web
web

سريال دل يك سريال درام است كه از درصد تماشاي بالايي برخوردارد است. اين سريال كه در زمان كرونا پخش شد توانست مخاطب هاي زيادي را براي خود كسب كند. اين سريال كه با كارگرداني منوچهر هادي پخش شده است توانست بازخورد هاي مثبتي را از مردم كسب كند. هرچند عده از منتقدين سينما معتقد بودند كه سريال زيادي طولاني بوده و نيازي نبود به 3 قسمت طول بيانجامد.

حامد بهداد و ساره بيات از اصلي ترين بازيگران اين سريال هستند كه توانسته اند نقش خودشان را به خوبي بازي كنند. شما هم مي توانيد براي دانلود سريال دل به سايت سبزپندار مراجعه كرده و از آنجا به راحتي اين سريال را تهيه كنيد.

سريال هاي ايراني در اين دوران كرونا توانسته اند كه نظر بسياري از مخاطب هاي سينما را به خود جلب كنند. از پيشرفت سريال هاي ايراني در اين دوران نبايد چشم پوشي كرد و ديگر سريال هاي ايراني فقط بسنده به ژانر درام نمي كنند و سريال هايي با ژانر متفاوت را در دستور ساخت قرار داده اند كه اين يك اتفاق ميمون و خجسته براي سينماي ايران است.

همچنين يك تكته جذاب ديگري كه در سريال هاي امروزي ايراني مي توانيم ببينيم، آموزنده بودن آن ها است كه همين امر ديدن سريال هاي ايراني را مناسب هر سني قرار مي دهد. بد نيست اگر شما هم دانلود سريال ايراني را انتخاب كنيد و نگاهي به آن ها بياندازيد

با تزريق دوز دوم واكسن ها ديگر سينما ها باز شدند و فيلم هايي كه مدت هاي طولاني را در صف انتظار مي گذراندند بالاخره مي توانند بر روي پرده سينما اكران شوند. اين بدين معناست كه پس از حدود دو سال كه فيلم هاي ايراني زياد مطرح نبودند و از آن دست هيچ كارگرداني نمي خواست در اين اوضاع ريسك بزرگي كند و فيلم بسازد ، بالاخره مردم مي توانند فيلم هاي با كيفيت و خوب ايراني را مجددا تماشا كنند. شما هم مي توانيد با دانلود فيلم ايراني با تماشا كردن آن ها لذت ببريد


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۷:۲۴:۱۸ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

اپيدمي كرونا مردم را براي مدت زيادي مردم را خانه نشان كرد. نتيجه اين خانه نشيني كسالتي بود كه سراغ هر فردي مي رفت. در اين ميان تنها سرگرمي كه براي مردم باقي مي ماند تماشاي فيلم و سريال بود. به همين علت چند وقتي است كه تماشاي فيلم و سريال به يكي از محبوب ترين سرگرمي هاي مردم تبديل شده است و به طبع هم سايت هاي مختلفي دارند در اين زمينه فعاليت مي كنند. يكي از سايت هاي قانوني و مطمئن سايت Sabzpendar است. شما مي توانيد هر فيلمي را كه دنبالش هستيد را در اين سايت پيدا كنيد و از تماشاي آن لذت ببريد.

فصل جديد سريال دكستر هم بالاخره پس از كلي انتظار وارد سينما شد و در حال پخش است. اگر فصل هاي قبلي اين سريال را نديده ايد بايد بهتان بگويم كه از نديدنش پشيمان خواهيد شد. اين سريال بيشتر به دنياي دروني هر فرد مي پردازد و نشان مي دهد كه چقدر ظاهر و باطن ادم ها مي تواند متفاوت باشد.

يكي از ديگر نكات جذاب اين سريال اين است كه درون خودش توانسته تقريبا چندين ژانر پرطرفدار مثل اكشن، معمايي، هيجان انگيز، درام و... را جاي بدهد. همين امر موجب اين شده كه آدم ها با سليقه هاي مختلف هم از اين سريال خوششان بيايد. همچنين شما مي توانيد دانلود زيرنويس سريال دكستر را از سايت سبزپندار بخواهيد و به راحت ترين شكل ممكن آن را دانلود كنيد.

ديدن سريال خارجي جزو آن دسته از لذت هايي است كه هركسي بايد آن را تجربه كند. سريال هاي جارجي از 20 سال پيش تا به امروز از قدرت ساخت بسيار بالايي برخوردار بوده اند و توانسته اند در سر تا سر دنيا طرفدار هاي زيادي پيدا كنند.

ديدن بسيار از اين سريال ها آموزنده است و شايد بتوان از آن ها درس هاي بسيار مهمي را ياد گرفت. اما اگر شما هم مي خواهيد سريال هاي خارجي را ببينيد پيشنهاد مي كنم كه آن ها را با زبان اصلي ببينيد تا به طور كامل متوجه حس بازيگر بشويد. براي اينكار مي توانيد روي دانلود سريال خارجي زبان اصلي كليك كنيد و از آن لذت ببريد


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۴۵:۳۵ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

رئاليتي جوكر، يك برنامه سراسر از خنده و حال خوب است. اين برنامه با كارگرداني احسان عليخاني و سيد حامد ميرفتاحي روانه سينما شده است. اين برنامه به قدري قوي بوده كه در همان سري اول توانست تماميرقباي خود را كنار بزند و تبديل به يكي از محبوب ترين برنامه هاي كشور بشود. مجري اين برنامه سيامك انصاري است كه رابطه قبلي بسيار خوبي با تمامي مهمان هاي دعوت شده اند دارد. همين رابطه هاي قبلب سبب شده تا فضاي برنامه بسيار گرم و صميمي باشد و برنامه فقط در محوريت خنده پيش برود. در برنامه هاي حال حاضر جوكر رئاليتي شو مي تواند يكي از بهترين انتخاب ها براي تماشا باشد

سريال سياوش از جديد ترين سري سريال هاي پخش خانگي است كه طرفدار هاي زيادي هم دارد. داستان اين سريال راجب دو جوان عاشق است كه مي خواهند با هم باشند اما بدليل مشكلاتي كه در ادامه راه ديگرا برايشان به وجود مي آورند با سختي هاي زيادي مواجه مي شوند. اين سريال يك ژانر اجتماعي بوده و با كارگرداني سروش محمدزاده روانه سينما شده است. انتخاب بازيگر ها در اين سريال بسيار هوشمندانه بوده و اين بازيگر ها هم توانسته اند كه نقش خودشان را به خوبي بازي كنند. سريال سياوش از اپليكيشن فيليمو پخش مي شود اما شما مي توانيد براي دانلود فيلم سياوش به سايت سبزپندار هم مراجعه كنيد و از اين سايت خيلي راحت تر اين سريال را تماشا كنيد

شب آهنگي يك برنامه تاك شو متفاوت و جذابي است كه بين مردم طرفدار هاي زيادي دارد. در فصل اول شب آهنگي اين برنامه به موفقيت هاي زيادي رسيد و توانست مخاطب هاي زيادي را جذب كند. در كنار جذاب بودن برنامه بايد به مجري گري خوب حامد آهنگي هم اشاره كنيم كه توانسته به نحو احسن از پس اين مسئوليت بر بيايد. با توجه به استقبال بسيار بالايي كه از فصل اول اين برنامه شد، فصل دوم اين برنامه هم دارد روانه برنامه هاي تلويزيوني مي شود. شما مي توانيد دانلود فصل دوم شب آهنگي را از سايت سبزپندار فراهم كنيد و از قسمت هاي جديد اين برنامه عقب نيوفتيد


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۹ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۶:۰۹:۱۷ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

در حال حاضر سايت هاي بسيار زياد و متنوعي براي دانلودئ فيلم و سريال وجود دارد. اگر شما هم بدنبال ديدن فيلم ها سينمايي خوب هستيد مي توانيد از سايت سبزپندار استفاده كنيد. سايت سبزپندار با تيم قوي كه براي سايت خود تشكيل داده سبب مي شود كه شما هنگام دانلود فيلم مورد نظر خود با هيچ مشكلي مواجه نشويد. طراحي اين سايت بسيار زيبا بوده و در كنار آن دانلود كردن فيلم مورد نظر هم در اين سايت بسيار ساده بوده و اصلا پيچيده نيست. براي همين اين سايت مي تواند مناسب همگان باسد. همچنين در اين سايت كيفيت هاي مختلفي از هر فيلم قرار دارد تا هر فرد با توجه به آن ميزاني كه اينترنت دارد بخواهد آن را دانلود كند.

سريال دكستر به جرئت جزو بهترين سريال هاي تاريخ است كه كمتر كسي خصوصا در ايران با آن آشنايي دارد. يك سريال با موضوع بسيار جذاب كه در ميامي آمريكا نزديك 8 سال فيلمبرداي شد و پس از ساليان سال دوباره برگشته است. اين سريال راجب يك قاتل زنجيره اي است كه انقدر ها هم آدم بدي نيست و از مريضي كه دچار شده تا آنجا كه توانسته آن اشتياق را در مسير كار هاي نيك قرار داده. اگر اين سريال را نديده ايد اين فرصت را از دست ندهيد و همين حالا آن را دانلود كنيد. همچنين شما مي توانيد براي دانلود سريال دكستر با زيرنويس فارسي روي آن كليك كنيد.

سينما در چند سال اخير دچار تغييراتي شده و ديگر مردم ترجيح مي دهند كه به جاي فيلم وقت خود را براي سريال ها بگذارند. يكي از اين دلايل اين است كه شايد در فيلم هاي سينمايي كارگردان انقدر فرصت نداشته باشد كه منظور خود را در فيلم جاي بدهد. اما در دنياي سريال دست كارگردان كاملا باز است و مي تواند منظور و مفهوم سريال را چندين بار تكرار كند. ديگر دليلي كه مردم اين روز ها سريال ها را بيشتر دوست دارند اين است سريال ها بسيار كمتر وت آن ها را در روز مي گيرند. كه در دنياي امروز كه كمتر مي شود وقت آزاد پيدا كرد دانلود سريال خارجي جديد مي تواند گزينه بهتري از ديدن يك فيلم جديد باشد


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۹ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۵:۱۱:۵۴ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

حامد آهنگي در برنامه اي جديدي كه ساخته است توانسته است به موفقيت هاي بزرگي برسد. شب هاي آهنگي، يك تاك شو جذاب و خنده دار است كه هر در قسمت سوپرايزهاي ويژه خودش را دارد. در اين برنامه حامد آهنگي اولين تجربه مجري گري خودش را ايفا كرده است كه بايد گفت از پس اين امتحان سخت برآمده و نشان داده كه مي تواند مجري توانمندي باشد. اين برنامه مهمون هاي معروف يا به اصطلاح سلبريتي هاي مشهور را دعوت كرده و از آن هاي در كنار بازي هاي جذاب، سوال هاي حاشيه برانگيزي هم مي پرسد كه مي تواند براي هر بيننده اي تماشايي باشد. شما مي توانيد براي تماشا و دانلود برنامه شب آهنگي با لينك مستقيم رايگان به سايت سبزپندار مراجعه كرده و از تماشاي آن لذت ببريد.

فيلم نبات، محصولي است كه چند سالي از اكران آن گذشته اما هنوز هم ارزش ديدن دارد. اين فيلم محصول سال 96 است. كارگرداني و همچنين نويسندگي اين اثر را پگاه ارضي در اختيار داشته و توانسته كارنامه خوبي از خودش بسازد. داستان اين فيلم بسيار جذاب بوده و باعث شده تا فيلم يك حس و حال رمانتيكي داشته باشد. در اين فيلم بازيگران توانمندي همچون: شهاب حسيني، نازنين فراهاني و ستايش محمودي نقش ايفا كرده اند. دانلود فيلم نبات انتخابي است كه از آن پشيمان نمي شويد و اين فيلم قطعا ارزش ديدن دارد.

اگر به دنبال فيلمي هستيد كه بتواند حال و هواي شما را عوض كند و لبخند را به صورتتان بياورد هزارپا مي تواند بهترين انتخاب باشد. اگر هنوز اين فيلم را نديده ايد در انتخاب آن شك نكنيد و همين حالا به تماشاي آن بنشينيد. اين فيلم سرشار از صحنه هاي خنده دار و جذاب است كه دل هر آدمي را شاد مي كند. صحنه هاي طنز و بازي ديدني رضا عطاران و جواد عزتي باعث شده تا فيلم هيچگاه از آن كمدي خارج نشود و بتواند بار ها شما را بخنداند. براي دانلود فيلم سينمايي هزارپا تعلل نكنيد و همين امشب آن را با دوستان و خانواده خود ببينيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۲۹:۵۵ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

اگر بدنبال اين هستيد كه در اين ايام كرونا تفريحي سالم داشته باشيد مي توانيد به تماشا فيلم و سريال بپردازيد. تماشاي فيلم و سريال يك سرگرمي ارزان و بسيار دل چسب است كه مي تواند روحيه هر آدمي را به طور كل عوض كند. شما با ديدن سينما وارد يك دنياي ديگر مي شويد و در فاقد از اهميت هر چيزي قدم ميزنيد.

از آنجا كه تماشاي فيلم و سريال يك سرگرمي بسيار محبوب و دلپذير بين مردم بوده، سايت هاي زيادي هم وجود دارد كه آن را در اختيار مردم مي گذارد. يكي از آن سايت هاي ايراني كه مي توانيد به آن اطمينان كامل داشته باشيد Sabzpendar است. سبزپندار يك سايت حرفه اي و مطمئن است كه امكاناتي بي شماري را با عضويت در آن در اختيارتان مي گذارد.

شهرت فيلم هاي هاليوودي بر هيچكس پوشيده نيست و همه مي دانند آثار سينماي هاليوود از چه كيفيتي برخوردار هستند. اما خوب مردم كشور ما هنوز به طور كامل با اين فرهنگ آشنا نشده ايد. شايد علت اين اختلاف نظر نوع فرهنگ و زبان آن كشور است كه از ما بسيار دور است. و شايد خواندن زيرنويس براي بعضي ها مشكل باشد اما يكي از راه حل هاي خوبي كه وجود دارد تماشاي فيلم هاي دوبله است. شما ديگر با دانلود فيلم خارجي دوبله مي توانيد به راحتي از تماشاي فيلم هاي هاليوودي لذت ببريد.

سريال بازي مركب يك سريال هيجاني است كه محصول كشور كره جنوبي است. اين سريال سر و صداي زيادي را در دنيا به پا كرد و توانست به عنوان يكي از پرفروش ترين فيلم هاي سايت نتفليكس تبديل بشود. تعداد قسمت هاي اين سريال بسيار كم بوده و 9 قسنت بوده و هر قسمت هم چيزي كمتر از 40 دقيقه وقت شما را مي گيرد. همچنين اين سريال در مراسم اسكار پيش رو در بخش هاي مختلفي نامزد شده است. شما هم مي توانيد براي اينكه از اين سريال عقب نمانيد دانلود سريال بازي مركب با زيرنويس چسبيده را امتحان كنيد.

 

 

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۱۴:۱۵ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

در دوران كرونا و هنگامي كه مردم در خانه هايشان قرنطينه بودند سريال دل توانست مردم را سرگرم كند. شايد يكي از علت هاي تماشاي اين سريال با آمار بالا همين كرونا بوده كه از حق هم نگذريم اين ويروس باعث فروش بيشتر سريال هاي مجموعه خانگي شده است.

سريال دل يك سريال درام است و داستان دو عاشق و سختي اين راه را بيان مي كند. در اين سريال بازيگران توانمندي همچون حامد بهداد و ساره بيات بازي مي كنند كه به بهتر شدن اثر تاثير فراواني گذاشته اند. اين سريال حاوي 3 فصل و 40 قسمت بوده است. اگر مي خواهيد ديدن اين سريال را شروع كنيد پس دانلود قسمت اول سريال دل را شروع كنيد.

در اين دوره و زمونه مردم با اين مشغله اي كه دارند شايد فقط آخر هفته ها بتوانند پا به سينما بگذارند. از همين رو مردم بيشتر طرفدار ديدن سريال هاي ايراني هستند. سريال هاي ايران چون هم جامع تر اند و هم كمتر وقت هر كس را مي گيرند طرفدار هاي بيشتري دارند. همچنين اين سريال ها در ژانر هاي مختلفي وجود دارد كه هركس با توجه به سليقه اي كه دارد مي تواند شروع به ديدن آن هال بكند. شما هم مي توانيد با دانلود سريال هاي ايراني پا در اين مسير بگذاريد

بالاخره پس از كش و قوس هاي فراوان سينما ها باز شدند. در اين چند ماه اخير كه شيوع ويروس كرونا بالا گرفته بود خبري از سينما رفتند و اكران فيلم هاي جديد نبود. اما بالاخره پس از باز شدن سينما ها به لطف واكسن ها مردم مي توانند فيلم هاي جديد را ببينند و از ديدن آن ها لذت ببرند. همچنين كلي فيلم در صف انتظار پشت پرده سينما قرار گرفته است. شما هم مي توانيد در كنار دوستان و خانواده پاي يك فيلم زيبا بنشينيد و از آخر هفته خود لذت ببريد. پس از همين امروز دانلود فيلم هاي ايراني را شروع كنيد


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۵۲:۱۶ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

جوكر، جذاب ترين رئاليتي شويي است كه مي توانيد پيدا كنيد. اين برنامه به كارگردانه احسان عليخاني و سيد حامد مير فتاحي توانست در همان سري اول مخاطب هاي خيلي زيادي را جذب كند. در اين برنامه عده اي هنرمند دور هم جمع مي شوند و تلاش بر اين دارند كه يكديگر را بخندانند اما مهم ترين نكته اين است كه خودشان نمي توانند بخندند. اين برنامه جزو آن دسته از برنامه هايي است كه دوستان و خانواده را دور هم جمع مي كند و لبخند را به تك تك آن ها هديه مي دهد. جوكر رئاليتي شويي مفرخ و شادي پخش است كه مي تواند براي همه ديدن آن تجربه اي شيرين باشد. شما مي توانيد براي ديدن برنامه جوكر شو به سايت سبزپندار مراجعه كنيد.

يكي از جنجالي ترين فيلم هايي كه در اين دهه بر روي پرده سينما رفته فيلم ديدن اين فيلم جرم است مي باشد. اين فيلم جزو آن دسته از فيلم هاي سياسي قرار مي گيرد كه هنگام اكران آن هم كلي حرف و حديث پشتش بود. تيم بازيگري كه براي اين فيلم انتخاب شده بسيار توانا بوده و توانستند بخوبي اون كاركتر مد نظر را بازي كنند. از انجايي كه اين فيلم سياسي بوده يك سري از قسمت هاي اين فيلم سانس.ر شده و هيچگاه بر روي پرده سينما نرفته است. شما مي توانيد با دانلود فيلم ديدن اين فيلم جرم است نسخه اصلي بدون سانسور از سايت سبزپندار ديگر هيچ نكته اي از اين فيلم را از دست ندهيد

فيلم هزارپا جزو بهترين فيلم هاي كمدي است كه تاحالا بر روي پرده سينما رفته است. كافي است براي متوجه شدن اين امر نگاهي به جدول فروش اين فيلم بياندازيد. اين فيلم توانسته جزو پرفروش ترين فيلم هاي تاريخ سينما ايران قرار بگيرد. فيلم هزارپا از يك فيلنامه طنز قوي برخوردار بوده و مي توان دفعات متعددي خنده را به شما هديه بدهد. شما مي توانيد براي اينكه بيشتر از اين فيلم لذت ببريد با دوستان و خانواده خود اين فيلم را ببينيد و از آن لذت ببريد. شما مي توانيد براي دانلود فيلم هزار پا با سايت سبزپندار مراجعه كنيد


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۲۳:۴۲ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

شب آهنگي يكي از موفق ترين و محبوب ترين برنامه هاي تاك شويي است كه در اين چند سال ساخته شده است. اين برنامه علاوه بر اينكه مهمون هاي معروف و پر طرفداري را دعوت مي كنه، در كنار گفت و گويي هم كه با آن ها دارد، شوخي هاي جذاب و خنده داري هم با آن ها انجام مي دهد كه براي هر بيننده اي جذاب و خنده دار است. اين برنامه هفته اي يك بار پخش مي شود و بيننده هاي زيادي هم دارد. شما مي توانيد براي تماشا و دانلود شب اهنگي به سايت سبزپندار مراجعه كنيد

يكي از معروف ترين فيلم هايي كه در ژانر سياسي بر روي پرده سينما رفته است فيلم ديدن اين فيلم جرم است مي باشد. معمولا در سينما ايران فيلم هاي سياسي، پشتش حرف و حديث هاب بسياري زده مي شود كه ديدن اين فيلم جرم است هم از اين قاعده مستثني نيست. اين فيلم بالاخره پس از حاشيه هاي فراوان بعد از دو سال در سال 99 بر روي پرده سينما رفت. نويسندگي اين اثر را  رضا زهتابچيان به عهده گرفته. اين نويسنده با اينكه جزو اولين فيم هايي است كه نويسندگي كرده اما ديالوگ هاي بسيار خوبي را توانسته در فيلم ايجاد بكند. شما مي توانيد براي دانلود ديدن اين فيلم جرم است به سايت سبزپندار مراجعه كرده و از تماشا آن لذت ببريد.

يكي از معروف ترين فيلم هاي كمدي ايراني كه هركسي مي تواند به شما پيشنهاد ديدن آن را بدهد فيلم هزارپا است. فيلم انقدر اثر خوب و سالمي بود كه توانست در گيشه ركورد بزند و جزو پرفروش ترين فيلم هاي ژانر كمدي در تاريخ ايران بشود. اين فيلم با فيلمنامه قوي كه در اختيار دارد، توانسته صحنه هاي طنز بسياري به وجود آورد همچنين اين نكته را هم بايد در نظر داشته باشيم كه شما به ديدن بازي رضا عطاران و جواد عزتي كنار يكديگر نمي توانيد جلوي خنده تان را بگيريد. شما مي توانيد براي دانلود هزارپا به سايت سبزپندار مراجعه كنيد و از تماشاي آن لذت ببريد


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۶ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۷:۳۲:۵۹ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]

شب آهنگي يكي از موفق ترين و محبوب ترين برنامه هاي تاك شويي است كه در اين چند سال ساخته شده است. اين برنامه علاوه بر اينكه مهمون هاي معروف و پر طرفداري را دعوت مي كنه، در كنار گفت و گويي هم كه با آن ها دارد، شوخي هاي جذاب و خنده داري هم با آن ها انجام مي دهد كه براي هر بيننده اي جذاب و خنده دار است. اين برنامه هفته اي يك بار پخش مي شود و بيننده هاي زيادي هم دارد. شما مي توانيد براي تماشا و دانلود شب اهنگي به سايت سبزپندار مراجعه كنيد

يكي از معروف ترين فيلم هايي كه در ژانر سياسي بر روي پرده سينما رفته است فيلم ديدن اين فيلم جرم است مي باشد. معمولا در سينما ايران فيلم هاي سياسي، پشتش حرف و حديث هاب بسياري زده مي شود كه ديدن اين فيلم جرم است هم از اين قاعده مستثني نيست. اين فيلم بالاخره پس از حاشيه هاي فراوان بعد از دو سال در سال 99 بر روي پرده سينما رفت. نويسندگي اين اثر را  رضا زهتابچيان به عهده گرفته. اين نويسنده با اينكه جزو اولين فيم هايي است كه نويسندگي كرده اما ديالوگ هاي بسيار خوبي را توانسته در فيلم ايجاد بكند. شما مي توانيد براي دانلود ديدن اين فيلم جرم است به سايت سبزپندار مراجعه كرده و از تماشا آن لذت ببريد.

يكي از معروف ترين فيلم هاي كمدي ايراني كه هركسي مي تواند به شما پيشنهاد ديدن آن را بدهد فيلم هزارپا است. فيلم انقدر اثر خوب و سالمي بود كه توانست در گيشه ركورد بزند و جزو پرفروش ترين فيلم هاي ژانر كمدي در تاريخ ايران بشود. اين فيلم با فيلمنامه قوي كه در اختيار دارد، توانسته صحنه هاي طنز بسياري به وجود آورد همچنين اين نكته را هم بايد در نظر داشته باشيم كه شما به ديدن بازي رضا عطاران و جواد عزتي كنار يكديگر نمي توانيد جلوي خنده تان را بگيريد. شما مي توانيد براي دانلود هزارپا به سايت سبزپندار مراجعه كنيد و از تماشاي آن لذت ببريد


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۶ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۷:۳۲:۴۳ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ][ ۳۶ ][ ۳۷ ][ ۳۸ ][ ۳۹ ][ ۴۰ ][ ۴۱ ][ ۴۲ ][ ۴۳ ][ ۴۴ ][ ۴۵ ][ ۴۶ ][ ۴۷ ][ ۴۸ ][ ۴۹ ][ ۵۰ ][ ۵۱ ][ ۵۲ ][ ۵۳ ][ ۵۴ ][ ۵۵ ][ ۵۶ ][ ۵۷ ][ ۵۸ ][ ۵۹ ][ ۶۰ ][ ۶۱ ][ ۶۲ ][ ۶۳ ][ ۶۴ ][ ۶۵ ][ ۶۶ ][ ۶۷ ][ ۶۸ ][ ۶۹ ][ ۷۰ ][ ۷۱ ][ ۷۲ ][ ۷۳ ][ ۷۴ ][ ۷۵ ][ ۷۶ ][ ۷۷ ][ ۷۸ ][ ۷۹ ][ ۸۰ ][ ۸۱ ][ ۸۲ ][ ۸۳ ][ ۸۴ ][ ۸۵ ][ ۸۶ ][ ۸۷ ][ ۸۸ ][ ۸۹ ][ ۹۰ ][ ۹۱ ][ ۹۲ ][ ۹۳ ][ ۹۴ ][ ۹۵ ][ ۹۶ ][ ۹۷ ][ ۹۸ ][ ۹۹ ][ ۱۰۰ ][ ۱۰۱ ][ ۱۰۲ ][ ۱۰۳ ][ ۱۰۴ ][ ۱۰۵ ][ ۱۰۶ ][ ۱۰۷ ][ ۱۰۸ ][ ۱۰۹ ][ ۱۱۰ ][ ۱۱۱ ][ ۱۱۲ ][ ۱۱۳ ][ ۱۱۴ ][ ۱۱۵ ][ ۱۱۶ ][ ۱۱۷ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی