web
web

دوربين داهوا b1a21p /  دوربين داهوا dh-hac-hdw1400emp-a / دوربين ماركت

سايت دوربين ماركت با آدرس اينترنتي doorbinmarket.com ، از جمله سايت هاي معتبر و با تجربه در اين حيطه است كه ساليان سال است به طور تخصصي در زمينه ارائه خدمات و فروش انواع سيستم هاي امنيتي و نظارتي فعاليت مي كند. محصولات توليدي شركت ها و برندهاي معتبر سيستم هاي امنيتي و نظارتي را مي توان همگي و همزمان در سايت دوربين ماركت مشاهده كرد. سايت دوربين ماركت را مي توان مقصدي مناسب براي افراد حرفه اي و تازه كار دانست. افراد حرفه اي مي توانند محصولات مورد نظر خود را با ارزان ترين قيمت ممكن و به سرعت تهيه كنند. افرادي كه به تازگي قصد خريد دوربين هاي مدار بسته و ديگر سيستم هاي امنيتي و نظارتي را دارند، مي توانندن با توجه به توضيحاتي كه درباره عملكرد هر محصول داده شده است و همچنين مطالعه مطالب آموزشي و اطلاعات عمومي كه در سايت دوربين ماركت موجود است، اطلاعات خود را در اين زمينه بالا ببرند. پس از كسب اطلاعات لازم و جستجو در بين محصولات موجود در سايت دوربين ماركت، انتخاب و سفارش كالاي مورد نظر بسيار ساده تر از گذشته خواهد بود.

يكي از محصولات برند معروف و معتبر داهوا كه نزد همگان به كيفيت بالا شناخته مي شود، دوربين داهوا

 dh-hac-hdw1400emp-a است. دوربين داهوا dh-hac-hdw1400emp-a كه در دسته دوربين هاي دام آنالوگ قرار مي گيرد، از تكنولوژي هايي مانند صد آب و ضد گرد و غبار، دوربين 4 مگا پيكسلي با كيفيت اچ دي، حسگرهاي مادون قرمز، ويژگي  ديد در شب با پوشش دهي تا فاصله 50 متر، بهره مند است. برخورداري از تمامي امكانات ذكر شده و كيفيت بدنه بالاي آن در كنار قيمت فوق العاده مناسبي كه دارد، دوربين داهوا dh-hac-hdw1400emp-a را تبديل به يكي از پرفروش ترين دوربين هاي مدار بسته در سايت دوربين ماركت و بازارهاي داخلي كرده است.

ديگر محصول مقرون به صرفه ولي با كيفيت بالا، دوربين داهوا b1a21p است كه در سايت دوربين ماركت موجود است. دوربين داهوا b1a21p نيز همانند دوربين مدار بسته قبلي برابر آب و گرد و غبار مقاوم مي باشد و از داراي دوربين آنالوگ است. دوربين داهوا b1a21p با كيفيت 2 مگا پيكسلي و كيفيت فول اچ دي ، مي تواند براي فضاهاي بيروني يك گزينه بسيار مناسب و مطمئن به شمار رود.

 

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۴۸:۴۸ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دوربين ماركت / دزدگير گپ g13 / دوربين داهوا dh-hac-b2a21p

 

تقاضا و استفاده از انواع سيستم هاي نظارتي و امنيتي روز به روز در حال افزايش است. امروزه در  كسب و كارها و همينطور منازل ويلايي و آپارتماني شاهد نصب دوربين هاي مداربسته هستيم. . استفاده از دزدگير گپ g13 براي مكان كسب و كار خود، مي تواند خيال شما را براي زماني كه در مغازه به طور فيزيكي حضور نداريد راحت كند. اين دزدگير كه از جمله بهترين دزدگيرهاي اماكن موجود در بازار مي باشد، با قابليت هاي منحصر به فرد خود يكي از پر فروش ترين دزدگيرهاي اماكن نيز مي باشد. بهره مندي از حسگرهاي تشخيص دود كه براي اطلاع رساني از وجود آتش استفاده مي شوند، قابليت كنترل از راه دور، پشتيباني از حسگرهاي بي سيم و در نهايت محيط كاربري راحت كه قابليت اجرا بر روي اندرويد و IOS را دارد، دزدگير گپ g13 را به يكي از قوي ترين دزدگيرهاي اماكن حال حاضر تبديل كرده است.

همانند مغازه ها و اماكن تجاري، بسياري از منازل و مجتمع هاي مسكوني نيز به سيستم هاي امنيتي و نظارتي نياز دارند. صاحبان منازل دوست دارند فارغ از هرگونه فكر و خيال و نگراني بابت مورد سرقت قرار گرفتن در غياب خود، به مسافرت و مهماني بروند. سيستم هاي امنيتي و نظارتي زيادي براي صاحبان منازل و كسب و كار وجود دارد كه مي توانند طبق نياز خود يكي را انتخاب كنند. مطمئنا تنوع بالاي سيستم هاي نظارتي و امنيتي مي تواند انتخاب را تبديل به كاري دشوار كند. از اين رو، مشورت با افراد متخصص و يا افرادي كه تجربه استفاده از سيستم هاي امنيتي را دارند، به شما براي خريد دوربين مداربسته و انتخاب آن كمك زيادي خواهد كرد. سايت دوربين ماركت با در اختيار داشتن كادري مجرب و با تجربه در اين زمينه مي تواند شما را در انتخاب گزينه مناسب كمك و ياري برساند.

از جمله دوربين هاي مدار بسته امنيتي و نظارتي كه جزو بهترين ها و محبوب ترين دوربين هاي موجود در بازار نيز مي باشد، دوربين داهوا dh-hac-b2a21p مي باشد. اين دوربين با برخورداري از قابليت هاي زووم ديجيتال، ديد در شب،  كيفيت تصوير فول اچ دي، در كنار زاويه دوربين مناسب و قيمت عالي يكي از گزينه هاي بي نظير براي استفاده در اماكن تجاري و منازل مسكوني به شمار مي رود. در صورتي كه قصد تهيه دوربين داهوا dh-hac-b2a21p و دزدگير گپ g13 را داريد، مي توانيد به راحتي با مراجعه به سايت دوربين ماركت آنها را سفارش دهيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۰۵:۳۵ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دستگاه NVR 4116HS-4KS2 / دوربين لامپي / دوربين ماركت

 

با توجه به افزايش جرم و جنايت، تامين امنيت محل زندگي و محل كار از اولويت ها و ضروريت هاي جهان امروزي به شمار مي رود. مطمئنا هر كسي دوست دارد در نبود خود در منزل يا محل كار، خيالش بابت امنيت آنجا راحت باشد. امروزه با پيشرفت تكنولوژي و فناوري هاي جديدي كه در بازار عرضه مي شود مي توان اين امنيت را تامين كرد. بسياري از شركت ها و برندهاي معتبر جهاني، با وارد شدن در عرصه ي سيستم هاي امنيتي تنوع محصولات در اين زمينه را خيلي بيشتر از گذشته، افزايش داده اند. سايت هاي زيادي نيز از طريق آنلاين خدمات نصب و راه اندازي و همچنين راهنمايي مشتريان را انجام مي دهند. از جمله اين سايت ها كه در كشورمان مي توانيد از آن بهره ببريد، سايت دوربين ماركت است. سيستم هاي امنيتي و نظارتي دوربين هاي مدار بسته دوربين ماركت با بهره گيري از جديد ترين تكنولوژي هاي روز جهان و همچنين ساخته شده توسط بهترين برندهاي فعال در امور سيستم هاي امنيتي و نظارتي، مي تواند پاسخگوي نيازي هاي مشتريان خود باشد.

از جمله محصولاتي كه مي توان براي تامين امنيت درون منزل از آنها استفاده كرد، دوربين لامپي است. دوربين لامپي يكي از پيشرفت هاي دنياي تكنولوژي كه بسيار مورد توجه و استقبال همگان قرار گرفته است. دوربين لامپي براي اماكني كه از نظر زاويه براي نصب دوربين مدار بسته در ابعاد ديگر، مناسب نيستند بسيار كاربردي است. با قرار دادن دوربين لامپي در مكان لامپ، مي توانيد همزمان داراي يك دوربين مدار بسته باشيد كه قادر به ايجاد نور نيز است.

هر سيستم امنيتي و نظارتي، نيازمند مكاني براي ذخيره سازي و حفظ تصاوير ضبط شده دوربين هاي مدار بسته مي باشد. وظيفه اين كار بر عهده دستگاه ان وي آرNVR مي باشد. شركت معتبر و معروف داهوا كه يكي از پيشگامان صعنت سيستم هاي امنيتي و نظارتي در دنيا مي باشد، دستگاه هاي ان وي آر متعددي متناسب با دوربين هاي مدار بسته توليد شركت خود، به بازار عرضه كرده است. دستگاه NVR 4116HS-4KS2 يكي از اين دستگاه هاي محصول داهوا مي باشد كه تحت شبكه كار مي كند. دستگاه NVR 4116HS-4KS2 قابليت پشتيباني تا كيفيت 8 مگا پيكسل دوربين را دارد و از پهناي باند 200 mbps پشتيباني مي كند. در صورت تمايل به خريداري دوربين لامپي و دستگاه NVR 4116HS-4KS2 مي توانيد از سايت دوربين ماركت ديدن كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۵۱:۲۶ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دستگاه IPC-HDW1230S / خريد دوربين هايك ويژن / دوربين ماركت

همه ما هميشه مشكل انتخاب كردن داشته ايم، حتي در انتخاب لوازمي كه در خريد آنها تجربه داريم هم گاهي به مشكل بر ميخوريم. تغيير و تحولاتي كه در دنياي تكنولوژي رخ مي دهد، تنوع محصولات و كالاها را نيز تحت تاثير قرار داده است. سيستم هاي امنيتي و دوربين هاي مدار بسته از جمله اين مواردي هستند كه تحت تاثير پيشرفت تكنولوژي و فناوري، بر تنوع آنها افزوده شده است. در صورتي كه قصد خريد انواع سيستم امنيتي و نظارتي توليد برندها و شركت هاي پيشرو در اين حيطه را داريد، مي توانيد از سايت دوربين ماركت كمك بگيريد. سايت دوربين ماركت، مي تواند در خريد برندهاي مختلف و راهنمايي در مورد كارآيي هر محصول به شما كمك كند. اگر قصد خريد دوربين هايك ويژن كه يكي از بزرگترين توليد كنندگان دوربين هاي مدار بسته در دنيا به شمار مي رود را داريد، مي توانيد به سايت دوربين ماركت مراجعه كرده تا از محصولات مختلف اين برند معتبر ديدن كنيد. اما اگر هيچ آشنايي و يا ذهنيتي از مسائل سيستم هاي امنيتي و دوربين هاي مدار بسته نداريد، مي توانيد با مطالعه مطالب موجود در اين سايت، اطلاعات خود را درباره انواع سيستم هاي امنيتي، دوربين هاي مدار بسته و تكنولوژي روز جهان، بالا ببريد. مسلما اين كار، انتخاب و خريد را براي شما آسان تر خواهد كرد.

شركت داهوا نيز همانند هايك ويژن يكي از معتبرترين و معروف ترين سازندگان سيستم هاي امنيتي و نظارتي در دنيا محسوب مي شود. دوربين هاي و سيستم هاي مختلفي توليدي داهوا در سايت دوربين ماركت موجود مي باشند كه مي توانيد با مطالعه مشخصات آنها، در مورد تهيه و خريد آنها تصميم گيري كنيد. از جمله محصولات پيشنهادي از برند داهوا، IPC-HDW1230S است. دستگاه IPC-HDW1230S كه در واقع يك مدل دوربين مدار بسته توليد شركت داهوا است، از نوع دام و Ip ورژن يعني اتصال آن به وسيله كابل صورت مي گيرد، مي باشد. دستگاه IPC-HDW1230S داراي دوربين 2 مگا پيكسلي و ويژگي ديد در شب تا فاصله 30 متري مي باشد و مي تواند تصاوير را به صورت اچ دي ثبت كند. اين دوربين مقاوم برابر آب و گرد و غبار مي باشد كه براي استفاده در فضاهاي باز و داخلي آن را يك گزينه مناسب مي كند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۳۹:۵۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دستگاه دي وي آر / دستگاه dh-ipc-hfw2531t-as-s2 / دوربين ماركت

 

دستگاه دي وي آر، يك وسيله مهم در راه اندازي سيستم هاي امنيتي و نظارتي مي باشد. با توجه به نياز براي ذخيره سازي و ثبت اطلاعات ثبت شده توسط دوربين هاي مدار بسته، دستگاه هاي دي وي آر به بازارهاي جهاني معرفي شد. دستگاه دي وي آر، براي دوربين هاي آنالوگ و آنالوگ كيفيت اچ دي مورد استفاده قرار مي گيرد و از دو بخش سخت افزاري و نرم افزاري تشكيل شده است. هنگام خريداري يكي از اين دو نوع دوربين مدار بسته، خريداري يك دستگاه دي وي آر نيز از لزومات و واجبات براي راه اندازي سيستم امنيتي و نظارتي به شمار مي رود.

از سوي ديگر؛ برخي دوربين هاي مدار بسته در بازار وجود دارند كه تحت شبكه كار مي كنند. به اين سري از دوربين هاي مدار بسته، دوربين هاي سري IP گفته مي شود. دستگاه dh-ipc-hfw2531t-as-s2 يكي از توليدات شركت داهوا مي باشد كه جزو اين سري محسوب مي شود. دستگاه dh-ipc-hfw2531t-as-s2 با بهره مندي از دوربيني 5 مگا پيكسلي قادر به ثبت تصاوير با كيفيت اچ دي مي باشد. قابليت زووم ديجيتال در اين دستگاه قرار داده شده است كه با ويژگي ديد در شب با پوشش دهي مسافت 60 متري، دستگاه dh-ipc-hfw2531t-as-s2 به يك دستگاه قدرتمند و مطمئن براي محافظت از پيرامون تبديل كرده است.  فلز ضد آب و ضد گرد و غباري كه براي ساخت بدنه دستگاه dh-ipc-hfw2531t-as-s2 به كار رفته است، استفاده از اين دوربين مدار بسته در فضاهاي بيرون را امكان پذير كرده است.

سايت دوربين ماركت با آدرس اينترنتي doorbinmarket.com از جمله سايت هايي است كه به طور حرفه اي و تخصصي در زمينه فروش و مشاوره سيستم هاي امنيتي فعاليت مي كند. شما مي توانيد با مراجعه به سايت دوربين ماركت، محصو مورد نظر خود را جستجو و مشخصات آن را مشاهده و با ديگر محصولات مشابه مقايسه كرده و سپس بهترين گزينه را انتخاب و خريد نماييد. دوربين ماركت مي تواند به شما در پيدا كردن انواع و اقسام دوربين هاي مدار بسته اعم از دوربين مدار بسته ديد در شب، دستگاه هايي همانند دي وي آر و ان وي آر، و همچنين تمامي مدل دوربين هاي برند معتبر داهوا همانند دستگاه dh-ipc-hfw2531t-as-s2 به شما كمك كند.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۳۶:۲۵ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دوربين  imou  رنجر 2 / دستگاه DH-XVR5216ANX /  دوربين ماركت

رشد تكنولوژي در تمامي زمينه هاي زندگي ما تاثير گذار بوده است. امروزه وسايل و ابزارآلاتي كه به كمك تكنولوژي كنترل از راه دور براي حفظ امنيت ما ساخته شده اند، رو به افزايش هستند. پيشرفت هاي تكنولوژي به شكل هاي مختلف در تمامي ابعاد زندگي ما تاثير گذار بوده است. از آنجايي كه انسان در هر مكان و هر زماني نياز به احساس امنيت دارد، تكنولوژي سعي داشته است تا با عرضه پيشرفت هاي جديد خود، در تامين اين حس امنيت به مردم كمك كند. اما پيدا كردن مكاني كه بتواند شما را در جريان محصولات جديد و پيشرفت هاي انجام شده در آنها، قرار دهد كار دشواري خواهد بود. سايت دوربين ماركت مي تواند يكي از گزينه هاي مناسب براي خريد و كسب اطلاعات باشد. سايت دوربين ماركت كه ساليان سال به طور تخصصي و حرفه اي در زمينه سيستم هاي امنيتي فعال است، مي تواند به شما در انتخاب بهترين و مناسب ترين سيستم هاي امنيتي كمك كند. كارشناسان و متخصصين سايت دوربين ماركت مي توانند با توجه به انتظارات شما و همچنين شرايط مكاني كه قصد نصب سيستم امنيتي در آنجا را داريد، در انتخاب صحيح به شما ياري برسانند. دوربين ماركت علاوه بر فروش سيستم هاي امنيتي و دوربين هاي مدار بسته، داراي مطالب و محتواهاي آموزشي فراواني نيز مي باشد. مطالب و اخبار موجود در سايت براي كساني كه به تازگي قصد آشنايي و يا خريد سيستم هاي امنيتي را دارند، بسيار موثر خواهند بود.

يكي از محصولات جديد و پيشرفته سايت دوبين ماركت، دوربين  imou  رنجر 2 است. دوربين  imou  رنجر 2 با بهره مندي از ويژگي هاي منحصر به فردي همانند چرخش افقي و عمودي، زاويه ديد 115 درجه، پشتيباني از رم تا ظرفيت 256، ديد در شب تا مسافت 10 متر و... يكي از بهترين دوربين هاي حال حاضر بازار كشور مي باشد. از ديگر قابليت هاي جالب و كاربردي اين دوربين 2 مگا پيكسلي مي توان به سنسور هاي تشخيص حركت و تشخيص صداهاي غيرعادي همانند صداي شكستن يا فرياد، اشاره كرد.

يكي ديگر از محصولاتي كه مي توانيد از طريق سايت دوربين ماركت آن ها را تهيه كنيد دستگاه هاي دي وي آر و ان وي آر مي باشند. اين دو دستگاه از جمله دستگاه هاي ضروري و مهم در هر سيستم امنيتي و نظارتي است كه در خريد بهترين نوع آن نبايد ترديد كرد. دستگاه DH-XVR5216ANX يكي از دستگاه هاي آنالوگ و توليد شركت داهوا مي باشد كه با توجه به 16 كانال ورودي و پشتيباني از چندين فرمت گرافيكي و تصويري و همچنين پشتيباني از هارد ديسك تا ظرفيت 10 ترابايت، مي تواند گزينه اي مناسب براي خريداري باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۸:۴۶:۱۷ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

قيمت دزدگير سيم كارتي / دوربين ماركت /  دوربين مداربسته dh-hac-hfw1400dp

 

بسياري از كسب و كارها و منازل به دليل وجود لوازم گرانقيمتي كه دارند به مراقبت برابر سرقت و حوادث پيش بيني نشدني نياز دارند. صاحبان كسب و كار و مالكان منازل نمي دانند در زمان هايي كه در منزل يا محل كار خود وجود ندارند چه اتفاقاتي در آنجا رخ مي دهد. براي محافظت اي محل زندگي و محل كسب و كار خود، نصب سيستم هاي امنيتي و نظارتي را مي توان بهترين گزينه دانست. تنوع بالاي سيستم هاي امنيتي و دوربين هاي مداربسته حال حاضر در بازار، دست شما را در انتخاب باز گذاشته است.امروزه با توجه به سهولت استفاده و كيفيت بالاي دزدگيرهاي سيم كارتي،  قيمت دزدگير سيم كارتي فورنت نيز با توجه به شركت سازنده، نوع و كيفيت در بازار با نوسان زيادي مواجه شده است. سايت ها و مغازه هاي فروش دوربين هاي مدار بسته مختلفي وجود دارند كه مي توانيد قيمت دزدگير سيم كارتي فورنت آنها را با يكديگر مقايسه و سپس براي خريد تصميم گيري كنيد. از جمله سايت هايي كه دزدگير سيم كارتي را با مناسب ترين قيمت در اختيار شما قرار مي دهد، سايت دوربين ماركت مي باشد. سايت دوربين ماركت با در نظر گرفتن شرايط اقتصادي كشور و همچنين نياز خريداران به تهيه محصولات با كيفيت و حرفه اي، محصولات خود را از بين برترين برندهاي موجود در بازار تهيه كرده و در اختيار مشتريان خود قرار مي دهد.

از جمله محصولات پر فروش كه مي توان در سايت دوربين ماركت آن را خريداري كرد، دوربين مداربسته dh-hac-hfw1400dp است. دوربين مداربسته dh-hac-hfw1400dp با بهره مندي از ويژگي هاي منحصر به فرد و بي نظير خود به سرعت به يكي از محبوب ترين دوربين هاي سيستم هاي امنيتي و نظارتي موجود در بازار تبديل شد. بهره مندي از ويژگي هايي همانند كيفيت دوربين فول اچ دي، زاويه ديد 80 درجه، ديد در شب با پوشش دهي 80 متر و ... باعث شده است دوربين مداربسته dh-hac-hfw1400dp يكي از قابل اعتماد ترين دوربين هاي سيستم هاي امنيتي و نظارتي حال حاضر باشد. علاوه بر اين موارد، دوربين مداربسته dh-hac-hfw1400dp جزو دوربين هاي اقتصادي برند داهوا به شمار مي رود. بدين معنا كه با خريداري دوربين مداربسته dh-hac-hfw1400dp مي توانيد از تمامي ويژگي هاي ذكر شده با قيمت كاملا مناسب و مقرون به صرفه، نهايت استفاده را ببريد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۰۹:۱۱ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دوربين ماركت/ دوربين سيم كارت خور /dh-hac-b1a21p  دوربين داهوا

 

سايت دوربين ماركت از جمله سايت هاي است كه  ساليان سال به طور تخصصي و حرفه اي در زمينه سيستم هاي امنيتي فعاليت مي كند. متخصصين و كارشناساني كه در دوربين ماركت فعال هستند مي توانند به شما در انتخاب بهترين و مناسب ترين سيستم هاي امنيتي كمك كندكارشناسان و متخصصين سايت دوربين ماركت مي توانند با توجه به انتظارات شما و همچنين شرايط مكاني كه قصد نصب سيستم امنيتي در آنجا را داريد، در انتخاب صحيح به شما ياري برسانند.

سايت دوربين ماركت با ارائه جديدترين دوربين هاي مدار بسته امنيتي و مراقبتي به مشتريان خود، همواره درصدد جلب رضايت آنها بوده است. از جمله جديدترين محصولاتي كه مي توان از طريق سايت دوربين ماركت تهيه كرد، دوربين سيم كارت خور مي باشد. دوربين هاي سيم كارت خور يكي از جديدترين مدل هاي و ابداعات دنياي سيستم هاي امنيتي و مراقبتي است. دوربين سيم كارت خور براي كار كردن تنها به يك سيم كارت و اتصال اينترنت كه از طريق بسته هاي اينترنتي قابل تهيه است، مي باشد. دوربين هاي سيم كارت خور به دليل مستقل و بي سيم بودن، به محض عرضه به بازار با استقبال مخاطبين اين محصولات مواجه شد. دوربين هاي سيم كارت خور با مدل هاي متعدد خود كه از منبع تغذيه متفاوت نيز دارند، توانسته اند به سرعت در بين مشتريان اين نوع سيستم ها، محبوبيت فراواني كسب كنند.

البته سايت دوربين ماركت بجز دوربين سيم كارت خور، مدل هاي به صرفه و قيمت مناسب را نيز عرضه مي كند. دوربين برند داهوا dh-hac-b1a21p را مي توان يكي از مقرون به صرفه ترين و قابل اعتمادترين دوربين هاي سيستم هاي امنيتي و مراقبتي موجود در بازار به شمار آوريم. اين دوربين به دليل ضد آب و ضد خاك بودن خود، مي تواند براي پوشش دهني فضا و محيط هاي بيروني گزينه اي كاملا مناسب باشد. دوربين برند داهوا dh-hac-b1a21p مدل آنالوگ مي باشد. تهيه و سفارش تمامي اين دوربين ها و سيستم هاي مراقبتي و امنيتي از طريق سايت دوربين ماركت كار بسيار راحتي مي باشد. كافي است كه به آدرس سايت دوربين ماركت مراجعه كرده و محصول مورد نظر خود را جستجو كنيد. سپس با ارسال آن به سبد خريد و تكميل سفارش، خود را صاحب يك دوربين مدار بسته قوي و قابل اعتماد خواهيد كرد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۵۳:۴۶ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دوربين ماركت/ ديد در شب / دستگاه IPC-HFW4431T

 

به لطف پيشرفت هاي روز افزون تكنولوژي و فناوري، حق انتخاب مردم در تمامي زمينه ها حتي خريداري سيستم هاي امنيتي و نظارتي در حد قابل توجهي افزايش پيدا كرده است. فراواني حق انتخاب در عين مزايايي كه به همراه دارد، ممكن است براي افرادي كه تجربه چنداني در خريداري اين گونه محصولات ندارد كارد را دشوار كنند. گزينه هاي زياد نيز ممكن است باعث سردرگمي افرادي شود كه براي اولين بار قصد استفاده از اين خدمات را دارند. قطعا خريد سيستم امنيتي براي افرادي كه اطلاعات خاصي در اين زمينه ندارد، كار ساده اي نخواهد بود. محصولات متنوع، شركت هاي سازنده با نام هاي تجاري بزرگ و همچنين انواع مختلف دوربين ها و سيستم هاي امنيتي و نظارتي كه انتخاب را براي هر فرد حرفه اي و تازه كاري سخت و دشوار مي كند. كمك گرفتن از كارشناسان فني متخصص امور امنيتي براي خريد سيستم ها و دوربين هاي مدار بسته، فكر خوبي خواهد بود. امروزه دوربين هاي مدار بسته از تكنولوژي هاي همانند حسگرهاي مادون قرمز، دوربين مدار بسته ديد در شب، نورهاي ال اي دي براي بالا بردن كيفيت تصاوير ثبت شده در شب و ... بهره مي برند كه بر عملكرد آنها تاثير بسزايي داشته است.

سايت دوربين ماركت از جمله سايت هاي است كه  ساليان سال به طور تخصصي و حرفه اي در زمينه سيستم هاي امنيتي فعاليت مي كند. متخصصين و كارشناساني كه در دوربين ماركت فعال هستند مي توانند به شما در انتخاب بهترين و مناسب ترين سيستم هاي امنيتي كمك كندكارشناسان و متخصصين سايت دوربين ماركت مي توانند با توجه به انتظارات شما و همچنين شرايط مكاني كه قصد نصب سيستم امنيتي در آنجا را داريد، در انتخاب صحيح به شما ياري برسانند. از جمله توصيه ها و پيشنهاداتي كه براي دوربين هاي مدار بسته به شما داده مي شود، دوربين IPC-HFW4431T از محصولات برند معروف داهوا مي باشد. دستگاه IPC-HFW4431T با پشتيباني از جديدترين تكنولوژي هاي روز دوربين هاي مدار بسته همانند قابليت ديد در شب، دوربين 4 مگا پيكسلي با ثبت تصاوير با كيفيت اچ دي و بدنه فللزي مقاوم برابر آب، گرد و غبار به بازار عرضه مي شود. تمامي ويژگي هاي گفته شده و دانستن اينكه دستگاه IPC-HFW4431T از توليدات شركت داهوا، يكي از بزرگترين توليد كنندگان سيستم هاي امنيتي و نظارتي در دنيا، ب هر خريداري را مي تواند قانع به خريداري آن كند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۴۷:۰۵ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دوربين مدار بسته dh-hac-hdw1200emp-a / دزدگير كلاسيك / دوربين ماركت

 

امروزه شاهد رشد روز افزون پيشرفت تكنولوژي و تاثير آن بر تمامي ابعاد زندگي خود هستيم. شايد يكي از صنعت هايي كه از باقي صنايع بيشتر تحت تاثير تكنولوژي قرار دارد، صنعت توليد سيستم هاي امنيتي و نظارتي است. با توجه به پيشرفت هاي صورت گرفته در دنياي سيستم هاي امنيتي و نظارتي، تنوع محصولات و كاربرد آنها نيز بسيار مختلف و گوناگون شده است . دزدگير كلاسيك كه يكي از قديمي ترين و پركاربردترين محصولات سيستم امنيتي است با استفاده از تكنولوژي جديد، دستخوش تغيير و تحول فراواني شده است. دزدگيرها كلاسيك امروزه با پشتيباني از قابليت هاي جديد همانند سيم كارت و تلفن كننده بودن و... بسيار ايمن تر و كاربردي تر از سابق شده اند. آشنايي با كاربردها و توانايي هاي دزدگير كلاسيك و جديدترين محصولات جديد از طريق سايت هاي فعال در اين زمينه بسيار راحت است. سايت دوربين ماركت يكي از سايت هايي است كه مي توانيد علاوه بر كسب اطلاعات و آشنايي بيشتر با سيستم هاي امنيتي و نظارتي، امكان سفارش و خريد آن نيز محيا مي باشد. سايت دوربين ماركت، ساليان سال است كه به طور حرفه اي و تخصصي در عرصه  فروش سيستم هاي امنيتي و انواع دوربين هاي مدار بسته فعاليت مي كند. كارشناسان فروش و نصب سيستم هاي امنيتي و نظارتي فعال در دوربين ماركت، آمادگي راهنمايي خريداران را در مورد مناسب ترين سيستم امنيتي و نظارتي با توجه به محيط مورد نظر را دارند. محصولات متنوعي در سايت دوربين ماركت موجود مي باشد كه به طور حتم مي تواند پاسخگوي هر گونه تقاضاي مشتريان خود باشد.

دوربين مدار بسته داهوا مدل dh-hac-hdw1200emp-a را مي توان يكي از قوي ترين و قابل اعتماد ترين دوربين هاي مدار بسته حال حاضر بازار كشور قلمداد كرد. ميكروفون داخلي به كار رفته در دوربين مدار بسته dh-hac-hdw1200emp-a  براي شنيدن صداي محيط كاملا مناسب مي باشد. دوربين مدار بسته dh-hac-hdw1200emp-a با كيفيت فول اچ دي و همچنين قابليت ديد در شب قادر است تا فاصله 50 متري را نيز پوشش دهي كند. در كنار ويژگي هاي گفته شده و بسياري قابليت ديگر كه مي توانيد به طور كامل در سايت دوربين ماركت مطالعه كنيد، دوربين مدار بسته dh-hac-hdw1200emp-a را مي توان يك دوربين مطمئن و ايمن براي محافظت از محيط و اماكن مختلف به شمار آورد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۴۶:۳۶ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ][ ۸۱ ][ ۸۲ ][ ۸۳ ][ ۸۴ ][ ۸۵ ][ ۸۶ ][ ۸۷ ][ ۸۸ ][ ۸۹ ][ ۹۰ ][ ۹۱ ][ ۹۲ ][ ۹۳ ][ ۹۴ ][ ۹۵ ][ ۹۶ ][ ۹۷ ][ ۹۸ ][ ۹۹ ][ ۱۰۰ ][ ۱۰۱ ][ ۱۰۲ ][ ۱۰۳ ][ ۱۰۴ ][ ۱۰۵ ][ ۱۰۶ ][ ۱۰۷ ][ ۱۰۸ ][ ۱۰۹ ][ ۱۱۰ ][ ۱۱۱ ][ ۱۱۲ ][ ۱۱۳ ][ ۱۱۴ ][ ۱۱۵ ][ ۱۱۶ ][ ۱۱۷ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی