web
web

شما با استفاده از فعاليت ها و سرگرمي هاي متنوع مانند ساخت كاردستي، نقاشي كشيدن، بازي هاي متنوع كودكانه و... مي توانيد كودك خود را در خانه سرگرم كنيد. كودكان امروزي از نهاد هاي مهدكودك و مدرسه و حضور در فضا هاي عمومي و اجتماعي محروم هستند. والدين بايد تلاش كنند تا خلا هاي به وجود اومده در كودكان را به دليل محروم بودن از فضا هاي اجتماعي، جبران نمايند. والدين مي توانند براي كودكان با سن پايين تر به روايت داستان بپردازند. داستان هاي معروف و محبوب قديمي مانند سفيد برفي و هفت كوتوله امروزه نيز در بين كودكان محبوب است بنابراين شما مي توانيد با قصه گويي داستان هاي جذاب كودكانه، فرزندان خود را از فوايد گوش دادن به قصه بهره مند كنيد.

همه ما از كودكي علاقه زيادي به ساخت كاردستي فرفره داشتيم زيرا از جذاب ترين اسباب بازي هاي ما بود و از دسته اسباب بازي هايي است كه بعد از ساخت متحرك مي شود و اين براي كودكان هيجان انگيز است . زماني كه كاردستي فرفره را با كاغذ رنگي هاي مختلف مي سازيد ، زيبايي خاصي دارد و اين باعث مي شود كودكتان با اشتياق بيشتري با اين كاردستي فرفره بازي كنند .

يكي ديگر از دلايلي كه در مهد كودك ها به ساخت كاردستي اهميت زيادي داده مي شود اين است كه شما با آموزش ساخت كاردستي گلدان به فرزند خود مي توانيد نكات بسيار زيادي را به طور غير مستقيم به كودك خود آموزش دهيد و همان طور كه مي دانيد بهترين راه آموزش به كودكان، آموزش غيرمستقيم همراه بازي و سرگرمي است. بنابراين شما با ساخت كاردستي گلدان همراه فرزند خود مي توانيد او را از فوايد ساخت كاردستي بهره مند سازيد. كودك شما زماني كه ساخت كاردستي گلدان را به اتمام مي رساند و آن را به مربي مهد كودك خود يا شما نشان مي دهد درواقع درحال تقويت اعتماد به نفس در شخصيت خود است.

 

 
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۱۲:۱۶ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی