web
web

 

 

شامپو ضد شوره جوليتااستي PH پوست سر شما را به خوبي تنظيم مي كند. اين شامپو به دليل فرمولاسيون خاصي كه دارد، مي تواند در سطح پوست سر شما، تعادل ميكروارگانيسم برقرار نموده و از توليد مثل و توزيع انبوه قارچ هاي مولد شوره سر به خوبي جلوگيري كند.

در تركيبيات شامپو ضد شوره جوليتا استي، به هيچ عنوان از موادي كه براي مو و پوست سر ضرر دارد، استفاده نشده و در عوض از مواد طبيعي و تقويت كننده مو مانند عصاره هاي گياهي انتي باكتريال و زينك پي سي اي در ساخت شامپو ضد شوره جوليتااستي بهره برده شده است.

عصاره نعناع و عضاره كالاندولا با خواص ضد التهابي، از ديگر مواد طبيعي به كار برده شده در اين شامپو مي باشند.

استفاده از محصولات آرايشي و بهداشتي كه از مواد طبيعي و مغذي در ساختار آن ها بهره گرفته شده باشد، بسيار مهم است؛ چراكه اين محصولات مستقيما با زيبايي و سلامتي ما در ارتباط هستند. خريد محصولات كليون تا حد بسيار زيادي اين دغدغه را از ذهن ما دور كرده است و با ساتفاده از محصولات آرايشي و بهداشتي كليون مي توانيم پوست و مويي شاداب و سلامت به بدن خود هديه دهيم.

اما حالا دقيقا ربع قرن است كه كياقشم به عنوان نماينده انحصاري محصولات كليون در ايران كار خود را آغاز كرده است. گروه كياقشم با عرضه محصولات آرايشي و بهداشتي كليون در ايران فعاليت خود را آغار كرده و با توليد محصولات جوليتا استي سعي در القاي اهميت سلامت پوت و مو و زيبايي به جامعه دارد. براي مشاهده محصولات ارايشي و بهداشتي توليد شده توسط گروه كياقشم تحت برند جوليتااُستي مي توانيد از وبسايت اين مجموعه به نشاني www.kiaqeshm.com  نيز ديدن كنيد و تمامي محصولات گروه كياقشم اعم از شامپوها، كرم ها، سرم هاي پوستي و محصولات مراقبتي متعدد را در آنجا ببينيد. براي كسب اطلاعات بيشتر درباره فعاليت هاي گروه كياقشم نيز مي توانيد با كارشناسان اين مجموعه در ارتباط باشيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ] [ ۰۷:۱۴:۲۷ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی