web
web

كاردستي ميكروفون/كاردستي گردنبند/داستان كودكانه

داستان كودكانه روش مناسبي براي تفهيم ساده تر و انتقال موضوعات مهم آموزشي به كودكان است كه در بسياري از مقالات روانشناسي استفاده از آن در امور تربيتي پيشنهاد داده مي شود. داستان كودكانه را پدران و مادران مي توانند براي بچه هايشان از روي كتاب روخواني كنند و يا به صورت فايلهاي صوتي براي بچه ها هنگام خواب پخش كنند. شما مي توانيد تمامي مفاهيم و آموزش هايي كه مايل هستيد به كودك خود ياد دهيد، در قالب قصه و داستان قرار دهيد و با تعريف آن به صورت هيجان انگيز كودك را به گوش دادن و انجام آن آموزش ها، تشويق و ترغيب كنيد.

كاردستي نيز يكي از سرگرمي هايي است كه از گذشته تا به امروز در بين كودكان از جذابيت و محبوبيت خاصي برخوردار بوده است. به طور كلي انسان از ساخت و ابتكار لذت مي برد و هميشه دوست دارد ايده هاي جالب را پياده سازي و نتيجه آن را مشاهده كند. ساخت كاردستي مي تواند اين اشتياق انسان را تامين كند. كودكان مي توانند با وسايلي كه ميسازن بازي كنند و ساعت ها سرگرم شوند. كودك مي تواند با ساخت كاردستي ميكروفون، با آن به صورت گروهي با دوستان خود مسابقه خوانندگي دهد. همين گروهي و دسته جمعي بودن ساخت كاردستي است كه آن را به يكي از فعاليت هاي محبوب و ماندگار بين كودكان و همچنين پدران و مادران نگه داشته است. در سال هاي اخير به دليل شيوع ويروس كرونا كودكان نتوانسته اند به انجام فعاليت ها، سرگرمي ها، تفريحات و بازي هاي گروهي با دوستان خود بپردازند، اما ساخت كاردستي كه نيازي به نزديك شدن بيش از حد به ديگران ندارد، مي تواند گزينه اي مناسب براي فعاليت گروهي كودكان با يكديگر باشد.

از جمله ديگر لوازمي كه كودكان و مخصوصا دختر بچه ها به آن علاقه دارند، زيورآلات است. دختر كوچولوها عاشق استفاده از زيورآلات متنوع و بامزه هستند. مطمئنا ساخت اين لوازم براي آنها نيز جذاب خواهد بود. آنها مي توانند كاردستي گردنبند موردعلاقه اشان و يا كاردستي دستبندي كه مدت ها مايل به داشتن آن بوده اند، را بسازند و از داشتن آن لذت ببرند. از آنجايي كه كودك براي ساخت وسايل خود زحمت كشيده است، قطعا در حفظ و نگهداري آن نيز جديت بيشتري خواهد داشت. همين امر باعث افزايش حس مسئوليت كودك به وسايل نيز مي شود.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۷:۰۱:۵۸ ] [ shayan ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی