web
web

 

 

با گذشت زمان سبك زندگي و همينطور علايق و نوع بازي كودكان تغيير كرده است اما همچنان كودكان امروزي نيز به نقاشي كشيدن و در دست گرفتن قلم علاقمند هستند. پدر و مادر ها مي توانند از علاقه ي كودكان در زمينه نقاشي كشيدن، در مسير رشد بهتر آن ها استفاده كنند. آموزش هاي غيرمستقيم كه با بازي همراه باشند باعث يادگيري بهتر كودكان مي شود. سايتي وجود دادر به نام وولك كه تخصصي در زمينه كودك فعاليت ميكند و بسيار در اين زمينه خوب عمل كرده و با محتواي به روز از قصه هاي صوتي، نقاشي ها، لالايي ها، شعر و آهنگ و كاردستي يار جدا نشدني بچه ها شده است.

به عنوان مثال آموزش طرح نقاشي هلو مي تواند طرحي جذاب براي كودكان شما باشد. هنگامي كه فرزندتان در حال ترسيم نقاشي هلو است با او درباره ي انواع ميوه ها صحبت كنيد يا شعر ها و قصه هاي كه محتواي آن ها مربوط به آشنايي با ميوه ها مي شود را براي كودك خود بخوانيد. همچنين كشيدن نقاشي هلو يا طرح هاي نقاشي كودكانه ي ديگر فوايد بسيار زيادي براي رشد عاطفي و شكل گيري بهتر شخصيت آن ها را دارد.

كودكان از گذشته تا به امروز به طور غريزي به در دست گرفتن قلم و كشيدن طرح هاي ناشناخته و بدون فكر قبلي علاقه ي زيادي داشته اند. اما چگونه مي توان از علاقه ي كودكان به نقاشي در مسير رشد بهتر آن ها استفاده كرد؟ تحقيقات روانشناسان متخصص در زمينه ي كودكان نشان داده است كه آموزش غيرمستقيم كه با سرگرمي و بازي همراه باشد هميشه بر روي كودكان بيش ترين بازدهي را داشته است. بنابراين شما مي توانيد با كمك نقاشي اطلاعات عمومي فرزند خود را افزايش دهيد.

به عنوان مثال براي اين كه بتوانيد اهميت خانواده را به كودكان خود آموزش دهيد مي توانيد آن ها را به كشيدن نقاشي خانواده تشويق كنيد و در حالي كه فرزندتان مشغول ترسيم نقاشي خانواده است، با او درباره ي اهميت و ارزش خانواده صحبت كنيد. همچنين مي توانيد با كمي خلاقيت بيشتر هنگام كشيدن نقاشي خانواده فرزندتان ، شعر ها و قصه هاي متفاوت درباره ي خانواده را براي او روايت كنيد. همچنين نقاشي خانواده يا ترسيم هر نقاشي ديگري فوايد بسيار زياد براي رشد عاطفي و شكل گيري هرچه بهتر شخصيت كودكان دارد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۰۱:۳۵ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

 

 

البته تنها فايده نقاشي كشيدن در مسير روان درماني نيست. به طور كلي نقاشي كشيدن فوايد بسيار زيادي از جمله تقويت و افزايش ويژگي هاي مثبتي شخصيتي از جمله تقويت اعتماد به نفس، افزايش قدرت تصميم گيري، افزايش قدرت تخيل، افزايش قدرت تصويرسازي و… دارد. در سايت وولك نمونه هاي نقاشي زياذدي وجود دارد.  طرح نقاشي قوري مي تواند يكي از طرح هاي جذاب براي پسر بچه ها باشد. زماني كه كودك شما شروع به كشيدن نقاشي قوري مي كند با الگو ها، طرح ها و رنگ هاي بيشتري آشنا مي شود. بنابراين كشيدن نقاشي قوري يا طرح نقاشي كودكانه ي ديگر از جمله روش هاي آموزش غيرمستقيم محسوب مي شود و همانطور كه مي دانيد آموزش غير مستقيم بيش ترين تاثير را بر روي كودكان دارد. هر نكته يا رفتاري كه شما قصد آموزشش را به كودكان داريد اگر با بازي و سرگرمي همراه باشد، كودكان به سرعت آن را فرا مي گيرند.

در اولين مرحله شما بايد طرحي جذاب را براي كودك خود انتخاب كنيد. طرح نقاشي قارچ بامزه مي تواند طرحي جذاب براي كودكتان باشد كه او را تشويق به كشيدن نقاشي قارچ يا طرح هاي جذاب ديگر كودكانه كند. كودك شما هنگامي كه شروع به كشيدن نقاشي قارچ يا هر طرح ديگري مي كند در ابتدا طرح نهايي را در ذهن خود تجسم مي كند و اين امر باعث تقويت قدرت تخيل و تصويرسازي در فرزند شما مي شود. همچنين تركيب كردن رنگ ها و غيره باعث افزايش قدرت تصميم گيري در كودك مي شود.

 

فرزند شما هنگام كشيدن نقاشي قارچ با طرح ها، الگو ها و رنگ هاي بيشتري آشنا مي شود. همچنين هنگامي كه كودك شما مشغول ترسيم نقاشي قارچ است مي توانيد با او درباره ي انوع سبزيجات و فوايد آن ها صحبت كنيد و از اين طريق اطلاعات عمومي كودك خود را بالا ببريد يا او را به خوردن سبزيجات علاقمند كنيد. همچنين زماني كه كودك شما نقاشي قارچ خود را به اتمام مي رساند باعث تقويت و افزايش اعتماد به نفس در او مي شود زيرا فعاليتي را تنهايي به پايان رسانده است. همچنين زماني كه كودك شما نقاشي قارچ خود را به شما نشان مي دهد شما با انتقاد از او مي تواند روحيه ي انتقاد پذيري را در كودك خود افزايش دهيد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۵۵:۴۰ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

اطلاعاتي كه از راه غيرمستقيم به كودكان منتقل مي شوند و با بازي و سرگرمي و تفريح همراه هستند، تاثير بسيار زيادي بر روي كودكان دارند و درصد يادگيري آن ها را افزايش مي دهد. يكي از ترفند هايي كه كودكان خود را به نقاشي كشيدن تشويق كنيد، اين است كه طرح مناسبي را براي آن ها انتخاب كنيد. انتخاب يك طرح جذاب كه با سلايق و علايق كودك همخواني داشته باشد و به روحيات او نزديك باشد، مي تواند تمايل كودك را به نقاشي كشيدن افزايش دهد.

به عنوان مثال طرح نقاشي ماكاروني كه ويديوي آموزش آن در اين صفحه بارگزاري شده است، مي تواند طرحي بسيار جذاب و هيجان انگيز براي كودكان باشد. همچنين بهتر است بدانيد كه كشيدن نقاشي ماكاروني يا هر طرح نقاشي ديگري به كودكان در مسير رشد بهتر شخصيتي كمك مي كند و باعث تقويت بسياري از ويژگي هاي مثبت در آن ها مي شود يا زمينه ساز به وجود آمدن ويژگي هاي مثبت بسيار زيادي در شخصيت كودك مي شود.

طرح نقاشي پفيلا كه ويديوي آموزش آن در اين صفحه بارگزاري شده است، مي تواند طرحي بسيار جذاب و هيجان انگيز براي كودكان باشد. همچنين بهتر است بدانيد كه كشيدن نقاشي پفيلا يا هر طرح نقاشي ديگري به كودكان در مسير رشد بهتر شخصيتي كمك مي كند و باعث تقويت بسياري از ويژگي هاي مثبت در آن ها مي شود يا زمينه ساز به وجود آمدن ويژگي هاي مثبت بسيار زيادي در شخصيت كودك مي شود. به عنوان مثال زماني كه كودك شما شروع به كشيدن نقاشي پفيلا مي كند، براي شروع ناخودآگاه طرح نهايي نقاشي پفيلا را در ذهن خود تصور مي كند و اين تصويرسازي باعث تقويت قدرت خيال پردازي كودك مي شود. قدرت خيال پردازي قوي باعث به چالش كشيدن مغز كودك مي شود و در نتيجه به هوش او مي افزايد. با اموزش نقاشي پفيلا به كودكان هوش آن ها را افزايش دهيد!

در وولك مي توانيد نقاشي هاي كودكانه ي ديگري نيز ببينيد، نقاشي خوراكي هايي كه مورد علاقه كودكان شماست، مي تواند در آموزش غذا خوردن و تغذيه نيز براي كودكان كمك كننده باشد و شما عزيزان مي توانيد تمامي اين نقاشي ها را به راحتي در وولك سرچ و مشاهده نماييد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۳۴:۵۹ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

شما با آموزش نقاشي نگهبان درواقع كودك خود را از راه مستقيم با بسياري از موارد آشنا مي كنيد، به همين دليل است كه بسياري از مربيان مهد كودك از نقاشي براي آموزش نكات رفتاري و آموزنده اي بسياري به كودكان استفاده مي كنند. نقاشي نگهبان يكي از طرح هاي بسيار آسان است كه مي توانيد به كودكان از سن كم آموزش دهيد زيرا اگر طرح انتخابي شما براي كودكتان بيش از حد سخت باشد، او را از كشيدن نقاشي دلزده خواهيد كرد. بنابراين طرح هاي نقاشي كودكانه متناسب با سن فرزند خود را انتخاب كنيد؛ زيرا اگر طرح نقاشي انتخابي شما بيش از حد راحت و آسان باشد نيز جذابيتي براي كودك نخواهد داشت و بنابراين فرزند شما علاقه و تمايلي براي كشيدن نقاشي نشان نمي دهد. با آموزش طرح جذاب نقاشي نهگبان فرزند خود را از فوايد نقاشي كشيدن بهره مند كنيد.

بعضي از افراد گمان مي كنند كه فعاليت ها و سرگرمي هايي ماند كشيدن نقاشي مخصوص دختر بچه ها است و پسر بچه ها به اينكار علاقه اي ندارند در صورتي كه اينطور نيست. كودكان با كشيدن نقاشي احساسات خود را بروز مي دهند و از طريق كشيدن طرح هاي مختلف نقاشي احساساتي كنوني و يا احساسات گذشته خود را به تصوير مي كشند.

به همين خاطر است كه روانشناسان متخصص كودك معتقد هستند كه مي توان با بررسي طرح هاي رسم شده توسط كودكان به اطلاعات و ويژگي بسياري زيادي از شخصيت شكل گرفته در آن ها پي برد. نقاشي اسكوتر يكي از طرح هايي است كه شايد براي پسر بچه ها جذاب تر باشد بنابراين اينطور نيست كه كشيدن نقاشي تنها براي دختر بچه ها جذاب باشد بلكه اين طرح هاي انتخابي شما است كه كودك شما را براي كشيدن آن طرح مانند طرح نقاشي اسكوتر تشويق كند يا خير. كشيدن نقاشي يكي از فعاليت هاي فيزيكي سرگرم كننده كودكان است كه به رشد فعاليت ها و مهارت هاي حركتي كودكان كمك بسيار زيادي مي كند.

پسر بچه ها معمولا از سن بسيار كمك علاقه بسيار زيادي به ماشين ها و بازي هايي كه در آن ماشين دخيل باشد دارند بنابراين نقاشي اسكوتر مي تواند براي آن ها بسيار جذاب باشد. نقاشي اسكوتر در وولك يكي از طرح هاي بسيار ساده و ابتدايي به حساب مي آيند بنابراين كودك شما از سن بسيار پايين مي تواند آن را رسم كند و زماني كه طرح نقاشي اسكوتر را به پايان مي رساند اين امر باعث تقويت اعتماد به نفس كودك شما خواهد شد زيرا در واقع كودك شما از سن بسيار كم فعاليت را به تنهايي انجام داده و به پايان رسانده است. نقاشي اسكوتر يكي از طرح هاي بسيار جذابي است كه كودك شما از رسم آن لذت بسياري خواهد برد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۳۴:۲۹ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

شما مي توانيد در منزل به آموزش طرح هاي نقاشي كودكانه متفاوت مانند نقاشي قمقمه به فرزندان خود بپردازيد. بهتر است طرح انتخابي شما به سليقه و روحيات كودكتان نزديك تر باشد تا كودك به كشيدن نقاشي تمايل و اشتياق بيش تري نشان دهد. به عنوان مثال نقاشي قمقمه مي تواند براي كودكاني كه به هيجان و پرواز علاقه دارند بسيار مناسب باشد.شما مي توانيد هنگامي كه فرزندتان در حال ترسيم نقاشي قمقمه است براي او قصه هاي در اين مورد يا شعر هايي با موضوع قمقمه يا پرواز بخوانيد و از اين روش كودك خود را براي ساعاتي از بازي هاي ديجيتال و تجهيزات الكترونيكي دور كنيد و او را از فوايد كشيدن نقاشي قمقمه يا هر طرح نقاشي كودكانه ي ديگر بهره مند كنيد.

همچنين نقاشي قمقمه يا طرح هاي ديگر به والدين در مسير رشد بهتر شخصيت كودكشان كمك مي كند؛ زيرا نقاشي كشيدن باعث تقويت و افزايش بسياري از ويژگي هاي مثبت شخصيتي مي شود و همان طور كه مي دانيد شخصيت افراد در كودكي آن ها شكل مي گيرد. بنابراين شما مي توانيد با راهكار و روش هايي ساده مانند آموزش نقاشي قمقمه به پرورش كودكاني با شخصيت بهتر و قوي تر كمك كنيد. كشيدن نقاشي قمقمه باعث تقويت ويژگي تصميم گيري، تقويت قدرت خيال پردازي، تقويت اعتماد به نفس، افزايش روحيه ي انتقاد پذيري و… بسياري از ويژگي هاي مثبت ديگر در شخصيت كودكان مي شود.

اگر كودك شما در مهد كودك يا مدرسه درباره ي گرگ ها و حيوانات مطالعه مي كند، شما مي توانيد براي يادگيري بهتر او از نقاشي گرگ استفاده كنيد. شما مي توانيد در حين آموزش نقاشي گرگ به كودك خود درباره اين شي كاربردي صحبت كنيد و نكات لازم را به طور غيرمستقيم به كودك خود آموزش دهيد. همان طور كه در ويديو بارگزاري شده در اين صفحه مي بينيد نقاشي گرگ كشيده شده يك گرگ بسيار بامزه و دوست داشتني است كه هر كودكي را به خود جذب مي كند. بنابراين شما مي توانيد براي يادگيري بيشتر و بهتر مطالب درسي فرزند خود از نقاشي گرگ يا طرح هاي ديگر استفاده كنيد زيرا همان طور كه مي دانيد آموزش همراه بازي و سرگرمي بسيار براي كودكان جذاب تر خواهد بود و آن ها آموزش هاي غيرمستقيم را سريع تر فرا مي گيرند.

البته كشيدن نقاشي گرگ يا طرح هاي كودكانه ي ديگر فوايد بسيار زياد ديگري نيز علاوه بر يادگيري براي جسم و روح كودك شما دارند. از بارز ترين و مهم ترين آن مي توان به كمك به رشد شخصيتي كودك شما و تكامل رفتار هاي اجتماعي او اشاره كرد. ممكن است كودك شما هنگام كشيدن نقاشي گرگ به كمك نياز داشته باشد و از ديگران در اين راه كمك بخواهد. اين امر به تقويت رفتار اجتماعي او كمك بسيار زيادي خواهد كرد و در اين راه مي توانيد از محتواهاي وبسايت وولك نيز براي سرگرمي و نشاط فرزند خود استفاده نماييد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۳۱:۱۱ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

نقاشي فضانورد يكي از جالب ترين نقاشي هايي است كه مي توان گفت تقريبا همه كودكان به ان علاقمند هستند. اكثرا كودكان در جواب اينكه ميخواهيد چه كاره شويد جواب مي دهند: فضانورد. قطعا كشيدن نقاشي فضانورد براي آن ها انگيزه ايجاد مي كند و باعث مي شود روياي خود را به واقعيت تبديل كنند. با ما همراه باشيد تا نقاشي فضانورد را باهم تماشا كنيم و به كودكان در خانه بياموزيم.

براي اينكه به راحتي بتوانيد نقاشي فضانورد را بكشيد مي توانيد همراه با ويدئوي وولك پيش برويد و آن را در قسمت بالا تماشا كنيد. ويدئوي فضانورد باعث مي شود هزينه هاي كلاس هاي هنري از زندگيتان حذف گردد و ديگر نيازي به كلاس هاي آموزشي پرهزينه نيست. براي اينكه بتوانيد در بهترين حالت ممكن فرزند خود را شاد نگه داريد يا او را سرگرمن كنيد مي توانيد با ويدئو هاي وولك و نقاشي فضانورد اين كار را انجام دهيد. براي اينكار كمترين هزينه ممكن را براي سرگرم كردن خود و فرزدنتان مي كنيد.

در نگاه اول كشيدن نقاشي دختر كفشدوزكي يكي از كار هاي سخت براي كودكان محسوب مي شود ولي حتي شايد ندانند كه كشيدن آن همراه با ويدئوي آموزش نقاشي دختر كفشدوزكي بسيار راحت تر از حد تصور آن هاست. براي كشيدن نقاشي دختر كفشدوزكي نيازي به تخصص خاصي نداريد و كودك مي تواند به راحتي و تنها با تماشاي ويدئوي نقاشي دختر كفشدوزكي آن را بكشد.

كشيدن نقاشي دختر كفشدوزكي كار كاملا راحتي هم نيست و نياز به آموزش دارد. براي آموزش نقاشي دختر كفشدوزكي بايد هزينه هاي زيادي پرداخت كنيد. پرداخت هزينه هاي گزاف كلاس هاي نقاشي هم براي پدر و مادر ها بسيار زياد است و هم نظارتي بر آن ندارند اما اگر ويدئوي هاي آموزش در وولك را تماشا كنيد متوجه مي شويد كه چقدر ديدن آموزش نقاشي دختر كفشدوزكي در وولك به صورفه تر از كلاس هاي بيرون از خانه است.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۲۲:۰۹ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

نقاشي گنجشك يكي از بهترين نقاشي هايي است كه كودئك مي تواند آن را بكشد. نقاشي گنجشك از جمله نقاشي هايي است كه مي توان در آن از رنگ هاي متفاوت و جذاب استفاده كرد. نقاشي گنجشك به سادگي كشيده مي شود و نتيجه نهايي آن بسيار جذاب و زيبا است. از جمله نقاشي هاي كودكانه اي است كه مي توان در مدرسه و مهد كودك نيز ان را اموزش داد و در نهايت از كودكان بخواهيد آن را براي شما بكشند. كودكان با كشيدن نقاشي گنجشك مي توانند از برخي آموزش حيوانات و پرندگان بهره مند شوند و بهترين ها را نقاشي كنند و يا زمان ورود به مدرسه اطلاعات بيشتري به نسبت همسالان خود داشته باشند.

براي تماشاي ويدئوي نقاشي گنجشك در وولك مي توانيد از همين صفحه وارد شويد يا به بخش نقاشي ها وارد شده و همه نقاشي ها را دريافت كنيد. تماشاي نقاشي گنجشك در وولك به صورت رايگان و انلاين است و نياز به كلاس نقاشي در اين سايت از بين رفته پس با داشتن ويدئوهاي نقاشي در اين سايت ديگر نيازي به كلاس نقاشي براي كودكان وجود ندارد. با كمترين هزينه بهترين نقاشي ها را مي توان در وولك تماشا كرد و ياد گرفت. با ما همراه باشيد تا نقاشي گنجشك را به صورت انلاين در وولك تماشا كنيد و به كودك خود به راحتي آموزش دهيد. نقاشي علاوه بر جنبه آموزشي، جنبه سرگرمي نيز دارد.

كشيدن نقاشي پلنگ صورتي براي كودكان مي تواند باعث بالا رفتن حس اعتماد به نفس ان ها شود و استعداد آن ها را شكوفا كند. براي اينكه به راحتي بتوانند هنري از خود نشان دهند مي توانيد نقاشي را كشيده و به او آموزش دهيد كه چگونه آن را رنگ آميزي كند يا چگونه يك نقاشي پلنگ صورتي بكشد. براي كشيدن نقاشي پلنگ صورتي مي توانيد ويدئوي نقاشي پلنگ صورتي را از وولك دريافت و تماشا كنيد. كودكان اهميت و ارزش بالايي در زندگي دارند و با راهنمايي آن ها و نشان دادن مسير درست به ان ها مي توانيد درست ترين و بهترين تربيت را براي آن ها زا عملي كنيد. كار با كودكان و تربيت درست آن ها در اين جاخمعه كار سختي است و سرگرم نگهدشاتن ان ها بسيار سخت تر. نقاشي پلنگ صورتي مي تواند سرگرمي مناسبي براي كودكان باشد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۲۱:۴۶ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

همچنين ترسيم نقاشي خانه يا هر نقاشي كودكانه ي ديگري تاثير بسياري مثبت و زيادي بر روي رشد شخصيتي بهتر كودك دارد. به عنوان مثال به اتمام رساندن نقاشي خانه يا هر نقاشي كودكانه ي ديگري باعث مي شود تا يكي از ويژگي هاي شخصيتي بسيار مهم كودك يعني اعتماد به نفس افزايش پيدا كند. همانطور كه مي دانيد داشتن اعتماد به نفس كافي يكي از شروط اصلي سلامت روان افراد است. بنابراين والدين با مشغول كردن فرزندانشان به كشيدن نقاشي خانه يا هر نقاشي ديگري مي توانند از كافي بودن اعتماد به نفس كودكان مطمئن شوند. همچنين كشيدن نقاشي خانه باعث مي شود تا در مسير ترسيم، كودك با انواع الگو ها، طرح ها و اشكال جديد آشنا شود. همچنين قدرت تصميم گيري او قوي تر مي شود چرا كه بايد اين الگو ها و طرح ها را انتخاب و بايكديگر تركيب كند تا در نهايت به طرح نهايي نقاشي خانه برسد.

حال تركيب علاقه به حيوانات و نقاشي كشيدن مي توانند براي آن ها بسيار هيجان انگيز باشد. شما مي توانيد با آموزش طرح نقاشي فيل كودكان خود را از اين لذت و هيجان بهره مند كنيد. نقاشي فيل به علت فيزيك خاص فيل، براي بچه ها هيجان انگيز است. خرطوم بلند فيل هنگام نقاشي فيل و جالب بودن آن براي كودك يك راه آشنا كردن كودك با ويژگي هاي خاص حيوانات حيات وحش است. اگر كودك شما به كشيدن نقاشي فيل علاقه مند است از اين فرصت براي بالا بردن دانسته هاي او از ويژگي هاي فيل ها استفاده كنيد. هنگام نقاشي فيل ميتوانيد به عنوان مثال به كاربرد خرطوم فيل ها اشاره كنيد يا درباره پستاندار و گياه خوار بودن فيل ها حرف بزنيد. از نكات جذاب ديگر هنگام نقاشي فيل جثه بزرگ فيل است كه ميتوانيد با نقاشي فيل كنار يك موش آنرا نشان دهيد. همچنين اگر علاقه ي كودكان به نقاشي كشيدن تقويت شود آن ها از فوايد نقاشي كشيدن بيشتر بهره مند مي شوند. يكي از راه هاي تشويق كودكان و افزايش تمايل آن ها براي نقاشي كشيدن انتخاب يك طرح مطابق سلايق و علايق آن ها است. براي اين كه انتخاب راحتتري داشته باشيد، مي توانيد از نقاشي هاي وبسايت وولك استفاده نماييد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۲ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۰۹:۵۱ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

يكي از سرگرمي هاي محبوب و جذاب در بين كودكان، نقاشي كشيدن است و همين امر باعث شده است تا درمانگر ها و روانشناسان كودك از روش نقاشي كشيدن در جهت هاي متفاوتي استفاده كنند. نقاشي درماني يكي از روش هاي روان درماني است كه تحقيقات نشان مي دهد در دهه هاي اخير تاثيرگذاري فوق العاده اي بر روي كودكان داشته است. يكي از كاربرد هاي نقاشي درماني در درمان كودكان پرخاشگر يا افسرده است. به عنوان مثال اگر پسر بچه اي پرخاشگر داريد مي توانيد طرح نقاشي كره زمين را با او اجرا كنيد و در حين كشيدن نقاشي كره زمين با او همصحبت شويد تا كودك بتوانند احساساتش را با شما درميان بگذارد. زيرا يكي از ويژگي كودكان پرخاشگر اين است كه آنا نمي توانند احساسات خود را به راحتي بيان كنند بنابراين كشيدن نقاشي كره زمين يا هر طرح نقاشي كودكانه ي ديگري كه توسط درمانگر پيشنهاد شود مي تواند به فرزند شما در مسير صحبت درباره ي نگراني ها و احساساتش كمك كند.

كشيدن نقاشي ويلچر يا هر طرح نقاشي كودكانه ي ديگري به فرزندان شما در مسير رشد بهتر شخصيتي نيز كمك مي كند. چرا كه باعث افزايش و تقويت بسياري از ويژگي هاي مثبت شخصيتي در كودك شما مي شود. به عنوان مثال زماني كه كودك نقاشي ويلچر خود را به پايان مي رساند در واقع فعاليتي را به اتمام رسانده است و اين امر باعث افزايش و تقويت يكي از مهم ترين ويژگي هاي شخصيتي در او يعني افزايش اعتماد به نفسش مي شود.

همچنين زماني كه كودك در حال ترسيم نقاشي ويلچر يا هر نقاشي كودكانه ديگري است بايد طرح ها، الگو ها و رنگ هاي متفاوت را با يكديگر تركيب كند تا به طرح نهايي نقاشي ويلچر نزديك شود. بنابراين در اين مسير ويژگي تصميم گيري در كودك شما تقويت مي شود و شخصيتي مستقل تر پيدا مي كند. همين الان با آموزش نقاشي ويلچر به كودكان خود در وولك آنها را از فوايد نقاشي كشيدن بهره مند كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۲ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۰۷:۱۰ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

طرح نقاشي كاكتوس مي تواند طرحي بسيار جذاب براي كودك باشد چرا كه به شناخت بيشتر گياهان اطراف محيط پيرامون او كمك مي كند. بنابراين طرح نقاشي كاكتوس مي تواند طرحي جذاب براي كودك شما باشد زيرا با علاقه ي ديگر كودكان يعني شناخت و افزايش آگاهي درباره ي محيط اطرافش ادغام شده است. كشيدن نقاشي با طرح هاي متنوع و متفاوت فوايد بسيار زيادي براي جسم و روح كودك شما دارد. به عنوان مثال وقتي فرزند شما شروع به كشيدن نقاشي كاكتوس مي كند، در واقع طرح و الگوي نهايي نقاشي كاكتوس را در ذهن خود تجسم مي كند و اين تجسم باعث تقويت قدرت قوه ي تخيل و قدرت تصويرسازي در كودك شما مي شود. از ديگر ويژگي هاي شخصيتي مثبت كه نقاشي كاكتوس يا هر طرح نقاشي كودكانه ي ديگر بر روي فرزند شما مي گذارد مي توان به افزايش اعتماد به نفس و افزايش ويژگي انتقادپذيري در شخصيت فرزند شما اشاره كرد.

كشيدن نقاشي بر مهارت هاي فيزيكي كودك شما نيز تاثير مثبت مستقيم دارد زيرا كودكان از سن بسيار كم قلم را در دست مي گيرند و به كاغذ مي كوبند. اين امر به خودي خود باعث تقويت عضلات دستان فرزند شما مي شود. شما با آموزش نقاشي كاكتوس مي توانيد با هزينه ي بسيار كم كودك خود را از اين فوايد بهره مند كنيد.

همچنين كودك شما هنگامي كه شروع به كشيدن نقاشي جادوگر مي كند بايد رنگ هاي مختلف را باهم تركيب كند و قبل از پياده كردن طرح نقاشي جادوگر بر روي كاغذ آن را در ذهن خود تجسم كند. عمل تركيب كردن رنگ ها كودك شما را با رنگ ها آشنا مي كند و تجسم كردن طرح نقاشي جادوگر در ذهن باعث تقويت قوه ي تخيل كودك شما مي شود. كشيدن نقاشي باعث افزايش خلاقيت در كودك شما مي شود و بسياري از ويژگي هاي مثبت شخصيتي كودك شما را افزايش مي دهد. براي اطلاعات بيشتر به سايت وولك به آدرس https://www.voolak.com/  مراجعه نماييد.

كودك شما با كشيدن نقاشي جادوگر يا هر نقاشي ديگري قدرت اعتماد به نفس را در خود افزايش مي دهد و اعتماد به نفس يكي از مهم ترين ويژگي هايي است كه بايد از كودكي در شخصيت فرزند شما تقويت شود. كودك شما هنگامي كه نقاشي جادوگر خود را به پايان مي رساند و آن را به مربي مهد كودك يا والدين خود نشان مي دهد، ويژگي شخصيتي انتقاد پذيري را نيز در خود تقويت مي كند. شما مي توانيد با آموزش نقاشي جادوگر يا طرح هاي نقاشي كودكانه ي ديگر به فرزند خود و تشويق او به كشيدن نقاشي او را از فوايد جسمي و روحي كشيدن نقاشي بر روي


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۴۴:۰۱ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ][ ۸۱ ][ ۸۲ ][ ۸۳ ][ ۸۴ ][ ۸۵ ][ ۸۶ ][ ۸۷ ][ ۸۸ ][ ۸۹ ][ ۹۰ ][ ۹۱ ][ ۹۲ ][ ۹۳ ][ ۹۴ ][ ۹۵ ][ ۹۶ ][ ۹۷ ][ ۹۸ ][ ۹۹ ][ ۱۰۰ ][ ۱۰۱ ][ ۱۰۲ ][ ۱۰۳ ][ ۱۰۴ ][ ۱۰۵ ][ ۱۰۶ ][ ۱۰۷ ][ ۱۰۸ ][ ۱۰۹ ][ ۱۱۰ ][ ۱۱۱ ][ ۱۱۲ ][ ۱۱۳ ][ ۱۱۴ ][ ۱۱۵ ][ ۱۱۶ ][ ۱۱۷ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی