web
web

نقاشي كاميون/نقاشي مدرسه/نقاشي كودكانه

 

كشيدن نقاشي كودكانه براي نشان دادن آن به بزرگترهاي از جمله خاطرات شيرين و رويدادهاي جالب هر پدر و مادري از دوران كودكي فرزندانشان است. نقاشي از جمله فعاليت هاي محبوب در بيان تمامي كودكان بوده است و حتي تا به امروز نيز توانسته است محبوبيت خود را در بين كودكان و حتي بزرگسالان حفظ كند. هنر نقاشي از مزايا و فوايد زيادي برخوردار است و بسياري از روانشناسان، پدران و مادران را به تشويق كودكان به نقاشي كشيدن توصيه مي كنند. كودكان نه تنها به دليل دايره لغات محدود، بلكه بخاطر نداشتن آموزش لازم در بيان احساسات خود گاهي احساس كلافگي و درماندگي مي كنند. يكي از راه هاي برقراري ارتباط با اطرافيان و مخصوصا پدران و مادران نقاشي هاي كودكانه اي است كه كودك رسم مي كند. اين نقاشي هاي مي تواند خواسته ها و علايق و همچنين دغدغه هاي فكري كودك را به نشان دهند.

به عنوان مثال، كودك با نقاشي مدرسه ممكن است سعي در گفتن ترس و همچنين دلهره خود از مشكلاتي كه در مدرسه با آن مواجه است، داشته باشد. شما به عنوان پدر و مادر كودك، بعد از ديدن همچين نقاشي اي كه توسط كودكتان رسم شده است، بايد سعي كنيد منظور اصلي كودك از كشيدن همچين نقاشي اي را متوجه شويد. محيط و رنگي كه كودك براي در نقاشي هاي خود استفاده مي كند نيز از احساسات دروني او خبر مي دهد. بنابراين اگر نقاشي هاي كودك شما داراي محيطي تاريك و سياه است، بهتر است گفتگويي دوستانه با كودك خود داشته باشيد و درباره ترس ها و نگراني هايش با او صحبت كنيد.

كودكان از نقاشي فقط براي ترس و دلهره خود استفاده نمي كنند. آنها دوست دارن وسايل و افرادي كه عاشقشان هستند را رسم كنند. شايد نتوانند به خوبي آن را پياده سازي كنند اما قصد و نيت آنها احساس پاك و كودكانه اشان را به خوبي نشان مي دهد. كودكان به ماشين بازي علاقه بسيار زيادي دارند. هر نوع ماشين و يا در واقع وسيله نقليه براي كودكان جذابيت خاص خود را دارد. ممكن است يك كودك با كشيدن نقاشي موتور خوشحال شود و يا يكي از كشيدن نقاشي كاميون لذت ببرد. از مزايا و خوبي هاي نقاشي كشيدن هم همين است كه هيچ محدوديتي ندارد و كودكان مي توانند هر طرح و هر نقاشي اي كه دوست دارند رسم كنند.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۱۴:۳۱ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی