web
web

نقاشي جوجه تيغي/نقاشي نگهبان/نقاشي كودكانه

 

دنياي كودك با انواع فعاليت هاي گروهي و لذتبخش آميخته شده است كه انجام تمامي آنها بسيار خاطره انگيز هستند. بازي و نقاشي كودكانه از جمله فعاليت هاي دروه كودكي است كه هرگز قديمي نمي شوند. كشيدن نقاشي هاي مختلف از حيوانات و خوردني ها و يا اطرافيان از جمله سوژه هاي نقاشي بسياري از كودكان هستند. كشيدن مشاغل مختلفي كه با آن مواجه مي شوند از جمله مواردي است كه بسياري از كودكان دوست دارند از آنها به عنوان موضوعات نقاشي كشيدن استفاده كنند. كشيدن نقاشي نگهبان يا پليسي كه از نزديك ديده اند و يا به آنها كمك كرده اند، در بين نقاشي هاي كودكان، نشان از تاثير اون شخص بر روي ذهن كودك است. كودكان دوست دارند مسائلي كه بر روي آنها تاثير گذار هستند را رسم كنند. بدين ترتيب تاثير آنها بيشتر هم خواهد شد.

كشيدن نقاشي حيوانات مختلف نيز از جمله مواردي است كه كودكان بسيار زياد از آن براي موضوعات نقاشي استفاده مي كنند. حيوانات بامزه و كوچولويي كه شايد نتوانند از نزديك به آن دست بزنند را بر روي كاغذ رسم مي كنند تا حداقل بدين صورت احساس ديدن آن را تجربه كنند. نقاشي جوجه تيغي يكي از اين نقاشي ها است. مطمئنا داشتن جوجه تيغي بعنوان حيوان خانگي براي كودكان به دليل داشتن تيغ هاي زياد، كمي تا قسمتي خطرناك است. اما اين امر مانع علاقه ي كودكان به اين حيوان بامزه نمي شود. كودكان با رسم جوجه تيغي در ابعاد و اشكال مختلف و رنگ آميزي آن به رنگ دلخواه خود، مي توانند يك جوجه تيغي بي خطر را هميشه در كنار خود داشته باشند.

كشيدن حيوانات و مواردي كه كودكان تاكنون از نزديك نديده اند، نشان از كنجكاوي و خلاقيت بالاي آنها در مورد محيط اطراف است. قرار دادن كودك در محيطي سالم كه بتواند در رشد و بهبود مهارت هاي بصري و خلاقيت او تاثير مثبت بگذارد، برعهده پدران و مادران است. شما به بعنوان پدر و مادر كودك وظيفه داريد زمينه اي براي كودك خود محيا كنيد تا ذهن خلاق او پرورش يابد و فرصتي براي استعدادهاي او ساخته شود. شكوفايي استعداد و مهارت هاي كودك تنها با كمك و حمايت روحي و رواني والدين امكان پذير است.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۹:۵۵:۰۴ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

نقاشي نان/نقاشي آب نبات/نقاشي كودكانه ساده

 

نقاشي كشيدن از خاطره انگيزترين و لذتبخش ترين دوره هاي كودكي است. نقاشي كودكانه ساده اي كه تا بزرگسالي براي شما به يادگار مي ماند و با مشاهده ي آن مي توانيد ياد دوران شيرين كودكي بيافتيد. نقاشي كشيدن براي كودكان از مزايا و فوايد زيادي برخوردار است. علاوه بر اينكه سرگرمي سالم و مفيدي براي وقت گذراني است، يك روش توسعه و بهبود مهارت هاي مختلف كودك نيز به شمار مي رود. شما به عنوان پدر و مادر كودك نوپا، كه زماني اين دوره را سپري كرده ايد به خوبي از مزايا و فوايد نقاشي كشيدن مطلع هستيد و مي توانيد اين دانش خود را براي پيشرفت و شكوفايي استعداد و خلاقيت كودك خود نيز به كار ببريد.

شما مي توانيد از طريق نقاشي به كودك خود در امور تحصيلي و آموزشي نيز كمك هاي زيادي كنيد. از همان كلاس اول از جمله اولين كلماتي كه به كودك آموزش داده مي شود نان است. شما مي توانيد در حين كمك تحصيلي به كودك خود با كشيدن نقاشي نان براي او در يادگيري و نوشتن حروف الفبا به او كمك كنيد. مسلما آموزش تصويري از تاثير بسيار بالايي برخوردار است. ذهن كودك علاوه بر ديدن شكل و ظاهر حروف، با ديدن ظاهر آن  بهتر مي تواند هنگام نوشتن، حروف را به خاطر آورده و بنويسد. بنابراين سعي كنيد با كشيدن نقاشي نان يا نقاشي آب نبات در حين آموزش و كمك به كودك خود در زمان يادگيري الفبا، كار را براي يادگيري آنها آسان و راحت تر كنيد.

كاربرد و مزاياي نقاشي كشيدن براي كودكان بسيار فراوان است و تنها شامل موارد آموزشي نمي شود. از ديرباز روانشناسان نقاشي كشيدن كودكان را روش كودك براي برقراري ارتباط با اطرافيان خود دانسته اند و هميشه از والدين خواسته اند كه به نقاشي و طرح ها و همچنين رنگ هايي كه كودك در نقاشي هاي خود از آنها استفاده مي كند توجه ويژه اي داشته باشند. والدين مي توانند از طريق نقاشي هاي كودكان خود با كودك خود بيشتر آشنا شده و از درون او با خبر شوند. كودكان با توجه به حال و هوايي كه دارند، نقاشي هاي خود را رنگ آميزي مي كنند در نتيجه رنگي كه در نقاشي ها به كار مي رود نشان دهنده از حال رواني كودك است.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۱۱:۰۴:۵۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

ليست مهد كودك ساري / شهريه مهد كودك قزوين / voolak.com

 

از جمله فعاليت هايي كه در مهد كودك هاي ساري انجام مي شوند عبارت اند از: سفالگري، نقاشي، شعرخواني، دستان گويي و… . كودك شما در مهد كودك استعداد خود را كشف مي كند و با دوستان جديد و افراد جديدي به جز خانواده خود ارتباط مي گيرد. مهد مهد كودك در ساري مي تواند تاثير بسيار مثبتي بر روي كودك شما دارد. ثبت نام در مهد كودك در ساري مي تواند به جاي داشتن تاثير مثبت بر روي شخصيت و تربيت فرزند شما، تاثيرات منفي داشته باشد بنابراين قبل از ثبت نام كودك خود در هر مهد كودك ساري، ليست مهد كودك هاي ساري را تهيه كنيد و بهترين مهد كودك ساري را براي كودك خود انتخاب كنيد. براي ديدن ليست مهد كودك ساري و ويژگي هاي متمايز هر مهد كودك در اين شهر مي توانيد به وبسايت كودكانه وولك مراجعه نماييد.

براي رفتن به وولك كافي است به نشاني اينترنتي اين وبسايت، يعني https://www.voolak.com سر بزنيد و در آنجا به انبوهي از محتواهاي سرگرم كننده و آموزشي براي كودكان خود دسترسي داشته باشيد.

مربي مهد كودك خوب در قزوين يا هر مهدكودك ديگري مهم ترين نقش را در هر مهد كودك در قزوين يا هر شهر ديگري ايفا مي كند. مربيان بايد توانايي، مهارت و دانش كافي را براي اين كار يعني مربي مهد كودك قزوين داشته باشند زيرا در صورتي كه مربي مهد كودك در قزوين اطلاعات و مهارت كافي را براي اين شغل نداشته باشد ممكن است به كودكان آسيب هاي جدي برساند. اخلاق و مهارت مربي مهد كودك قزوين انتخابي شما براي كودك خود مهم ترين ويژگي اي است كه شما بايد هنگام انتخاب بهترين مهد كودك قزوين براي فرزند خود به آن توجه داشته باشيد.

شهريه مهد كودك قزوين نيز با توجه به امكانات و برنامه هاي متعددي كه توسط هر مهد كودك براي فرزندان شما برنامه ريزي مي شود، تعيين مي شود. لذا بهتر است كه در انتخاب يك مهد كودك خوب در قزوين دقت كافي را به كار ببريد و همه ي المان هاي با اهميت را در نظر بگيريد.

 

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۲۱:۴۸ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

شهريه مهد كودك رشت / ليست مهد كودك اصفهان / https://www.voolak.com

 

شهريه مهد كودك رشت يا به طور كلي قيمت مهد كودك رشت بستگي به امكاناتي كه آن مهد كودك در اختيار شما و فرزند شما قرار مي دهد دارد. البته پيشنهاد ما اين است كه به دليل صرف هزينه كمتر كودك خود را به مهد كودكي كه از كيفيت قابل قبولي برخوردار نيست ثبت نام نكنيد چرا كه همان طور كه به اين موضوع اشاره شد، مربي مهد كودك نقش بسيار مهمي در رشد و تربيت اخلاقي و شخصيتي كودك شما ايفا مي كند.

رفتن به مهد كودك باعث تقويت و افزايش اعتماد به نفس و خود باوري در كودكان شما مي شود. همچنين باعث رشد عاطفي آن ها نيز مي شود. كودكان شما در مهد كودك رشت ياد مي گيرند تا احساسات خود را بيان كنند و اين كار از اضطراب و استرس آن ها در هر موردي كم مي كند.  حضور در مهد كودك رشت باعث مي شود تا كودكان شما استعداد خود را كشف كنند بنابراين حضور در مهد كودك رشت باعث شكوفايي استعداد كودك شما مي شود. براي بررسي بيشتر مهد كودك هاي اين شهر، به شما پيشنهاد مي كنيم تا به وبسايت وولك https://www.voolak.com مراجعه نماييد.

تقريبا همه كودكان دوست دارند تنها نباشند و در زمان هاي بيداري با همسالان خود در ارتباط باشند، اين ارتباط مي تواند به صورت بازي كردن با آن ها يا صحبت كردن و همفكري با همسالانشان باشد؛ به همين دليل است كه مهد كودك ها براي كودكان از جذابيت خاصي برخوردارند؛ مكاني پر از كودكان هم سن و سال كه امكان بازي و سرگرمي و شيطنت با يكديگر را دارند. اما اين كه بهترين زمان براي به مهد كودك رفتن كودكان چه سني است و تا چه سني بايد كنار والدين باشند و چه زماني جداشدن براي آن ها سهل مي شود، موضوعي بسيار مهم است.

برنامه هاي آموزشي نظير آموزش زبان هاي خارجي، قرآن، هنر و نقاشي، ورزش و سرگرمي و برنامه هاي تفريحي مانند تعيين زماني خاص براي بازي با بچه ها، برگزاري جلسات داستان خواني و شعر خواني براي بچه ها، بازي هاي فكري و آموزشي با كودكان از جمله برنامه هاي متداول بهترين مهد كودك هاي اصفهان به شمار مي آيند كه تمامي آن ها را مي توانيد در ليست مهد كودك اصفهان مشاهده نماييد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۲۳:۴۹ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

مهد كودك اراك / مهد كودك در بندرعباس   / https://www.voolak.com

 

مهد كودك يا كودكستان مكاني است كه تاثير بسيار زيادي بر روي شكل گيري شخصيت كودك شما دارد زيرا مهد كودك اولين مكاني است كه كودك شما پس از خانواده حضور در آن را تجربه مي كند بنابراين تمامي رفتار هاي اجتماعي كودك شما در مهد كودك شكل مي گيرد.

هر مهد كودكي كه كودك خود را در آن ثبت نام مي كنيد بايد ويژگي هاي خاصي را داشته باشد البته ملاك والدين براي انتخاب مهد كودك در بندر عباس يا هر شهري كه در ساكن هستند متفاوت است اما تعدادي ملاك و ويژگي هاي ثابت وجود دارند كه چه بهترين مهد كودك بندر عباس چه هر مهد كودك بندرعباس ديگري بايد به آن ها توجه ويژه داشته باشد. البته به طور كلي مهد كودك هاي بندرعباس از كيفيت خوبي برخوردار هستند.

مهد كودك هاي خوب اراك معمولا آن دسته از مهد كودك اراك هستند كه ويژگي ها و امكانات خاص تري نسبت به ساير مهد كودك هاي اراك دارند. يكي از ويژگي هاي مثبت يك مهد كودك اراك اين است كه به برنامه ي تغذيه ي كودكان توجه ويژه شود. زير تغذيه يكي از دغدغه هاي بزرگ همه ي والدين است. برنامه غذايي مناسب براي كودكان مي تواند بسيار كم كننده و مفيد باشد. بي شك يك انتخاب مناسب در بين مهد كودك هاي خوب اراك، بايد برنامه غذايي منظمي را براي كودكاني كه در آن مهد كودك اراك ثبت نام مي كنند ارائه دهد. هزينه مهد كودك اراك بستگي به موارد زيادي دارد از جمله امكانات، ويژگي ها، مربيان، دوزبانه بودن مهد كودك اراك، موقعيت جغرافيايي و … بستگي دارد. شما مي توانيد با بررسي ليست مهد كودك هاي اراك در وبسايت وولك به نشاني https://www.voolak.com ، مناسب ترين مهدكودك را چه از نظر هزينه مهد كودك در اراك چه از نظر ساير ويژگي ها براي كودك خود انتخاب كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۰۶:۲۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

نقاشي دريم كچر / نقاشي دريا / وولك

 

زماني كه كودك در حال كشيدن نقاشي دريم كچر است بايد الگو ها، طرح ها و رنگ هاي متفاوت را انتخاب و سپس با يكديگر تركيب كند. اين امر باعث افزايش و تقويت قدرت تصميم گيري در شخصيت كودك شما مي شود. همچنين زماني كه فرزندتان نقاشي دريم كچر خود را به پايان مي رساند و آن را به اطرافيان خود نشان مي دهد، اعتماد به نفس در شخصيت او تقويت مي شود و همان طور كه مي دانيد اعتماد به نفس يكي از مهم ترين ويژگي هاي هر شخصيتي است كه بايد از سن كم به آن توجه شود چرا كه شخصيت افراد در كودكي شكل مي گيرد. با آموزش نقاشي دريم كچر، كودك خود را از فوايد نقاشي كشيدن بهره مند كنيد.

كودكاني كه از سن بسيار كم به انجام فعاليت ها، سرگرمي و بازي هايي كه با هنر همراه است مي پردازند (مانند: كشيدن نقاشي دريم كچر) در آينده افرادي بسيار خلاق تر و موفقيت تر خواهند بود. انجام كار هاي هنري باعث مي شود تا خلاقيت كودك شما افزايش پيدا كند.

همانطور كه مي دانيد روانشناسان متخصص كودك معتقدند كه آموزش غير مستقيم به كودك بيشترين بازدهي را بر روي آن ها دارند و همچنين در زمان آموزش كودك شما هنگام يادگيري از بازي و سرگرمي لذت بسيار زيادي خواهد برد. كودكان امروزي علاقه ي بسيار زياد به سپري كردن وقت خود با كنسول هاي بازي يا حضور در فضاي مجازي دارند. اين كه شما بتوانيد با فعاليتي مثل نقاشي دريا كودك خود را براي ساعاتي از اين فضا ها دور كنيد مي تواند كمك بسيار زيادي به رشد شخصيتي كودك شما كند. زيرا كشيدن نقاشي دريا يا طرح هاي نقاشي كودكانه ي ديگر بسيار از ويژگي هاي مثبت را در شخصيت كودك شما افزايش مي دهد. از فوايدي كه كشيدن نقاشي دريا بر روي شخصيتي كودك شما دارد مي تواند به افزايش خلاقيت و اعتماد به نفس اشاره كرد. با آموزش نقاشي دريا به كودكان خود در وولك آن ها را از فوايد نقاشي كشيدن بهره مند كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۵۰:۰۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

نقاشي سيب زميني / نقاشي يخ / وولك

 

طرح نقاشي سيب زميني مي تواند طرحي دوست داشتني براي كودكان باشد چرا كه اكثر كودكان به سيب زميني سرخ شده علاقه دارند. بنابراين كشيدن نقاشي سيب زميني مي تواند آن ها را به وجد بياورد. شما مي توانيد با آموزش نقاشي سيب زميني به كودكان خود آن ها را از فوايد كشيدن نقاشي كودكانه بهره مند كنيد.

زماني كه كودك شما نقاشي سيب زميني خود را به اتمام مي رساند در واقع فعاليتي را به پايان رسانده است و اين امر باعث افزايش و تقويت يكي از مهم ترين ويژگي هاي شخصيتي يعني اعتماد به نفس در كودك مي شود. اعتماد به نفس كافي يكي از شروط سلامت روان است و از آن جايي كه شخصيت افراد در كودكي شكل مي گيرد بنابراين از سن بسيار كم بايد به ميزان اعتماد به نفس توجه ويژه شود. در غير اين صورت كودكان در بزرگسالي دچار اختلالات متفاوتي خواهند شد.

زماني كه كودك شروع به كشيدن نقاشي يخ مي كند بايد طرح نهايي نقاشي يخ را در ذهن خود تصور كند و اين امر باعث افزايش قدرت خيال پردازي او مي شود. قدرت خيال پردازي قوي باعث مي شود تا كودكاني باهوش تر پرورش يابند. همچنين در مسير ترسيم نقاشي يخ كودك بايد طرح ها، الگو ها و رنگ هاي متفاوت را انتخاب و باهم تركيب كند.

اين كار نيز باعث افزايش و تقويت قدرت تصميم گيري در او مي شود. همچنين زماني كه فرزند شما نقاشي يخ خود را به پايان مي رساند در واقع اعتماد به نفس را در شخصيت خود تقويت مي كند. همان طور كه مي دانيد اعتماد به نفس يكي از مهم ترين ويژگي هاي شخصيتي است كه بايد از دوران كودكي به آن توجه شود در غير اين صورت در بزرگسالي شخصيت فرد دچار اختلالات متفاوتي خواهد شد. حتي اگر از نقاشي يخ كودك انتقاد شود نيز روحيه ي انتقاد پذيري در كودك شما تقويت مي شود.

نقاشي هاي كودكانه و تاثيرات هر يك از ان ها روي كودك خود را در وبسايت وولك دنبال كنيد.

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۴۸:۴۸ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

نقاشي روز مادر / نقاشي گنجشك / https://www.voolak.com

 

مادر يكي از زيبا ترين و بزرگ ترين مخلوقات خداوند در زمين است. ما ايرانيان روز مادر كه در تاريخمان ثبت شده جشن ميگيريم. معمولا كودكان ذوق فراواني نسبت به اين روز از خود نشان مي دهند و به عنوان هديه در حد وسع خود برخي از كارهاي خود را به مادرشان هديه مي دهند. نقاشي روز مادر يكي از اين هدايا است. نقاشي روز مادر مي تواند بدون هيچ الگويي كشيده شود يا كودك مي تواند نقاشي براي روز مادر را از طريق مختلف الگو برداري كند. با ما همراه باشيد تا ويدئوي نقاشي رزو مادر ساده را باهم تماشا كنيم و در مورد اين روز زيبا و نقاشي كودكانه روز مادر توضيح دهيم.

نقاشي گنجشك يكي از بهترين نقاشي هايي است كه كودئك مي تواند آن را بكشد. نقاشي گنجشك از جمله نقاشي هايي است كه مي توان در آن از رنگ هاي متفاوت و جذاب استفاده كرد. نقاشي گنجشك به سادگي كشيده مي شود و نتيجه نهايي آن بسيار جذاب و زيبا است. از جمله نقاشي هاي كودكانه اي است كه مي توان در مدرسه و مهد كودك نيز ان را اموزش داد و در نهايت از كودكان بخواهيد آن را براي شما بكشند. كودكان با كشيدن نقاشي گنجشك مي توانند از برخي آموزش حيوانات و پرندگان بهره مند شوند و بهترين ها را نقاشي كنند و يا زمان ورود به مدرسه اطلاعات بيشتري به نسبت همسالان خود داشته باشند.

براي تماشاي ويدئوي نقاشي گنجشك در وولك مي توانيد از همين صفحه وارد شويد يا به بخش نقاشي ها وارد شده و همه نقاشي ها را دريافت كنيد. تماشاي نقاشي گنجشك در وولك به صورت رايگان و انلاين است و نياز به كلاس نقاشي در اين سايت از بين رفته پس با داشتن ويدئوهاي نقاشي در اين سايت ديگر نيازي به كلاس نقاشي براي كودكان وجود ندارد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۰۱:۴۸ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

كاردستي چهار فصل / كاردستي گاوصندوق / وولك

 

كاردستي چهارفصل به صورت كاملا ساده ساخته مي شود و اصلا نيازي به كمك كسي نيست و كودك مي تواند آن را به تنهايي بسازد؛ در نهايت وظيفه والدين است كه كودك را تشويق كنند تا بهترين كاردستي ها را در آينده بسازد و به اين كار خود ادامه دهد و استعداد هاي خود را از اين راه كشف كند. كاردستي چهار فصل به سادگي ساخته مي شود و ساخت آن به طوري نيست كه نياز باشد كسي بر كودك نظارت داشته باشد و بهتر است خود كودك آن را بسازد تا حس استقلال نيز به او دست دهد. كاردستي چهار فصل را مي توانيد ابتدا خودتان بسازيد و سپس آن را بهخ كودك نشان داده تا او هم از شما الگو برداري كند زيرا كودك از والدين خود به خوبي الگو برداري مي كند و كاري كه از مادر و پدر مي آموزد را هميشه خوب مي داند و براي آن وقت مي گذارد.

براي تماشاي ويدئوي كاردستي گاوصندوق مي توانيد همراه ما باشيد و ويدئوي را در قسمت بالا تماشا كنيد. كاردستي گاوصندوق مي تواند به سادگي ساخته شود و نيازي به تخصص خاصي ندارد در عين حال هم ساختار پيچيده و جالبي دارد كه در نهايت نتيجه بخش خواهد بود. براي اينكه بتوانيد ويدئوي كاردستي گاوصندوق را تماشا كنيد مي توانيد به سايت وولك مراجعه كنيد و در كنار آن ديگر ويدئو ها را نيز تماشا كنيد. كودكان سرمايه هاي ارزشمند زندگي هستند و بايد به آن ها توجه شود و در كنار آن ها بود. يك كاردستي گاوصندوق ساده كه با كمك شما تهيه شود كار كوچكي است كه كودك را سرگرم مي كند و او نيز متوجه ارزشي كه براي شما دارد و وقتي كه براي او مي گذاريد مي شود.

كاردستي هاي بيشتر و فيلم ها و ايده هاي سرگرمي كودك خود را مي توانيد در وبسايت كودكانه وولك دنبال كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۵۳:۲۸ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

كاردستي ميكي موس / كاردستي نظم دهنده ميز / https://www.voolak.com

 

كودكان امروزي به نسل شبكه ملقب هستند و به گذراندن اوقات فراغت خود با كنسول هاي بازي، گوشي هاي همراه هوشمند و ديگر تجهيزات الكتريكي علاقه ي زيادي دارند. به همين دليل براي دور كردن اين كودكان از فضاي مجازي و بازي هاي ديجيتال بايد ترفند هاي هوشمندانه اي به كار بگيريد. انتخاب يك طرح و ايده ي مناسب با روحيات كودك و نزديك به سلايق او مي تواند اولين قدم باشد. به عنوان مثال طرح كاردستي ميكي موس مي تواند طرحي جذاب براي كودكان باشد چرا كه ميكي موس يكي از كاركتر هاي جذاب كودكانه است كه اكثر كودكان آن را دوست دارند. بنابراين اگر مي خواهيد كودك خود را به ساخت كاردستي و فعاليتي كه براي او مفيد باشد سرگرم كنيد، مي توانيد مشغول آموزش ساخت كاردستي ميكي موس به فرزند خود شويد.

يكي از موارد تربيتي كه بايد خانواده ها براي فرزند خود ايجاد كنند نظم و ترتيب است. گاهي از كودكان خود مي خواهيد براي نظم اتاق آن را تميز كنند يا لباس هاي خود را تا كنند. يكي از خلاقيت هاي جالبي كه مي توان براي داشتن نظم بكار برد، ساخت كاردستي نظم دهنده ميز است. كاردستي نظم دهنده ميز با تكه هاي مقوا بسيار ساده ساخته مي شود و زيبايي خاصي دارد.

براي ساخت كاردستي نظم دهنده ميز نياز به مقوا، قيچي، خطكش و چسب داريد. اگر استفاده از قيچي براي كودك سخت و خطرناك است، خودتان قبل از ساخت كاردستي نظم دهنده ميز آن را قيچي شده و آماده به كودك بدهيد. اندازه هر مقوا در كليپ كاردستي نظم دهنده ميز گفته شده و با دقت ان را قيچي بزنيد.

وبسايت كودكانه وولك به نشاني https://www.voolak.com با در بر داشتن صدها كاردستي و نقاشي و داستان هاي كودكانه كوتاه و بلند و آموزنده براي كودكان شما، مي تواند كودكان را تا ساعت ها در خانه سرگرم كرده و لحظات خوشي را براي آن ها به ارمغان آورد.

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۳۵:۴۴ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ][ ۸۱ ][ ۸۲ ][ ۸۳ ][ ۸۴ ][ ۸۵ ][ ۸۶ ][ ۸۷ ][ ۸۸ ][ ۸۹ ][ ۹۰ ][ ۹۱ ][ ۹۲ ][ ۹۳ ][ ۹۴ ][ ۹۵ ][ ۹۶ ][ ۹۷ ][ ۹۸ ][ ۹۹ ][ ۱۰۰ ][ ۱۰۱ ][ ۱۰۲ ][ ۱۰۳ ][ ۱۰۴ ][ ۱۰۵ ][ ۱۰۶ ][ ۱۰۷ ][ ۱۰۸ ][ ۱۰۹ ][ ۱۱۰ ][ ۱۱۱ ][ ۱۱۲ ][ ۱۱۳ ][ ۱۱۴ ][ ۱۱۵ ][ ۱۱۶ ][ ۱۱۷ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی