web
web

نقاشي بولينگ/نقاشي ماهي مركب/نقاشي كودكانه

 

نقاشي كودكانه و طرح هاي متنوع آن، دنياي جالب و جذاب است كه قادر است كودك را براي ساعات متوالي در خود غرق كند. كودكان با خلق آثار متنوع و رسم طرح هاي خلاقانه، استعدادهاي خود را به نمايش مي گذارند. از جمله طرح هاي خاصي كه كودكان به آن علاقه نشان مي دهند، نقاشي بولينگ است. بازي بولينگ بسيار سرگرم كننده و در عين حال مي تواند سخت باشد. كودكاني كه امكان بازي كردن را ندارند مي توانند با كشيدن نقاشي توپ بولينگ يا استوانه هاي آن، خود را در حين بازي كردن تصور كنند. كشيدن محيط اين بازي با جزئيات، بسيار دشوار است و رسم همچين طرحي از جانب كودك، نشان از دقت او به جزئيات و قدرت بينايي او مي دهد.

از جمله طرح هاي خاص ديگر، نقاشي ماهي مركب است كه امروزه نقاشي و بازي آن به شدت محبوبيت پيدا كرده است. شايد كشيدن اين ماهي نسبتا عجيب و غريب براي كودك كمي سخت باشد. در صورتي كه كودك به كشيدن حيوانات دريايي علاقه نشان داد، شما بعنوان پدر و مادر وظيفه داريد به او در آشنايي با انواع و گونه هاي مختلف موجودات دريايي كمك كنيد. با نشان دادن عكس ماهي مركب به كودك خود كمك كنيد تا نقاشي طرح دلخواه خود را بر روي كاغذ پياده كند و به خود بخاطر خلق همچين طرح خاصي افتخار كند.

با همراهي كودك خود در طرح رسم هاي خلاقانه و جالب، جرئت لازم براي تجربه مسائل جديد را به او مي دهيد. در عين اينكه به او جرئت تجربه مسائل جديد را مي دهيد، حمايت و دلگرمي خود از تصميمات او را نيز نشان مي دهيد. كودكان از برداشتن قدم هاي بزرگ و جديد نگراني دارند و عدم اعتماد به نفس باعث مي شود در تجربه كردن مسائل جديد دودل شوند. شما مي توانيد با حمايت از تصميمات و نظرات هرچند كودكانه ولي جسورانه ي آنها، در برداشتن قدم هاي بزرگ و تجربه مسائل جديد او را تشويق و همراهي كنيد. اين امر باعث افزايش اعتماد به نفس كودك مي شود. با انجام و رعايت همچين مسائلي از دوره كودكي، به  كودك خود كمك كنيد تا شخصيتي قوي و مستقل داشته باشد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۳۴:۱۷ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی