web
web

بررسي اجمالي سيستم هاي ايمني خودرو

 

در چند سال اخير، با پيشرفت فناوري شاهد استفاده آن در صنعت هاي مختلف بوده ايم. دنياي خودروسازي نيز از جمله صنعت هايي است كه توانسته است با بكارگيري تكنولوژي در اشكال مختلف، تغييرات گسترده اي در محصولات خود ايجاد كند. از بهترين كاربردهاي تكنولوژي در خودروسازي مي توان به تحولات سيستم ايمني خودرو اشاره كرد. شايد ترمز ABS و سيستم كنترل پايداري الكترونيكي (ESC) نسل اول تكنولوژي هاي مدرن به كار رفته در صنعت خودروسازي بودند كه تقريبا در تمام خودروهاي جديد از آن ها استفاده مي شود. اما امروزه خودروها به نسل جديدي از تكنولوژي مجهز شده اند؛ فناوري هايي همانند حسگر، دوربين خودرو، رادار، ردياب، هشدار خروج از خط و... در اكثر خودروهاي جديد به كار رفته اند، و به كمك آن ها مي توان جلوي بسياري از حوادث گرفته شود.

سيستم هاي ايمني خودرو در چند دهه گذشته با سرعتي باور نكردني پيشرفت كرده اند، بنابراين به راحتي مي توان در مورد اينكه كدام فناوري دقيقا چه كاري انجام مي دهد، دچار سردرگمي شد. درك نحوه علمكرد اين ويژگي ها و استفاده به موقع آن ها مي تواند مانع بروز تصادفات زيادي شود. در نتيجه تصميم گيري در مورد قرار دادن اين گزينه ها در خودرو، موردي است كه بايد با دقت درباره ي آن تحقيق و تفكر كرد.

شايد بگوييد مهمترين عامل در حفظ جان انسان در هنگام رانندگي، بستن كمربند ايمني است. اين حرف درست است كه كمربند ايمني هنگام تصادف مي تواند جان شما را نجات دهد، ولي بسياري از ويژگي هاي جديدي كه در سيستم ايمني خودرو به كار مي روند همانند ترمزهاي هوشمند يا سيستم هشدار پيش از برخورد، مي توانند مانع بروز تصادف شوند.

برخي از فناوري هاي كمك كننده به امنيت خودرو

براي كمك، ما برخي از ويژگي هاي جديد در سيستم هاي ايمني خودرو را همراه با توضيحاتي درباره نحوه عملكرد هر كدام، براي شما جمع آوري كرده ايم.

 

سيستم كمكي پارك خودرو

با استفاده از سيستم فاصله ياب صوتي( سونار) و رادار، وسايل نقليه مجهز به دستيار پارك فعال نقاط خالي پارك را جست ‌و جو و اندازه‌ گيري مي‌كنند و سپس به طور فعال خودرو را به داخل آن‌ها هدايت مي‌كنند، تنها در حالي كه راننده پدال گاز و ترمز را به كار مي‌گيرد. برخي از سازندگان خودرو قابليت پارك موازي و عمودي را نيز عرضه مي كنند، اما برخي ديگر به يك يا دو خودرو محدود مي كنند. دوربين هاي 360 درجه كمكي، جديدترين نسل سيستم كمكي پارك خودرو محسوب مي شوند، كه در اكثر خودروهاي گرانقيمت و مجلل مورد استفاده قرار مي گيرد.

 

 

نوربالاي خودكار

سيستم‌هاي چراغ‌هاي جلو كه به‌ طور خودكار به نور بالا تغيير مي‌كنند، ممكن است ويژگي جديدي به نظر برسند، اما در واقع از دهه 50 ميلادي، اكثر خودروهاي كمپاني جنرال موتورز به آن مجهز بوده اند. برخلاف سيستم‌هاي اوليه كه بر حسگرهاي حساس به نور تكيه مي‌كردند و تا حدودي غيرقابل اعتماد بودند، نوربالاي خودكار امروزي توسط ماژول‌هاي دوربين خودرو با فناوري پيشرفته كنترل مي‌شوند كه به راحتي مي‌توانند فرق بين چراغ‌هاي جلوي خودروي مقابل و انعكاس علائم جاده‌اي را از همديگر تشخيص دهند.

 

ترمز اضطراري خودكار

خودروهاي داراي ترمز اضطراري خودكار، با استفاده از دوربين هاي رو به جلو و رادار، به راننده در مورد برخورد قريب الوقوع با خودرويي ديگر، عابر پياده يا شيء ديگر هشدار مي دهند و اگر راننده اقدامي انجام ندهد، به جاي او خودرو را متوقف مي كنند. برخي از خودروها براي حالت حركت به سمت عقب نيز داراي چنين سيستمي هستند. با وجود اينكه ترمز اضطراري خودكار واقعا همانند ادعاي سازندگان عمل مي كند، اما هميشه به اندازه كافي محكم نيست يا زود ترمز نمي‌كنند تا به طور كامل از برخورد جلوگيري شود، بنابراين رانندگان نبايد صرفا به چنين ويژگي‌هايي متكي باشند. برخي از سيستم ها فقط در سرعت هاي پايين كار مي كنند، در حالي كه سيستم هاي پيشرفته تر حتي در سرعت هاي بزرگراه هم كار مي كنند. طبق استاندارهاي ايمني جهاني، ترمز اضطراري خودكار تا انتهاي سال 2022 به عنوان يك ويژگي پيش فرض در تمام خودروهاي جديد اعمال خواهد شد.

 

سيستم كروز كنترل تطبيقي

كروز كنترل تطبيقي سيستمي است كه از رادار و دوربين خودرو براي تشخيص فاصله تا خودروي جلويي، استفاده مي‌كند. بدين ترتيب كه شما خودرو را بر روي سرعتي معين تنظيم مي كنيد و ديگر نيازي به فشردن پدال گاز نيست، سيستم كروز در صورت وجود مانع يا خودرويي در مسير، به شما هشدار مي دهد تا سرعت خود را كاسته و يا پدال ترمز را فشار دهيد. بسياري از خودروها با سه گزينه تنظيم شده براي مسافت و حالات مختلف، عرضه مي شوند. برخي از نسخه‌هاي پيشرفته اين ويژگي همچنين در صورت توقف خودروي جلويي، خودرو را به طور كامل متوقف مي‌كنند و زماني كه ترافيك شروع به حركت مي‌كند، همراه با آن حركت مي كند. استفاده از چنين ويژگي در مواقعي كه ترافيك متراكم است و راننده بايد دائما ترمز بگيرد، بسيار مفيد و كاربردي است.

 

عملكرد اكثر سيستم هاي ايمني به كار رفته در خودروهاي مبتني بر دوربين خودرو، سونار و رادار، و تركيب كارآيي آن ها با يكديگر است. بدين ترتيب مي توان گفت، تكنولوژي جديد خودرو شايد از لحاظ هزينه براي صاحبان خودرو سنگين باشد، اما قرار دادن گزينه هايي همانند حسگر، رادار و دوربين خودرو مي توانند از بسياري حوادث و تلفات جلوگيري كنند. در نتيجه قرار گرفتن و يا نصب همچين گزينه هايي در خودرو، مطمئنا تصميم درستي خواهد بود. براي مشاهده انواع مختلف دوربين هاي مدار بسته خودرو و كاربردهاي هر يك از آن ها، مي توانيد به وبسايت دوربين ماركت به نشاني  https://www.doorbinmarket.com مراجعه كنيد.

 

منبع: Techna

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۰۸:۰۲ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

كاردستي ميكروفون/كاردستي گردنبند/داستان كودكانه

داستان كودكانه روش مناسبي براي تفهيم ساده تر و انتقال موضوعات مهم آموزشي به كودكان است كه در بسياري از مقالات روانشناسي استفاده از آن در امور تربيتي پيشنهاد داده مي شود. داستان كودكانه را پدران و مادران مي توانند براي بچه هايشان از روي كتاب روخواني كنند و يا به صورت فايلهاي صوتي براي بچه ها هنگام خواب پخش كنند. شما مي توانيد تمامي مفاهيم و آموزش هايي كه مايل هستيد به كودك خود ياد دهيد، در قالب قصه و داستان قرار دهيد و با تعريف آن به صورت هيجان انگيز كودك را به گوش دادن و انجام آن آموزش ها، تشويق و ترغيب كنيد.

كاردستي نيز يكي از سرگرمي هايي است كه از گذشته تا به امروز در بين كودكان از جذابيت و محبوبيت خاصي برخوردار بوده است. به طور كلي انسان از ساخت و ابتكار لذت مي برد و هميشه دوست دارد ايده هاي جالب را پياده سازي و نتيجه آن را مشاهده كند. ساخت كاردستي مي تواند اين اشتياق انسان را تامين كند. كودكان مي توانند با وسايلي كه ميسازن بازي كنند و ساعت ها سرگرم شوند. كودك مي تواند با ساخت كاردستي ميكروفون، با آن به صورت گروهي با دوستان خود مسابقه خوانندگي دهد. همين گروهي و دسته جمعي بودن ساخت كاردستي است كه آن را به يكي از فعاليت هاي محبوب و ماندگار بين كودكان و همچنين پدران و مادران نگه داشته است. در سال هاي اخير به دليل شيوع ويروس كرونا كودكان نتوانسته اند به انجام فعاليت ها، سرگرمي ها، تفريحات و بازي هاي گروهي با دوستان خود بپردازند، اما ساخت كاردستي كه نيازي به نزديك شدن بيش از حد به ديگران ندارد، مي تواند گزينه اي مناسب براي فعاليت گروهي كودكان با يكديگر باشد.

از جمله ديگر لوازمي كه كودكان و مخصوصا دختر بچه ها به آن علاقه دارند، زيورآلات است. دختر كوچولوها عاشق استفاده از زيورآلات متنوع و بامزه هستند. مطمئنا ساخت اين لوازم براي آنها نيز جذاب خواهد بود. آنها مي توانند كاردستي گردنبند موردعلاقه اشان و يا كاردستي دستبندي كه مدت ها مايل به داشتن آن بوده اند، را بسازند و از داشتن آن لذت ببرند. از آنجايي كه كودك براي ساخت وسايل خود زحمت كشيده است، قطعا در حفظ و نگهداري آن نيز جديت بيشتري خواهد داشت. همين امر باعث افزايش حس مسئوليت كودك به وسايل نيز مي شود.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۷:۰۱:۵۸ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

نقاشي بولينگ/نقاشي ماهي مركب/نقاشي كودكانه

 

نقاشي كودكانه و طرح هاي متنوع آن، دنياي جالب و جذاب است كه قادر است كودك را براي ساعات متوالي در خود غرق كند. كودكان با خلق آثار متنوع و رسم طرح هاي خلاقانه، استعدادهاي خود را به نمايش مي گذارند. از جمله طرح هاي خاصي كه كودكان به آن علاقه نشان مي دهند، نقاشي بولينگ است. بازي بولينگ بسيار سرگرم كننده و در عين حال مي تواند سخت باشد. كودكاني كه امكان بازي كردن را ندارند مي توانند با كشيدن نقاشي توپ بولينگ يا استوانه هاي آن، خود را در حين بازي كردن تصور كنند. كشيدن محيط اين بازي با جزئيات، بسيار دشوار است و رسم همچين طرحي از جانب كودك، نشان از دقت او به جزئيات و قدرت بينايي او مي دهد.

از جمله طرح هاي خاص ديگر، نقاشي ماهي مركب است كه امروزه نقاشي و بازي آن به شدت محبوبيت پيدا كرده است. شايد كشيدن اين ماهي نسبتا عجيب و غريب براي كودك كمي سخت باشد. در صورتي كه كودك به كشيدن حيوانات دريايي علاقه نشان داد، شما بعنوان پدر و مادر وظيفه داريد به او در آشنايي با انواع و گونه هاي مختلف موجودات دريايي كمك كنيد. با نشان دادن عكس ماهي مركب به كودك خود كمك كنيد تا نقاشي طرح دلخواه خود را بر روي كاغذ پياده كند و به خود بخاطر خلق همچين طرح خاصي افتخار كند.

با همراهي كودك خود در طرح رسم هاي خلاقانه و جالب، جرئت لازم براي تجربه مسائل جديد را به او مي دهيد. در عين اينكه به او جرئت تجربه مسائل جديد را مي دهيد، حمايت و دلگرمي خود از تصميمات او را نيز نشان مي دهيد. كودكان از برداشتن قدم هاي بزرگ و جديد نگراني دارند و عدم اعتماد به نفس باعث مي شود در تجربه كردن مسائل جديد دودل شوند. شما مي توانيد با حمايت از تصميمات و نظرات هرچند كودكانه ولي جسورانه ي آنها، در برداشتن قدم هاي بزرگ و تجربه مسائل جديد او را تشويق و همراهي كنيد. اين امر باعث افزايش اعتماد به نفس كودك مي شود. با انجام و رعايت همچين مسائلي از دوره كودكي، به  كودك خود كمك كنيد تا شخصيتي قوي و مستقل داشته باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۳۴:۱۷ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

از جمله محصولاتي كه به شما در مسير حل مشكلات مويتان بسيار كمك مي كنندف استفاده از شامپو هاي باكيفيت است. شامپو ضد ريزش مو و تقويت كننده مو مي تواند در صورت استفاده مداوم ساقه هاي مو هاي شما را تقويت كنند و از ريزش بيشتر موهايتان جلوگري كند. اما شامپو ها زماني بهترين كارايي و كاربرد را براي شما دارند كه به طور مداوم استفاده شوند.

مراقبت از مو يكي از مسائل پراهميتي است كه همواره بايد به آن توجه داته باشيد. ريزش مو، خشكي مو، آلودگي مو، نازك شدن تار مو ها و... از جمله مشكلاتي هستند كه ممكن است براي مو هاي شما پيش بيايد. بنابراين استفاده از محصولات مراقبت مو به شما كمك مي كنند تا در كم ترين زمان ممكن بتوانيد انواع مشكلات موي خود را حل كنيد.

شامپو مو جوليتااستي بالاترين كيفيت و كارايي دارند و قادر هستند تا در مسير رفع مشكلات مو هايتان شما را همراهي كنند. مراقبت از مو ها به اندازه مراقبت از پوست اهميت دارد بنابراين سعي كنيد تا با استفاده از محصولات مراقبتي با كيفيت، همواره ريشه ها و ساقه هاي مو هاي خود را تقويت كنيد.

محصولات جوليتااُستي با بهره‌گيري از مرغوب‌ترين و باكيفيت‌ترين مواد اوليه آرايشي و بهداشتي و بر اساس فرمولاسيون سفارشي شركت كياقشم كه توسط بهترين و معتبرترين آزمايشگاه‌هاي ايتاليايي منحصراً براي برند جوليتا اُستي فرموله شده، محصولات خود را در ايران توليد و عرضه مينمايد. در اين محصولات سعي بر استفاده از عصاره‌هاي گياهي و اكتيوهاي تخصصي ويژه  با درصدهاي موثر گرديده، تا بالاترين تاثير را بر روي پوست و موي مصرف‌كنندگان عزيز ايجاد نمايد.

جوليتا اُستي در محصولات خود، مواد مضر و زيان آوري كه به طور معمول در فرمولاسيون محصولات بهداشتي وجود دارد را حذف و مواد سازگار با پوست و مو را جايگزين آن ها نموده است. با استفاده از اين محصولات با خيالي آسوده مي‌توانيد از تاثيرات فوق‌العاده آن بر روي پوست و موي خود بهره‌مند شويد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۵۹:۰۲ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

سرم هاي پوستي نوعي محصولات مراقبت از پوست هستند كه در سال هاي اخير نسبت به كرم ها، لوسيون ها و مواد ديگر مراقبتي پوستي محبوبيت بيشتري پيدا كرده اند. دليل اين محبوبيت نيز اين است كه سرم هاي پوستي كارايي بيشتر و سريع تري بر روي پوست دارند. اين سرم ها از مولكول هاي كوچكي تشكيل شده اند كه قادر هستند در كمترين زمان و با بهترين كيفيت به عمق پوست نفوذ كنند.

سرم پوستي جوليتااستي با غلظت بسيار بالا قادر است تا مشكلات پوستي شما در كمترين زمان رفع كند. زمان استفاده از سرم هاي پوستي مواد فعال و مفيد به طور مستقيم به لايه هاي زيرين پوستي شما نفوذ مي كنند و در رفع بسياري از مشكلات پوستي مانند چروك، لك و آكنه و... كمك مي كنند.

در واقع تفاوت اصلي سرم هاي پوستي با ديگر محصولات مراقبت پوستي نيز در همين مورد است. مواد هاي اضافه و غيرمفيد از مواد تشكيل دهنده حذف شده اند و به جاي آن ها مفيد ترين مواد تشكيل دهنده با غلظت بسيار بالا اضافه شده اند. سرم هاي پوستي بسيار سبك تر از كرم ها و لوسيون ها هستند و اين امر باعث مي شوند تا بتوانند به خوبي به عمق پوست شما نفود كنند و مواد فعال و مفيد را در عمق پوست شما تزريق كنند.

اما مراقبت از مو نيز به اندازه مراقبت از پوست اهميت دارد. بهترين راه مراقبت و تقويت مو ها، استفاده از ماسك مو مفيد و باكيفيت است. ماسك مو ها قادر هستند تا ساقه هاي مو هاي آسيب ديده، مو هاي خشك و... را در صورت استفاده مداوم درمان كنند.

محصولات جوليتا اُستي با بهره‌گيري از مرغوب‌ترين و باكيفيت‌ترين مواد اوليه آرايشي و بهداشتي و بر اساس فرمولاسيون سفارشي شركت كياقشم كه توسط بهترين و معتبرترين آزمايشگاه‌هاي ايتاليايي منحصراً براي برند جوليتا اُستي فرموله شده، محصولات خود را در ايران توليد و عرضه مينمايد. شما مي توانيد با مراجعه به وبسايت كياقشم به انواع محصولات باكيفيت آرايشي و بهداشتي دسترسي پيدا كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۵۲:۵۲ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دوربين مدار بسته ارزان/دوربين مداربسته لامپي/doorbinmarket.com

 

شايد به نظر آيد خريد سيستم امنيتي مقرون به صرفه و يا دوربين مداربسته ارزان كار دشوار باشد. در صورتي كه در اين زمينه تجربه خريد نداشته باشيد، مسلما كار سختي خواهد بود. شما مي توانيد با كمك افراد با تجربه يا متخصصين حيطه سيستم هاي امنيتي و دوربين هاي مداربسته، بهترين گزينه را با توجه به بودجه خود انتخاب كنيد. سايت دوربين ماركت با آدرس اينترنتي https://www.doorbinmarket.com  از جمله سايت هايي است كه به طور حرفه اي در زمينه فروش سيستم هاي امنيتي و انواع دوربين هاي مداربسته فعاليت مي كند. متخصصين و كارشناسان اين سايت مي توانند در خريد لوازم موردنيازتان به شما مشاوره دهند. با كمك متخصصين با تجربه و كاركشته دوربين ماركت، شما مي توانيد سيستم امنيتي مقرون به صرفه و مطمئني را با توجه به نياز خود تهيه كنيد. با توجه به فراواني تنوع و كيفيت بالا محصولات و برندهاي موجود در اين سايت، با نگاهي اجمالي متوجه قيمت مناسب محصولات آن خواهيد شد. بنابراين در صورتي كه به دنبال خريد سيستم امنيتي اعم از دزدگير ماشين، دزدگير اماكن، انواع دوربين هاي مداربسته و دوربين هاي مداربسته ديد در شب و حتي ردياب خودرو با قيمت هاي مقرون به صرفه و مناسب بودجه اتان هستيد، سايت دوربين ماركت مكان مناسبي براي شما خواهد بود.

سايت دوربين ماركت با سال ها تجربه در زمينه فروش سيستم هاي امنيتي و دوربين هاي مداربسته، يكي از بهترين گزينه هاي حال حاضر در زمينه خريد آنلاين سيستم هاي امنيتي است. با مراجعه به سايت دوربين ماركت و جستجويي ساده در آن، مي توانيد از تنوع بالا و كيفيت عالي محصولات و برندهاي اين سايت بهره ببريد. محصولاتي همانند دوربين مداربسته لامپي ، دوربين مداربسته ديد در شب، دزدگير اماكن، دزدگير ماشين و حتي دوربين پلاك خوان را مي توانيد از اين سايت تهيه كنيد. از مزاياي ديگر اين سايت مي توان به متخصصين با تجربه در حيطه سيستم هاي امنيتي اشاره كرد. متخصصين فعال در سايت دوربين ماركت، مي توانند به شما كمك كنند تا با توجه به محيطي كه قصد نصب سيستم و يا دوربين مداربسته را داريد بهترين گزينه را انتخاب و خريد نماييد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۵۸:۰۴ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دوربين لامپي/دوربين وايرلس/قيمت دوربين مداربسته

 

با پيشرفته تر شدن دنياي امروزي، نياز به القاي حس امنيت بيش از پيش احساس مي شود. بسياري از كسب و كارها و منازل به لوازم پيشرفته و گرانقيمتي مجهز هستند كه مراقبت از آنها برابر اتفاقات پيش بيني نشده و يا سرقت كار دشوار خواهد بود. شما نمي دانيد در غياب شما چه كساني وارد منزل يا محل كار شما مي شوند. براي محافظت اي محل زندگي و محل كسب و كار خود، نصب سيستم امنيتي بهترين گزينه مقابل شما خواهد بود. تنوع بالاي سيستم هاي امنيتي و دوربين هاي مداربسته حال حاضر در بازار، دست شما را در انتخاب باز گذاشته است. قيمت دوربين مداربسته كه امروزه اكثر آنها دوربين وايرلس هستند، با توجه به شركت سازنده، نوع و كيفيت آن متفاوت است. شركت ها بسياري بزرگي در عرصه توليد سيستم هاي امنيتي و دوربين هاي مداربسته فعال هستند كه تنها شنيدن اسامي آنها، شما را بابت انتخابتان خاطرجمع خواهد كرد. تنوع محصولات و كيفيت بالاي سيستم هاي امنيتي موجود در بازار، با اينكه حق انتخاب هاي زيادي را برابر شما قرار مي دهند ولي در عين حال باعث سردرگمي شما براي انتخاب نيز مي شوند. در صورتي كه هيچ گونه تجربه و اطلاعاتي در زمينه ي سيستم هاي امنيتي نداريد، كمك گرفتن و مشورت كردن با متخصصين و اشخاص باتجربه در اين زمينه به شما كمك خواهد كرد تا بهترين گزينه را با بهترين قيمت تهيه كنيد.

امروزه دوربين هاي امنيتي در اشكال و ابعاد مختلفي وجود دارد. بسياري از آنها علاوه بر مداربسته بودن، به نحوي طراحي شده اند كه توجه اشخاص به آن جلب نشود. دوربين لامپي يكي از انواع جالب دوربين هاي مداربسته است كه موارد استفاده مختلفي دارد. اين دوربين براي مكان هايي كه نبايد دوربين مداربسته در ديدرس قرار داشته باشد و يا زوايا به گونه اي است امكان نصب دوربين مداربسته وجود ندارد، گزينه مناسبي خواهد بود. كوچكي و راحتي آن براي كاربران بسيار بصرفه خواهد بود. با نصب اپليكيشن مربوط به آن بر روي سيستم كامپيوتر و يا گوشي همراه، به راحتي مي توان آن را كنترل كرد. از طريق اين اپليكيشن مي توان بر محيطي كه دوربين لامپي نصب شده است به طور كامل تسلط داشت.

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۳۶:۰۷ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

دوربين خودرو/دوربين مدار بسته وايرلس/doorbinmarket.com

 

سايت دوربين ماركت با آدرس اينترنتي https://www.doorbinmarket.com  ، سايتي است كه به طور تخصصي و حرفه اي در زمينه سيستم هاي امنيتي فعاليت مي كند. دوربين هاي مداربسته، دزدگير، دوربين مدار بسته وايرلس، دوربين خودرو، بيبي كم و... از جمله محصولاتي هستند كه مي توانيد در اين سايت مشاهده كنيد. مطالب و اطلاعاتي كه سايت دوربين ماركت در اختيار شما قرار مي دهد، كار خريد را حتي براي اشخاص بي تجربه و تازه كار نيز راحت و آسان كرده است. شما مي توانيد با اطلاعاتي كه در صفحه محصولات ذكر شده است، با كاربردها و ويژگي هاي هر محصول آشنا شويد. مسلما هنگامي كه متوجه شويد آن دوربين مدار بسته يا دزدگير براي چه چطور اماكني مناسب است، انتخاب براي شما نيز آسان تر خواهد شد. در دوربين ماركت شما مي توانيد محصولات را از نظر كيفيت و كارآيي با يكديگر مقايسه كنيد تا بهترين سيستم امنيتي ممكن با بودجه خودتان را تهيه كنيد. علاوه بر اطلاعات درباره محصولات، مطالب وبلاگ نيز در اين سايت قرار دارد. با خواندن مطالب وبلاگ، شما اطلاعاتي بسيار مفيد و آموزنده اي درباره انواع محصولات و برندهاي دنيا كسب خواهيد كرد.

با توجه به افزايش از استفاده از دوربين خودرو در ماشين هاي امروزي، مورد استفاده از اين دوربين ها بسيار افزايش يافته است. برخي از خودروها به طور پيشفرض به اين دوربين مجهز هستند. اما كساني كه خودروي آنها فاقد اين گزينه است، براي خريد آن بايد شخصا اقدام كنند. دوربين خودرو كه امكان زاويه ديد بهتري از پشت و جلو به راننده مي دهد، براي امكان شلوغ و تنگ كارآيي بسيار و خيلي مفيد است. امروزه دوربين خودرو نيز مانند دزدگير از لزومات و ضروريات هر خودرويي است.

كاربرد و راحتي كار با دوربين مدار بسته وايرلس، آن را به يكي از محبوب ترين گزينه هاي سيستم هاي امنيتي تبديل كرده است. همانطور كه از اسم آن پيدا است، دوربين هاي مداربسته وايرلس از طريق اتصال به وايفاي قابل كنترل هستد. كارآيي راحت آن يكي ديگر از دلايل محبوبيت دوربين هاي مداربسته وايرلس است. با نصب اپليكيشن آن بر روي سيستم كامپيوتر يا گوشي همراه، به راحتي مي توان آن را كنترل كرد. تمامي محصولات ذكر شده و حتي بيشتر را مي توانيد در دوربين ماركت پيدا كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۵۴:۵۹ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

تاثير قصه گويي بر مهارت هاي كودكان

قصه گويي سنتي غني و قديمي است كه ريشه اي باستاني دارد. داستان ها در طول قرن هاي متوالي، با جذابيت ها و گيرايي هاي خود، بسياري از بزرگسالان و كودكان را مسحور خود كرده اند. همه ما با شنيدن قصه كودكانه به خواب رفته ايم و در بازي هاي دوره كودكي خودمان را جاي شخصيت هاي اصلي فرض كرده و با صداي بلند ديالوگ هاي آن ها را تكرار كرده ايم. اما شايد شيوه زندگي ديجيتالي مدرن جامعه امروزي، فرزندان ما را از لذت چنين راه ارتباطي خاطره انگيري، محروم مي‌كند. اما آيا چيزي مانند قصه گويي كه داراي چنين قدمت زيادي است، مي تواند در عصر ديجيتال نيز همانند سابق تاثير گذار باشد؟

پاسخ بله است. با گذشت زمان، قصه گويي اشكال جديدي مانند قصه صوتي و  قصه تصويري پيدا كرده است ولي همچنان مي تواند همانند گذشته در بسياري از ابعاد و مهارت هاي مهم زندگي كودك، موثر واقع شود.

تاثيرات قصه گويي در ذهن و شخصيت كودكان

قصه به مانند يك محرك، كنجكاوي و قوه تخيل بي پايان كودك را درگير خود مي كند. خيال پردازي، كليد اكتشاف و تفكر خلاقانه است. تصورات غني كه در ذهن كودك شما شكل مي گيرند، او را به بازي با ايده ها و خلق تجربيات، بدون ترس از قضاوت يا انتقاد تشويق مي كند. از تاثير قصه گويي در پيشرفت مهارت هاي گفتاري كودكان نبايد غافل شويم. دايره لغات كودكان با گوش دادن به قصه ها بزرگتر مي شود و آن ها هر روز با شنيدن داستان هاي موردعلاقه خود كلماتي جديد شنيده و ياد مي گيرند. دايره لغات گسترده تر، به كودكان در بيان و ابراز احساسات خود كمك شاياني مي كند. از اين رو، بايد از رويكردي كه منجر به وسعت بخشيدن واژگان فرزندتان مي شود، كمك بگيريد.

آنچه والدين نمي توانند از طريق امر و نهي كردن كودك خود انجام دهند، از طريق قصه گويي به دست مي آيد. قصه ها به كودك شما كمك مي كنند تا ارزش ها را به شيوه اي لذت بخش و بدون استرس درك كند. كودكان از سخنراني ها و توصيه هاي والدين فراري هستند اما مطمئنا قصه اي جذاب و دلنشين در حافظه آن ها حك خواهد شد. بنابراين مي توان از قصه گويي براي آموزش ارزش ها به كودك خود استفاده مفيد ببريد.

 

قصه گويي و مهارت هاي اجتماعي و عاطفي كودك

قصه ها در رشد مهارت هاي اجتماعي و عاطفي فرزند شما، نقش مهمي ايفا مي كنند. صحبت كردن درباره احساسات و عواطف از طريق قصه ها و به زبان شخصيت هاي داستان بسيار ساده تر از اين است كه سعي كنيد آن ها را براي فرزندتان توضيح دهيد. كودكان اغلب با احساسات دشواري مانند غم، خشم، حسادت و نااميدي دست و پنجه نرم مي كنند. در هم تنيدن اين احساسات در قالب يك داستان، راهي مطمئن براي ترغيب فرزندتان به درك احساسات خود و يادگيري كنترل آن‌ها است، دقيقا همان كاري كه شخصيت‌ها در داستان انجام مي‌دهند. روشي موثر كه بر بهبود و توسعه هوش هيجاني و احساسي كودكان نيز تاثير گذار خواهد بود.

استفاده ابزاري از قصه گويي براي كودكان

شما مي توانيد از قصه گويي بهره ابزاري براي آرام كردن كودك خود، ببريد. گوش دادن به قصه قبل از خواب در پايان يك روز پر هيجان، براي هر كودكي آرامش‌بخش خواهد بود. داستان هاي كوتاه فقط براي حفظ دامنه توجه كودك و همچنين برانگيختن كنجكاوي و قوه تخيل او كافي است. اين نوع داستان ها، ابزاري عالي براي آرامش دادن به كودكان، به خصوص در زمان هايي كه ناراحت هستند و براي آرام شدن به كمك ديگران نياز دارند، هستند. يك روايت ساده از آنچه در اين لحظه اتفاق مي افتد مي تواند به يك داستان كوتاه تبديل شود. شنيدن قصه، كودك را از بيداري به عالم خواب آلودگي مي برد و او را براي يك خواب راحت آماده مي كند. در صورتي كه نمي توانيد در طول روز زمان زيادي با كودك خود سپري كنيد، قصه گفتن شبانه به او مي تواند همانند يادآوري علاقه و توجه شما به او، مايه دلگرمي و آسايش خاطر فرزندتان شود.

 

سرگرم كردن كودك در طول روز با شنيدن قصه صوتي و يا ديدن قصه تصويري مي تواند همانند روش قصه گويي هاي سنتي تاثير گذار باشد. اكنون كه به قدرت و تاثير قصه گويي براي كودكان پي برديد، بهتر است اين را هم درك كنيد كه لازم نيست هميشه قصه هاي شاه پريان و ماجراجويي هاي بزرگ از كتاب هاي معروف براي آنها بخوانيد. از نكات جالب قصه گويي اين است كه شما مي توانيد تمام حرف ها و مسائلي كه مي خواهيد با كودك خود در ميان بگذاريد و به توجه كامل او نياز داريد، در قالب يك داستان با او درميان بگذاريد. هر اتفاق و رويداد كوچكي مي تواند الهام بخش يك قصه جديد باشد.

منبع: روزگار


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۸:۱۹:۳۷ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

بيبي كم شيائومي/دوربين مداربسته داهوا/قيمت دوربين مدار بسته

 

استفاده از دوربين هاي مدار بسته و انواع سيستم هاي امنيتي در تمام دنيا رو به افزايش است. با افزايش جرم و جنايت و خطراتي كه انسان ها را تهديد مي كند، نياز به اين نوع سيستم هاي امنيتي روز به روز بيشتر مي شود. بسياري از شركت هاي بزرگ دنيا با ورود به عرصه توليد سيستم هاي امنيتي باعث پيشرفت و توسعه بيشتر آن شده اند. انواع دوربين هاي مداربسته با توانايي ها و قابليت هاي مختلف توليد شده اند كه با توجه به نياز و موارد استفاده كاربران، امكان استفاده از آنها وجود دارد. قيمت دوربين مدار بسته به كيفيت و برند آن بستگي دارد. البته با توجه به تنوع محصولاتي كه اكثر شركت ها و برندها به بازار عرضه مي كنند، پيدا كردن دوربين هاي مدار بسته با قيمت هاي مناسب كار چندان سختي نخواهد بود.

از جمله دوربين هايي كه امروزه بسيار از آن استفاده مي شود، بيبي كم است. برندهاي مختلفي اقدام به توليد بيبي كم كرده اند. در حال حاضر يكي از بهترين بيبي كم هاي موجود در بازار، بيبي كم شيائومي است. دقت و شفافيت بالاي بيبي كم شيائومي و همچنين قابليت هاي بالاي آن، شما را ترغيب به تهيه آن خواهد كرد. اين دوربين قابليت چرخش و همچنين قابليت دريافت و ارسال صدا را دارد كه آن را به گزينه اي عالي براي مراقبت از كودكان تبديل كرده است. استفاده از اين دوربين براي محيط هاي بسته، انتخاب عالي اي خواهد بود.

اگر بجز محيط هاي بسته به دنبال تامين يا ارتقاي امنيت در بيرون از محيط منزل يا محل كسب و كار هستيد، دوربين مداربسته داهوا انتخاب خوبي براي شما خواهد بود. برند داهوا يكي از معتبرترين برندهاي حال حاضر در توليد سيستم هاي امنيتي و دوربين هاي مداربسته در دنيا است، كه استفاده از محصولات آن را به شما پيشنهاد مي دهيم. تنوع و كيفيت بالاي محصولات توليد شده توسط شركت داهوا را هر كارشناس و شخص باتجربه اي در زمينه سيستم هاي امنيتي تاييد خواهند كرد. با استفاده از سيستم هاي امنيتي و دوربين هاي مداربسته ي برند داهوا، شما امنيت محل زندگي و همچنين محل كسب و كار خود را براي ساليان سال تضمين خواهيد كرد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۶:۱۳:۵۶ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ][ ۸۱ ][ ۸۲ ][ ۸۳ ][ ۸۴ ][ ۸۵ ][ ۸۶ ][ ۸۷ ][ ۸۸ ][ ۸۹ ][ ۹۰ ][ ۹۱ ][ ۹۲ ][ ۹۳ ][ ۹۴ ][ ۹۵ ][ ۹۶ ][ ۹۷ ][ ۹۸ ][ ۹۹ ][ ۱۰۰ ][ ۱۰۱ ][ ۱۰۲ ][ ۱۰۳ ][ ۱۰۴ ][ ۱۰۵ ][ ۱۰۶ ][ ۱۰۷ ][ ۱۰۸ ][ ۱۰۹ ][ ۱۱۰ ][ ۱۱۱ ][ ۱۱۲ ][ ۱۱۳ ][ ۱۱۴ ][ ۱۱۵ ][ ۱۱۶ ][ ۱۱۷ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی