web
web

مراقبت از پوست دست هميشه بايد جز اولويت ها باشد. چرا كه پوست دست به علت كارايي بالاي آن بيشتر از ساير قسمت هاي بدن در معرض آسيب است. به عنوان مثال پوست خشك دست در مدت زمان طولاني با بروز چين و چروك و پيري زودرس مي شود. بعد از صورت، دست هاي شما مهم ترين عضو بدن اتان هستند كه بايد به ان ها توجه ويژه و بيشتري داشته باشيد.

محصولات مراقبت از دست قادر هستند تا به شما كمك كنند مراقبت هرچه بيشتر و دقيق تري از پوست دستان خود داشته باشيد. دست هاي اعضايي از بدن هستند كه بيشترين استفاده را از آن ها داريد و همچنين دستان شما بيانگر سن شما هستند. دست ها به دليل اين كه در معرض آب و هواي گوناگون هستند بيشتر از ساير اعضاي بدن آسيب مي بينند. پوست دست نازك و ظريف است. بنابراين بايد به خوبي از آن ها مراقبت كنيد.

 نوزادان بدن و پوست بسيار حساسي دارند و به دليل اين كه هنوز كامل رشد نكرده اند، حساسيت بسيار بيشتري نسبت به بزرگسالان دارند. بنابراين استفاده از محصولات مراقبت از نوزاد بايد در اولويت هر پدر و مادري باشد. اين نوع محصولات به شما كمك مي كنند تا از پوست و بدن نوزادان در برابر انواع آلودگي ها و آب و هواي مختلف محافظت كنيد.

محصولات جوليتااستي با بهره‌گيري از مرغوب‌ترين و باكيفيت‌ترين مواد اوليه آرايشي و بهداشتي و بر اساس فرمولاسيون سفارشي شركت كياقشم كه توسط بهترين و معتبرترين آزمايشگاه‌هاي ايتاليايي منحصراً براي برند جوليتااُستي فرموله شده، محصولات خود را در ايران توليد و عرضه مينمايد. در اين محصولات سعي بر استفاده از عصاره‌هاي گياهي و اكتيوهاي تخصصي ويژه  با درصدهاي موثر گرديده، تا بالاترين تاثير را بر روي پوست و موي مصرف‌كنندگان عزيز ايجاد نمايد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۷:۱۱:۲۲ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی