web
web

دوربين فيش آي /  دستگاه NVR4832-4KS2 / دوربين ماركت

 

تمام كساني كه قصد دارند محصولي جديد كه هيچ تجربه و ذهنيتي از آن ندارند را خريداري كنند، براي كسب اطلاعات از سايت ها و مطالب آنلاين مرتبط با آن موضوع كمك مي گيرند. اكثر سايت هايي كه مطالبي مرتبط با آن محصول را قرار مي دهند، در همان زمينه نيز فعاليت مي كنند. افرادي كه قصد خريداري سيستم هاي امنيتي و نظارتي را دارند، مي توانند از مطالب و محصولات موجود در سايت دوربين ماركت ديدن كنند. سايت دوربين مارك، يكي از سايت هاي شناخته شده و با تجربه در اين عرصه است كه ساليان متوالي است كه به طور تخصصي در زمينه عرضه و نصب و خدمات مرتبط به انواع سيستم هاي امنيتي و نظارتي فعاليت مي كند. افراد تازه كار و نآشنا مي توانند با استفاده از مطالب و توضيحاتي كه درباره هر محصول داده شده است، نه تنها اطلاعات خود را درباره آن محصول افزايش دهند، بلكه با ذهني آشنا قادر به خريداري سيستم مورد نظر خود خواهند بود. علاوه بر مطالب و توضيحات موجود درباره محصولات، مشتريان مي توانند از بخش تماس با ما با كارشناسان و متخصصين فعال در سايت دوربين ماركت ارتباط برقرار كرده و سوالات خود را مطرح كنند.

يكي از محصولات مورد نياز هر سيستم تحت شبكه، دستگاه ان وي آر مي باشد. اين دستگاه كه وظيفه دريافت تصاوير و صدا از دوربين هاي مدار بسته را بر عهده دارد، توسط شركت هاي توليد كننده دوربين هاي مدار بسته به بازار عرضه مي شوند. شركت داهوا نيز به عنوان يكي از بزرگترين و معتبرترين شركت هاي توليد كننده سيستم هاي امنيتي و نظارتي با توليد مدل هاي مختلف دستگاه ان وي آر، توانسته است بخش بزرگي از بازار را به دست گيرد. دستگاه NVR4832-4KS2 يكي از پر فروش ترين محصولات شركت داهوا مي باشد كه قادر به پشتيباني از دوربين هاي مدار بسته 8 مگا پيكسلي  تحت شبكه مي باشد.

يكي ديگر از محصولات موجود در دوبين فيش آي است. دوربين هاي مدار بسته فيش آي با قابليت چرخش زاويه اي 180 يا 360 اي، قابليت برقراري مكالمه، انتقال تصاوير بر روي گوشي تلفن همراه و اينترنت و همچنين پشتيباني از رم تا 64 گيگابايت، گزينه اي ايده آل براي مكان هاي داخلي با سقف هاي بلند مي باشند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ خرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۴۱:۴۸ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دوربين مدار بسته دام داهوا مدل hdw1200mp / دزدگير كلاسيك z4 /doorbinmarket.com

 

با افزايش استفاده و همچنين تقاضا براي خريداري و نصب انواع سيستم هاي امنيتي و نظارتي، شركت هاي توليد كننده و عرضه كننده نيز به طور متقابل افزايش يافته است. پيشرفت هاي تكنولوژي كه هر روز نيز شاهد يك نمونه جديد از آن هستيم، حق انتخاب هاي سيستم امنيتي بسيار بيشتري در اختيار كاربران اين خدمات قرار گرفته است. حق انتخاب بيشتر شايد گزينه هاي متعددي در اختيار كاربران قرار دهد ولي از سوي ديگر ممكن است براي افراد بي تجربه و نا آشنا كار را سخت نيز كند. گزينه هاي زياد نيز ممكن است باعث سردرگمي افرادي شود كه براي اولين بار قصد استفاده از اين خدمات را دارند. در صورتي كه براي اولين بار قصد استفاده از دوربين هاي امنيتي را داريد، مسلما انتخاب كار سختي است. تنوع برندها و همچنين انواع دوربين ها و سيستم هاي امنيتي انتخاب را براي هر تازه كاري سخت و دشوار مي كند. امروزه سايت ها و شركت هاي بسيار زيادي هستند كه اقدام به ارائه خدمات و مشاوره در زمينه سيستم هاي امنيتي مي كنند. سايت دوربين ماركت با آدرس اينترنتي doorbinmarket.com از جمله سايت هايي است كه به طور حرفه اي و تخصصي در زمينه فروش و مشاوره سيستم هاي امنيتي فعاليت مي كند. شما مي توانيد با مراجعه به سايت دوربين ماركت با آدرس اينترنتي ذكر شده، محصولات آن را مشاهده و با يكديگر مقايسه كرده و سپس بهترين گزينه را انتخاب و خريد نماييد. دوربين ماركت مي تواند به شما در پيدا كردن انواع و اقسام دوربين هاي مدار بسته اعم از دزدگير كلاسيك z4 ، دوربين مدار بسته بي سيم و با سيم، ردياب ماشين و... و همچنين انتخاب از بين آن ها، كمك كند.

دوربين مدار بسته دام داهوا مدل hdw1200mp را مي توان يكي از پر كاربردترين و قابل اعتمادترين دوربين هاي مدار بسته برند داهوا مي باشد. اين دوربين با بهره مندي از قابليت چرخ و بزرگنمايي و كوچك نمايي، و همچنين ديد در شب در كنار مقاومت برابر آب و گرد و غبار يك دوربين امنيتي و نظارتي كاملا مناسب براي محيط هاي داخلي و بيروني مي باشد. مشخصات كامل اين دوربين را مي توانيد از سايت دوربين ماركت با آدرس اينترنتي doorbinmarket.com مشاهده كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲ خرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۵۲:۳۰ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دوربين سيم كارتي/ دستگاه dh-ipc-hdw2531t-as-s2/ دوربين ماركت

 

براي كساني كه قصد تهيه سيستم هاي امنيتي و نظارتي را دارند سوال پيش مي آيد كه از كجا مي توانند آن را خريداري كنند؟ يا چه برندي را انتخاب كنند؟ مسلما اين سوالاتي است كه با ذهن هر كسي مي رسد. شما مي توانيد از سايت دوربين ماركت كمك بگيريد. براي خريد انواع دوربين هاي مدار بسته اعم از دوربين واي فاي، دوربين بيبي كم و حتي جديدترين مدل هاي دوربين هاي مدار بسته همانند دوربين سيم كارتي مي توانيد از سايت دوربين ماركت استفاده كنيد. كافي است هنگام مراجعه به اين سايت، نام محصول را جستجو كنيد تا انواع مختلف ساخته شده توسط برنده ها و شركت هاي معتبر در اين زمينه را مشاهده كنيد. برندهاي معتبر و كيفيت عالي محصولاتي كه در سايت دوربين ماركت قرار دارند، كار را براي شما آسان و راحت كرده است. كافي است با مراجعه به سايت دوربين ماركت و انتخاب محصول خود، آن را با بهترين قيمت و عالي ترين كيفيت خريداري نماييد. در صورتي كه تجربه كافي در اين زمينه نداريد، مي توانيد پيش از خريد با كارشناسان دوربين ماركت مشورت كرده تا شما را در انتخاب و خريد محصول مورد نظرتان، راهنمايي كنند.

دوربين هاي مدار بسته و سيستم هاي امنيتي و نظارتي متنوعي در سايت دوربين ماركت موجود است كه همگي با كيفيت و كارآيي منحصر به فرد خود، مي توانند رضايت مشتريان را جلب كنند. از جمله اين محصولات، دوربين dh-ipc-hdw2531t-as-s2 است. دستگاه dh-ipc-hdw2531t-as-s2 كه دوربين مدار بسته توليد شركت بزرگ و معروف داهوا مي باشد، از دوربين هاي تحت شبكه اين برند معتبر مي باشد. دستگاه dh-ipc-hdw2531t-as-s2 با بهره مندي از دوربين 5 مگا پيكسلي قادر به ثبت تصاوير با رزولوشن بالا و اچ دي مي باشد. از ويژگي هاي ديگر دستگاه dh-ipc-hdw2531t-as-s2 مي توان به ديد در شب اين دوربين مدار بسته اشاره كرد كه تا فاصله 80 متري را پوشش دهي مي كند. حسگرهاي مادون قرمز به كار رفته در دستگاه dh-ipc-hdw2531t-as-s2 كيفيت تصاوير ديد در شب را به در حد قابل توجهي بهبود داده اند. علاوه بر ويژگي هاي ذكر شده، جنس بدنه فلزي مقاوم برابر آب و گرد و غبار، ثابت مي كند كه چرا دستگاه dh-ipc-hdw2531t-as-s2 يكي از پر استقبال ترين دوربين هاي مدار بسته داهوا در اين مدت بوده است. مشخصات كامل دستگاه dh-ipc-hdw2531t-as-s2 را مي توانيد از سايت دوربين ماركت مطالعه كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲ خرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۴۶:۳۹ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دوربين هايك ويژن ip / دوربين ماركت / دوربين مدار بسته داهوا dh-hac-hfw1500dp

 

سايت دوربين ماركت از جمله سايت هاي حرفه اي و تخصصي اي است كه ساليان سال است در زمينه عرضه سيستم هاي امنيتي و نظارتي مشغول به فعاليت است. كارشناسان و كادر فني سايت دوربين ماركت مي تواند به شما در انتخاب بهترين و مناسب ترين سيستم هاي امنيتي كمك كند. كارشناسان و متخصصين سايت دوربين ماركت قادر هستند با توجه به انتظارات شما از سيستم مورد نظرتان و همچنين شرايط محيطي كه قصد نصب سيستم امنيتي در آنجا را داريد، شما را در انتخاب صحيح و مناسب كمك كنند. سايت دوربين ماركت داراي دوربين هاي مدار بسته متنوع از شركت هاي بزرگ و پيشرو در زمينه توليد سيستم هاي امنيتي و نظارتي مي باشد. دوربين هايي همانند دوربين هايك ويژن ip و دوربين مدار بسته داهوا dh-hac-hfw1500dp از جمله محصولات پرفروش و محبوب بازار هستند كه امكان تهيه آنها از طريق سايت دوربين ماركت نيز براي خريداران فراهم شده است. دوربين ماركت علاوه بر فروش سيستم هاي امنيتي و دوربين هاي مدار بسته، داراي مطالب و محتواهاي آموزشي فراواني نيز مي باشد. مطالب و اخبار موجود در سايت براي كساني كه به تازگي قصد آشنايي و يا خريد سيستم هاي امنيتي را دارند، بسيار موثر خواهند بود. اكثر دوربين هاي مدل هاي ip همانند دوربين هايك ويژن ip اتصال آنها از طريق كابل كواكسيال صورت مي گيرد. دوربين مدار بسته داهوا dh-hac-hfw1500dp نيز همانند دوربين هايك ويژن ip براي اتصال از كابل كواكسيال استفاده مي كند.

دوربين مدار بسته داهوا dh-hac-hfw1500dp از جمله بهترين دوربين هاي مدار بسته موجود در بازار مي باشد. دوربين مدار بسته داهوا dh-hac-hfw1500dp از دوربين 5 مگا پيكسلي برخوردار است كه براي ديد در شب آن با پوشش دهي 80 متر فاصله بسيار كاربردي مي باشد. از ديگر قابليت ها و ويژگي هاي دوربين مدار بسته داهوا dh-hac-hfw1500dp مي توان به زووم ديجيتال و زاويه ديد در حدود 90 درجه اشاره كرد. دوربين مدار بسته داهوا dh-hac-hfw1500dp كه تصاوير را به صورت اچ دي ثبت مي كند، در دسته دوربين هاي آنالوگ و نوع بولت برند داهوا قرار دارد. ضد گرد و غبار و همچنين ضد آب بودن دوربين مدار بسته داهوا dh-hac-hfw1500dp آن را براي استفاده در محيط هاي بيرون و دروني بسيار مناسب كرده است.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲ خرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۴۲:۲۸ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دوربين شيائومي بي سيم گردان/ دوربين ماركت / دستگاه NVR4216HS-4KS2L

 

با افزايش خطراتي كه روزانه جان و مال مردم را تهديد مي كند، استفاده و تقاضا براي سيستم امنيتي و دوربين هاي مدار بسته نيز نسبت به سال هاي گذشته از افزايش چشمگيري برخوردار بوده اند. به سادگي مي توان حس كرد مردم از طريق نصب و استفاده از سيستم هاي امنيتي و نظارتي، سعي در افزايش حس امنيت و حفاظت برابر خطرات را دارند. البته، استفاده از اين سيستم ها در حفاظت برابر خطرات بسيار موثر هستند. همين امر مردم را به استفاده از مدل هاي متنوع سيستم هاي امنيتي ترغيب مي كند. سيستم هاي امنيتي كه شامل دوربين مداربسته، دوربين مدار بسته بيسيم، دزدگير اماكن و ... مي شود را با توجه به نياز و مورد استفاده، مي توان تهيه كرد. هرچند، در صورتي كه در اين زمينه تازه كار و بي تجربه هستيد، كمك گرفتن از كارشناسان سيستم هاي امنيتي و يا فروشندگان اين محصول فكر خوبي مي تواند باشد. آنها مي توانند شما را در انتخاب بهترين محصول با توجه به كاربردي كه شما از آن انتظار داريد، راهنمايي كنند. مشاوره گرفتن و سپردن اين وظيفه به افراد متخصص، نه تنها كار شما را راحت تر مي كند بلكه كيفيت سيستم امنيتي را نيز تا حد بسيار زيادي افزايش مي دهد. از جمله سايت هايي كه مي توانيد دوربين هاي مدار بسته مختلف را تهيه كنيد، سايت دوربين ماركت است. شما مي توانيد براي تهيه انواع سيستم هاي امنيتي و دوربين هاي مدار بسته همانند دوربين شيائومي بي سيم گردان و در كنار آن دستگاه ان وي آر مورد نياز براي دوربين هاي مدار بسته آنالوگ، به سايت دوربين ماركت مراجعه كنيد.

دستگاه ان وي آر كه در بالا به آن اشاره كرديم، يك وسيله تحت شبكه است كه قابليت ثبت و نگهداري از اطلاعات ضبط شده توسط دوربين هاي مدار بسته، استفاده مي شود. از جمله بهترين دستگاه هاي ان وي آر موجود در بازار، مي توان به دستگاه NVR4216HS-4KS2L محصول شركت داهوا اشاره كرد.اين دستگاه كه توانايي پشتيباني از نصب 2 هارد با ظرفيت 6 ترابايت را برخوردار است، داراي 16 كانال ورودي دوربين مدار بسته تحت شبكه است.

دوربين شيائومي بي سيم گردان نيز يكي از محصولات سري بيبي كم هاي شركت شيائومي مي باشد. دوربين شيائومي بي سيم گردان قابليت اتصال از طريق وايفاي به اينترنت را دارد و تصاوير ضبط شده را بر روي تلفن همراه و يا كامپيوتر مي تواند ارسال كند.

هر دو دستگاه دوربين شيائومي بي سيم گردان و NVR4216HS-4KS2L در سايت دوربين ماركت موجود است.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱ خرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۸:۲۴:۲۸ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دوربين مدار بسته آيمو / دستگاه NVR4232-4KS2 / دوربين ماركت

 

با افزايش استقبال از فروشگاه هاي آنلاين، بسياري از كسب و كارها به سمت فروش آنلاين محصولات خود روي آورده اند. امروزه تمامي محصولات مورد نياز خود را مي توان از طريق خريد آنلاين سفارش داده و درب منزل تحويل گرفت. راحت ترين و سريع ترين راه ممكن براي كسب اطلاعات درباره محصولات ناآشنا نيز، جستجو در سايت هاي فروش آنها و خواندن مطالب و توضحات مرتبط مي باشد. سيستم هاي امنيتي و نظارتي را نيز مي توان از طريق آنلاين خريدار كرد. سايت هاي متعددي در زمينه فروش انواع سيستم هاي امنيتي و نظارتي مشغول به كار هستند كه يكي از معتبرترين و معروف ترين آنها، سايت دوربين ماركت مي باشد. سايت دوربين ماركت كه به طور تخصصي در زمينه دوربين هاي امنيتي و دزدگير فعاليت مي كند، علاوه بر بهره مندي از تنوع بالاي محصولات با توضيحاتي كه درباره هر محصول به خريداران ارائه مي دهد، كار آنها را براي خريد و آشنايي بيشتر با كاربرد آن محصول آشنا مي كند. شما مي توانيد با مراجعه به سايت دوربين ماركت، علاوه بر سيستم هاي امنيتي و نظارتي تمامي لوازم موردنياز براي تامين امنيت منزل و محيط كار و حتي ماشين خود را، تهيه كنيد.

از جمله محصولاتي كه براي نصب و فعال سازي يك سيستم امنيتي و نظارتي از ضروريات به شمار مي رود، دستگاه ان وي آرNVR مي باشد. اكثر شركت هاي توليد كننده دوربين هاي مدار بسته، در كنار دوربين هاي خود اقدام به توليد دستگاه هاي ان وي آر هماهنگ با ديگر محصولات خود مي كنند. دستگاه ان وي آر، دستگاهي است كه تصاوير و صداهاي ثبت شده توسط دوربين هاي مدار بسته براي نگه داري به آن، ارسال مي شود. دستگاه NVR4232-4KS2، يكي از دستگاه هاي توليد شركت داهوا است كه به خوبي مي توانند علاوه بر دوربين هاي شركت داهوا، با عملكرد تحت شبكه اي خود دوربين هاي مدار بسته تا كيفيت 8 مگا پيكسل را پشتيباني كند.

در كنار دستگاه NVR4232-4KS2، قرار دادن يك دستگاه دوربين مدار بسته پيشرفته مي تواند امنيت محل زندگي و يا كسب و كار شما را تا حد بسيار زيادي تامين كند. دوربين مدار بسته آيمو، با بهره مندي از جديدترين تكنولوژي روز جهان و ويژگي هاي منحصر به فردي كه دارد، توانسته است به سرعت به يكي از دوربين هاي پرفروش و خاص در دنياي دوربين هاي مدار بسته تبديل شود. توانايي تشخيص صداهاي كم و غير عاد، قابليت چرخش افقي و عمودي دوربين، كيفيت تصاوير تا 2 مگا پيكسل، ديد در شب و همچنين بي سيم بودن دوربين مدار بسته آيمو را مي توان يكي از بهترين دوربين هاي مدار بسته حال حاضر بازار دانست.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۴۷:۳۹ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دزدگير فايو / دوربين dh-hac-hfw1400tp / دوربين ماركت

 

بسياري از كساني كه به دليل مشغله كاري و يا مشكلات ديگر نمي توانند به طور مداوم در منزل و يا محل كار خود حضور داشته باشند، اغلب مايل به استفاده از انواع دزدگير و دوربين هاي امنيتي و نظارتي براي براي تامين امنيت محيط داخلي و بيروني محيط مورد نظر خود هستند. با توجه به به رقابت شديدي كه در فروش و نصب محصولات سيستم هاي امنيتي و نظارتي وجود دارد، نه تنها خريد اين محصولات كار دشواري مي باشد، بلكه انتخاب بهترين گزينه نيز از هميشه سخت تر شده است. به همين دليل سايت دوربين ماركت با ارائه جديدترين اطلاعات و توضيحات درباره محصولات موجود در سايت دوربين ماركت سعي در كمك به خريداران اين محصولات دارد. سايت دوربين ماركت كه ساليان سال است در زمينه سيستم هاي امنيتي و نظارتي مشغول به فعاليت است، با در اختيار داشتن كادري مجرب و با تجربه قادر خواهد بود بهترين راهنمايي و توصيه را در اين زمينه به مشتريان خود ارائه دهد.

يكي از محصولاتي كه در مورد خريد دزدگير مي توان به مخاطبان و كساني كه قصد خريد اين محصول را دارند مي توان پيشنهاد داد، دزدگير فايو مي باشد. دزدگير فايو كه يكي از مقرون به صرفه ترين دزدگيرهاي اماكن موجود در بازار مي باشد. دزدگير فايو با پشتيباني از 4 زون و بهره مندي از قابليت شنود محيط و مجهز به آنتن هاي تلسكوپي كه دريافت امواج راديويي را امكان پذير مي كند، يكي از مجهزترين و با كيفيت ترين دزدگيرهاي اماكن است كه مي توانيد با قيمت مناسب از دوربين ماركت تهيه كنيد.

يكي ديگر از محصولات پرفروش و قابل اعتماد كه در سايت دوربين ماركت موجود است و مي توانيد مشاهده كنيد، دوربين dh-hac-hfw1400tp از برند معتبر و معروف داهوا است. دوربين dh-hac-hfw1400tp با قابليت ها و ويژگي هاي منحصر به فرد خود، يكي از بهترين گزينه هاي دوربين هاي مدار بسته حال حاضر بازار سيستم هاي امنيتي و نظارتي كشور است. پشتيباني از ديد در شب تا 20 متر، چرخش 360 درجه دوربين، در كنار خروجي اچ دي، دوربين dh-hac-hfw1400tp را به يكي از با كيفيت ترين و مقرون به صرفه ترين دوربين هاي مدار بسته در دسترس خريداران، تبديل كرده است.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۱۹:۱۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دوربين سيم كارت خور / دستگاه NVR4832-4KS2 / دوربين ماركت

 

از آنجايي كه نصب دوربين مدار بسته تبديل به يكي از ضروريات و اولويت هاي هر كسب و كاري شده است، شركت هاي سازنده سيستم هاي امنيتي و نظارتي با عرضه محصولات متنوع و كاربردي خود سعي در جلب رضايت مشتري و جذب مخاطبين بيشتر دارند. از جمله تكنولوژي هاي جديد بكار رفته در سيستم هاي دوربين مدار بسته مي توان به دوربين سيم كارت خور، دوربين خورشيدي و انواع دوربين بي سيم و تحت شبكه اشاره كرد. علاوه بر دوربين هاي متنوع، شركت هاي عرضه كننده و فروش آنها نيز به طرز قابل توجهي افزايش پيدا كرده اند. در كشورمان نيز، فعالان در اين عرصه در چند سال اخير به شكل عجيبي بيش از گذشته شده اند. براي كساني كه براي اولين بار قصد خريد دوربين مدار بسته دارند، پيدا كردن مكاني كه بتواند تنوع، كيفيت و قيمت مناسب را در يك جا داشته باشد، كار دشوار است. اين مشكلات براي تمام افرادي كه براي اولين بار قصد خريد سيستم امنيتي و نظارتي را دارند، پيش مي آيد. سايت دوربين ماركت با توجه به قدمت و تجربه اي كه در فروش، نصب و تعمير سيستم هاي امنيتي اعم از دزدگير، دوربين مدار بسته و انواع دستگاه هاي ديگر سيستم هاي امنيتي و نظارتي دارد، يك گزينه مطمئن براي خريداري سيستم امنيتي و نظارتي مورد نظر شما  مي باشد.

براي نگه داري تصاوير و صداهايي كه توسط دوربين هاي مدار بسته ضبط مي شوند، سيستم هاي امنيتي و نظارتي به فضايي جهت انجام اين كار نياز دارند. براي دوربين هاي مدار بسته تحت شبكه اين دستگاه يكي از اولويت هاي اصلي آن سيستم امنيتي به شمار مي رود. دستگاه ان وي آر، وظيفه نگه داري تصاوير و صداهايي كه توسط دوربين هاي مدار بتسه ضبط مي شوند را بر عهده دارد. شركت هاي بزرگ در كنار دوربين هاي مدار بسته، اقدام به توليد دستگاه ان وي آر نيز مي كنند. دستگاه NVR4832-4KS2 يكي از محصولات پر فروش و مطمئن برند معروف و معتبر داهوا مي باشد. دستگاه NVR4832-4KS2 با عملكرد تحت شبكه خود و پشتيباني از دوربين هاي 8 مگا پيكسلي مي تواند يك گزينه عالي براي سيستم امنيتي و نظارتي شما باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۰۱:۴۶ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 دزدگير فايروال/ dahua dh-hac-t1a21p  دوربين مدار بسته

 

با افزايش نياز به سيستم هاي امنيتي و نظارتي، شركت هاي بزرگ فراواني وارد اين عرصه شده اند. نام هاي بزرگ و آشنايي كه مطمئنا به گوش همگان خورده است. تنوع محصولاتي كه اين شركت ها به كاربران و بازار عرضه مي كنند، انتخاب را بسيار دشوار كرده اند. اگر به دنبال سايتي هستيد كه علاوه بر تنوع برندها، از كيفيت بالاي محصولات آن اطمينان داشته باشيد، بهتر است از سايت دوربين ماركت ديدن فرماييد. سايت دوربين ماركت با آدرس اينترنتي doorbinmarket.com، ساليان متوالي است كه به طور تخصصي در زمينه دوربين هاي امنيتي و دزدگير فعاليت مي كند و از تنوع محصولات فراواني برخوردار است. شما با جستجو در سايت دوربين ماركت قادر خواهيد بود با محصولات متفاوت و شيوه كار آنها آشنا شويد. با توجه به اطلاعاتي كه سايت دوربين ماركت در اختيار شما قرار مي دهد، انتخاب بهترين دوربين مدار بسته اعم از دوربين هاي بيسيم، بيبي كم، دوربين هاي سيم كارت خور و حتي دزدگير فايروال نيز براي شما آسان تر از پيش خواهد شد. شما فقط بايد به سايت دوربين ماركت مراجعه كرده و محصولي كه مد نظرتان است را جستجو و خريداري نماييد.

از جمله محصولاتي كه مي توانيد در سايت دوربين ماركت پيدا كنيد، دوربين هاي مدار بسته مي باشد. تنوع بالاي دوربين هاي مدار بسته انتخاب را براي شخصي كه به تازگي قصد خريد آنها را دارد دشوار مي كند. ابتدا بايد طبق مكاني كه قصد نصب دوربين را داريد، مناسب ترين گزينه را انتخاب كنيد. دوربين هاي مدار بسته امنيتي و نظارتي كه براي اماكن باز و محيط هاي بيروني بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد، همانند دوربين مدار بسته dh-hac-t1a21p  در دسته دوربين هاي مقرون به صرفه شركت داهوا قرار دارند.. اين دوربين با برخورداري از قابليت هايي ديد در شب و دوربين با كيفيت فول اچ دي در كنار قيمت بسيار مناسبي كه دارد، به سرعت تبديل به يكي از محبوب ترين و پر فروش ترين دوربين هاي امنيتي و نظارتي بازار دوبين هاي امنيتي و نظارتي شد. خريد دوربين مدار بسته dh-hac-t1a21p و دزدگير فايروال از طريق سايت دوربين ماركت با آدرس اينترنتي doorbinmarket.com كار شما را براي مقايسه و خريد محصولات با يكدگير بسيار راحت تر از گذشته كرده است.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۵۵:۵۲ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

قيمت دوربين هايك ويژن / دستگاه IPC-HFW2431S-S-S2 / دوربين ماركت

 

اگر تجربه و اطلاعات خاصي در زمينه سيستم هاي امنيتي و نظارتي ندارد، سايت دوربين ماركت، براي كمك در دسترس شما قرار دارد. شما مي توانيد با مراجعه به اين سايت سيستم امنيتي مورد نظر خود را انتخاب و خريداري كنيد. همچنين با مطالعه مطالب موجود در اين سايت، شما قادر خواهيد بود اطلاعات خود را درباره انواع سيستم هاي امنيتي، دوربين هاي مدار بسته و تكنولوژي روز جهان، بالا ببريد كه مسلما كار انتخاب و خريد را براي شما راحت تر خواهد كرد. محصولات دوربين ماركت توليدات برندهاي معتبر و معروف جهاني هستند كه مسلما نام آنها براي همگان آشنا است. برندهايي همانند داهوا، هايك ويژن و شيائومي و... همگي از برندهاي معتبر جهاني هستند كه محصولات آنها در سايت دوربين ماركت موجود است. تنوع محصول و همچنين قيمت مناسب آنها از ويژگي هاي بارز سايت دوربين ماركت است. به عنوان مثال،   قيمت دوربين هايك ويژن با توجه به كيفيت دوربين، ويژگي هاي به كار رفته در آن و نوع اتصال آن، با يكدگير متفاوت خواهند بود.

تفاوت قيمت در بين محصولات برندهاي ديگر نيز مشخص است. دوربين IPC-HFW2431S-S-S2 كه يك دوربين مدار بسته تحت شبكه از توليدات شركت داهوا مي باشد، از جمله محصولات پر فروش و محبوب در بين دوربين هاي مدار بسته شركت داهوا مي باشد. دوربين  IPC-HFW2431S-S-S2 با بهره مندي از ويژگي ديد در شب كه تا فاصله 30 متري را نيز پوشش دهي مي كند، از دوربين 4 مگا پيكسلي برخوردار است. كيفيت بالاي تصاوير و همچنين ويژگي هاي ديگري همانند ضد آب، ضد گرد و غبار، پشتيباني از شبكه، زووم و... دوربين  IPC-HFW2431S-S-S2 را به يكي از موفق ترين محصولات شركت داهوا تبديل كرده است.

مسلما هر شركت توليد كننده سيستم هاي امنيتي و نظارتي با در نظر گرفتن تقاضاي بازار اقدام به توليد محصولات خود مي كند. به همين دليل است كه شاهد افزايش تنوع محصولات تمامي برندهاي معتبر هستيم. دوربين هاي بيبي كم، دوربين هاي لامپي، دوربين هاي زنگ، دوربين هاي سيم كار خور، انواع دزدگير اماكن و ... كه امروزه در بازار موجود مي باشند، همگي از پيشرفت هاي و نوآوري هاي شركت هاي توليد كننده هستند كه سعي در جذب رضايت مشتريان و ربودن گوي رقابت از دير حريفان خود هستند.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۵۴:۱۹ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ][ ۸۱ ][ ۸۲ ][ ۸۳ ][ ۸۴ ][ ۸۵ ][ ۸۶ ][ ۸۷ ][ ۸۸ ][ ۸۹ ][ ۹۰ ][ ۹۱ ][ ۹۲ ][ ۹۳ ][ ۹۴ ][ ۹۵ ][ ۹۶ ][ ۹۷ ][ ۹۸ ][ ۹۹ ][ ۱۰۰ ][ ۱۰۱ ][ ۱۰۲ ][ ۱۰۳ ][ ۱۰۴ ][ ۱۰۵ ][ ۱۰۶ ][ ۱۰۷ ][ ۱۰۸ ][ ۱۰۹ ][ ۱۱۰ ][ ۱۱۱ ][ ۱۱۲ ][ ۱۱۳ ][ ۱۱۴ ][ ۱۱۵ ][ ۱۱۶ ][ ۱۱۷ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی