web
web

حمل و و نقل و اداب رفت و امد در خيبابن از موضوعات مهمي است كه ما بايد به طور كامل به فرزندان خود ياد بدهم و در اين به هيچ عنوان كوتاهي نكنيم.راه هاي زيادي وجود دارد تا ما بتوانيم اينجور مسائل را به ان ها ياد بدهيم اما يكي از موثر ترين راه هاي اموزش، نقاشي كشيدن است. در اين نوع اموزش ها خود كودك نيز مشتاق يادگيري مي شود.با كشيدن نقاشي اتوبوس در كنار ديگر خودرو ها مي توانيم تفاوت اين وسيله نقليه از نظر ابعاد را با ديگر خودرو ها متوجه كنيم.اين يكي از هزاران مثال هايي بود كه مي توانيم از طريق اين راه به كودك خود اموزش مفيد ياد بدهيم.

شما هم مي توانيد همين الان او را با اين روش از اموزش اشنا كنيد. در مناسبت شب يلدا كه به احتمال فراوان دورهمي هاي دل پذيري تشكيل مي شود فرزندان ما هم مي توانند در اين مناسبت كمك كنند و هنر خود را به ديگران به نمايش بگذارند. فرزندانمان شايد نتوانند در پختن غذا به ما كمك كنند اما مي توانند در طراحي و دكور شب يلدا به ما كمك كنند. يكي از راه هاي بسيار دلنشين مي تواند درست كردن كاردستي هندوانه باشد.قطعا درست كردن اين نوع كاردستي در شب يلدا مي تواند توجه خيلي ها را به خودش جذب كند و فرزند شما مي تواند با همين كار ساده كمك بسياري به شما بكند و مورد تحسين ديگر اعضاي خانواده قرار بگيرد.

با پيشرفت تكنولوژي كه ديگر همه چيزوابسته به اينترنت و گوشي شده پيدا كردن يك مكان خوب براي كودكانمان در اين دنياي مجازي بسيار سخت است و نمي توان به هر جاي ان اطمينان پيدا كرد.يكي از معتبر ترين سايت ها براي كودكان سايت وولك است.اوازه اين سايت خيلي مشهور است شما مي توانيد با اطمينان كامل اين سايت را به فرزند خود معرفي كنيد.ان ها مي تواند مطالب مفيد بسياري را از اين سايت كسب كنند.مطالبي كه در اين سايت نهفته شده است كاملا مناسب سن ان ها بوده و بسيار براي ان ها مناسب است.اين سايت علاوه بر نكات اموزشي خود مي تواند جنبه سرگرمي هم براي ان ها باشد.پس همين حالا نگاهي به ان بياندازيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۵۲:۵۷ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی