web
web

 

از زمان هاي گذشته كودكان همواره به طور غريزي به نقاشي كشيدن علاقه داشتند. اگر طرح نقاشي براي آن ها جذاب باشد اين تمايل و اشتياق در آن ها بيشتر نيز مي شوند. بنابراين با استفاده از طرح هاي نقاشي كودكانه ي جذاب، فرزند خود را به كشيدن نقاشي هاي بيشتر ترغيب كنيد. همچنين مي توانيد با استفاده از آموزش نقاشي زمستان به كودكان خود از سن بسيار كم فصل ها و ويژگي هاي آن ها را بياموزيد.

به عنوان مثال مي توانيد هنگامي كه فرزندتان در حال ترسيم طرح نقاشي زمستان است، به همراه او به خواندن قصه ها يا شعر هاي مربوط به فصل زمستان بپردازيد و از اين راه اطلاعات عمومي كودك خود را افزايش دهيد. همچنين كودك شما براي كشيدن نقاشي زمستان نياز به تركيب و انتخاب طرح ها و رنگ هاي مورد نياز خود است. بنابراين در مسير كشيدن نقاشي زمستان قدرت تصميم گيري در شخصيت كودك شما تقويت مي شود. شخصيت افراد در كودكي شكل مي گيرد بنابراين بايد تا حد الامكان كودكان از سن كم به ويژگي هاي مثبت شخصيت خود اضافه كنند. از ديگر فوايد كشيدن نقاشي زمستان يا هر طرح نقاشي ديگري مي توان به تقويت اعتماد به نفس اشاره كرد.

نقاشي يكي از سرگرمي هاي محبوب در بين كودكان است. با اين كه از گذشته تا به امروز سبك زندگي و در نتيجه نوع بازي هاي كودكان نيز تغيير كرده است اما با گذشت زمان هنوز هم كودكان علاقه ي زيادي به سرگرمي و هنر قديمي يعني نقاشي كشيدن دارند. بنابراين پدر و مادر مي توانند از علاقه ي كودكان به نقاشي كشيدن استفاده كنند و ساعاتي آن ها را از بازي هاي ديجيتال و كنسول هاي بازي دور كنند. در سايت وولك نمونه هاي زيادي از نقاشي وجود دارد.

به عنوان مثال پسر بچه ها به بازي فوتبال علاقمند هستند و امروزه يكي از بازي هاي محبوب در بين پسر بچه ها كه با كنسول هاي بازي انجام مي شود بازي فوتبال است. پدر و مادر ها براي اين كه كودكان را به سرگرمي هاي سالم تر و مفيد تر مانند نقاشي كشيدن ترغيب كنند، در ابتدا بايد طرحي جذاب و هيجان انگيز كه مطابق سلايق و علايق كودك باشد انتخاب كنيد. بنابراين طرح نقاشي زمين فوتبال مي تواند طرحي جذاب براي كودكي كه به بازي فوتبال علاقه دارد، باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۲۵:۵۱ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

شما با آموزش نقاشي دندانپزشك درواقع كودك خود را از راه مستقيم با بسياري از موارد آشنا مي كنيد، به همين دليل است كه بسياري از مربيان مهدكودك از نقاشي براي آموزش نكات رفتاري و آموزنده اي بسياري به كودكان استفاده مي كنند. نقاشي دندانپزشك يكي از طرح هاي بسيار آسان است كه مي توانيد به كودكان از سن كم آموزش دهيد زيرا اگر طرح انتخابي شما براي كودكتان بيش از حد سخت باشد، او را از كشيدن نقاشي دلزده خواهيد كرد. بنابراين طرح هاي نقاشي كودكانه متناسب با سن فرزند خود را انتخاب كنيد زيرا اگر طرح نقاشي انتخابي شما بيش از حد راحت و آسان باشد نيز جذابيتي براي كودك نخواهد داشت و بنابراين فرزند شما علاقه و تمايلي براي كشيدن نقاشي نشان نمي دهد. با آموزش طرح جذاب نقاشي دندانپزشك فرزند خود را از فوايد نقاشي كشيدن بهره مند كنيد.

بهتر است علاقه ي كودكان به نقاشي كشيدن را حفظ كنيد تا آن ها را حتي براي ساعاتي از بازي هاي كامپيوتري و كنسول هاي بازي دور كنيد، زيرا كودكان امروزي به گذراندن وقت خود با كنسول هاي بازي نسبت به ساير سرگرمي ها علاقه ي بيشتري دارند. يكي از راه هاي افزايش تمايل كودكان به نقاشي كشيدن اين است كه طرح هيجان انگيزي و جذابي از نقاشي را براي فرزندتان انتخاب كنيد. براي انتخاب يك طرح جذاب براي كودك بايد علايق و سلايق كودك خود را بشناسيد. كودكاني كه روحيه و هوش هيجاني بيشتري دارند از طرح نقاشي تلسكوپ استقبال خواهند كرد. شما مي توانيد با آموزش نقاشي تلسكوپ كودكان خود را به نقاشي كشيدن تشويق كنيد و در نتيجه فرزند خود را از فوايد نقاشي كشيدن بهره مند كنيد. زماني كه فرزند شما شروع به كشيدن نقاشي تلسكوپ مي كند در ابتدا طرح نهايي نقاشي تلسكوپ را در ذهن خود تصور مي كند و اين تصويرسازي باعث افزايش و تقويت قدرت خيال پردازي و تخيل فرزند شما مي شود. كودك در حين كشيدن نقاشي تلسكوپ بايد الگو ها و رنگ هاي موردنياز خود را انتخاب كنيد و در اين مرحله قدرت تصميم گيري كودك افزايش پيدا مي كند و همچنين با الگو ها و طرح هاي بيشتري آشنا مي شود.

جستجوي سايتي مناسب در گروه سني خاص كودكان بسيار مهم است ، به ويژه هنگامي كه كودكان به طور روز افزون از طريق سايت كودك آموزش مي بينند و  مهارت پيدا مي كنند همچنين تحقيقات نشان مي دهد كه كودكان كاملاً از تفاوت هاي سني آگاه هستند و با چيزي كه از نظر آنها بسيار كودكانه است ، درگير نخواهند شد. و جالب است بدانيد كه وولك به عنوان يك پلتفرم تخصصي كودكان، تمامي ويژگي هاي يك سايت كودكانه خوب را در خود دارد.

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۵۲:۱۲ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

از جمله مواردي كه نقاشي كاراته يا هر نقاشي ديگري در مسير رشد عاطفي كودكان دارد مي توان به افزايش و تقويت اعتماد به نفس در كودكان اشاره كرد. كودكاني كه نقاشي كاراته يا نقاشي هاي ديگر را به طور مداوم ترسيم مي كنند يا انجام اين سرگرمي يكي از بازي ها و سرگرمي هاي محبوب آن ها است، هربار كه طرح هنري خود را به پايان مي رسانند و به اطرافيان و بزرگتر هاي خود نشان مي دهند اين امر باعث افزايش اعتماد به نفس در شخصيت آن ها مي شود.

درباره ي رشد روحي مي توان گفت زماني كه كودك درحال كشيدن نقاشي كاراته هست بايد طرح ها، الگو ها و رنگ هاي متفاوت را انتخاب كند و سپس آن ها را باهم تركيب كند تا به طرح نهايي برسد. اين كار باعث افزايش و تقويت قدرت تصميم گيري در شخصيت كودك مي شود. درباره رشد جسمي، زماني كه كودك درحال ترسيم نقاشي كاراته است درواقع قلم را به دست گرفته و به كاغذ مي كوبد؛ درحال تقويت عضلات دستان خود از سن بسيار كم است و اين كار به رشد جسمي او بسيار كمك مي كند. همچنين پدر و مادر ها مي توانند طرح هايي را در وولك انتخاب كنند كه به طور غيرمستقيم باعث افزايش اطلاعات عمومي كودكان شود. كودكي كه از سن پايين مشغول ترسيم نقاشي كاراته مي شود با انواع لباس ها و پوشاك ها آشنا مي شود و همچنين در حين ترسيم نقاشي كاراته با الگو ها و رنگ هاي بسيار بيشتري آشنا مي شود.

همچنين كودكان با نقاشي كشيدن مي توانند رشد عاطفي و جسمي بهتري داشته باشند. به عنوان مثال هنگامي كه كودك درحال كشيدن نقاشي خرچنگ است درواقع درحال تقويت قدرت عضلات دستان خود است. از فوايد عاطفي و روحي نيز مي توان به تاثير كشيدن نقاشي خرچنگ يا هر طرح نقاشي كودكانه ي ديگري در تقويت و افزايش اعتماد به نفس در شخصيت كودكان اشاره كرد. زماني كه كودك نقاشي خرچنگ خود را به پايان مي رساند درواقع فعاليتي را با كمك فرد ديگر يا خود به تنهايي به پايان رسانده است و اين امر باعث افزايش اعتماد به نفس در شخصيت او مي شود. با آموزش نقاشي خرچنگ كودكان خود را از فوايد نقاشي كشيدن بهره مند كنيد!

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۴۷:۵۲ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

براي اين كه كودكان خود را به سمت نقاشي كشيدن ترغيب كنيد و تمايل و اشتياق آن ها را به انجام اينگونه فعاليت ها افزايش دهيد بهتر است از طرح هايي كه به روحيات و سلايق و علايق آن ها نزديك باشد، استفاده كنيد. به عنوان مثال طرح نقاشي آليس مي تواند طرحي بسيار جذاب و دوست داشتني براي كودكان شما باشد؛ چرا كه طرح نقاشي آليس الهام گرفته از كاركتر انيميشن و داستان آليس در سرزمين عجايب است كه براي اكثر كودكان بسيار جذاب است.

همچنين زماني كه كودك شما شروع به كشيدن نقاشي آليس يا هر نقاشي كودكانه ي ديگري مي كند در واقع بايد در ابتدا طرح نهايي نقاشي آليس را در ذهن خود تصويرسازي كند و اين تصور به افزايش و تقويت قدرت خيال پردازي او كمك مي كند و يكي از ويژگي هاي كودكان باهوش، قدرت خيال پردازي قوي است. بنابراين با آموزش نقاشي آليس به كودكان خود در وولك، باعث افزايش و تقويت هوش او شويد و كودكان را از ديگر فوايد نقاشي كشيدن بهره مند كنيد. همچنين زماني كه فرزند شما نقاشي آليس خود را به پايان مي رساند در واقع يك فعاليت را به پايان رسانده است و اين امر باعث تقويت و افزايش يكي از مهم ترين ويژگي هاي شخصيتي يعني اعتماد به نفس در كودك مي شود.

يكي از راه هاي دور كردن كودكان از دنياي مجازي و تجهيزات الكترونيكي، سرگرم كردن كودكان به بازي ها و سرگرمي هاي مفيدي مانند نقاشي كشيدن است. براي اين كه فرزند خود را به سمت نقاشي كشيدن ترغيب كنيد و تمايل او را به نقاشي كشيدن افزايش دهيد، لازم است تا در ابتدا طرحي كه به روحيات كودك شما نزديك تر باشد و با سلايق و علايق او همخواني داشته باشد انتخاب كنيد. با انتخاب يك طرح مناسب مانند طرح نقاشي ربات، مي توانيد كودكان را به نقاشي كشيدن تشويق كنيد.

كودكان امروزي به تكنولوژي علاقمند هستند. بنابراين طرح نقاشي ربات براي آن ها بسيار هيجان انگيز است. همچنين كودك شما هنگامي كه شروع به كشيدن نقاشي ربات مي كندف بايد در ابتدا طرح نهايي نقاشي ربات را در ذهن خود تصور كند و اين تصوير سازي باعث تقويت قدرت خيال پردازي در او مي شود. يكي از ويژگي هاي بارز كودكان باهوش نيز قدرت خيال پردازي قوي است. به همين دليل شما با آموزش نقاشي ربات به كودكان خود مي توانيد هوش و تمركز او را به چالش بكشيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۲۹:۴۸ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

يو

 

تصميم گيري، انتخاب و خريد ساعت يكي از موارد مهم در استايل افراد به شمار مي رود. ساعت فرد، تاثير بسيار زيادي بر روي برداشت اول ديگران از فرد دارد. نوع ساعت و استفاده صحيح آن با توجه به استايل و مكان، موردي است كه بسياري از افراد به دليل بي اطلاعي به آن توجه نمي كنند. اما هر استايل و تيپي به ساعت مخصوص به خود نياز دارد. برخي ساعت ها براي استفاده روزمره و برخي ديگر جهت استفاده در مراسمات و تشريفات ساخته مي شوند. براي انتخاب صحيح هنگام خريد ساعت بهتر است با توجه به نياز و همچنين استايل خود، براي انتخاب آن تصميم گيري كنيد.

يكي از انتخاب هاي سخت خريد ساعت زنانه مي باشد. خانم ها با توجه به روحيات خود، نوع زيورآلات و اكسسوري و همچنين رنگ و مدل استايل خود براي خريد ساعت زنانه اقدام مي كنند. طراحي اكثر ساعت هاي زنانه متناسب با بدن ظريف و با در نظر گرفتن روحيه حساس خانم ها، صورت مي گيرد. به همين دليل است كه هنگام خريد ساعت زنانه، ساعت هاي ظريف و نگين دار كه از جلوه بسيار زيادي نيز برخوردار مي باشند نسبت به ديگر مدل ها بيشتر به چشم مي خورد.

ساعت كاسيو از جمله توليد كنندگان ساعت در جهان مي باشد كه به تنوع بالاي ساعت هاي زنانه و ساعت هاي مردانه شهرت دارد. ساعت كاسيو كه براي اولين بار در دهه 40 ميلادي در ژاپن كار خود را آغاز كرد، با نوآوري هايي كه در طراحي ساخت و كيفيت بالاي محصولات خود به سرعت به يكي از برندهاي برتر ساعت در جهان تبديل شد. ساعت كاسيو با در نظر گرفتن رده سني هاي مختلف، قابليت ها و ويژگي هاي مختلفي در محصولات خود قرار مي دهد. به عنوان مثال در مدل ساعت هاي جي شاك كه سري اسپرت و ورزشي ساعت كاسيو به شمار مي رود، قابليت هايي همانند ضد آب بودن، ضد ضربه بودن، فشارسنج و ... كه براي افراد ماجراجو و ورزشكار كاربرد دارد در نظر گرفته شده است. به همان اندازه براي طراحي و كيفيت ساخت مدل ساعت هاي شيك و مجلسي خود ظرافت و زيبايي را در اولويت قرار داده است. كاسيو از آن دسته برندهايي است كه تمامي افراد علاقمند به جمع آوري ساعت، چندين مدل از آن را در ميان كلكسيون خود خواهند داشت.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۵۸:۲۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

 

از مهم ترين فوايد نقاشي در مسير رشيد شخصيتي كودكان مي توان به افزايش و تقويت يكي از مهم ترين ويژگي هاي شخصيتي يعني اعتماد به نفس اشاره كرد. همان طور كه به احتمال زياد مي دانيد شخصيت افراد در كودكي شكل مي گيرد بنابراين به ميزان وجود اعتماد به نفس در كودكان بايد توجه ويژه شود تا در بزرگسالي اختلالات متفاوت در شخصيت آن ها بروز نكند. زماني كه كودك شما نقاشي اتوبوس خود را به اتمام مي رساند در واقع فعاليتي را به پايان رسانده است و اين امر به افزايش تقويت اعتماد به نفس او كمك مي كند. در واقع در تمام صفحات سايت وولك سركرمي هاي متنوعي براي كودكان وجود دارد كه انجام آن بسيار براي آنها مفيد است.

همچنين بهتر است بدانيد كه كشيدن نقاشي اتوبوس يا هر نقاشي ديگري روش هاي زيادي براي ترسيم دارد و كودك شما بايد مناسب ترين روش را انتخاب كند تا به هدف و طرح نهايي نقاشي اتوبوس خود برسد و در اين مسير ياد مي گيرد تا براي رسيدن به اهداف خود تلاش كند. ممكن است ترسيم نقاشي اتوبوس سرگرمي به ظاهر ساده اي به نظر برسد اما در واقع زمينه ساز بسيار از ويژگي هاي مثبت شخصيتي و عامل تقويت و افزايش بسياري از ويژگي هاي شخصيتي در كودك شما است. به همين دليل است كه روانشناسان متخصص در زمينه ي كودك معتقدند با بررسي نقاشي هاي كودكان مي توانند استعداد ها و ويژگي هاي شخصيتي پنهان آن ها را كشف كنند

كودكان امروزي ملقب به نسل شبكه هستند بنابراين براي جذب كردن آن ها به انجام بازي ها و سرگرمي هايي مانند كشيدن نقاشي پري يا هر نقاشي كودكانه ي ديگر بايد ترفند هاي هوشمندانه اي را به كار ببريد. يكي از راحت ترين راه ها براي افزايش اشتياق كودكان به نقاشي كشيدن اين است كه طرحي جذاب كه به سلايق و علايق كودكان نزديك باشد و با روحيات آن ها همخواني داشته باشد انتخاب كنيد. كشيدن نقاشي پري يا هر طرح نقاشي كودكانه ي ديگري فوايد بسيار زيادي در مسير هاي متفاوت رشد كودكان مانند مسير رشد شخصيتي، ذهني، رواني و جسمي دارد.

كودكاني كه از سن پايين مشغول كشيدن نقاشي پري يا طرح هاي ناشناخته و بدون فكر مي شوند در واقع از نقاشي كشيدن براي بيان احساسات خود استفاده مي كنند. به همين دليل است كه روانشناسان و درمانگران متخصص در زمينه ي كودك معتقدند كه با بررسي نقاشي هاي كودكان مي توان به بسياري از ويژگي هاي ينهان شخصيتي آن ها پي برد. زماني كه كودك نقاشي پري خود را به اتمام مي رساند در واقع فعاليتي را به پايان رسانده است و اين امر باعث تقويت و افزايش يكي از مهم ترين ويژگي هاي شخصيتي يعني اعتماد به نفس در او مي شود. با آموزش نقاشي پري به كودكان خود آن ها را از فوايد نقاشي كشيدن بهره مند كنيد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۴۳:۴۵ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

كودكان با كشيدن نقاشي احساسات خود را بروز مي دهند و از طريق كشيدن طرح هاي مختلف نقاشي احساساتي كنوني و يا احساسات گذشته خود را به تصوير مي كشند. به همين خاطر است كه روانشناسان متخصص كودك معتقد هستند كه مي توان با بررسي طرح هاي رسم شده توسط كودكان به اطلاعات و ويژگي بسياري زيادي از شخصيت شكل گرفته در آن ها پي برد. نقاشي ماشين يكي از طرح هايي است كه شايد براي پسر بچه ها جذاب تر باشد بنابراين اينطور نيست كه كشيدن نقاشي تنها براي دختر بچه ها جذاب باشد بلكه اين طرح هاي انتخابي شما است كه كودك شما را براي كشيدن آن طرح مانند طرح نقاشي ماشين تشويق كند يا خير. كشيدن نقاشي يكي از فعاليت هاي فيزيكي سرگرم كننده كودكان است كه به رشد فعاليت ها و مهارت هاي حركتي كودكان كمك بسيار زيادي مي كند.

پسر بچه ها معمولا از سن بسيار كمك علاقه بسيار زيادي به ماشين ها و بازي هايي كه در آن ماشين دخيل باشد دارند بنابراين نقاشي ماشين مي تواند براي آن ها بسيار جذاب باشد. نقاشي ماشين يكي از طرح هاي بسيار ساده و ابتدايي به حساب مي آيند بنابراين كودك شما از سن بسيار پايين مي تواند آن را رسم كند و زماني كه طرح نقاشي ماشين را به پايان مي رساند اين امر باعث تقويت اعتماد به نفس كودك شما خواهد شد زيرا در واقع كودك شما از سن بسيار كم فعاليت را به تنهايي انجام داده و به پايان رسانده است. نقاشي ماشين يكي از طرح هاي بسيار جذابي است كه كودك شما از رسم آن لذت بسياري خواهد برد

نقاشي خرگوش يكي از طرح هاي بسيار جذاب نقاشي براي كودكان شما خواهد بود. كودكان از سن بسيار كمك به حيوانات علاقه دارند بنابراين طرح نقاشي خرگوش يكي از طرح هاي نقاشي موردعلاقه و جذاب براي فرزند شما خواهد بود. والدين همواره سعي مي كنند تا علاقه فرزندشان به كشيدن نقاشي را بيشتر و بيشتر كنند زيرا كودكان امروزه اغلب به وسايل الكترونيكي، فضاي مجازي و در واقع اينترنت جذب مي شوند و كنسول هاي بازي، موبايل ها، لپ تاپ ها و كامپيوتر از علايق كودكان امروزي است كه اكثر وقت روزانه ي خود را با اين وسايل مي گذرانند اما كشيدن نقاشي خرگوش يا هر طرح نقاشي ديگري فرزند شما را از اين وسايل الكترونيكي و فضاي مجازي حتي براي چند ساعت دور خواهد كرد. ميتوانيد اين نقاشي را در ويسايت وولك ببنيد.كودكان امروزي به نسل شبكه معروف هستند بنابراين يكي از دغدغه هاي امروزي روانشناسان كودك و والدين اين است كه كودكان را از اين فضا ها دورتر كنند..

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۳۴:۴۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

بهتر است علاقه ي كودكان به نقاشي كشيدن را حفظ كنيد تا آن ها را حتي براي ساعاتي از بازي هاي كامپيوتري و كنسول هاي بازي دور كنيد، زيرا كودكان امروزي به گذراندن وقت خود با كنسول هاي بازي نسبت به ساير سرگرمي ها علاقه ي بيشتري دارند. يكي از راه هاي افزايش تمايل كودكان به نقاشي كشيدن اين است كه طرح هيجان انگيزي و جذابي از نقاشي را براي فرزندتان انتخاب كنيد. براي انتخاب يك طرح جذاب براي كودك بايد علايق و سلايق كودك خود را بشناسيد. كودكاني كه روحيه و هوش هيجاني بيشتري دارند از طرح نقاشي قطار استقبال خواهند كرد. شما مي توانيد با آموزش نقاشي قطار كودكان خود را به نقاشي كشيدن تشويق كنيد و در نتيجه فرزند خود را از فوايد نقاشي كشيدن بهره مند كنيد. زماني كه فرزند شما شروع به كشيدن نقاشي قطار مي كند در ابتدا طرح نهايي نقاشي قطار را در ذهن خود تصور مي كند و اين تصويرسازي باعث افزايش و تقويت قدرت خيال پردازي و تخيل فرزند شما مي شود. كودك در حين كشيدن نقاشي قطار بايد الگو ها و رنگ هاي موردنياز خود را انتخاب كنيد و در اين مرحله قدرت تصميم گيري كودك افزايش پيدا مي كند و همچنين با الگو ها و طرح هاي بيشتري آشنا مي شود. در سايت وولك ميتوانيد نقاشي هاي زيادي ببينيد و لذت ببريد.

كودكان به طور غريزي به كشيدن نقاشي و در دست گرفتن قلم و كوبيدن آن به كاغذ و ترسيم اشكال بدون الگو علاقه ي زيادي دارند. شما براي افزايش تمايل و تشويق كودكان مي توانيد طرحي جذاب مانند طرح نقاشي كيتي را به كودك خود نشان دهيد و از آن ها بخواهيد تا آن را ترسيم كنند. كشيدن نقاشي كيتي يا طرح هاي نقاشي كودكانه ي ديگر فوايد بسيار زيادي از نظر عاطفي و جسمي براي كودكان دارد. از جمله فوايد عاطفي كه با كشيدن نقاشي كيتي براي كودك شما اتفاق مي افتد، افزايش قدرت تصميم گيري و اعتماد به نفس است.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۲۶:۲۶ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

نقاشي سرباز يكي از طرح هايي است كه شايد براي پسر بچه ها جذاب تر باشد بنابراين اينطور نيست كه كشيدن نقاشي تنها براي دختر بچه ها جذاب باشد بلكه اين طرح هاي انتخابي شما است كه كودك شما را براي كشيدن آن طرح مانند طرح نقاشي سرباز تشويق كند يا خير. كشيدن نقاشي يكي از فعاليت هاي فيزيكي سرگرم كننده كودكان است كه به رشد فعاليت ها و مهارت هاي حركتي كودكان كمك بسيار زيادي مي كند. پسر بچه ها معمولا از سن بسيار كمك علاقه بسيار زيادي به ماشين ها و بازي هايي كه در آن ماشين دخيل باشد دارند بنابراين نقاشي سرباز مي تواند براي آن ها بسيار جذاب باشد. نقاشي سرباز يكي از طرح هاي بسيار ساده و ابتدايي به حساب مي آيند بنابراين كودك شما از سن بسيار پايين مي تواند آن را رسم كند و زماني كه طرح نقاشي سرباز را به پايان مي رساند اين امر باعث تقويت اعتماد به نفس كودك شما خواهد شد زيرا در واقع كودك شما از سن بسيار كم فعاليت را به تنهايي انجام داده و به پايان رسانده است. نقاشي سرباز يكي از طرح هاي بسيار جذابي است كه كودك شما از رسم آن لذت بسياري خواهد برد.

همچنين فرزند شما هنگام شروع به كشيدن نقاشي بولينگ بايد طرح نهايي نقاشي بولينگ را در ذهن خود تصور كند و تصوير سازي باعث تقويت قدرت تخيل در فرزند شما مي شود و همان طور كه مي دانيد يكي از مهم ترين ويژگي هاي كودكان باهوش قدرت قوي خيال پردازي در آن ها است. همچنين كودك در حين كشيدن نقاشي بولينگ با الگو ها، طرح ها و رنگ هاي بسيار متفاوتي آشنا مي شود و زماني كه نقاشي بولينگ خود را به پايان مي رساند و آن را به اطرافيان خود نشان مي دهد در واقع در حال تقويت و افزايش ويژگي اعتماد به نفس در شخصيت خود است. حتي اگر نقاشي بولينگ او مورد انتقاد قرار بگيرد نيز روحيه ي انتقاد پذيري در شخصيت فرزند شما تقويت مي شود. با آموزش نقاشي بولينگ به فرزندان خود، آن ها را از فوايد نقاشي كشيدن بهره مند كنيد.

براي ديدن نقاشي هاي بيشتر مي توانيد با وبسايت كودكانه وولك به نشاني https://www.voolak.com در ارتباط باشيد!


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۱۷:۲۶ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

پدر و مادر ها مي توانند براي افزايش تمايل و اشتياق كودكان به نقاشي كشيدن آن ها را با ترفند هايي به نقاشي كشيدن تشويق كنند. انتخاب يك طرح جذاب متناسب با سلايق و علايق كودكان و طرحي كه با روحيات آن ها سازگاري داشته باشد انتخاب كنند تا بتوانند فرزندان خود را به نقاشي كشيدن تشويق كنند. به عنوان مثال طرح نقاشي پوكمون مي تواند طرحي جذاب براي كودكان باشد چرا كه پوكمون يكي از كاركتر هاي انيميشني موردعلاقه ي كودكان است. بنابراين فرزند شما با ديدن طرح نقاشي پوكمونهيجان زده خواهد شد.

زماني كه كودك شما شروع به كشيدن نقاشي پوكمون مي كند، بايد الگو ها و طرح ها و رنگ هاي متفاوت را با يكديگر تركيب كنند و در اين راه قدرت تصميم گيري در كودك شما تقويت مي شود. همچنين زماني كه كودكتان نقاشي پوكمونخود را به پايان رساند يكي از مهم ترين ويژگي هاي شخصيتي يعني اعتماد به نفس در او تقويت مي شود و همانطور كه ميدانيد كمبود اعتماد به نفس باعث بروز اختلالات بسياري در شخصيت افراد مي شود و شخصيت افراد نيز در كودكي شكل مي گيرد. بنابراين با آموزش نقاشي پوكمون به كودكان خود آن ها را از فوايد نقاشي كشيدن بهره مند كنيد و بسياري از ويژگي هاي مثبت را در شخصيت آن ها تقويت كنيد.

پدر و مادر ها مي توانند با ترفند هايي ساده، تمايل و اشتياق كودكان به نقاشي كشيدن را در آن ها تقويت كنند. يكي از ترفند هاي افزايش اشتياق كودكان به نقاشي كشيدن اين است كه طرحي جذاب و هيجان انگيز كه به سلايق و علايق آن ها نزديك باشد و با روحيات آن ها سازگار باشد براي فرزندان خود انتخاب كنيد. به عنوان مثال كودكي خوش خوراك است و از غذا خوردن لذت مي برد، طرح و آموزش نقاشي شام مي تواند براي او بسيار هيجان انگيز باشد.

همچنين فرزند شما هنگام شروع به كشيدن نقاشي شام بايد طرح نهايي نقاشي شام را در ذهن خود تصور كند و تصوير سازي باعث تقويت قدرت تخيل در فرزند شما مي شود و همان طور كه مي دانيد يكي از مهم ترين ويژگي هاي كودكان باهوش قدرت قوي خيال پردازي در آن ها است. همچنين كودك در حين كشيدن نقاشي شام با الگو ها، طرح ها و رنگ هاي بسيار متفاوتي آشنا مي شود و زماني كه نقاشي شام خود را به پايان مي رساند و آن را به اطرافيان خود نشان مي دهد در واقع در حال تقويت و افزايش ويژگي اعتماد به نفس در شخصيت خود است. حتي اگر نقاشي شام او مورد انتقاد قرار بگيرد نيز روحيه ي انتقاد پذيري در شخصيت فرزند شما تقويت مي شود. با آموزش نقاشي شام به فرزندان خود، آن ها را از فوايد نقاشي كشيدن بهره مند كنيد. در وولك بيش از 200 نقاشي كودكانه وجود دارد، كه با هر يك از ان ها مي توانيد نكات زيادي را به كودكان ياد دهيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۴۶:۰۷ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ][ ۸۱ ][ ۸۲ ][ ۸۳ ][ ۸۴ ][ ۸۵ ][ ۸۶ ][ ۸۷ ][ ۸۸ ][ ۸۹ ][ ۹۰ ][ ۹۱ ][ ۹۲ ][ ۹۳ ][ ۹۴ ][ ۹۵ ][ ۹۶ ][ ۹۷ ][ ۹۸ ][ ۹۹ ][ ۱۰۰ ][ ۱۰۱ ][ ۱۰۲ ][ ۱۰۳ ][ ۱۰۴ ][ ۱۰۵ ][ ۱۰۶ ][ ۱۰۷ ][ ۱۰۸ ][ ۱۰۹ ][ ۱۱۰ ][ ۱۱۱ ][ ۱۱۲ ][ ۱۱۳ ][ ۱۱۴ ][ ۱۱۵ ][ ۱۱۶ ][ ۱۱۷ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی