web
web

 

هميشه يكي از سرگرمي هايي كه مي توان در جمع هاي خانوادگي و دوستانه از آن لذت برد ، مشاهده فيلم و سريال بوده است. برخي افراد علاقه خاصي به فيلم و سريال هاي ايراني دارند و برخي ديگر تنها از ديدن فيلم و سريال خارجي لذت مي برند. خوشبختانه به لطف توسعه فعاليت هاي سايت هاي دانلود فيلم خارجي و ايراني، امكان دانلود و مشاهده فيلم و سريال هاي مورد علاقه تمامي سليقه ها به راحتي امكان پذير شده است. يكي از اين سايت ها كه در چند ماه اخير به شدت مورد توجه قرار گرفته است ، سايت didifilm مي باشد. سايت دي دي فيلم كه يكي از پر مخاطب ترين و بروزترين سايت هاي دانلود فيلم و سريال ايراني و خارجي مي باشد ، با قرار دادن لينك هاي مستقيم و البته قانوني اكثر فيلم ها و سريال هاي ايراني و خارجي به سرعت در ميان مخاطبين طرفداران خود را پيدا كرد. امكان دانلود سريال ايراني و سريال هاي محبوب خارجي از طريق مراجعه به سايت دي دي فيلم به راحتي امكان پذير مي باشد. كاربري و دسترسي راحت يكي از مزاياي سايت دي دي فيلم مي باشد كه همواره به فكر راحتي كاربران و مخاطبين خود بوده است.

سايت didifilm همواره در حال تكميل آرشيو خود مي باشد تا پاسخگويي درخواست هاي مخاطبين و كاربران خود باشد. يكي از جديدترين فيلم هايي كه لينك آن در سايت دي دي فيلم قرار گرفته است، دانلود هري پاتر مي باشد. مطمئنا همگان با سري فيلم هاي هري پاتر آشنايي دارند. يكي از موفق ترين و پر فروش ترين سري فيلم ها كه برگرفته از سري كتاب هايي با همين عنوان مي باشد. داستاني مهيج و جذاب كه براي تمامي اقشار و سنين مي تواند از جذابيت خاصي برخوردار باشد. به خصوص اگر پيش از مشاهده فيلم هاي هري پاتر، كتاب هاي آن را مطالعه كرده باشيد براي ديدن فيلم ها هيجان بيشتري خواهيد داشت. در صورتي كه هنوز موفق به ديدن سري فيلم هاي هري پاتر نشده ايد و يا قصد مشاهده مجدد آنها را داريد، مي توانيد به سايت دي دي فيلم براي دانلود فيلم هري پاتر با كيفيت هاي مختلف مراجعه كنيد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۵ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۸:۵۷:۴۲ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

بسياري از افرادي كه شرايط و يا فراغت زماني لازم براي سينما رفتن را ندارند، اكثر فيلم هاي سينماي كشور را پس از اتمام اكران آنها از طريق سايت هاي دانلود فيلم و سريال مشاهده مي كنند. به همين دليل  است در چند سال اخير شاهد رشد و گسترش سايت ها و پلتفرم هاي ارائه دهنده خدمات فيلم و سريال بوده ايم. از جمله سايت هايي كه مي توانيد از طريق آن تمامي فيلم ها و سريال هاي روز سينماي كشور و جهان را به راحتي و با لينك مستقيم دانلود كنيد، سايت دي دي فيلم مي باشد. شما مي توانيد با مراجعه به سايت didifilm.com ، علاوه بر دانلود سينمايي هاي روز جهان، از سريال هاي شبكه خانگي و انيميشن هايي كه در اين سايت قرار دارند، نهايت لذت ببريد.

يكي از فيلم هاي سينمايي بسيار مورد انتظار جهان، فيلم آواتار 2 مي باشد. پس از گذشت بيش از يك دهه از اكران آواتار و موفقيت جهاني اين فيلم در گيشه ، جيمز كامرون كارگردان سرشناس آمريكايي خبر از ساخت قسمت دوم اين سينمايي داد. همانند قسمت اول، در فيلم آواتار 2 نيز سام ورتينگتون و زويي سالندانا در نقش هاي اصلي ظاهر شده اند. كيت وينسلت و وين ديزل نيز از جمله ستارگاني هستند كه جيمز كامرون براي ساخت آواتار 2 از آنها بهره برده است. دانلود فيلم آواتار 2 به محض عرضه از طريق سايت دي دي فيلم امكان پذير خواهد بود.

يكي ديگر از فيلم هاي بسيار موفق سال هاي اخير كه از ساخته هاي كارگردان محبوب كريستوفر نولان نيز مي باشد، فيلم ميان ستاره اي است. فيلم ميان ستاره را مي توان بهترين فيلم علمي / تخيلي ساخته شده در سال هاي اخير دانست. بازي بي نظير و ديدني متيو مك كاناهي در نقش پدري كه براي نجات نسل بشر با از خود گذشتگي از ابعاد مختلف زماني عبور مي كند و تمامي قواعد فيزيك و هستي را برهم ميزند. دانلود فيلم ميان ستاره اي از طريق سايت هايي كه فيلم و سريال هاي ايراني و خارجي را به صورت قانوني در اختيار مخاطبين قرار مي دهند همانند سايت دي دي فيلم به راحتي، قابل دانلود مي باشد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۵ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۸:۵۰:۰۱ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

 

به لطف فعاليت مجموعه شبكه خانگي ، تعداد بسياري زيادي سريال در ژانرهاي مختلف و داستان هاي جذاب توليد شده اند كه شايد امكان توليد آنها در صدا و سيما وجود نداشته باشد. از سوي ديگر بسياري از فيلم هاي پس از اتمام زمان اكران، به سرعت وارد شبكه خانگي مي شوند. بدين ترتيب بسياري از افرادي كه در زمان اكران فيلم مورد علاقه خود قادر به مشاهده آن نبوده اند، مي توانند فيلم مورد نظر خود را از طريق روش هاي قانوني دانلود و مشاهده كنند.. از جمله فيلم هاي سينمايي كه حتي پس از اتمام اكران آن ، همچنان مخاطبين بي شماري را براي دانلود آن مشتاق كرده بود فيلم سينمايي ديناميت بود. فيلم سينمايي ديناميت با هنرمندي احمد مهرانفر ، پژمان جمشيدي و محسن كيايي تا سال ها در توقيف قرار داشت. اما در نهايت در سال گذشته به اكران عمومي در آمد و به سرعت با استقبال بي نظير مخاطبين مواجه شد. فيلم سينمايي ديناميت در زمان اكران خود به يكي از پر فروش ترين و پر مخاطب ترين فيلم هاي تاريخ ايران تبديل شد. پس از اتمام اكران نيز ، دانلود ديناميت در پلتفرم ها و سايت هاي فيلم و سريال ايراني جزو پر مخاطب ترين موضوعات قرار گرفت. اين امر نشان از محبوب بسيار زياد اين فيلم سينمايي در ميان مخاطبين و علاقمندان فيلم هاي طنز ، است.

از جمله سايت هاي فعال در زمينه دانلود فيلم و سريال ايراني كه از طريق آن مي توانيد تمامي فيلم و سريال هاي در حال پخش و به اتمام رسيده را دانلود كنيد، سايت didifilm مي باشد. به لطف محيط ساده و كاربري راحت سايت دي دي فيلم، كاربران مي توانند به راحتي سريال يا فيلم محبوب خود را يافته و از طريق لينك هاي قانوني در كيفيت دلخواه خود آن را دانلود و سپس مشاهده كنند.

يكي از فيلم هاي سينمايي كه علاقمندان بسياري را به سينماهاي كشور كشاند ، فيلم انفرادي مي باشد. رضا عطاران هنرمند توانا و محبوب كشورمان در كنار احمد مهرانفر ديگر بازيگر با استعداد سينما و تلويزيون ايران در اين فيلم به نقش آفريني پرداخته اند. در صورت تمايل براي دانلود فيلم انفرادي مي توانيد به سايت هاي دانلود فيلم هاي ايراني همانند سايت didifilm مراجعه كنيد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۵ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۸:۴۸:۱۹ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

با افزايش استقبال از توليدات مجموعه شبكه خانگي، سايت ها و پلتفرم هاي عرضه كننده اين دسته از توليدات و سرگرمي ها نيز به طور متقابل افزايش پيدا كرده اند. سايت هاي مختلفي با حفظ و رعايت قوانين جمهوري اسلامي فعاليت خود را در عرصه فيلم و دانلود آغاز كردند. يكي از اين سايت ها كه در مدت زمان كوتاهي موفق به جلب رضايت مخاطبين و كاربران ايراني شد، سايت دي دي فيلم مي باشد. سايت didifilm كه امروزه در زمره برترين و بروزترين سايت هاي ايراني قرار دارد، همواره با قرار دادن جديدترين فيلم و سريال هاي ايراني و خارجي سعي داشته تا پاسخگوي نيازها و خواسته هاي كاربران و مخاطبين خود باشد.

يكي از جديدترين فيلم هايي كه شايد بسياري از كاربران ايراني به دنبال دانلود آن مي باشند، فيلم انفرادي است. دانلود انفرادي به دليل حضور هنرمندان مطرح و شناخته شده اي همچون رضا عطاران، احمد مهرانفر، مهدي هاشمي، شقايق دهقان و... از همان روزهاي اول ورود به مجموعه شبكه خانگي، به يكي از پر جستجوترين موضوعات در ميان كاربران ايراني قرار گرفت.  كارگرداني فيلم انفرادي به عهده سيد مسعود اطيابي، يكي از كارگردان موفق در سال هاي اخير مي باشد كه با ساخته هاي خود با نگاهي طنز گونه و جديد به مشكلات و مسائل جامعه مي پردازد.

يكي ديگر از ساخته هاي بسيار موفق سيد مسعود اطيابي، فيلم سينمايي ديناميت مي باشد. فيلم ديناميت كه تا چندين سال در ميان فيلم هاي توقيف شده قرار داشت، به محض كسب مجوز اكران و بر پرده سينما قرار گرفتن به پر فروش ترين فيلم تاريخ سينماي ايران تبديل شد. فيلمي ديدني و سرگرم كننده كه همانند ديگر ساخته هاي مسعود اطيابي، ازديدگاهي جديد به قضايا و ارتباطات جامعه نگاه مي كند. پژمان جمشيدي، احمد مهرانفر، محسن كيايي، نازنين بياتي و ... از جمله هنرمندان موفق سال هاي اخير سينما و تلويزيون كشور هستند كه در فيلم ديناميت به نقش آفريني پرداخته اند.

براي دانلود ديناميت 720 و همچنين دانلود انفرادي با كيفيت هاي مختلف، مي توانيد از سايت دي دي فيلم كمك بگيريد. سايت دي دي فيلم كه در ابتداي مطلب به آن اشاره شد، لينك هاي دانلود ديناميت 720 و همچنين دانلود انفرادي را به طور كاملا قانوني در اختيار مخاطبين خود قرار مي دهد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۵ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۸:۴۷:۱۰ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

نقاشي باگز باني را به راحتي كودكان مي توانند بكشند و نيازي به كمك والدين نيست. اگر ميخواهيد كودكتان مستقل بار بيايد، مي توانيد نقاشي باگز باني را بر عهده خودشان بگذاريد تا آن را بكشند. مي توانيد خودتان هم اين نقاشي را تماشا كرده و آموزش آن را به كودك بدهيد تا خودش آن را بكشد. شايد اين نقاشي ساده باشد اما بسيار لذت بخش و سرگرم كننده است و باعث مي شود نشاط كودك دو چندان شود.

براي تماشاي ويدئوي نقاشي باگز باني به صورت رايگان و آنلان در سايت وولك بمانيد. پخش ويدئوي نقاشي باعث شده تا هزينه هاي فزاينده كلاس هاي نقاشي كاهش يابد و والدين با خيال راحت در خانه نقاشي ها را به كودكان خود آموزش دهند. آموزش نقاشي باگز باني به صورت ويدئويي در وولك كاملا ساده است و به راحتي هم كشيده مي شود اما نتيجه زيبايي دارد كه كودك را بسيار خوشحال مي كند.

تماشاي ويدئوي نقاشي بلوط هم در وولك كاملا رايگان و آنلاين دريافت مي شود. تماشاي ويدئو براي كودكان كه در خانه هستند مزايايي هم دارد كه باعث مي شود از اينترنت به درستي استفاده كنند و از آن آموزش هايي نيز دريافت كنند كه برايشان مفيد باشد. ويدئوي نقاشي بلوط، مي تواند جاي آموزش هاي گران قيمت را بگيرد و به راحتي كودك را در خانه سرگرم آموزش هاي ويدئويي و به صرفه كرد. براي اينكه آموزش نقاشي بلوط در وولك را تماشا كنيد، مي توانيد همراه ما باشيد و همچنين ويدئو هاي بيشتري را نيز دريافت فرماييد. براي دريافت ويدئو هاي بيشتر به صورت آنلاين و رايگان همراه ما باشيد.

نقاشي بلوط چنان ساده است كه براي كشيدن آن نيازي به كمك والدين نيست و كودك به تنهايي ميتواند يك بلوط زيبا را بكشد. كشيدن نقاشي بلوط باعث مي شود كودك با ميوه ها بيشتر اشنا شود و براي او در مدرسه هم شناخت ميوه ها راحت تر باشد. كشيدن نقاشي بلوط چنان ساده است كه كودك آن را به راحتي مي تواند بكشد و لازم نيست در كلاس هاي آموزشي شركت كند. نقاشي كشيدن براي كودك بسيار سرگرم كننده است.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۵ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۲۲:۵۹ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

با توجه استقبال بي نظيري كه از توليدات مجموعه شبكه خانگي صورت گرفته است، بسياري از سازندگان فيلم و سريال اقدام به عرضه ساخته هاي خود از طريق اين مجموعه مي كنند. سريال ها و فيلم هاي مختلفي مختص مجموعه شبكه خانگي توليد مي شوند كه از طريق سايت ها و پلتفرم هاي مخصوص آنها قابل دانلود و مشاهده مي باشند. به دليل افزايش تقاضا و گسترش فعاليت هاي مجموعه شبكه خانگي، سايت ها و پلتفرم هاي مختلفي در سال هاي اخير شروع به كار كرده اند. سايت دي دي فيلم با آدرس اينترنتي didifilm.com نيز از جمله سايت هاي دانلود فيلم و سريال ايراني مي باشد كه در مدت زمان كوتاهي موفق به جذب مخاطبي بي شماري شد. بروز بودن محتويات و لينك هاي مستقيم و قانوني سايت دي دي فيلم باعث شده است مخاطبين از روش كار و فعاليت سايت دي دي فيلم نهايت رضايت را داشته باشند.

در كنار تمامي فيلم و سريال هاي ايراني كه در سايت دي دي فيلم با آدرس اينترنتي didifilm.com قابل دانلود و مشاهده مي باشند، فيلم و سريال هاي خارجي مختلف و بسياري نيز در دسترس علاقمندان قرار دارند. يكي از فيلم هاي ديدني و بسيار جذاب سال هاي اخير كه در ميان علاقمندان به فيلم و سينما از جايگاه ويژه اي برخوردار مي باشد، فيلم ميان ستاره اي است. فيلم ميان ستاره از ساخته هاي كريستوفر نولان كارگردان سرشناس و محبوب در ميان فيلم بازان است كه در ژانر علمي و تخيلي ساخته شده است. از جمله هنرمنداني كه در فيلم ميان ستاره اي نقش آفريني كرده اند مي توان به متيو مك كاناهي، جسيكا چستين، مت ديمن، آن هاتاوي، تيموتي شالامي و ... اشاره كرد. در صورت تمايل براي دانلود فيلم ميان ستاره اي مي توانيد از صفحه آن در سايت دي دي فيلم ديدن كنيد.

يكي از فيلم هاي سينمايي كه بسياري از علاقمندان بسيار منتظر اكران آن مي باشند، فيلم آواتار 2 مي باشد. پس از گذشت 13 سال از اكران اولين قسمت آواتار، جيمز كامرون با قسمت دوم آواتار دوباره بر پرده هاي سينما باز خواهد گشت. سام ورتينگتون، زويي سالدانا، كيت وينسلت، سيگورني ويور، وين ديزل .... از جمله ستارگاني هستند كه در فيلم آواتار 2 به نقش آفريني پرداخته اند. به محض عرضه لينك هاي دانلود فيلم آواتار 2، امكان دانلود آن از طريق سايت دي دي فيلم براي علاقمندان فراهم خواهد شد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۵ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۱۴:۰۰ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

يكي از سرگرمي هايي كه مي توان به طور خانوادگي از آن لذت برد، دانلود سريال ايراني و ديدن آن در به طور دسته جمعي در كنار دوستان و خانواده است. به لطف استقبال چشمگيري كه از توليدات مجموعه شبكه خانگي صورت گرفته است، تنوع سريال هايي كه در اين مجموعه ساخته مي شوند به ميزان زيادي افزايش پيدا كرده است. سريال هاي مختلفي در ژانرهايي همانند اكشن، درام، كمدي، اجتماعي و ... ازطريق پلتفرم هاي شبكه هاي خانگي در اختيار مخاطبين قرار دارد. دانلود سريال هاي ايراني توليد شده در شبكه خانگي و يا مشاهده آنها از بصورت آنلاين، امكان پذير مي باشد.

اين امر يك مزيت به شمار مي رود. زيرا مخاطبين و علاقمندان مي توانند در هر ساعت شبانه روز براي دانلود سريال مورد علاقه خود و يا مشاهده آن بطور آنلاين اقدام كنند. دانلود قانوني سريال هاي ايراني كه در مجموعه شبكه خانگي توليد مي شود، به طور مستقيم بر روي كيفيت ساخت آن سريال تاثير مي گذارد. مسلما با دانلود و مشاهده قانوني يك سريال، تيم توليد كننده آن از حمايتي كه مخاطبين از ساخته آنها نشان داده اند روحيه اي مضاعف خواهند گرفت. همين امر باعث مي شود براي ساخت سريال هاي جذاب و ديدني بيشتر، انگيزه پيدا كنند.

بسياري از سريال هايي كه در مجموعه شبكه خانگي توليد مي شوند ، با استقبال مخاطبين روبرو مي شوند. از جمله سريال هاي جديدي كه از زمان پخش اولين قسمت خود با استقبال بي نظير مخاطبين مواجه شد، سريال آنتن مي باشد. در سريال آنتن كه در ژانر اجتماعي و كمدي توليد شده است، هنرمندان تواناي بسياري به نقش آفريني پرداخته اند. پژمان جمشيدي ، مرجانه گلچين ، رويا افشار ، هادي كاظمي، اليكا عبدالرزاقي از جمله هنرپيشگان مطرحي هستند كه در سريال آنتن نقش آفريني كرده اند. با توجه به اينكه اين روزها دانلود سريال آنتن يكي از پر تقاضاترين و پر مخاطب ترين موضوعات در ميان كاربران ايراني مي باشد، سايت ها و پلتفرم هاي متعددي اقدام به انتشار اين سريال كرده اند. براي دانلود سريال آنتن به صورت كاملا قانوني مي توانيد به سايت دي دي فيلم مراجعه كنيد. سايت دي دي فيلم با داشتن آرشيوي كامل از سريال هاي شبكه خانگي، مقصدي مناسب براي مخاطبين علاقمند به دانلود سريال ايراني و فيلم هاي سينمايي مي باشد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۸:۱۲:۲۴ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

هنگامي كه نقاشي تمساح را به كودك خود آموزش مي دهيد درواقع نكات بسيار آموزنده اي را از روش غير مستقيم و به وسيله بازي و سرگرمي به فرزند خود آموزش داده ايد. كودك شما با كشيدن نقاشي تمساح با حيوان تمساح آشنا مي شوند و ياد مي گيرند تا انواع رنگ ها را باهم تركيب كند و در اين راه با رنگ هاي متفاوت نيز آشنا مي شود.

انتخاب رنگ به كودك شما اين فرصت را مي دهد تا قدرت تصميم گيري را در خود تقويت كند. همچنين زماني كه كودك شما نقاشي تمساح را به پايان مي رساند و آن را به شما نشان مي دهد اين امر باعث افزايش اعتماد به نفس كه يكي از مهم ترين ويژگي هاي هر شخصيتي است، مي شود. كودك شما با نشان دادن نقاشي تمساح خود به ديگران ياد مي گيرند تا انتقاد و نظرات ديگران را پذيرا باشد و ويژگي انتقاد پذيري در كودك شما افزايش مي يابد. شما مي توانيد با آموزش نقاشي تمساح بسيار ساده و راحت كودك خود را از تمامي اين فوايد بهره مند سازيد. همچنين كشيدن نقاشي فوايدي براي جسم كودك شما دارد كه بارز ترين آن ها تقويت مهارت هاي حركتي در كودك شما است. كشيدن نقاشي تمساح باعث تقويت عضلات دست هاي كودك شما مي شود. همچنين كودك شما هنگام كشيدن نقاشي تمساح يا هر نقاشي كودكانه ديگري بايد تلاش كند تا حواس پنجگانه ي خود را باهم هماهنگ كند. ميتوانيد در وولك اموزش هاي نقاشي متنوع و ساده اي براي تقويت حواس پنجگانه كودك ببينيد.

كودكان از سن بسيار كم يعني از شش ماهگي تمايل به ضربه زدن بر روي كاغذ با قلم دارند. و تا دوازده ماهگي به وسيله ي قلم بر روي صفحه ي كاغذ ضربه مي زنند. اين كه كودكان به طور غريزي از كشيدن نقاشي توت فرنگي يا طرح هاي نقاشي كودكانه ي ديگر لذت مي برند يكي از ويژگي هاي بسيار مثبت به شمار مي رود زيرا اكثر كودكان امروزي از كودكي به بازي با وسايل الكترونيكي و ضور در دنياي مجازي علاقه دارند و كشيدن نقاشي توت فرنگي مي تواند آن ها را حتي براي چند ساعت از اين فضا دور نگه دارد زيرا مضرات دنياي مجازي براي كودكان بيشتر از فوايد آن است اما كشيدن نقاشي توت فرنگي براي روح و جسم آن ها فوايد بسيار زيادي دارد. رسم طرح هاي متفاوت مانند نقاشي توت فرنگي مهارت حركتي و فيزيكي كودك شما را تقويت مي كند


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۲۴:۲۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

 

 

يكي از سرگرمي هاي كودكان ساخت كاردستي است . آنان تقريبا از دوسالگي با ابزار مختلف مثل كاغذ ، مقوا ، چسب و قيچي شروع به ساخت كاردستي زيبا مي كنند . گاهي اين كاردستي جديد را از فيلم آموزش كاردستي ياد مي گيرند و گاهي از خلاقيت خود براي ساخت كاردستي آسان در خانه بهره مي گيرند و درست كردن كاردستي براي آنان لذت بسياري دارد و به نوعي با ساخت كاردستي ، خود را به ديگران ثابت مي كنند و در ذهن خود مي گويند من هم مي توانم . كودكان براي داشتن سرگرمي نيز به سراغ كاغذ و قيچي مي روند و بريدن كاغذ يا دادن شكل به آن براي كودكان جذابيت بسياري به همراه دارد. بعضي وقت ها در مهدكودك يا مدرسه از آن ها كاردستي هاي مختلفي خواسته مي شود و شما براي كمك به ساخت كاردستي با كاغذ براي كودكان نياز به آموزش كاردستي داريد. ساخت كاردستي جديد ، استفاده از ابزار را به كودكان مي آموزد و كودك با خلاقيت خود و با سرهم كردن وسايل مختلف كاردستي بسازد. يك كاردستي ساده و آسان ، مانند اريگامي كه تنها با تا كردن كاغذ انجام مي شود براي كودكاني كه به تازگي مي خواهند درست كردن كاردستي با كاغذ ها را آغاز كنند مناسب است .

تقويت قدرت تمركز در كشيدن نقاشي كودكانه جديد
كشيدن نقاشي قدرت تمركز كودك شما را افزايش مي دهد به خصوص اگر كودك شما تلاش كند تا از روي يك طرح براي نقاشي، نقاشي بكشد. نقاشي كشيدن از روي عكس نقاشي ساده و عكس نقاشي زيبا باعث مي شود تا قدرت تمركز و دقت به جزئيات و موارد كوچك در فرزند شما تقويت شود.
عكس نقاشي كودكانه؛ بهترين سرگرمي آموزنده
با گذر زمان، زماني كه كودك شما بيشتر و بيشتر به نقاشي كردن علاقمند شد، مي توانيد نكات آموزنده را در اين سرگرمي بگنجانيد و از سنين كم كودك خود را براي رفتن به مدرسه آماده كنيد. به عنوان مثال كودكان مي توانند از سن بسيار كم به وسيله كشيدن نقاشي هاي كودكانه از روي تعدادي طرح ساده براي نقاشي با رنگ ها و اشكال متفاوت آشنا شوند. براي خواندن فوايد بيشر نقاشي ميتوانيد به آدرس https://www.voolak.com/ سري بزنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۳۸:۳۰ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

 

در اوايل يادگيري ساخت كاردستي با كاغذ يا وسايل ديگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نيز همراه او باشيد و ابتدا خودتان انواع كاردستي براي كودكان را به او ياد بدهيد . مثلا قيچي كه براي كودكان خطرناك است و چگونگي كار با آن را نمي دانند ، بهتر است شما در دست بگيريد تا كودك با ديدن ، كار با آن را بياموزد . اين نكته را هم بدانيد كه بهتر است دسترسي كودك را بيشتر كنيد و در هنگام بازي يا انجام كار هاي هنري كه مي دانيد ريخت و پاش زيادي دارد به او امرو نهي نكنيد و از ابتدا مكاني مشخص را براي بازي كودك در نظر بگيريد تا او بداند براي ساخت كاردستي خلاقانه خود از جاي مشخص شده فراتر نرود . از كودك خود انتظار انجام كار بزرگي نداشته باشيد با توجه به سن او با او رفتار كنيد و به او سخت نگيريد كه اين چه كاردستي ساده اي است؟ يا چرا از اين رنگ استفاده كردي ؟ يا چرا انقدر كاغذ مصرف كردي ؟ يك كاردستي ساده و آسون كه اين همه ريخت و پاش نداره؟ پس بگذاريد كودكتان با خيال راحت و اعتماد به نفس بالا كاردستي خلاقانه جديد بسازد و خود را با آن سرگرم كند . حتي مي توانيد آموزش كاردستي جديد را براي او در فضاي مجازي بيابيد تا از روي آن بسازد و با ديدن فيلم كاردستي با كاغذ كه براي او جالب است را خودش از ابتدا تا انتها اين كار انجام دهد . نكته مهم ديگر اين است كه لازم نيست ابزار گران قيمت براي كودك خود تهيه كنيد بهتر است با وسايل يا دورريز هايي كه در خانه داريد به او ساخت يك كاردستي جالب را بياموزيد .

نقاشي كردن يكي از سرگرمي هاي لذت بخش و در حين حال آموزشي و بسيار مفيد براي كودكان شما است. كودكان معمولا از يك سالگي به بعد شروع به كشيدن نقاشي كودكانه مي كنند. كودكان شما با كمك گرفتن از تخيلات خود يا از روي عكس نقاشي، شروع به كشيدن نقاشي مي كنند. تعداد زيادي عكس نقاشي ساده و طرح ساده نقاشي و يا فيلم نقاشي در اينترنت و فضاي مجازي وجود دارد كه مي توانيد با استفاده از آن ها كودك خود را به كشيدن نقاشي تشويق كنيد. به عنوان مثال در سايت وولك نمونه هاي ويديويي نقاشي بسيار خوبي وجود دارد. زيرا اكثر كودكان از اين كه از روي عكس نقاشي كودكانه و عكس نقاشي ساده، نقاشي كنند بسيار لذت مي برند. همچنين كودك شما مي تواند از سنين بسيار كم با استفاده از تعدادي طرح نقاشي رنگي و طرح نقاشي كودكانه با رنگ ها آشنا شود و اين الگو ها به تكامل اين استعداد در كودكان شما كمك مي كند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۱۰:۲۹ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ][ ۸۱ ][ ۸۲ ][ ۸۳ ][ ۸۴ ][ ۸۵ ][ ۸۶ ][ ۸۷ ][ ۸۸ ][ ۸۹ ][ ۹۰ ][ ۹۱ ][ ۹۲ ][ ۹۳ ][ ۹۴ ][ ۹۵ ][ ۹۶ ][ ۹۷ ][ ۹۸ ][ ۹۹ ][ ۱۰۰ ][ ۱۰۱ ][ ۱۰۲ ][ ۱۰۳ ][ ۱۰۴ ][ ۱۰۵ ][ ۱۰۶ ][ ۱۰۷ ][ ۱۰۸ ][ ۱۰۹ ][ ۱۱۰ ][ ۱۱۱ ][ ۱۱۲ ][ ۱۱۳ ][ ۱۱۴ ][ ۱۱۵ ][ ۱۱۶ ][ ۱۱۷ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی