web
web

پكيج دوربين مداربسته/دوربين ثبت وقايع خودرو/دوربين مدار بسته

 

متاسفانه به دليل بي احتياطي رانندگان و رعايت نكردن قوانين راهنمايي و رانندگي، آمار تصادفات همراه با تلفات مالي و جاني بسيار افزايش پيدا كرده است. در اكثر موارد نيز، تا هنگامي كه پليس به صحنه تصادف برسد و شرايط را بررسي و مقصر را مشخص كند، بين رانندگان بحث و جدل زيادي رخ مي دهد. براي پيشگيري از وقوع مشكلاتي بيشتر از تصادف، اكثر شركت هاي بيمه براي خودروهاي تحت بيمه خود دوربين ثبت وقايع خودرو نصب مي كند. هر چند اكثر شركت هاي سازنده خودرو، به طور پيشفرض دوربين ثبت وقايع خودرو را در محصولات خودت قرار مي دهند، اما براي خودروهايي فاقد دوربين ثبت وقايع خودرو، مالك آن مي تواند هر زمان كه مايل بود اين دوربين را خريداري و نصب كند. از مزايا و فوايد اين دوربين علاوه در حل و فصل تصادفات، مي توان به ثبت وقايع در زماني كه راننده در ماشين حضور ندارد نيز اشاره كرد. ممكن است ماشين خود را در مكاني پارك كرده و پس از بازگشت به آن متوجه شكسته شدن شيشه و يا به سرقت رفتن لاستيك آن شويد. در همچين مواقعي مي توانيد از تصاويري كه دوربين ثبت وقايع خودرو ثبت كرده است براي يافتن مقصر و يا سارق كمك بگيريد. امروزه برخي از دوربين هاي ثبت وقايع خودرو به قابليت هاي نظير ارسال تصاوير به صورت پخش مستقيم و حتي ارسال و دريافت صوت از درون كابين ماشين، مجهز شده اند كه بسيار كاربردي هستند.

از آنجايي كه براي همگي ما، آرامش و امنيت عزيزان مان در اولويت قرار دارد، هميشه به دنبال راه حلي براي افزايش آن هستيم. يكي از گزينه هاي پيش روي ما، خريد و نصب دوربين مدار بسته و ديگر سيستم هاي امنيتي و نظارتي مختلف براي محل زندگي و كسب و كارمان است. شركت و سايت هاي فروشنده اين خدمات با قرار دادن انواع پكيج دوربين مداربسته در ميان محصولات پيشنهادي خود، سعي در كمك و راهنمايي افراد بي تجربه در اين امر دارند. اكثر اين پكيج هاي دوربين مداربسته با در نظر گرفتن تمامي امكان و شرايط مختلف آب و هوايي و هماهنگي با ديگر ابزارهاي پكيج، چيده شده اند. بدين ترتيب تمامي اين دوربين هاي مداربسته علاوه بر انجام وظايف خود، مي توانند به نحوي تكميل كننده و حمايت كننده ديگر دوربين ها باشند.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۵۷:۴۸ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

مهد كودك كرمان / ليست مهد كودك ايلام / وولك

 

مهد كودك يا كودكستان هر دو نام اولين مكاني هستند كه كودك شما به دور از پدر و مادر و خانواده ي خود در حضور پيدا مي كند و براي حضور در مكان هاي اجتماعي بيشتر خود را آماده مي كند. بزرگ ترين كمكي كه شما با ثبت نام كودك خود در بهترين مهد كودك كرمان يا هر شهري كه در آن ساكن هستيد مي كنيد اين است كه كودك خود را براي رفتن به مدرسه آماده مي كنيد. رفتار هاي اجتماعي و اعتماد به نفس كودك خود را تقويت مي كنيد و به او در رشد شخصيتي اش كمك مي كنيد. در ادامه به بررسي جزئي تر هر كدام از اين موارد مي پردازيم تا بيشتر به اهميت حضور كودكانتان در بهترين مهد كودك كرمان يا هر شهري كه در آن ساكن هستيد، پي ببريد.

بررسي ليست مهد كودك ايلام از اهميت بسيار ويژه اي برخوردار است. زيرا در صورتي كه شما ليست مهد كودك ايلام را مورد بررسي دقيق قرار ندهيد ممكن است مناسب ترين و بهترين مهد كودك ايلام را كه با سليقه فرزندتان همخواني داشته باشد براي او انتخاب نكنيد و در نتيجه كودك شما هنگام ورود به مهد كودك ايلام انتخابي شما احساس خوبي را دريافت نكند و از رفتن به محيط هاي اجتماعي به دور از خانواده خود دلزده شود. بنابراين با بررسي دقيق ليست مهد كودك ايلام يك مهد كودك خوب در ايلام را براي فرزند خود انتخاب كنيد.

در وولك مي توانيد به انبوهي از محتواهاي آموزشي و سرگرم كننده براي كودكان خود دسترسي داشته باشيد. داستان هاي صوتي و تصويري و كارتون هاي متعدد براي كودكان، و هم چنين امكان ساخت كاردستي و نقاشي هاي متنوع براي فرزندان شما در وولك فراهم آمده است تا شما عزيزان بتوانيد بدون هيچ دغدغه ذهني، ساعت ها كودكان خود را سرگرم كنيد و همزمان به رشد شخصيتي و تربيت كودكان خود بپردازيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۴۸:۲۶ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دوربين ماركت/ دوربين ماشين/پكيج دوربين مداربسته اقتصادي

 

پيشرفت تكنولوژي و فناوري باعث شده است گزينه هاي امنيتي بسيار زياد و متنوعي در اختيار مردم قرار بگيرد. فراواني حق انتخاب همان طور كه مي تواند مفيد باشد، ممكن است بر سرعت انتخاب نيز تاثير بگذارد. گزينه هاي زياد نيز ممكن است باعث سردرگمي افرادي شود كه براي اولين بار قصد استفاده از اين خدمات را دارند. قطعا خريد سيستم امنيتي براي افرادي كه اطلاعات خاصي در اين زمينه ندارد، كار ساده اي نخواهد بود. محصولات متنوع، شركت هاي سازنده با نام هاي تجاري بزرگ و همچنين انواع مختلف دوربين ها و سيستم هاي امنيتي و نظارتي كه انتخاب را براي هر فرد حرفه اي و تازه كاري سخت و دشوار مي كند. كمك گرفتن از كارشناسان فني متخصص امور امنيتي براي خريد سيستم ها و دوربين هاي مدار بسته، فكر خوبي خواهد بود. شايد جالب باشد بدانيد سيستم هاي امنيتي براي خودرو نيز وجود دارد. امروزه بسياري از خودروهاي جديد به طور پيش فرض به دوربين ماشين و جي پي اس خودرو مجهز هستند. اين نشان از كاربردهاي فراوان تكنولوژي در تمامي ابعاد زندگي ما، مي دهد.

پس از انتخاب، تهيه سيستم هاي امنيتي و نظارتي از مكاني قابل اعتماد و با قيمت مناسب، مشكل بعدي اي است كه بايد با آن روبرو شويم. سايت دوربين ماركت از جمله سايت هاي است كه  ساليان سال به طور تخصصي و حرفه اي در زمينه سيستم هاي امنيتي فعاليت مي كند. متخصصين و كارشناساني كه در دوربين ماركت فعال هستند مي توانند به شما در انتخاب بهترين و مناسب ترين سيستم هاي امنيتي كمك كندكارشناسان و متخصصين سايت دوربين ماركت مي توانند با توجه به انتظارات شما و همچنين شرايط مكاني كه قصد نصب سيستم امنيتي در آنجا را داريد، در انتخاب صحيح به شما ياري برسانند. سايت دوربين ماركت داراي پكيج هاي دوربين هاي مدار بسته متنوعي است كه مي توانيد از آن ها نيز استفاده كنيد. پكيج دوربين مدار بسته اقتصادي كه دوربين ماركت به شما پيشنهاد مي دهد، شامل چندين دوربين مدار بسته با بهترين قيمت است كه قطعا شما را مشتاق به خريداري و استفاده از آنها خواهد كرد. دوربين ماركت علاوه بر فروش سيستم هاي امنيتي و دوربين هاي مدار بسته، داراي مطالب و محتواهاي آموزشي فراواني نيز مي باشد. مطالب و اخبار موجود در سايت براي كساني كه به تازگي قصد آشنايي و يا خريد سيستم هاي امنيتي را دارند، بسيار موثر خواهند بود.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۱۲:۴۵:۵۵ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دوربين داهوا/جي پي اس ماشين/دوربين مداربسته در دوربين ماركت

 

امروزه شاهد تاثيرات پيشرفت تكنولوژي بر تمامي ابعاد زندگي خود هستيم. شايد يكي از صنعت هايي كه از باقي صنايع بيشتر تحت تاثير تكنولوژي قرار دارد، صنعت خودرو سازي است. امروزه اكثر خودرهاي لوكس دنيا مجهز به جديدترين دوربين ها، اينترنت اشيا و پيشرفته ترين جي پي اس ماشين هستند. بسياري از لوازم جانبي خودرو نيز به تكنولوژي وابسته است. يكي از مفيد ترين آنها، جي پي اس ماشين است. جي پي اس و يا ردياب خودرو، دستگاهي كوچك است كه مي توان در ماشين و يا حتي موتور خود نصب كنيد. منبع تغذيه جي پي اس ماشين باتري است، نوع باتري به كار رفته در برخي مدل ها به گونه اي است كه حتي به مدت يك سال نيز نيازي به شارژ مجدد نيست. براي مواقعي كه نمي دانيد كدام مسير كم ترافيك تر يا كم خطرتر است، و يا هنگام به سرقت رفتن خودرو، جي پي اس مي تواند به كمك شما بيايد. بدين ترتيب با نصب جي پي اس درون ماشين خود، نه تنها خودتان بلكه ماشين نيز هرگز گم نمي شود. جي پي اس قابليت ها و توانايي هاي ديگري نيز جز يافتن بهترين مسير و يا يافتن خودرو نيز دارد. جي پي اس هايي كه به تكنولوژي روز دنيا مجهز هستند، قابليت هايي مانند ضبط و ارسال صداي داخل ماشين، اطلاع رساني از روشن ماندن خودرو، هشدار باز بودن درب ها و يا حتي خاموش و روشن كردن خودرو از راه دور را نيز دارا هستند.

اگر براي انتخاب و مقايسه برند سيستم امنيتي و نظارتي خود دچار سرگردمي هستيد، مي توانيد از راهنمايي هاي سايت هاي آنلاين فعال در اين زمنيه كمك بگيريد. هر چند گاهي هرچقد هم در زمينه اي بي تجربه باشيد ولي ممكن است با برخي اسامي شركت ها و برندها آشنا باشيد. از جمله برندهاي مطرح و معتبر حال حاضر در زمينه سيستم هاي امنيتي و نظارتي، شركت داهوا است. شركت داهوا به دليل كيفيت بالاي محصولات و همچنين تنوع و ظاهري اي كه در انواع محصولات خود ايجاد مي كند، يكي از پيشنهادات مطمئن متخصصان و كارشناسان به مشتريان خود است. شما مي توانيد با خريد يكي از انواع دوربين داهوا و نصب آن براي منزل و يا محل كار خود، خيال خود را بابت امنيت هر دو مكان راحت كنيد. اگر قصد خريد و يا آشنايي با سيستم هاي امنيتي و نظارتي را داريد، سايت دوربين ماركت مي تواند به شما كمك كند.  شما مي توانيد انواع سيستم هاي امنيتي و نظارتي و همچنين انواع دوربين مداربسته در دوربين ماركت پيدا كرده و با يكديگر مقايسه و سپس خريداري كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۱۲:۱۳:۱۸ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

قيمت دوربين لامپي/قيمت پكيج دوربين مدار بسته/خريد دوربين مدار بسته

 

زماني كه قصد خريد وسيله اي را داريم، هر چقدر هم بگوييم كه اولويت ما كيفيت است اما باز هم قيمت آن براي همه مهم است. همه دوست دارند تا با حداقل قيمت بهترين كيفيت را دريافت كنند ولي اين امر براي همه مواقع و شرايط امكان پذير نيست. هنگام خريد دوربين مدار بسته و سيستم امنيتي هم نيز همچين مساله اي پيش مي آيد. سيستم هاي امنيتي و دوربين هاي مدار بسته نيز با توجه به امكانات و قابليت هاي آن ها از تنوع قيمتي مختلفي برخوردار هستند. به دليل افزايش تقاضا و نياز مردم به تهيه سيستم هاي امنيتي، بسياري از شركت هاي امنيتي اقدام به فروش سيستم هاي امنيتي خود به صورت پكيج كرده اند. قيمت پكيج دوربين مدار بسته با توجه به كيفيت و تعداد دوربين هاي مدار بسته و همچنين برند توليد كننده آن ها، با يكدگير متفاوت خواهند بود. اما از آنجايي كه تهيه دوربين مدار بسته به تنهايي ممكن است كار دشواري باشد و شايد از لحاظ مالي نيز بصرفه نباشد، شما مي توانيد با خريد پكيج هاي دوربين مدار بسته چندين محصول را همزمان و با قيمتي بسيار مناسب تر تهيه كنيد.

 شما هنگام خريد بايد با توجه به انتظاراتي كه از محصول مورد نظر داريد، قيمت آن را نيز با ديگر محصولات مشابه مقايسه كنيد. مسلما قيمت دوربين لامپي در تمامي برندهاي موجود يكسان نخواهد بود. انتخاب شركت سازنده ي آن محصول كه از كيفيت مناسب و مطلوبي نيز برخوردار باشد، كار بسي سخت است. از آنجايي كه خريد دوربين هاي مدار بسته و سيستم هاي امنيتي از اهميت بسيار بالايي برخوردار هستند، بايد به كيفيت و كارآيي آن ها نيز توجه كرد. كاربرد و عملكرد هر دوربين با توجه به مكاني كه قصد قرار گرفتن در آن را دارد، مشخص مي شود. ممكن است در برخي مكان ها لازم باشد از دوربين هاي مدار بسته واي فاي استفاده شود و در برخي ديگر استفاده از دوربين هاي مدار بسته ديد در شب به شما توصيه شود. شما مي توانيد هنگام خريد با كارشناسان و متخصصين در زمينه نصب و فعالسازي دوربين هاي مدار بسته مشورت كنيد تا در انتخاب بهترين سيستم امنيتي با توجه به نيازتان شما را راهنمايي كنند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۱۱:۲۰:۲۱ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

كاردستي بالن/كاردستي تنگ ماهي/وولك

 

سايت وولك از جمله سايت هايي است كه به صورت تخصصي در زمينه كودك فعاليت مي كند. اين سايت پر از مطالب و آموزش هايي است كه نه تنها كودكان، بلكه شما پدران و مادران نيز مي توانيد از آنها بهره ببريد. شما ميتوانيد با استفاده از آموزش هاي ويديويي رايگاني كه در سايت وولك قرار دارند، كودك خود را براي ساعات متعددي سرگرم كنيد. كودك در حين سرگرم شدن، مي تواند فعاليتي جديد بياموزد و مهارت هاي خود را نيز بهبود بخشد. بسياري از فعاليت هاي هستند كه براي مهارت هاي حركتي و حافظه اي و همچنين بينايي كودك بسيار مفيد هستند. كاردستي از جمله اين فعاليت هاي مفيد و سرگرم كننده است. كودكان با ساخت كاردستي شروع به خلق آثاري جالب و جذاب مي كنند كه باعث مي شود اعتماد به نفس آنها براي انجام فعاليت هاي مستقل نيز افزايش يابد. طرح هاي متنوع و زيادي در سايت وولك وجود دارد كه مي توانيد با آموزش آنها و يا حتي ساخت آنها همراه با كودك خود نه تنها اوقات خوش و لذتبخشي در كنار هم داشته باشيد، بلكه اهميت خودتان نسبت به فرزندتان را نيز نشان خواهيد داد.

از بين چندين طرح متنوعي كه در سايت وولك مي توانيد مشاهده كنيد طرح ها و ايده هايي خاصي وجود دارد كه شايد ساخت آنها خالي از لطف نباشد. كاردستي تنگ ماهي از جمله اين طرح ها است كه شايد ساخت آن به صورت عادي به ذهن كودك نرسيد. شايد تنها تصويري كه كودكان از تنگ ماهي داشته باشند، تنگ ماهي وسط سفره هفت سين باشد، بنابراين ممكن است كاردستي تنگ ماهي آنها نيز همانند آن تصور ذهني ساخته شود. شما مي توانيد از اين كاردستي زيباي كودك در دكور خانه نيز استفاده كنيد تا كودك نسبت به كار خود احساس غرور كند.

طرح هاي ساده تري هم هستند كه مي توانيد براي شروع ساختن كاردستي از آنها استفاده كنيد. ساخت كاردستي بالن براي كودك مي تواند جالب و هيجان انگيز باشد. شما مي توانيد هنگام ساخت كاردستي بالن درباره نحوه هوا رفتن و همينطور سفرهايي كه در دوران قديم با اين وسيله صورت مي گرفت براي كودك خود بگوييد و او را با اين وسيله نقليه هوايي جالب آشنا كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۹:۴۴:۰۰ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

كاردستي هويج/كاردستي روباه/وولك

 

سايت وولك، يك سايت تخصصي در حيطه كودكان است كه مي توانيد با ورود به آن به صدها ويديوي آموزش نقاشي و كاردستي كودكانه دسترسي پيدا كنيد. از آنجايي كه ساخت كاردستي و همچنين نقاشي كشيدن براي پرورش استعدادها و شكوفايي خلاقيت كودك از فوايد زيادي برخوردار است، بسياري از والدين سعي در تشويق كودكان خود به انجام اين فعاليت ها دارند. ساخت كاردستي فوايد بسيار زيادي براي سلامت روح و روان كودك شما دارد. زماني كه كودك شما از سن خيلي كم ساخت انواع كاردستي را آغاز مي كند، درواقع درحال پرورش قواي ذهني و مهارت هاي جسمي خود است. بنابراين شما مي توانيد از راه غيرمستقيم و با بازي و سرگرمي مانند كشيدن نقاشي اردك يا هر طرح نقاشي كودكانه ي ديگري عضلات فرزند خود را تقويت كنيد. همچنين از فوايد عاطفي مي توان به روشي جديد براي بروز احساسات اشاره كرد.

كودكان به خصوص زماني كه كم سن و سال هستند به حيوانات علاقه بسيار زيادي دارند. از آنجايي كه امكان نگه داري بسياري از حيوانات در منزل وجود ندارد، ساخت كاردستي روباه يا طرح هاي ديگر يكي از راه هاي نزديك كردن كودك به حيوان مورد علاقه اش است. كودكان وقتي ببينند كه مي توانند با صرف كمي وقت و حوصله، دست به ابتكار خاصي بزنند نسبت به خود احساس غرور و افتخار خواهند كرد. همين امر انگيزه آنها براي ادامه فعاليت كاردستي را افزايش مي دهد.

شما مي توانيد از كاردستي براي تغيير نظر كودك در رابطه با برخي خوراكي هاي مفيد كه تمايلي به خوردن آنها ندارد نيز استفاده كنيد. بسياري از كودكان از خورده سبزيجات فراري هستند. شايد اگر كودك بتواند كاردستي هويج و يا كاردستي كلم را كه علاقه اي به خوردن آن ندارد، و همزمان با ساخت آن از فوايد و مزاياي آن براي كودك تعريف كنيد، كودك نيز تصميم بگيرد آن را امتحان كند. كاردستي ساختن بر اعتماد به نفس و رضايتمندي كودك از خودش نيز بسيار تاثير گذار است. هنگامي كه كودك بتواند نتيجه نهايي كار خود را ببيند و از سوي اطرافيان و بزرگان مورد تشويق قرار بگيرد، احساس اعتماد به نفس او افزايش پيدا مي كند و تصميم مي گيرد ايده ها و سوژه هاي جديدي را امتحان كند.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۹:۳۴:۰۷ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

كاردستي پاندا/كاردستي پاييز/كاردستي

 

ساختن كاردستي از جمله فعاليت هايي است كه در بسياري از مراكز آموزشي كودكان بر انجام آن تاكيد مي شود. روانشناسان بسيار زيادي نيز به پدران و مادران توصيه مي كنند براي دور كردن كودكانشان از دنياي مجازي و بازي هاي خشن كامپيوتري و كنسول هاي بازي، آنها را با فعاليت هايي همانند كاردستي ساختن آشنا كنند. فعاليت هايي كه نيازمند تفكر و به كار گيري مهارت هاي مختلف به صورت همزمان مي شوند، فعاليت هايي هستند كه به عنوان تمرين هاي ذهني براي كودكان استفاده مي شوند. نقاشي و كاردستي از جمله اين فعاليت ها هستند. كودك با انجام كاردستي علاوه بر مهارت حركتي و مهارت بينايي بايد از تمام توان ذهني خود براي دقت و توجه نيز استفاده كند. علاوه بر اين مهارت ها كودك بايد از تمامي ابعاد ذهن خود براي ساخت كاردستي و خلق ايده هاي جديد و نحوه پياده سازي آن به صورت كاردستي استفاده كنند.

ايده هايي همانند ساخت كاردستي پاييز نيازمند خلاقيت و ذوق بسيار زيادي است. كودك ابتدا بايد به تصور ذهني خود از فصل بهار رجوع كند و سپس براي اجراي آن برنامه ريزي كند. همين فرآيند باعث تقويت و افزايش قدرت تصميم گيري و همچنين افزايش توانايي سازماندهي و مديريت كودك مي شود. تمامي اين مهارت ها، مهارت هايي هستند كه در زندگي آينده تحصيلي و كاري كودك تاثير بسزايي دارند و بهتر است شما به عنوان پدر و مادر كودك از همان دوره كودكي براي تقويت آنها برنامه ريزي كنيد.

براي تشويق كودكان به انجام فعاليت كاردستي و سوي دادن آنها به پياده سازي طرح هاي مختلف، بهتر است از موارد موردعلاقه آنها استفاده كنيد. به طور كلي، اكثر كودكان حيوانات را دوست دارند و از اينكه عروسك و يا خودشان را داشته باشند استقبال مي كنند. در صورتي كه شرايط به گونه اي نيست كه امكان داشتن آن حيوان را داشته باشند، چه چيزي بهتر از اينكه آن را بسازند. يكي از اين حيوانات بامزه و دوست داشتني خرس پاندا است. داشتن كاردستي پاندا براي كودكان همانند داشتن خرس پانداي بامزه اي است كه از همان ابتداي تولد در كنارش بوده اند. شما مي توانيد با كمك به كودك خود در ساخت انواع كاردستي ها اوقات خوشي در كنار او سپري كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۳۵:۲۱ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

كاردستي عينك/كاردستي نمو/قصه كودكانه

 

والدين براي سرگرم كردن كودكان از روش هاي مختلفي استفاده مي كنند. آنها هميشه سعي مي كنند تا فعاليت هايي كهباعث پرورش و بهبود مهارت ها و استعدادهاي فرزندشان مي شود و در عين حال جذاب نيز باشند انتخاب كنند. كودكان از شنيدن بازي كردن و قصه كودكانه لذت مي برند، اما ممكن است در نهايت از بازي و يا گوش دادن به داستان خسته شوند. ساخت كار دستي هاي متنوع، از جمله فعاليت هايي است كه مي تواند براي ساعت ها متعددي كودك را سرگرم كند و با به چالش كشيدن ذهن او، مهارت هاي فردي او را نيز تقويت كند. ساخت كاردستي عينك براي شروع ساخت كاردستي توسط كودكانه از جمله ايده هايي است كه ممكن است مورد استقبال كودكان قرار گيرد. سادگي و راحتي عينك كودكان را ترغيب مي كند تا عينك را در ابعاد مختلف بسازند. ممكن است كودك از انجام اين كار لذت مي برد كه ممكن است عينك را به صورت آفتابي و يا حتي طبي نيز بسازد. حتي ميتواند آنها را اطرافيان خود هديه دهد. درست است كه عينك آفتابي و يا طبي ساخته شده براي شما كاربردي ندارد، اما استفاده از اين كاردستي حتي به صورت نمادين و كوتاه باعث تقويت اعتماد به نفس كودك و همچنين انگيزه بخشيدن به او مي شود.

دوره كودكي پر از خاطرات لذتبخش از فعاليت هاي كودكان همراه با پدر و مادر و يا اطرافيان است. كاردستي يكي از فعاليت ها و سرگرمي هاي مفيدي است كه انجام آن براي كودكان در رده هاي سني متفاوت بسيار هيجان انگيز و جذاب است. اكثر والدين نقاشي و كاردستي هايي كه فرزندانشان ميسازند را نگه داري مي كنند. فعاليت هاي همانند ساخت كاردستي از شخصيت هاي موردعلاقه اشان، از جمله كارهايي است كه كودكان از انجام آن لذت مي برند. براي تشويق كودكان به انجام فعاليت كاردستي و سوي دادن آنها به پياده سازي طرح هاي مختلف، بهتر است از موارد موردعلاقه آنها استفاده كنيد. به طور كلي، اكثر كودكان حيوانات را دوست دارند، مخصوصا اگر آن را در انيميشن و يا كارتوني ديده باشند. يكي از محبوب ترين شخصيت هاي كارتوني در بين كودكان، نمو است. ساخت كاردستي نمو براي كودكان حسي دلنشين و لذتبخش خواهد بود. آنها مي توانند به مرتبا به نمو در يافتن پدرش كمك كنند و از اين كار خسته هم نخواهند شد.

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۸:۴۸:۵۸ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

كاردستي اتوبوس/كاردستي باب اسفنجي/كاردستي راحت

 

كاردستي يكي از فعاليت ها و سرگرمي هايي است كه اكثر كودكان به انجام آن علاقمند هستند. ساخت كاردستي راحت و كودكانه معمولا حتي در مهد كودك ها و به عنوان فعاليتي دسته جمعي انجام مي شود. كودكان نيز از انجام بازي ها و سرگرمي هاي گروهي همراه با همسن و سالان خود، بيش تر بازي ها و سرگرمي هاي انفرادي لذت مي برند، به خصوص امروزه كه به خاطر شيوع بيماري كرونا كودكان از انجام بازي هاي گروهي محروم شده اند. ساخت كاردستي از جمله فعاليت هايي است كه پدران و مادران مي توانند از آن به عنوان راهي براي جبران اين محروميت و كمبود استفاده كنند. ساخت كاردستي هاي متنوع به همراه كودك و يا اطرافيان از يك فكر خوب براي سرگرم كردن و همچنين تامين نياز كودك به فعاليت گروهي است.

كودكان به ماشين بازي علاقه خاصي دارند. اين علاقه در تمامي رده هاي سني مشاهده مي شود. همه كودكان از ماشين سواري و يا اتوبوسي كه همراه با دوستانشان سوار مي برن، لذت مي برند. بنابراين ساخت كاردستي اتوبوس و يا كاردستي ماشين نيز مي تواند براي كودكان جذاب باشد زير مي توانند با كاردستي هايي كه ساخته اند بازي كنند. اين كار باعث ميشود ميزان رضايتمندي آنها از مهارت هاي خود و همچنين اعتماد به نفس شان افزايش يابد.

از ديگر ايده هاي بامزه و جالبي كه كودكان مي توانند در ساخت كاردستي از آن استفاده كنند، شخصيت هاي كارتوني و انيمينشي مورد علاقه اشان است. كودكان زمان زيادي را صرف مشاهده كارتون و انيميشن مي كنند و يكي از لذتبخش ترين سرگرمي هاي آنها است كه هرگز از آن خسته نمي شوند. شخصيت هاي كارتوني محبوب زيادي در بين كودكان وجود دارد كه باب اسفنجي يكي بخاطر شكل منحصر به فرد و كارهاي جالبش از جمله اين كاراكترهاي محبوب به شمار مي رود. هر كودكي دوست دارد تا يك نسخه از باب اسفنجي هميشه همراه خود داشته باشد و با آن بازي كند و يا اداي حرف ها و كارهاي او را براي خود در بياورند. ساختن كاردستي باب اسفنجي براي كودكان بسيار راحت و لذتبخش خواهد بود و مطمئنا از داشتن باب اسفنجي خاص خودشان بسيار راضي و خوشحال مي شوند.

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۸:۰۹:۲۷ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ][ ۸۱ ][ ۸۲ ][ ۸۳ ][ ۸۴ ][ ۸۵ ][ ۸۶ ][ ۸۷ ][ ۸۸ ][ ۸۹ ][ ۹۰ ][ ۹۱ ][ ۹۲ ][ ۹۳ ][ ۹۴ ][ ۹۵ ][ ۹۶ ][ ۹۷ ][ ۹۸ ][ ۹۹ ][ ۱۰۰ ][ ۱۰۱ ][ ۱۰۲ ][ ۱۰۳ ][ ۱۰۴ ][ ۱۰۵ ][ ۱۰۶ ][ ۱۰۷ ][ ۱۰۸ ][ ۱۰۹ ][ ۱۱۰ ][ ۱۱۱ ][ ۱۱۲ ][ ۱۱۳ ][ ۱۱۴ ][ ۱۱۵ ][ ۱۱۶ ][ ۱۱۷ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی