web
web

نقاشي پنگوئن / نقاشي مادر / كاردستي

 

همانطور كه مي دانيد آموزش غيرمستقيم و آموزشي كه با بازي و سرگرمي همراه باشد، هميشه بيشترين تاثير را بر روي كودكان دارد. زماني كه كودك شما شروع به كشيدن نقاشي پنگوئن مي كند بايد رنگ ها و الگو هاي متفاوتي را با يكديگر تركيب كند كه اين كار باعث افزايش و تقويت قدرت تصميم گيري در كودك مي شود. همچنين كودك شما بايد هنگام شروع به ترسيم نقاشي پنگوئن طرح نهايي نقاشي پنگوئن را در ذهن خود تصور كند و اين تصوير سازي باعث افزايش قدرت خيال پردازي در كودك شما مي شود.

همانطور كه مي دانيد آموزش غيرمستقيم و آموزشي كه با بازي و سرگرمي همراه باشد، هميشه بيشترين تاثير را بر روي كودكان دارد. زماني كه كودك شما شروع به كشيدن نقاشي مادر مي كند بايد رنگ ها و الگو هاي متفاوتي را با يكديگر تركيب كند كه اين كار باعث افزايش و تقويت قدرت تصميم گيري در كودك مي شود. همچنين كودك شما بايد هنگام شروع به ترسيم نقاشي مادر طرح نهايي نقاشي مادر را در ذهن خود تصور كند و اين تصوير سازي باعث افزايش قدرت خيال پردازي در كودك شما مي شود.

يكي از سرگرمي هاي كودكان ساخت كاردستي است . آنان تقريبا از دوسالگي با ابزار مختلف مثل كاغذ ، مقوا ، چسب و قيچي شروع به ساخت كاردستي زيبا مي كنند . گاهي اين كاردستي جديد را از فيلم آموزش كاردستي ياد مي گيرند و گاهي از خلاقيت خود براي ساخت كاردستي آسان در خانه بهره مي گيرند و درست كردن كاردستي براي آنان لذت بسياري دارد و به نوعي با ساخت كاردستي ، خود را به ديگران ثابت مي كنند و در ذهن خود مي گويند من هم مي توانم . كودكان براي داشتن سرگرمي نيز به سراغ كاغذ و قيچي مي روند و بريدن كاغذ يا دادن شكل به آن براي كودكان جذابيت بسياري به همراه دارد. بعضي وقت ها در مهدكودك يا مدرسه از آن ها كاردستي هاي مختلفي خواسته مي شود و شما براي كمك به ساخت كاردستي با كاغذ براي كودكان نياز به آموزش كاردستي داريد. ساخت كاردستي جديد ، استفاده از ابزار را به كودكان مي آموزد و كودك با خلاقيت خود و با سرهم كردن وسايل مختلف كاردستي بسازد. يك كاردستي ساده و آسان ، مانند اريگامي كه تنها با تا كردن كاغذ انجام مي شود براي كودكاني كه به تازگي مي خواهند درست كردن كاردستي با كاغذ ها را آغاز كنند مناسب است .


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۲۴:۳۸ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

نقاشي بز / نقاشي كاپ كيك / وولك

 

كشيدن نقاشي فوايد بسيار زيادي بر روي عواطف و روح كودك شما دارد و كمك بسيار زيادي به رشد شخصيتي كودك شما مي كند. از جمله تاثيراتي كه كشيدن نقاشي بز يا خر طرح نقاشي كودكانه ي ديگري بر روي شخصيت فرزند شما دارد مي توان به تقويت اعتماد به نفس در كودك شما، كه يكي از مهم ترين ويژگي هاي شخصيتي است اشاره كرد. كودك شما هنگامي كه نقاشي بز خود را به پايان مي رساند درواقع يك فعاليتي را به اتمام رسانده است و آن را به والدين يا مربي مهد كودك و يا معلم مدرسه خود نشان مي دهد. اين امر باعث افزايش و تقويت اعتماد به نفس در كودك شما مي شود. كشيدن نقاشي فوايد بسيار زيادي بر روي عواطف و روح كودك شما دارد و كمك بسيار زيادي به رشد شخصيتي كودك شما مي كند. از جمله تاثيراتي كه كشيدن نقاشي بز يا خر طرح نقاشي كودكانه ي ديگري بر روي شخصيت فرزند شما دارد مي توان به تقويت اعتماد به نفس در كودك شما، كه يكي از مهم ترين ويژگي هاي شخصيتي است اشاره كرد.

بنابراين سعي كنيد تا طرحي مطابق سلايق و علايق كودك خود انتخاب كنيد تا اشتياق او به كشيدن نقاشي افزايش پيدا كند. طرح نقاشي كاپ كيك مي تواند طرحي دوست داشتني براي كودكان باشد چرا كه معمولا اكثر بچه ها به انواع دسر ها و شكلات و كيك ها علاقمند هستند. بنابراين با ديدن طرح نقاشي كاپ كيك به كشيدن آن اشتياق نشان مي دهند. با اموزش نقاشي كاپ كيك ساده يا هر نقاشي كودكانه ديگري مي توانيد به رشد بهتر ويژگي هاي شخصيتي فرزند خود كمك كنيد.

همچنين كودك در ابتداي شروع به كشيدن نقاشي كاپ كيك بايد طرح نهايي را در ذهن خود تجسم كند و اين امر باعث تقويت قدرت تصوير سازي در كودك شما مي شود و در نتيجه قدرت تخيل او نيز تقويت مي شود. قدرت تخيل قوي باعث مي شود تا كودكي باهوش تر داشته باشيد. چرا كه يكي از ويژگي هاي بسيار مهم كودكان باهوش، قدرت خيال پردازي قوي است. ايده هاي نقاشي و كاردستي هاي بيشتر را مي توانيد در وولك دنبال كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۴۲:۲۴ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

كاردستي تاب / كاردستي كتاب / وولك

 

كاردستي تاب به صورت ويدئويي در وولك پخش مي شود و پخش ويدئوي كاردستي هاي مختلف مي تواند هزينه هاي شما بريا كلاس هاي آموزشي گران قيمت را كاهش دهد. ويدئوي كاردستي تاب را مي توانيد به صورت آنلاين و رايگان در وولك تماشا كنيد يا براي اينكه كودك به صورت مستقل كاردستي تاب را بسازد آن را براي كودك پخش كنيد. همچنين يكي از كارهايي كه كودك را تشويق مي كند تا كاردستي تاب را بسازد اين است كه شما خودتان هم همراه او باشيد و ابتدا خودتان كاردستي را بسازيد تا كودك هم شما را الگوي خود قرار دهد و در ساخت آن انرژي داشته باشد. يكي از وسايلي كه كودكان براي بازي با آن ذوق بسياري دارند، تاب و سرسره است كه در براي بازي با آن با خانواده به پارك مي روند بعضي وقت ها هم كاردستي تاب مي تواند آن ها را به ذوق بياورد.

كتاب وسيله اي است كه تمام طول عمر از آن استفاده مي كنيم و به قولي يار مهربان است كه از آن مي آموزيم و مي توانيم به وسيله كتاب كار هاي بزرگي انجام دهيم. كاردستي كتاب مي تواند يكي از مهم ترين كاردستي هايي باشد كه به كودك خود ياد مي دهيد و او را با اين كار تشويق به مطالعه و يادگيري مي كنيد. ويدئوي كاردستي كتاب در وولك در حال پخش است و شما به راحتي مي توانيد آن را بسازيد و به كودكان در خانه بياموزيد تا هم اطلاعات آن ها بالا برود و هم سرگرم باشند.

كاردستي كتاب به صورت كاملا ساده طراحي شده و نياز به هيچ گونه دانشي ندارد. با كاردستي كتاب مي توانيد كودك را تشويق به مطالعه كنيد و حتي شايد در آينده نويسنده اي ماهر شوند و بتوانند در كتاب هاي خود تمام خلاقيت و دانشي را كه آموخته اند پياده كنند. هميشه از كار هاي كوچك و ساده مي توان به اهداف بزرگ رسيد. نوسندگي هم هدف بزرگي است و نويسندگان بزرگي نيز در دنيا پرورش يافته اند.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۳۱:۳۹ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

كاردستي ساعت ديواري / كاردستي تانك / كاردستي كودكانه

 

ساخت كاردستي ساعت ديواري يا طرح هاي كودكانه ديگر، هوش فرزندان شما را افزايش مي دهد. زماني كه كودك شما ساخت كاردستي ساعت ديواري يا هر طرح ديگري را با موفقيت به اتمام مي رساند، باعث افزايش اعتماد به نفس فرزند شما مي شود. همچنين ساخت كاردستي ساعت ديواري و طرح هاي جذاب كودكانه ي ديگر باعث تقويت و كمك به رشد جسماني فرزند شما نيز مي شود زيرا به عنوان مثال با ساخت كاردستي ساعت ديواري مهارت كنترل عضلات دست در كودك شما افزايش مي يابد و همچنين اين امر باعث كمك به هماهنگي هر چه بيشتر حواس پنجگانه فرزند شما خواهد شد.

بنابراين فعاليت ها و سرگرمي هايي كه به آن ها در مسير شناخت بيشتر و افزايش آگاهي اشان كمك مي كند، محبوبيت زيادي در بين كودكان دارند و كاردستي يكي از همين سرگرمي ها است. به عنوان مثال ساخت كاردستي تانك مي تواند فرزندان شما را با وسايل نقليه و جنگي بيشتري آشنا كند. اما در نظر داشته باشيد كه كودكان امروزي به انجام بازي هاي ديجيتالي و كامپيوتري بيشتر علاقمند هستند.

كودكان براي داشتن سرگرمي نيز به سراغ كاغذ و قيچي مي روند و بريدن كاغذ يا دادن شكل به آن براي كودكان جذابيت بسياري به همراه دارد. بعضي وقت ها در مهدكودك يا مدرسه از آن ها كاردستي هاي مختلفي خواسته مي شود و شما براي كمك به ساخت كاردستي با كاغذ براي كودكان نياز به آموزش كاردستي داريد. ساخت كاردستي جديد ، استفاده از ابزار را به كودكان مي آموزد و كودك با خلاقيت خود و با سرهم كردن وسايل مختلف كاردستي بسازد. يك كاردستي كودكانه ساده و آسان ، مانند اريگامي كه تنها با تا كردن كاغذ انجام مي شود براي كودكاني كه به تازگي مي خواهند درست كردن كاردستي با كاغذ ها را آغاز كنند مناسب است .

يكي از سرگرمي هاي كودكان ساخت كاردستي است . آنان تقريبا از دوسالگي با ابزار مختلف مثل كاغذ ، مقوا ، چسب و قيچي شروع به ساخت كاردستي زيبا مي كنند . گاهي اين كاردستي جديد را از فيلم آموزش كاردستي ياد مي گيرند و گاهي از خلاقيت خود براي ساخت كاردستي آسان در خانه بهره مي گيرند و درست كردن كاردستي براي آنان لذت بسياري دارد و به نوعي با ساخت كاردستي ، خود را به ديگران ثابت مي كنند و در ذهن خود مي گويند من هم مي توانم .


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۲۸:۲۸ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

بهترين مهد كودك سمنان / شهريه مهد كودك مشهد / وولك

 

بهترين مهد كودك سمنان بايد بهترين مربي ها را نيز داشته باشد زيرا مربي مهم تعرين نقش را در هر مهد كودك در سمنان و تمامي شهر ها، ايفا مي كنند. حتي در بعضي از مهد كودك هاي سمنان براي يك گروه از كودكان چندين مربي مهدكودك وجود دارد.

كودك شما هنگام ورود به يك مهدكودك مناسب و بهترين مهد كودك سمنان بايد احساس آرامش و امنيت اوليه را كسب كند. در غيراينصورت تجربه ي خوبي را كسب نخواهد كرد. اولين اولويت در مهد كودك هاي سمنان و تمامي مهدكودك ها نگهداري از كودكان است و آموزش در مراحل بعدي قرار دارد اما به طور كلي فرزند شما با حضور در مهد كودك سمنان نكات آموزشي اي از روش غيرمستقيم فرا مي گيرد كه اين امر باعث كسب آمادگي براي حضور در مدرسه در كودك شما مي شود. همچنين حضور در مهدكودك به خودي خود باعث مي شود تا فرزند شما هنگام ورود به مدرسه اضطراب كمتري داشته باشد.

تعيين شهريه مهد كودك مشهد با توجه به عناصر متعددي توسط اداره كل بهزيستي استان خراسان رضوي تعيين مي شود. عناصري نظير رده سني كودك، از شيرخواره تا نوباوه، امتياز مهد كودك (از يك تا سه ستاره) و امكانات شهرستان ها در تعيين قيمت مهد كودك در مشهد موثر هستند. اين كميت براي مهد كودك مشهد و مناطق نزديك آن، بالاتر از ساير نقاط استان خراسان رضوي مي باشد. بهترين مهد كودك هاي مشهد شهريه هاي بالاتري نسبت به مهد كودك هاي تحت پوشش بهزيستي براي ثبت نام كودكان تعيين مي كنند.

والدين مشهدي عزيز مي توانند با در نظر گرفتن اين المان ها و امكاناتي كه هر مهد كودك براي فرزند آن ها فراهم مي آورد، مناسب ترين قيمت مهد كودك در مشهد را در وولك گزينش كرده و مناسب ترين مهد كودك فرزند خود را انتخاب كرده و كودك خود را به آن بسپارند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۱۱:۲۶:۱۱ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

بهترين مهد كودك سمنان / شهريه مهد كودك مشهد / وولك

 

بهترين مهد كودك سمنان بايد بهترين مربي ها را نيز داشته باشد زيرا مربي مهم تعرين نقش را در هر مهد كودك در سمنان و تمامي شهر ها، ايفا مي كنند. حتي در بعضي از مهد كودك هاي سمنان براي يك گروه از كودكان چندين مربي مهدكودك وجود دارد.

كودك شما هنگام ورود به يك مهدكودك مناسب و بهترين مهد كودك سمنان بايد احساس آرامش و امنيت اوليه را كسب كند. در غيراينصورت تجربه ي خوبي را كسب نخواهد كرد. اولين اولويت در مهد كودك هاي سمنان و تمامي مهدكودك ها نگهداري از كودكان است و آموزش در مراحل بعدي قرار دارد اما به طور كلي فرزند شما با حضور در مهد كودك سمنان نكات آموزشي اي از روش غيرمستقيم فرا مي گيرد كه اين امر باعث كسب آمادگي براي حضور در مدرسه در كودك شما مي شود. همچنين حضور در مهدكودك به خودي خود باعث مي شود تا فرزند شما هنگام ورود به مدرسه اضطراب كمتري داشته باشد.

تعيين شهريه مهد كودك مشهد با توجه به عناصر متعددي توسط اداره كل بهزيستي استان خراسان رضوي تعيين مي شود. عناصري نظير رده سني كودك، از شيرخواره تا نوباوه، امتياز مهد كودك (از يك تا سه ستاره) و امكانات شهرستان ها در تعيين قيمت مهد كودك در مشهد موثر هستند. اين كميت براي مهد كودك مشهد و مناطق نزديك آن، بالاتر از ساير نقاط استان خراسان رضوي مي باشد. بهترين مهد كودك هاي مشهد شهريه هاي بالاتري نسبت به مهد كودك هاي تحت پوشش بهزيستي براي ثبت نام كودكان تعيين مي كنند.

والدين مشهدي عزيز مي توانند با در نظر گرفتن اين المان ها و امكاناتي كه هر مهد كودك براي فرزند آن ها فراهم مي آورد، مناسب ترين قيمت مهد كودك در مشهد را در وولك گزينش كرده و مناسب ترين مهد كودك فرزند خود را انتخاب كرده و كودك خود را به آن بسپارند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۱۱:۲۶:۰۹ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

مهد كودك كرج / قيمت مهد كودك تهران / https://www.voolak.com

 

مهد كودك در روند اجتماعي شدن بچه ها تاثير بسيار زيادي دارد. در روز هاي اول مربيان مهد با صحبت كردن با بچه ها و برقراري رابطه دوستي با آن ها، تلاش مي كنند محيط مهد كودك كرج را براي كودكان دلپذير و جذاب كنند. اين ارتباط گيري با كودك توسط مربيان، كودكان را براي ورود به دنياي اجتماعي آماده مي كند. كودكان در مهد هاي كودك، با همسالان خود آشنا مي شوند و با آن ها بازي مي كنند و در جريان اين بازي با آن ها ارتباط برقرار مي كنند. آن ها با گفتن جملاتي مانند “اسمت چيه؟” يا “بيا با من بازي كن” با همسالان خود دوست مي شوند. در اقصي نقاط شهر كرج مهد كودك  هاي متعددي وجود دارند كه امكانات مختلفي را در اختيار كودكان و والدين آن ها قرار مي دهند. انتخاب بهترين مهد كودك كرج كه كامل ترين تجهيزات و بهترين مربيان كودك را داشته باشد، تحت تاثير عوامل متعددي است و والدين بايد با در نظر گرفتن اين عوامل مهد كودك مناسب فرزند خود را سنجش و بازبيني كنند. براي اين كار مي توانيد به وبسايت وولك يعني https://www.voolak.com مراجعه نماييد.

هزينه مهد كودك در تهران بستگي به عوامل زيادي دارد. ميزان امكانات و رفاهي كه مهد كودك تهران براي كودك شما و خود شما فراهم مي كند طبيعتا تاثير مستقيم بر روي قيمت مهد كودك در تهران دارد. بهترين مهد كودك هاي تهران كه در ليست مهد كودك هاي درجه يك تهران ذكر شده اند مسلما هزينه بيشتري نسبت به ساير مهدكودك هاي تهران دارند. گرانترين مهد كودك هاي تهران نيز بايد مورد بررسي شما قرار بگيرند زيرا شايد ملاك هاي شما براي بهترين مهد كودك هاي تهران با ملاك هايي كه ديگران متفاوت باشد. قيمت مهد كودك در تهران حتي بستگي به موقعيت جغرافيايي آن مهد كودك نيز دارد و صد البته كه موقعيت جغرافيايي يكي از نكات مهمي است كه در هنگام انتخاب مهد كودك در تهران بايد به آن توجه ويژه داشته باشيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۱۱:۱۱:۵۱ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

بهترين مهد كودك اهواز / ليست مهد كودك سمنان / وولك

 

اكثر والدين مي دانند كه مهد كودك تاثيرات بسيار مثبتي بر رشد شخصيتي و تربيت كودكان دارند. از آن جايي كه مهد كودك ها تاثير مستقيم بر روي كودكان دارند بنابراين هنگام انتخاب يك مهد كودك در اهواز براي ثبت نام كودك خود، حتما بايد ملاك هايي را براي خود قرار دهيد و بهترين مهد كودك اهواز را براي فرزند خود انتخاب كنيد. درست است كه مهد كودك بايد مكاني براي راحتي، سرگرمي و بازي كودكان باشد اما صدرصد بهتر است تا مقررات و قوانين مورد نياز و ضروري را نيز داشته باشد و از همه مهم تر به آن قوانين پايبند باشد. به عنوان مثال مهد كودك ها بايد در انجام به موقع واكسيناسيون هاي كودكان و چك آپ هاي منظم آن ها نظارت داشته باشند و در اين مورد سختگيرانه عمل كنند و بهترين مهد كودك اهواز بي شك بايد به اين موارد توجه ويژه داشته باشد.

انتخاب مناسب ترين و بهترين مهد كودك سمنان اهميت بسيار زيادي دارد. البته اين نكته را در نظر بگيريد كه صرفا يك مهد كودك سمنان كه به عنوان بهترين مهد كودك سمنان شناخته مي شود براي كودك شما مناسب ترين و بهترين مهد كودك سمنان نخواهد بود زيرا يك مهد كودك در سمنان كه براي فرزند خود انتخاب مي كنيد بايد مطابق ملاك هاي شما، سلايق و علاقه ي كودك شما باشد. ليست مهد كودك سمنان بايد بهترين مربي ها را نيز داشته باشد زيرا مربي مهم تعرين نقش را در هر مهد كودك در سمنان و تمامي شهر ها، ايفا مي كنند. حتي در بعضي از مهد كودك هاي سمنان براي يك گروه از كودكان چندين مربي مهدكودك وجود دارد.

بهترين مهد كودك هاي اين دو استان به همراه ويژگي ها و امكانات آن ها را مي توانيد در وبسايت هاي تخصصي كودكان، مانند وولك به راحتي مشاهده نماييد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۱۰:۵۲:۰۰ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

نقاشي مرد عنكبوتي / نقاشي تام و جري / https://www.voolak.com

 

مرد عنكبوتي يا همان اسپايدرمن يكي از شخصيت هاي كارتوني مورد علاقه پسرها است البته دختران هم به تماشاي اين انيميشن جذاب مي پردازند. اما بعضي از بچه ها آنقدر به اين شخصيت علاقه دارند كه گاهي نقاشي مرد عنكبوتي را مي كشند يا كاردستي آن را مي سازند. براي اين كه به راحتي بتوانند نقاشي مرد عنكبوتي كه نقاشي مورد علاقه آن هاست را بكشند ما ويدئوي نقاشي مرد عنكبوتي را در سايت وولك به نشاني https://www.voolak.com قرار داده ايم.

براي كشيدن نقاشي مرد عنكبوتي بايد ماژيك و مداد رنگي در اختيار كودك قرار دهيد. نقاشي مرد عنكبوتي بسيار ساده است و كودك نيازي به كمك والدين ندارد و به تنهايي مي تواند نقاشي مرد عنكبوتي را بكشد. با كشيدن نقاشي مرد عنكبوتي كه يكي از جذاب ترين شخصيت هاي كارتوني است كودك احساس خوبي پيدا مي كند. زماني كه نقاشي مرد عنكبوتي را به دوستان يا نزديكان خود نشان مي دهد احساس اعتماد به نفس به او دست مي دهد و از اين بابت كه كشيدن نقاشي مرد عنكبوتي براي كودكان سخت است ولي او توانسته آن ها را بكشد اعتماد به نفس او افزايش پيدا مي كند. زماني كه توانست نقاشي مرد عنكبوتي را بكشد و به پايان برساند مي تواند نقاشي هاي ظريف تر و حرفه اي تر را ادامه دهد. شايد استعداد كودك شما در كشيدن نقاشي مرد عنكبوتي باشد مشخص شود و با كشيدن نقاشي مرد عنكبوتي متوجه استعداد هنري خود شود و كشيدن نقاشي هاي جذاب را ادامه دهد.

شخصيت هاي كارتوني هميشه براي كودكان جذاب بودهاند دوتا از شخصيت هاي كارتوني جذاب كه كودكان براي كشيدن نقاشي آن ها علاقه نشان مي دهند، تام و جري مي باشند. نقاشي تام و جري مي تواند براي كودكاني كه كارتون آن را تماشا كرده اند، بسيار جذاب و هيجان انگيز باشد. كشيدن نقاشي تام و جري مي تواند اعتماد به نفس كودك را نيز افزايش دهد.

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۹:۳۹:۱۴ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

نقاشي پاتريك / نقاشي ماكروويو / كاردستي

 

پاتريك از شخصيت هاي كارتوني محبوب كودكان است و مي تواند الهام بخش شخصيت هاي جديد و نقاشي هاي جديد شود. نقاشي پاتريك به سادگي كشيده مي‌شود و نيازي به كمك ديگران نيست و كودك مي‌تواند آن را به تنهايي و با دستان خود بكشد. معمولاً اين سخن گفته مي‌شود كه زيبايي در سادگيست يكي از بهترين و زيباترين نقاشي هاي كودكان است و كودكاني كه به اين شخصيت علاقه دارند مي توانند به راحتي و با مشاهده ويدئوي نقاشي پاتريك آن را بكشند. يكي از ويژگي هايي كه كشيدن نقاشي براي كودكان دارد يافتن استعدادهاي او است. با كشيدن نقاشي پاتريك مي توانيد استعدادهاي كودك را كشف كنيد و ببينيد كه آيا دنبال كشيدن نقاشي است يا خير؟ اما در صورتيكه علاقه آنها به نقاشي ايجاد شد و استعداد كودك را در كشيدن نقاشي متوجه شديد مي توانيد آموزشهاي بهتري به او بدهيد. سايت هولگر ارائه دهنده بهترين آموزش ها به كودكان است همچنين آموزش نقاشي پاتريك نيز در اين سايت موجود ميباشد.

تماشاي نقاشي مايكروويو و كشيدن آن براي كودكان هيجان انگيز و جالب است و با كشيدن نقاشي مايكروويو به هر صورتي شايد به آشپزي كردن هم علاقمند شوند و بتوانند در آينده نقاش يا آشپز ماهري شوند. نقاشي مايكروويو در رنگ هاي مختلف رنگ آميزي مي شود و شادي بخش است. شايد حتي كودك علاقه اي به كشيدن يك لوازم آشپزخانه نداشته باشد اما به دليل تنوع رنگ و جذابيت مايكروويو را بكشد. براي كشيدن نقاشي مايكروويو مي توانيد به سايت وولك مراجعه كنيد و همراه ما باشيد. همچنين علاوه بر نقاشي مايكروويو مي توانيد نقاشي هاي ديگر نيز به صورت ويدئويي و آنلاين در وولك تماشا كنيد.

آموزش كاردستي راحت را مي توانيد با ديدن و دانلود فيلم كاردستي ساده و راحت ياد بگيريد و به فرزندان كوچكتان در خانه آموزش دهيد و يا با قرار دادن فيلم كاردستي ساده و آسان در اختيار كودك بگذاريد خودش آن را بياموزد. همچنين براي راحتي شما علاوه بر اينكه كانال هاي آموزش كاردستي خلاقانه بسياري در تلوزيون وجود دارد در فضاي مجازي نيز مي توانيد با دانلود فيلم كاردستي كودكانه كار را براي خود راحت تر كنيد و هميشه فيلم كاردستي را در اختيار داشته باشيد .

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۰۷:۴۸ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ][ ۸۱ ][ ۸۲ ][ ۸۳ ][ ۸۴ ][ ۸۵ ][ ۸۶ ][ ۸۷ ][ ۸۸ ][ ۸۹ ][ ۹۰ ][ ۹۱ ][ ۹۲ ][ ۹۳ ][ ۹۴ ][ ۹۵ ][ ۹۶ ][ ۹۷ ][ ۹۸ ][ ۹۹ ][ ۱۰۰ ][ ۱۰۱ ][ ۱۰۲ ][ ۱۰۳ ][ ۱۰۴ ][ ۱۰۵ ][ ۱۰۶ ][ ۱۰۷ ][ ۱۰۸ ][ ۱۰۹ ][ ۱۱۰ ][ ۱۱۱ ][ ۱۱۲ ][ ۱۱۳ ][ ۱۱۴ ][ ۱۱۵ ][ ۱۱۶ ][ ۱۱۷ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی