web
web

ساخت كاردستي درخت ساده

فضاي سبز و محيط زيست يكي از مفاهيمي است كه در حال حاضر به دليل صنعتي شدن زندگي انسان ها بيشتر مورد توجه قرار گرفته است و خيلي از مادر و پدرها سعي مي كنند كه از سنين كودكي اين مفاهيم را براي فرزند خود تشريح كنند و اهميت محيط زيست و حفاظت از آن را به آنها گوش زد كنند يكي از نمادهاي اصلي محيط زيست گياهان و درختان هستند واين  براي اينكه شما بتوانيد محافظت از محيط زيست را به فرزندان خود بياموزيد خوب است كه محافظت كردن از درختان را به آنها يا بدهيد.

اگر اين آموزش به كودكان ما بصورت غيرمستقيم و همزمان با سرگرم كردن آنها انجام شود مي تواند اثربخش تر بوده و كودك نيز راحت تر و بهتر آموزش مي بيند راه هاي گوناگوني براي آموزش به كودكان وجود دارد مانند قصه گويي، ساختن كاردستي، بازي كردن تئاتر. به عنوان مثال مي توانيد ساختن براي ساختن يك كاردستي درخت ساده كودك خود را تشويق كنيد و مراحل ساخت كاردستي اهميت درخت و محيط زيست را براي او شرح دهيد حتي مي توانيد از كودك خود بخواهيد چندين كاردستي درخت درست كرده و همه آنها را روي يك كاغذ بچسباند و براي خود يك جنگل درست كند.

كاردستي چون باعث مي شود كودك هماهنگي بين دست، چشم و ذهن خود را تمرين كند مي تواند قدرت يادگيري كودك و تمرين مهارت هاي مختلف او را بهبود بخشد از طرف ديگر وقتي كودك تمرين مي كند كه از چيزهاي مختلف مانند قيچي، چسب، مدادرنگي، خمير و ... براي ساختن كاردستي استفاده كند ياد مي گيرد كه با خلاقيت خود از چيزهاي به ظاهر ساده و پيش پا افتاده چيزهايي بسازد كه قبلا وجود نداشته اند و به عنوان توانمندي خود به ديگران عرضه نمايد و نظر ديگران را در مورد آنها بداند اين موضوع باعث تقويت مهارت هاي اجتماعي و برقراري ارتباط كودك شما مي شود.

از طرف ديگر كودك در فرآيند ساخت كاردستي مي تواند كار تيمي را تمرين كند به طور معمول كودكان به صورت گروهي كاردستي درست مي كنند و بهترين حالت اين است كه ساخت قسمت هاي مختلف يك كاردستي به كودكان مختلف سپرده شود و در انتها از كنار هم گذاشتن اجزا مختلف كاردستي نهايي كه مثلا يك جنگل پر از درخت است شكل بگيرد كودك در اين حالت مي تواند مزيت هاي كار گروهي و هم افزايي ناشي از آن را درك كند كودك متوجه مي شود كه با همكاري با ديگران زودتر اهداف را بدست مي آورد و مي تواند به نتايجي برسد كه به تنهايي به سختي مي توانست به آنها برسد.

پس دست به كار شويد و ساخت كاردستي درخت ساده و داشتن يك جنگل را با كودك خود تمرين كنيد اگر بخواهيد مي توانيد از قصه هاي سايت وولك هم براي جذاب تر شدن مراحل ساخت كاردستي استفاده كنيد قصه هاي زير در مورد درخت و فوايد آن هستند.

داستان كودكانه سالي و آواز درخت

قصه كودكانه بذر كوچولو كه درخت شده

در صفحه كاردستي سايت وولك مي توانيد ايده هاي زيادي براي ساخت كاردستي پيدا كنيد.

براي دسترسي به ساير قصه هاي كودكانه و ويديو هاي كاردستي ديگر به سايت زير مراجعه كنيد:

http://www.voolak.com/

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۵:۵۰:۴۱ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی