web
web

ليست مهد كودك بندر عباس / بهترين مهد كودك شيراز / وولك

 

اگر در بندر عباس ساكن هستيد پس حتما ليست مهد كودك بندر عباس براي شما اهميت زيادي دارد چرا كه همان طور كه مي دانيد قبل از فرستادن كودك خود به مهد كودك حتما بايد تحقيقات و بررسي هاي لازم را براي انتخاب بهترين مهد كودك در بندر عباس و مناسب ترين مهد كودك بندر عباس انجام دهيد. در صورتي كه كودك خود را در مهد كودك خوبي ثبت نام كنيد تاثيرات بسيار منفي در اخلاقيات و شخصيت كودك شما خواهد داشت. همان قدر كه يك مهد كودك در بندر عباس مي تواند تاثيرا تبسيار مثبتي بر روي كودك شما داشته باشد به همان اندازه مي تواند تاثيرات منفي روي كودك شما بگذارد و مضر باشد بنابراين در انتخاب مهد كودك در بندر عباس يا در هر شهري كه در آن ساكن هستيد، نهايت دقت را به خرج دهيد.

شناخت بهترين مهد كودك شيراز كار سختي است زيرا مهد كودك هاي زيادي در اين شهر وجود دارد و هر يك به نحوي از لحاظ كيفي اهميت دارند . بهترين مهد كودك شيراز ، بايد نزديك ترين مهد كودك به محل زندگي شما باشد . بايد قيمت مهد كودك شيراز را در هر منطقه بررسي كرد تا بتوان بهترين مهد كودك شيراز و مناسب ترين از لحاظ قيمت را انتخاب كرد . داشتن فضايي مناسب و تميز مخصوصا براي كودكان زير سه سال يكي از ويژگي هاي مهم براي يافتن بهترين مهد كودك شيراز است . داشت مربي هاي زياد كه هر يك وقت خود را اختصاص به دو يا سه كودك دهند نيز از خصوصيات بهترين مهد كودك شيراز است . شما براي يافتن بهترين مهد كودك شيراز بايد بدانيد از لحاظ فرنگي چگونه فرزند شما را تربيت مي كنند و البته انتخاب با خودتان است .

وولك در مسير انتخاب بهترين مهد كودك براي فرزند عزيزتان، همراه شماست. كافي است به وبسايت كودكانه وولك مراجعه كرده و در آن جا بهترين مهد كودك هاي سراسر ايران را مشاهده نماييد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۸:۳۶:۳۶ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

بهترين مهد كودك تبريز / ليست مهد كودك قم / وولك

 

با اين كه تعداد مهد كودك هاي خوب تبريز كم نيست و اغلب مهد كودك هاي اين شهر زيبا از امكانات استانداردي برخوردارند؛ اما داشتن نگهداران و مربياني با تجربه و كارامد كه با خلقي نيكو و صبوري فراوان با كودكان ارتباط برقرار مي كنند، از جمله مهم ترين نكات در انتخاب بهترين مهد كودك تبريز به شمار مي آيد.

مربيان نبايد در مهد كودك به كودك آزاري بپردازند و محيط مهد كودك را براي بچه ها متشنج و ناامن كنند بلكه بايد با ايجاد سرگرمي و برنامه هاي تفريحي و شاد براي كودك، مهد كودك را به محيطي شاد و جذاب براي كودكان تبديل كنند.

تعداد مربيان مهد كودك بايد با تعداد كودكان قابل پذيرش مهد كودك تبريز بايد متناسب باشند؛ چرا كه هم كنترل و نظم دهي به كودكان در مهدكودك  آسان تر شده و هم كودكان مي توانند برنامه هاي متعددي را با مربيان متنوع و گوناگون تجربه كنند، به اين ترتيب محيط مهد كودك نيز از يكنواختي دور مي شود.

بررسي ليست مهد كودك قم اهميت بسيار زيادي دارد. زيرا بهتر است مهد كودك قم كه براي كودك خود انتخاب مي كنيد بايد ويژگي هاي يك مهدكودك استاندارد را داشته باشد و همگنين با ملاك هاي شخصي مهد كودك قم انتخابي ذهن شما همخواني داشته باشد تا كودك شما در ساعاتي كه در مهد كودك قم حضور دارد احساس امنيت و آرامش لازمه را داشته باشد.

انتخاب يك مهد كودك قم خوب يا هر شهري كه در آن زندگي مي كنيد يكي از اولويت هاي والدين است زيرا مهد كودك قم يا مهد كودك شهر سكونتتان يكي از بهترين مكان ها براي كودكان بعد از دوسالگي است كه بتوانند در آن در كنار احساس امنيت و آرامش رفتار هاي اجتماعي و حضور در اجتماعي خارج از خانواده خود و ارتباط با كودكان ديگر را ياد بگيرند. براي بررسي تمامي اين نكات به شما پيشنهاد مي كنيم كه حتما به وبسايت كودكانه وولك مراجعه نماييد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۸:۳۲:۱۲ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

كاردستي كريسمس / كاردستي كتابخانه / https://www.voolak.com

 

همچنين بهتر است بدانيد كه ساخت كاردستي كريسمس يا هر كاردستي كودكانه ي ديگري فوايد بسيار زيادي براي كودكان شما در مسير رشد بهتر شخصيتي اشان دارد. به عنوان مثال زماني كه كودك ساخت كاردستي كريسمس را به پايان مي رساند در واقع در حال افزايش و تقويت يكي از مهم ترين ويژگي هاي شخصيتي خود يعني اعتماد به نفس است. همانطور كه مي دانيد كافي بودن ميزان اعتماد به نفس تاثير بسيار زيادي بر روي سلامت رواني افراد دارد و از آنجايي كه شخصيت افراد در كودكي شكل مي گيرد، بنابراين بايد از سن بسيار كم به ميزان اعتماد به نفس در شخصيت بچه ها توجه ويژه شود.

همچنين بهتر است بدانيد كه ساخت كاردستي كتابخانه يا هر كاردستي كودكانه ي ديگري فوايد بسيار زيادي براي كودكان شما در مسير رشد بهتر شخصيتي اشان دارد. به عنوان مثال زماني كه كودك ساخت كاردستي كتابخانه را به پايان مي رساند در واقع در حال افزايش و تقويت يكي از مهم ترين ويژگي هاي شخصيتي خود يعني اعتماد به نفس است. همانطور كه مي دانيد كافي بودن ميزان اعتماد به نفس تاثير بسيار زيادي بر روي سلامت رواني افراد دارد و از آنجايي كه شخصيت افراد در كودكي شكل مي گيرد، بنابراين بايد از سن بسيار كم به ميزان اعتماد به نفس در شخصيت بچه ها توجه ويژه شود.

بنابراين براي دور كردن اين كودكان از فضاي مجازي و تجهيزات الكترونيكي بايد با استفاده از ترفند هايي هوشمندانه مانند انتخاب يك طرح و ايده ي جذاب براي كودك، اشتياق آن ها را به ساخت كاردستي يا ديگر فعاليت ها و سرگرمي هاي مفيد براي آن ها، افزايش دهيد.

براي ديدن سرگرمي هاي بيشتر براي كودكان خود در وولك، به نشاني اينترنتي ما يعني، https://www.voolak.com مراجعه نماييد. در وولك هم چنين مي توانيد بازي ها و كارتون هاي متناسب با سن فرزندتان را نيز به صورت رايگان و راحت مشاهده نماييد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۲۸:۳۰ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

نوزادان بدن و پوست بسيار حساسي دارند و به علت اين حساسيت بيشتري بايد مراقبت بيشتري نيز آن ها شود. استفاده از محصولات مراقبت از نوزاد با كيفيت شرط اصلي مراقبت درست از نوزادان است. در نظر داشته باشيد كه محصولاتي كه براي مراقبت از كودكان خود انتخاب مي كنيد از كيفيت قابل قبولي برخوردار باشند.

محصولات مراقبت از نوزاد جوليتااستي با كيفيت بالا مي توانند از نوزاد شما به خوبي مراقبت كنند. مراقبت از بچه ها درعين حال كه بسيار شيريني است اما كاري نسبتا دشوار است چرا كه براي انتخاب محصولات مراقبتي آن ها بايد نهايت دقت و حساسيت را به خرج دهيد تا ناخواسته باعث آسيب به بدن يا پوست كودك خود نشويد.

اصلاح صورت آقايان شايد به نظر بيايد كه كار چندان دشواري نيست اما مراقبت هاي ضروري خود را دارد. معمولا آقايان بعد از اصلاح با ناراحتي هاي متفاوت پوستي روبرو خواهند شد و چه بسا كه از نتيجه هم راضي نخواهند بود. بنابراين بايد از محصولات اصلاح آقايان استفاده كنند تا از آسيب به پوست خود جلوگيري كنند و اصلاح بي نقصي داشته باشند. بهتر است در انتخاب محصولات مراقبتي نيز دقت داشته باشيد و با توجه به ويژگي هاي پوست صورت خود بهترين محصولات را براي خود انتخاب كنيد.

كارخانه LCA ميلان ايتاليا يكي از بزرگترين كارخانه هاي ايتاليا و جهان در توليد لوازم آرايشي و بهداشتي مي باشد. محصولات اين كارخانه با نام تجاري كليون در بيش از 70 كشور جهان توزيع و پخش مي گردد. مجموعه محصولات كليون با بيش از 500 نوع متفاوت يكي از كامل ترين برندها در ايران و جهان است. كرم كليون و ديگر محصولات آن از كيفيت بسيار بالايي برخوردار هستند كه به شما پيشنهاد مي كنيم حتما آن ها را امتحان كنيد تا در نهايت مشتري و مصرف كننده ثابت محصولات كليون شويد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۰۱:۵۲ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

نقاشي ترن هوايي/نقاشي يخچال/voolak.com

 

سرگرمي و فعاليت سالم نقاشي كشيدن را همه دوست دارند. كودكي را نمي بينيد كه از نقاشي كشيدن و خلق طرح هاي جديد متنفر باشد. نقاشي كشيدن به كودك اجازه مي دهد از طريق قوه تخيل خود بسياري از چيزهايي كه تاكنون نديده يا تجربه نكرده است را خلق كرده و خود را در آن شرايط تصور كند. نقاشي ترن هوايي تجربه مهيج سوار ترن شدن را براي كودك تداعي ميكند. كودك با كشيدن نقاشي ترن هوايي سعي در بيان ابراز هيجان و علاقه خود به سوار شدن آن، دارد. اگر هم قبلا سوار شده باشد سعي در حس كردن مجدد آن از طريق نقاشي كردن دارد.

شايد كشيدن طرح هاي مختلف براي كودكاني كه به تازگي شروع به نقاشي كشيدن كرده اند، سخت و دشوار باشد. از جمله طرح هاي ساده اي كه مي توانيد به كودك خود در ابتداي نقاشي كشيدن آموزش دهيد، كشيدن نقاشي يخچال است. از آنجايي كه در تمامي خانه ها، يخچال وجود دارد و ابعاد ساده و ثابت آن، نگاه كردن به آن و كشيدن آن نبايد كار سختي حتي براي كودك تازه كار شما باشد. اجازه دهيد كودك از هر رنگي كه ميخواهد براي رنگ آميزي نقاشي خود استفاده كند تا ذهن اون با انواع تركيب هاي رنگي آشنا شود.

ممكن است آموزش هنر نقاشي به كودك كار دشواري باشد، به ويژه براي پدر و مادرهايي كه براي اولين بار است تجربه داشتن كودكي در اين سن و سال را تجربه مي كنند. براي آماده سازي خود و همچنين يادگيري شيوه هاي مختلف آموزشي و طرح هاي متنوع مي توانيد از موارد مختلفي استفاده كنيد. كتاب هاي كودكانه اي كه از طريق عكس، طرح هاي مختلف را آموزش مي دهند يكي از اين روش هاي ساده است. شما مي توانيد اين كتاب ها را تهيه كرده و پيش از شروع آموزش به كودك، ابتدا خود آنها را مطالعه كنيد. با طرح هاي ساده و بدون دردسر شروع كنيد. اگر استفاده از كتاب هاي آموزشي را مفيد و كاربردي نمي دانيد و يا اينكه زمان كافي براي مطالعه نداريد، مي توانيد از آموزش هاي نقاشي به صورت آنلاين نيز استفاده كنيد. سايت voolak.com ، سايتي است كه ويديوهاي آموزشي انواع طرح ها و شخصيت هاي متنوع انيميشني و حيواني را به ساده ترين شكل ممكن، در اختيار شما قرار مي دهد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۱۱:۱۰:۲۱ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

نقاشي كاميون/نقاشي مدرسه/نقاشي كودكانه

 

كشيدن نقاشي كودكانه براي نشان دادن آن به بزرگترهاي از جمله خاطرات شيرين و رويدادهاي جالب هر پدر و مادري از دوران كودكي فرزندانشان است. نقاشي از جمله فعاليت هاي محبوب در بيان تمامي كودكان بوده است و حتي تا به امروز نيز توانسته است محبوبيت خود را در بين كودكان و حتي بزرگسالان حفظ كند. هنر نقاشي از مزايا و فوايد زيادي برخوردار است و بسياري از روانشناسان، پدران و مادران را به تشويق كودكان به نقاشي كشيدن توصيه مي كنند. كودكان نه تنها به دليل دايره لغات محدود، بلكه بخاطر نداشتن آموزش لازم در بيان احساسات خود گاهي احساس كلافگي و درماندگي مي كنند. يكي از راه هاي برقراري ارتباط با اطرافيان و مخصوصا پدران و مادران نقاشي هاي كودكانه اي است كه كودك رسم مي كند. اين نقاشي هاي مي تواند خواسته ها و علايق و همچنين دغدغه هاي فكري كودك را به نشان دهند.

به عنوان مثال، كودك با نقاشي مدرسه ممكن است سعي در گفتن ترس و همچنين دلهره خود از مشكلاتي كه در مدرسه با آن مواجه است، داشته باشد. شما به عنوان پدر و مادر كودك، بعد از ديدن همچين نقاشي اي كه توسط كودكتان رسم شده است، بايد سعي كنيد منظور اصلي كودك از كشيدن همچين نقاشي اي را متوجه شويد. محيط و رنگي كه كودك براي در نقاشي هاي خود استفاده مي كند نيز از احساسات دروني او خبر مي دهد. بنابراين اگر نقاشي هاي كودك شما داراي محيطي تاريك و سياه است، بهتر است گفتگويي دوستانه با كودك خود داشته باشيد و درباره ترس ها و نگراني هايش با او صحبت كنيد.

كودكان از نقاشي فقط براي ترس و دلهره خود استفاده نمي كنند. آنها دوست دارن وسايل و افرادي كه عاشقشان هستند را رسم كنند. شايد نتوانند به خوبي آن را پياده سازي كنند اما قصد و نيت آنها احساس پاك و كودكانه اشان را به خوبي نشان مي دهد. كودكان به ماشين بازي علاقه بسيار زيادي دارند. هر نوع ماشين و يا در واقع وسيله نقليه براي كودكان جذابيت خاص خود را دارد. ممكن است يك كودك با كشيدن نقاشي موتور خوشحال شود و يا يكي از كشيدن نقاشي كاميون لذت ببرد. از مزايا و خوبي هاي نقاشي كشيدن هم همين است كه هيچ محدوديتي ندارد و كودكان مي توانند هر طرح و هر نقاشي اي كه دوست دارند رسم كنند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۸:۰۱:۳۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

نقاشي تنگ ماهي/نقاشي هديه/وولك

 

مسلما هر پدر و مادري از اينكه كودك خود به فعاليت هاي سالم و مفيد علاقه نشان دهد، استقبال خواهند كرد. ورزش كردن، مطالعه و نقاشي از جمله فعاليت هايي است كه پدرها و مادرها هميشه كودكان خود را به انجام آنها تشويق مي كنند. نقاشي كردن از فعاليت هايي است كه بدون مرز و محدوديت مكاني و زماني است و در هر جا و هر زماني امكان انجام آن وجود دارد. همين امر نقاشي كشيدن را به يكي از فعاليت هاي محبوب كودكان تبديل كرده است. كودكان با به همراه داشتن تنها يك برگه و يك مداد مي توانند طرح هاي متنوعي مانند نقاشي هديه رسم كنند و به پدر و مادر و يا دوستان خود آن را هديه دهند. همين سادگي نقاشي است كه او را محبوب نگه داشته است.

نقاشي كشيدن حيوانات از جمله طرح هاي مورد علاقه كودكان در تمام سنين است. كودكان با كشيدن نقاشي تنگ ماهي علاقه خود به ماهي و دريا را نشان مي دهند. تنوع ماهي هاي درون تنگ و يا اشكال متنوع تنگ ماهي بستگي به خلاقيت كودك دارد. شما مي توانيد با ياد دادن انواع مختلف ماهي هاي خانگي و آكواريومي به كودك خود، در رسم نقاشي تنگ ماهي به كودك خود كمك كنيد. كودكان با كشيدن طرح هاي مختلف بر روي كاغذ، خواسته هاي خود را از طريق نقاشي كشيدن به پدر و مادر و همچنين اطرافيان خود اطلاع مي دهند. بسياري از مربيان مهد كودك ها و معلمين مدارس به پدر ها و مادرها توصيه مي كنند به طرح هايي كه كودك نقاشي بر روي كاغذ رسم مي كند، توجه ويژه كنند و به سادگي از آن نگذرند. نقاشي يك روش برقراري ارتباط براي كودكان با بزرگترهاي خود است.

نقاشي كشيدن علاوه بر روش برقراري ارتباط، در توسعه مهارت هاي حركتي و تقويت بينايي و حافظه كودك نيز بسيار موثر است. شما مي توانيد با ترغيب كودك خود به نقاشي كشيدن در شكوفايي استعدادها و بهبود توانايي هاي آنها كمك كنيد. شما مي توانيد از طريق سايت هاي مختلف ايده هاي متفاوتي براي طراحي و نقاشي كشيدن كسب كنيد. سايت وولك آموزش نقاشي طرح هاي متنوع و جذابي را به صورت ويديويي در اختيار شما قرار مي دهد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۴۶:۵۴ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

مهد كودك خرم آباد / بهترين مهد كودك بوشهر / وولك

 

همانطور كه مي دانيد ثبت نام در مهد كودك خرم آباد يا هر شهري كه در آن ساكن هستيد براي كودكان اجباري نيست. به طور كلي مهد كودك دوره ي آموزشي اجباري به حساب نمي آيد اما حضور كودك در مهد كودك خرم آباد يا شهر سكونت شما مزيت ها و فوايد بسيار زيادي در زمينه هاي متفاوت براي كودك شما دارد.

بسياري از والدين شاغل هستند و يا به هر دليلي توان نگهداري تمام وقت از فرزند خود را ندارند، بي شك انتخاب يك مهد كودك خوب در خرم آباد صدها برابر بهتر از استخدام كردن يك پرستار بچه است. همانطور كه مي دانيد اولين اولويت هر مهدكودكي نگهداري از كودكان است بنابراين پس از انتخاب بهترين مهد كودك خرم آباد براي فرزند، با خيال راحت او را به مهد كودك خرم آباد بسپاريد.

قطعا مهم ترين و اولين نكته اي كه هر خانواده بايد آن توجه داشته باشند داشته باشد پروانه و مجوز سازمان بهزيستي است. مهد كودك بوشهر يا مهدكودك هر شهر ديگري كه كودك خود را در آن ثبت نام مي كنيد بايد از سمت سازمان بهزيستي همان شهر مجوز لازم را داشته باشد در غير اين صورت به هيچ عنوان به آن مهد كودك بوشهر اعتماد نكنيد. در صورتي كه مهد كودكي داراي مجوز سازمان بهزيستي باشد بايد بر در ورودي آن نام مهد كودك، سال تاسيس و عبارت (تحت امتياز و نظارت سازمان بهزيستي استان) ذكر شده باشد.

شما با بررسي مهد كودك ها مي توانيد متوجه شويد كه يك مهد كودك خوب در بوشهر كه براي فرزندتان مناسب باشد كجاست. البته كه معيار هاي هر خانواده در انتخاب بهترين مهد كودك بوشهر متفاوت است بنابراين شما بايد بهترين مهد كودك بوشهر كه مناسب كودك شما باشد را پيدا كنيد و براي ثبت نام فرزند خود اقدام كنيد.

وولك نيز اين راه را براي شما هموارتر كرده است و با ارائه ليستي از بهترين مهد كودك هاي مركز هر استان ،با هدف كمك و صرفه جويي در زمان شما، شما را در انختاب مهد كودك مورد نظرتان ياري مي نمايد. براي ديدن اين ليست حتما به وبسايت كودكانه وولك مراجعه نماييد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۰۸:۲۵ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

نقاشي ميكروفون / نقاشي فلامينگو / فيلم نقاشي

 

كودكان براي بازي كردن وسايل بسيار استفاده كنم برخي وسايل مربوط به بزرگترهاست و كودكان براي براي اينكه حس بزرگ بودن به آنها دست دهد از اين وسايل استفاده مي كنند يكي از از اين اشيا كه كودكان با آن بازي مي كنند ميكروفون است بعضي اوقات براي اينكه حس مثبتي از اين اشيا دريافت كنند نقاشي آن را ميكشند مثلاً مادر وولك آموزش نقاشي ميكروفون را در اختيار شما قرار داده ايم تا به راحتي كودكان در خانه بتوانند آن را تماشا كنند و سرگرم بمانند.

فلامينگو يكي از حيوانات بامزه و زيباست كه رنگ زيبا و شادي هم دارد و يكي از مناسب ترين الگوهاي نقاشي براي كودكان محسوب مي شود. براي اينكه كودكان بتوانند آن را به زيبايي ترسيم كنند و نقاشي آن را بكشند نياز به آموزش نقاشي فلامينگو دارند. آموزش نقاشي فلامينگو هم در وولك به صورت ويدئويي در حال پخش است و به راحتي و با تماشاي آن مي توانيد نقاشي فلامينگو را به كودك آموزش دهيد يا خودش به تنهايي آن را بكشد.

كودكان با تمركز بر خطوط و كشيدن نقاشي كودكانه ساده و آسان علاوه بر كشيدن نقاشي جديد و قشنگ ، براي آينده و ورود به مدرسه و تمركز بر خواندن و نوشتن نيز تمرين مي كنند . تمركز بيشتر روي نقاشي كودكانه زيبا به بلوغ بهتر فرزند شما نيز كمك مي كند زيرا كشيدن يك نقاشي كودكانه ساده و رسيدن به نتيجه در آن باعث رشد فكري او مي گردد. هيچگاه كودك خود را وادار نكنيد تا در چارچوب شما نقاشي هاي جديد بكشد زيرا كودك با كشيدن نقاشي جديد كودكانه خود ، در واقع تخيلاتش را پرورش داده و با نقاشي كودكانه ساده و آسان خود فضايي باي رشد ذهني خود مهيا كرده است .نشان دادن فيلم نقاشي كودكانه در اين زمينه به كودكان، به گونه اي متنوع كه به آن ها ايده هاي خلاقانه نيز براي كشيدن نقاشي آسان القاء كند، مي تواند موثر و مفيد واقع شود.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۰۴:۴۵ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

نقاشي طوطي / نقاشي سنجاقك / نقاشي جديد

 

همچنين كودكان در مسير اتمام نقاشي طوطي با رنگ ها، الگو ها و طرح هاي جديد بسيار زيادي آشنا مي شوند و زماني كه نقاشي طوطي خود را به اتمام مي رسانند و آن را به اطرافيان و بزرگ تر هاي خود نشان مي دهند، اين امر باعث افزايش و تقويت اعتماد به نفس در آن ها مي شود. همان طور كه مي دانيد اعتماد به نفس يكي از مهم ترين ويژگي هايي است كه بايد در كودكي به آن توجه شود. در غير اين صورت كودك در بزرگسالي دچار مشكلات و اختلالات بسيار زيادي خواهد شد. همچنين ممكن است هنگامي كه كودك نقاشي طوطي خود را به اطرافيانش نشان مي دهد، مورد انتقاد قرار بگيرد. اين امر نيز باعث تقويت و افزايش روحيه ي انتقاد پذيري در شخصيت آن كودك مي شود.

زماني كه كودك شما نقاشي سنجاقك خود را به اتمام مي رساند و آن را به اطرافيان و بزرگ تر ها يا دوستان خود نشان مي دهد. اعتماد به نفس در شخصيت كودك شما افزايش پيدا مي كند و همانطور كه مي دانيد اعتماد به نفس كافي نقش بسيار مهمي در سلامت رواني افراد دارد. از آن جايي كه شخصيت افراد در كودكي شكل مي گيرد. شما مي توانيد با آموزش نقاشي سنجاقك به كودكان خود شخصيت بهتري را در فرزندان خود پرورش دهيد و آن ها را از فوايد نقاشي كشيدن بهره مند كنيد.

كودكان با تمركز بر خطوط و كشيدن نقاشي كودكانه ساده و آسان علاوه بر كشيدن نقاشي جديد و قشنگ ، براي آينده و ورود به مدرسه و تمركز بر خواندن و نوشتن نيز تمرين مي كنند . تمركز بيشتر روي نقاشي كودكانه زيبا به بلوغ بهتر فرزند شما نيز كمك مي كند زيرا كشيدن يك نقاشي كودكانه ساده و رسيدن به نتيجه در آن باعث رشد فكري او مي گردد .


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۳۴:۰۶ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ][ ۸۱ ][ ۸۲ ][ ۸۳ ][ ۸۴ ][ ۸۵ ][ ۸۶ ][ ۸۷ ][ ۸۸ ][ ۸۹ ][ ۹۰ ][ ۹۱ ][ ۹۲ ][ ۹۳ ][ ۹۴ ][ ۹۵ ][ ۹۶ ][ ۹۷ ][ ۹۸ ][ ۹۹ ][ ۱۰۰ ][ ۱۰۱ ][ ۱۰۲ ][ ۱۰۳ ][ ۱۰۴ ][ ۱۰۵ ][ ۱۰۶ ][ ۱۰۷ ][ ۱۰۸ ][ ۱۰۹ ][ ۱۱۰ ][ ۱۱۱ ][ ۱۱۲ ][ ۱۱۳ ][ ۱۱۴ ][ ۱۱۵ ][ ۱۱۶ ][ ۱۱۷ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی