web
web

حامد آهنگي در برنامه اي جديدي كه ساخته است توانسته است به موفقيت هاي بزرگي برسد. شب هاي آهنگي، يك تاك شو جذاب و خنده دار است كه هر در قسمت سوپرايزهاي ويژه خودش را دارد. در اين برنامه حامد آهنگي اولين تجربه مجري گري خودش را ايفا كرده است كه بايد گفت از پس اين امتحان سخت برآمده و نشان داده كه مي تواند مجري توانمندي باشد. اين برنامه مهمون هاي معروف يا به اصطلاح سلبريتي هاي مشهور را دعوت كرده و از آن هاي در كنار بازي هاي جذاب، سوال هاي حاشيه برانگيزي هم مي پرسد كه مي تواند براي هر بيننده اي تماشايي باشد. شما مي توانيد براي تماشا و دانلود برنامه شب آهنگي با لينك مستقيم رايگان به سايت سبزپندار مراجعه كرده و از تماشاي آن لذت ببريد.

فيلم نبات، محصولي است كه چند سالي از اكران آن گذشته اما هنوز هم ارزش ديدن دارد. اين فيلم محصول سال 96 است. كارگرداني و همچنين نويسندگي اين اثر را پگاه ارضي در اختيار داشته و توانسته كارنامه خوبي از خودش بسازد. داستان اين فيلم بسيار جذاب بوده و باعث شده تا فيلم يك حس و حال رمانتيكي داشته باشد. در اين فيلم بازيگران توانمندي همچون: شهاب حسيني، نازنين فراهاني و ستايش محمودي نقش ايفا كرده اند. دانلود فيلم نبات انتخابي است كه از آن پشيمان نمي شويد و اين فيلم قطعا ارزش ديدن دارد.

اگر به دنبال فيلمي هستيد كه بتواند حال و هواي شما را عوض كند و لبخند را به صورتتان بياورد هزارپا مي تواند بهترين انتخاب باشد. اگر هنوز اين فيلم را نديده ايد در انتخاب آن شك نكنيد و همين حالا به تماشاي آن بنشينيد. اين فيلم سرشار از صحنه هاي خنده دار و جذاب است كه دل هر آدمي را شاد مي كند. صحنه هاي طنز و بازي ديدني رضا عطاران و جواد عزتي باعث شده تا فيلم هيچگاه از آن كمدي خارج نشود و بتواند بار ها شما را بخنداند. براي دانلود فيلم سينمايي هزارپا تعلل نكنيد و همين امشب آن را با دوستان و خانواده خود ببينيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۲۹:۵۵ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی