web
web

دانلود فيلم هاي ايراني / دانلود سريال ايراني جديد / سبزپندار

 

هم اكنون امكان دانلود اكثر فيلم هاي روز سينماي جهان و ايران از طريق سايت ها و پلتفرم هاي مختلفي ميسر شده است. بسياري از افرادي كه نمي توانند در زمان اكران عمومي فيلم ها در سالن سينما از ديدن آنها لذت ببرند، منتظر مي شوند تا فيلم ها وارد شبكه خانگي شوند و سپس آنها را دانلود كنند. امروزه سايت هاي زيادي در زمينه ارائه خدمات دانلود فيلم و سريال فعاليت دارند. از جمله اين سايت ها كه شما مي توانيد از لينك هاي مستقيم آن به راحتي استفاده كنيد، سايت سبزپندار است. اين سايت با قرار دادن جديدترين و جذاب ترين فيلم ها، سريال ها و همچنين انيميشن هاي روز جهان و ايران مي تواند رضايت مخاطبين خود را جلب كند. فيلم هاي سينمايي و همچنين سريال هاي خارجي قرار گرفته در سايت سبزپندار، علاوه بر تنوع كيفيتي كه دارند، از گزينه هاي متنوعي همچون دوبله و زيرنويس چسبيده و يا جداگانه نيز بهره مي برند. در نتيجه كاربراني كه به دنبال دانلود فيلم يا سريال مورد علاقه خود هستند، به راحتي به اين گزينه ها دسترسي خواهند داشت.

 

به لطف توسعه دسترسي به شبكه اينترنت و همچنين افزايش بي شمار تعداد سايت ها و پلتفرم هاي فعال در زمينه دانلود فيلم هاي ايراني و دانلود سريال ايراني جديد ، مخاطبين و بينندگان اين برنامه ها با خيال راحت مي توانند تمامي برنامه هاي مورد علاقه خود را در هر زمان كه دوست داشتند دانلود و يا به صورت آنلاين از پلتفرم هاي عرضه كننده اين قابليت، مشاهده كنند. صنعت فيلم سازي و سريال سازي ايران در چند سال اخير از رشد شگفت انگيزي برخوردار بوده است. با به وجود آمدن شبكه خانگي و ساخت سريال ها و برنامه ها متنوع و متعددي كه پخش آنها از رسانه ملي امكان پذير نبود، مخاطبين و بينندگان برنامه هاي ساخت ايران نيز بيش از گذشته افزايش پيدا كردند. سريال هايي با حضور هنرمنداني كه تا قبل از آن تنها در سينماي ايران فعاليت مي كردند، داستان هاي مهيج و جذابي كه در ژانر خود از نوعي نوآوري محسوب مي شوند، و همچنين برنامه هاي رئاليتي و تاك شوهاي مختلف از جمله برنامه هاي ساخته شده در شبكه خانگي هستند كه در جذب مخاطبين به خود، عملكردي موفق داشته اند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۳۰:۱۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

Sabzpendar / دانلود فيلم گشت ارشاد 3 / دانلود فيلم ديناميت 720p

 

در سينماي ايران ساخت فيلم هاي سريالي چندان مرسوم نيست. از جمله معدود فيلم هاي سينمايي سريالي و از قضا موفق سينماي ايران مي توان به  سري فيلم هاي "گشت ارشاد" به كارگرداني سعيد سهيلي، اشاره كرد. اولين قسمت اين سري فيلم ها در حدود يك دهه پيش به يكي از موفق ترين فيلم هاي كمدي ايران تبديل شد. چندسال پس از آن قسمت دوم آن نيز توانست موفقيت قسمت اول را تكرار كند. پس از حدود 5سال از اكران قسمت دوم، قسمت دوم آن يعني "گشت ارشاد 3" در ادامه ي قسمت هاي قبلي، در سال 1400 به اكران عمومي در آمد. در اين قسمت ساعد سهيلي و پولاد كيميايي دو هنرمند توانا و محبوب سينماي ايران در كنار ستاره پاپ اين روزها موسيقي كشو، بهنام باني به ايفاي نقش پرداخته اند. اين قسمت نيز موفق به جذب مخاطبين بسياري به سينماهاي كشور شد و در مدت كوتاهي به يكي از پرفروش ترين هاي سال تبديل شد.

دانلود فيلم ديناميت  720p نيز يكي از محبوب ترين فيلم هاي امروزي است. يكي ديگر از سينمايي هاي ژانر طنز كه اين روزها بسيار پر سر و صدا بوده است، فيلم ديناميت است. اين فيلم كه پس از سه سال توقيف بالاخره در تابستان 1400 به اكران عمومي در آمد، در مدت كوتاهي توانست با فروش فوق العاده خود به پر فروش ترين فيلم سينمايي تاريخ سينماي ايران تبديل شود. ركوردي شگفت انگيز كه هر كسي كه تا كنون اين فيلم را مشاهده نكرده، كنجكاو و مشتاق ديدن آن خواهد كرد. هنرمندان توانايي همانند محسن كيايي، پژمان جمشيدي، احمد مهرانفر و نازنين بياتي در اين فيلم به نقش آفريني پرداخته اند.

در ميان انبوه سايت هايي كه به ارائه خدمات دانلود فيلم و سريال فعاليت دارند، سايت sabzpendar با قرار دادن لينك هاي مستقيم، راحت ترين راه ممكن را در اختيار مخاطبين خود قرار مي دهد. هم اكنون امكان دانلود اكثر فيلم هاي روز سينماي جهان و ايران از طريق سايت ها و پلتفرم هاي مختلفي ميسر شده است. دو فيلم كه در ابتدا به شما معرفي كرديم، پس از اكران وارد شبكه خانگي شده و براي دانلود در اختيار شما مخاطبين قرار گرفته است. در صورتي كه قصد دانلود فيلم گشت ارشاد 3 و يا دانلود فيلم ديناميت  720p را داريد مي توانيد به سايت سبزپندار مراجعه و با دانلود و مشاهده آنها اوقات خوشي را سپري كنيد.

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۵۳:۰۴ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

نقاشي السا /  نقاشي مسواك / قصه كودكانه

 

فعاليت هاي سرگرمي كمي وجود دارند كه مانند نقاشي توسط كودكان خردسال به طور طبيعي و غريزي انجام مي شوند. كودك با هر وسيله اي  كودك شما گچ در پياده رو باشد يا مداد رنگي روي كاغذ چاپگر، او احتمالا از هنر خلق كردن لذت مي برد. همراه با ديگر روش هاي برقراري ارتباط با كودك مانند خواندن قصه كودكانه و يا انجام فعاليت هاي فيزيكي، نقاشي نيز از مزاياي رشدي متعددي برخوردار است. نقاشي فعاليتي است كه مي توان به صورت گروهي نيز انجام شود، بنابراين شما مي توانيد همراه فرزندانتان نقاشي كشيده و اوقات خوبي را كنار يكديگر سپري كنيد.

شما مي توانيد با از طريق نقاشي بسياري از نكات بهداشتي و تربيتي را به كودك خود آموزش دهيد. شما با كشيدن نقاشي مسواك و توضيح درباره نحوه مسواك زدن، شيوه صحيح رسيدگي به بهداشت دهان و دندان را به كودك خود ياد دهيد. با استفاده از رسم شخصيت هاي انيميشني براي توضيح رفتار و آداب صحيح در شرايط مختلف نيز مي توان از ديگر مزيت ها و كاربردهاي نقاشي استفاده كرد. انيميشن " يخ زده" يكي از انيميشن هاي محبوب بين كودكان است. شما مي توانيد با استفاده از نقاشي السا عشق و نگهداري از خواهر و برادر رو به كودك خود آموزش دهيد.

با توجه به رشد بازي هاي كامپيوتري و استفاده از انواع تلفن هاي همراه و تبلت، قطعا نقاشي بي ضررترين سرگرمي اين روزهاي كودكان ما است. شما مي توانيد با تشويق كودك خود به نقاشي، نه تنها آنها را از مضر تكنولوژي و بازي هاي خطرناك دوركنيد، بلكه مي توانيد مهارت ها و استعدادهاي كودكان خود را كشف و شكوفا كنيد. نقاشي كردن يك روش سالم و بسيار مفيد براي بهبود خلاقيت و پيشرفت مهارت هاي حركتي، بينايي و همچنين حافظه كودك است. نقاشي هر طرح، وسيله و يا شخصيتي، نشان دهنده ديدگاه كودك شما به محيط اطرافش است. از آنجايي كه شخصيت كودك از طريق تاثير پذيري از محيط اطراف او شكل مي گيرد، نقاشي هاي آنها نيز نشان مي دهد كودك شما از چه نوع شخصيتي برخوردار است. همين امر اهميت توجه به نقاشي ها و همچنين كاربرد رنگ هاي كودك در آنها را، نشان مي دهد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۳۵:۲۴ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دانلود فيلم خارجي / دانلود فيلم ايراني / دانلود سريال خارجي

 

از جمله پر جستجوترين موضوع بين كاربران اينترنت در ايران، دانلود سريال خارجي و يا مشاهده آنلاين آنها است. سايت هاي زيادي در زمينه ارائه سرويس هاي پخش و دانلود فيلم و سريال هاي ايراني و خارجي فعال هستد و هر روز نيز بر تعداد اين سايت ها افزوده مي شود. اين نشان از تقاضاي بالاي كاربران و افزايش روز افزون مخاطبين اين برنامه ها است. گسترس دسترسي به اينترنت و آشنايي با برنامه هاي كشورهاي ديگر، بسياري از مخاطبين را مشتاق به دانلود برنامه هاي ساخته كشورهاي مختلف كرده است.

دانلود فيلم خارجي هميشه از جمله پر مخاطب ترين و پر تقاضا ترين گزينه ها در بين كاربران اينترنتي بوده است. از قديم سايت هاي محدودي در زمينه عرضه جديدترين فيلم ها و سريال هاي خارجي و ايراني فعاليت مي كردند. اين رقم امروزه چندين برابر شده است كه نشان از مخاطبين بالاي اين فيلم ها و سريال ها مي دهد. امروزه امكان دانلود اكثر فيلم ها و سريال هاي خارجي همزمان با انتشار آنها در كشور مبداء، براي كاربران ايراني نيز محيا شده است. كيفيت هاي مختلف از يك فيلم به همراه نسخه هاي با زيرنويس چسبيده يا جداگانه و جديدا گزينه هاي دوبله و يا دانلود صداي دوبله به صورت جداگانه، از جمله خدمات متنوعي است كه در اكثر سايت هاي فعال در زمينه دانلود فيلم و سريال هاي خارجي و همچنين ايراني، يافت مي شود.

 

علاوه بر دانلود فيلم و سريال خارجي، سينماي ايران نيز از مخاطبين خاص خود برخوردار است. بسياري از فيلم هاي سينماي ايران پس از اتمام زمان اكران عمومي، وارد شبكه خانگي مي شوند. بسياري از افرادي كه در زمان اكران عمومي موفق به مشاهده آنها در سينما نشده اند، با دانلود فيلم ايراني مورد نظر خود در نسخه ها و كيفيت هاي مختلف، از ديدن آن در منزل لذت مي برند. اين امكان نه تنها براي فيلم هاي سينمايي محيا است، بلكه براي همه ي سريال هاي ايراني از جمله سريال ها و برنامه هاي ساخته شده در شبكه خانگي نيز امكان پذير است. اكثر سريال ها و برنامه هاي شبكه خانگي علاوه بر انتشار در پلتفرم هاي رسمي، در تمامي سايت هاي دانلود فيلم و سريال قابل دانلود هستند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۵:۴۴:۳۹ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

سبزپندار / دانلود فيلم ديدن اين فيلم جرم است / دانلود سريال جديد خارجي

"ديدن اين فيلم جرم است" فيلمي با مضمون سياسي-خانوادگي-اجتماعي است كه در سال 1397 ساخته شده است. يكي از جنجالي ترين آثار سينمايي چند سال اخير كه تا چند سال پس از توليد به طور غير رسمي در حالت توقيف قرار داشت. فيلم " ديدن اين فيلم جرم است" راه پر پيچ و خمي را سپري كرد تا در نهايت پس از اكران در جشنواره فجر، موفق به دريافت پروانه نمايش عمومي در سال 1399 شد. ليندا كياني امير آقايي دو ستاره محبوب سينماي ايران در كنار حسين پاكدل و مهدي زمين پرداز در اين فيلم جنجالي به ايفاي نقش پرداخته اند. بنابراين دانلود فيلم ديدن اين فيلم جرم است مي تواند بسيار جذاب باشد.

بسياري از فيلم هاي سينمايي پس از برداشته شدن از پرده ي سينمايي وارد سينماي خانگي مي شوند. سايت ها و پلتفرم هاي متعددي زمينه مشاهده و دانلود اكثر فيلم هاي روز جهان را براي شما فراهم مي كنند. در كشور عزيزمان ايران، اكثر سايت هاي دانلود فيلم و سريال تابع قوانين جمهوري اسلامي ايران هستند. بدين معنا كه همه فيلم هاي خارجي سانسور شده هستند و امكان مشاهده آنها همراه با كل خانواده وجود دارد. سايت سبزپندار نيز از جمله سايت هاي ارائه دهنده سرويس هاي دانلود فيلم و سريال ايراني و خارجي به مخاطبين است. با جستجويي ساده مي توانيد از باقي آرشيو سايت سبزپندار ديدن كنيد. سايت سبزپندار علاوه بر دانلود فيلم و سريال ايراني و خارجي شما را با فعاليت ها و همچنين بيوگرافي اكثر هنرمندان ايران، آشنا خواهد كرد.

همزمان با افزايش تعداد سايت هاي عرضه كننده فيلم و سريال، دانلود سريال جديد خارجي، به صورت زيرنويس چسبيده يا جدا، و يا حتي به صورت دوبله بسيار راحت تر از پيش شده است. اكثر سريال هاي خارجي و همچنين فيلم هاي سينمايي روز جهان، به محض انتشار، در تمام سايت هاي ايراني قابل يافت هستند. رقابت بالا براي جدب مخاطبين باعث افزايش سرعت عمل سايت ها نيز شده است. قرار دادن هر قسمت از سريال و يا فيلم سينمايي در كيفيت هاي مختلف كه به كاربران حق انتخاب نيز مي دهد، در كنار مواردي ديگر مانند دانلود با زبان اصلي، زيرنويس، دوبله و يا حتي دوبله جداگانه و يا زيرنويس چسبيده از جمله سرويس هاي متعددي است كه امروزه در اكثر سايت ها قابل مشاهده هستند.

 

بدين ترتيب، هر كاربر مي تواند پس از دانلود فايل مورد نظر خود با كيفيت دلخواه، به راحتي به تمامي گزينه هاي دانلود زيرنويس با ويرايش هاي متعدد و يا دانلود فايل موردنظر خود به صورت دوبله و يا دوبله جداگانه، دسترسي داشته باشد. سايتي كه بتواند چنين خدماتي را براي كاربران خود در نظر بگيرد، به طور حتم مي تواند در رقابت با ديگر رقباي خود عملكردي موفق تر داشته باشد.

 

 

 

 

 

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۳۳:۲۰ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

 

شامپو ضد شوره جوليتااستي PH پوست سر شما را به خوبي تنظيم مي كند. اين شامپو به دليل فرمولاسيون خاصي كه دارد، مي تواند در سطح پوست سر شما، تعادل ميكروارگانيسم برقرار نموده و از توليد مثل و توزيع انبوه قارچ هاي مولد شوره سر به خوبي جلوگيري كند.

در تركيبيات شامپو ضد شوره جوليتا استي، به هيچ عنوان از موادي كه براي مو و پوست سر ضرر دارد، استفاده نشده و در عوض از مواد طبيعي و تقويت كننده مو مانند عصاره هاي گياهي انتي باكتريال و زينك پي سي اي در ساخت شامپو ضد شوره جوليتااستي بهره برده شده است.

عصاره نعناع و عضاره كالاندولا با خواص ضد التهابي، از ديگر مواد طبيعي به كار برده شده در اين شامپو مي باشند.

استفاده از محصولات آرايشي و بهداشتي كه از مواد طبيعي و مغذي در ساختار آن ها بهره گرفته شده باشد، بسيار مهم است؛ چراكه اين محصولات مستقيما با زيبايي و سلامتي ما در ارتباط هستند. خريد محصولات كليون تا حد بسيار زيادي اين دغدغه را از ذهن ما دور كرده است و با ساتفاده از محصولات آرايشي و بهداشتي كليون مي توانيم پوست و مويي شاداب و سلامت به بدن خود هديه دهيم.

اما حالا دقيقا ربع قرن است كه كياقشم به عنوان نماينده انحصاري محصولات كليون در ايران كار خود را آغاز كرده است. گروه كياقشم با عرضه محصولات آرايشي و بهداشتي كليون در ايران فعاليت خود را آغار كرده و با توليد محصولات جوليتا استي سعي در القاي اهميت سلامت پوت و مو و زيبايي به جامعه دارد. براي مشاهده محصولات ارايشي و بهداشتي توليد شده توسط گروه كياقشم تحت برند جوليتااُستي مي توانيد از وبسايت اين مجموعه به نشاني www.kiaqeshm.com  نيز ديدن كنيد و تمامي محصولات گروه كياقشم اعم از شامپوها، كرم ها، سرم هاي پوستي و محصولات مراقبتي متعدد را در آنجا ببينيد. براي كسب اطلاعات بيشتر درباره فعاليت هاي گروه كياقشم نيز مي توانيد با كارشناسان اين مجموعه در ارتباط باشيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۷:۱۴:۲۷ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

مراقبت از پوست دست هميشه بايد جز اولويت ها باشد. چرا كه پوست دست به علت كارايي بالاي آن بيشتر از ساير قسمت هاي بدن در معرض آسيب است. به عنوان مثال پوست خشك دست در مدت زمان طولاني با بروز چين و چروك و پيري زودرس مي شود. بعد از صورت، دست هاي شما مهم ترين عضو بدن اتان هستند كه بايد به ان ها توجه ويژه و بيشتري داشته باشيد.

محصولات مراقبت از دست قادر هستند تا به شما كمك كنند مراقبت هرچه بيشتر و دقيق تري از پوست دستان خود داشته باشيد. دست هاي اعضايي از بدن هستند كه بيشترين استفاده را از آن ها داريد و همچنين دستان شما بيانگر سن شما هستند. دست ها به دليل اين كه در معرض آب و هواي گوناگون هستند بيشتر از ساير اعضاي بدن آسيب مي بينند. پوست دست نازك و ظريف است. بنابراين بايد به خوبي از آن ها مراقبت كنيد.

 نوزادان بدن و پوست بسيار حساسي دارند و به دليل اين كه هنوز كامل رشد نكرده اند، حساسيت بسيار بيشتري نسبت به بزرگسالان دارند. بنابراين استفاده از محصولات مراقبت از نوزاد بايد در اولويت هر پدر و مادري باشد. اين نوع محصولات به شما كمك مي كنند تا از پوست و بدن نوزادان در برابر انواع آلودگي ها و آب و هواي مختلف محافظت كنيد.

محصولات جوليتااستي با بهره‌گيري از مرغوب‌ترين و باكيفيت‌ترين مواد اوليه آرايشي و بهداشتي و بر اساس فرمولاسيون سفارشي شركت كياقشم كه توسط بهترين و معتبرترين آزمايشگاه‌هاي ايتاليايي منحصراً براي برند جوليتااُستي فرموله شده، محصولات خود را در ايران توليد و عرضه مينمايد. در اين محصولات سعي بر استفاده از عصاره‌هاي گياهي و اكتيوهاي تخصصي ويژه  با درصدهاي موثر گرديده، تا بالاترين تاثير را بر روي پوست و موي مصرف‌كنندگان عزيز ايجاد نمايد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۷:۱۱:۲۲ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دانلود سريال بي گناه با لينك مستقيم /  دانلود سريال ساخت ايران 3 /  دانلود سريال ايراني

 

از جمله پر جستجوترين موضوع بين كاربران اينترنت در ايران، دانلود سريال ايراني و يا مشاهده آنلاين آنها است. سايت هاي زيادي در زمينه ارائه سرويس هاي پخش و دانلود فيلم و سريال هاي ايراني و خارجي فعال هستد و هر روز نيز بر تعداد اين سايت ها افزوده مي شود. اين نشان از تقاضاي بالاي كاربران در خصوص دانلود جديدترين سريال ها و سينمايي هاي ايراني و خارجي است. اكثر سايت ها با قرار دادن لينك هاي مستقيم كار دانلود را براي كاربران خود بسيار راحت كرده اند. برخي ديگر با قرار دادن زيرنويس در كنار لينك دانلود فيلم و يا قرار دادن نسخه زيرنويس چسبيده فيلم، راحتي كاربران خود را در اولويت قرار مي دهند.

 

سريال بي گناه اولين اثر مهران احمدي در مقام كارگردان و است كه سرپرست نويسندگان آن نيز بر عهده محسن كيايي است. اين سريال كه از طريق شبكه نمايش خانگي منتشر مي شود هم اكنون يكي از محبوب ترين سريال ها بين كاربران اينترنتي است. مصطفي كيايي كارگردان مطرح سينماي كشورمان، اين بار در نقش تهيه كننده براي اين سريال ظاهر شده است. اين سريال از حضور بازيگران مطرحي همانند محسن كيايي، شبنم مقدمي، ماهور الوند، مسعود رايگان و مهران احمدي بهره مي برد. مهران احمدي كه تجربه ساخت فيلم هاي پر مخاطبي در ژانرهايي همچون درام، كمدي و اجتماعي دارد، علاوه بر مقام كارگرداني، براي اولين بار نويسندگي سريالي با ژانر كمدي و اجتماعي را بر عهده گرفته است. حضور دست اندركاران سرشناس و تيم بازيگري توانا، مخاطبين را براي دانلود سريال بي گناه با لينك مستقيم به سايت ها و پلتفرم هاي مختلفي كشانده است.

 

يكي ديگر از پر دانلود ترين سريال هاي شبكه خانگي در چند سال اخير، سريال ساخت ايران بوده است. تا به امروز دو فصل از سريال ساخت ايران ضبط و منتشر شده است. دست اندركاران اين سريال به زودي با فصل سوم آن باز خواهند گشت. در اين فص همانند فصل گذشته امين حيايي در يكي از نقش هاي اصلي حضور پيدا كرده است. اكثر سايت ها به زودي با قرار دادن لينك دانلود سريال ساخت ايران 3 ، كار دانلود آن را براي مخاطبين اين سريال آسان خواهند كرد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۵:۱۰:۴۲ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

Sabzpendar.org / دانلود رايگان فيلم گشت ارشاد 3 / دانلود فيلم ديناميت با لينك مستقيم

 

هم اكنون امكان دانلود اكثر فيلم هاي روز سينماي جهان و ايران از طريق سايت ها و پلتفرم هاي مختلفي ميسر شده است. بسياري از افرادي كه نمي توانند در زمان اكران عمومي فيلم ها در سالن سينما از ديدن آنها لذت ببرند، منتظر مي شوند تا فيلم ها وارد شبكه خانگي شوند و سپس آنها را دانلود كنند. امروزه سايت هاي زيادي در زمينه ارائه خدمات دانلود فيلم و سريال فعاليت دارند. از جمله اين سايت ها كه شما مي توانيد از لينك هاي مستقيم آن به راحتي استفاده كنيد، سايت sabzpendar.org است. اين سايت با قرار دادن جديدترين و بروزترين فيلم ها، سريال ها و همچنين انيميشن هاي روز جهان و ايران مي تواند رضايت مخاطبين خود را جلب كند.

از جمله جديدترين فيلم هايي كه وارد شبكه خانگي شده است، فيلم پر ستاره و البته بسيار پر سر و صداي اين روزهاي سينماي ايران، يعني، فيلم ديناميت است. احمد مهرانفر، پژمان جمشيدي، محسن كيايي و نازنين بياتي از جمله هنرمندان مطرح اين روزهاي كشورمان هستند كه در اين كار موفق به ايفاي نقش پرداخته اند. اين فيلم كه پس از سه سال توقيف بالاخره در تابستان 1400 به اكران عمومي در آمد، با استقبال شديد مخاطبين و بينندگان مواجه شد و توانست به ركورد فوق العاده پر فروش ترين فيلم تاريخ سينماي ايران دست يابد. مطمئنا همچين ركوردي شگفت انگيزي هر كسي را مشتاق به ديدن اين فيلم مي كند. سايت سبزپندار امكان دانلود فيلم ديناميت با لينك مستقيم را براي راحتي شما، فراهم كرده است.

يكي ديگر از موفق ترين فيلم هاي تاريخ سينماي ايران، سري فيلم هاي گشت ارشاد است. اين سري فيلم هاي سريالي به كارگرداني سعيد سهيلي، تا كنون سه قسمت از آن به اكران عمومي در آمده اند، و هميشه با استقبال بي نظير مخاطبين و نقدهاي مثبت منتقدين مواجه شده است. ساعد سهيلي و پولاد كيميايي دو هنرمند موفق و تواناي سينماي ايران در كنار ستاره محبوب دنياي موسيقي بهنام باني، در قسمت سوم اين سري فيلم ها نقش آفريني كرده اند. شما هم اكنون مي توانيد براي دانلود رايگان فيلم گشت ارشاد 3 و همچنين دو قسمت قبلي آن، به سايت سبزپندار مراجعه كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۵۸:۳۶ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

كاردستي كوله پشتي/كاردستي چرخ/كاردستي ساده

 

كاردستي از جمله سرگرمي هاي گروهي اي محسوب مي شود كودكان مي توانند از انجام آن همراه با دوستان و يا اعضاي خانواده لذت ببرند و اوقات خوشي را در كنار هم سپري كنند. ساخت كاردستي براي كودكان فعاليتي بسيار لذت بخش و هيجان انگيز است. مسلما ساختن وسيله اي از ابتدا و ديدن نتيجه نهايي آن، براي هركسي هيجان انگيز و جذاب خواهد بود. براي تشويق و انگيزه دادن به كودك، شما والدين مي توانيد با ساخت كاردستي ساده و درگير كردن كودك در فرآيند ساخت آن، او را به انجام همچين فعاليتي به تدريج علاقمند كنيد. مطمئنا كودك از اينكه بتواند وسايل يا كارهاي هنري جديدي را با آن دستان كوچك خود بسازد بسيار لذت خواهد برد و به دنبال طرح ها و ايده هاي بيشتري براي ساخت خواهد گشت.

معمولا كودكان از محيط اطراف و يا لوازم مورد علاقه خود براي ساخت كاردستي الهام مي گيرند. تقريبا همه كودكان در تمامي رده هاي سني داراي كوله پشتي هستند. بعضي از آنها عاشق كوله پشتي هاي بامزه و رنگارنگ خود هستند و گاهي روي آن نيز نقاشي و طرح هاي كودكانه نيز رسم مي كنند. ساخت كاردستي كوله پشتي توسط كودك نشان مي دهد كه كودك به لوازم شخصي خود اهميت مي دهد و آنها را عزيز مي داند.

از ديگر ايده هاي جالبي كه كودكان مي توانند از آن براي ساخت كاردستي الهام بگيرند، چرخ است. شايد ساخت كاردستي چرخ براي كودكاني كه تازه شروع به اين فعاليت كرده اند كمي سخت و دشوار باشد. براي اينكه كودك از تصميم ساخت اين ايده و همچنين فعاليت كاردستي دلسرد نشود چون نتوانسته است يك طرح را عملي كند، شما والدين بايد به او در ساخت آن كمك كنيد. شما هنگام مشاركت در ايده هاي جالب و كودكانه، فرزند خود اهميت خود به نظرات و تصميمات او و همچنين حمايت خودتان از او را نشان مي دهيد. همين امر باعث دلگرمي و انگيزه كودكان براي تجربه ايده هاي جديدتر و چالش برانگيزتر مي شود. از ايده هاي جديد و گاه سخت كودك خود استقبال كنيد و سعي نكنيد با توجيه كردن اينكه از پس انجام آن بر نمي آيد او را منصرف كنيد زيرا باعث مي شود بر روحيه و همينطور اعتماد به نفس كودك تاثير سوء بگذارد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۵۷:۲۲ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ][ ۸۱ ][ ۸۲ ][ ۸۳ ][ ۸۴ ][ ۸۵ ][ ۸۶ ][ ۸۷ ][ ۸۸ ][ ۸۹ ][ ۹۰ ][ ۹۱ ][ ۹۲ ][ ۹۳ ][ ۹۴ ][ ۹۵ ][ ۹۶ ][ ۹۷ ][ ۹۸ ][ ۹۹ ][ ۱۰۰ ][ ۱۰۱ ][ ۱۰۲ ][ ۱۰۳ ][ ۱۰۴ ][ ۱۰۵ ][ ۱۰۶ ][ ۱۰۷ ][ ۱۰۸ ][ ۱۰۹ ][ ۱۱۰ ][ ۱۱۱ ][ ۱۱۲ ][ ۱۱۳ ][ ۱۱۴ ][ ۱۱۵ ][ ۱۱۶ ][ ۱۱۷ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی