web
web

 

داهوا تكنولوژي در سال 2001 در حوزه سيستم هاي نظارت تصويري ( دوربين مدار بسته ) به صورت تخصصي آغاز به كار نمود .

داهوا تكنولوژي اولين شركتي در چين است كه دستگاه ذخيره‌ساز تصويري ديجيتال يا DVR هشت كانال با پخش real time را در سال 2001 راه‌اندازي كرد. اين شركت همچنين در واحد تحقيق و توسعه كارآمد خود به منظور ارائه فناوري و نوآوري‌هاي جديد سرمايه گذاري گسترده اي نموده‌ است.

داهوا اولين شركتي است كه در چين دستگاه ذخيره‌ساز تصويري ديجيتال ۸ كاناله با پخش در زمان واقعي را در سال ۲۰۰۱ راه‌اندازي كرد. از آن زمان، اين شركت همچنان به سرمايه‌گذاري در واحد تحقيق و توسعه كارآمد خود به منظور ارائه فناوري و نوآوري‌هاي جديد ادامه داده‌است. اين شركت از سال ۲۰۱۴ حدود ۱۰ درصد از درآمد فروش ساليانه خود را به سرمايه‌گذاري در بخش تحقيق و توسعه اختصاص داده‌است.

دوربين هايك ويژن hikvision  توسط يك شركت چيني توليد شده و در سال‌هاي اخير توانسته به يكي از پرفروش‌ترين محصولات و تجهيزات امنيتي بخصوص در حوزه دوربين‌هاي مداربسته در جهان شناخته شود. تنوع محصولات، طراحي خاص، كيفيت ساخت و استفاده از بهترين لنزها و دوربين‌ها همگي نقش اساسي و مهمي در كيفيت اين برند و شناخته شدن آن در بازار جهاني داشته‌اند. شما مي توانيد براي خريد انواع دوربين مدار بسته به سايت دوربين ماركت سر بزنيد.

خيلي از افراد براي افزايش ايمني و نظارت بر اماكن خود ترجيح مي دهند كه از دوربين هاي مداربسته كمك بگيرند. خيلي از اين افراد براي خريد دوربين مداربسته بدون داشتن دانش قبلي در مورد دوربين هاي مدار بسته به مغازه ها و شركت هاي فعال در اين زمينه مراجعه مي كنند و در نهايت يك سيستم كامل نظارت تصويري براي محيط خود خريداري و نصب مي نمايند.

در كشور ما متاسفانه خريد كردن به اين روش همراه با ريسك زياد است چرا كه ممكن است محصول خريداري شده اصلا پاسخگوي نياز ما نباشد و يا اينكه براي آن محصول هزينه اي بالاتر از ارزش واقعي آن پرداخت نموده ايم.

براي پرهيز از اين گونه ريسك ها “ راهنماي خريد دوربين مداربسته ” از سايت دوربين ماركت پيشنهاد مي كنم.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۵ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۰۶:۵۵ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی