web
web

سرم هاي پوستي نوعي محصولات مراقبت از پوست هستند كه در سال هاي اخير نسبت به كرم ها، لوسيون ها و مواد ديگر مراقبتي پوستي محبوبيت بيشتري پيدا كرده اند. دليل اين محبوبيت نيز اين است كه سرم هاي پوستي كارايي بيشتر و سريع تري بر روي پوست دارند. اين سرم ها از مولكول هاي كوچكي تشكيل شده اند كه قادر هستند در كمترين زمان و با بهترين كيفيت به عمق پوست نفوذ كنند.

سرم پوستي جوليتااستي با غلظت بسيار بالا قادر است تا مشكلات پوستي شما در كمترين زمان رفع كند. زمان استفاده از سرم هاي پوستي مواد فعال و مفيد به طور مستقيم به لايه هاي زيرين پوستي شما نفوذ مي كنند و در رفع بسياري از مشكلات پوستي مانند چروك، لك و آكنه و... كمك مي كنند.

در واقع تفاوت اصلي سرم هاي پوستي با ديگر محصولات مراقبت پوستي نيز در همين مورد است. مواد هاي اضافه و غيرمفيد از مواد تشكيل دهنده حذف شده اند و به جاي آن ها مفيد ترين مواد تشكيل دهنده با غلظت بسيار بالا اضافه شده اند. سرم هاي پوستي بسيار سبك تر از كرم ها و لوسيون ها هستند و اين امر باعث مي شوند تا بتوانند به خوبي به عمق پوست شما نفود كنند و مواد فعال و مفيد را در عمق پوست شما تزريق كنند.

اما مراقبت از مو نيز به اندازه مراقبت از پوست اهميت دارد. بهترين راه مراقبت و تقويت مو ها، استفاده از ماسك مو مفيد و باكيفيت است. ماسك مو ها قادر هستند تا ساقه هاي مو هاي آسيب ديده، مو هاي خشك و... را در صورت استفاده مداوم درمان كنند.

محصولات جوليتا اُستي با بهره‌گيري از مرغوب‌ترين و باكيفيت‌ترين مواد اوليه آرايشي و بهداشتي و بر اساس فرمولاسيون سفارشي شركت كياقشم كه توسط بهترين و معتبرترين آزمايشگاه‌هاي ايتاليايي منحصراً براي برند جوليتا اُستي فرموله شده، محصولات خود را در ايران توليد و عرضه مينمايد. شما مي توانيد با مراجعه به وبسايت كياقشم به انواع محصولات باكيفيت آرايشي و بهداشتي دسترسي پيدا كنيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۵۲:۵۲ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی