web
web

Voolak يك سايت با محتواي كودكانه است كه صد ها ويديوي آموزش نقاشي كودكانه با موضوعات متفاوت در آن وجود دارد. يكي از اهداف والدين اين است كه فرزندانشان از سنين بسيار كم شناخت بيشتر و بهتري از محيط پيرامون خود داشته باشند. كودكان نيز از همان ابتداي تولد به دنبال شناخت و آگاهي بيشتر از محيط اطراف خود هستند. اما چگونه مي توان اطلاعات بيشتري را به كودكان منتقل كرد؟ آموزشي كه با بازي و سرگرمي همراه باشد بيشترين تاثير را بر روي كودكان دارند و آن ها از طريق بازي و سرگرمي موضوعات زيادي را ياد مي گيرند.

به عنوان مثال شما مي توانيد با آموزش نقاشي هشت پا كودك خود را با حيوانات آبزي و انواع ماهي ها آشنا كنيد. كودكان از سن بسيار كم به گذراندن اوقات فراغت خود با مداد رنگي و كاغذ و قلم علاقه دارند بنابراين اين سرگرمي براي آن ها بسيار هيجان انگيز خواهد بود. براي يادگيري بهتر مي توان هنگامي كه كودك در حال ترسيم نقاشي هشت پا است، شعر ها و قصه هاي مربوط به هشت پا ها يا حيوانات آبزي ديگر را براي او بخوانيد و از اين طريق به يادگيري بهتر كودك خود كمك كنيد و اطلاعات عمومي او را بالاتر ببريد.

معمولا اكثر كودكان از كودكي با حيوانات مهربان هستند و به آن ها علاقمند هستند. به خصوص اگر خانواده از حيوانات خانگي نگهداري كنند، كودكان آن خانواده نيز به گذراندن اوقات فراغت خود با حيوانات علاقمند مي شوند. همينطور كودكان از سن بسيار كم به در دست گرفتن مداد رنگي ها متفاوت و رنگ كردن و كشيدن الگو ها و طرح هاي بدون فكر قبلي و نامنظم علاقمند هستند زيرا نقاشي كشيدن يكي از راه هاي انتقال احساسات در كودكان است. حال تركيب علاقه به حيوانات و نقاشي كشيدن مي توانند براي آن ها بسيار هيجان انگيز باشد. شما مي توانيد با آموزش طرح نقاشي فيل يا هر حيوان ديگري كودكان خود را از اين لذت و هيجان بهره مند كنيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۹ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۰۶:۳۵ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی