رپرتاژ 1 و يا سايت هاي ديگر همانند سايت ويرگول ، روشي سريع و راحت براي پدر و مادر مي باشد. بسياري از كاربران سايت ويرگول نيز در اقدامي جالب ، بسياري از مطالب و قصه كودكانه هايي كه توسط خودشان نوشته شده است را در سايت منتشر مي كنند. بدين ترتيب ، پدر و مادر مي توانند با مراجعه به سايت ويرگول تعداد زيادي قصه كودكانه جديد و جذاب كه حتي خودشان نيز هيچ آشنايي اي با آن ندارند ، پيدا كنند.

گزارشات و تحقيقات فراواني در رابطه با تاثيرات خواندن قصه كودكانه براي كودكان صورت گرفته است . نتايج تمامي اين تحقيقات حاكي از آن است كه قصه كودكانه تنها يك سرگرمي سالم و ساده نيست ، بلكه يك نوع سبك آموزشي به شمار مي رود. قصه كودكانه به بچه ها درباره اخلاق هاي پسنديده و دوري كردن از عادات زشت و ناپسند ، درس هاي فراواني مي دهد. شايد كودكان از شنيدن اين حرف ها از پدر و مادر خود خسته شوند و حتي بي توجهي نشان دهند ، اما همه كودكان زماني كه برايشان قصه كودكانه خوانده مي شود با دقت و تمركز زيادي به آن توجه مي كنند. خواندن داستان هاي آموزنده و انگيزشي مي تواند براي كودكان همانند يك كلاس آموزشي پر از نكات مهمي باشد كه در زندگي نوجواني و بزرگسالي به آن نياز پيدا مي كنند. به همين دليل است كه پدر و مادران براي انتخاب يك قصه كودكان از سايت ويرگول و يا سايت رپرتاژ 1 دقت و حساسيت بسياري نشان مي دهند. قصه كودكانه ابزاري گرانبها و مهم در آموزش و تربيت كودكان مي باشد كه والدين مي توانند از آن استفاده مفيد ببرند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ تير ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۵۳:۱۸ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

مداد / قصه هاي كودكانه / سايت تاپ ناز

 

امروزه سايت ها و شبكه هاي اجتماعي از محبوبيت بي شماري برخوردار شده اند. شما كسي را نمي بينيد كه حداقل در يكي از اين شبكه هاي اجتماعي فعاليت نداشته باشد و يا حداقل عضو نباشد. از جمله اين سايت هايي كه علاوه بر اهداف اصلي شبكه هاي اجتماعي كه توسعه روابط اجتماعي است با در اختيار گذاشتن يك پلتفرم به كاربران خود به آنها كمك مي كند تا نظرات خود را آزادانه و فارغ از هر گونه ترس از مورد قضاوت شدن با ديگران به اشتراك بگذارند. در اين ميان بسياري نيز از اين پلتفرم براي انتشار آثار و كارهاي خود استفاده مي كنند. همچين سايت هايي همانند سايت مداد ، بهترين مكان براي هنرمندان است تا با نظرات مخاطبين در رابطه با كارهاي خود آشنا شوند. يك عكاس مي تواند از سايت مداد براي منتشر كردن تصاويري كه ثبت كرده است استفاده كند و يا يك نويسنده كه در سبك قصه هاي كودكانه وولك يا قصه هاي جنايي و يا هر سبك ديگري فعاليت مي كند مي تواند قصه هاي خود را در سايت مداد منتشر كنند. از مزاياي فعاليت در سايت هايي همانند سايت مداد مي توان به تنوع رده سني كاربران آن اشاره كرد. در ميان كاربران سايت مداد پدر و مادر ، دانش آموز ، دانشجو و حتي افراد شاغل نيز پيدا مي شوند. به همين دليل است كه مي توان گفت سايت مداد يك پلتفرم ايده آل براي انتشار آثار هنري و مشاهده نظرات ديگران در رابطه با آن ، است.

در كنار فرصتي كه سايت مداد در اختيار كاربران خود قرار مي دهد ، سايت تاپ ناز نيز مي تواند مطالب آموزنده و آموزشي مختلفي را به كاربران و مخاطبين خود هديه دهد. اكثر اين مطالب آموزشي نيز توسط كاربراني كه آنها را تجربه كرده و آشنايي كامل دارند ، نوشته و در سايت رپرتاژ 1 قرار داده شده است. به همين دليل است كه استفاده از اين مطالب كه برگرفته از افرادي است كه آنها را تجربه كرده اند مي تواند بسيار مفيد و كارساز باشد. مخصوصا در زمينه مشكلات و مسائلي كه كودكان با آنها مواجه هستند. به دليل حساسيت بالايي كه والدين بر روي كودكان خود دارند ، استفاده از نكات و توصيه هايي كه ديگر والدين به آنها مي كنند را بسيار مفيدتر از استفاده از نكات ديگر موجود در اينترنت مي دانند. به همين دليل است كه مطالب پزشكي موجود در سايت رپرتاژ 1 از طرفداران بسيار زيادي برخوردار است.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ تير ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۴۸:۲۵ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

ويرگول / داستان كودكانه / سايت دلبرانه

 

در دنياي امروزي ، پرورش و تربيت كودكان كاري بسيار چالش بر انگيز است. حواس پرتي ها و خطرات متعددي وجود دارد كه والدين بايد كودكان خود را درباره آنها آگاه كنند. به همين دليل است كه علاوه بر كودكان ، والدين نيز نياز دارند همزمان همراه با كودك خود رشد كنند. آشنايي با شيوه هاي جديد تربيتي و آموزشي كه متناسب با شرايط جامعه امروزي است ، تنها از طريق مطالعه مطالب جديد تربيتي و روانشناسي كودكان ، امكان پذير مي باشد. كمك گرفتن از يك روانشناس كودك كه بتواند وضعيت سلامت روحي و رواني كودك را به طور مداوم تحت نظر داشته باشد ، يك گزينه كمكي براي پدران و مادران مي باشد. اما در نهايت اين پدر و مادر هستند كه تاثير گذارترين نقش را در تمام زندگي كودك دارند. كودكان به سرعت از محيط و افرادي كه در پيرامون آنها قرار دارند ، تاثير مي گيرند. شيوه حرف زدن پدر و مادر ، نوع فعاليتي كه در طول روز انجام مي دهند ، افرادي كه با آنها ملاقات مي كنند و ... همگي مي توانند بر شخصيت و روحيه كودك تاثير مستقيم بگذارند. در اكثر مطالب پزشكي و روانشناسي كودكان بر اهميت انتخاب نوع فعاليت و كيفيت زماني كه والدين با كودك سپري مي كنند ، تاكيد فراواني شده است.

استفاده از فيلم هاي آموزشي براي ساخت كار دستي براي ارتقاي مهارت هاي حركتي ريز و درشت ، استفاده از داستان كودكانه وولك براي تقويت مهارت خلاقيت و قوه تخيل و همچنين در نظر گرفتن زماني براي داشتن گفتگويي دوستانه براي شناخت احساسات و دغدغه هاي فكري كودك ، از جمله فعاليت هايي هستند كه اكثر روانشناسان كودك و مطالب پزشكي موجود در سايت هايي همانند ويرگول بر اهميت انجام آنها تاكيد كرده اند. به طور كلي مي توان گفت تمامي فعاليت هايي كه در دوره كودكي انجام مي شوند بر تمامي مهارت ها و استعدادهاي كودك ، تاثير گذار مي باشند. حتي نوع داستان كودكانه اي كه براي كودك انتخاب مي شود مي تواند بر سرعت پيشرفت و توسعه قوه تخيل و خلاقيت كودك تاثير گسترده اي بگذارد. براي پدران و مادراني كه به دنبال داستان هاي كودكانه با مضمون هاي مفيد و آموزشي هستند ، سايت دلبرانه را مي توان يك سايت ايده آل دانست. تمامي قصه ها و داستان هاي كودكانه اي كه در سايت رپرتاژ 4 قرار داده مي شوند همگي متناسب با سن و سال كودكان و هماهنگ با مراحل رشدي كه كودك پشت سر مي گذارد ، تهيه شده اند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ تير ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۴۴:۱۸ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دوربين مدار بسته داهوا 2 مگاپيكسل dh-hac-b1a21p/ خريد دي وي آر / مداربسته دوربين ماركت

امروزه استفاده از سيستم هاي امنيتي و نظارتي يكي از اولويت هاي و لزومات هر كسب و كار و منازل مسكوني شده است. با توجه به افزايش جرم و جنايت، مطمئنا هر كسي دوست دارد در نبود خود در منزل يا محل كار، خيالش بابت امنيت آنجا راحت باشد. پيشرفت هاي تكنولوژي و فناوري كه شاهد عرضه آنها به بازار هستيم، مي توانند تامين كننده امنيت براي مردم باشند. همانطور كه شركت هاي بزرگي وارد دنياي رقابت سيستم هاي امنيتي و نظارتي مي شوند، تنوع محصولات و تكنولوژي آنها نيز متعاقبا افزايش پيدا مي كند. از جمله ملزوماتي كه همراه با دوربين هاي مدار بسته مورد استفاده قرار مي گيرند دستگاه دي وي آر DVR مي باشد. اين دستگاه كه همراه با دوبين هاي مدار بسته آنالوگ كه تحت شبكه كار مي كنند، به مشتريان داده مي شود، درواقع محل اصلي ذخيره سازي تمامي تصاويري است كه توسط دوربين هاي مدار بسته ضبط مي شود. مسلما وجود اين دستگاه با كيفيت بالا براي هر سيستم امنيتي و نظارتي اولويت اول مي باشد. از سوي ديگر دوربين هاي سيستم هاي امنيتي و نظارتي با كيفيت هاي متعددي نيز وجود دارند. در هنگام خريد دي وي آر بايد به تناسب و هماهنگي بين دستگاه دي وي آر و دوربيني كه قصد خريد ان را داريد، توجه داشته باشيد.

دوربين مدار بسته داهوا 2 مگاپيكسل dh-hac-b1a21p از جمله دوربين هاي مداربسته امنيتي و نظارتي است كه از در دسته دوربين هاي امنيتي و نظارتي مقرون به صرفه قرار مي گيرد. اين دستگاه به دليل قابليت هايي همانند ضد خاك و ضد آب بودن از دوربين هايي هستند كه غالبا براي محيط هاي خارجي مورد استفاده قرار مي گيرد. اين دوربين هاي توانايي هاي ديد در شب خوبي نيز دارند كه به لطف لامپ هاي ال اي دي كه در اطراف آن كار گذاشته شده است، مي تواند تا حداكثر 20 متر فضاي تاريك را پوشش دهي كند.

اگر قصد خريد دي وي آر و دوربين مدار بسته داهوا 2 مگاپيكسل dh-hac-b1a21p  را داريد مي توانيد از طريق سايت هاي فروش آنلاين براي خريد آن ها اقدام كنيد. سايت هاي زيادي نيز از طريق آنلاين خدمات نصب و راه اندازي و همچنين راهنمايي مشتريان را انجام مي دهند. از جمله اين سايت ها كه در كشورمان مي توانيد از آن بهره ببريد، سايت دوربين ماركت است. سيستم هاي امنيتي و نظارتي دوربين مداربسته دوربين ماركت با بهره گيري از جديد ترين تكنولوژي هاي روز جهان و همچنين ساخته شده توسط بهترين برندهاي فعال در امور سيستم هاي امنيتي و نظارتي، مي تواند پاسخگوي نيازي هاي مشتريان خود باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۵۸:۱۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دوربين ماركت / دستگاه XVR5232AN-X / دوربين سيم كارت خور

 

شركت ها و سايت هاي فراواني وجود دارند كه در عرصه ارائه خدمات سيستم هاي امنيتي و نظارتي فعاليت مي كنند. تعداد بي شمار اين شركت ها و سايت ها نشان از تقاضاي بالا و نياز اين نوع سيستم ها در هر مكاني است. سايت دوربين ماركت را مي توان يكي از سايت هاي معتبر و تخصصي در عرصه فروش خدمات سيستم هاي امنيتي و نظارتي در كشور دانست. مشتري و كسي كه قصد آشنايي با دوربين هاي مدار بسته يا ديگر سيستم هاي امنيتي و نظارتي همانند دزدگير اماكن، دوربين خودرو، دوربين سيم كارت خور و ... را دارد مي تواند با مراجعه به سايت دوربين ماركت علاوه بر مشاهده  تنوع بالا محصولات، با مطالعه مطالب مفيد و توضيحاتي كه درباره هر محصول داده شده است با جديدترين تكنولوژي هاي بكار رفته در دوربين هاي مدار بسته و عملكرد آنها آشنا شود. علاوه بر اين، مشتريان مي توانند براي كسب راهنمايي قبل از خريد از تجربه و مهارت كارشناسان و متخصصين سايت دوربين ماركت براي انتخاب بهترين و مناسب ترين سيستم امنيتي و نظارتي موردنياز خود استفاده كنند.

امروزه شاهد مدل هاي مختلف و متنوعي از دوربين هاي مدار بسته هستيم. پس از دوربين هاي آنالوگ، شاهد عرضه دوربين هاي مدار بسته وايرلس و آي پي بوديم. هم اكنون دوربين سيم كارت خور را مي توان يكي از جديدترين تكنولوژي هاي دوربين هاي مدار بسته دانست. دوربين سيم كارت خور به دليل قابليت نصب سيم كارت بر روي آن و فعال سازي بسته اينترنت سيم كارت، مي تواند به صورت مستقل از مودم و كابل اتصال به اينترنت وصل شود. همين باعث شده است دوربين سيم كارت خور به سرعت به يكي از پرفروش ترين و محبوب ترين محصولات موجود در بازار تبديل شود.

يك سيستم امنيتي و نظارتي تنها از يك دوربين مدار بسته و مانيتور تشكيل نمي شود! براي نصب و راه اندازي يك سيستم امنيتي و نظارتي به دستگاه هاي متعددي نياز است. از جمله دستگاه هاي مورد نياز براي انجام اين كار، دستگاه هاي ضبط تصاوير و صدا مي باشد. دستگاه XVR5232AN-X يكي از دستگاه هاي آنالوگ توليد شده توسط شركت معروف و معتبر داهوا مي باشد كه علاوه بر بهره مندي از قيمت مناسب، از ويژگي هاي خوبي برخوردار است كه مي تواند پاسخگوي خواسته هاي مشتريان خود باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۵۳:۰۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دوربين ماركت / دستگاه DH-XVR1B16 / دوربين سيم كارتي

 

هر كسب و كاري براي مقابله با خطراتي همانند سرقت و آتش سوزي به سيستم هاي امنيتي و نظارتي نياز دارد. امروزه علاوه بر صاحبان كسب و كار، بسياري از مالكان منازل نيز از دوربين هاي مدار بسته در منازل خود استفاده مي كنند. به طور حتم، خريداري سيستم هاي امنيتي و نظارتي براي افراد بي تجربه در اين زمينه، كار دشواري است. با وجود شركت هاي بزرگ و شناخته شده در عرصه توليد سيستم هاي امنيتي و نظارتي، انتخاب محصول مورد نياز نيز سخت تر از گذشته شده است.. نام هاي معتبري كه نشان از كيفيت بالاي محصولات آن ها است. تنوع محصولاتي كه اين شركت ها به كاربران و بازار عرضه مي كنند، انتخاب را بسيار دشوار كرده اند. اگر به دنبال جايي هستيد كه داراي تنوع فراوان محصولات با بالاترين كيفيت هستيد، ما دوربين ماركت را به شما پيشنهاد مي دهيم. سايت دوربين ماركت، با تجربه اي كه در طول ساليان از طريق فعاليت تخصصي در زمينه فروش، نصب و خدمات انواع سيستم هاي امنيتي و نظارتي كسب كرده است، مي تواند از جهات مختلف به شما كمك كند تا خريد و انتخابي صحيح و مناسب داشته باشيد.

تكنولوژي هاي به كار رفته در دوربين هاي مدار بسته هر روز در حال پيشرفت است. از جديدترين پيشرفت ها و تحولاتي كه در دوربين هاي مدار بسته رخ داده است، قابليت نصب و فعال سازي سيم كارت بر روي آنها مي باشد. دوربين سيم كارتي، كه به دليل سيم كارتي كه بر روي آن نصب است، مي تواند بدون نياز به هيچگونه اتصال به مودم و يا كابل، تنها از طريق فعال سازي بسته اينترنت سيم كارت به اينترنت و شبكه متصل مي شود.

يگي ديگر از دستگاه هايي كه در نصب و راه اندازي يك سيستم امنيتي و نظارتي نقشي مهم ايفا مي كند، دستگاه هاي ضبط هستند. اين دستگاه ها داراي انواع مختلفي هستند كه متناسب با نوع آنالوگ يا تحت شبكه بودن دوربين انتخاب مي شوند. دستگاه DH-XVR1B16 يكي از دستگاه هاي آنالوگ شركت داهوا مي باشد. دستگاه DH-XVR1B16 به دليل پشتيباني از 16 كانال ورودي دوربين مدار بسته با كيفيت دوربين مگا پيكسلي، مي تواند يك گزينه مطمئن و امن براي قرار دادن در سيستم امنيتي و نظارتي شما باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۲۹:۲۲ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ][ ۸۱ ][ ۸۲ ][ ۸۳ ][ ۸۴ ][ ۸۵ ][ ۸۶ ][ ۸۷ ][ ۸۸ ][ ۸۹ ][ ۹۰ ][ ۹۱ ][ ۹۲ ][ ۹۳ ][ ۹۴ ][ ۹۵ ][ ۹۶ ][ ۹۷ ][ ۹۸ ][ ۹۹ ][ ۱۰۰ ][ ۱۰۱ ][ ۱۰۲ ][ ۱۰۳ ][ ۱۰۴ ][ ۱۰۵ ][ ۱۰۶ ][ ۱۰۷ ][ ۱۰۸ ][ ۱۰۹ ][ ۱۱۰ ][ ۱۱۱ ][ ۱۱۲ ][ ۱۱۳ ][ ۱۱۴ ][ ۱۱۵ ][ ۱۱۶ ][ ۱۱۷ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی