web
web

دانلود فيلم ايراني جديد / دانلود بهترين سريال هاي خارجي / سبزپندار

 

 

بسياري از افرادي كه امكان و يا زمان سينما رفتن براي آنها محيا نيست، اكثر فيلم هاي سينماي كشور را پس از اتمام اكران آنها از طريق سايت هاي دانلود فيلم و سريال مشاهده مي كنند. به همين دليل در چند سال اخير سايت ها و پلتفرم هاي ارائه دهنده خدمات فيلم و سريال رشد فراواني داشته اند. پس از توسعه دسترسي به انواع پلتفرم و سايت هاي مختلف در اينترنت، سايت هاي فعال در زمينه عرضه جديدترين فيلم ها و سريال هاي خارجي و ايراني از گسترش چشمگيري برخوردار بوده اند. بسياري از شبكه هاي تلويزيوني نيز پلتفرم هاي اختصاصي خود را تاسيس كردند تا مخاطبين خود به راحتي بتوانند برنامه هايي كه در زمان پخش قادر به تماشاي آنها نبوده اند را در هر زمان و هر مكان كه مايل باشند، مشاهده كنند. از افزايش روز افزون تعداد سايت هاي فعال در زمينه دانلود بهترين سريال هاي خارجي مي توان به افزايش محبوبيت رسانه هاي خارجي در بين كاربران اينترنتي ايراني پي برد. دانلود و مشاهده فيلم در كشور ايران، از طريق سايت ها و پلتفرم هاي مختلفي براي مخاطبين امكان پذير است.

سايت سبزپندار نيز از جمله سايت هاي ارائه دهنده سرويس و خدمات دانلود فيلم و سريال ايراني و خارجي است كه تابع فرامين قوانين جمهوري اسلامي ايران است. بسياري از فيلم هاي جديد روز جهان و ايران و همچنين سريال هاي خارجي و ايراني را مي توانيد همزمان با اكران و انتشار آنها در سايت سبزپندار مشاهده كنيد. همچنين امكان دانلود قانوني تمام سريال هاي سينماي خانگي و دانلود فيلم ايراني جديد در كيفيت هاي مختلف و روش دانلود با لينك مستقيم براي مخاطبين محترم، محيا گشته است. علاوه بر فيلم و سريال، بسياري از انيميشن هاي محبوب بين كودكان و بزرگسالان نيز در اين سايت قرار دارد كه مي توانيد به راحتي دانلود و از ديدن آنها لذت ببريد. بيوگرافي، آشنايي با فعاليت هنرمندان و بخش هاي متنوع ديگري از سايت سبزپندار قرار گرفته است كه مي تواند براي مخاطبين از جذابيت خاصي برخوردار باشند. بسياري از اخبار روز جهان در كنار اطلاعاتي كه از زندگي خصوصي هنرمندان مطرح سينماي ايران و جهان قرار گرفته است مي تواند براي طرفداران آنها جالب باشد.

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۳۱:۴۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دانلود سريال ساخت ايران فصل سوم / دانلود سريال هاي ايراني / دانلود فيلم خارجي دوبله فارسي

 

يكي از پر دانلود ترين سريال هاي شبكه خانگي در سال هاي اخير، سريال پر ستاره ي ساخت ايران بوده است. اين سريال كه تا كنون دو فصل از آن پخش شده است با دليل حضور ستارگان مطرح سينما و تلويزيون ايران يعني محمد رضا گلزار و امين حيايي از همان ابتدا با سرو صداي بسياري همراه بود. همين امر دانلود سريال ساخت ايران فصل سوم را به يكي از پر جستجوترين موضوعات در بين كاربران اينترنتي ايراني تبديل كرد. جديدترين فصل اين سريال كه همانند فصل هاي پيش با حضور امين حيايي ولي اين بار در كنار مجيد صالحي بازيگر تواناي كشورمان، در حال ساخت است، بزودي در شبكه خانگي و از طريق سايت ها و پلتفرم هاي سرويس دهنده دانلود و مشاهده سريال هاي شبكه خانگي، منتشر خواهد شد.

 

دانلود سريال هاي ايراني و همچنين دانلود فيلم خارجي دوبله فارسي، در اين چند سال اخير يكي از معضلات كاربران و مخاطبين اين برنامه ها بوده است. با توجه به قوانين جديدي كه براي فعاليت سايت هاي ارائه دهنده فيلم ها و سريال هاي ايراني و خارجي وضع شده است، محدوديت هاي بسياري براي انتشار اكثر فيلم ها و سريال ها براي آنها قرار داده شده است. از اين رو، بسياري از كاربران براي دانلود جديدترين فيلم ها و سريال هاي ايراني و خارجي با مشكلات فراواني مواجه هستند. اكثر سريال هاي ايراني كه از شبكه خانگي عرضه مي شوند، بايد براي مشاهده آنها و يا دانلود آنها، مبلغي پرداخت شود.

 

اين امر به منظور حمايت از فعاليت دست اندركاران آنها صورت مي گيرد و امري طبيعي است كه به پاس تشكر از آنها همچين مبلغ ناچيزي پرداخت شود. اما دانلود فيلم خارجي دوبله فارسي كمي دشوار تر از دانلود فيلم و سريال هاي با زبان اصلي است. بسياري از فيلم هاي محبوب و روز سينماي جهان به طور رسمي دوبله نمي شوند. از اين روز برخي از سايت هاي مطرح فعال در زمينه عرضه و انتشار فيلم و سريال با همكاري تيم هاي دوبله مطرح اقدام به دوبله كردن بسياري از فيلم ها و سريال ها به طور اختصاصي كرده اند. اين دوبله ها همانند دوبله هاي رسمي از كيفيت بالايي برخوردار هستند.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۲۲:۱۷ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دانلود فيلم مرد بازنده محمدحسين مهدويان /  دانلود فيلم خائن كشي مسعود كيميايي / دانلود سريال جيران قسمت اول

 

جديدترين ساخته مسعود كيميايي كارگردان و فيلمنامه نويس سرشناس ايراني، به نام خائن كشي يكي از ابر پر ستاره ترين فيلم هاي چند سال اخير سينماي ايران بوده است. اين فيلم كه در فروردين 1400 اكران شد، چند ماه پس از اكران عمومي، وارد شبكه خانگي شد. بسياري از كساني كه در زمان اكران موفق به ديدن آن نشدند، با دانلود فيلم خائن كشي مسعود كيميايي كه از حضور هنرمندان مشهوري همانند مهران مديري، امير آقايي و پانته آ بهرام بهره برده است، از ديدن آن لذت برده اند. به طور حتم، وجود نام هاي بزرگي مانند مسعود كيميايي، امير آقايي و البته مهران مديري، كنجكاوي هر بيننده اي را بر مي انگيزد تا ببيند همچين ستارگان در كنار يكديگر چه شاهكاري ساخته اند؟

فيلم سينمايي مرد بازنده در سال 1400 ساخته شده است و قرار است در نوروز 1401 به اكران عمومي در بيايد. اين فيلم به تهيه كنندگي كامران حجازي و امير بنان و در ژانر اجتماعي، خانوادگي ساخته شده است. دانلود فيلم مرد بازنده محمدحسين مهدويان با حضور جواد عزتي هنرمند فوق العاده محبوب و با استعداد سينماي ايران و همچنين نقش آفريني بازيگران مطرحي همچون رعنا آزادي ور و آناهيتا درگاهي از جمله موضوعاتي بوده است كه بسياري از كاربران بي صبرانه منتظر آن هستند.

يكي از جديدترين سريال هاي شبكه خانگي و كه به محض انتشار خود با موج شديد استقبال مخاطبين مواجه شد، سريال جيران بوده است. حضور هنرمنداني همانند مريلا زارعي، بهرام رادان، رعنا آزادي ور، مهدي پاكدل و بسياري هنرمند ديگر در آن، مخاطبين بسياري را به خود جذب كرده است. همچين هنرمندان و ستارگان مطرحي در يك سريال باعث شده است كه دانلود سريال جيران قسمت اول، در همان ابتداي انتشار آن در پلتفرم ها و سايت هاي دانلود فيلم و سريال ايراني و خارجي از جمله پر كليك ترين و پر جستجو ترين موضوعات بين كاربران اينترنتي ايراني شود. سريال جيران كه از ساخته هاي حسن فتحي، كارگردان سرشناس سريال هاي تاريخي و جذابي همانند شهرزاد، مدار صفر درجه، پهلوانان نمي ميرند و ... است از جمله سريال هايي بوده است كه از زمان اعلام دست اندركاران و همچنين هنرپيشگان آن، از جمله پر انتظار ترين سريال هاي شبكه خانگي بوده است.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۰۳:۲۸ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دانلود جوكر / دانلود فيلم ديناميت / دانلود سريال بي گناه

 

از جمله جديدترين فيلم هايي كه وارد شبكه خانگي شده است، فيلم پر ستاره و البته بسيار پر سر و صداي اين روزهاي سينماي ايران، يعني، فيلم ديناميت است. احمد مهرانفر، پژمان جمشيدي، محسن كيايي و نازنين بياتي از جمله هنرمندان مطرح اين روزهاي كشورمان هستند كه در اين كار موفق به ايفاي نقش پرداخته اند. اين فيلم كه پس از سه سال توقيف بالاخره در تابستان 1400 به اكران عمومي در آمد، با استقبال شديد مخاطبين و بينندگان مواجه شد و توانست به ركورد فوق العاده پر فروش ترين فيلم تاريخ سينماي ايران دست يابد. به طور قطع هر كسي با شنيدن همچين خبري مشتاق به دانلود فيلم ديناميت و ديدن آن مي شود.

در چند سال اخير، شاهد افزايش فعاليت هاي شبكه هاي خانگي بوديم. سريال هاي زيادي با حضور ستارگان مطرح سينما و تلويزيون و ريالتي شوهاي جذابي درشبكه خانگي توليد و به بازار عرضه شده اند. رئاليتي شوهايي با حضور ستارگان و هنرمندان معروفي كه جنبه هاي جديدي از خود به نمايش مي گذارند، براي طرفداران و مخاطبين آنها جذابيت خاصي دارد. دانلود جوكر نيز بين پر جستجو ترين گزينه ها بين كاربران اينترنتي قرار دارد. جوكر برنامه جذاب و ديدني برگرفته از نسخه خارجي آن، چهره هاي مشهور و سرشناسي در زمينه هاي هنري، ورزشي، اجتماعي و... را به مدت 7 ساعت در يك خانه، يكديگر قرار مي دهد. سيامك انصاري كمدين محبوب سينما و تلويزيون وظيفه مجري گردي اين برنامه را بر عهده دارد. هرمنداني همانند امين حيايي، سام درخشاني، امير مهدي ژوله، بيژن بنفشه خواه و... از جمله شركت كنندگان در اين برنامه هستند.

سريال بي گناه اولين اثر مهران احمدي در مقام كارگردان و نويسنده است كه از طريق شبكه نمايش خانگي منتشر مي شود. مصطفي كيايي تهيه كنندگي اين سريال را بر عهده دارد. بازيگراني همچون محسن كيايي، شبنم مقدمي، ماهور الوند، مسعود رايگان و مهران احمدي در اين سريال نقش آفريني مي كنند. مهران احمدي كه پيش از اين فيلم هاي پر مخاطبي را براي تلويزيون در ژانرهاي درام، كمدي و اجتماعي ساخته است، براي اين سريال به سراغ ژانر اجتماعي و كمدي رفته است. اين سريال هم اكنون يكي از محبوب ترين سريال هاي شبكه خانگي است. مسلما دانلود سريال بي گناه نيز يكي از پر تقاضا ترين ها بين كاربران خواهد بود.

 

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۴۶:۰۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

نقاشي پيتزا/نقاشي آليس/وولك

 

سايت وولك از جمله سايت هايي است كه شامل آموزش هاي مختلفي براي تمامي رده هاي سني كودكان مي شود. از جمله آموزش هاي ويديويي كه مي توانيد در سايت وولك مشاهده كنيد، آموزش طرح هاي مختلف نقاشي براي فرزندانتان است. شما مي توانيد آموزش طرح هاي مختلف و متنوع غذايي، حيواني و حتي شخصيت هاي انيميشني را در سايت وولك براي كودك خود اجرا كرده تا مهارت نقاشي كشيدن او نيز پيشرفت كند و بتواند طرح هاي متنوع و مختلفي را رسم كند.

پيتزا يكي از غذاهاي موردعلاقه كودكان است. كودكان نيز تمايل به كشيدن موارد مورد علاقه ي خود دارند. ويديوي آموزش كشيدن نقاشي پيتزا از جمله آموزش هايي است كه مي توانيد در سايت وولك يافت كنيد. در صورتي كه كودك شما به كشيدن اين طرح علاقه نشان داد مي توانيد با اجراي ويديوي آموزشي او براي كودك خود، او را در كشيدن طرح دلخواهش كمك كنيد. كشيدن نقاشي پيتزا براي كودكاني كه مهارت بالايي ندارند نيز كار ساده و سرگرم كننده اي خواهد و مطمئنا پس از اتمام نقاشي خود از نتيجه ي كار بسيار راضي خواهند بود.

يكي ديگر از آموزش هايي كه مي توانيد در سايت وولك آن را مشاهده كنيد، نقاشي آليس است. ماجراهاي آليس در سرزمين عجايب براي تمامي كودكان جالب و جذاب است و كودكان از شنيدن داستان آن هرگز خسته نمي شوند. اين داستان پر از ايده و طرح هاي خاص براي نقاشي كشيدن است. از آنجايي كه آليس به عنوان شخصيت اصلي و محبوب ترين شناخته مي شود، كودكان علاقه خاصي به نقاشي كشيدن شخصيت آن بر اساس ذهنيت و خلاقيت خود دارند. در صورتي كه كودكتان با روش ها و سبك هاي مختلف نقاشي كشيدن آشنايي ندارد ولي علاقه شديد به كشيدن نقاشي دارد، مي توانيد با استفاده از ويديوهاي آموزش نقاشي موجود در سايت وولك، او را در رسيدن به خواسته قلبي اش ياري رسانيد. آموزش ويديويي نقاشي آليس و ديگر شخصيت هاي انيميشيني محبوب در بين كودكان از جمله آموزش هايي است كه به صورت كاملا رايگان و به راحتي در اختيار شما قرار دارد تا بتوانيد براي كودك خود اجرا كرده و به او كمك كنيد تا با رسم شخصيت هاي مورد علاقه خود از نقاشي كشيدن نهايت لذت را ببرد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۲۱:۱۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

نقاشي تلسكوپ / نقاشي عطر / وولك

 

نقاشي يكي از فعاليت هاي محبوب دوره كودكي و گاهي بزرگسالي بسياري از افراد است. در دوره اي كه انواع فعاليت ها و بازي هاي كامپيوتري جايگزين بسياري از فعاليت هاي نوستالژي و خاطره انگيز كودكي شده اند، نقاشي از جمله سرگرمي هايي است كه به مرور زمان توانسته است محبوبيت خود را در بين كودكان حفظ كند. هرچند شيوه هاي مختلف نقاشي به مرور زمان ايجاد شده اند، اما استفاده از روش كلاسيك آن يعني برگه اي سفيد در كنار مداد رنگي هاي متنوع و تراشيده شده از مواردي است كه هرگز قديمي و از مد افتاده نمي شود.

در نتيجه نقاشي يك روش ساده ولي موثر در سرگرم كردن فرزندانتان است. روشي كه در مقابل كنسول هاي بازي، بازي هاي كامپيوتري و گوشي هاي همراه سرگرمي اي سالم و مفيد محسوب مي شود. طرح هاي جذاب كودكان را به نقاشي كردن تشويق مي كنند. نقاشي نيز از جمله مسائلي است كه از محيط و اطرافيان تاثير مي گيرد، بنابراين بهتر است با قراردادن كودك خود در محيط هاي سالم به پيشرفت استعدادها و بهبود خلاقيت آنها كمك كنيد. نقاشي كردن موارد مورد علاقه، از سرگرمي ها و همچنين موضوعات هميشگي كودكان هنگام نقاشي است. عنوان مثال كودك شما وقتي شروع به كشيدن نقاشي تلسكوپ مي كند از علاقه خود به ستارگان و ديدن آنها مي گويد. كشيدن آسمان شب و ستاره هم از جمله طرح هاي مورد علاقه و ساده كودكان است.

نقاشي عطر يا طرح هاي خاص الهام گرفته از محيط اطراف نشان دهنده دقت بالا، قدرت بينايي و همچنين درك بالاي محيط او از محيط اطراف او است. تاثير نقاشي كشيدن بعنوان يك سرگرمي مفيد بر روي شكل گيري شخصيت كودكان، از مواردي است كه تمامي جنبه هاي روانشناسي كودك تاييد شده است. از آن جايي كه شخصيت افراد از دوره كودكي شروع به شكل گيري مي كند ، يكي از مهم ترين مواردي كه هر پدر و مادر بايد به آن توجه و دقت زيادي داشته باشند نحوه و چگونگي شكل گيري شخصيت فرزندشان است. براي مشاهده آموزش طرح هاي بيشتري براي نقاشي همراه با فرزندانتان، مي توانيد به سايت وولك سر بزنيد و از تنوع طرح هاي و سادگي رسم آن بهره ببريد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۰۶:۳۶ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

سبزپندار / دانلود ديدن اين فيلم جرم است /  دانلود فيلم متري شيش نيم كامل

 

دانلود و مشاهده فيلم در كشور ايران، از طريق سايت ها و پلتفرم هاي مختلفي براي مخاطبين امكان پذير است. سايت سبزپندار نيز از جمله سايت هاي ارائه دهنده خدمات فيلم و سريال ايراني و خارجي است كه تابع فرامين قوانين جمهوري اسلامي ايران است. بسياري از فيلم هاي جديد روز جهان و ايران و همچنين سريال هاي خارجي و ايراني را مي توانيد همزمان با اكران و انتشار آنها در سايت سبزپندار مشاهده كنيد.

همچنين امكان دانلود قانوني تمام سريال هاي سينماي خانگي و فيلم هاي سينمايي براي شما فراهم شده است. علاوه بر فيلم و سريال، بسياري از انيميشن هاي محبوب بين كودكان و بزرگسالان نيز در اين سايت قرار دارد كه مي توانيد به راحتي دانلود و از ديدن آنها لذت ببريد.

از جمله فيلم هاي سينمايي ايراني اي كه مي توانيد در سايت سبزپندار آن را پيدا كنيد، فيلم " ديدن اين فيلم جرم است" است. اين فيلم كه در ژانر سياسي/اجتماعي/خانوادگي ساخته شده است، يكي از پر سر و صداترين فيلم هاي چند سال اخير سينماي ايران بوده است. امير آقايي ستاره محبوب اين روزهاي سينما و تلويزيون ايران به همراه ليندا كياني يكي ديگر از هنرمندان محبوب كشورمان در اين فيلم به نقش آفريني پرداخته اند. سايت سبزپندار امكان دانلود ديدن اين فيلم جرم است را به راحت ترين شكل ممكن و لينك مستقيم براي شما محيا ساخته است.

مخاطبين و كاربران امروزه تنها به دنبال دانلود جديدترين و بهترين سريال هاي روز خارجي نيستند و بسياري از آنها  از ديدن برنامه هاي ايراني نيز لذت مي برند. بنابراين بسياري از سايت ها علاوه بر قرار دادن برنامه هاي خارجي، اقدام به انتشار اكثر فيلم هاي سينمايي ايراني همانند دانلود فيلم متري شيش نيم كامل و يا ديگر برنامه هاي شبكه هاي خانگي مي كنند.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۳۷:۴۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

نقاشي پيتزا/نقاشي آليس/وولك

 

سايت وولك از جمله سايت هايي است كه شامل آموزش هاي مختلفي براي تمامي رده هاي سني كودكان مي شود. از جمله آموزش هاي ويديويي كه مي توانيد در سايت وولك مشاهده كنيد، آموزش طرح هاي مختلف نقاشي براي فرزندانتان است. شما مي توانيد آموزش طرح هاي مختلف و متنوع غذايي، حيواني و حتي شخصيت هاي انيميشني را در سايت وولك براي كودك خود اجرا كرده تا مهارت نقاشي كشيدن او نيز پيشرفت كند و بتواند طرح هاي متنوع و مختلفي را رسم كند.

پيتزا يكي از غذاهاي موردعلاقه كودكان است. كودكان نيز تمايل به كشيدن موارد مورد علاقه ي خود دارند. ويديوي آموزش كشيدن نقاشي پيتزا از جمله آموزش هايي است كه مي توانيد در سايت وولك يافت كنيد. در صورتي كه كودك شما به كشيدن اين طرح علاقه نشان داد مي توانيد با اجراي ويديوي آموزشي او براي كودك خود، او را در كشيدن طرح دلخواهش كمك كنيد. كشيدن نقاشي پيتزا براي كودكاني كه مهارت بالايي ندارند نيز كار ساده و سرگرم كننده اي خواهد و مطمئنا پس از اتمام نقاشي خود از نتيجه ي كار بسيار راضي خواهند بود.

يكي ديگر از آموزش هايي كه مي توانيد در سايت وولك آن را مشاهده كنيد، نقاشي آليس است. ماجراهاي آليس در سرزمين عجايب براي تمامي كودكان جالب و جذاب است و كودكان از شنيدن داستان آن هرگز خسته نمي شوند. اين داستان پر از ايده و طرح هاي خاص براي نقاشي كشيدن است. از آنجايي كه آليس به عنوان شخصيت اصلي و محبوب ترين شناخته مي شود، كودكان علاقه خاصي به نقاشي كشيدن شخصيت آن بر اساس ذهنيت و خلاقيت خود دارند. در صورتي كه كودكتان با روش ها و سبك هاي مختلف نقاشي كشيدن آشنايي ندارد ولي علاقه شديد به كشيدن نقاشي دارد، مي توانيد با استفاده از ويديوهاي آموزش نقاشي موجود در سايت وولك، او را در رسيدن به خواسته قلبي اش ياري رسانيد. آموزش ويديويي نقاشي آليس و ديگر شخصيت هاي انيميشيني محبوب در بين كودكان از جمله آموزش هايي است كه به صورت كاملا رايگان و به راحتي در اختيار شما قرار دارد تا بتوانيد براي كودك خود اجرا كرده و به او كمك كنيد تا با رسم شخصيت هاي مورد علاقه خود از نقاشي كشيدن نهايت لذت را ببرد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۲۷:۵۰ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 

نقاشي پيتزا/نقاشي آليس/وولك

 

سايت وولك از جمله سايت هايي است كه شامل آموزش هاي مختلفي براي تمامي رده هاي سني كودكان مي شود. از جمله آموزش هاي ويديويي كه مي توانيد در سايت وولك مشاهده كنيد، آموزش طرح هاي مختلف نقاشي براي فرزندانتان است. شما مي توانيد آموزش طرح هاي مختلف و متنوع غذايي، حيواني و حتي شخصيت هاي انيميشني را در سايت وولك براي كودك خود اجرا كرده تا مهارت نقاشي كشيدن او نيز پيشرفت كند و بتواند طرح هاي متنوع و مختلفي را رسم كند.

پيتزا يكي از غذاهاي موردعلاقه كودكان است. كودكان نيز تمايل به كشيدن موارد مورد علاقه ي خود دارند. ويديوي آموزش كشيدن نقاشي پيتزا از جمله آموزش هايي است كه مي توانيد در سايت وولك يافت كنيد. در صورتي كه كودك شما به كشيدن اين طرح علاقه نشان داد مي توانيد با اجراي ويديوي آموزشي او براي كودك خود، او را در كشيدن طرح دلخواهش كمك كنيد. كشيدن نقاشي پيتزا براي كودكاني كه مهارت بالايي ندارند نيز كار ساده و سرگرم كننده اي خواهد و مطمئنا پس از اتمام نقاشي خود از نتيجه ي كار بسيار راضي خواهند بود.

يكي ديگر از آموزش هايي كه مي توانيد در سايت وولك آن را مشاهده كنيد، نقاشي آليس است. ماجراهاي آليس در سرزمين عجايب براي تمامي كودكان جالب و جذاب است و كودكان از شنيدن داستان آن هرگز خسته نمي شوند. اين داستان پر از ايده و طرح هاي خاص براي نقاشي كشيدن است. از آنجايي كه آليس به عنوان شخصيت اصلي و محبوب ترين شناخته مي شود، كودكان علاقه خاصي به نقاشي كشيدن شخصيت آن بر اساس ذهنيت و خلاقيت خود دارند. در صورتي كه كودكتان با روش ها و سبك هاي مختلف نقاشي كشيدن آشنايي ندارد ولي علاقه شديد به كشيدن نقاشي دارد، مي توانيد با استفاده از ويديوهاي آموزش نقاشي موجود در سايت وولك، او را در رسيدن به خواسته قلبي اش ياري رسانيد. آموزش ويديويي نقاشي آليس و ديگر شخصيت هاي انيميشيني محبوب در بين كودكان از جمله آموزش هايي است كه به صورت كاملا رايگان و به راحتي در اختيار شما قرار دارد تا بتوانيد براي كودك خود اجرا كرده و به او كمك كنيد تا با رسم شخصيت هاي مورد علاقه خود از نقاشي كشيدن نهايت لذت را ببرد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۲۷:۳۶ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

نقاشي بازيافت/نقاشي هفت سين/وولك

 

در دنياي امروزي كه همه مسائل سنتي و آداب و رسوم رو به فراموشي هستند، فرهنگ و آموزش به كودكان از اهميت بالايي برخوردار است. يكي از مواردي كه نياز به فرهنگ سازي از سن و سال كم دارد، فرهنگ آموزش بازيافت است. بسياري از بزرگسالان هستند كه به اين موضوع بي توجه هستند، اما بازيافت از جمله مسائلي است كه در زندگي ما بسيار تاثير گذار است. پدر و مادرهايي كه به اين مسائل اهميت مي دهند و سعي دارند كودكي با فرهنگ و با سواد تحويل جامعه دهند از روش هاي مختلفي براي آموزش و تربيت كودك خود استفاده مي كنند. شما بعنوان پدر و مادري امروزي مي توانيد با كشيدن نقاشي بازيافت و توضيح مراحل و مزاياي او به كودك خود، او را تشويق كنيد تا زباله هاي خود را در مكان مناسب بازيافت قرار دهند.

همان قدر كه فرهنگ بازيافت مهم است، حفظ رسوم قديمي و سنتي نيز مهم هستند. يكي از اين رسوم زيبا و جذاب كه هر سال در تمامي خانه هاي ايراني شاهد آن هستيم، چيدن سفره هفت سين است. ما ايرانيان هر سال در روز اول بهار، سفره هفت سين پهن كرده و آغاز بهار را جشن مي گيريم. اما شايد براي كودكاني كه اولين بار بهار را تجربه مي كنند، يا در واقع اولين بهاري است كه متوجه آن مي شوند همچين رسمي ناآشنا و غريب باشد. شما مي توانيد با كشيدن نقاشي هفت سين براي كودك خود، او را با تمامي لوازم سفره هفت سين و معناي هر كدام از آنها آشنا كنيد. از سبزي اي كه معناي رسيدن بهار است تا سكه اي كه به معناي رزق و روزي فراوان در سال جديد است. تمامي اين مسائل را مي توان با رسم طرح آن و به زبان ساده به صورت تصويري به كودك خود آموزش دهيد.

سايت وولك، ويديوهاي آموزشي فراواني را در اختيار شما قرار مي دهد كه مي توانيد از آنها نهايت استفاده را ببرد. نقاشي هفت سين و همچنين بازيافت از جمله ويديوهاي آموزشي اي است كه مي توانيد در اين سايت پيدا كنيد. با جستجويي ساده مي توانيد طرح هاي جذاب و متنوع تري كه مناسب رويكرد تربيتي و آموزشي شما نسبت به كودكتان است، پيدا كرده و به شيوه دلخواه خود استفاده كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۲۳:۳۷ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ][ ۸۱ ][ ۸۲ ][ ۸۳ ][ ۸۴ ][ ۸۵ ][ ۸۶ ][ ۸۷ ][ ۸۸ ][ ۸۹ ][ ۹۰ ][ ۹۱ ][ ۹۲ ][ ۹۳ ][ ۹۴ ][ ۹۵ ][ ۹۶ ][ ۹۷ ][ ۹۸ ][ ۹۹ ][ ۱۰۰ ][ ۱۰۱ ][ ۱۰۲ ][ ۱۰۳ ][ ۱۰۴ ][ ۱۰۵ ][ ۱۰۶ ][ ۱۰۷ ][ ۱۰۸ ][ ۱۰۹ ][ ۱۱۰ ][ ۱۱۱ ][ ۱۱۲ ][ ۱۱۳ ][ ۱۱۴ ][ ۱۱۵ ][ ۱۱۶ ][ ۱۱۷ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی