web
web

 / دوربين سيم كارتي بولت v380 / doorbinmarket.com

تحقيق و جستجو درباره محصولاتي كه قصد خريد آن داريم، اولين قدم براي انتخاب صحيح و مناسب مي باشد. بسيار از ما قبل از خريداري كالاهايي كه با آنها آشنايي داريم نيز اين مراحل را تكرار مي كنيم. اما اگر بخواهيم وسيله اي كه كوچكترين آشنايي اي با آن نداريم را خريداري كنيم، تمامي اين مراحل سخت تر و دشوار تر نيز خواهد شد. خريد سيستم هاي امنيتي و دوربين هاي مداربسته براي منزل و يا محل كار از جمله مواردي است كه افراد بسيار زيادي در آن تجربه خاصي ندارند. سايت دوربين ماركت با آدرس اينترنتي doorbinmarket.com، يكي از سايت هاي فعال در زمينه سيستم هاي امنيتي و نظارتي مي باشد. سايت دوربين ماركت را مي توان يكي از تخصصي ترين سايت هاي فروش، نصب و خدمات دوربين هاي سيستم هاي امنيتي و نظارتي دانست. محصولات فراواني از شركت هاي مختلف سازنده سيستم هاي امنيتي و نظارتي همانند دوربين مدار بسته واي فاي، انواع دوربين هاي بولت، دوربين خودرو، دزدگير اماكن، دوربين بيبي كم و... در اين سايت براي استفاده ي شما قرار داده شده است.

دوربين سيم كارتي بولت v380 موجود در سايت دوربين ماركت، يكي از محصولات جديدي است كه در بازار با استقبال خوبي نيز مواجه شده است. دوربين سيم كارتي بولت v380  يكي از دوربين هاي سيم كارت خور بازار است كه به دليل پشتيباني از سيم كارت، قادر است مستقل از مودم و اتصال اينترنت به كار خود ادامه دهد. با فعال سازي يك بسته اينترنت بر روي سيم كارت فعال بر روي دوربين سيم كارتي بولت v380، مي توان اتصال آن را تامين كرد. دوربين سيم كارتي بولت v380  داراي قابليت ضبط تصوير و صوت را به طور همزمان مي باشد. ويژگي تصويربرداري و ديد در شب دوربين سيم كارتي بولت v380 كه با استفاده از چراغ هاي به كار رفته در اطراف لنز خود و حسگرهاي مادون قرمز انجام مي شود، اين دوربين مدار بسته را به يكي از بهترين گزينه ها براي تصويربرداري در شب تبديل كرده است.

تمامي دوربين هاي مدار بسته تحت شبكه، به يك دستگاه ان وي آر نياز دارند. شركت داهوا به عنوان يكي از بزرگترين توليدكنندگان سيستم هاي امنيتي و نظارتي دنيا، دستگاه هاي ان وي آر مختلف و با كيفيتي به بازار عرضه كرده است. از جمله اين دستگاه ها مي توان به دستگاه nvr2116hs-4ks2 كه قابليت پشتيباني از 16 دوربين مدار بسته، را دارد اشاره كرد. دستگاه nvr2116hs-4ks2 با بهره مندي از تمامي ويژگي هايي كه يك دستگاه ان وي آر خوب بايد از آنها برخوردار باشد، از قيمت مناسبي نيز برخوردار است و در سري دستگاه هاي اقتصادي برند داهوا قرار دارد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۴۳:۵۵ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دوربين مداربسته بي سيم فيش آي /  دستگاه NVR4232-4KS2 / دوربين ماركت

 

با افزايش خطرات و تهديداتي كه در جامعه وجود دارند و هر روز جان و مال ما و عزيزان ما را تهديد مي كننند، نياز به احساس امنيت از طرق مختلف بيش از گذشته احساس مي شود. استفاده از سيستم هاي امنيتي و نظارتي تا حد بسيار زيادي مي تواند در تامين امنيت شهروندان، كمك كند. بسياري از شركت هاي بزرگ دنيا با ورود به عرصه توليد سيستم هاي امنيتي باعث پيشرفت و توسعه بيشتر آن شده اند. انواع دوربين هاي مداربسته با توانايي ها و قابليت هاي مختلف توليد شده اند كه با توجه به نياز و موارد استفاده كاربران، امكان استفاده از آنها وجود دارد. پس از شيوع كرونا اكثر كسب و كارها به سمت فروش اينترنتي رفته اند. شركت هاي خدمات امنيتي و نظارتي نيز شامل كسب و كارهايي هستند كه از طريق اينترنت اقدام به عرضه محصولات خود به مشتراين مي كنند. سايت دوربين ماركت از جمله معتبرترين سايت هاي عرضه سيستم هاي امنيتي و نظارتي مي باشد كه از تنوع بالاي محصولات برخوردار است. كيفيت محصولات موجود در سايت دوربين ماركت را مي توان از نام ها بزرگ و شناخته شده اين عرصه به راحتي تشخيص داد.

از جمله محصولات موجود در سايت دوربين ماركت، مي توان به دوربين بي سيم فيش آي اشاره كرد. دوربين هاي مداربسته FishEye يا چشم ماهي، قادر است تصاوير را با زاويه ديد 180 يا 360 درجه ثبت كنند. همچين قابليتي به كاربران اجازه مي دهد تا براي محيط هاي باز از تعداد دوربين هاي كمتري استفاده كند. دوربين مداربسته بي سيم فيش آي براي استفاده در مكان هاي با سقف بلند بسيار مناسب و كاربردي هستند.

يكي ديگر از محصولات بسيار كاربردي و ضروري سيستم هاي امنيتي و نظارتي كه مي توان در سايت دوربين ماركت مدل هاي مختلف آن را پيدا كرد، دستگاه ان وي آر مي باشد. هر دوربين مدار بسته اي كه تحت شبكه كار مي كند به يك دستگاه ان وي آر نياز دارد. دستگاه NVR4216HS-4KS2 يكي از محصولات پرفروش و بسيار قوي شركت معتبر و معروف داهوا مي باشد كه قادر به پشتيباني از دوربين هاي مدار بسته با كيفيت 8 مگا پيكسلي مي باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۳۴:۳۶ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دوربين هايك ويژن / دستگاه dh-ipc-hdw2531t-as-s2 / doorbinmarket.com

 

همه دوست دارند با كمترين هزينه ممكن، محصول مورد نظر خود را با بهترين كيفيت خريداري كنند. انتخاب مكاني كه بتوان از پاسخگوي همچين درخواست هايي از سوي مشتريان باشد، كار دشواري مي باشد. كساني كه تجربه خريد محصولاتي همانند سيستم امنيتي و نظارتي ندارند و براي اولين بار قصد خريد و استفاده از اين سيستم ها را دارند، به سمت خريد محصولات برندهاي معروف و نام شنا مي روند. شركت ها و برندهاي نام آشنايي همانند هايك ويژن وجود دارند كه جزو برترين و بزرگترين توليد كننده هاي سيستم هاي امنيتي و نظارتي در دنيا مي باشند. دوربين هايك ويژن يكي از بهترين و قابل اعتمادترين دوربين هاي مدار بسته حال حاضر در بازار مي باشد. مطمئنا خريد برند معتبر و مطمئني همانند دوربين هايك ويژن براي همگي مي تواند حس امنيت به همراه داشته باشد. اگر به دنبال سايتي هستيد كه بتوانيد دوربين هايك ويژن و ديگر محصولات اين برند معروف را تهيه كنيد، مي توانيد از سايت هايي همانند سايت دوربين ماركت با آدرس اينترنتي doorbinmarket.com ديدن كنيد.

سايت دوربين ماركت با آدرس اينترنتي doorbinmarket.com،  سايتي است كه  ساليان سال است به طور حرفه اي و تخصصي در زمينه فروش سيستم هاي امنيتي و همچنين انواع محصولات مورد نياز اين سيستم ها، فعاليت مي كند، از جمله سايت هايي است كه شما مي توانيد از خدمات آن بهره ببريد. شما با مراجعه به سايت دوربين ماركت مي توانيد تنوع بالا و كيفيت محصولات آن را از نزديك مشاهده و با يكديگر مقايسه كنيد. دوربين هاي مدار بسته، دزدگير اماكن، دزدگير ماشين، ردياب خودرو، دوربين پلاك خوان و ... از جمله محصولاتي هستند كه مي توانيد در سايت دوربين ماركت مشاهده كنيد.

از جمله شركت هايي كه سايت دوربين ماركت اكثر محصولات آن را در سايت خود قرار داده است، برند معروف و معتبر داهوا مي باشد. دوربين dh-ipc-hdw2531t-as-s2 يكي از توليدات شركت داهوا مي باشد كه در سري دوربين هاي مدار بسته IP اين شركت قرار دارد. دستگاه dh-ipc-hdw2531t-as-s2، دوربين مدار بسته 5 مگا پيكسلي اي است كه از ويژگي ديد در شب تا فاصله 80 متري، برخوردار است. حسگرهاي مادون قرمز به كار رفته در دستگاه dh-ipc-hdw2531t-as-s2 و همچنين بدنه فلزي ضد آب، ضد گرد و غبار اين دوربين مدار بسته را براي استفاده در فضاهاي بيروني نيز به يك گزينه عالي تبديل كرده است.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۹ خرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۰۱:۰۹ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دوربين مداربسته dh-hac-hfw1500tp / دوربين داهوا / دوربين ماركت

سايت دوربين ماركت يكي از معتبرترين سايت هاي فعال در زمينه دوربين هاي مدار بسته و انواع سيستم هاي امنيتي و نظارتي در كشور مي باشد. سايت دوربين ماركت با در اختيارداشتن كادري متشكل از كارشناسان فروش و نصب كه توانايي راهنمايي خريداران را نيز دارند، مي تواند مقصدي مناسب براي افرادي كه به تازگي قصد خريداري دوربين هاي مدار بسته و يا هر نوع سيستم امنيتي و نظارتي ديگر را دارند، باشد. از سوي ديگر، به دليل بهره مندي از تنوع بالاي محصولات و همكاري با شركت هاي معتبر و معروف فعال در سيستم هاي امنيتي و نظارتي همانند داهوا و شيائومي و ... براي افراد حرفه اي و كساني كه قصد به روز رساني سيستم هاي امنيتي و نظارتي خود را نيز دارند، سايت دوربين ماركت بهترين و در دسترس ترين بازار آنلاين به شمار مي رود.

از جمله پر فروش ترين محصولات اين روزهاي سيستم هاي امنيتي و نظارتي را مي توان انواع دوربين داهوا دانست. برند داهوا كه از معروف ترين و فعال ترين برندهاي توليد كننده سيستم هاي امنيتي و نظارتي دنيا مي باشد، از پيشروان در صنعت تكنولوژي و نوآوران نيز محسوب مي شود. محصولات داهوا شامل دوربين هاي مدار بسته بي سيم، دوربين مدار بسته با سيم، دوربين هاي سيم كارت خور، دوربين هاي بيبي كم و ... مي شود. با توجه به تنوع محصولات و كاربردهاي آنها، مي توان متوجه شد كه برند داهوا سعي داشته است تمامي خواسته ها و نيازهاي مشتريان خود را در نظر گرفته و مطابق با آنها تكنولوژي و محصولات خود را گسترش دهد. همانند دوربين داهوايي كه در ادامه معرفي خواهيم كرد.

 يكي از مدل هاي پرفروش دوربين داهوا دوربين مداربسته dh-hac-hfw1500tp است كه در دسته دوربين هاي اقتصادي قرار دارد. دوربين مداربسته dh-hac-hfw1500tp ازجديدترين مدل هاي دوربين هاي آنالوگ برند داهوا است كه داراي بدنه اي فلزي و دوربيني 5 مگا پيكسلي مي باشد. همانند ديگر هم سطحان خود، دوربين مداربسته dh-hac-hfw1500tp نيز داراي قابليت هاي ديد در شب و ضد آب و ضد گرد و غبار است. بهره مندي از امكانات ذكر شده و همچنين قيمت فوق العاده مناسب آن، كافي است تا دوربين مداربسته dh-hac-hfw1500tp به يكي از محبوب ترين دوربين هاي برند داهوا تبديل شود.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۹ خرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۲۲:۵۷ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دوربين مداربسته dh-hac-hfw1500tp / دوربين داهوا 1200 tp / دوربين ماركت

 

بالا رفتن تقاضا يك محصول يعني افزايش كسب و كارهاي مرتبط! اين قانون در تمامي زمينه ها صدق مي كند. هنگام خريد محصولاتي همانند سيستم هاي امنيتي و نظارتي كه مستقيما به جان و مال ما مربوط مي شوند،  بايد نهايت دقت و توجه را صرف كرد. از اين رو، يافتن جايي كه بتواند به شما در انتخاب و خريد سيستم امنيتي و نظارتي مورد نظرتان كمك و راهنمايي كند، اولويت اصلي قرار دارد. در بازار امروزي كشور، شركت ها و سايت هاي بسيار زيادي هستند كه در زمينه فروش و مشاوره سيستم هاي امنيتي فعاليت مي كنند. سايت دوربين ماركت را مي توان يكي از بهترين مراجع و فروشگاه هاي حال حاضر در كشور دانست كه مي تواند به شما در انتخاب، مشاوره و خريد محصول مورد نظرتان كمك كند. سايت دوربين ماركت  كه سال هاي متوالي است به طور تخصصي و حرفه اي در زمينه فروش سيستم هاي امنيتي و دوربين هاي مدار بسته فعاليت مي كند، داراي محصولات متنوع با قيمت هاي بي نظير مي باشد. سايت دوربين ماركت با همكاري با برندهاي برتر در زمينه توليد دوربين هاي مداربسته و همچنين سيستم هاي امنيتي مختلف، توانسته است اعتماد و اطمينان مشتريان خود را جلب كند. قيمت مناسب، تنوع محصولات و دسترسي سريع و راحت به تمامي محصولات در سايت از مزاياي متعدد سايت دوربين ماركت محسوب مي شود.

يكي از محصولات پر فروش اين روزهاي سيستم هاي امنيتي و نظارتي دوربين هاي برند معتبر و مشهور داهوا است. يكي از مدل هاي پرفروش داهوا دوربين مداربسته dh-hac-hfw1500tp است كه در دسته دوربين هاي اقتصادي قرار دارد. دوربين هاي مدار بسته اقتصادي برند داهوا، دوربين هايي هستند كه علاوه بر كيفيت و قابليت هاي بسيار بالا، از قيمت بسيار مناسبي نيز برخوردار هستند. همين امر باعث شده است كه دوربين مداربسته dh-hac-hfw1500tp يكي از محبوب ترين دوربين هاي در بين برندهاي ديگر باشد.

يكي ديگر از محصولات جديد و قوي شركت داهوا، دوربين مداربسته dh-hac-hfw1500tp است. دوربين مداربسته dh-hac-hfw1500tp با بهره مندي از دوربين 5مگا پيكسلي و بدنه فلزي جزو دوربين هاي آنالوگ برند داهوا به شمار مي رود. همانند ديگر هم ترازهاي خود، دوربين مداربسته dh-hac-hfw1500tp نيز از قابليت هاي ديد در شب، مقاوم برابر آب و گرد و غبار پشتيباني مي كند. اگر قصد تهيه دوربين مداربسته dh-hac-hfw1500tp و يا دوربين داهوا 1200 tp را داريد مي توانيد به سايت دوربين ماركت مراجعه كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۹ خرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۱۱:۱۹ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دوربين هايك ويژن ds-2cd1023g0e-i / دوربين HFW1500THP-I8 / دوربين ماركت

 

سايت دوربين ماركت، سايتي است كه به طور حرفه اي و تخصصي در زمينه سيستم هاي امنيتي، انواع دوربين هاي مداربسته و انواع دزدگير فعاليت مي كند. شما در اين سايت مي توانيد برندهاي متنوع و محصولات مختلفي را يافته و با قيمت مناسب تهيه كنيد. با مراجعه به سايت دوربين ماركت و استفاده از امكانات آن، ديگر نيازي به مراجعه حضوري به بازار و تهيه سيستم امنيتي و نظارتي مورد نظرخود، نيست. بدين ترتيب در مصرف انرژي و زمان نيز صرفه جويي خواهد شد. كيفيت بالا و تنوع بسياري زيادي كه سايت دوربين ماركت به شما ارائه مي دهد در هيچ مغازه اي يافت نمي شود. حتي اشخاصي كه هيچ تجربه اي در زمينه خريد دوربين هاي مداربسته، دزگير اماكن و دزدگير ماشين دارند با مراجعه به سايت دوربين ماركت و با خواندن مطالب و استفاده از اطلاعاتي كه در اختيار آنها گذاشته شده است،  اقدام به خريد موارد موردنظر خود كنند. امكان مقايسه محصولات از نظر كيفيت و كاربرد و همچنين قيمت مناسب و تخفيفاتي كه در اين سايت وجود دارد، شما را مشتاق خريد از دوربين ماركت خواهد كرد.

برند هايك ويژن براي افرادي كه خريدار و مشتري سيستم هاي امنيتي و نظارتي هستند، يك برند كاملا نام آشنا و جزو معتبرترين آنها به شمار مي رود. دوربين هايك ويزن  جزو دوربين هاي سري IP اين شركت مي باشد كه با استفاده از كابل شبكه تصاوير را انتقال مي دهد. بهره مندي از حسگرهاي مادون قرمز، ويژگي ديد در شب تا حدود 30 متر فاصله، دوربين 2 مگا پيكسلي با كيفيت ضبط تصاوير به صورت اچ دي و در نهايت ضد آب و ضد گرد و غبار بودن از جمله ويژگي هاي مهم و بارز دوربين هايك ويژن ds-2cd1023g0e-i مي باشند.

در نقطه مقابل اين دوربين قوي و مطمئن، يكي از توليدات شركت داهوا كه همانند هايك ويژن، نامي آشنا و معتبر در عرصه سيستم هاي امنيتي و نظارتي مي باشد، وجود دارد. دوربين HFW1500THP-I8 با كيفيت تصويري در حد 5 مگا پيكسل و  نوع اتصال از طريق كابل كواكسيال و زاويه ديد در حدود 90 درجه و همچنين ويژگي مهم ديد در شب با پوشش دهي تا فاصله 80 متر، يك گزينه فوق العاده امن و مطمئن براي خريداري و استفاده مي باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ خرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۳۲:۲۵ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دوربين مداربسته داهوا مدل dh-hac-hfw1200dp / قيمت دزدگير كلاسيك z4 اولترا / دوربين ماركت

 

با افزايش جرم و جنايت و خطراتي كه روزانه جان خود و عزيزان ما را تهديد مي كنند، نياز به وجود سيستم هاي امنيتي و نظارتي روز به روز بيشتر احساس مي شود. با توجه به اين نياز و تقاضا شركت هاي سازنده اين محصولات نيز افزايش پيدا كرده اند. بسياري از شركت هاي بزرگ دنيا با ورود به عرصه توليد سيستم هاي امنيتي باعث پيشرفت و توسعه بيشتر آن شده اند. انواع دوربين هاي مداربسته با توانايي ها و قابليت هاي مختلف توليد شده اند كه با توجه به نياز و موارد استفاده كاربران، امكان استفاده از آنها وجود دارد. در ايران هم شركت هاي بسياري در اين زمينه فعاليت مي كنند. با توجه به شيوع كرونا بيشتر كسب و كارها به سمت فروش اينترنتي رفته اند و شركت هاي خدمات امنيتي و نظارتي نيز از اين قاعده مستثني نيستند. سايت دوربين ماركت از جمله سايت هاي فعال در اين زمينه است. كيفيت و قيمت محصولات موجود در دوربين ماركت با توجه به ديگر سايت هاي مشابه بسيار شگفت انگيزتر مي باشد. قيمت دزدگير كلاسيك z4 اولترا با توجه به كيفيت فوق العاده ي اين محصول بسيار مناسب و عالي است. البته با توجه به تنوع دوربين هاي مدار بسته و دزدگيرهاي مختلفي كه اكثر شركت ها و برندها به بازار عرضه مي كنند، پيدا كردن سيستم امنيتي و نظارتي دلخواه، كار چندان دشواري نخواهد بود.

اگر به دنبال برندي شناخته شده در عرصه سيستم هاي امنيتي و نظارتي هستيد، مطمئنا نام داهوا را زياد به گوشتان خواهد خورد. شركت داهوا كه به طور تخصصي در زمينه توليد و تنظيم سيستم هاي امنيتي و نظارتي فعال است، در چند سال اخير يكي از پيشروها در عرصه سيستم هاي امنيتي و نظارتي بوده است. اين برند با عرضه دوربين هاي مدار بسته متنوع با قيمت و كيفيت عالي توانسته است رضايت بسياري از مخاطبين را جلب كند. دوربين مداربسته داهوا مدل dh-hac-hfw1200dp ازجمله محصولات با كيفيت و همچنين مقرون به صرفه اين برند معتبر به شمار مي رود. اين دوربين با توجه به قيمت مناسبي كه دارد از تمامي ويژگي هايي كه يك دوربين مدار بسته عالي بايد برخوردار باشد، پشتيباني مي كند. ويژگي هايي همانند ديد در شب، زاويه ديد عالي و همچنين دوربين با كيفيت فول اچ دي از جمله ويژگي هاي عالي دوربين مداربسته داهوا مدل dh-hac-hfw1200dp مي باشند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ خرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۰۷:۲۰ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دوربين مداربسته داهوا مدل dh-hac-hfw1200dp / قيمت دزدگير كلاسيك z4 اولترا / دوربين ماركت

 

با افزايش جرم و جنايت و خطراتي كه روزانه جان خود و عزيزان ما را تهديد مي كنند، نياز به وجود سيستم هاي امنيتي و نظارتي روز به روز بيشتر احساس مي شود. با توجه به اين نياز و تقاضا شركت هاي سازنده اين محصولات نيز افزايش پيدا كرده اند. بسياري از شركت هاي بزرگ دنيا با ورود به عرصه توليد سيستم هاي امنيتي باعث پيشرفت و توسعه بيشتر آن شده اند. انواع دوربين هاي مداربسته با توانايي ها و قابليت هاي مختلف توليد شده اند كه با توجه به نياز و موارد استفاده كاربران، امكان استفاده از آنها وجود دارد. در ايران هم شركت هاي بسياري در اين زمينه فعاليت مي كنند. با توجه به شيوع كرونا بيشتر كسب و كارها به سمت فروش اينترنتي رفته اند و شركت هاي خدمات امنيتي و نظارتي نيز از اين قاعده مستثني نيستند. سايت دوربين ماركت از جمله سايت هاي فعال در اين زمينه است. كيفيت و قيمت محصولات موجود در دوربين ماركت با توجه به ديگر سايت هاي مشابه بسيار شگفت انگيزتر مي باشد. قيمت دزدگير كلاسيك z4 اولترا با توجه به كيفيت فوق العاده ي اين محصول بسيار مناسب و عالي است. البته با توجه به تنوع دوربين هاي مدار بسته و دزدگيرهاي مختلفي كه اكثر شركت ها و برندها به بازار عرضه مي كنند، پيدا كردن سيستم امنيتي و نظارتي دلخواه، كار چندان دشواري نخواهد بود.

اگر به دنبال برندي شناخته شده در عرصه سيستم هاي امنيتي و نظارتي هستيد، مطمئنا نام داهوا را زياد به گوشتان خواهد خورد. شركت داهوا كه به طور تخصصي در زمينه توليد و تنظيم سيستم هاي امنيتي و نظارتي فعال است، در چند سال اخير يكي از پيشروها در عرصه سيستم هاي امنيتي و نظارتي بوده است. اين برند با عرضه دوربين هاي مدار بسته متنوع با قيمت و كيفيت عالي توانسته است رضايت بسياري از مخاطبين را جلب كند. دوربين مداربسته داهوا مدل dh-hac-hfw1200dp ازجمله محصولات با كيفيت و همچنين مقرون به صرفه اين برند معتبر به شمار مي رود. اين دوربين با توجه به قيمت مناسبي كه دارد از تمامي ويژگي هايي كه يك دوربين مدار بسته عالي بايد برخوردار باشد، پشتيباني مي كند. ويژگي هايي همانند ديد در شب، زاويه ديد عالي و همچنين دوربين با كيفيت فول اچ دي از جمله ويژگي هاي عالي دوربين مداربسته داهوا مدل dh-hac-hfw1200dp مي باشند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ خرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۰۷:۱۸ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

بيبي كم  / v380دوربين ماركت

 

براي كساني كه تجربه و آشنايي خاصي با محصول مورد نظر خود ندارند، يافتن مكاني كه بتوانند علاوه بر محصول مورد نظر با قيمت مناسب، آنها را در خريد نيز راهنمايي كنند، كار دشواري است. با توجه به افزايش فروشگاه هاي آنلاين و خدماتي كه از طريق اينترنت مي توان دريافت كرد، بسياري از مردم ترجيح مي دهند به جاي تلف كردن وقت خود در بازار و گشتن در مغازه ها، خريدهاي خود را از طريق سفارش آنلاين انجام دهند. در رابطه با فروش سيستم هاي امنيتي و نظارتي،  سايت دوربين ماركت مي توان يكي از بهترين مراجع و فروشگاه هاي حال حاضر در كشور است كه مي تواند به شما در انتخاب، مشاوره و خريد محصول مورد نظرتان كمك كند. سايت دوربين ماركت به طور تخصصي در حيطه فروش سيستم هاي امنيتي و دوربين هاي مدار بسته فعاليت مي كند، داراي محصولات متنوع با قيمت هاي عالي مي باشد. سايت دوربين ماركت با همكاري با برندهاي برتر در زمينه توليد دوربين هاي مداربسته و همچنين سيستم هاي امنيتي مختلف، توانسته است اعتماد و اطمينان مشتريان خود را جلب كند. قيمت مناسب، تنوع محصولات و دسترسي سريع و راحت به تمامي محصولات در سايت از مزاياي دوربين ماركت به شمار مي رود.

از جمله محصولاتي كه در سايت دوربين ماركت مشاهده خواهيد كرد، دوربين هاي بيبي كم هستند. با توجه به افزايش تقاضا براي دوربين هاي بيبي كم در سراسر جهان، بسياري از شركت هاي معتبر اقدام به توليد اين محصول با تكنولوژي هاي پيشرفته روز، كرده اند. دوربين مدار بسته دوربين سيم كارت خور بيبي كم V380 يكي از جديدترين مدل هاي دوربين هاي بيبي كم موجود در بازار مي باشد. دوربين مدار بسته بيبي كم V380 با پشتيباني از تكنولوژي ديد در شب، حسگرهاي مادون قرمز، انتقال صدا به صورت دو طرفه و بهره مندي از دوربين با كيفيت 2 مگا پيكسل مي تواند انتظارات مشتريان را به خوبي برآورده كند. يك نكته منحصر به فرد در مورد دوربين مدار بسته بيبي كم V380 اين است كه اين دوربين قابليت نصب سيم كارت را دارد. بدين ترتيب كافي است با فعال سازي يك بسته اينترنت، عملكرد دوربين مدار بسته بيبي كم V380 را به طور كامل از اينترنت مودم و كابل، مستقل كرد.

دستگاه xvr5108hs-i2، يكي از دستگاه هاي آنالوگ داهوا مي باشد، كه قابليت پشتيباني از 8 كانال ورودي را دارد. از جمله ويژگي هاي دستگاه xvr5108hs-i2 مي توان به قابليت پخش تصاوير با كيفيت هاي مختلف گرافيكي، اشاره كرد. از ديگر خصوصيات دستگاه xvr5108hs-i2، پشتيباني هارد ديسك تا ظرفيت 6 ترابايت است كه مي تواند خيال مالكان را بابت حافظه ذخيره سازي راحت كند.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ خرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۰۸:۰۰ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دوربين سيمكارتي / دستگاه ipc-hdw4431em-as / دوربين ماركت

 

با پيشرفت فروشگاه هاي آنلاين و استقبال مردم از خريداري محصولات به صورت آنلاين، فروش تمامي مايجتاج و محصولات در اينترنت امري عادي و رايج شده است. تمامي محصولاتي كه براي تهيه آن شايد چندين روز زمان ببرد را مي توان با جستجويي ساده در چند سايت پيدا كرده و سپس سفارش داد. سايت دوربين ماركت، سايتي است كه به طور حرفه اي و تخصصي در زمينه سيستم هاي امنيتي و نظارتي، انواع دوربين هاي مداربسته و انواع دزدگير فعاليت مي كند. شما در اين سايت مي توانيد برندهاي متنوع و محصولات مختلفي را يافته و با قيمت مناسب تهيه كنيد. سايت دوربين ماركت، جديدترين محصولات و توليدات شركت هاي بزرگ و معتبر دنيا را در اختيار شما قرار مي دهد. تكنولوژي هايي همانند دوربين سيمكارتي، دوربين خورشيدي و ... از جديدترين دوربين هاي مدار بسته دنيا هستند كه در سايت دوربين ماركت موجود مي باشند.

يكي از محصولات شركت داهوا كه از طريق سايت دوربين ماركت قابل تهيه و خريداري مي باشد، دستگاه ipc-hdw4431em-as است. دستگاه ipc-hdw4431em-as، با سري دوربين هاي مدار بسته IP شركت داهوا مي باشد كه از كيفيت تصاوير اچ دي نيز برخوردار است. دستگاه ipc-hdw4431em-as يك دوربين دام 4 مگا پيكسلي دارد كه قابليت ديد در شب تا مسافت 50 متري را به خوبي پشتيباني مي كند. دستگاه ipc-hdw4431em-as داراي بدنه اي فلزي است كه برابر ضربه و همچنين آب، گرد و غبار مقاوم مي باشد. از ديگر ويژگي هاي دستگاه ipc-hdw4431em-as مي توان به قابليت پلاك خواني اين دستگاه اشاره كرد. دستگاه ipc-hdw4431em-as دوربين مدار بسته اي است كه تحت شبكه كار مي كند و به دليل وجود ويژگي يكسان سازي نور كه در اين دوربين مدار بسته به كار رفته است و همچنين ديد در شب مناسبي كه دارد، مي توان به عنوان دوربين پلاك خوان مقرون به صرفه نيز مورد استفاده قرار گيرد. يكي از ويژگي هاي بسيار كاربردي دستگاه ipc-hdw4431em-as، بهره مندي از ميكروفون داخلي مي باشد. قرار داشتن ميكرفون داخلي در دوربين ipc-hdw4431em-as براي شنيدن صداي محيط با كمترين ميزان پارازيت، ضبط تصاوير و صدار به طور همزمان براي اين دستگاه امكان پدير شده است. به دليل پشتيباني از شبكه، دستگاه ipc-hdw4431em-as مي تواند تصاوير را به طور مستقيم و مستقل به دستگاه ان وي آر ارسال كند.

تهيه دستگاه ipc-hdw4431em-as و يا دوربين سيمكارتي و حتي دوربين خورشيدي هم اكنون از طريق سايت دوربين ماركت براي شما فراهم شده است.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۶ خرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۰۸:۲۱ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ][ ۸۱ ][ ۸۲ ][ ۸۳ ][ ۸۴ ][ ۸۵ ][ ۸۶ ][ ۸۷ ][ ۸۸ ][ ۸۹ ][ ۹۰ ][ ۹۱ ][ ۹۲ ][ ۹۳ ][ ۹۴ ][ ۹۵ ][ ۹۶ ][ ۹۷ ][ ۹۸ ][ ۹۹ ][ ۱۰۰ ][ ۱۰۱ ][ ۱۰۲ ][ ۱۰۳ ][ ۱۰۴ ][ ۱۰۵ ][ ۱۰۶ ][ ۱۰۷ ][ ۱۰۸ ][ ۱۰۹ ][ ۱۱۰ ][ ۱۱۱ ][ ۱۱۲ ][ ۱۱۳ ][ ۱۱۴ ][ ۱۱۵ ][ ۱۱۶ ][ ۱۱۷ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی