web
web

دوربين پلاك خوان/پك دوربين مدار بسته/دوربين ماركت

 

سايت دوربين ماركت، سايتي است كه به طور حرفه اي و تخصصي در زمينه سيستم هاي امنيتي، انواع دوربين هاي مداربسته و انواع دزدگير فعاليت مي كند. شما در اين سايت مي توانيد برندهاي متنوع و محصولات مختلفي را يافته و با قيمت مناسب تهيه كنيد. با مراجعه به سايت دوربين ماركت و استفاده از امكانات آن، ديگر نيازي نيست براي خريد پك دوربين مدار بسته و يا دزدگير اماكن وقت خود را به جستجو در مغازه ها تلف كنيد. كيفيت بالا و تنوع بسياري زيادي كه سايت دوربين ماركت به شما ارائه مي دهد در هيچ مغازه اي يافت نمي شود. حتي اشخاصي كه هيچ تجربه اي در زمينه خريد دوربين هاي مداربسته، دزگير اماكن و دزدگير ماشين دارند با مراجعه به سايت دوربين ماركت و با خواندن مطالب و استفاده از اطلاعاتي كه در اختيار آنها گذاشته شده است،  اقدام به خريد موارد موردنظر خود كنند. امكان مقايسه محصولات از نظر كيفيت و كاربرد و همچنين قيمت مناسب و تخفيفاتي كه در اين سايت وجود دارد، شما را مشتاق خريد از دوربين ماركت خواهد كرد.

سايت دوربين ماركت، محصولات زيادي دارد كه شايد اسم برخي از آنها به گوشتان نخورده باشد ولي در مورد آن كنجكاو باشيد. يكي از محصولاتي كه در اين سايت پيدا مي كنيد، دوربين پلاك خوان است. دوربين پلاك خوان يك نوع دوربين مداربسته بسيار خاص با كابردي منحصر به فرد است كه مورد استفاده شخصي چنداني ندارد. شايد فكر كنيد دوربين پلاك خوان تنها براي پليس راهنمايي و رانندگي كاربرد دارد. درست است كه پليس راهنمايي و رانندگي از آن استفاده مي كند، اما دوربين پلاك خوان در بسياري از سازمان ها و مراكز دولتي نيز كاربرد دارد. از دوربين پلاك خوان به طور كلي در اماكني پر تردد استفاده مي شود. زماني كه دوربين هاي مداربسته عادي قادر به خواندن جزئيات يك خودرو نيستند، دوربين پلاك خوان وارد عمل مي شود. برخي موارد استفاده از دوربين پلاك خوان در ورودي و خروجي هاي كارخانه ها و دانشگاه ها و بيمارستان ها، پاركينگ هاي سازمان ها و ادارات، پمپ بنزين ها و محل هاي سوخت گيري است. در بسياري از پاركينگ هاي بزرگ عمومي و خصوصي نيز براي راحتي كار خود، از دوربين پلاك خوان استفاده مي كنند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۵۳:۱۷ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

مزاياي قصه گويي براي كودكان

 

قصه گويي نقش مهمي در رشد كلي كودك پيش دبستاني شما دارد. خواه به سادگي صحبت كردن در مورد دوران كودكي يا به اشتراك گذاشتن يك داستان خنده دار در مورد روزتان باشد. برانگيختن اشتياق به مطالعه از سنين پايين براي رشد كودك بسيار مهم و سرگرم كننده است. كودكان به طور غريزي عاشق كتاب و داستان هستند؛ زيرا با ايده‌ها، مكان‌ها و موجودات فوق‌العاده‌اي آشنا مي‌شوند كه هيچ تجربه اي از تعامل با آن ها ندارند. آن ها مي‌توانند از طريق داستان كودكانه درباره زندگي، جهان و خودشان بيشتر بياموزند.

در طول اين دوران بي‌سابقه قرنطينه و انزوا به دليل ويروس كرونا، همه مردم، به ‌ويژه كودكان، نياز فوري به ايجاد روابط، ارتباط با جامعه و تقويت عواطف خود دارند. جداي از ايجاد فرصتي براي سپري كردن اوقات خوش در كنار كودكتان، شما مي توانيد از طريق فعاليت هاي كتاب خواني و قصه گويي به بازگرداندن احساسات و عواطف كودك نسبت به دنياي بيرون، كمك كنيد. قصه گويي سنتي است كه از همه فرهنگ ها و نسل ها گذر كرده و مي تواند به بازگرداندن برخي عناصر گمشده در زندگي امروز فرزندان ما، كمك كند. تاثيرقصه گويي بر زندگي و مهارت هاي كودكان، بسيار بيشتر از تصورات ما است. شايد بهتر است با برخي از فوايد اين فعاليت به ظاهر ساده ولي موثر بيشتر آشنا شويم.

 

تقويت مهارت شنيداري

جلب توجه كودك براي مدت طولاني، كار چندان آساني نيست. اكثر كودكان نمي توانند براي زمان زيادي تمركز خود را بر يك چيز خاص معطوف كنند، بنابراين اغلب وسط حرف ديگران مي پرند و بيشتر صحبت مي كنند و يا فكر و حواسشان در جاي ديگري سرگردان است. با اين حال، قصه گويي براي فرزندتان مي تواند به بهبود مهارت هاي گوش دادن او كمك كند. هنگام گوش دادن به داستان، توجه بيشتري نشان مي دهند و ياد مي گيرند چگونه تمركز خود را روي يك موضوع خاص افزايش دهند.

 

افزايش تمركز و مهارت هاي اجتماعي

از طريق قصه‌ گويي، كودكان تشويق مي‌شوند كه به حرف‌هاي ديگران گوش دهند، خواه شخص قصه‌گو باشد يا ديگراني كه به داستان گوش مي‌دهند. كودكان صبر كردن و اجازه صحبت كردن به ديگران را ياد مي گيرند. كودكان به تدريج متوجه مي شوند روش تفسير و ديدگاه ديگران از يك موضوع، با برداشت و ديدگاه خودشان متفاوت است.

تمركز و مهارت‌هاي شنيداري آن‌ها با تمركز بر آنچه داستان‌گو مي‌گويد، گسترش مي‌يابد. زيرا با كمترين حواس پرتي و يا گوش ندادن ممكن است بخش مهمي از قصه را از دست بدهند.

 

كمك به تقويت حافظه

قصه گويي راهي عالي براي تقويت حافظه فرزندتان است. بعد از تمام شدن يك قصه با پرسيدن سوالاتي ساده از كودك بخواهيد تا جزئيات را به خاطر آورد. اين تمرين ساده مي تواند ذهن كودك را به يافتن پاسخ، به چالش بكشد.

 

افزايش درك فرهنگي

قصه گفتن به كودكان اجازه مي دهد تا دنياها، كشورها و سنت هاي مختلف را تجربه كنند. اين مي تواند به درك بقيه جهان و فرهنگ هاي مختلف كمك كند. قصه گويي مي تواند در رشد حس همدلي در كودكان، كمك كند. زيرا اكثر كودكان دوست دارند هنگام گوش دادن به قصه ها، خود را در موقعيت قهرمان داستان قرار دهند. به عكس العمل ها و علت انجام چنين كاري از جانب كودك خود، توجه كنيد.

 

تقويت مهارت ارتباطي

قصه گفتن براي كودكان مي تواند توانايي آن ها در بيان خود و ابراز افكار و احساساتشان را، افزايش دهد. هنگام انجام داستان گويي، مطمئن شويد كه كودك خود را تشويق كنيد تا سوال بپرسد يا درباره افكار خود صحبت كند. همانطور كه به فعاليت داستان سرايي با كودك خود ادامه مي دهيد، آن ها دايره لغات گسترده تري خواهند داشت كه كلمات جديد را انتخاب مي كنند.

قصه گويي بهترين راه براي گسترش دايره لغات كودك شما است، زيرا كودكان با شنيدن كلمات جديد، آن ها را به خاطر مي سپارند. اگر آن ها كلمه اي را متوجه نشوند، به احتمال زياد خواهان توضيح خواهند بود، بنابراين هميشه از اين نوع سوالات استقبال كنيد.

 

كنجكاوي و قوه تخيل

قصه‌گويي همچنين كودكان را تشويق مي‌كند تا خلاق باشند و از قوه تخيل خود براي تصور كردن محيط، شخصيت‌ها و داستان در حين شنيدن آن استفاده كنند. به جاي ارائه تصويري آماده به همراه قصه، كودك مي تواند با استفاده از تخيل خود دنيايي خلاقانه طبق تصورات و برداشت خود از روند قصه، بسازد.

 

آموزش آسان تر

قصه گويي براي فرزند كوچولوي شما، اولين قدم براي آموزش هاي تحصيلي آينده است. اين يك راه خوب براي آماده سازي آن ها براي مدرسه است؛ زيرا يادگيري را آسان تر و طبيعي نشان مي دهد. همانطور كه قبلا گفتيم، قصه گويي باعث افزايش تمركز مي شود و هنگام شروع مدرسه تمركز چيزي است كه كودك بيش از هر چيزي به آن نياز دارد.

قصه گويي دريچه اي به سوي دنياي جديد براي كودكان فراهم مي كند. اين فرصت را به آن ها مي دهد تا ايده ها و اطلاعات جديد را بياموزند. بدون اين كه متوجه شوند، از طريق شنيدن يك داستان كودكانه جذاب و هيجان انگيز، درس هاي ارزشمند زندگي را ياد مي گيرند. اين روزها والدين براي خواباندن فرزندان خود به راحتي به وسيله فناوري روي مي آورند. اكثر بچه ها بعد از تماشاي يك ويديو يا كارتون هاي مورد علاقه خود، راحت تر به خواب مي روند. اين چيزها ممكن است بخشي از لذت هاي ساده دوران كودكي در نظر گرفته شود، اما هيچ چيز با جذابيت و لذتبخشي قصه گويي براي فرزندانمان، قابل قياس نيست. شما به عنوان پدر و مادر، براي خواندن يك داستان كودكانه براي فرزندتان، چقدر وقت مي گذاريد؟

در اين ميان اين كه از داستان هاي متنوع براي رشد شخصيتي كودك خود استفاده كنيد، هم از اهميت بالايي برخوردار است. تغيير ماجراها و شخصيت هاي هر داستان ديد كودكان را بازتر كرده و رشد خلاقيت را در آن ها سرعت مي بخشد. اگر در دسترسي به داستان هاي متنوع مشكل داريد، مي توانيد از وبسايت هاي تخصصي كودكان كه به توليد و انتشار قصه هاي كودكانه مي پردازند استفاده كنيد. وولك يكي از وبسايت هاي تخصصي حوزه كودك است كه هر روزه داستان هاي تازه و متنوعي براي كودكان شما توليد مي كند. با مراجعه به وبسايت وولك به نشاني https://www.voolak.com مي توانيد به داستان ها و سرگرمي هاي متعدد و متنوع دلخواه كودك خود دسترسي داشته باشيد.

 

منبع : واضح


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۸:۲۸:۳۱ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دزدگير اماكن/قيمت پكيج دوربين مداربسته/دوربين ماركت

 

مطمئنا تا كنون به نصب سيستم هاي امنيتي و دوربين هاي مدار بسته براي محل زندگي و يا محل كار خود، فكر كرده ايد. انتخاب و خريداري سيستم هاي امنيتي كار دشوار است. از آنجايي كه شركت هاي بزرگي در زمينه توليد سيستم هاي امنيتي فعاليت مي كنند انتخاب نيز سخت تر شده است. نام هاي معتبري كه نشان از كيفيت بالاي محصولات آن ها است. تنوع محصولاتي كه اين شركت ها به كاربران و بازار عرضه مي كنند، انتخاب را بسيار دشوار كرده اند. اگر به دنبال جايي هستيد كه داراي تنوع فراوان محصولات با بالاترين كيفيت هستيد، ما دوربين ماركت را به شما پيشنهاد مي دهيم. سايت دوربين ماركت كه به طور تخصصي در زمينه دوربين هاي امنيتي و دزدگير فعاليت مي كند، از نظر تنوع محصولات در سطح بالايي قرار دارد. قيمت پكيج دوربين مداربسته و ساير پيشنهادات سايت دوربين ماركت شما را به خريداري آنها ترغيب خواهد كرد. كارشناسان و فعالان نصب دوربين هاي مدار بسته و ساير سيستم هاي امنيتي كه در سايت دوربين ماركت فعاليت مي كنند، مي توانند به تمامي سوالاتي كه در اين زمينه داريد پاسخ دهند. راهنمايي گرفتن از كارشناسان و افراد با تجربه، كار خريد را براي شما راحت تر خواهد كرد.

سيستم امنيتي از جمله مواردي است كه امروزه براي هر محل كسب و كار و مناطق تجاري در اولويت قرار دارد. انتخاب و خريداري بهترين سيستم امنيتي با توجه به موقعيت مكاني محل بايد انجام شود. نصب دوربين مدار بسته و دزدگير اماكن كه براي مكان كار و محل زندگي قابل نصب هستند، با توجه به انتظارات و همچنين شرايط مكان صورت مي گيرد. در صورت نداشتن تجربه و آشنايي كافي با اين موارد بهتر است از كارشناسان و يا افرادي كه در اين زمينه داراي تجربه هستند، كمك بگيريد. كارشناسان و متخصصين فعال در نصب و راه اندازي سيستم هاي امنيتي با پرسيدن سوالاتي مانند موارد كاربرد سيستم امنيتي، مكاني كه قصد نصب آن را داريد، انتظارات شما از سيستم امنيتي، نحوه كنترل و عملكردي كه مد نظرتان است و... شما را راهنمايي خواهند كرد. پس از مشورت با متخصصين حيطه امنيتي، شما مي توانيد بهترين گزينه را براي نصب سيستم امنيتي در محل مورد نظر خود، انتخاب كنيد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۷:۳۳:۰۵ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

روش هاي تشويق كودكان به كتاب خواني

 

مطالعه يكي از سالم ترين عاداتي است كه بايد از همان اوايل كودكي در كودكان نهادينه شود. كودكي كه تخيلش از كتاب قصه هاي شيرين مادر بزرگ و شازده كوچولو الهام مي گيرد، كودكي با ذهني زيبا و روحيه لطيف است. فوايد كتاب خواني بر آسايش و ذهني كودك، امري اثبات شده است. بسياري از كودكاني كه مطالعه دائم دارند، خواه كتاب مجموعه داستان كوتاه كودكانه باشد و خواه كتاب هاي علمي و آموزشي، داراي ذهني قوي و منظم هستند.

تشويق كودكان به خواندن از زماني كه بچه ها و كتاب وجود داشته اند، يك چالش بزرگ محسوب مي شد. دنياي رنگارنگ و هيجان انگيز ديجيتالي امروزي، گزينه هاي سرگرمي متعددي در اختيار كودكان قرار مي دهد، كه جدا كردن كودكان از اين ابزارها و ايجاد فضايي براي كتاب خواني را دشوارتر از سابق كرده است. خواندن نه تنها در آموزش، بلكه در دنياي تجارت مدرن كه در آن ارتباطات بسيار به صورت الكترونيكي، از طريق ايميل و سيستم‌هاي پيام ‌رساني صورت مي‌گيرد، ضروري است. به همين دليل، توانايي خواندن براي درك مطلب و برقراري ارتباط موثر، امري حياتي است كه بايد از سنين پايين آموزش داده شود.

در طول تشويق كودكتان به كتاب خواني بايد يك چيز مهم را به خاطر بسپاريد، و آن اين است كه نمي توانيد عادت كتاب خواني را با زور و اجبار به كودك تحميل كنيد. بچه‌ها فقط به چيزهايي كه برايشان لذت‌ بخش است، توجه مي كنند؛ بنابراين نكته كليدي يافتن راه‌هايي براي انجام آن است.

 

  • شما بهترين الگو براي فرزندتان هستيد

فرزند شما اهميت و لذت كتاب خواندن را با ديدن والديني كه عاشق مطالعه هستند، درك خواهد كرد. با استفاده از اوقات فراغت خود براي مطالعه به جاي تلف كردن آن با دستگاه هاي ديجيتالي، الگويي براي كودك خود شويد. كودكان تقليد از والدين را دوست دارند و اين بهترين راه براي ايجاد حس كنجكاوي در آن ها براي خواندن است.

متخصصان اطفال به والدين توصيه مي كنند روزانه حداقل 30 دقيقه از وقت خود را به مطالعه براي كودك اختصاص دهند. بهترين زمان قبل از خواب خواهد بود. از اين زمان مي توان با خواندن براي كودكان كوچكتر و يا كمك به كودكان بزرگتر براي روخواني از روي كتاب، به نحو احسن بهره برد. نحوه درك و جذب چنين رفتارهايي در ذهن كودك، بسيار عميق تر از تصورات شما است. لحن شما هنگام اداي كلمات، آهنگ خواندن و تصاوير كتاب ها همگي تاثير ماندگاري بر كودكان دارند.

 

  • هر روز چندين داستان بخوانيد

هرچه كودكان بيشتر در معرض ادبيات و كتاب قرار بگيرد، مطالعه كردن بيشتر به بخشي از زندگي روزمره آن ها تبديل مي شود. كودك با خواندن هر داستان اطلاعات جديد، مفاهيم و آگاهي آوايي زيادي كسب مي كند. كتاب هاي داستان كوتاه كودكانه اي كه كنجكاوي و علاقه كودكتان را جلب خواهند كرد، انتخاب كنيد. ژانرهاي مختلف مانند معمايي، علمي-تخيلي، كتاب هاي مصور و موارد ديگر را امتحان كنيد. هر چه كودك شما به يك موضوع علاقه بيشتري نشان دهد، براي خواندن نيز هيجان بيشتري خواهد داشت!

 

  • احاطه كردن كودك با منابع خواندن

دسترسي كودكان مجموعه وسيعي از منابع خواندن در خانه، يك مزيت محسوب مي شود. سعي كنيد مجموعه گسترده اي از كتاب ها و مجلات جالب كه مي توانند براي كودك مفيد باشد جمع آوري كنيد. بدين ترتيب، به تدريج عادت خواندن را در كودك خود تحريك خواهيد كرد.

 

  • كتاب را با صداي بلند بخوانيد، حتي زماني كه لازم نيست

بلندخواني هم آموزشي و هم اجتماعي است، بنابراين لايه‌هايي از ارزش در اين سبك وجود دارد. علاوه بر اين، كودكان زماني كه در آغوش والدين به داستان هاي آن ها گوش مي دهند، انگيزه و علاقه بيشتري به كتاب خواندنن نشان خواهند داد. گوش دادن به داستان، براي كودكان خسته اي كه توان مطالعه كردن ندارند هم گزينه مناسبي است.

 

  • بازديد از كتابخانه خود را به ماجراجويي تبديل كنيد

هيچ چيز نمي تواند همانند گردش به كتابخانه كه در آن نگاه، لمس و احساس كتاب ها حس و حالي جديد ايجاد مي كند، تأثيري ماندگار بگذارد. شما همچنين مي توانيد از كمك كتابداران بهره ببريد. آن ها مي توانند با شيوه هاي كتاب خواني، كودكان شما را جادو كنند.

خواندن كتاب هاي داستان كوتاه كودكانه كه مانع خستگي كودك مي شوند و گهگاهي اجازه دادن به كودك براي انتخاب كتاب، مي توانند عشق اوليه به خواندن را در كودك القا كند. همانطور كه متوجه شديد؛ راه‌هاي زيادي براي تشويق كودكان به خواندن وجود دارد، اما بايد گفت كه استعداد زبان وعلاقه به ادبيات نقطه قوت همه افراد نيست. با اين حال لازم است در سال هاي رشد كه شخصيت كودك در حال شكل گيري است، براي تقويت مهارت هاي ارتباطي او بر اهميت يادگيري و مطالعه تاكيد فراواني شود. يك فرد با سطح مطالعه خوب داراي ذهني قوي،هوشيار و داراي ديدگاه خاص خود است. مسلما چنين مزايايي انگيزه شما را براي تشويق كودكتان به كتاب خواني، بيشتر خواهد كرد. نحوه استفاده از اين عادت شگفت انگيز، به كودك شما بستگي دارد. ايجاد اساس و پايه محكم براي اين عادت كليد اصلي است، و اگر بتوانيد به خوبي از عهده ي آن برآييد، نيمي از راه را پشت سر گذاشته ايد.

 

منبع: روبكا

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۶:۴۴:۰۵ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

خريد دوربين بيسيم/دوربين بيبي كم شيائومي/قيمت دوربين مدار بسته

 

همه ي ما قبل از خريد هر محصول جديدي قيمت آن را در مغازه ها و فروشگاه هاي مختلف بررسي و مقايسه مي كنيم. خريد دوربين بيسيم و سيستم هاي امنيتي نيز از اين قاعده مستثني نيستند. قيمت دوربين مدار بسته و سيستم امنيتي با توجه به قابليت ها، توانايي ها و البته برند آن ها متفاوت خواهد بود. در صورتي كه با آن محصول آشنايي نداشته باشيم، مقايسه قيمت ها و برند ها كار دشوار و سختي خواهد بود. دوربين هاي مداربسته و سيستم هاي امنيتي متنوعي وجود دارد كه موارد استفاده آن ها نيز متفاوت است. خريد و نصب دوربين هاي امنيتي با توجه به نياز و انتظارات مشتري و همچنين با در نظر گرفتن محيط و مكاني كه قرار است در آنجا قرار گيرد، صورت مي گيرد. اگر در خريد و به طور كلي با سيستم هاي امنيتي آشنايي نداريد، مشورت با افراد با تجربه به شما كمك فراواني خواهد كرد. ممكن است شما قصد نصب دوربين درون منزل را داشته باشيد ولي ندانيد از كدام نوع بايد استفاده شود، مشورت با متخصص و كارشناس سيستم هاي امنيتي اينجا به كار مي آيد. اگر نوزاد و كودك در منزل داشته باشيد، متخصص و كارشناس سيستم هاي امنيتي به شما استفاده از دوربين هاي بيبي كم را پيشنهاد خواهند داد. دوربين هاي بيبي كم به دليل قابليت چرخيدن، امكان پوشش دهي كامل مكان را دارند و اگر فرد و يا كودك شما از مكاني به مكان ديگر نقل مكان كرد، دوربين مي تواند هماهنگ با حركات او، حركت و او را دنبال كند. دوربين بيبي كم شيائومي يكي از بهترين دوربين هاي حال حاضر در بازار است كه به احتمال زياد خريد آن به شما پيشنهاد داده مي شود. شما با نصب دوربين بيبي كم شيائومي در منزل خود، علاوه بر نصب دوربين مدار بسته كه به محافظت و مراقبت از منزل شما مي پردازد، از كودك نوپاي خود نيز محافظت خواهيد كرد. دوربين بيبي كم شيائومي قابليت كنترل از راه دور از طريق نصب اپليكيشن بر روي گوشي تلفن همراه و يا رايانه را دارد. در برخي مدل هاي دوربين بيبي كم امكان ارسال و دريافت صدا نيز وجود دارد كه كار را براي كاربران راحت تر خواهد كرد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۳۴:۴۷ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

 دوربين هاي تحت شبكه IP، انقلابي در دنياي امنيت

 

فناوري سيستم هاي دوربين مدار بسته، در چند سال اخير به دفعات مورد آزمايش قرار گرفته و توانسته توانايي هاي خود را اثبات كند. در طول سال ها، پيشرفت هاي فناوري باعث شده تا نصب اين سيستم ها قدرتمندتر و راحت تر از هميشه باشد.

سيستم‌هاي امنيتي IP (پروتكل اينترنت) همانند سيستم‌هاي دوربين مدار بسته هستند، با اين تفاوت كه به پورت‌هاي اترنت وصل مي‌شوند و مانند رايانه‌ها از طريق اينترنت كار مي‌كنند. در حالي كه سيستم هاي دوربين مداربسته IP از نظر فني بر روي يك "مدار بسته" كار نمي كنند، اما امروزه همچنان از اين نام براي آن ها استفاده مي شود.

استفاده از سيستم هاي دوربين مداربسته IP با يك دستگاه ضبط نظارتي پيشرفته، امكان مشاهده فيلم هاي زنده يا ضبط شده و حتي كنترل دوربين ها به طور مستقيم از طريق تلفن همراه يا تبلت را فراهم مي كند. كارشناسان امنيتي دوربين مدار بسته مي توانند به شما كمك كنند تا چنين كاري را با كمترين هزينه انجام دهيد. بياييد با هم به ويژگي هاي پيشرفته سيستم هاي دوربين امنيتي IP كه دنياي سيستم هاي دوربين مداربسته را متحول كرده است، نگاهي بيندازيم.

كيفيت تصوير  در دوربين هاي ip

كيفيت تصوير در دوربين هاي امنيتي طي 50 سال گذشته به شدت تغيير كرده است. در حالي كه سيستم هاي امنيتي آنالوگ يك حالت آماده به كار سنتي هستند كه هنوز درصد قابل توجهي از بازار دوربين هاي امنيتي را به خود اختصاص داده اند، نياز به كيفيت و وضوح تصوير بهتر، سازندگان را به يافتن تكنولوژي هاي پيشرفته تر كه مي توانند راه حلي براي رفع اين نياز باشند، سوق داده است.

بدين ترتيب دوربين‌هاي امنيتي IP وارد صحنه رقابت شدند. فناوري نظارت پروتكل اينترنت به گونه‌اي تكامل يافته است كه طيف گسترده‌اي از وضوح‌هاي مختلف را متناسب با نيازهاي نظارتي مختلف براي مشاغل كوچك و بزرگ ارائه مي‌دهد. اين وضوح تصوير به مراتب بالاتر از وضوح تصوير موجود در دوربين هاي آنالوگ هستند. دوربين هاي مداربسته IP در 1.3 مگاپيكسل (چهار برابر دوربين هاي آنالوگ)، 2 مگاپيكسل، 3 مگاپيكسل، 4 مگاپيكسل، 5 مگاپيكسل و 8 مگاپيكسل (همچنين به عنوان 4K شناخته مي شوند) عرضه مي شوند.

استفاده از دوربين هاي IP نه تنها وضوح تصوير بالاتري براي مشاهده محيط به مالكان كسب و كار و منازل ارائه مي دهد، بلكه از تعداد دوربين هاي مورد نياز براي پوشش مناطق وسيع تر نيز كاسته است. خواندن پلاك خودروها، تشخيص چهره ها و شناسايي سارقين با اين دوربين ها، بسيار راحت تر از گذشته شده است. با ويژگي‌هاي اضافي مانند حسگرهاي حركتي، ديد در شب، صداي دو طرفه، ديد با زاويه باز، و حتي بزرگنمايي و چرخش، قابليت‌هاي نظارتي در دوربين‌هاي امنيتي IP به طور قابل ‌توجهي بهبود يافته است و سيستم امنيتي مطمئن تري در اختيار كاربران قرار مي دهد.

 

نصب و نگهداري دوربين هاي تحت شبكه

با شنيدن " آخرين فناوري" به احتمال زياد اولين چيزي كه به ذهنتان خطور خواهد كرد مجموعه اي از سيستم هاي پيچ در پيچ كه نصب و تعمير و نگهداري پيچيده تري دارند، است. اما واقعيت كاملا عكس تصورات شما است!  

مشاغلي كه هنوز به سيستم‌هاي آنالوگ متكي هستند، به استفاده از يك كابل جداگانه براي انتقال سيگنال‌هاي ويدئويي به دستگاه ضبط و كابل ديگري براي تامين انرژي سيستم به منابع زيادي براي اطمينان از عملكرد و نگهداري روان نياز دارند. با اين حال با تكنولوژي در حال تكامل، دوربين‌هاي IP اكنون با ويژگي‌هاي ساده plug-and-play عرضه مي‌شوند كه به شما اين امكان را مي‌دهد با اتصال به شبكه از طريق يك كابل، قابليت هاي سيگنال تصوير، توان و حتي عملكرد چرخيدن دوربين را كنترل كنيد. فقط هنگام اتصال كابل بايد توجه داشته باشيد به جاي نزديك تر قرار دادن آن به دستگاه ضبط تصوير، حتما به نزديكترين سوئيچ شبكه متصل شود. هر چقدر كابل هاي ارتباطي كمتر باشند، تعمير و نگهداري سيستم هاي دوربين مدار بسته IP نيز راحت تر خواهد بود.

 

مقياس پذيري بالاي دوربين هاي آي پي

سيستم هاي امنيتي آنالوگ تصاوير را از طريق كابل به دستگاه ضبط مانند ضبط كننده VHS يا ضبط كننده ويدئوي ديجيتال (DVR) ارسال مي كنند. به دليل محدوديت پورت هاي اتصال، شما براي استفاده از دوربين نيز با محدوديت تعداد مواجه خواهيد شد. از مزاياي سيستم هاي دوربين مدار بسته IP، ارائه گزينه مقياس پذيري به شما است. در نتيجه مي توانيد هر تعداد دوربين امنيتي كه تصاوير را بر روي شبكه ارسال مي كنند، نصب كنيد.

تصاوير بر روي دستگاه ضبط‌كننده ويديوي شبكه (NVR) ارسال مي شوند، كه به طور خودكار حافظه را تغيير داده و پشتيبان گيري را انجام مي دهد. بعلاوه اين دستگاه براي چندين دوربين امنيتيIP قابل استفاده است.

 

تجزيه و تحليل هوشمند

سيستم‌هاي دوربين IP داراي سيستم‌هاي مديريت ويديويي (VMS) هستند كه نظارت و كنترل فيدهاي ويديويي چندين دوربين را آسان تر مي‌كند. اين نرم افزار به تجزيه و تحليل فيلم براي يافتن هر چيز مشكوك يا خطرناك كمك مي كند. هنگامي كه VMS حركت، پلاك خودرو، صورت يا هر اقدام از پيش تعريف شده را در يك منطقه خاص دريافت مي كند، بلافاصله زنگ هشدار را فعال مي كند.

 

در مجموع، اگر به دنبال خريد دوربين مدار بسته براي كسب و كار كوچك يا بزرگ خود هستيد، طبق ذهنيتي كه از دوربين هاي مدار بسته آنالوگ قديمي داريد، از همان ابتدا به دنبال آن نرويد. سيستم هاي دوربين مدار بسته IP بهترين وضوح و بيشترين ويژگي را در بين همه انتخاب ها به شما ارائه مي دهند. فناوري در حال تكامل در سيستم‌هاي IP با بهبود عملكرد، آن را به گزينه‌اي جذاب براي مشاغل تبديل كرده است. هم چنين تمامي اطلاعات لازم براي خريد دوربين مدار بسته مورد نياز خود را مي توانيد از طريق وبسايت تخصصي فروش دوربين هاي امنيتي و مدار بسته دوربين ماركت به نشاني اينترنتي www.doorbinmarket.com كسب كرده و با آگاهي به خريدي مطمئن بپردازيد.

 

منبع: https://article.tebyan.net/478866


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۶:۵۷:۱۴ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دوربين بيسيم/دوربين بيبي كم/دوربين مدار بسته

 

با توجه به افزايش جرم و جنايت، تامين امنيت محل زندگي و محل كار از اولويت ها و ضروريت هاي جهان امروزي به شمار مي رود. مطمئنا هر كسي دوست دارد در نبود خود در منزل يا محل كار، خيالش بابت امنيت آنجا راحت باشد. امروزه با پيشرفت تكنولوژي و فناوري هاي جديدي كه در بازار عرضه مي شود مي توان اين امنيت را تامين كرد. بسياري از شركت ها و برندهاي معتبر جهاني، با وارد شدن در عرصه ي سيستم هاي امنيتي تنوع محصولات در اين زمينه را خيلي بيشتر از گذشته، افزايش داده اند. افزايش شركت هاي حاضر در اين حيطه نه تنها باعث افزايش رقابت مي شود، بلكه باعث مي شود شركت ها براي شكست دادن رقباي خود به طور مداوم به دنبال افزايش كيفيت و همچنين يافتن تكنولوژي هاي جديد باشند. كساني كه از اين رقابت سود خواهند برد، كاربران و مخاطبين اين سيستم هاي امنيتي هستند. تنوع بالا و كيفيت عالي محصولات امنيتي هر فردي را مي تواند متقاعد كند تا از آنها استفاده كند.

براي كساني كه محل زندگيشان از محل كار فاصله دارد، نصب دوربين بيسيم يا دوربين مدار بسته گزينه هاي مناسبي هستند كه مي توانند از آنها استفاده كنند. تنها با نصب برنامه اين سيستم امنيتي بر روي رايانه و يا گوشي همراه خود، مي توانند هر ساعت شبانه روز كه مايل هستند نگاهي به محيطي كه دوربين در آنجا قرار دارد، بيندازند. دوربين بيسيم و دوربين مداربسته علاوه بر امنيتي كه ايجاد مي كنند، از لحاظ صرفه جويي در هزينه ها و زمان نيز به صرفه هستند. شما با هزينه كردن براي نصب دوربين بيسيم و دوربين مداربسته، ديگر نيازي به حضور فيزيكي خودتان يا شخص ديگري براي مراقبت از آن مكان نيستيد.

تكنولوژي تنها به فكر مكان هاي بيرون از منزل نبوده است. بسياري از محصولات نيز وجود دارند كه براي امنيت درون منزل به كار برده مي شوند. يكي از اين لوازم كه امروزه مورد استفاده آن بسيار بيشتر از سابق شده است، دوربين بيبي كم است. از آنجايي كه بسياري از والدين شاغل هستند و يا در منزل مشغول به كار ديگري هستند و حواسشان به كودك نيست، با نصب دوربين بيبي كم در اتاق يا مكان هايي كه كودك حضور دارد، خيال خودشان بابت كودكشان را راحت كنند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۵:۰۸:۴۷ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دوربين داهوا/جي پي اس ماشين/دوربين مداربسته

 

انتخاب برند از بين انبوه برندها و شركت هاي بزرگ، كار سخت و دشواري است. با گسترش عرصه ايمني و امنيتي شركت هاي بسيار زيادي وارد اين حيطه شده اند. برند داهوا يكي از بهترين برندهاي حال حاضر در عرصه ي توليد سيستم هاي امنيتي مي باشد. شما مي توانيد از بين محصولات اين برند معتبر، تمامي محصولات موردنياز براي تامين امنيت محل زندگي و يا محل كار خود را تهيه كنيد.  كيفيت بالاي دستگاه ها و دوربين داهوا ، باعث شده است اين برند جزو برترين برندهاي دوربين هاي امنيتي و از جمله برندهاي پرفروش و پرطرفدار بين افرادي است كه به دنبال برندي با كيفيت و مطمئن مي گردند، تبديل شود. شما با خريد و استفاده از محصولات و دوربين هاي امنيتي داهوا براي منزل و يا محل كار خود، امنيت هر دو مكان را تامين خواهيد كرد. استفاده از دوربين مداربسته و سيستم امنيتي داهوا خيال شما را بابت امنيت و محافظت از محل كار و يا منزل شما، در زمان غياب شما و خانواده راحت خواهد كرد.

جي پي اس ماشين يكي از كاربردي ترين لوازم جانبي براي خودرو به حساب مي آيد. جي پي اس و يا ردياب خودرو، دستگاهي كوچك است كه مي توان در ماشين و يا حتي موتور خود نصب كنيد. تنظيمات جي پي اس را از طريق اپليكيشني كه بر روي دستگاه تلفن همراه و يا رايانه شما نصب مي شود، مي توانيد انجام دهيد. براي مواقعي كه نمي دانيد كدام مسير كم ترافيك تر يا كم خطرتر است، و يا هنگام به سرقت رفتن خودرو، جي پي اس مي تواند به كمك شما بيايد. بدين ترتيب با نصب جي پي اس درون ماشين خود، نه تنها خودتان بلكه ماشين نيز هرگز گم نمي شود. جي پي اس قابليت ها و توانايي هاي ديگري نيز جز يافتن بهترين مسير و يا يافتن خودرو نيز دارد. جي پي اس هايي كه به تكنولوژي روز دنيا مجهز هستند، قابليت هايي مانند ضبط و ارسال صداي داخل ماشين، اطلاع رساني از روشن ماندن خودرو، هشدار باز بودن درب ها و يا حتي خاموش و روشن كردن خودرو از راه دور را نيز دارا هستند. جي پي اس با باتري كار مي كند و در برخي مدل ها حتي به مدت يك سال نيز نيازي به شارژ مجدد نيست.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۵۸:۵۴ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دوربين داهوا/جي پي اس ماشين/دوربين مداربسته

 

انتخاب برند از بين انبوه برندها و شركت هاي بزرگ، كار سخت و دشواري است. با گسترش عرصه ايمني و امنيتي شركت هاي بسيار زيادي وارد اين حيطه شده اند. برند داهوا يكي از بهترين برندهاي حال حاضر در عرصه ي توليد سيستم هاي امنيتي مي باشد. شما مي توانيد از بين محصولات اين برند معتبر، تمامي محصولات موردنياز براي تامين امنيت محل زندگي و يا محل كار خود را تهيه كنيد.  كيفيت بالاي دستگاه ها و دوربين داهوا ، باعث شده است اين برند جزو برترين برندهاي دوربين هاي امنيتي و از جمله برندهاي پرفروش و پرطرفدار بين افرادي است كه به دنبال برندي با كيفيت و مطمئن مي گردند، تبديل شود. شما با خريد و استفاده از محصولات و دوربين هاي امنيتي داهوا براي منزل و يا محل كار خود، امنيت هر دو مكان را تامين خواهيد كرد. استفاده از دوربين مداربسته و سيستم امنيتي داهوا خيال شما را بابت امنيت و محافظت از محل كار و يا منزل شما، در زمان غياب شما و خانواده راحت خواهد كرد.

جي پي اس ماشين يكي از كاربردي ترين لوازم جانبي براي خودرو به حساب مي آيد. جي پي اس و يا ردياب خودرو، دستگاهي كوچك است كه مي توان در ماشين و يا حتي موتور خود نصب كنيد. تنظيمات جي پي اس را از طريق اپليكيشني كه بر روي دستگاه تلفن همراه و يا رايانه شما نصب مي شود، مي توانيد انجام دهيد. براي مواقعي كه نمي دانيد كدام مسير كم ترافيك تر يا كم خطرتر است، و يا هنگام به سرقت رفتن خودرو، جي پي اس مي تواند به كمك شما بيايد. بدين ترتيب با نصب جي پي اس درون ماشين خود، نه تنها خودتان بلكه ماشين نيز هرگز گم نمي شود. جي پي اس قابليت ها و توانايي هاي ديگري نيز جز يافتن بهترين مسير و يا يافتن خودرو نيز دارد. جي پي اس هايي كه به تكنولوژي روز دنيا مجهز هستند، قابليت هايي مانند ضبط و ارسال صداي داخل ماشين، اطلاع رساني از روشن ماندن خودرو، هشدار باز بودن درب ها و يا حتي خاموش و روشن كردن خودرو از راه دور را نيز دارا هستند. جي پي اس با باتري كار مي كند و در برخي مدل ها حتي به مدت يك سال نيز نيازي به شارژ مجدد نيست.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۵۸:۴۴ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دوربين داهوا/جي پي اس ماشين/دوربين مداربسته

 

انتخاب برند از بين انبوه برندها و شركت هاي بزرگ، كار سخت و دشواري است. با گسترش عرصه ايمني و امنيتي شركت هاي بسيار زيادي وارد اين حيطه شده اند. برند داهوا يكي از بهترين برندهاي حال حاضر در عرصه ي توليد سيستم هاي امنيتي مي باشد. شما مي توانيد از بين محصولات اين برند معتبر، تمامي محصولات موردنياز براي تامين امنيت محل زندگي و يا محل كار خود را تهيه كنيد.  كيفيت بالاي دستگاه ها و دوربين داهوا ، باعث شده است اين برند جزو برترين برندهاي دوربين هاي امنيتي و از جمله برندهاي پرفروش و پرطرفدار بين افرادي است كه به دنبال برندي با كيفيت و مطمئن مي گردند، تبديل شود. شما با خريد و استفاده از محصولات و دوربين هاي امنيتي داهوا براي منزل و يا محل كار خود، امنيت هر دو مكان را تامين خواهيد كرد. استفاده از دوربين مداربسته و سيستم امنيتي داهوا خيال شما را بابت امنيت و محافظت از محل كار و يا منزل شما، در زمان غياب شما و خانواده راحت خواهد كرد.

جي پي اس ماشين يكي از كاربردي ترين لوازم جانبي براي خودرو به حساب مي آيد. جي پي اس و يا ردياب خودرو، دستگاهي كوچك است كه مي توان در ماشين و يا حتي موتور خود نصب كنيد. تنظيمات جي پي اس را از طريق اپليكيشني كه بر روي دستگاه تلفن همراه و يا رايانه شما نصب مي شود، مي توانيد انجام دهيد. براي مواقعي كه نمي دانيد كدام مسير كم ترافيك تر يا كم خطرتر است، و يا هنگام به سرقت رفتن خودرو، جي پي اس مي تواند به كمك شما بيايد. بدين ترتيب با نصب جي پي اس درون ماشين خود، نه تنها خودتان بلكه ماشين نيز هرگز گم نمي شود. جي پي اس قابليت ها و توانايي هاي ديگري نيز جز يافتن بهترين مسير و يا يافتن خودرو نيز دارد. جي پي اس هايي كه به تكنولوژي روز دنيا مجهز هستند، قابليت هايي مانند ضبط و ارسال صداي داخل ماشين، اطلاع رساني از روشن ماندن خودرو، هشدار باز بودن درب ها و يا حتي خاموش و روشن كردن خودرو از راه دور را نيز دارا هستند. جي پي اس با باتري كار مي كند و در برخي مدل ها حتي به مدت يك سال نيز نيازي به شارژ مجدد نيست.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۵۸:۳۲ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ][ ۸۱ ][ ۸۲ ][ ۸۳ ][ ۸۴ ][ ۸۵ ][ ۸۶ ][ ۸۷ ][ ۸۸ ][ ۸۹ ][ ۹۰ ][ ۹۱ ][ ۹۲ ][ ۹۳ ][ ۹۴ ][ ۹۵ ][ ۹۶ ][ ۹۷ ][ ۹۸ ][ ۹۹ ][ ۱۰۰ ][ ۱۰۱ ][ ۱۰۲ ][ ۱۰۳ ][ ۱۰۴ ][ ۱۰۵ ][ ۱۰۶ ][ ۱۰۷ ][ ۱۰۸ ][ ۱۰۹ ][ ۱۱۰ ][ ۱۱۱ ][ ۱۱۲ ][ ۱۱۳ ][ ۱۱۴ ][ ۱۱۵ ][ ۱۱۶ ][ ۱۱۷ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی